|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: trololoman
|
Pridané:
24.11.2014 10:36
...pričom v jednom čipe budú za týmto účelom podľa spoločnosti vyvŕtané až štyri miliardy dier.
Fuha, to ale bude polamanych vrtakov nez to vyvrtaju. A cinske deti budu vrtat dnom aj nocou.
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: Wil
|
Pridané:
24.11.2014 11:08
To ako keď Rusi za vojny vyrobili drôt tenký ako vlas a poslali ho do Japonska aby sa pochválili. A Japonci im ho vrátili prevŕtany...
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: jožo
|
Pridané:
24.11.2014 13:09
pozdĺžne?
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: Meno musí mať dĺžku aspoň 3
|
Pridané:
24.11.2014 13:11
Ja to poznama aj tak ze im ho vratili narezany pozdlzne na 24 kusov :)
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: yntelygentik
|
Pridané:
24.11.2014 18:13
A ja som to pocul tak, ze im nan vyryli: MADE IN JAPAN.
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: jabloko
|
Pridané:
24.11.2014 14:14
dnes sa vrta laserom
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od: kofola
|
Pridané:
24.11.2014 18:25
len musi mat riadne otacky
|
|
Re: dufam ze maju dostatocnu zasobu vrtakov
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
24.11.2014 18:53
a príklep je samozrejmosť
|
|
teda kolko
Od: ppp p
|
Pridané:
24.11.2014 11:46
"....s kapacitou až 256 gigabitov, teda 32 gigabajtov."
što eto za ptakovinu ?
|
|
Re: teda kolko
Od: trololoman
|
Pridané:
24.11.2014 11:50
256 G bit / 8 = 32 G Byte, vsjo jasno
|
|
Re: teda kolko
Od: baGoLo
|
Pridané:
24.11.2014 12:02
asi sa Ti logicky zdá kapacita malá...
v článku sa nespomína, že konkrétne disky tých čipov môžu obsahovať niekoľko, takže výsledná kapacita diskov bude samozrejme vyššia ako 32 GB.
|
|
Re: teda kolko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.11.2014 18:17
Kuratenko to je kapacita jedineho nand flash puzdra vrstveneho cipu, nie celeho ssd, kde su dve strany pcb a na kazdej strane 8 takych vrtvenych puzdier cipov.
|
|
Re: teda kolko
Od: The 100
|
Pridané:
25.11.2014 0:34
Ako citatel dsl.sk ta mozem pekne poprosit, aby si sa zdrzal pouzivania slova "Kuratenko", pouzi kludne iny - podobny, ale uz to citam snad pod kazdym clankom, tak to preto :)
s komentom inak suhlasim.
|
|
Re: teda kolko
Od: This is 1/3 Sparta!
|
Pridané:
25.11.2014 5:13
je to len ucitel - musi si nejako honit vlastne ego... najlepsie niecim, o com paru nema, a citaciami z wiki :)
|
|
Re: teda kolko
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.11.2014 8:23
kuratenko ano samozrejme, teta sekretarka co si mysli ze plny hdd je o pol kila tazsi ako prazdny si za 5 min precita jeden clanok na wiki a hned ma (po tych 5 minutach) prehlad o cipoch, puzdrach, pcb, nand flash cipoch, radicoch, pcb, bitoch a bajtoch, binarnych a dekadickych prefixoch ...
uz som spominal, ze pri pisani prispevkov pouzijem wiki asi 3x do roka a pre tento rok som si uz kvotu vycerpal
|
|
Re: teda kolko
Od: Spartan
|
Pridané:
25.11.2014 13:39
jasne, ciciacik - uz mnohokrat si dokazal len kopirovat a mierne upravovat wiki clanky a prispevky z inych for.
badat to hlavne na pisomnom prejave - kedykolvek si sa snazil vyjadrit rychlo, sam a za seba, si pouzival slovnik tretej cenovej. taktiez bola prezentovana ina skladba viet, ale aj napr. diametralne ine pouzitie vyrazovych prostriedkov.
to znamena len jedno - mas po ruke databazu prispevkov okopirovanych a upravenych z inych for a spracovanych tem z wiki, ktoru potom len kopirujes ako sa ti hodi. a honis si ego na veciach, ktorym sam nerozumies (co sa da dokazat tvojimi siahodlhymi obsirnymi komentarmi okrajovo suvisiami s temou).
|
|
Re: teda kolko
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.11.2014 15:07
Chlapček, a Ty si čí???
Píšeš ako po 13-om rume a aj to neviem kto za Teba stláča čudlíky na klávesnici.
|
|
len kapacita?
Od: baGoLo
|
Pridané:
24.11.2014 11:59
strašne ma baví, ako sa pri téme SSD diskov všetci vzrušujú nad rastúcou kapacitou, len občas sa spomenú aj rýchlosti, no takmer nikdy (ako je tomu aj tento raz) sa nespomína životnosť, trvácnosť, či počet spoľahlivých r/w operácií...
Mám taký pocit, že investujeme do vývoja SSD v štýle, že budeme o chvíľu musieť kupovať SSD disky každé tri roky, aby sme si boli istí, že disk funguje. Prípadne častejšie riešiť nejaké RAIDy, lebo dlhodobá spoľahlivosť asi nebude taká ako magnet.
Ale odvetviu to prospeje - v konečnom dôsledku sa bude predávať viac a viac diskov, no bude viac dátových strát a spotrebitelia budú viac otrávení.
|
|
Re: len kapacita?
Od: lockator
|
Pridané:
24.11.2014 12:16
Môžem ti povedať, že klasické disky kupujem častejšie ako SSD. Pre kritické systémy ich mením kvôli spoľahlivosti a používam ďalej ako skladiská nedôležitých údajov. Je pravda, že keď mi odišlo SSD tak hneď domrtva, ale používam ich iba ako systémové disky pre zrýchlenie práce (veľmi podstatné zrýchlenie) a obnova systému pri ich zlyhaní je práca cca na hodinu. Za ten ušetrený čas a peniaze mi táto technológia stojí.
|
|
Re: len kapacita?
Od: baGoLo
|
Pridané:
25.11.2014 9:25
asi sme sa nepochopili...
nehovorím, že technológia je zlá. určite má miesto na trhu.
ale fakt, že vôbec ale fakt že vôbec nikto nespomína spoľahlivosť alebo dlhodobú trvácnosť týchto noviniek, je podľa mňa trochu smutný.
|
|
Re: len kapacita?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.11.2014 9:43
na "nove" SSD uz mas 10 rokov zaruku, co este potrebujes k dlhodobej trvacnosti noviniek" ?
|
|
Re: len kapacita?
Od: baGoLo
|
Pridané:
25.11.2014 12:35
fajn. kde?
hoď tip please.
|
|
Re: len kapacita?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.11.2014 13:17
napriklad samsung 850pro. Hocikde kde ho predavaju. Ked chces lacnejsie, tak napr. stale je v predaji intel520, 128ka za 63€, 5 rokov zaruka. Nestaci? AMD 4 roky zaruka, vacsina ma potom 3 roky, toshiba ma napr. 2 roky. Staci si len vybrat.
|
|
Re: len kapacita?
Od: nooblet
|
Pridané:
24.11.2014 15:36
pravdepodobne narazas na samsung srot v akcii k tesco treske len za 5.50. kup dva, dostanes treti zadarmo :)
toto je intel, ssd od nich su kvalitativne o par urovni vyssie. aj ked su zase rozdielom triedy drahsie.
|
|
Re: len kapacita?
Od: Asdf3
|
Pridané:
24.11.2014 22:07
Pozri sa na enterprise disky ktore si tiez mozes strcit do normalneho pocitaca. Taky intel S3500...
|
|
nemam ani predstavu jak
Od: knjiCdo
|
Pridané:
24.11.2014 14:08
"znížiť ich spotrebu, zlepšiť výkon a zároveň znížiť cenu." Vie mi toto niekto ozrejmiť? ako sa zníži spotreba a zlepší výkon, keď budú tie bunky nad sebou? A akým spôsobom to zníži cenu, keď to budú trepať jedno na druhe miesto len vedľa seba?
Also, prečo to znie tak dôležito, keď v podstate len zistili, že sa dá používať viac ako 2 osi v 3D priestore? Bol nejaký konkrétny problém pri ukladaní buniek na seba v predchádzajúcich technológiách?
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: nemo22
|
Pridané:
24.11.2014 14:44
Velmi jednoducho - spotreba sa znizi tak ze nemusis mat na plosaku disku povedzme 4 cipov ale bude ti teraz stacit na tu istu kapacitu jeden alebo dva, tj znizi sa ti spotreba lebo napajas iba jeden cip. Vykon sa ti zlepsi tak lebo nepotrebujes tahat datove cesty zasa k 4 cipom ale len k jednemu - menej medi, presluchov a oprav na datovych linkach takze rychlejsi prenos. Cenu to zasa znizi tak ze do jedneho fyzickeho pozdra cipu narves viac kremiku a tym aj vecsiu kapacitu -> vyrobca potrebuje menej cipov na rovnaku kapacitu disku, jednoduchsi navrch plosaku a mozno aj jednoduchsi radic a celkovo menej toho klasickeho smetia naokolo (stabilizatory, dalsie polovodicove aktivne prvky ale aj pasivne rezitory, kondenzatory atd.).
Pretoze doteraz nevedeli na seba nalepit viac kremikovych vrstiev/platni na seba a prepojit ich medzi sebou. V podstate to ako su robene dnesne plosaky na mainboardoch a grafikach - 4,8 a viac vrstvove.
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: ponozka
|
Pridané:
24.11.2014 15:48
skusim takto:
situacia a: mas na dedine rodinne domky. cca 1.000 ks, vzdialenost medzi domami typicky dedinska - 20 - 2.000 m.
situacia b: mas panelak, 10 vchodov, 25 poschodi, 4 byty na poschodie/vchod.
uloha - kolko km nabeha peso postar, ktory sa potrebuje dostat ku kazdemu cloveku a dorucit mu dopis? kolko mu to bude trvat? a kolko vodky spotrebuje, aby mu v zima nebola kosa?
rovnako je to aj tu - k tomu, co je blizko sa nielen skorej dostane, ale sa aj menej nabeha a bude mu aj o kusok teplejsie.
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.11.2014 18:19
niekto este nepostrehol vyhody tretej dimenzie ..
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: penis-chan
|
Pridané:
25.11.2014 5:16
uff... a tentokrat bez 10 postoveho copy-pasta vysvetlenia okopirovaneho z wiki? co sa ti deje, pan ucitel?
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.11.2014 8:26
1) kuratenko karpave nezobudene, pretoze sa mi nechce pisat 20 prispevkovy clanok ako a akym sposobom je najefektivnejsie vyuzity kolko dimenzionalny priestor (nikto ma za to neplati)
2) ked copy pastujem, jedina semaho seba
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: Spartan
|
Pridané:
25.11.2014 13:51
ciciacik malicky, co ta zena opustila, ze si potrebujes ego pohonkavat forach?
ad1 - kopirovat z wiki...
ad2 - je hlupost, nakolko si sa mnohokrat vyjadril, ze sa v oblasti informacnych technologii velmi nevyznas. staci sledovat 'tvoje' prispevky (ich strukturu a pouzite prostriedky), a hned je nad slnko jasne, co si kopiroval a co nie. a hlavne zdroje, ktore si kopiroval a upravoval.
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.11.2014 15:14
A Ty si už sám napísal aspoň aspoň jednu celú svoju vetu? Aj rozvitú??
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.11.2014 8:33
Len spomeniem, ze neplati: cim vyssi pocet dimenzii, tym je to viac super, tym viac efektivne mozeme vyuzivat n-rozmerny priestor. Napr. 10-rozmerny je menej efektvne vyuzitelny ako napr. 8-rozmerny.
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: čitateľ
|
Pridané:
25.11.2014 21:12
aký je rozdiel medzi dimenziou a rozmerom? v znení?
|
|
Re: nemam ani predstavu jak
Od: čitateľ
|
Pridané:
25.11.2014 21:12
aký je rozdiel medzi dimenziou a rozmerom? v znení?
|
|
zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.11.2014 18:28
Je mi jasne ze zivotnost bude taka, aby bol pre bezneho cloveka taky 3D TLC SSD pouzitelny, t.j. celeeee rokyyyyy, napr. aj 20 rokov bezneho pouzivania ako nic (s odporucanim ze vzdy nechavaj aspon 30% volneho). Zabezpeci to neskutocny optimalizacny ansábl.
Len mi nepripada dvakrat vabne, ked po prepocitani kapacity a zapisanych dat vyjde pocet prepisov napr. 100 alebo dokonca v buducnosti mozno iba 50. Uz 500 prepisov zacina byt dnes luxus. Proste je mi to velmi divne. Kde sa to hrabe na moj SSD spred troch rokov, ktory bol uz v tejto chvili prepisany asi 25x (mnozstvo zapisanych dat prepocitanych na kapacitu) a ani za boha sa neviem dostat zo 100% na 99% opotrebovania a teda minimum bude 25x100 = 2500 prepisov, teda zrejme tam budu nejake tie 3K (3tisic krat) prepisovatelne 25 nm cipy. Ziadne 19 nm ziadne 16 nm ... Tymto tempom mi vydrzi 3x100 = 300 rokov.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.11.2014 18:32
V buducnosti bude 1 TB SSD za babku (napr. 70 €), ale lama bfu nebude tusit, ze tam musi nechat mozno az 40% volneho miesta, lebo inak optimalizacny ansábl nebude dobre fungovat, resp. disk bude neskutocne pomaly (takze ma v podstate 600 GB SSD).
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.11.2014 20:36
pre lamy co to netusia nechaju "neviditelny" priestor a tam si to bude disk sam strkat. Napr. kupis 512ku disk, ktory bude naozaj 1024ka no v biose bude mat nastavene 512.
|
|
Re: zivotnost
Od: trololoman
|
Pridané:
24.11.2014 23:17
No ano, len potom aky to ma zmysel ked mozem lacnejsie vyrobit cipy s "vacsimi nanometrami" a aj vacsou zivotnostou (poctom prepisov) ako vyrabat mensie cipy s mensou zivotnostou a potom nizsiu zivotnost kompenzovat ich vacsim poctom. To proste nema logiku.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.11.2014 7:40
ma, ked tie mensie 2x tolko vyrobis za nizsiu cenu ako tie vacsie polovicu... A to som napisal priklad nemusi to byt +100%, aj dnes sa vyrabaju SSD, kde cast miesta je skryta pre tieto ucely...
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.11.2014 7:42
samozrejme aktualnu technologiu SSD kritizujem od zaciatku a od zaciatku pisem, ze je odsudena na zanik. Pridu memristory...
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.11.2014 8:30
Ale zatal tu nic ine neni ... si predstav ze by si musel existovat na 10k rpm (a mozno neskor aj 15k rpm) 2,5 palcovych velociraptoch, ktore pred 4-5 rokmi tvorili taky medziclanok, kym sa ssd stali pouzitelne a cenovo dostupne. Kapacita sice stovky GB (to mame pri ssd aj cul), ale ta spotreba, vibracie, hluk, nachylnost na poruchu pri takom disku v notebooku...strach pomyslet.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.11.2014 9:49
neviem si to predstavit, raptor som nikdy nemal, lebo vzdy mali prehnanu cenu. O SSD som dlho len cital, potom som zakupil do PC v praci (nie za vlastne $$$) a nasledne za vlastne aj do domaceho PC aj domaceho booku. Do cohokolvek by som uz osadil jedine SSD, za tie peniaze to stoji a najma dnes, ked su ceny porovnatelne. Napr. 500GB WD Black 65€, Intel 530 120GB SSD 71€. Sekretarke do PC jednoznacna volba, 500GB nepotrebuje, rozdiel vykonu oceni.
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.11.2014 15:12
Ehm, hmh, no s tou sekretárkou... Dúfam že tá Tvoja nepíše rýchlejšie ako to stíha najpomalší HDD na trhu aj zapisovať.
A ten štart OS, aj tak sa každá žaba ráno zobudí až po káve, tak kým si ju uvarí a schlontá, už dávno nabehne OS aj s novinkami na webe. A zrovna do kanclu SSD moc význam nemá. Pomalé je vešličo, ale HDD zvyčajne až tak nie. Aspoň u sekretárok a obdobných "pracovníčok..."
Prehodnosť si radšej svoje tvrdenia.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.11.2014 7:50
Vsetci nesuhlasia iba ty nie. Samozrejme sekretarka spada do kategorie lama BFU, ale to neznamena, ze nepouziva speci programy (dochazka, dovolenky ... ci dalsich 20 speci programov ,ktore radovi uamestnanci nepouzivaju) a tiez to neznamena ze nema narocnu admnistrativnu agendu. Nic to nema spolocne a tym, reps. nech je pocitacovo absolutne blba, co je vo vacsine pripadov katastrofalna pravda.
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 8:26
Už si videl sekretárku s náročnou administratívnou agendou? Ja teda ešte za celý život nie. A ozaj, Ten disk ju naozaj pri ničom nezdržuje. Disk to nebude. Ale Ty jednoducho potrebuješ mať vždy a vo všetkom pravdu, bez toho, aby si si pozrel aj medzi riadkami, ako to niekto myslí. Nie si technik - praktik. Si teoretik. A teraz je jedno akú teoretickú pravdu máš, ak budeme v teoretickej či inej rovine zrovnávať čísla rýchlostí komponentov. Ale o tom tu reč nie je! Píšem, že SSD je do kanclu úplne zbytočné, pretože disk sekretárke nemá čo spomaliť. A, ľudia sú prispôsobivý. Štart trvá dlho, tak si medzitým uvarí kávu...
Alebo čo si vlastne potrebuješ dokazovať?
Bezpapierovú kanceláriu sa učili decká pred 15-timi rokmi.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.11.2014 9:56
Ked si nevidel sekretarku s narocnou agendou neznamena to, ze neexsituje. Napr. taka co ma pod sebou usek, 3 odbory a 15 oddeleni. Mas deformopvany pojem sekretarky vo firme s 20 ludmi, alebo iba takej sekretarky co iba nieco tuka vo worde pre sefa a 2x denne mu spravi kavu. Ano takej SSD ozaj netreba.
Bezpapierovú kanceláriu sa učili decká pred 15-timi rokmi. Netusim, mozno hej. Prave preto je vhodne, aby v e-svete nevznikali zbytocne latencie.
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 14:33
A kam sa všetci tak ponáhľate???
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.11.2014 7:50
Dalej - uz asi 1/4 storocia plati, ze NAJPOMALSI KOMPONENT v pocitaci je VZDY, VZDY a este raz VZDY DISK. Platilo to aj v case 80486 a smiesne rychlych 72pin SIMM RAM, aj v case Pentii 4 a K8 a smiesne rychlej DDR1 na 266 MHz (2-3 GB/s co uz dnes atakuju najrychlejsie SSD do PCI-Expresss slotu) a plati to aj dnes ... Teda HDD vzdy tvoril bottle-neck celeho systemu. Teraz nerobozeram ked je system nacisto dodrnany addwarom, crap-warom, chujinami typu google toolbar a dalsich 20 toolbarov a virusov a ze je asi 10x pomalsi ako normalny system IT geeka co sa o system stara (na tom istom type HDD).
Teraz rozoberam to, ze aj ked sa takto nacisto dodrbany system preklonuje na SDD, zrazu sme v uplne inej dimenzii. SSD pouzivanie pocitaca zrychluje. Aj v pripade sekretarky.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.11.2014 8:10
samozrejme ak sa bavime o skladanom PC. Z hotovej zostavy konkretne pre sekretarku nema zmysel vyhodit HDD a za peniaze navyse kupovat SSD. Keby som ale PC skladal, tak v rovnakej cene ako 500GB disk jej tam radsej dam 120GB SSD.
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 14:37
Hej aj ja. Ale nie sekretárke, ale radšej doma. Však vieme ako Slováci rozmýšľajú...
Sekretárske práce netreba preháňať. Človek má reprezentovať šéfa a firmu. Nie koľko hovadín naraz stíha mať na kompe zapnutých a ako rýchlo. O tom nie je sekretárka.
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 8:20
Pjetro...
Sekretárka nemá na starosti dochádzku či iné komplikácie. Ta vybavuje poštu a bežnú agendu. Teda napr. balík Office. Vyjadril som sa stručne a jasne. Nesúhlasím a ani nikdy nebudem. Na kancelárske práce stačí aj posledný HDD v rade. Aspoň čo sa rýchlosti týka. Nikde netvrdím, že disk vie zdržovať. Ale rozhodne nie je najpomalším komponentom, tým sú všakovaké priblblé zernice, nie disk samotný. A ozaj, mzdárka, ktorá ma sprostú databázu a funguje ja neviem cez čo, tak tá si na Zelerone ide hodiť mašlu aj pri 150 zamestancoch. Ale zasa taká 50-ročná teta rýchlosť riešiť nebude, pretože ona rýchlejšia nie je. A nie je problém v disku, ale v niečom celkom inom. Na to tu poukazujem.
Tu sa nevyjadrujem k hardvéru PC, ale k potrebe pre danú profesiu. Pozri si koľko trvá kopírovanie z USB na USB, z dikety na diskety, z CD na DVD a podobne. Potom zistíš, že ten disk až tak zle na tom nie je. Buď to nevie rýchlejšie robiť OS, obsluha, ale nie HDD.
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.11.2014 10:05
Ako pisem vyssie, pojem sekretarka nie je definovany v matematickom zmysle (mas ho zcasti deformovany) a co si predstavujes ty ze robi sekretarka, nie je dogma, pretoze moze robit aj ine veci.
V zasade nesuhlasim so vsetkych co si napisal. Asi si nepotrehol za za posl. 10-15 rokov ide SW do sraciek. Ked bolo kedysi nejake prostredie malinke, jednoduche, zopar stoviek suborov, malo to 100 MB a dokonca som si z toho urobil portable verziu, DNES je to neskutocne hovado, moloch, zlozity, neprehladny, pozostavajuci z 20 tisic pidi-midi suborikov (lebo dnes uz C++ nefrci) ktore su pre HDD absolutny zibijak, instalacia 10x zlozitejsia ... atd atd atd. Velka cast SW sa za posl 10-15 rokov takto totalne zhovadela, WinAMP, ACDSee a sediatky dalsich a najreprezentativnejsi je Nero Burning ROM ...
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 14:39
A preto píšem, nie HDD je na vine, má predsa svoje možnosti. A výborne, že si si spomenul na "namakané" softy...
Dodnes deň nechápem, ako mi mohol stačiť WfW3.11 a IE3 či staručký Netscape...
Teda ja to chápem, ale dnešné deti by to neprežili...
|
|
Re: zivotnost
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.11.2014 10:05
Velka narocne hovada potrebujuci adekvatny HW a adekvatnym nahodnym pristupom (kontinualny pristup u HDD stupol za posl. 10-15 rokov cca 10-nasobne). A co nevidim kolko-nasobne stupol nahodny pristup u HDD? ABSOLUTNE NIJAKO. Stale vidim numera typou priemer 9 ms. Iba velacoraptory mali tuto hodnoty 2x,3x krat nizsiu (ale nie 10000x ako SSD).
|
|
Re: zivotnost
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.11.2014 14:36
Ale to je všetko v poriadku. Dá babena v tom Worde rýchlejšie nepíše. Ani v žiadnom inom softe. A načo tu spomínaš NERO? Možno vaša na škole ho má, inak ho vôbec nepotrebuje.
Tak to zjednoduš.
Ty máš svoje videnia sveta a ja, ak dovolíš..., mám svoje. OKi?
Dík za pochopenie.
|