|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cina cina cina
Od: poldo
|
Pridané:
2.4.2015 14:34
predpokladam ze vacsina zahranicnych nakupov je
aliexpress.com
dx.com
amazon.*
ebay.*
|
|
Re: cina cina cina
Od: Reikii
|
Pridané:
2.4.2015 14:50
Osobne som zatial nic z toho co som chcel kupit nenasiel na Amazone lacnejsie nez u nas... Neratam US Amazon.
|
|
Re: cina cina cina
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
2.4.2015 19:14
amazon.de a postovne do rakuska zdarma :)
|
|
Re: cina cina cina
Od: karolkooooo
|
Pridané:
3.4.2015 10:40
Haluz, ze sa najdu firmy, ktore sa zaoberaju takymito zbytocnymi statistikami. A ked pozeram na ten pocet respondentov (500), nie je to len zbytocne, ale aj mrte nepresne. Z toho vysledku nadobudam dojem, ze robili prieskum len v Bratislave, aj to len v Ruzinove...
|
|
Re: cina cina cina
Od: tomibojko1
|
Pridané:
3.4.2015 10:50
aj to len v jednej bytovke (asi formou letacika na chodbe)
|
|
Re: cina cina cina
Od: čitateľ
|
Pridané:
3.4.2015 12:14
nie je to nepresné, je to presne cca : )
|
|
Re: cina cina cina
Od: Neviem -
|
Pridané:
3.4.2015 13:00
Účet má blokovanú možnosť prispievania do diskusií.
|
|
Re: cina cina cina
Od: tamtung
|
Pridané:
2.4.2015 16:25
+stavebniny
|
|
Re: cina cina cina
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
3.4.2015 14:28
tiez som prevadzkoval eshop a mali sme aj vlastnu produkciu cca 10 modelov zariadeni pre bezne vyuzitie (hw + sw) spociatku to slapalo, boli velke plany na rozvoj a investovalo sa vela do vylepsovania a vyvoja, no potom chytri slovenski tiezpodnikatelia zacali importovat podobny tovar z ciny ktory bol lepsi, pretoze bol okopirovany od drahych 3000+ E zariadeni. takze sme skoncili a zamestnancov museli prepustit.
gratulujem teda slovakom, ktori dany tovar z ciny ponukaju dodnes uz len cez inzeraty s marzou asi 5 eur / ks, nech z toho vyzijete platte dane a zalozte rodinu.
ak by sme boli pravny stat, tak jedinym podanim za mesiac ktokolvek zamedzi predaj tohto typu tovaru z ciny kvoli porusovaniu licencii firiem ako siemens, bosch, ... no fico radsej bohatne kradnutim ako z prijmov z fungujuceho trhu
|
|
Re: cina cina cina
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
3.4.2015 14:31
ad: samozrejme, po diskusnych forach nasu firmu este verejne zhodili, ze ponukame za 3x ceny to co oni kupia v cine za "bagatel" . gratulujem este raz slovenskemu rozumu, niekedy mam pocit ze tomuto statu by prospelo priclenenie lebo sam to nezvlada
|
|
Re: cina cina cina
Od: tamtung
|
Pridané:
3.4.2015 19:07
treba expandovat na zapad, tam je lepsie prostredie ako tuto...
|
|
Re: cina cina cina
Od: Admiral123
|
Pridané:
5.4.2015 0:49
Kupujem z city a som milo prekvapeny kvalitou. Navyse za rozumnu cenu. Mam plane zubná slovenskych Podnikateľov a ich nenazranost ! A Kedisek as nefarious hodit vinu na stat, konkurenciu ....
|
|
Re: cina cina cina
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
5.4.2015 13:14
a predpokladam ze aj volis fica, kedze nerozumies preco su ceny SK vs. Cina take rozdielne na rovnaky tovar
|
|
Re: cina cina cina
Od: foco
|
Pridané:
7.4.2015 16:15
ved sme v eu co s tym ma tvoj fico ? staci dat cla na cisnky tovar a je vybavene. ale to by si vedel aj sam keby si vedel fakt nieco vyrabal
|
|
ktore shopy
Od: Alino:
|
Pridané:
2.4.2015 14:34
mate pls info aj o ake zahranicne shopy sa prevazne jedna?
|
|
Re: ktore shopy
Od: atiZ
|
Pridané:
2.4.2015 14:39
Alza.cz
|
|
Skkksksks
Od: Lpokdjkel
|
Pridané:
2.4.2015 14:59
Ani sa necudujem, slovenski obchodnici su strasne nenazrany.
|
|
Re: Skkksksks
Od: funnny
|
Pridané:
2.4.2015 16:02
Nie je to len o nenazranosti. Dane a legislativa su jedna z veci, preco je tovar tu drahsi ako u Cinana. Cinana jednak nezatazuju take dane ani clo, nemusi riesit kadejake normy a neriesi ani 2 tyzdnovu lehotu vratenia tovaru bez udania dovodu.
Na druhej strane ani slovensky obchodnici v tom nie su vzdy nevinne, vid. kartel, ktory pred rokom dsl.sk odhalilo.
|
|
Re: Skkksksks
Od: tamtung
|
Pridané:
2.4.2015 16:27
Cinan neriesi vratenie tovaru?
No hej, on vratit tovar nechce, on rovno posle novy, ak mas problem s prvym ;)
Skorm a serie, ze ziadny politik nedokaze pomoct umelcovi (mikro zivnostnik), ktory vyrobi 1-2 tovar mesacne, nepokryje mu to naklady ani na zivnost, tj. nemozeme podnikat v malom.
(priklad, od sitia svetrov, ale aby som sa drzal v IT, napr vyroba malej upravenej elektroniky)
A samozrejme, najvyssie danove zatazenie za nulovu protihodnotu v sirokom okoli.
|
|
Re: Skkksksks
Od: ,khbklj
|
Pridané:
2.4.2015 19:59
Ako ma politik pomoct mikrozivnostnikovi, ktory vyrobi nieco, co sa nepredava?
Ked sa mu nedari, nevie to, nezvlada to.... tak ma ist na preskolenie a zacat v niecom inom, alebo sa stat zamestnancom.
To si kde pocul, aby niekto pomahal niekomu, o koho vyrobky nie je zaujem?
Kazdy by si mohol povedat, "budem vyrabat sadrovych trpaslikov" a ked sa mu nebude darit (co je viac ako jasne), tak nastavi ruku a postarajte sa o mna.
Napitchu podnikatelsky zamer, ale prve co je na vine, su dane a politici.
No jasne...
Pohlad do zrkadla odhali pravy dovod neuspechu.
|
|
Re: Skkksksks
Od: Neviem -
|
Pridané:
3.4.2015 13:01
Účet má blokovanú možnosť prispievania do diskusií.
|
|
Re: Skkksksks
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
3.4.2015 19:02
takze prasknute zrkadlo je na vine...
|
|
Re: Skkksksks
Od: 7539514682
|
Pridané:
2.4.2015 20:51
Čínan nemusí pri nákupe do 20E vrátenie tovaru riešíť. Rovno ti pošle nový produkt. Pri jeho 100 objednávkach denne si to ani nevšimne. S kvalitou väčšnou problém nie je - úplne rovnaké výrobky sa dajú nájsť aj v bežných slovenských obchodoch akurát za 3 násobnú cenu.
|
|
Re: Skkksksks
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 12:24
Ja sa mu môžem vykašlať na taký výrobok, ktorý treba reklamovať!
Navyrábajú toho miliardy a tak im je jedno že sa milióny kusov kazia a určite pokazia.
Ja nechcem reklamovať. Proste žiadam kvalitú na prvý raz!
|
|
Re: Skkksksks
Od: matthew25
|
Pridané:
3.4.2015 16:57
tak to musis vynajst stroj casu a vratit sa par desiatok rokov do minulosti, dnes na kvalitne vyrobky narazis akurat tak v NASA
|
|
Re: Skkksksks
Od: xyz.
|
Pridané:
2.4.2015 23:47
Zaujimalo by ma kolko cinskych sudruhov ktori spravili niekde pri vyrobe chybu bezne pride o ruky predtym ako ti Cinan so srdecnym usmevom po reklamacii poda novy vyrobok.
|
|
Re: Skkksksks
Od: hlási sa do služby
|
Pridané:
2.4.2015 22:10
slovensky podnikatel = BMW5 a 200% marza
|
|
Re: Skkksksks
Od: Ksssksksk
|
Pridané:
2.4.2015 23:14
slovensky zamestnanec = KVALITA0 a 200% naroky
|
|
Re: Skkksksks
Od: grrr.
|
Pridané:
2.4.2015 23:36
Typicky nazor slovenskeho zamestnavatela.
|
|
Re: Skkksksks
Od: rggg.
|
Pridané:
3.4.2015 10:49
To je presne to, co by povedal slovensky zamestnanec.
|
|
Re: Skkksksks
Od: stoneage
|
Pridané:
3.4.2015 13:22
som vzdy hovoril ze vsetko je to napicu a nikdo mi neveril
|
|
Re: Skkksksks
Od: grrr.
|
Pridané:
3.4.2015 18:58
A mal by pravdu.
|
|
Re: Skkksksks
Od: rggg
|
Pridané:
4.4.2015 4:03
Iste, kazdy ma svoju pravdu.
|
|
Re: Skkksksks
Od: ricrdet
|
Pridané:
3.4.2015 14:27
Pocuj ty ani netusis co je to podnikat v tomto state. Znamena to zivit armadu nezamestnanych, skorumpovanych politikov a darmozracou po uradoch. Vacsina podnikatelov pracuje a urobi viac prace za den, ako drzka ako ty za nesiac, len aby potiahli firmu, zamestnancov a vsetky pijavice o ktorych som pisal vyssie. Si taky napapany tej Ficovej mediciny, ze ani netusis, ze tento stat ako tak drzia na nohach prave podnikatelia.
|
|
Re: Skkksksks
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
5.4.2015 13:19
asi tak...vsetky moje minulorocne prijmy som dal na development, platy a nakup potrebnej techniky, sponzoroval som mnozstvo spol.udalosti lebo v nasom kraji je to ajtak takmer mrtve a darmozraci zo SMERU ma oznacili za podvodnika a vyrubili mi danovu licenciu 960 eur... mozem jebat takyto stat, pojdem platit dane a robit zisky tam kde si ma budu vazit
|
|
Re: Skkksksks
Od: dakoslav
|
Pridané:
2.4.2015 23:51
>vid. kartel, ktory pred rokom dsl.sk odhalilo.
h? aky kartel? nemas link na clanok? alebo o co sa jedna. nespominam si uz.
|
|
Re: Skkksksks
Od: kartel
|
Pridané:
5.4.2015 12:54
do teho zeleneho ramika ze hladanie napises kartel
|
|
Re: Skkksksks
Od: Tak_PRrrrr
|
Pridané:
2.4.2015 23:32
Slovensky zakaznik:
Vsetko chcem za co najnizsiu cenu a ak to je nekvalitne lebo kupujem tablet ze 60€ alebo notebook za 350€ tak si idem hrdlo vykricat.
Vsetko musi byt hned a ak najdem na internet nizsiu cenu ako v kamennej predajni ktora plati najom a zamestnancov a celkovu prevadzku tak neskutocne frflem. Ved je to az 12 euro co som zaplatil navyse oproti NAJNISZEJ cenu na heureke!
Teraz tu mate moj stary notebook s atomom a 8 rocnu atramentovu tlaciaren a opravte to nejak, ved ked je to stare to znamena ze oprava je lacna a cas inych ludi nema pre mna absolutne ziadnu hodnotu.
A ked to vsetko je hotove tak pridte ku mne domov to zapojit lebo ste to pokazili a nefunguje to, aj ked som mozno zabudol zapnut monitor.
|
|
Re: Skkksksks
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
5.4.2015 13:22
a ked najdem v cine lepsiu cenu tak nakupim tam a ocka a mamku prepustia z roboty lebo nikto nechce slovenske vyrobky. a potom pojdem kydat na zamestnavatela
|
|
Keďže e-shop..
Od reg.: Kenco SK
|
Pridané:
2.4.2015 14:59
..je iba sprostredkovateľ, tak tam naozaj nepozerám, kto mi to predá, ale pozerám, kde je najlepšia cena. Zháňal som pánsku tašku na plece. Vybral som si dizajn a teraz naháňal cenu. Na slovensku sa pod 70 EUR kúpiť nedala. Tak som šiel na nemecký amazon - zrazu stála 30 EUR, ale preprava bola dosť drahá, takmer 17 EUR. A šiel som na čínsky aliexpress - presne to isté za necelých 20 EUR bez prepravy - akurát som musel dlhšie počkať, kým to doručia.. Takže, ak by som vedel, že je to slovenský výrobok, rád podporím našich, ale nebudem platiť niekomu len preto, že si bude dávať nenažranú maržu oproti cene z výroby..
|
|
Re: Keďže e-shop..
Od: mif
|
Pridané:
2.4.2015 15:53
Slovensky vyrobok dovezeny z ciny? :)
|
|
Re: Keďže e-shop..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.4.2015 16:39
ok, naposledy som kupoval nvidia 210 pcie 33,43€ vratane dopravy. Na aliexprese som najlacnejsiu nasiel za 42,39 vratane dopravy. Boli aj kusky ze price 29,23€ + shipping 44,93€ = 74,16€ :)
kazdopadne ak by aj bola o nieco lacnejsia, cakam >2 tyzdne kym to pride, reklamovat to mozem tak v tramtarii, lebo poslat to spet by stalo viac ako cena karty. Takto som to mal z alzy, mozem to do 2 tyzdnov vratit ked chcem, viem ze o 3 roky to budem mat kde zreklamovat keby daco a podporil som sk zamestnancov co tam pracuju. Takze zamna aliexpres mozu kludne zavriet.
|
|
Re: Keďže e-shop..
Od: Hmm
|
Pridané:
2.4.2015 18:45
Jasne nájdu sa veci čo sa neoplati z aliexpressu alebo ich nemajú. Zase ale väčšina lacných vecí, pri ktorých neplatíš daň ani clo je tam za neporovnateľnú cenu. Fascinuje ma to poštovné:), pár dní mi prišla zásielka za asi 1,5 € , u nás by som dal len za poštovné viac a ten samotný tovar by stál tak 15 €..
|
|
Re: Keďže e-shop..
Od: zasni, zasni!
|
Pridané:
3.4.2015 13:44
jozko, je to tym, ze im to dotuje cinska vlada ako podporu exportu...
|
|
Re: Keďže e-shop..
Od: Hmm
|
Pridané:
3.4.2015 17:38
Neviem či ja mám byť ten Jožko:), ale to poštovné je zadara, čo som aspoň ja počul preto, že predajcovia platia u China mail paušálnu sumu za poštovné bez ohľadu na počet zásielok a preto môžu dávať poštovné zadarmo.
Možno namiesto dotuje je lepší výraz podporuje rast a podnikanie resp. podnikateľov. Dotuje sa v Európe, a to preto aby to tí podnikatelia nezabalili:) resp. sa spravia kvóty a clá, aby to našich podnikateľov nezruinovalo. Všetci chcú veľký slobodný svet,, rovnaké pravidlá a voľný trh, ale iba v tom čo im vyhovuje, aby mohli zobrať štátom suverenitu.
|
|
.....
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 15:02
Medzi sirsi vyber tovaru sa rata aj uplna nedostupnost daneho tovaru na Slovensku?
|
|
Re: .....
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.4.2015 15:10
urcite, ja nakupujem na aliexpress, lebo to, co maju tam sa u nas neda kupit.
|
|
Re: .....
Od: tomibojko1
|
Pridané:
2.4.2015 15:55
ale da - na zlavomate v akcii za 3x cena + postovne 4e (slov posta) alebo 10e Kurier
dodacia lehota 1 mesiac
no nekup to
|
|
Re: .....
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.4.2015 16:39
jasne, alebo bazos. za 2x cenu ti to objednaju z Ciny a poslu na tvoju adresu
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
2.4.2015 17:37
Poniektorí tu komentujúci sú tuším samaritáni, ktorí majú eshop klony čínskych obchodov s rovnakými cenami pre našinca. Samozrejme s dodržiavaním SK predpisov.
Pošlite mi prosím link na váš eshop, rád si niečo objednám.
|
|
Re: Qwert
Od: Hmm
|
Pridané:
2.4.2015 18:49
Aké predpisy prosím ťa ? Spravím stránku, dodržím zákonné ustanovenia ( obchodné podmienky a pod.) a môžem tam ponúkať tovar. Pokiaľ to nie je nejak špecifický tovar, tak ho môžem mať aj plnú detskú izbu a posielať objednávky.
Ja na SK eshopoch nechápem to poštovné, ktoré je v zásade vyššie ako skutočné poštovné čo zaplatia. Práve poštovné ma odrádza u mnohocýh eshopoch, kde majú pritom výhodnú cenu konkrétneho tovaru a stáva sa s ním nevýhodný. Je to pekný trik, ale pre mňa neseriózny eshop, pretože zarába ešte aj na poštovnom. Pokiaľ sa jedná o hmotnostne nie ťažký tovar by podľa mňa bezplatné poštovné malo byť samozrejmosťou nad nejakých 15-20 € hodnoty objednávky...
|
|
Re: Qwert
Od: dnesZita
|
Pridané:
2.4.2015 19:51
Je to skor o oebavani aby v roznych vyhladavacoch mali nizku cenu. V kamennom obchode je predavac zahrnuty do ceny a tito si balica daju zvlast a machruju ake maju nizke ceny.
|
|
Re: Qwert
Od: 6546898784
|
Pridané:
2.4.2015 20:49
Keď si to všimneš nahlás taký web / produkt porovnávaču cien a oni taký produkt z prehľadu vyrazia. Keď to spraví viac ľudí, majiteľ eshopu sa spamätá raz dva.
|
|
Re: Qwert
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2015 8:55
tak ked chces blbost za par eur, tak tam je samozrejme postovne, lebo je drahsie ako ta blbost. Mraznicku z Mall mi doniesli zadarmo, TV tiez aj mlyncek na maso. Aj keby som hned platil postovne, stale by to bolo lacnejsie ako v NAY tot za mestom..
|
|
Re: Qwert
Od: Meldo
|
Pridané:
3.4.2015 11:55
Prosim ta, ty niky, ale naozaj nikdy v zivote nezacni podnikat a uz vobec nie v segmente internetovy obchod. Bude to pre tvoje dobro.
Konstruktivny nazor na tvoj prispevok je zbytocny, pretoze od prveho slova po posledne si napisal kolosalnu hlupost z dovodu asi neznalosti.
|
|
Re: Qwert
Od: Kamikaze
|
Pridané:
3.4.2015 20:51
Neviem ako v iných segmentoch ale pri počítačoch vďaka Alze máš úplne minimálnu maržu, nie ako kedysi, a keby si hradil to 4,5 eurové poštovné s dobierkou tak častokrát by si bol v mínuse pri nákupoch do 50€.
To nehovorím, že sa viackrát stalo i také, že v Alze mali nižšiu nákupnú cenu ako vo veľkosklade kde mi známy nastavil najnižšiu cenovú hladinu (vraj). Niekomu dáš cenovú ponuku niečoho z oblasti PC a ako prve to porovnáva s Alzou. :)
|
|
Re: Qwert
Od: tamtung
|
Pridané:
4.4.2015 10:26
alza nema ani zdaleka najnizsiu marzu.. nikdy ani nemala
|
|
Re: Qwert
Od: xyz.
|
Pridané:
3.4.2015 0:03
Nevedel som ze Boh nakupuje v slovenskych eshopoch. Dodavanie tovaru do neba musi byt rychlejsie ako sa na prvy pohlad zda. A potom ze Jezisko neexistuje...
|
|
Re: Hmm
Od: steweo
|
Pridané:
2.4.2015 19:37
Som majitel maleho eshopu, to vyssie postovne je koli tomu lebo ludia si nepreberaju zasielky. Priklad: objednas si tovar na dobierku, postovne je 2,35€, ak si tovar nepreberies vrati sa mi spat a platim este 1€ za vratenie dobierky, cize som v strate 3,35€ + obalovy material.
|
|
Re: Hmm
Od: ...
|
Pridané:
2.4.2015 20:32
Otazka potom pre teba znie ci nie je vyhodnejsie zasielanie na dobierku zrusit? Alebo si spravit nejaky customer list a definovat si to v podmienkach, ze pre zakaznicky program je umoznena aj zaslanie na dobierku, pricom zasielat budes len overenym zakaznikom?
Ak by sa ale stalo, ze mas vecsinu serioznych zakaznikov, tak potom mas len dve moznosti - bud to trpiet, alebo urobit ako pisem vyssie. Straty by mali byt +/- rovnake, kedze urcitu skupinu urcite odradis. Ale kedze nepoznam tvoje statistiky v predaji/vrateni zasielky, tak tazko vraviet dalej. Toto ma len narychlo napadlo.
|
|
Re: Hmm
Od: L&M
|
Pridané:
2.4.2015 22:26
Síce e-shop nemám, ale táto možnosť sa mi zdá byť zložitá a zbytočná, stačí len keď si dotočný zmení meno (myslené udá meno rodiča, súrodenca atď.) to isté môže platiť aj na adresu, pár krát som sa stým stretol a to nemám e-shop. Preto vždy keď niečo predávam si pýtam poštovné dopredu, ale chápem že toto sa pri väčšom množstve odberateľov robiť nedá predsa len všetci radšej platia dobierkou ako vopred na účet.
|
|
Re: Hmm
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2015 10:11
Pricom sanca, ze ta niekto obabre je skor cez postu ako cez banku.
|
|
-----
Od: 6548787
|
Pridané:
2.4.2015 20:42
Jeden z dôvodov je možno aj to, že Čína poskytuje pri množstve hmotnostne ľahších tovarov poštovné zdarma. Zrejme je to ťah Čínskej vládnej podpory na pomalé rúcanie malých a stredných podnikateľov v EÚ. Pokiaľ bude lacnejšie doviesť tovar pod 20EUR z Hong Kongu do Košíc, ako z Prešova do Košíc, Slováci nemajú šancu. Pokiaľ nezareaguje vláda a nezačne podporovať malých a stredných podnikateľov, tak ako napríklad v Poľsku, zožne štát len problémy. Nestačí len tlačiť z odvodov živnostníkov reklamy na odchod z druhého piliera - treba im naopak reálne pomôcť, aby obstáli v boji s Českou, Poľskou konkurenciou. Ako? Znížením daňového zaťaženia a byrokracie - napríklad pomocou Tax ID ako v Austrálii alebo USA. Etc.
|
|
Re: -----
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 3:51
Ešte nejaký kokot kupuje niečo z číny???
Hmm... tí ľudia asi nemajú všetkých pohromade...
|
|
Re: -----
Od: rggg
|
Pridané:
3.4.2015 11:15
Slovaci su tradicni odrodilci. Absolutne nechapeme, ze peniaze utratene doma davaju ludom robotu, a mozno aj nasa robota existuje len vdaka tomu. Nakupujeme v Cine aby sme usetrili euro-dve, kvoli ktorym by sme si dali aj do kolena vrtat. A ked o par rokov prideme o robotu a nebudeme mat peniaze tak budeme zase hladat na vine vsetko mozne aj nemozne. Po 89om padlo mnozstvo priemyslu principialne aj z toho dovodu, ze sa uplne rozpadol domaci dopyt. Ludia kupovali zahranicny tovar a pre zahranicnych obchodnikov to tu bolo eldorado. No vysledkom toho bolo prepustanie, zatvaranie domacich podnikov, alebo ich predaj zahranicnym investorom, ktory nas dostal tam kde sme dnes- montovna pre zapadne firmy. Nemame na to, aby sme sa navzajom vnutorne podporili, ci uz ako spotrebitelia, zamestnanci, susedia... prave naopak, uspech sa neodpusta a zloprajnost, ohovaranie, zavist su najbeznejsie vlastnosti. Za to si veru nikdy nezasluzime mat sa lepsie.
|
|
Re: -----
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2015 12:08
Ciastocne suhlas, ale v sucasnosti na slovensku nemas moc z domacej vyroby - a to prave aj vdaka statu, ktori robi z podnikatela triedneho nepriatela.
Obchodnik je zvecsa len dalsi predajca toho, co nakupi lacno v cine alebo inde v zahranici, takze v skutocnosti ten, koho podporujes je len dotycny predajca, ktory nevie co za to pytat.Inak samozrejme, keby to fungovalo inak, mas uplnu pravdu.
|
|
Re: -----
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 12:17
Ale on vie čo za to pýtať. Prečítaj si to poriadne. Má vcelku pravdu. Ten obchodník nepredáva len čínske šmejdy, dúfam. Ale aj americkú kvalitu, hoc niekde tam vyrobenú.
No a on má tým pádom zamestanie, aj jeho príbuzní a tak ďalej, v celom rade aj dodávatelia, servisáci a podobne. On má na chlieb, ktorí si ide kúpiť vedľa do slovenskej pekárne.
Chapi?
|
|
Re: -----
Od: kokosak
|
Pridané:
3.4.2015 16:59
preco by som ja mal platit zivobytie nejakemu slovenskemu priekupnikovi cohokolvek. ak to on nakupi z vonku tak isto si to nakupim z vonku ja. svoje zivobytie nech si zalozi na niecom inom. jeho nezaujima to ze ja prerobim ked si kupim u neho a mna nezaujima co bude robit ked u neho nebude nikto nakupovat. toto nicomu nepomoze iba moje peniaze za nic darujem niekomu druhemu a ver tomu ze takisto si za usetrene peniaze pojdem kupit chleba takze je to cele co si napisal picovina ak sa jedna o cenu tovaru dovezeneho zo zahranicia.
|
|
Re: -----
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2015 17:50
super velmi to zjednodusim aby to pochopila aj tvoja kokosova hlava.. ty predavas maso ja chlieb. Ak ty nekupis chlieb odomna, ja nebudem mat peniaze kupit si tvoje maso. Porozmyslaj nad tym...
|
|
Re: -----
Od: lololop
|
Pridané:
3.4.2015 19:42
si hlavne utried v tvojej kokosovej hlave co je to obycajne priekupnictvo zahranicneho tovaru s prirazkou o ktorom je tento clanok.
kupou zahranicneho tovaru priamo od vyrobcu obidenim priekupnika sa ziadne domace maso a chleba nestrati. ked si ho nekupi od teba prizivnik majitel eshopu za to co na mne zarobi tak si ho kupim ja za usetrene peniaze...
pekar aj masiar je stale na tom istom iba ja som usetril a majitel webshopu utrie hubu
|
|
Re: -----
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 20:10
A v konečnom dôsledku aj ty.
Ešte si si zrejme nepozrel ďalej ako po vlastný nos, však?
|
|
Re: -----
Od: lololop
|
Pridané:
3.4.2015 20:57
stale sa ale bavime o tovare ktory sa vyraba v zahranici a webshop na slovensku je iba jeho priekupnik.
na koho nos sa mam akoze pozerat ak nie na svoj. za svoje peniaze si kupim tovar ktory je vyrabany v zahranici za najlepsiu cenu aku najdem. za usetrene peniaze ja sam podporim slovenskeho pekara a masiara. na nic z toho nepotrebujem slovensky webshop ktory sa na mne iba prizivi.
nejsom charita a ak ty ano tak sup chod nakupovat na heureku a vyhladaj si vzdy najdrahsiu ponuku. s tvojou logikou sa takym nakupovanim cela ekonomika slovenska razom zlepsi a vsetci budu mat vela penazi.
|
|
Re: -----
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 21:06
Ty si vcelku dosť domýlený...
Prečo sme si zrušili poľnohospodárstvo a výrobu mlieka, vieš?
|
|
Re: -----
Od: lololop
|
Pridané:
3.4.2015 21:44
sa bavime o slovenskych eshopoch v ktorych sa mlieko ani pecivo nepredava alebo o nejakych tvojich vyplodoch? produkty ktore si vieme vypestovat na slovensku kupujem od slovaka to je to pecivo a maso o ktorom ti celu dobu rozpravam. nevidim ziadny dovod ale kupovat techniku ktora sa na slovensku nevyrobila od priekupnika na slovensku, ktoreho jedina zasluha na celom predaji je len ho kupit a predat drahsie.
|
|
Re: -----
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 22:12
Ty obchádzaš celý systém a cítiš sa ako geroj. Kedysi za to zatvárali. Volalo sa to pašovanie a neskôr daňové úniky.
Si to celé ešte nepochopil??? Takto - obchod - to funguje v každom štáte. Ako by to vcelku dopadlo, keby bol každý taký šmejd ako Ty a špekuloval ako všetko obísť a nechal si to doviezť od Boh vie odkiaľ, len aby to bolo o čosi lacnejšie. Nechceš si to ísť zobrať tomu šikmookému robošovi rovno z výrobného pásu??? Sú predsa všade legitímny dovozcovia, oficiálni distribútori a predajcovia, sklady a prípadne aj veľkosklady. Ty si jeden taký. Vážne si myslíš, že tade vedie cesta? Pre jedného nepoučiteľného šmejda možno. Ale nie pre všetkých!!!
|
|
Re: -----
Od: tamtung
|
Pridané:
3.4.2015 19:11
keby nejde 70% na dane a odvody, tak by sa ten domaci predaj aj oplatil..
Ale pocitaj..
Mas 10 000 eur zarovenych, z toho ti stat zoberie tak 33% na dane a odvody, mas 6700eur, a to si len na zaciatku.
za 6700eur si kupis sluzbu, napriklad stavba garaze.
na material je DPH, stavebnik zaplati 33% z jeho zisku, z 6700 mas hned 4500 (aj menej) - keby je to jeho cisty zisk. on si z toho kupi sluzbu, napriklad dovolenku, z toho niekto zas zaplati 33% a mas 3000. a takto az na nulu.
Cize.. kam ide drviva vacsina penazi? dan zo zisku nie je zo zisku, ako skor dan z transakcie (skryta). takze keby mame uzavretu menu, uzavrete hospodarstvo, stat by pohltil o par rokov veskere peniaze..
keby aspon nie je tankodrom na ceste, tak poviem ze OK, keby aspon zdravotnictvo, skolstvo funguje, sudnuctvo, poviem ze OK, ale tu funguje jedine konske lajno
|
|
Re: -----
Od: lololol
|
Pridané:
3.4.2015 16:17
Mam tuto stranku velmi rad a chodim sem hlavne kvoli diskusiam, su tu exoti ktorych prispevky ma bavia (v dobrom, samozrejme). No taki kokoti ako ty 2Dodo, sem nepatria vobec, taki patria na psychiatricku liecebnu a neskor do domova dochodcov, lebo pochybujem, ze by sa o nich niekto zaujimal v realnom zivote. To by tu rychlo upadlo. Tak vypadni a uz sa tu viac neukazuj. Pripadne ak by to tvoj kuraci mozocek nepochopil, bude stacit, ked ta ostatni budu iba ignorovat :) s laskou a prdom medzi oci, lololol.
|
|
Re: -----
Od: Lolo3
|
Pridané:
3.4.2015 5:17
Tax ID v preklade Ďanové IČ
Am I missed something?
|
|
Re: -----
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
3.4.2015 12:24
*Did I miss something?
Keď tú angličtinu neviete, tak ju nepoužívajte a už vôbec nepchajte na slovenský server.
|
|
Dlhý živor komunistickej Číne
Od: vsevec
|
Pridané:
3.4.2015 7:23
Kúpim si cez eBay 3m USB kábel na nabíjanie tabletu. Stojí ma to as s poštovným 1.75e. Doba doručenia je 3 týždne.
Kúpim si to na Slovensku. Cena kábla 5e. Poštovné 3e. Dĺžka doručenia 7-10 dní.
|
|
Robíš hanbu SR...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 8:47
No a?
Podporuj slovenských výrobcov, firmy a obchodníkov!
Nie nejaký šmejd z Východu... Japonské veci sa sem tiež dostanú. A tam nemusíš vystupovať ako posledný žobrák.
Ale iste že je to niekde lacnejšie.
Ja kvôli tomu spávam, Ty tuším nemôžeš, však?
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: Hanbu_robis_akurat_sebe_ty_falat
|
Pridané:
3.4.2015 8:57
Ta ty si taky idiot,ze to az boli.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 9:37
Hej. Aj chlieb si budem nechávať posielať ako nejaká socka, že?
Vždy tu tie možnosti boli, ale takmer nikto takto tovar nepašoval.
Ozaj, vieš koľko cigariet a alkoholu smieš vyviezť napríklad do českej republiky?
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: rggg
|
Pridané:
3.4.2015 11:19
povedal ti pravdu. kupujes to na Slovensku, tak nejaka rodina z toho zije. kupujes to v Cine, tak nejaka slovenska rodina prave stratila prijem.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: tamtung
|
Pridané:
3.4.2015 19:13
predam ti fabiu za 87000 EUR, ok ?
nechod kupovat do ceska, kup ju odo mna za 87 000 EUR
radar ti tam namontujem gratis.
placneme si ?
DOVOZ nie je ziadna kreativna podnikatelska cinnost, na to nam staci posta sro.
skus aj nieco realne tvorit, nie len sa prizivit na (exklizuvnom) dovoze... to doakze aj cvicena opica
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 19:35
a ty si teraz čo vytvoril???
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: tamtung
|
Pridané:
4.4.2015 10:28
opytaj sa nieock teme a odpoviem ti
priekupnik je nieco ako socialny romsky pripad, nastrci ruku a davaj davaj..
takto to nefunguje, chcel si kapitalizmus priekupnik? tak si ho maj, daj mi tovar lacnejsie ako konkurent a ked nemas na decka, nesexuj a NEVYPLAKAVAJ na forach
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
4.4.2015 11:01
Si čo teraz napísal? Takto to tiež nefunguje...
Za korunu si necháš dieru do kolena vyvŕtať, však?
Priekupník je niečo celkom iné...
To aj Kiska podnikal vo sfére, za ktorú komunisti vtedy zatvárali. Dnes sme to nazvali podnikanie.
Ak máš elementárny problém pochopiť niektoré princípy v spoločnosti, mal by si sa vrátiť do roku napríklad 1986 a ísť znovu do školy.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: dagi1984
|
Pridané:
3.4.2015 9:51
rad si ten usb kabel vyrobeny na slovensku kupim ...
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: klávesnice
|
Pridané:
3.4.2015 10:31
USB káble si vyrábam sám. Mam istotu parametrov, hlavne prúdu pri nabíjaní mobilov, powerbanku a nabíjačky na 18650/26650 batérie. Bez problémov prenesie 2,5A, dĺžka káblu poväčšinou 1,5 metra. S takým hotovým káblom sa na ebay, DX, aliexpress, alibaba, atď takmer nestretnete.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 10:33
Hej vieme. Aj drôtiky si pletieš, vieme...
Lebo USB je hlavne o nabíjaní, však? Truľo...
Buď má kábel vhodné vodivostné parametre alebo prenosové na frekvenčné. Ona sa to sčasti vylučuje a pokiaľ viem, tak USB je predovšetkým komunikačná zbernica, nie napájacia!
Ale to tu už pár krát aj Maniak vysvetľoval, že?
|
|
Poopravím...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 10:38
Aby bol kábel frekvenčne kvalitný a mal teda veľkú šírku pásma, nemôže byť nejaký robustný, čo zasa vyžadujú jednosmerné parametre, napríklad na prenos väčších prúdov. USB má zostať USB a nie špekulovať ako z toho urobiť zváračku.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: klávesnice
|
Pridané:
3.4.2015 19:36
Tebe asi VF impedancia twistovaných káblov moc nehovorí. Keď ju dodržíš (kvalitné a ohybné káble s priemerom minimálne 0,75mm existujú) tak ti USB prenesie popri dátach aj pekné prúdy. A 4maniak je top exot, podajte si ruky, potlapkajte po pleci a vykročte k svetlým zajtrajškom.
|
|
Re: Robíš hanbu SR...
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 20:13
Mne to nemusíš vysvetľovať. Viem moc dobre ako sa správajú krútené dvojlinky a všakovaké káble. Robím s káblikmi dosť dlho na to, aby som moc dobre vedel o čom som písal.
Sú to protichodné vlastnosti a ťažšie sa hľadá kompromis.
|
|
Re: Dlhý živor komunistickej Číne
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2015 9:47
alebo cestou domov sa stavim v kauflande a kupim rozky, diabolsky salat, 20dkg sunky a 3m kabel na... a mam to hned. 7-10 dni neverim ze niekto dorucuje, standard je dnes objednam, zajtra poslu, pozajtra mam.
|
|
Re: Dlhý živor komunistickej Číne
Od: rggg
|
Pridané:
3.4.2015 11:25
Tak schvalne, 3m kabel USB/microusb stoji v SWSD 1.15€ s DPH, ale ty si to radsej objednas z Ciny za 1,75€ s DPH a budes na to cakat 3 tyzdne. Skutocne impozantny vykon.
|
|
e-bay
Od: dlb
|
Pridané:
3.4.2015 11:51
Cez e-bay som si z Hong Kongu objednal foťák za cca 280,- € ktorý sa v Európe ani nepredáva, iba jeho slabší ekvivalent čo tu stojí cez 400,- €, s poštovným zdarma a prišiel mi o tri dni DHL-kou. Slovenské e-shopy využívam často a radšej, ale týmito cenami, sortimentom a prístupom sa sami zhadzujú
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 11:55
aha. Pán objavil Ameriku? Veď to je princíp celého obchodovania, že to nebudú takí hajzlíkovia ako Ty obchádzať a každý článok z reťaze obchodu na tom čosi má.
Ty by si nemohol byť živnostník, lebo si to neuniesol...
|
|
Re: e-bay
Od: dlb
|
Pridané:
3.4.2015 12:00
Díky áno objavil som ameriku, takže preto že som sám seba neodrbal som hajzlík? Ty musíš byť riadny tupec :) BTW som živnostník
|
|
Re: e-bay
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2015 12:11
Maniak ma sviatky, tak zmenil nick - pod jednym pise tie hluposti seriozne pod druhym len trolluje.
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 12:26
Hej a pod tretím, štvrtým, piatym a šiestym... nickom ani nevieš o koho ide...
|
|
Re: e-bay
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2015 12:37
mena menit mozes kolko chces, ale prosim ta nepos pod vsetkymi s diakritikou a nevychvaluj tolko japonske znacky, lebo aj skolkar potom vie ze si to ty.
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 12:45
S diakritikou tu píše množstvo ľudí a všetci starší 40 rokov dávno poznajú japonskú kvalitu. Nielen ja, Ty, či Maniak alebo kto.
Proste píš poriadne. Ja tu píšem len pár dní, v podstate je tu celkom prdel. Stačí si niektorého z vás naštudovať a už to frčí...
Maniaka som ešte nenaštudoval, ale fandím mu, lebo si zachováva v každej situácií svoju tvár. A ozaj. Diakritiku ma učili písať nielen na T602-ke, ale aj v bežnom prostredí s Windows. Každý normálny človek píše s diakritikou. Je mi však jasné, že zopár magorov s plácačkami na krájanie asi nebude za ten svet písať po slovensky. Však načo, že?
Pozdravujeme maniaka, zrejme písava v týždni, ale dnes je nejak ticho...
|
|
Re: e-bay
Od: dlb
|
Pridané:
3.4.2015 13:05
Aha ja som akože ten Maniak? :-D :-D No ja sem už roky rokúce píšem ako dlb ale to je fakt, že som aj "maniak s veľkým" :-D
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 13:42
Nie.
Ty si iný pablb.
Ktorý nechápe základné princípy.
|
|
Re: e-bay
Od: dlb
|
Pridané:
3.4.2015 13:49
Pablba máš v gatiach
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 13:59
Maniak má na takých ako Ty také celkom dobré pomenovanie - Matelko.
A načo si sa vlastne ozval? Si špeukalnt a teraz akože si myslíš, ako si ušetril. Je to vcelku krátkozraké a taký ako Ty rozbíjajú domácu ekonomiku...
|
|
Re: e-bay
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2015 14:17
Maniak, schizofrenia sa da liecit.
|
|
Re: e-bay
Od: 2Dodo
|
Pridané:
3.4.2015 14:20
Tak mu to napíš, admin, keď tu bude.
Zatiaľ sa neozval.
|
|
Re: e-bay
Od: lololol
|
Pridané:
3.4.2015 16:18
Mam tuto stranku velmi rad a chodim sem hlavne kvoli diskusiam, su tu exoti ktorych prispevky ma bavia (v dobrom, samozrejme). No taki kokoti ako ty 2Dodo, sem nepatria vobec, taki patria na psychiatricku liecebnu a neskor do domova dochodcov, lebo pochybujem, ze by sa o nich niekto zaujimal v realnom zivote. To by tu rychlo upadlo. Tak vypadni a uz sa tu viac neukazuj. Pripadne ak by to tvoj kuraci mozocek nepochopil, bude stacit, ked ta ostatni budu iba ignorovat :) s laskou a prdom medzi oci, lololol.
|
|
Re: e-bay
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 18:17
Zrovna tak vypadni Ty!
|
|
Re: e-bay
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2015 18:27
zas a znova, "Ty" s velkym T tu pise len maniak, zvyk je zelezna kosela...
|
|
Re: e-bay
Od: Ooool
|
Pridané:
3.4.2015 18:37
A zopár slušný ľudí, čo nie sú celkom mechom praštení...
|
|
Re: e-bay
Od: dlb
|
Pridané:
5.4.2015 23:48
Hehe len som sa vyjadril k téme a jaká diskusia sa tu rozvinula nestačím sa čudovať :-D ale aj na Trolloch sa človek zabaví
|
|
usb inport?
Od: emilov brat fero
|
Pridané:
4.4.2015 22:31
nejedzte parky so supkou, moze byt lastova....tot som zrova grcal, po tejto diskusii a heleme se....vsetky vygrcane parky maju plastovu supku, ani som si to pred tym nevsimol.....
|
|
Re: usb inport?
Od: ajtwmd
|
Pridané:
5.4.2015 16:23
taky velky problem u teba nejest parky zo supkov ked ti robia zle? LoL :)
|
|
de vs sk
Od: vitamin
|
Pridané:
7.4.2015 8:31
Nie je nad slovenske eshopy:
SK: http://dopice.sk/cZD
DE: http://dopice.sk/cZE
|