|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Este dobre
Od: jozkooooooooo
|
Pridané:
1.7.2015 12:40
Pocitaju sa aj komenty a medzery???
|
|
Re: Este dobre
Od: mif
|
Pridané:
1.7.2015 12:58
co ma spolocne riadok a medzera? pocita sa kazdy riadok, teda aj komentar, vsetko co je sucastou zdrojoveho kodu.
|
|
Re: Este dobre
Od: Jojofg
|
Pridané:
1.7.2015 15:36
On myslel prazdne riadky. Mysli trocha.
|
|
Re: Este dobre
Od: zatrest
|
Pridané:
2.7.2015 0:41
počítaj znova.
|
|
Re: Este dobre
Od: alter011
|
Pridané:
2.7.2015 7:18
Prázdny riadok je NIČ .
|
|
Re: Este dobre
Od: omfg wtf
|
Pridané:
2.7.2015 9:26
cize /dev/null ..
|
|
Re: Este dobre
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.7.2015 9:53
prazdny riadok je prazdny riadok. ak by to bolo nic, tak by tam ten prazdny riadok nebol.
|
|
Re: Este dobre
Od: jahbjgknh
|
Pridané:
1.7.2015 13:07
Samozrejme, aj backspejsi
|
|
Re: Este dobre
Od: yntelygentik
|
Pridané:
1.7.2015 13:47
Aj spejsbeky?
|
|
Re: Este dobre
Od reg.: Houston
|
Pridané:
1.7.2015 14:25
Ako to chces vytlacene skladovat? Nebodaj v sanonoch :-)
|
|
Re: Este dobre
Od: medzerar
|
Pridané:
1.7.2015 14:07
podla mna medzerami myslel prazdne riadky, nie "klasicke" medzery
|
|
Re: Este dobre
Od: jozkooooooooo
|
Pridané:
1.7.2015 15:03
aaaaaaano, tak som to mysleu
|
|
špioni
Od: asdasds
|
Pridané:
1.7.2015 12:46
Otvorený softvare = pod lampou je najväčšia tma.
|
|
Re: špioni
Od: koko tyčinka
|
Pridané:
1.7.2015 12:59
To sme si hovorili, keď sme boli zo školy v tatrách a schytali sme izbu rovno medzi všetkými učiteľmi. Realita nám došla, keď kamoš grcal v sukni (?) do hajzla a tým pádom mne zostal už iba kvetináč na chodbe.
|
|
Re: špioni
Od: slivkanikdyviac
|
Pridané:
1.7.2015 13:16
Nám sa osvedčilo grcať na panely zníženého stropu(v Drienici), pekne nadvihnúť a šup, tiež vhodné ako skrýša na fľaše.
|
|
Re: špioni
Od: RIKK
|
Pridané:
2.7.2015 10:20
akooo ani najvacsi alkac na svete si nenakrcia do skryse na flasu :)
|
|
Re: špioni
Od: slivkanikdyviac
|
Pridané:
2.7.2015 12:11
ved miesta po celom strope bolo dost :D
|
|
.............
Od: okec2
|
Pridané:
1.7.2015 12:51
20 milionov riadkov zdrojoveho kodu to je naozaj nechutne cislo.
|
|
[[[...
Od: Arch)linux
|
Pridané:
1.7.2015 13:02
Install Arch
get newest kernel
|
|
dnes má meniny Diana
Od: trigger.*
|
Pridané:
1.7.2015 13:07
linux nejak nesledujem, neviete, ci to je uz nieco viac ako cierny prikazovy riadok?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: Jamicon
|
Pridané:
1.7.2015 13:12
widle som naposledy použil niekedy pred desiatimi rokmi. Viete mi niekto povedať, či je to ešte stále tak jebnutý "systém" že na obyčajné pripojenie cez SSH na FreeBSD server je stále potrebná aplikácia tretej strany?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: monopol
|
Pridané:
1.7.2015 13:16
Finálna verzia win10 by mala už štandardne podporovať SSH :D
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agadgag
|
Pridané:
1.7.2015 13:26
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze na kontajnerovu virtualizaciu potrebuje softver tretej strany ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: quix_
|
Pridané:
1.7.2015 13:43
pocuj retard, to bude modelom vyvoja.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: qgadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:48
jaaaaaaaaj vlastne hej tu je to iny model kde ine systemy to mali implementovane hmmmm SINCE EVER ale na windowse ktory nema nic spolocne so SSH a POSIX svetom je to chyba windowsu resp. microsoftu.
SEEMS LEGIT
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: quix_
|
Pridané:
1.7.2015 14:22
ano, je to iny model vyvoja. som rad, ze si si priznal chybu a uvedomil si zasadny rozdiel medzi solarisom/bsd/linuxom alebo inymi komercnymi unixami.
pozdravujem doma.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agadg
|
Pridané:
1.7.2015 14:23
eh na teba je skoda procesoroveho casu
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: dim drum
|
Pridané:
2.7.2015 11:34
Prečo už drístaš a neargumentuješ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 15:29
> na kontajnerovu virtualizaciu potrebuje softver tretej strany ?
Myslíš Docker? A čo je v prípade Linuxu tretia strana?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agadg
|
Pridané:
1.7.2015 15:59
Pozri si ako maju kontajnerovu virtualizaciu implementovane ine OSy
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
2.7.2015 7:30
prisiel som, pozrel som, povracal som sa
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: XMen
|
Pridané:
1.7.2015 15:42
Co v linuxe nie je software tretej strany???
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: je a su
|
Pridané:
1.7.2015 17:40
V Linuxe su len dve strany.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: neviem meno
|
Pridané:
2.7.2015 8:10
Neviem ako vy, ale ja tu mám 4. Východ, západ, sever a juh
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
2.7.2015 11:16
Stratil si Smer.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:27
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ci sa uz observabilita systemu s pomocou nastroja ako systemtap zlepsila natolko ze mi to 24* nezhodi system ? Alebo potrebujem na to kvalitne riesenie DTrace ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: neviem meno
|
Pridané:
1.7.2015 13:32
Linux nejako nesledujem, lebo všetko funguje už 10 rokov. Viete mi povedať čo za retardi sú toto nadomnou?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: datesa
|
Pridané:
1.7.2015 13:39
su to deti a pseudoITckari
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: afagadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:40
Vsetko funguje uz 10 rokov lebo tvoj use case je pustit apt-get update a links.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: quix_
|
Pridané:
1.7.2015 13:42
to nad tebou je pravy unixovy retard a v niecom ma pravdu ;)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: keket
|
Pridané:
1.7.2015 14:10
staci sa pozret na nick tych komentarov a je vidno, ze je to ten isty psychicky naruseny jebnuty clovek
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: XMen
|
Pridané:
1.7.2015 15:47
Ale mi za to nemozeme, ze to nevies pouzivat. Holt musis sa to naucit.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgadg
|
Pridané:
1.7.2015 15:58
Iste ani Brendan to nevie pouzivat
brendan/2011/10/15/using-systemtap/
Pouc ho ako sa to ma robit.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: čorv
|
Pridané:
1.7.2015 16:35
Nie, stále to nie je systém pre beznádejné lamy...
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: asi_ne
|
Pridané:
1.7.2015 13:29
na druhej strane, take putty si nahodis rychlejsie, nez sa ti spojazdni takmer hocaky novy hw (ak mas to stastie, ze si to nebude este aj ovladace z netu tahat)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: prpr
|
Pridané:
2.7.2015 3:04
ano ano. aj ferari sa rychlejsie startuje ako tatrovka vyraba. ty talent spravne pomenovavat veci.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:30
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze pri bootvani s 5000 LUNmi sa dojebe udev ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgadgagd
|
Pridané:
1.7.2015 13:32
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze tam chyba funkcia boot environmentov ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:35
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze nie je fully pre-emptable ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 15:50
Mne sa zdá že preemptable je: http://tinyurl.com/m69fkg2 .
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgadg
|
Pridané:
1.7.2015 16:01
Fully preemptible nie je. Su nejake patche, ktore mu maju pomoct...zial .. :-)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: aadgadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:36
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze nema multiple page size support ale len hugepages ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.7.2015 20:22
Jebnutí sú len tí, ktorí to nesledujú a hlúpo sa pýtajú na veci, ktoré Linux má už asi 2,5 roka. :-)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agagadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:37
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze nevie swapovat cele procesy ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 16:00
Wut?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgagd
|
Pridané:
1.7.2015 16:11
Nastuduj si co je paging a co swaping a ako riesia tieto problemy ine OSy.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 20:34
Viem aký je rozdiel medzi paging a swaping. Nie je mi jasné, prečo by to malo byť to, že linux nerobi swapping, nejakým nedostatkom.
A odpusti to svoje "naštuduj si". Vyznieva to dosť arogantne. Snáď máš na viac.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.7.2015 20:13
No, schválne, pouč nás, ako riešia vymieňanie („swapping“) iné operačné systémy!
Že by stránkovaním („paging“)?
Ale hlavne nám odpoveď nepíš z nejakého jebnutého zariadenia, ktorý používa len tranzistory, a nie aj elektrónky – jasné?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: agagadg
|
Pridané:
1.7.2015 13:37
Linux nejako nesledujem. Viete mi povedat ci je to stale tak jebnuty system ze preco nema SCSI flush by default ?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: Peter Kažimír
|
Pridané:
1.7.2015 14:26
Toľko mínusiek za sebou som ešte asi nedal...
Ale keď je niekto kkt, čo už s ním...
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: adgadg
|
Pridané:
1.7.2015 14:30
Ale nic technickeho a k veci si nedodal. Lebo si len linuxovy picko :-)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: qweertyuiop
|
Pridané:
1.7.2015 14:55
ty si sa takym kktom narodil, alebo az casom vyvynul?
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 15:44
Vieš o čom začínam mať pochybnosti? O tej tvojej vete: "Linux nejako nesledujem." ;-)
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: dnes má meniny Diana
|
Pridané:
1.7.2015 20:28
Pekne ta minuskuju, butthurt Linuxaci.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: bernard
|
Pridané:
2.7.2015 7:44
a ktory OS splna vsetky tieto vyssie menovane poziadavky? necham sa poucit.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: wdkllllll
|
Pridané:
2.7.2015 13:22
čo tak kvôli rýchlosti?
SCSI bolo svojho času superrýchle a hodne drahšie rozhranie určené pre servery, takže je logické, že by default bolo pripravené tak, aby bolo vo výsledku pokiaľ možno čo najrýchlejšie. Je to v dokumentácii uvedené, takže admini, ktorí chcú viac secure riešenie, to vedia ľahko zapnúť. Navyše prvotné určenie (=servery) nepredpokladalo nejaké výpadky energie, či pády systému (ktorý je považovaný za stabilný).
ale myslím, že niektoré desktop distribúcie už majú sync zapnutý niekde, tuším na Ubuntu alebo CentOSe som to tak videl.
Takže je to vec názoru ako keď niekoho vytáča case sensitivity Unix-like systémov a niekoho zasa case insensitivity Win-based systémov (hoci v poslednej dobe sa to trochu mení).
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: .em
|
Pridané:
1.7.2015 14:01
Windows nejak nesledujem... on sleduje mna.
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od reg.: cca01
|
Pridané:
1.7.2015 13:22
Dá sa nastaviť aj na zelený a modrý
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: baGoLo
|
Pridané:
2.7.2015 13:23
Priateľu, veľa vody pretieklo Hronom, Tiszou a Hornádom odvtedy, čo Linux bol len príkazový riadok...
|
|
Re: dnes má meniny Diana
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
2.7.2015 20:04
Nie, v skutočnosti je to ešte menej. ;-) Aj na ten príkazový riadok potrebuješ okrem linuxového jadra ešte aj „príkazník“ (po anglicky: „command-line shell“).
Na druhej strane – viac než príkazový riadok potrebuješ len na porno. :-D
|
|
Do jadra patria aj ovladace zbytocnosti
Od: romanovic
|
Pridané:
1.7.2015 14:18
Ako grafiky, huawei hracicky, cize modemy atd.?
|
|
nový mobil
Od: Maťko
|
Pridané:
1.7.2015 15:38
ja som si kúpil motorolu razr, myslím že to bude lepšia volba ako nokia
|
|
technologia
Od: prdlajs
|
Pridané:
1.7.2015 16:09
To naozaj ma cele jadro 20M riadkov, a obsaduje v sebe ovladace o. i. na GPU? Predpokladam, ze to nebude len jadro, ale cela standardna distribucia OS.
|
|
Re: technologia
Od: korenova polievka
|
Pridané:
1.7.2015 16:38
len jadro
|
|
Re: technologia
Od: diankaaa
|
Pridané:
1.7.2015 17:22
co presne je jadro?
|
|
Re: technologia
Od: freax
|
Pridané:
1.7.2015 20:02
linux jadro
|
|
Re: technologia
Od: sensei-san
|
Pridané:
1.7.2015 20:37
https://www.kernel.org/
|
|
Re: technologia
Od: superTUX
|
Pridané:
1.7.2015 20:45
jadro alebo kernel je mikrokod kazdeho OS ktory ma na starosti internu komunikaciu jednotlivych komponentov pocitaca na maticnej doske medzi sebou, ak je sucastou CPU aj instegrovana VGA jadro obsahuje ovladace aj na to .. , ale nasledne si mozes doinstalovat ak treba ovladace od vyrobcu VGA. Nad jadrom teda nad kernelom potom bezi ostatny dalsi soft a dalsie sucasti OS co plati jak pre windows tak aj pre Linux, a akykolvek OS na PC. snad som sa vyjadril dost presne
|
|
Re: technologia
Od: kubkoo
|
Pridané:
1.7.2015 21:32
Vyvija sa to tak nejak spolu, ale je rozkuskovane na zaklad a moduly(napr ovladace na vga atd).
Pri kompilacii sa mozes rozhodnut ako ho skompilujes, bud cele aj so vsetkymi modulmi, alebo sa da samozrejme zobrat len zaklad a ostatne pre teba potrebne moduly pri spusteni OS nacitat zvlast, ako je to bezne v distribuciach
|
|
Linux vs Eindows
Od: teolog
|
Pridané:
1.7.2015 17:05
Každý si vybera OS podľa toho, co na ňom planuje robiť. Každý by mal mať na výber pri zakupeni nového PC či notebooku aký OS sa mu spusti. Čiže nainstalovane oba systémy a zákazník ma rozhodnúť ktorý bude používať. Až potom by sa ukazalo, ktorý sytem používajú viac.
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od: Myrddin
|
Pridané:
1.7.2015 17:36
A to tam majú byť predinštalované všetky distribúcie Linuxu či BSD? Aj Windowsy a iné OS? Všetko už pri kúpe PC? Trocha si to nedomyslel.
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
2.7.2015 0:04
Žijeme v 21. storočí. Volá sa to "Inštalácia zo siete". Npr na takom Raspberry Pi to cez NOOBS funguje skvele.
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
1.7.2015 17:39
Myslím, že sa mýliš. Ľudia by si stále vybrali windows, lebo to všetci používajú a poznajú ten pojem. Ja by som aj používal linux, ale sú softy ktoré sú len na windows a hlavne také používajú naše úžasné vysoké školy technické a musí to byť len ten soft, presne ten konrkétny. Môcť tak vrátiť čas a vysrať sa na výšku....
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od: baGoLo
|
Pridané:
2.7.2015 13:25
asi tak...
Minimálne preto, že Windows (aktuálna verzia) je len jeden... Ale kto by sa už len zamýšľal nad rozdielmi Fedora/CentOS/Ubuntu/Mint/Debian/Slack/SuSe...
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od: anonymek
|
Pridané:
1.7.2015 20:03
alebo tam dat iba linux a sicko v poradku, navyse to vyjde vyrobcov lacnejsie
|
|
Re: Linux vs Eindows
Od: sionist
|
Pridané:
1.7.2015 20:18
jasne...
a prva reklamacka pride v momente, ked na to nepoje nainstalovat nejaky program.
|
|
Unknown
Od: Jibu
|
Pridané:
1.7.2015 20:14
Mňa by tak zaujímalo, že kto to je ten unknown so 4 %-tami, nebodaj NSA ;o) (asi to bude myslené, že neznámi autori, alebo len autor, keďže je tam aj skupina none).
|
|
Re: Unknown
Od: chrono
|
Pridané:
1.7.2015 21:28
Autor je známy vždy (inak jeho záplatu do jadra nezačlenia), nie je len známe, či je za tú prácu niekým platený.
|
|
kde je hranica??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
2.7.2015 2:30
kde je hranica, kolko riadkov bude mat/by mal mat Linuxovy kod aby umela inteligencia nabrala vedomie za sekundu vyhodnotila ze ludstvo je ohrozenie pre zem a vesmir a ludstvo samotne a vypalilo jadrove hlavice pricom by spustilo robotov a vyrobu robotov ktory prezivsich budu terminovat ????
a ty ktory ostali vo vaultoch a raz vylezu tak budu musiet proti nim bojovat.... a proti zmutovanym svabom, sviniam a mutantom ... To aby som uz zacal zbierat vrchnaky od flias... ale to som uz troska odbocil...
|
|
Re: kde je hranica??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
2.7.2015 15:49
Uz to zacalo... http://dopice.sk/dW5
|