|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
render
Od: nVidia
|
Pridané:
12.11.2014 9:02
Takze nVidia potvrdila, ze tie fotky v minulosti kvalitne vyrenderovali :)
|
|
Re: render
Od: Psycho38
|
Pridané:
12.11.2014 9:11
spravne. postavili pocitac velkosti mensej planety a tri roky renderovali jednu fotku
|
|
Re: render
Od: prepita pecen
|
Pridané:
12.11.2014 9:20
Ale stalo to za to.
|
|
Re: render
Od: huanggg
|
Pridané:
12.11.2014 13:01
ked si zoberiete kolko cela misia stala, tak zato by aj vtedy slo postavil slusny superpocitac
|
|
Re: render
Od: lol.
|
Pridané:
12.11.2014 23:14
To im to dlho "stalo za to", musela to by velmi vzrusujuca skusenost.
|
|
Re: render
Od: Svatopluk III
|
Pridané:
12.11.2014 12:10
Nie.
Len vieme, ze NSA nema HW 10 rokov skor, ale 40-50 :P
|
|
Re: render
Od: xyz.
|
Pridané:
12.11.2014 21:49
"Never believe anything until it has been officially denied" -Claud Cockburn
|
|
Nech sa na mna nehnevaju,
Od: heheh
|
Pridané:
12.11.2014 9:09
ale na renderovanej fotke a realnej fotke je tolko svetelnych rozdielov od intezity az po uplne inak nasvietene casti modulu nehovoriac o uplne inak vrhajucich sa tienoch na povrch mesiaca. Cize podmienky prisposobili aby splnili poziadavky osvetleneho kozmonauta, a ten zvysok hadam nik skumat nebude...
|
|
Re: Nech sa na mna nehnevaju,
Od: _photo
|
Pridané:
12.11.2014 9:15
Tiez mi prijde, ze skor vyvracaju povodne fotografie a podnecuju nove teorie ako dokazuju, ze su realne. Je tam vela rozdielov. Este aj ta GPU to vykreslila realistickejsie nez NASA pred X rokmi.
Navyse render nie je realita.
|
|
Re: Nech sa na mna nehnevaju,
Od: shitposter#1
|
Pridané:
12.11.2014 9:38
>render nie je realita
ale po nastaveni spravnych podmienok dokaze vykreslit realitu zhodnu so skutocnostou a o tomto to je, ak mi nieco uslo prepac
|
|
Re: Nech sa na mna nehnevaju,
Od: _photo
|
Pridané:
12.11.2014 10:44
"ale po nastaveni spravnych podmienok dokaze vykreslit realitu zhodnu so skutocnostou"
presne. po nastaveni dokaze vykreslit to, co potrebujes ;) ak je realita skreslena -> render bude skresleny. A kedze Nvidia na mesiaci nebola... je to opat v rovine spekulacii ci render je spravne nastaveny ;)
|
|
Konšpirátori
Od: Wil
|
Pridané:
12.11.2014 9:14
Minule som sa díval na taký dokument kde rozprávali tí konšpirátori a najviac som sa smial na tom starom čo je aj v tom videu. Ten v tej žltej košeli. Rozprával a vyvracal tam úplne všetko, ako keby sám postavil nejakú raketu a pritom býva v starom karavane kdesi v púšti. Riadny expert teda.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: fotograf
|
Pridané:
12.11.2014 9:19
Podla toho, kto ako a kde byva, by som ho neodsudzoval...
|
|
Re: Konšpirátori
Od: Wil
|
Pridané:
12.11.2014 11:00
Však hej..
|
|
Re: Konšpirátori
Od reg.: mico78
|
Pridané:
12.11.2014 10:06
kto je to "konšpirátor"?
konšpirátor, -a muž. r. sprisahanec, prívrženec konšpirácie
zda sa, ze oznacenie, respektíve nalepka konšpirátor sa pouziva chybne. nemalo by v clanku a nadpise a v diskusii pouzite oznacenie "konšpirační teoretici" respektíve "zástancovia teórie o sprisahaní"?
|
|
Re: Konšpirátori
Od: hrrr
|
Pridané:
12.11.2014 11:06
Ano aj nie. V zmysle slovnika mas pravdu. Na strane druhej kazdy jazyk sa vyvyja aj ked sa to zrovna chlapcom v slovenskom jazykovednom ustave nepozdava. Zrovna slovo konspirator je prave krasnym prikladom kde jazyk samotny uz upravu akceptoval, iba ju zatial nikto nenapisal do slovnika.
PS: Konspirator v tomto zmysle je len kratsie pomenovanie pre nevzdelaneho, bludmi trpiaceho idiota so znakmi paranoje.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: Svatopluk III
|
Pridané:
12.11.2014 12:12
> Konspirator v tomto zmysle je len kratsie pomenovanie pre nevzdelaneho, bludmi trpiaceho idiota so znakmi paranoje.
A v tom je problem, ze kazdy, kto neveri vlade je kokot.
A podla mna nie je - cize som tiez.
Smutna to krajina a rec.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: hrrr
|
Pridané:
12.11.2014 12:59
Nepliest si prosim pojmy konspirator, alias dlhsia verzia co som popisal a pojem clovek so zdravym kritickym myslenim. Je to sakra velky rozdiel.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: Svatopluk III
|
Pridané:
12.11.2014 17:39
Ved si sam odporujes:
Ty si popisal konspiratora nejako.
A konspirator zvacsa konspiruje voci vlade.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: Hlupa spolocnost
|
Pridané:
12.11.2014 18:10
Tak to si pekne mimo chlapce, pretoze najviac konspiracii pochadza priamo z prostredia vlad.
A pre kokotov ktori si zamienaju vyznam slova KONSPIRACIA: konspiracia je cudze slovo, ktore doslovne znamena SPRISAHANIE. A nie, nie je to ziadna spekulacia, co nieco podobne, ako si v svojich tupych hlavach mylne namyslate. Konspirator nie je ten co o konpsiracii rozprava v minulom case, ale priamy akter sprisahania. Idioti v zidomediach zacali pouzivat tento newspeak a nasadili tomu korunu v podobe totalne nespravne vyznamu a sproste ovce, ktore nie su schopne si overit co to vlastne je, tak tento blud siria dalej ako mor. To podla Vas aj podvodnik je niekto, kto nevykonal podvod, ale o nom rozprava v tretej osobe?
|
|
Re: Konšpirátori
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
13.11.2014 13:01
S tymto absolutne suhlasim. V dnesnej dobe idiotov a oviec sa za konspiratora oznacuje kazdy, kto nesuhlasi s nazorom "oficialnym" (vacsinou nedokazanym, ale medialne potvrdenym) a kto suhlasi s mensinou, ktora sa stavia z casti za dokazy, z casti za dojmy, z casti za logiku, z casti za blbosti.
No toto s konspiratorom nema nic spolocne, ani z pohladu vlady, ani z pohladu medii, ani z pohladu oponentov, kritikov.
Za konspiratora by som oznacil cloveka, ktory je v spolocnosti a danej problematike uznavany, a ktory oficialne medialne potvrdi pochybnu spolitizovanu verziu (napriklad dvojicky). Proste vykonal cin, ktory podraza ostatnych.
Ak sa mylim, opravte ma.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: 98456465454
|
Pridané:
12.11.2014 10:39
Dúfam, že nevyvracal aj svoje raňajky.
|
|
Re: Konšpirátori
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
12.11.2014 10:49
šak píše že tam vyvracal úplne všetko... iste aj žalúdok, pľúca, pečeň, črevá...
|
|
Re: Konšpirátori
Od: olalaaaa
|
Pridané:
12.11.2014 15:49
Tak si pozri toto... http://cur.lv/fgmjc ...Matematik ktory vysvetluje Poincareho domnienku nad ktorou si lamali hlavu matematici uz vyse 100 rokov a vyzera ako bezdomovec... Byva v starom byte a odmietol prevziat cenu milion dolarov..
|
|
MWcAgXlEimCHnL
Od: sally
|
Pridané:
6.1.2015 18:14
IBHF7B http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
CCCP_
Od: its_arch_time
|
Pridané:
12.11.2014 9:24
Najlepsi argument proti konspiracnym teoriam co som pocul je existencia sovietskeho zvazu.
Studena vojna, iba zopar rokov po kubanskej krize, americania pristanu na mesiaci a sovieti nezacnu hovorit o podvode ale pogratuluju im k uspechu.
|
|
Re: CCCP_
Od: vkr
|
Pridané:
12.11.2014 9:34
A zanedlho to bude Cina, keby mali moznost pristat prvy tak by to urcite vyuzili
|
|
Re: CCCP_
Od: hrrr
|
Pridané:
12.11.2014 11:08
Moja rec.
|
|
Re: CCCP_
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
12.11.2014 12:32
Ok, ale to nevysvetluje, ze ako mohlo palivo z lietadla roztavit ocelove nosniky?
|
|
Vôbec tomu nerozumieš!
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.11.2014 0:17
Zjavne tomu vôbec nerozumieš...!
Pokiaľ by to Sovieti chceli vyvrátiť, tak by museli dokázať, že je to podvrh.
Lenže ono je to v každom prípade prinajmenšom tak dobre urobený podvrh (a tak starostlivo vykonaný), že z tých dôkazov, ktoré Amíci predložili, je v podstate nemožné vyvrátiť to – dokázať podvrh. Nebolo možné urobiť nezávislé vyšetrovanie s nezávislými (nezávisle získanými) dôkazmi.
|
|
Re: Vôbec tomu nerozumieš!
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.11.2014 0:19
V podstate – pre tých, ktorí ešte nepochopili podstatu:
podstata a zmysluplnosť týchto snáh je spochybniť, že vláda SŠA hovorila pravdu – alebo odhaliť, či vláda SŠA mohla klamať.
Nejde tam o zopár fotiek a o tom, či to tak mohlo byť, alebo nie. Hlavný pochybovač a odporca vierohodnosti vyhlásení vlády SŠA totiž zakrátko po jej vyhlásení išiel do púšte a celému svetu ukázal, že to, čo tvrdí vláda SŠA, vôbec nemusí byť pravda – a aby to vierohodne dokázal (a spochybnil vyhlásenie vlády SŠA), tak nasnímal veľmi podobné snímky, aby ukázal, že rovnako dobre mohli byť nasnímané aj na Zemi.
To je celá podstata.
A podstatné tak nie je to, či sa z tých vládnych záberov podarí niečo "dokázať", prípadne "vyvrátiť", ale to, že tie zábery ako údajný dôkaz vôbec nie sú rozhodujúce a presvedčivé.
Už je to jasné?
|
|
mesiac
Od: mmmmemmm
|
Pridané:
12.11.2014 9:48
A najlepsi argument pre konspiracne teorie, je ze preco sa dnes nelieta k mesiacu alebo tam nieje stala zakladna. Ked to islo pred 45 rokmi preco to nejde teraz. A zakladna na mesiaci by urcite bola ovela prinosnejsia ako iss, ktore tiez stoji kopu penazi. preco neutnu konspiracie tim ze znova pristanu na mesiaci, ale robia simulacie, sice fanatickych konspiratorov by to nepresvedcilo ale vela ludi hej. Tie simulacie nemaju nejaku vypovednu hodnotu, lebo keby niekto chcel sfalsovat pristatie na mesiaci tak si spravi simulacie podla toho co je zname. A ked sa spravi akokolvek podrobna simulacia tak ked sa vychadza s rovnakych premennych tak sa dospeje k podobnemu vysledku. Nevravim ze verim tim konspiracnym teoriam ale to ze sme dnes neni schopny k mesiacu lietat ma vedie k pochybnostiam.
|
|
Re: mesiac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.11.2014 9:57
schopni sme, len sa to neoplati. ISS nieje sebestacna => vysoko pravdepodobne by nebola ani zakladna na Mesiaci. Treba tam nosit zasoby a je OOOOOOVEEEELAAAAA lacnejsie ich zobrat sem na obeznu drahu ako daleko na Mesiac. Myslis, ze Amici niesu dnes schopni postavit podla planov cisto novy raketoplan ako Columbia, su, len sa to proste neoplati, lebo niekto ini im veci vynesie lacnejsie. Dalsia vec su uplne ine naroky na bezpecnost, vtedy mali na haku, ci zomrie 1-3-5-20 pilotov... Minuly tyzden Virginu z 2 zomrel 1 a riadne to zbrzdi cely vyvoj...
|
|
Re: mesiac
Od: ja.
|
Pridané:
12.11.2014 10:16
Najdrahsi je start na zemi, potom je uz jedno, ci ides na ISS, alebo na mesiac. Rovnako novu (resp. spolahlivu) Columbiu Amici nevedia, preco myslis, ze kupuju od Rusov lety s posadkou? Ti mali poslednu nehodu s ludskym zranenim v 1971.
|
|
Re: mesiac
Od: hurvinek3
|
Pridané:
12.11.2014 10:41
a pristatie na mesiaci je rovnako lacne ako pripojenie modulu k ISS ze? Pri starte nepotrebujes tahat kopec paliva na brzdenie pri pristavani a nejake vacsie motory atd... Ak chces nieco donest z mesiaca spat nepotrebujes dodatocne palivo na odlet oproti odpojeniu sa od ISS a nasmerovaniu k zemi...
|
|
Re: mesiac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.11.2014 11:26
preto, ze to je za vela penazi malo muziky a preto, ze tu istu muziku zahra niekto lacnejsie... ved ti to pisem vyssie.
|
|
Re: mesiac
Od: milan.ko
|
Pridané:
12.11.2014 13:01
Tak lebo odvtedy nelietaju s ludskymi posadkami :) alebo len zriedkavo
A predpokladam, ze nezamerne si prehliadol, ze sem-tam sa nejaky start ruskych Sojuzov nevydari.
|
|
Re: mesiac
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
12.11.2014 18:24
Aha asi preto boli saturn V tie najvasie rakety ake kedy lietali...
|
|
Re: mesiac
Od: Psycho38
|
Pridané:
12.11.2014 10:02
Nie sme schopni lietat k mesiacu? A co tam? Naco by tam kto lietal a pristaval? Navyse, ISS mas za rohom, cize spojenie je OK, cesta netrva dlho, mozes s nou pohnut ked leti nejaky bordel.
Stanicou na mesiaci nepohnes, neviem ako by si ju chcel za naklady porovnatelne s ISS (alebo aj 10x vacsie) postavit a zasobovat a tak. Rovnaka kravina ako osidlit mars
|
|
Re: mesiac
Od: mmmmemmm
|
Pridané:
12.11.2014 10:21
neviem si pomoct ale pripomina mi to toho ufologa ze nech ukaze dokazy o ufo a on vytiahlo nejaky obrazok, ze to je fotka ufo? A on ze nie to je fotomontaz pretoze fotka by nevystihla vsetky detaily. Cize boli sme tam ale teraz tam nemozme ist lebo mame kopu vyhovoriek ale tu mate simulaciu ze sme tam boli. Sice by to boli vacsie naklady ale aj vacsie prinosy. Som teraz cital clanok ze za cenu vyvoja poslednej americkej stihacky by mohlo byt rok 24 ludi na mesiaci, so sucastnymi poznatkami, a to nehovorim ze by sa to dalo ohromne zlacnit vyuzivanim vody pestovanim potravin a tak.
|
|
Re: mesiac
Od: ja.
|
Pridané:
12.11.2014 10:35
Hej, ale to by si urobil nieco uzitocne a nemohol bombardovat krajiny tretieho sveta.
Ako by si im chcel priniest demokraciu? Kde su tvoje priority, haa? ;)
|
|
Re: mesiac
Od: hrrr
|
Pridané:
12.11.2014 11:11
"Som cital ze..." Co som ja vsetko uz cital a boli to taaaakeeeee kokotiny....
|
|
Re: mesiac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.11.2014 11:28
ale s 24 ludmi na mesiaci sa neda bombardovat arabov a ziskavat tak od nich ropu zadarmo.
|
|
Re: mesiac
Od: Svatopluk III
|
Pridané:
12.11.2014 12:15
Mozno by z Mesiaca v spravnej polohe mohli hadzat granaty.
|
|
Re: mesiac
Od: Majkyman
|
Pridané:
12.11.2014 16:20
Presne to ma napadlo. Keby bola na mesiaci ropa, myslim ze by sa tam uz urcite lietalo :D
|
|
Re: mesiac
Od: miro j.
|
Pridané:
12.11.2014 23:03
25 ton Helia-3 by dokazalo zasobovat elektrinou cele USA po dobu jedneho roka. Potencionalna ekonomicka hodnota tvori 3 miliardy dolarov za tonu.
Este nejake hlupe otazky naco by asi tak lietali na mesiac ?
|
|
Re: mesiac
Od: Markoman original
|
Pridané:
13.11.2014 0:44
A co ti brani to podniknut ? Ze by to iste co komukolvek inemu ? Ved chod, a zacni tazit...
|
|
Re: mesiac
Od: jasomtu
|
Pridané:
13.11.2014 9:34
Hmm... pan vie co je Helium-3 ale si uvedom ze tam nie su loziska ako mas loziska zeleza na Zemi. Nehovoriac o tom, ze musis vimysliet uplne nove taziace stroje lebo 1/6 gravitacia.
A este jeden obrovsky dovod preco sa to zatial neoplati je, ze sucastne reaktory na jadrovu fuziu potrebuju viac energie vlozit ako vyprodukuju.
|
|
Re: mesiac
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.11.2014 10:02
to mas odkial, The Moon 2009? Never vsetkemu co vidis vo filmoch...
|
|
Co to kuwa je?
Od: zdravyrozum
|
Pridané:
12.11.2014 9:57
Virtualna realita ako dokaz? No nezartujme!
To je ako s tymy planetarnymi modelmi pocasia s ktorymi pracuju globalnioteplovaci.
A aj tu sa najde zopar somarov co to divadlo obhajuju :-)
Akoze pracicka je to dobra, chlapci z envidie sa pohrali, niekto im tu ich zabavku asi zaplatil, maju hracku, ktora dokaze divy, ale to je tak vsetko.
Ked si vsimnete co sa deje v poslednych rokoch okolo podmanovania si vesmiru, tak bohuzial realita je taka, ze po desiatkach rokov kozmickeho vyskumu mame stale problem spolahlivo vynasat veci 600 km nad povrch zeme, ale zabavaju nas tu dristami o osidlovani Marsu a o slavnych letoch na mesiac v hlinikovych krabickach pred 50 rokmi :-D
|
|
Re: Co to kuwa je?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.11.2014 10:06
verit si mozes comu chces, ale fakty su take, ze na planete robime bordel a ma to efekt. co do vesmiru - problem ani tak nie je vzdialenost [na ten mars alebo mesiac. kozmikonautov treba len udrzat pri zivote], problem a riziko je vyniest nieco na obeznu drahu a dalej, rovnako ako s lietanim. najkritickejsie su intervaly vzletu a pristania, ked uz je lietadlo vo vzduchu tak viacmenej nema problem.
|
|
Re: Co to kuwa je?
Od: hrrr
|
Pridané:
12.11.2014 11:15
Takto...
Na zaklade predlozenych dokazov a inych sprievodnych faktov som ja osobne presvedceny, ze na Mesiaci sme skutocne boli.
Na strane druhej, ak by som tomu neveril, tak pocitacova simulacia od Americkej spolocnosti ma rozhodne nepresvedci. Ale Nvidii gratulujem ku genialnemu marketingovemu tahu pre svoju znacku - podaril sa.
|
|
Re: Co to kuwa je?
Od: shitposter#1
|
Pridané:
12.11.2014 10:10
Nieje to ako s modelmi pocasia pretoze model zemegule je ovela komplikovanejsi ked bude dokonaly model bude dokonala aj predpoved. Svetlo je ale jednoduchsie simulovat a preto to spravili.
Mame problem spolahlivo vynasat veci no stale je to spolahlivejsie az kym to nebude spolahlive hovori sa tomu pokrok.
http://dopice.sk/bfR
Nabuduce prosim nekomentuj a ostan pri novom case
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
12.11.2014 10:35
wtf.... a ja som myslel ze hrame najdite 10 rozdielov :-)
|
|
A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: Čudo
|
Pridané:
12.11.2014 10:50
"Aldrin je totiž na fotografiách dostatočne osvetlený, pričom fotoaparát Hasselblad nemal blesk, jediným priamym zdrojom svetla je Slnko a Aldrin sa nachádza v úplnom tieni lunárneho modulu."
A chýbajúce hviezdy spôsobila príliš krátka expozícia. WTF??? veď to nejde do kopy!
|
|
Re: A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: Ferikuš
|
Pridané:
12.11.2014 11:20
a nejak moc svetla má na tej krabici na skafandri...nezdá a mi to, tam mal mať tmu
|
|
Re: A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: Yorick_
|
Pridané:
12.11.2014 11:25
Šak daj tvoju simuláciu, ktorá potvrdí, že "tam mal mať tmu"
|
|
Re: A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: b2un0
|
Pridané:
12.11.2014 12:14
Skafander Aldrina bol silno osvetlený, preto sa použila krátka expozícia, ktorá ale nezachytila slabé svetlo hviezd.
|
|
Re: A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: Čudo
|
Pridané:
12.11.2014 13:35
Však práve skafander nebol silno nasvietený, pretože bol v tieni a je zaujímavé, že krátka expozícia ho zachytila "veľmi jasne".
|
|
Re: A zároveň vyvracajú svuje tvrdenia!
Od: Houston
|
Pridané:
12.11.2014 18:14
Skafander bol osvetleny odrazom svetla od fotografa. Aj napriek tomu, ze bol v tieni. Preto kratka expozicia a preto ziadne hviezdy.
Alebo u vas ked zasvietis baterkou do tiena je stale tma?
|
|
Realita.
Od: Stone
|
Pridané:
12.11.2014 11:32
Na Mesiaci sme nikdy neboli, 9/11 sposobil G. Bush, Kubanska kriza bola predom dohodnute divadlo, Hitler nikdy nezomrel a do dnes zije v Juznej Amerike, skutocny Eminem je mrtvy a nahradil ho dvojnik, Titanik bol nalozeny vybusninami a svetu vladne rasa mimozemstanov maskujucich sa za unesenych prezidentov. Este som zabudol, ze do vody nam pridavaju chemikalie, ktore nas maju spravit neplodnych kvoli kontrole populacie a ze radiovo nam vysielaju do mozgov podprahove spravy.
Ludia zobudte sa!
P.S. Bol to sarkazmus.
|
|
Re: Realita.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
12.11.2014 11:56
Ty si tiež nebol.
No 11. september bol, žiaľ, realita...
Na Mesiaci tiež boli, avšak videá boli veeeeeľmi nekvalitné a čiernobiele ale vraj čosi bolo aj vo farbe, aj niečo s fotografiami.
Ale, otázkou zostáva, ako sa dostali cez rádioaktívny prstenec ktorý je okolo Zeme...
|
|
ako to myslíš že rádioaktívny???
Od: Ferikuš
|
Pridané:
12.11.2014 12:35
niečo sa tam rozpadá rozpadom alfa, beta alebo nebodaj gama ??
to je rádioaktivita a nie nejaké Van Allenove pásy plné elektronov
žiarenie alfa /protony/ zastaví papier.. žiarenie beta 1mm kovu či 1m vzduchu
a gama vyrábajú aj blesky
viem že sú tam protony zo Slnka ale tie sú nebezpečné pri veľkej erupcii na Slnku
|
|
Re: Realita.
Od: _realita
|
Pridané:
12.11.2014 12:30
Neboj nic neplodnost uz testuju v Afrike (paradoxne kontinent kde vznikla vacsina civilizacnych chorob - zaujimave):
http://bit.ly/1EsVaww
Zvysok si hladaj sam ;). Lenivost a zamerna nevidomost vsak neznamena, ze vsetci okolo teba spia. Skor to znamena, ze odmietas pripustit, ze niektore veci by mohli byt inak ako ich vnimas.
P.S: Nepriklanam sa na ziadnu stranu ale veci treba pozorovat z viacerych uhlov. Nahody neexistuju.
|
|
plateny clanok
Od: vsevec
|
Pridané:
12.11.2014 13:02
Toto je plateny clanok ci ako?
|
|
a mozno si to len niekto zaplatil :DD
Od: troll_santa
|
Pridané:
12.11.2014 13:32
a mozno si to len niekto zaplatil :DD
|
|
a co tak pockat
Od: SVATOPLUK
|
Pridané:
12.11.2014 18:56
Ego sa k tomu nevyjadril?
|
|
Re: a co tak pockat
Od: Milqnko637385
|
Pridané:
13.11.2014 7:58
Som ho pocul ze hovoril ze teraz maju spickove stroje, ze sa to neda porovnat s rokom 1957. A ze nikto sa na tom nenabalil, teda okrem rapu. A este potom daco odkazoval buzzovi, ale uz neviem co. Daco s jeho dvoma detmi.
|
|
ha ha
Od: peeet
|
Pridané:
13.11.2014 11:34
kozmonaut bol osvetlený odrazom svetla od fotografa
??????????????????????????????????
no väčšiu sprostosť som doteraz nepočul,no dajte ešte čosi nech sa môžem na tejto úbohosti pobaviť...
|
|
Re: ha ha
Od: peeet
|
Pridané:
13.11.2014 11:40
ešte dám otázku:
prečo potom nie je osvetlený(od fotografa :-) ) priestor pod orlom ???
no tak simulujte envídiáci alebo kde uďelali soudruzi z usa chybu ?
|
|
ehhhm
Od: ehm
|
Pridané:
13.11.2014 20:11
Nerad vam to vsetkym oznamim, ale na mesiaci ludia nepristali len raz ale 6 razy, tak tu prosim vas nesplietajte bludy, o ktorych nic neviete a radsej si o tom nieco nastudujte, pre tych ktori nedokazu citat dlhsie ako hodinu odporucam pozriet si vecer pod lampou kde vam to vysvetlia ludia co aj o tom nieco vedia https://www.youtube.com/watch?v=uJpmQyCGqSw
|
|
Re: ehhhm
Od: porucik Tronik
|
Pridané:
14.11.2014 8:22
no to je mi uz len zdroj - Pod Lampou. Nenehaj sa vysmiat trolo.
|