|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepsi idu za nami
Od: huhuu
|
Pridané:
14.7.2015 9:02
tatrabanka = flash only ;)
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: ...
|
Pridané:
14.7.2015 9:06
Treba im teraz poslat clanok a nech to pekne vysvetlia ako argumentovali, ze ich technici to povazuju za bezpecne. Tak som im zamaval na rozlucku uz pred nasadenim naplno, ze su magori.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: m__
|
Pridané:
14.7.2015 9:29
uz v dobe ked TB nasadzovala Flash IB bolo jasne, ze Flash je bezpecnostne riziko, ale nejaky nekompetentny k***t rozhodol, ze bude Flash, tak je Flash
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: ale však
|
Pridané:
14.7.2015 10:18
v TB sú nekompetentni kikoti všetci, a najlepší idú za nimi
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: dsjkhdskj
|
Pridané:
14.7.2015 10:38
Nie najlepší, ale najväčší kokoti idú za nimi. To je celá nekompetentná banka
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: hmm.
|
Pridané:
14.7.2015 11:36
Adobe Flush
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: tajtrlik
|
Pridané:
14.7.2015 12:02
Oooooo, pozrime sa na frajerov z internetu...
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: heheh
|
Pridané:
14.7.2015 12:22
Možno nie je "frajer", no niečo hovorí... :)
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: quix_
|
Pridané:
14.7.2015 12:26
som ti musel dat minus, lebo si z tatrabanky :D
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: vsevec
|
Pridané:
14.7.2015 20:10
Ja som mu dal plus, lebo to trafil. To však nič nemeni na tom, že flashovať IB je hlúpe rozhodnutie. A tak ma napadá - to nie je chyba, to je zámer (parafrázujeme: It's not a bug, it's a feature).
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: Weejdhdhfksksjsgdh
|
Pridané:
20.7.2015 23:21
Nechapem preco urazas ludi co tam zostali a este k tomu do kokotov.
Ked som sa dopocul ze idu spravit ib vo vlashi tak som si dal facepalm ale nespravim s tym nic. Moje platby su bezpecne vdaka citacke ktoru mam v mobile.
Ked sivypnes flash player v prehliadaci tak mas aj komp bezpecny.
Be honest kolko krat idesna ib v kompe za mesiac? Tak si dost neefektivny. Vsetky veci.by ti mali tiesit trvale prikazy a inkasa. Maximalne nejake neocakavane platby zaplatim mobilom.
TB ma napriek flashu v prehliadaci vyhody. Do 28 bezplatny ucet. Features ako vyber z bankomatu mobilom ktory neskutocne vela krat pouzivam a usetrim vela casu. Platbu s NFC (neviem ako su na tom ine banky nesledujem to.
Ked k tomu priratam to ze po vyse 10 rokoch som dlhodoby klient ktory ma vyhody, tak nebudem prechadzat do inej banky koli flashu.
Takze si nadavaj do kktov sam lebo si taky hlupy ze nevies inak zaujat len nadavkami! Peace.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
14.7.2015 9:31
Hlavne ze pridavaju dalsie otravne prvky bezpecnosti, debilna citacka ktoru nemam nikdy po ruke a naposledy aj 24-48 hod. potvrdenie autorizacie na mobilnu citacku!!! Tri dni som cakal kym mi autorizovali mobilnu citacku bo ten plastovy zmetek sa rozsypal po polroku. A web vo flashi je nonsens. Samy odbornik
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
14.7.2015 9:44
Tak zrovna ta citacka dokaze efektivne zabranit tomu, aby ti cez flash vycistili ucet. Ale inak samozrejme suhlas, flash je zlo a IB vo flashi este vacsie :)
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: ...
|
Pridané:
14.7.2015 9:59
ak chces pohladam tu moju staru a mozes mat 2. Ked som ju predaval nikto o nu nemal zaujem.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: asi_ne
|
Pridané:
14.7.2015 11:54
tu citacku nechcel spatky ani pracovnik na pobocke, ked som rusil ucet
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: ...
|
Pridané:
14.7.2015 12:24
no vsak jemu je na nic. mne je na nic. Ale niekto kto je natolko zufaly, ze tam ma este ucet - a mozno aj z dobreho dovodu by dalsiu citacku ocenil.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: gertrudo
|
Pridané:
14.7.2015 12:55
A preco by to nerobili ked klienti su lemravi zdvihnut zadok a ist do inej banky.
Ja na ich mieste by som to tiez robil, uz len pre tu zabavu na diskusiach.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: ten, kto nejde za nimi
|
Pridané:
14.7.2015 15:43
Tak som sa pytal tatrabanky, co mi k tomu povedia a toto je ich vyjadrenie :)
http://dopice.sk/e2z
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.7.2015 16:49
Ďakujem, že si sa ich pýtal a že si ich odpoveď zverejnil.
Chcelo by to ešte raz otočiť a chcieť vyjadrenie k tomuto: aj keby IB TB bol nejakým kúzlom voči exploitu imúnny, tak TB chce od svojich klientov, aby mali na svojom počítači SW,cez ktorý možno počítač klienta napadnúť. Tam už kvalita ich IB a úsilie TB nehrá rolu. Je to len útočník,deravý Flash a chudák klient. Prečo TB takto privádza klienta do zvýšeného rizika?
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: vsevec
|
Pridané:
14.7.2015 20:13
Ale, ale, tak už aj PR oddelenie Raiffeisen banky číta diskusie na DSL :)
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
16.7.2015 8:27
Diky za link.
No oni sa vlastne vyjadrili k bezpecnosti internetbankingu. Ten je samozrejme bezpecny. To ze niekto ma win+deravyflash a dostane sa mu tam malware nema so samotnym IB nic spolocne. Takze vlastne z ich strany je vsetko "OK" :]
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od reg.: skovran
|
Pridané:
14.7.2015 9:27
Ja som sa tiez na nich vykaslal zmrdov :)
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.7.2015 10:07
Darmo je, TB je krajina zazrakov. Samozrejme nie v pozitivnom zmysle. Co inde ide, tam nie ...
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od: anonym.
|
Pridané:
14.7.2015 12:03
Najvtipnejšie na tom je, že keď pred časom Tatrabanka zaviedla flashový internet banking a bol tu o tom článok a v diskusii som písal že Flash nie je vhodný na také účely kvôli nedostatočnej bezpečnosti, všetci ma vysmiali. Nechcem hovoriť že ja som to hovoril, ale je zarážajúce že to niekomu už v tom čase keď to zaviedli bolo vôbec treba hovoriť a to bolo dávno pred objavením tejto reťaze závažných zraniteľností. Teraz si Tatrabanka (a jej najgeniálnejší prívrženci) len žnú to čo zasiali.
|
|
Re: najlepsi idu za nami
Od reg.: cca01
|
Pridané:
14.7.2015 15:09
jj len v emerike každým rokom zabije blesk niekoľko desiatok ľudí...
|
|
\"flash\"
Od reg.: sknitro
|
Pridané:
14.7.2015 9:08
keby tak viac ako polka "video" serverov a roznych portalov stale nenutila pouzivanie flashu (flash captch jeeeej) lebo nevedia vymenit flash za html5 aj by som ho uz odinstaloval (uz asi 2 roky aj tak fungujem na "on demand" zapinani pluginov v browsery, vcelku to zrychlilo aj nacitanie stranok)
|
|
Re: \\
Od: Vffii
|
Pridané:
14.7.2015 9:51
Ja mám flash vypnutý 2 roky a ešte mi nechýbal
|
|
Re: \\\\\\\\
Od: DSLka
|
Pridané:
14.7.2015 11:56
A co porno?
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\
Od: jozko.mrkvicka
|
Pridané:
15.7.2015 19:40
iba gifka
|
|
flash
Od: weqe
|
Pridané:
14.7.2015 9:17
Skoro kazdy soft ma nejaku chybu ... hlavne ze to zistili a opravia to mne sa flash dost hodi a urcite ho nebudem odinstalovavat. Na hacknutie si urcite nebudu vyberat obycajnych ludi ale zameraju sa na velke firmy a podobne. Vzdy sa robi velke halo ale ludi co chybu dokaze naozaj zneuzit je velmi malo a aj tych na kooho by sa naozaj zamerali aby to bolo.pre nich aj prinosne.
|
|
Re: flash
Od: tamtung
|
Pridané:
14.7.2015 9:26
to je ako keby napises, "netreba zlodejov zatvarat, ved je ich malo a nebudu predsa vrazdit obycajnych ludi, ti idu vasinou po firmach pre vacsi lup"
Cas.sk - Zabil starceka pre 2 eura
takze sa zamysli, co si napisal :)
|
|
Re: flash
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
14.7.2015 9:39
On netvrdí že zlodejov netreba zatvárať, povedal že sa nemusíš zamykať keď si doma, keď už sme pri takýchto porovnaniach
|
|
Re: flash
Od: tamtung
|
Pridané:
14.7.2015 9:44
nezamknute, hoci aj bezpecnoestne dvere, sa daju otvorit za par sekund...
cize ked spis, a nezamknes sa, vedia ta vykradnut..
defacto staci aby si pozeral TV a vedia ta vykradnut, ak sa nezamknes.
mala sanca? nuz, realita...
|
|
Re: flash
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
14.7.2015 9:51
Keď spím?! Keď pozerám TV?! S najväčšou pravdepodobnosťou mi vniknú do bytu keď čítam diskusiu na dsl.sk a nahlas sa smejem. Bez šance.
|
|
Re: flash
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
14.7.2015 9:52
Navyše na wc
|
|
Re: flash
Od: m__
|
Pridané:
14.7.2015 9:44
hlavne neotvaraj neznamym osobam, s Flashom mas dvere otvorene dokoran
|
|
Re: flash
Od: strudel
|
Pridané:
14.7.2015 9:33
V podstate mas pravdu, kazdy soft obsahuje chyby aj ked je pravda ze vo flashi je tych chyb uz vzhladom na priemer akosi dost a ked si zoberies, ze ak sa da takato zranitelnost vyuzit na spustenie utocnikom zvoleneho kodu len po navsteve nejakej url adresy, tak sa obetou mozes stat aj ty, a to len preto, ze utocnici potrebuju napriklad vypoctovy vykon tvojej masiny na DDOS utok alebo ti nainstaluju keylogger a budu sa snazit ukradnut prostriedky z tvojho bankoveho uctu a podobne.
|
|
Re: flash
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2015 11:45
clenmi botnetu su najcastejsie ludia z beznej populacie. a flash je na rozsirovanie botnerov idealny nastroj - ma ho kazdy trulo a je plny dier.
ano, kazdy soft ma svoje problemy a zranitelnosti. ono aj kazdy hrniec sa moze prederavit, ale ked si budes varit polievku, tak budes rad za akykovek deravy hrniec, ak alternativa je sitko (flash).
|
|
FlashBlock
Od: janejaky
|
Pridané:
14.7.2015 9:18
Odporúčam plug in do browseru Flash Block. Blokuje flash na všetkých stránkach okrem whitelistu. Okrem zvýšenej bezpečnosti tiež predĺžená životnosť batérie.
|
|
Re: FlashBlock
Od: opera je najlepsi
|
Pridané:
14.7.2015 10:57
Toto mala Opera zabudovane uz niekedy od verzie 9. Skoda ze skoncila ako skoncila.
|
|
Re: FlashBlock
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2015 11:49
najvyssi cas pozriet ako je na tom Vivaldi.
mam pocit ze je stale iba v bete alebo tech preview, ci co, ale za vyskusanie nic nedas. do buducna ma za ciel stat sa tym, cim kedysi bola opera. v podstate od tych istych ludi to je, ktori su znechuteni vyvojom opery.
https://vivaldi.com/
|
|
Re: FlashBlock
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
14.7.2015 14:04
preview3. Bohuzial, zatial stale velmi zaostava. A ja som si to vsimol najma v rychlosti. Prikladom chrome sa spusti 3x rychlejsie (startup) atd
|
|
Re: FlashBlock
Od: xvzf
|
Pridané:
14.7.2015 12:29
No, ja na poslednej 12-ke este bezim. Ale aj jej cas onedlho nastane...
|
|
Re: FlashBlock
Od: lalalala
|
Pridané:
14.7.2015 12:55
A potom prejdes na Netscape Navigator.
|
|
Re: FlashBlock
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.7.2015 11:25
Používam už asi rok, ale začal mi blbnúť na youtube, kde mám zapnuté blokované aj automatické prehrávanie HTML5 videí :/
|
|
Linux
Od: neviem meno
|
Pridané:
14.7.2015 9:19
A ja že prečo mi po posledných aktualizáciach Linuxu v Mozille pri každej stránke kde je Flash vyskakuje upozornenie že Flash je blokovaný a či ho chcem na vlastné riziko povoliť nafurt alebo iba na jeden krát.
|
|
Re: Linux
Od: asdadagfaa
|
Pridané:
14.7.2015 9:28
vypni fajrfox, rm ~/.mozilla/firefox/*/pluginreg.dat, zapni fajrfox
|
|
mac osx
Od: dededededw
|
Pridané:
14.7.2015 9:55
ja v safari flash plugin nemam nainstalovany a videa mi funguju ( cez html5 ). a tie co nejdu na tie seriem flash si do macbooku ani nebudem instalovat .. naco ..
|
|
Re: mac osx
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.7.2015 11:41
Ako spoznáš, že človek je Apple fanatik?
Nemusíš nijak, povie Ti to...
|
|
Re: mac osx
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2015 11:51
predpokladam ze tie minuska mas za Mac, nie zato ze nepouzivas flash. to uz je tradicia na dsl kazdu zmienku o apple produktoch minuskovat :)
|
|
Re: mac osx
Od: cucar
|
Pridané:
14.7.2015 12:01
Jasne že tie minuska mam za ten mac, ale pouzivam aj Windows, mac mam hlavne koli garageband a že mi vydrží 12hod na baterku a nieje z plastov a pomalšie zastarava ako pc, a teraz môžem povedať že som skusil každý os na svete, t.j mac osx, linux aj Windows
Mac bol posledný co som nepoznal a som veľmi zvedavý ako osx funguje interne
|
|
Re: mac osx
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.7.2015 12:27
Nie, mínuská nemá za to, že používa Mac - nech každý používa to, čo mu vyhovuje.
Mínuská ma za to, že mal potrebu nás informovať, že používa Mac.
"...flash si do macbooku ani nebudem instalovat" sa kľudne dalo napísať, že taký odpad si do compu inštalovať nebude (s čím určite všetci súhlasíme.)
Musel nám ale všetkým povedať, on nepoužíva počítač alebo notebook, ale Macbook - a práve preto tie mínuská ;)
|
|
Re: mac osx
Od: sdsdsd
|
Pridané:
14.7.2015 13:09
tak spomenul som mac iba preto lebo ho pouzivam asi tak 2 dni dokopy zatial a som v nom novy a myslel som si ze flash na macu je podstatna info ale zjavne neni
|
|
Re: mac osx
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2015 17:56
osobne mi je jedno kto co pouziva a este som minusko za to ze niekto spomina co pouziva nikomu nedaval.
lenze ako poznam osadenstvo, ak by napisal "flash si do linuxu davat nebudem", tak ma naopak kladne skore a mozno aj zeleny titulok v komentari.
|
|
Re: mac osx
Od: gshgdsghds
|
Pridané:
14.7.2015 19:00
nedavaj mi minuska lebo budem iPlakat :(
|
|
tralalalaa
Od: anusicek
|
Pridané:
14.7.2015 9:56
poprosim nejaky zoznam pornostranok co idu aj cez HTML5?
potrebujem to .. pre kolegu
|
|
Re: tralalalaa
Od: neviemmmm
|
Pridané:
14.7.2015 10:02
jasne pre kolegu :D youporn.com tak si ho stiahni a pozri v kompe bez flashu
|
|
Re: tralalalaa
Od: Jejddjdj
|
Pridané:
14.7.2015 10:32
Ja som od kolegu pocul, ze youporn, a stranky ktore su na youporne v hornej liste ako odkazy, v pohode funguju na iOS ktory flash nema. Takze skus to, a daj nam vediet ci to tak je. Ja sam neviem, nikdy som tam nebol, nikdy som nevidel tie krasne obcujuce tela
|
|
Re: tralalalaa
Od: Fjdjj
|
Pridané:
15.7.2015 10:24
Na iOS nikdy flash nebol a idu prehrávať videá na všetkých stránkach aj bez flashu ako je to možné ?
|
|
Re: tralalalaa
Od: Hulajak
|
Pridané:
14.7.2015 10:54
Heh, no vcera aj moj kolega riesil podobny problem :D Prave po zablokovani flashu mu v mozzile nesiel pornhub... Skoda ze tieto hanbate stranky nejdu tiez s dobou...
|
|
Re: tralalalaa
Od: hdhhhd
|
Pridané:
14.7.2015 11:18
ale hlavne ze vyvyjaju blbosti ako umele vibrujuce zadky
|
|
Re: tralalalaa
Od: xxxman
|
Pridané:
14.7.2015 14:02
tak budes musit prejst na obrazky miesto videa.. nemas na vyber :) jedina vyhoda obrazkov oproti videu je ta ye si ich mozes vztlacit cez wifi vo velkom kancli a nasledne si nimi mozes ozdobit zachod :D
|
|
Flashcontrol
Od reg.: gringo
|
Pridané:
14.7.2015 10:44
pre CHROME -- Flashcontrol
|
|
prvoky
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
14.7.2015 10:45
som rad ze nas DSL.sk drzi v bezpeci a na stranke sa nevyskytuju ziadne prvky ktore by nas mohli ohrozit.
|
|
firefox
Od: nomi
|
Pridané:
14.7.2015 10:59
preto mi dnes firefox pise ze flash nie je dostatocne zabezpeceny
|
|
autsorsing
Od: frflee3141592
|
Pridané:
14.7.2015 11:05
ten Flash player asi nechávajú robiť školákom na Filipínach, inak si neviem predstaviť prečo tam je toľko chýb...
|
|
Re: autsorsing
Od: vsevec
|
Pridané:
14.7.2015 20:17
Kámo, to si píš, že to outsourcujú niekde do Číny. http://dopice.sk/e2S
|
|
tak do to este pouziva
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
14.7.2015 11:05
do ten flash este v 2015 pouziva, ten si za to moze sam. flash nikdy nebol "bezpecny" a vobec, koho to napadlo binary bloby jebat po webe?
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
14.7.2015 11:09
zuno banking ma vypadok, nenacita to
|
|
Re: tamtung
Od: huanggg
|
Pridané:
14.7.2015 12:06
asi sa im obsluha bankinku uz zunovala
|
|
Re: tamtung
Od: suvis
|
Pridané:
14.7.2015 15:21
a aky to ma suvis s flashom? zuno (dufam) ma rozum a nepouziva flash
|
|
Re: tamtung
Od: Gvhvh
|
Pridané:
15.7.2015 10:27
Internet banking od zuno sa stal asi pre tých dvoch klientov on-demand. To znamená že treba zatelefonovať den dopredu ak chceš použiť ich IB
|
|
Flasha
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
14.7.2015 13:07
Tiež sa mi stalo, že pod OS X mi flashové videá nešli, lebo nemám flash na kompe, a na iOS na tej istej stránke idú
|
|
tabory
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
14.7.2015 16:08
Keby sa Tatrabanka nebabrala s flashom, mohli ušetriť milióny eur a tie mohli investovať do x utečeneckých táborov a humanitárnej pomoci...
|
|
Re: tabory
Od: vsevec
|
Pridané:
14.7.2015 20:20
Humanitarní bankári - to iste. Medzinárodní bankári sú jeden s príčin prečo je Lýbia tak rozvrátená http://dopice.sk/e2T
|