|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: Diplodokus
|
Pridané:
30.11.2014 9:37
A načo sa potom vôbec učia písať na klávesnici? Moderný software to predsa zvládne za nich. Prijatý text prečíta, odosielaný text sformuluje. LOL
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: martincc
|
Pridané:
30.11.2014 9:41
Vidim ze obdobie digitalnej demencie nas este len caka.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: Sanxo
|
Pridané:
30.11.2014 12:56
Keď tak čítam niektoré príspevky tu na DSL, tak už to začalo...
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: karolkooooo
|
Pridané:
30.11.2014 16:29
Teraz si predstavte tu situaciu, ked niekomu v buducnosti podate papier a pero, aby si nieco zapisal a on na vas bude pozerat ako na debila.
Alebo ked si chce nieco zapisat a zadeli "nemozem si to zapisat, nemam baterku" :D
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: raketa
|
Pridané:
30.11.2014 18:13
podpisovat hypotekarnu zmluvu budu zrejme troma krizikmi XXX
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: mattti
|
Pridané:
1.12.2014 10:45
uz aj finom to de-fini-tivne jebe. Finito
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: raketa
|
Pridané:
30.11.2014 18:14
ale na druhu stranu, hore ruku ti, ktori pri pisani pouzivaju pisane pismo a nie tlacene...
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: ritmus for president
|
Pridané:
30.11.2014 20:05
Ked pises rukou je to pisane pismo. Ked pouzivas pismenkove peciatky je to tlacene pismo. Nepoznam cloveka ktory pouziva peciatky. Ty ruka hore.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: waveeee
|
Pridané:
1.12.2014 7:15
čo si debil? Ty nevieš čo znamená písané a tlačené písmo?
(Ja od strednej školy nepíšem inak ako tlačeným.. Dokonca keď skúšam písané, tak mám prosblém napríklad napísať na začiatku vety Y,X, :D)
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: AlbHert
|
Pridané:
1.12.2014 11:13
debil, a co tak palickove pismo?
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: asdfasdfw
|
Pridané:
30.11.2014 20:24
Ja stále píšem klasickým písaným písmom.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.12.2014 9:53
Ja tiez, je to rychlejsie, aj ked moje pismo vyzera uz skor ako forma stenografie. :)
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: koexa
|
Pridané:
30.11.2014 19:05
mlada generacia je vychovavane ako ovce do fabrik a do vojny. niet sa co cudovat, ze z nej spravia pre istotu este aj analfabetov
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: heehehe
|
Pridané:
30.11.2014 20:00
viem co je anal, no neviem co je fabet
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: Babicka
|
Pridané:
30.11.2014 20:05
Fabet je taka velka pistala?
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 20:22
Nie nie, je to zvláštne ale fabet je toto:
http://dopice.sk/bsA
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: xyz.
|
Pridané:
1.12.2014 3:14
A ten fabet ma vzadu anal?
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: izxy
|
Pridané:
1.12.2014 3:36
aj vpredu a niekolko aj medzi nimi ak je na zaajazde :o)
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.12.2014 8:58
a ty ked si nieco zapisujes, pouzivas pisane pismo? teda, to take pekne zaoblene na kazdom rohu ake nas v skole ucili?
ja som toto pismo opustil pred 10 rokmi a dodnes sa drzim uz len 'tlaceneho' pisme, ktore pouzivam aj s peropalickovehom v ruke.
to, ze prestaneme pouzivat zastarale a dnes tak velmi nepotrebne pisane pismo este neznamena, ze prestaneme pouzivat pero a papier.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: logotyp
|
Pridané:
1.12.2014 21:12
ty si zase kreativne cital, ze?!? ;) pise sa tam o tom, ze vymenia pisane pismo za klavesnicu, nie o tom, ze vymenia pisane pismo za tlacene.
nedavno o tom pisali, ze ludia uz nevedia poriadne citat a len skenuju povrchne text, domyslaju si, ten trend pomenovali digitalna demencia, je to velmi zaujimave,, ze na jednej strane si myslime ako vela informacii vsade mame, na druhej strane nas to ohlupuje a vymiela,, takze je velmi pravdepodobne, ze nas ako civilizaciu necaka vobec nejaka vyspela buducnost, ale skor dalsi stredovek,
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.12.2014 21:39
ja som cital dobre. vymenia povinne pisanie v ramci predmetu. to neznamena, ze na kazdom predmete budu mat klavesnicu, budu mat nadalej zosit a pero, akurat skola s nimi nestravi rok aby ich naucila pisat krasne gulatucke nikym nepouzivane a zastarale pismo.
deti sa (predpokladam) stale budu ucit ako to pismo vyzera a ako ho citat, akurat sa usetri mnozstvo casu a prostriedkov na spravne pisanie pisma, ktore aj tak nikto nikdy nebude pouzivat a namiesto toho sa zameraju na vychovu generacie, ktora nebude pisat na kalvesnici s vyuzitim az 2 prstov a rychlostou 3 udery za minutu. totizto, klavesnica sa dnes pouziva bezne, pero pomenej a ked, tak velmi malo ludi pouziva pisane pismo.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.12.2014 22:21
to je uplna blbost. ako keby si mna chcel naucit skakat trojiteho rittbergera, ked sa vobec neviem korculovat. Aby si to dosiahol potrebujes ma naucit milion veci, ktore samotne su k skoku zbytocne, ale bez nich to neskocim. Neucit deti pisat rukou je ako postavit mury na holu zem, ved naco zaklady, tie nevidiet.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
4.12.2014 14:21
A keby ti teraz niekto podal brko s kalamarom, tak by si sa nanho ako pozeral?
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.11.2014 16:40
Moje otazky: 1) naco sa vobec ucia pisat na COMKOLVEK a AKOKOLVEK? Za 10-15 rokov sa aj tak budu kompy kompletne ovladat verbalne a gestami.
2) naco sa vobec uciat doma rozpravat? Za 100 rokov sa budu kompy aj tak ovladat myslienkami ci telepaticky a verbalna komunikacia je primitivna a pomala forma.
Parovy tag <IRONY> si kazdy domysli sam :)
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: jolanka 3
|
Pridané:
30.11.2014 20:41
Pjetro, za 10-15 rokov tu stale budu klavesnice, je ti to jasne? Niektore tvoje hypotezy vedia dobre pobavit.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od: kekeket
|
Pridané:
30.11.2014 21:06
nebol by som si taky isty, 15 rokov je v IT svete akoby cele storocie, ak sa budu pouzivat este klavesnice tak mozno nejakymi mensinami populacie ako su programatori ak vobec.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.12.2014 9:00
30 ci 40 rokov sa tie klavesnice drzia a to im bol predpovedany koniec uz mnohokrat. 10 -15 rokov je fakt v IT svete vela, ale IT svet nie je magia ako si vacsina neITckarov mysli.
|
|
Re: dnes má meniny Ondrej, Andrej
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.12.2014 7:49
Parovy tag <IRONY> </IRONY> nepochopila...
Nejde o presne roky ani o to ci klavesnice vymiznu za mesiac alebo 200 rokov. Ide o nieco ine.
|
|
Naco to robia
Od: † Kňaz
|
Pridané:
30.11.2014 9:48
A naco sa tie deti vlastne ucia pisat?
|
|
Re: Naco to robia
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 10:24
Toto nie je až taká hlúpa myšlienka ako by sa na prvý pohľad zdalo.
Moja životná skúsenosť je takáto:
V detstve som sa naučil písať písaným písmom a aj som ho používal. V dospelosti som ale postupne prešiel na tlačené, lebo to písané som nebol schopný sám po sebe prečítať.
Prečo?
Netuším. Čím som starší, tým je to písané písmo horšie. Či je to obyčajná lenivosť alebo nedbalosť, alebo mi alkohol, drogy a masturbácia zhoršili motoriku ruky, neviem.
Ďaľšia fáza sú SMSky. Tie už iba diktujem.
Takže možno sa v budúcnosti bude všetko iba diktovať.
|
|
Re: Naco to robia
Od: ondrejjjjj
|
Pridané:
30.11.2014 11:47
mozno si pamatas z cias skoly, ze bezne si pisal tak ze si to dokazal po sebe precitat.. problem si mal vzdy len po 2mesacnych letnych prazdninach, kedy si pisal fakt zle a vobec ti to neslo.. je to proste tym ze uz nepises
|
|
Re: Naco to robia
Od reg.: Twixie
|
Pridané:
30.11.2014 20:27
Nikdy som to nejak neskúmal, no ja osobne som práve naopak po prázdninách písal celkom pekne a čitatelne, a čím viac som písal, tým viac sa mi písmo kazilo. Kým poznámky na začiatku zošita, zo začiatku školského roka prečítam aj po rokoch, tie na konci zošita môžem len hádať. A platí to rovnako od nejakej cca piatej triedy až po koniec strednej.
|
|
Re: Naco to robia
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 8:33
Tak hej, lebo keď máš písať kraviny tak ťa to prirodzene baviť nebude. Koho by bavilo písať čitateľne a snažiť sa písať pekne keď to bude len v školských zošitoch a úplne zbytočné po pár rokoch? Ale vynechať písanie úplne je sprostosť pretože u detí je ešte nevyvinutá motorika. Moja mladšia sestra začala len nedávno chodiť do školy a niekoľko týždňov len cvičia kresliť čiary a tvary aby vôbec dokázali písať písmená čitateľne a pekne. Vieš si predstaviť úplne vynechať dané kroky, prípadne ostať len pri kruhoch a čiarach a potom to seknúť úplne, posadiť ich na niekoľko hodín za svietiacu pičovinu ktorá bude spôsobovať rakovinu abo čo (lebo školy šetria na všetkom, a zvlášť základné) a nechať ich ťukať strojopis na každom predmete.
|
|
Re: Naco to robia
Od: ...
|
Pridané:
30.11.2014 11:51
U teba v dospelosti. Ja som na tlacene musel prejst uz pred strednou, lebo tie vlnky uz boli vsetky rovnake.
Videl by som suvis s kreslenim. Ti co vedia pekne kreslit, zvecsa vedia aj pekne pisat. Ja som nikdy kreslit nevedel a vzdy to boli cmaranice bez ohladu na to ako som sa snazil. Takze ciastocne to bude cvikom - tak ako teraz su deti, ktore vidia text prvy krat a nemaju problem precitat a su deti, ktore stravia citanim textu 2 hodiny aby ho precitali suvisle.
A ciastocne jednoducho predispozicie - myslim, ze moje umelecke kresliace sklony su na urovni 1. stupna zakladnej skoly.
|
|
Re: Naco to robia
Od: speedy turtle
|
Pridané:
30.11.2014 12:18
Väzba medzi pekným kreslením a pekným písaním neexistuje. Je to niečo úplne iné.
Ja som na ĽŠU vyhrával výtvarné súťaže, ale stále som písal otrasne. Aj teraz po mnohých rokoch, ak písmo kreslím, vyzerá dobre. Ale ak píšem, je to otras.
|
|
Re: Naco to robia
Od: tamtung
|
Pridané:
30.11.2014 18:47
Nic v zlom, ale ja pisem pisanym aj dnes - viacmenej sa snazim napodobnit caligrafiu.
Alebo ako sa to vola, to je jedno. Ak nemas na porsche, zenu zlabis aj na pekne pismo ;)
|
|
Re: Naco to robia
Od: curiosity
|
Pridané:
1.12.2014 3:33
..no mna by predsa len zaujimalo co si jej napisal? ..alebo lepsie kde? =:o)
|
|
Re: Naco to robia
Od: Klovatina
|
Pridané:
1.12.2014 10:58
Zober si ma, kupim ti porsche.
|
|
Re: Naco to robia
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.12.2014 13:25
To Porsche netreba zene kupovat, staci ju v nom obcas povozit. Alebo ju pri nom odfotit, nech si ma co dat na fejsbuk.
Inak pekne pismo (so spravnou gramatikou) osobne povazujem za lepsi hint ako pekne auto. Hrozny pisomny prejav ma na chlapovi odradi pravdepodobnejsie ako fakt, ze sa vozi MHD.
|
|
Re: Naco to robia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.12.2014 9:02
preto, lebo v minulosti ked si sa rozhodol nieco psiat, tak si si dal zalezat. dnes, casto potrebujes narychlo naskrabat nejaku pzonamu, nemas cas na preciznost a kde co, koli nejakej blbosti a tak potom to pismo aj vyzera. v dnesnej dobe nema pisane pismo miesto.
|
|
A ako sa podpíšu?
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
30.11.2014 9:54
Bude to síce pekné, že budú vedieť už v 1.triede pracovať s klávesnicou, ale akým spôsobom sa budú napr. podpisovať? 3 krížikmi?
A ako si urobia poznámky na papier? Nie vždy sa dá všetko napísať do mobilu či tabletu...
To je podobný nezmysel ako keď na niektorých školách vôbec deti neučia písané písmo, ale len tlačené...
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: Jáhen
|
Pridané:
30.11.2014 10:07
Prečo, ty tatar, by se podepisovali krížikmi? Teraz se učí dvě písma, budou se učit jedno + psaní na klavesnici. Nechápem v čom vidíš problém.
Pokud vím, tak USA a Canada psací nepoužívají, a přesto se křížikmi nepodepisují. Tak přestan křičet zpátečníku.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: † Kňaz
|
Pridané:
30.11.2014 10:13
Pravda, usa sa vacsinou podpisuje M4,M16 a podobnymi nastrojmi.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.11.2014 18:42
Uvedom si, ze usa su najvacsi narod retardov. U nas do "Aj mudry schyby" tym pablbov vyberaju, aby to bolo akoze smiesne. Tam vyberat nemusia, mozu natacat doradu a hned to aj zostrihat.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: xyz.
|
Pridané:
1.12.2014 3:21
Americania... Staci si pozriet tu ich skrytu kameru, "pranks" na youtube tam to nema vobec moralku. Najvacsia sranba bola ked chlapik chodil po ulici a nahodne sa priblizil k nic netusiacim okoloiducim a strhol im nohavice. Par krat to tak spravil, az to nakoniec spravil spoza chrbta jednemu cernochovi no a co cert nechcel, ked mu potiahol gate tak tomu cernochovi vypadla na zem pistol, ten sa po nu hned zohol a chlapik uz vedel ze je zle a krical "Nie, do riti, sorry bol to len zart pre skrytu kameru!" a utekal co mu nohy stacili haha. xD
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: † Kňaz
|
Pridané:
30.11.2014 10:08
Pisat budu vediet tlacenim, iba namiesto pisaneho sa budu ucit na klavesnici. Coskoro nas ovladne Skynet, tak uz je to aj tak jedno, ci budu vediet pisat alebo nie.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: 33jkl33
|
Pridané:
30.11.2014 16:02
Ja tak "fungujem" cca od roku 1994. Maturitnú prácu som písal tlačeným písmom. Na klávesnici píšem rýchlejšie ako perom.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: xyz.
|
Pridané:
1.12.2014 3:25
Nech nas radsej ovladne Skynet ako by nas mali ovladnut ludia co nevedia pisat inak ako na klavesnici. ;D
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: jojoskooo
|
Pridané:
30.11.2014 10:30
potspis bute elektronycki
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 13:26
Netrep. Všetko sa dá napísať do mobilu ci tabletu. To po prvé. Po druhé, ak je niečo nezmysel, tak je to písané písmo, ktoré sa azda učí len tu v socialistických krajinách a nikde inde na svete to po nich nikto neprečíta. Si len konzerva, vsetko musí byť tak ako si to zažil v detstve, aj keď je to totálna sprostosť.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: matkoooo
|
Pridané:
30.11.2014 14:15
blbosť, nie všetko sa dá napísať do mobilu, alebo tabletu. Ja rysujem a píšem správy na počítači, ale aj tak mám ku všetkému peknú kôpku papierov kde sú rôzne poznámky a náčrtky ako by to mohlo byť. A kontrola sa na PC nedá robiť vôbec, teda dá, ale potom sa človek po vytlačený chytá za hlavu, že aké chyby tam sú. Človek totiž na PC vidí iba časť, síce podrobne, ale stále je to len časť, keď to oddiališ tak vidíš iba zhluk čiar...
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 16:13
Super, tak pre tvoje špecifické povolanie sa to naučia na strednej spolu s tými čiarami
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: Fako
|
Pridané:
1.12.2014 12:53
Prepac, sam neznasam osobne invektivy, ale ty si fakt nebotycny k2o2t!
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 16:14
Alebo si kúpia väčší monitor
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 8:46
keby som mal písať všetko na tablete alebo mobile tak by som si asi rovno priložil pištoľ k hlave ale na druhej strane pre mladšie generácie to už snáď nebude problém. ale čo keď dôjde baterka lebo bude niekde na prednáške v aule kde nie sú zásuvky, alebo keď bude niekde na porade v práci a bude musieť všetko rýchlo zapisovať a zrazu bác, všetci kolegovia môžu pokračovať a on bude štvornožky po stolom strkať štvorcový adaptér do okrúhlej zásuvky. alebo môže zobrať blok a pero a pokračovať bez rušenia celý čas. Tlačené písmo je síce čitateľnejšie ale v tlačenom sa píše pomalšie pretože treba robiť pauzu po každom písmene zatiaľ čo písané ide plynulo. A keď nedajbože fakt bude nejaká vojna tak si môže akurát tak pískať na tom telefóne / tablete. Neviem ale ja si osobne myslím, že toto všetko bude tie deti iba viac osprostovať. miesto toho aby sa neučili 500 ročné vzorce a postupy tam, kde to už rieši google alebo kalkulačky/počítače/mobily bez následkov tak vyradia pojebané písané písmo...
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: Ludia lud
|
Pridané:
1.12.2014 9:12
Si Idiot. Hluchy slepy,a blby k tomu.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 9:30
:) ďakujem, posielam kvety
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: ...
|
Pridané:
1.12.2014 9:49
Jaj aha - takze vzorce hladat moze, cim zabije podstatne viac casu, ako napisat kusok textu pisanym?
Na prednaskach som pouzival pero a papier a tlacene pismo. Predstav si, ze som stihal - okrem toho, pri pomalsom pisani si bud napises skratku, alebo pises len podstatne veci, co ta nuti filtrovat nepodstatne udaje. Mimo ucitelov nepoznam nikoho, kto pouziva pisane pismo aspon raz za tyzden a podla mna si ani uz ani nespomenies, kedy si ho naposledy pouzil.
BTW - na uradoch sa vyzaduje vyplnat tlaciva palickovym pismom, cize ani v uradoch miesto nema.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 13:51
No ja som písal paličkovým, ale nedosahovalo požadovanú rýchlosť diktovania pani profesorky na matematike ani fyzike keďže tam to človek musí všetko realtime kopírovať lebo sa zrazu zmaže tabuľa a všetko je v čudu. No a presne na takých miestach uprednostňujem písané, ktoré je oveľa efektívnejšie. Nehovorím, že to tak robia všetci, ale výnimka potvrdzuje pravidlo a určite nie som jediný komu to príde užitočné vedieť.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 13:55
also, zabudol som reagovať na prvú časť príspevku. Ide o to, že vzorce sa neoplatí moc učiť spamäti, ako programátor viem, že sa mnohé vzorce dajú využiť ale zo školy som nepamätal jediný, všetky som si uložil v hlave až vtedy keď som ich naozaj využil. škola mi len dala to poznanie, že taký vzorec existuje a ako ho mám nájsť, pod akým menom. vyhľadať to už potom bolo bezproblémové, učiť sa ich ale spamäti je teraz už zastaralá vec a práve také veci by sa mali modernizovať.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: ...
|
Pridané:
1.12.2014 13:58
Ciastocne, ale argumentacia ohladom apokalypsy a vypadku prudu, ti bude prinosnejsie vediet ten vzorec naspamet ako to, ze si vies napisat nieco pisanym pismom.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: Ludia lud
|
Pridané:
1.12.2014 14:11
Lebo kazdy druhy tyzden ti vypadava prud a apokalypsa tiez raz mesacne sem tam prehrmi cez nasu planetu. Dalsi magor.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: ...
|
Pridané:
1.12.2014 14:25
Nepochopil si to.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 18:46
Nepamätám si, že by som argumentoval ja apokalypsou, myslím, že som len spomenul vybitie batérie ale budiš. Ak by došlo k apokalypse a teda neodvratne aj k výpadku všetkých elektrárni. tak užitočné bude práve to, že niekto tie veci niekedy spisoval a ďalšie prežitie civilizácie by bolo zabezpečené práve tak, že všetky znovu nadobudnuté alebo rozvinuté poznatky budeme zapisovať pre ďalšie generácie apokalypsy. Ale to je všetko fantázia. Skôr som chcel poukázať na praktické udalosti v živote, kde vedieť písané písmo možno nie je jediná možnosť, ale je najefektívnejšia v danej situácií. počítače majú značné obmedzenia, paličkové je pomalé a písané aj keď nie najlepšie, spája kvality klávesnice a paličkového písma, teda rýchlosť + minimálne požiadavky (stačí akýkoľvek písací inštrument a popísateľný povrch).
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: Kvík?
|
Pridané:
30.11.2014 14:45
Úplne normálne tlačeným písmom. Nepoznám takmer nikoho, kto by ešte po skončení základnej školy naďalej písané používal. Jediné, čo beriem, je argument o jemnej motorike prstov, ale aj to sa dá nahradiť zmysluplnejšími činnosťami.
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: HMMMM
|
Pridané:
30.11.2014 18:42
predsa sa naucia svo cryptokluc
sad5ad45fa45dsf54d2s4fvvjoj7n89u54biijs55sfdg7
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: HMMMMM
|
Pridané:
30.11.2014 19:45
Myslel som cryptopodpis :D
|
|
Re: A ako sa podpíšu?
Od: baGoLo
|
Pridané:
1.12.2014 9:04
elektronický podpis predsa. :D ;)
|
|
Chúdence malé
Od: Vsevec
|
Pridané:
30.11.2014 10:02
Chúdence malé
|
|
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
30.11.2014 10:53
Dúfam, že to o chvíľku príde aj k nám na Slovensko. Ja to budem určite podporovať, aby sa moje deti učili strojopis.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 12:02
A budú retarodované a nebudu sa vedieť ani podpísať že?
Čo Vám to yebe ľudia?
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 13:33
Vidíš, ty sa možno podpísať vieš, ale napriek tomu si retardovaná konzerva. A samozrejme všetkým jebe len ty si lietadlo.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 14:31
A ty si digitálny dement, čo isto nevie bez GPS trafiť na druhú ulicu. Na papierovej mape by si nevedel ani kde je sever.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 16:10
Lol, vedel, akurát že načo, kým sa tam ty s tými tvojimi papierikmi dostaneš, ja už budem štyrikrát naspäť. Pozdravuj opice.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.11.2014 20:10
Ty si jeden z tych supermanov, ktorym ked prides do detskej izby a zhasnes tak su v pi*i a volaju mamu.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: ...
|
Pridané:
30.11.2014 20:15
neviem ako ty, ale ja ked som v pi*i tak mama je to posledne na co by som myslel :D
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.11.2014 20:18
Odteraz ked budes v pi*i tak si vzdy spomenies na mamu. Prajem prijemnu zabavu.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: meh
|
Pridané:
30.11.2014 15:33
vzhladom na znenie zakona z ktoreho tu ktosi vcera citoval, vsetci sme lietadla :)
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: hgťtťče
|
Pridané:
30.11.2014 12:11
Veru ked mi uz nic ine nedala stredna (obrazne) tak urcite som vdacny za strojopis. Tiez som za to aby sa vyucoval uz na zakladnej. Staci aj ako nepovinny predmet.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: quix_
|
Pridané:
1.12.2014 4:07
Otazka nestoji tak,ci ucit deti strojopis uz na zakladnej skole, ale ci vynechat vyucbu pisaneho pisma. Ja som vsetkymi 10 za strojopis ale detvaky musia vediet pisat nielen tlacene pismenka.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 8:48
plne súhlasím, strojopis je super vec a na základnej škole by sa to už malo vyučovať, to by bolo správne prispôsobenie súčasnosti. Ale vynechať písanie písaným je demencia.
|
|
bzzzz
Od: slovensku turul
|
Pridané:
30.11.2014 11:03
ach vy dementos.a ked vypadne elektrika tak co?.fakt diskuteri.dementos?.
|
|
Re: bzzzz
Od: delfin
|
Pridané:
30.11.2014 11:07
ups? baterky?
|
|
Re: bzzzz
Od: ritmus for president
|
Pridané:
30.11.2014 20:11
Ups, nabijacka?
|
|
Re: bzzzz
Od: quix_
|
Pridané:
1.12.2014 6:02
ty vole bez elektriny? ci si budes slapat alebo pockas kym sa na obzore objavi slnko? :D
|
|
Re: bzzzz
Od: ty pyco
|
Pridané:
1.12.2014 15:42
ta nie? pritrtkam tam ten slapak, co ked slapes, ti generuje prud na dobijanie baterky mobilu a ntb...
alebo velke koleso a pokokot skreckov....
|
|
Re: bzzzz
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 11:26
Keď "vypadne elektrika" tak zapálime petrolejku, posadáme si ku peci a budeme si rozprávať čo kto vo svete zažil a ako sváka Ondra z dolného konca v lese mátalo.
|
|
Re: bzzzz
Od: yo trolz
|
Pridané:
30.11.2014 17:30
OMFG :-D stryko Ondra je badass
|
|
Re: bzzzz
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
30.11.2014 18:30
Aha.....svako Ondro ma dnes meniny....vela zdravia zelame :-)
|
|
Re: bzzzz
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 13:35
Vole, ja sa len smejem ako takíto jednoduchší jedinci ako si ty nadávajú všetkým do dementov a podobne. Ze vypadne elektrika. Lol.
|
|
Re: bzzzz
Od: jasomtu
|
Pridané:
30.11.2014 17:18
No ked vypadne tak pockame kym ju nahodia.
No a ak budem zrovna pri vypadku v praci no parada :D platene volno
|
|
Re: bzzzz
Od: uizui
|
Pridané:
30.11.2014 17:30
tak sa zvysi porodnost ako v USA ked bol tyzdenny blackout o 9 mesiacov boli plne porodnice :)
|
|
Re: bzzzz
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.12.2014 8:57
nie je to priamo odpoveď na tento príspevok a viem, že príspevok na ktorý reagujem je skôr casual/joke ale tu sa mi to hodí napísať: Je mi dosť ľúto ľudí, ktorý keď vypadné elektrika nevedia čo so sebou a len zbesilo klikajú do mobilu a prehadzujú poistky a kukajú do toho debilného monitoru s minimálnym jasom len aby vydržal čo najdlhšie aj keď na nom nič nerobia. Miesto toho aby človek využil to svetlo napríklad na prečítanie si nejakej knihy alebo si proste zapálil sviečky a trochu si oddýchol od tých digitín. už keď to takto zdegenerovalo dospelých ľudí, tak jebať deti za počítače od detstva nebude mať skvelý dopad na našu spoločnosť. možno to tak cítim len ja, ale pre mňa je čas bez PC/mobilu ten najlepší čas keď sa proste môžem zastaviť a sadnúť si niekde v parku a podobne... Ale to môže byť tým že pracujem v informatike a teda vidím PC viac než by som chcel xD
|
|
kodovanie
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
30.11.2014 11:03
Aspon nebude treba sifrovat pre pospolitu verejnost ked omladina nebude schopna precitat pisanu komunikaciu... :D :D :D (fakt je, ze to po sebe mam problem precitat aj ja sam)
|
|
Naco?
Od: Detektív Kopýtko
|
Pridané:
30.11.2014 11:18
A naco by vobec mali chodit deti do skol? Staci ich naucit matlat po displeji a pouzivat kreditku. Dnes aj tak vacsina rodicov kasle na svoje deti a dava im mobil na hranie aby ich neotravovali.
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 12:08
Však potom tak aj vyzerajú. Nevedia sa vonku vyjadrovať, hrať s kamarátmi, bicyklovať... Moje deti budú mať krásne detstvo a nie ho prešmatlať na displeji s *ujovinami.
|
|
Re: Naco?
Od: trerw
|
Pridané:
30.11.2014 12:14
V dospelosti sa potom krasne zaradia do radu za pas pretoze nebudu mat ziadny vztah k technike ale zato budu mat pekne spomienky a diplom zo socialnej prace
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 13:24
Technika má slúžiť človeku, nie človek byť jej otrokom
|
|
Re: Naco?
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 13:30
Ved práve, tvoje decka budú otrokom techniky, pretože nebudú vedieť ju využiť tak, aby im slúžila. Preto budú cely život za pásom. Určite to potom poďakujú za krásne detstvo.
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 14:33
Nevieš čo trepeš, keď nevieš o čo sa jedná nestrapňu sa aspoň
|
|
Re: Naco?
Od: gdgfd
|
Pridané:
30.11.2014 17:33
ok tvoje argumenty ma presvedcili
|
|
Re: Naco?
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 17:53
Dal som plus. Takto diskutuje aristokrat.
|
|
Re: Naco?
Od: delavei
|
Pridané:
1.12.2014 7:35
Vidim tu priamu logicku suvislost - ak deckam nedate tablety a picoviny do ruk od malicka, odsudili ste ich na pracu za pasom :D :D je jasne, ze ked dietatu nedate mobil snad do kolisky tak jeho kreativita a inteligencia klesnu natolko, ze v zivote sa uz toto komplikovane zariadenie nenauci pouzivat a boh chran este k produktivnej praci :D :D clovece, to co za komentar si vypustil :D :D (ak to bolo ironicky, tak som sa skaredo nachytal)
|
|
Re: Naco?
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 12:29
Je to trochu zložitejšie.
Na to aby sa hrali s kamarátmi, tak nevyhnutne potrebujú tých kamarátov. Kamarátov je dosť ale všetci poobede doma hrajú WoW. Bude sa vonku bicyklovať samo (to dieťa, neviem akého pohlavia bude)? Bude sa samo opustené vonku v daždi s kľúčikom na krku bicyklovať prázdnymi ulicami? Pomedzi autá, pomedzi psie výkaly? Nikde nikto len ono (to dieťa, neviem akého pohlavia bude)? Toto naozaj chceš, toto dopustíš?
Oproti tomu veselý, farebný svet WoW, plný kamarátov a dobrodružstiev.
|
|
Re: Naco?
Od: ...
|
Pridané:
30.11.2014 12:33
Cudoval by si sa, ale samo nebude. Kedze mnoho rozumnejsich rodicov uvazuje rovnako a aj v dnesnej dobe sa deti hraju vonku. Lenze to by si nemohol vzorku posudzovat na zaklde svojho okolia. A este ked deti nevidis von, este to neznamena, ze von nie su - len nemusia byt akurat pri svojom domove.
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 13:29
Presne tak. A navyše je rozdiel porovnávat mesto a dedinu
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
30.11.2014 13:22
Pouzivat kreditku? Kreditku mozes pouzivat iba v pripade, ze si sa na nu zozadu popdisal XD
|
|
Re: Naco?
Od: Ozembuch
|
Pridané:
30.11.2014 14:28
Za tie roky, co pouzivam kartu, mi to kontrolovali tak raz. To sa da risknut.
A bezkontaktne karty uz na vacsine terminalov ani nedavas z ruky..
|
|
Re: Naco?
Od: Kvík?
|
Pridané:
30.11.2014 14:48
Som ešte asi ani nevidel, aby to niekto spravil :-)
|
|
Re: Naco?
Od: ...
|
Pridané:
30.11.2014 17:30
kreditiek mam tiez niekolko a nepodpisal som ani jednu - ani ISIC som podpisany nemal. Jediny podpis mam na vodicaku a to som sa musel podpisovat pri prevzati asi na 5ty krat kym s tym bola ta opica za prepazkou spokojna, ze sa to konecne podoba na ten moj "vzor".
|
|
Re: Naco?
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
30.11.2014 18:10
Aj ked vsetci hovorite, ze tam podpis nemate a ze ste sa nepodpisali, je to vasa vec, kazdopadne v zmluve mate, ze karta je neplatna, kym nieje podpisana. (aj ked to nik nekontroluje atd atd)
|
|
horšie písanie
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
30.11.2014 12:36
Budú vedieť horšie písať. Ja píšem ako po trojitej porážke, len preto že som písal od 6tich rokov na klávesnici aktívne denno denne. Písané písmo je síce "arhaizmus", ale keď ovládnu svet nanity [lol!], alebo príde nejaká kataklizmatická katastrofa, tak sa písmo zíde. A verím že iT boom nebude ovládať túto Zem "navždy".
|
|
Re: horšie písanie
Od: amyl
|
Pridané:
30.11.2014 13:43
Lol, jasne, keď príde "kataklizmická katastrofa", tak najväčším problémom bude písanie. A keď skončí "it boom", tak v tom momente prechádzame znova na písané písmo a vyťahujeme drevené počítadlá. Bože, kam na tieto múdrosti chodíte.
|
|
Re: horšie písanie
Od: Jano z oravy
|
Pridané:
30.11.2014 14:19
Kamarat tvrdit ze it nebude ovladat tuto zem, toje ako keby si predpovedal ze prostitucia tu nebude navzdy.
|
|
Re: horšie písanie
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 15:53
Tomu ver, že nebude.
http://dopice.sk/bsv
|
|
a kde je problem?
Od: iExploder
|
Pridané:
30.11.2014 12:48
tlacene pismo je prehladnejsie a citatelnejsie, pisanym som nepisal uz od strednej skoly a nikdy mi to nechybalo.
|
|
Tie nase deti buducnosti
Od: Jano z oravy
|
Pridané:
30.11.2014 14:16
Podla mna by bolo super keby pisane pismo nahradilo tlacene. Idealne strojopis uz od zakladnej skoly. A to povinne aspon 5 rokov. Kolki z vas pouzivaju pisane pismo a kolki strojopis. A Ked vypadne elektrika bide sa pisat tlacenym. Deti v buducnosti nebudu potrebovat pisane pismo.
Kedysi deti ucili bojovat. Sice pred 2000 rokmi. A to bol hlavny predmet. Dnes by to nemalo ziadny zmysel
|
|
Re: Tie nase deti buducnosti
Od: Derp
|
Pridané:
30.11.2014 14:30
Pisane pismo je rychlejsie nez tlacene. To ti hovorim ako student mediciny. Je pekne vediet rychlo pisat na klavesnici, ale niekde si jednoducho NTB nerozlozis a potom si v p***. Vediet pisat rukou by som bral ako zakladnu schopnost, rovnako ako pocitanie jednoduchych matematickych prikladov.
|
|
Re: Tie nase deti buducnosti
Od: sgsg
|
Pridané:
30.11.2014 15:06
A kde si ntb nerozlozis ? Jaj na pusti kde 99% populacie nikde nepojde a ak uz tam pojde tak nebude mat potrebu pisat rychlo pisanym pismom.
ROFL ze student medicine take to si zajebal. Hlavne lekari su paradne znami tym ze pisu ako kokoti po ktorych to lekarnik nevie precitat.
|
|
Re: Tie nase deti buducnosti
Od: telele
|
Pridané:
30.11.2014 16:01
Ako študent techniky ti vravím, že s tým blbým písaným písmom stále bojujem, pretože si od neho neviem odvyknúť a na odovzdávanie informácií iným okrem teba je v podstate nepoužiteľné. Takže by som bol radšej keby nás od mala učili písať tlačeným, ktoré je vždy čitateľnejšie.
|
|
Vyvoj
Od: Stone
|
Pridané:
30.11.2014 14:23
Tymto si krasne dojebu jemnu motoriku prstov. Ucit sa pisat nie je len o pisani, ale takisto to rozvyja schopnost presne manipulovat prsty. Tito ludia budu mat obrovske problemy s akoukolvek presnou pracou, ked vyrastu.
|
|
Schopnosti.
Od: Stone
|
Pridané:
30.11.2014 14:27
Mimochodom písať na klávesnici som sa naučil písať sám. Je oveľa jednoduchšie klikať gombíky ako vytvárať znaky vlastnoručne.
|
|
tak to ma byt
Od: AsiJa
|
Pridané:
30.11.2014 15:45
tak to ma byt, naco sa budeme ucit pisat na sprosty papier, nie sme predsa v 19. storocii
|
|
Re: tak to ma byt
Od: Keanu111
|
Pridané:
30.11.2014 16:07
Ked pride zombie apokolaypsa alebo EMP vlna, potom zistis, naco je dobry papier.
|
|
Re: tak to ma byt
Od: ritmus for president
|
Pridané:
30.11.2014 20:15
Tu zombie apokalypsu som nepochopil. To akoze zombici zozeru pocitace alebo klavesnice?
|
|
nedostatok fantazie
Od: plesnovy_syr
|
Pridané:
30.11.2014 16:41
Hlupy slovak si nieco nevie predstavit, tak je to hned na hovno a malo by sa to zakazat. Nezabudajme, ze neboha Vera Pohlova tiez nevidela zmysel v Internete (resp. Internetoch) a ako si z nej teraz vsetci robia srandu.
Stupidne argumenty typu - pride EMP vlna, padne meteorit etc. to sa naozaj stava pravidelne.. Vlastne mali by sme povinne znova zaviest nejake kurzy prezitia alebo aspon tabor Mladych svistov, ved uviazat 10 typov uzlov a vediet ako spravit ohen len s pomocou dreva sa nam urcite hodi.
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od: Neviem
|
Pridané:
30.11.2014 17:00
Hlúpy slovák? Ďalej ani nečítam, píšem mínus.
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 17:13
Ak príde nejaká katastrofa tak tí čo to dokážu tak prežiju, a tí čo sa nevedia ani vysrať bez "digitalnych technológií" proste neprežijú. Evolúcia, nič zložité.
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od: jasomtu
|
Pridané:
30.11.2014 17:28
Priemerny clovek dokaze prezit bez techniky. Ulovit zver, zalozit ohen, postavit si obydlie...
A nepotrebuje na to ani kurz prezitia.
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od: zztrtz
|
Pridané:
30.11.2014 17:37
V podstate mas pravdu da sa aj takto prezit. Mali by sme sa nieco naucit z ciganskych osad ved maju taky plnohodnotny zivot.
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.11.2014 19:32
Nič v zlom, ale aj zvery sa vedia lepšie správať ku svojmu prostrediu ako oni. Napríklad nemajú výťahovu šachtu po 3 poschodie zahádzaju odpadkami, nespravia dieru do steny len tak z nudy...
|
|
Re: nedostatok fantazie
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
1.12.2014 11:44
Zvery. Zviera si neľahne do navraceného alebo nebude piť viac, ako mu treba. Krava vie kedy má dosť, človek NIE. Človek je proste kus ...
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
30.11.2014 18:50
nasa skolitelka na strojopis povedala, ze toto nema rada, odkedy vie pisat desiatimi, nevie pisat pekne na papier, takze je to divne.. len tak na zamyslenie.
|
|
Naša budúcnosť
Od: Naša budúcnosť
|
Pridané:
30.11.2014 19:33
- Mami, ako sa píše písmeno A?
- Stlačíš túto klávesu.
- Mami a vieš ako to napísať ručne perom na papier?
- Nebuď drzý, ani ty všeličo nevieš!
|
|
Re: Naša budúcnosť
Od: sexi mama
|
Pridané:
1.12.2014 16:00
lol, si mi pripomenul jednu z mojej mladosti:
za siedmymi horami, za siedmymi dolami,
bola jedna firmicka, malicka.
pisalo sa leto, roku pana 1983,
a zamestnancov cakalo nieco nevidane.
prislo nove dievca, asistentka sefa.
dievca to bolo fesne, krasne, mile,
prsia stvorky, driek jak osa, plave vlasy az po pas.
sef nam vravi - tuto slecnu budete pocuvat,
ovlada vsetko - doklady uctovat, stenografiu ba aj storojopis.
v tom ju za moj stroj posadil a povedal: "diktujem!".
na to spustil rychlejsim tempom diktat.
stroj sa ani nepohol.
na otazku: "co sa deje?", prisla odpoved vo forme otazky:
"Tonicek, ako sa tu pise velke A?"
|
|
jemna motorika = velmi dolezity prvok
Od: Koumak
|
Pridané:
1.12.2014 1:15
Pisanie a kreslenie je velmi dolezite na ziskanie jemnej motoriky. Tu vsak nejde len o samotne ovladanie prstov, ale o vytvorenie komunikacnych prepojov v mozgu, ktore prepaja recove centrum s centrom chapania.
Deti, ktore nemaju dostatocne vyvinutu jemnu motoriku, maju komunikacne problemy a pripadne aj problemy s chapanim roznych veci.
Myslim, ze tieto rozhodnutia by mali byt konzultovne na odbornejsej urovni - lebo psycholog a logoped budu o par rokov najziadanejsie profesie...
|
|
Re: jemna motorika = velmi dolezity prvok
Od: rryggg
|
Pridané:
1.12.2014 2:33
Ja to tu casto pisem ze ludstvo zdementieva, degeneruje a toto je dalsi dokaz.
|
|
neviete
Od: blablal
|
Pridané:
1.12.2014 1:49
Vacsina sveta nie je na tom ako mi.
Neucia sa pisane pismo v skolach ale tlacene, potom okolo 3. alebo 5. zrazu na nich hodia pisane pismo, co vacsina studentov strasne nenavidi.
Podla clanku su fini na tom ako mi, ale ja by som bol tiez za zrusenie pisaneho pisma, kurziv myslim.
1. a 2. rocnik normalne pisanie tlacenym, a od 3. rocnika klavesnica a strojopis.
|
|
Re: neviete
Od: max9
|
Pridané:
1.12.2014 8:16
myslim, ze clovek ma v mozgu zakutia, ktorym nerobi dobre
take trapne klikanie po klavesach, ale robi im dobre vizualizacia a predstava krasneho oblucika na 'l' predtym nez ho napisem jednym tahom na papier svojou jemnou motorikou.
Aj tvojmu mozgu by viac prospelo, keby si si ho pocvicil a
bol by si nuteny predtym, nez napises 'mi' porozmyslat dopredu a akou krivkou ukoncis tah na pismeme 'm' aby si mohol plynulo prejst do krasneho pisaneho 'y', po ktorom uz bude nasledovat len medzera.
Pisane pismo ta uci rozmyslat nielen nad tym, prave robis ale aj nad buducim krokom.
|
|
vyucba
Od: dsllsd
|
Pridané:
1.12.2014 8:41
Demograficky sme na tom dost zle v zapadnom svete, preto si myslim, ze deti by sa namiesto pisania mali ucit mrdat.
|
|
Re: vyucba
Od: baGoLo
|
Pridané:
1.12.2014 9:03
tiež názor. :D
|
|
ma to nieco do seba
Od: domovnik
|
Pridané:
1.12.2014 10:26
pisanie by sa malo ucit v podstate ako kaligrafia, cize kombinacia umenia a meditacie.
samo o sebe nema taky prakticky vyznam, ako kedysi.
tiez si myslim, ze taky doraz na pisanie uz nema opodstatnenie.
|
|
Re: ma to nieco do seba
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
1.12.2014 11:06
Prečo by nemal? Jemnú motoriku vždy človek bude potrebovať. Aj preto sa prváčikovia na základných školách učia písať ako prevé klasickým rozpíjavým atramentovým perom.
|
|
Re: ma to nieco do seba
Od: itkoti
|
Pridané:
1.12.2014 14:01
Prváčikov by som zakázal. Aj druháčikov. Začínať by sa mohlo od tretiačikov a s tabletmi, len s telesnou výchovou a hodinami IT. Všetko ostatné si deti nájdu na nete alebo vyriešia appkami z obchodu.
|
|
Kam to spejeme.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.12.2014 7:50
Vypneš Internet a deti sú zrazu dementi. Ani jesť nebudú...
Vypneš elektrinu a deti zomierajú...
|