|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zasraty microsoft
Od: zasraty microsoft
|
Pridané:
4.10.2014 12:37
zasraty microsoft zlodejsky
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: knjiCdo
|
Pridané:
4.10.2014 12:42
už fungujú len na podpore s patentov. Tak hlboko klesli... Ešte aj cely Skype dodrbali a teraz mi to padá koly ieframe reklamam... P_P
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: morka
|
Pridané:
4.10.2014 12:50
To sa da spravit: http://dopice.sk/aME
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: Dobré ráno
|
Pridané:
4.10.2014 23:22
M$ si to môže dovoliť lebo posledných 39 rokov nespal.
Na rozdiel od ...
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
4.10.2014 12:46
bez patentov microsoftu by si nerozbehal linux, ktory mu bezne vykrada patentu a kopiruje ui.
a bez okopirovania znacnej casti bsd, by sa z linuxu zase nestal android.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: hrrr
|
Pridané:
4.10.2014 13:05
Na DSL čítam často dosť silné bludy, ale tu si posunul úroveň teda parádne vysoko.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.10.2014 14:08
chlapec pekne prestrelil, ved MS a Apple dokopy pekne vykradli Linux
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: kakafko
|
Pridané:
4.10.2014 18:43
linux? si sa zjebal zo stolicky?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
4.10.2014 18:54
kakafko choď si dať "kakafko" a potom choď spať. A ten vyššie by si mohol zavolať tú sanitku, keď už také bludy trepe
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: kakafko
|
Pridané:
4.10.2014 19:53
odporucam dobre prestudovat timeline linuxu este pred tym, ako niekto vypusti hentie bludy z klavesnice.
btw start, taskbar a takmer cele gui linux obslahol z win.
tak o com to tu deti pisete?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: quix_
|
Pridané:
4.10.2014 19:55
ked si najblizsie upiratis windows, dobre si ho popozeraj a nove ficury pre vas windwosakov si mozes odskusat spravne implementovane v KDEcku a gnome :D
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
4.10.2014 21:54
nie som zlodej, kupim. mam na to a nevidim v tom problem.
lepsie ako vykradnut dobre operacne systemy a potom sa chvalit zlodejinou. a vonkoncom nemusim pouzivat b-ckovu picovinu len preto, ze si nemozem dovolit kupit funkcny system.
a co sa tych veci v kde a gnome - vsetko to fungovalo pod windowsami uz roky pred linuxom. a fungovalo to cez externe programy, ktorych funkcnost linux vykradol. zase.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 8:26
Nekecaj, ze si vsetko kupujes, to ti tu nikto neuveri. Alebo mi chces tvrdit, ze si si ho nikdy neupiratil?
Kde mas dokaz o ukradnuti? Ak mas predloz inak tu neplac. Ty si myslis, ze ked ja dokazem naimplementovat nieco podobne co uz existuje tak to kradnem? Ak je to tak, tak wim bol ukradnuty od apple a pouzivas ukradnuty sw co si si kupil. Blahozelam.
V poslednom odstavci si dobre zadrel. Napr. taka feature viacerych desktopov, co bude mat az win 10, je na kde odkedy si ho pamatam a to win nemal vtedy ani na tvojich externych programoch.
Kazdopadne zbytocne sa snazis a nemas argumenty. Linux distra dokazu dnes plne nahradit win prakticky vo vsetkych aspektoch.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 9:42
1, co je na tom prekvapive? za to, ze si zlodej vychovany zlodejmi, nemusi byt kazdy zlodej.
2, tu mas za androida: http://dopice.sk/aNt
za linux vysli v 2007, to si este pocitac ani nepoznal.
3, zaujimave, ze to fungovalo minimalne od win 3.11. a na starych amigach este 10 rokov pred nou.
4, to sme tu uz mali. grafika, cad, vyrobny soft /napr. programy pre vyhodnocovanie merani/... vsade, kde sa ziada vysoka produktivita, kompatibilita s uz existujucimi rieseniami a dobra podpora, je linux nepouzitelny a jeho nasadenie vysoko stratove.
nehovoriac o hrach, kde je linux 100 rokov za opicami.
ale stale mozes vykradat microsoft a emulovat jeho os cez vine :D
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 11:02
1. Vyprosujem si nazyvat ma zlodejom!!! Ja na rozdiel od teba pouzivam legalny software.
2. V tom linku nevidim ziadny dokaz. Keby totiz nejaky existoval tak je uz google zazalovany.
3. Co konkretne? Multidesktop? Ved win 3.11 ani nebol OS.
4. To si myslis iba ty. Pod linuxom existuju aj cad systemy, vyrobny soft som doteraz videl iba pod linux alebo embeded OS a na merania sa pouziva realtime. Linux je uz aj vo vesmirnych sondach a urcite ho pouzivas aj ty v niektorom zariadeni, .o ktorom ani nevies ze tam je.
Preco je linux nepouzitelny? Kde mas dokaz ze nasadenie je vysoko stratove? Ved aj Mnichov usetril a aj koli tomu dost tazko budu prechadzat na win nech so vravia co chcu.
Co sa tyka hier tam si uz uplne mimo. Pod linuxom funguju aj Ackove hry a aj nove enginy su portovane pod linuxom. Navyse sa hry povodne iba pre win rychlo portuju pod linux.
Ja nic nevykradam!!! Nemas na to jediny dokaz. Si len stara babka co trepe nezmysly.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 11:46
1, ano? uz len to, ze pouzivas linux ta robi zlodejom. lebo pouzivas vykradnute technologie, za ktorych pouzivanie autorom neplatis.
2, zazalovani su vyrobcovia android zariadeni, teda ti, ktori najviac z kradeze ip profituju.
3, a? fungovalo to? fungovalo. pred linuxom. ktory to potom ukradol.
4, embeded os? 90+% winCE. kancelarina? mnichov chce prejst spat na win.
si uvedom, to ze niecc je este neznamena, ze je dobre.
a-ckove hry? daj aspon par, co sa vyrovna gta, lol, wow, cod a bf.
si len namysleny zlodej, co sa snazi zdovodnit vykradanie. moc ti to nejde.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:01
1. Ja mam od autorov suhlas s pouzivanim ich diela tak neklam. Vidim ze s hlupakom sa netreba dotahovat. Vravim, vymyslas si ako stare babky pred kostolom.
2. Je jedno kto je zazalovany (aj ked o nikom neviem) ked neprehral definitivne sud. M$ iba blufuje a vycucava vyrobcov tym, ze sa s nimi dohaduje na vypalnom. Preco nezazaluje tvorcu androidu google???
3. Co fungovalo? Multidesktop na win 3.11 jedine v tvojich prestavach. Praveze win 10 kradne funkcionalitu z linuxu a Macu (uz zas).
4. WinCE? Si trocha zaspal nie? A tych 90%+ je co? Tolko ti chyba do IQ priemerneho cloveka? Embedded OS su skor zalozene na linuxe ci unixe (android,ios,openwrt,raspbian,qnx...). Mnichov nechce prejst spat na win iba o tom uvazuje ale ich to prejde ked zistia kolko by to stalo. Dobre hry su napr. dota, civilka, L4D2, atd. Na ostatnych sa pracuje.
No tebe nejde vobec nic uz ani to obvinovanie. Asi si len male neschopne decko s mindrakmi (to plati bez ohladu na vek) s ktorym sa neoplati diskutovat.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 13:19
1, ano? aj od ms, ktoreho patentovane technologie su pouzivane v linuxoch?
2, lebo sa ms priamo s google sudit nemusi. bola by to dvojita robota, kedze sa s google sudia rockstar konzorciom zlozene z ms, apple, sony, ericsson a blackberry.
3+4, ze si TY osobne o niecom nepocul, este neznamena, ze to nie je pravdive. na pravde je to pekneho, ze je pravdiva nezavisle od toho, co si o nej myslis.
inak, tie hry su vsetky srot, ktory sa dokopy nevyrovna v hracskej zakladni ani tomu lol-ku.
ps: kedy si bol naposledy na zachode na velkej? lebo ti sracky prerazaju cez chrbticu do mozgu a z toho vznikaju taketo veci, ktorymi sa prezentujes.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.10.2014 20:25
> aj od ms, ktoreho patentovane technologie su
> pouzivane v linuxoch?
Je to len tvrdenie. Ničím nepodložené. Ak ja budem teraz tvrdiť, že "Linux nepoužíva žiadne technológie, chránené patentom, na ktoré nemá licenciu", tak je takéto tvrdenie rovnako "platné" a neoveriteľné. A z toho dôvodu irelevantné.
P.S.: to množné číslo "v linuxoch" mi trhá uši.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 21:35
potvrdene sudnymi spormi rozhodnutymi v prospech ms.
a podporene platbami napr. red hatu za licencovanie technologii pouzitych v ich linux distrach.
podporenie tiez licencovanim technologii roznymi vyrobcami android zariadeni, ktori tiez platia ms nemale peniaze za ich technologie.
takze o com tocis, chlapce?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: quix_
|
Pridané:
6.10.2014 9:05
mohol by si byt tak zlaty a mne ako hlupemu cloveku dat link alebo aspon nejaku info kedy redhat prehral s microsoftom spor o vyuzivanie patentov v "linuxe" resp v niektorej z distribucii(redhat moze byt zodpovedny len za redhat enterprise linux). a ti zmienovani vyrobcovia platia lebo sa boja a pouzivaju upraveny android vratane shellov a podobnych prkotin, kde moze mat ms niektoru vec patentovanu(vid bajny dvojklik) a preto je pre nich lacnejsie platit vypalne ako riskovat, ze ich microsoft uvlaci po sudoch. takze este raz poprosim nasmeruj ma kde redhat prehral sudny spor s microsoftom ohladne patentov v ich systeme :) dakujem a prajem krasny den, ty fabulant
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 7:59
1. ano nakolko svoju pracu v linuxe M$ uvolnil v GPL, ktore ine patentovane technologie v jadre myslis?
2. dvojita robota, takze radsej sa bude sudit s 10timi vyrobcami ako s jedinym ktory priamo porusuje patent, divna logika nie? Inak aj google zazaloval rockstar, cize podla tvojej logiky su tiez zlodeji.
3.+4. zato ty si pocul o vela veciach aj ked su to bludy. TY SI ZATIAL NENAPISAL ZIADNY PRAVDIVY ARGUMENT IBA KLAMSTVO!!! Nemavas preludy? Vies ze na to su lieky. Jasne pre teba ju vsetky ostatne hry srot aj ked ich hraju statisice ludi hlavne aby si mohol pisat svoje nezmysli na forach.
Zato ty si prezentujes uplnymi faktami az skoro nespochybnitelnymi. Bohuzial ti to nikto neveri.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
6.10.2014 13:07
1. napr. spominany fat (ktory je spoplatneny par centami za zariadenie/max do vysky 45K USD) a mnoho ineho. list je na nete.
2. porusuju vsetci - google implementuje kradnute technologie, samsung&co z nich profituju.
3+4. a o com sa ti este v noci snivalo, zlodej?
to, ze ma minuskuju mi nevadi - keby pluskovali, znamenalo by to, ze si uvedomuju, ze su zlodeji (a nikto nechce byt oznaceny ako zlodej, najma nie nast-rocne nadute decko). ako aj to, ze linux by bez vykradania ms neprezil. a tak isto napr. oo a lo - ti tiez vykradli 26 patentovanych technologii ms. o androide ani nehovorim.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: hxcxb
|
Pridané:
6.10.2014 14:16
"Linux by bez vykradania MS neprezil" prosim podpor tento svoj drist nejakym prevratnym patentom ktory keby bol zajtra odstraneny z jadra linuxu, tak to uz nenabootuje. FAT32 to nie je, rad sa ale poucim.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 17:53
Súdruhovia, ja sa hrdo priznávam, že „kradnem“ Microsoftu, pretože je to v poriadku – okradnúť výpalníckeho mafiána totiž nie je nič zlé, ba práve naopak, je to záslužný čin.
Priznávam sa, že nie som taký hlúpy, aby som sa „chválil“ tým, že sa nechám vypaľovať od mafiána, „lebo na to mám“ – to je znak hlúposti a nemohúcnosti, nie cnosti!
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: ramik
|
Pridané:
5.10.2014 13:44
ze ju povazujes za bckovu <>ovinu moze znamenat aj to, ze si len neschopny ju pouzivat, tak to hned nemusis zvalovat na linux
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 16:27
ziadna podpora,
malo profi aplikacii,
na picu drivre,
temer ziadne hry.
mam pokracovat?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: quix_
|
Pridané:
6.10.2014 9:07
no skus pokracovat :D nech sa pobavime
|
|
Re: zasraty microsoft
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
4.10.2014 19:58
btw - to čo je? Reč tvojho kmeňa, či retardácia a neschopnosť sa normálne vyjadrovať?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
4.10.2014 21:54
povedal expert, co ma v mene 'born to be wild'.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
4.10.2014 23:29
omg ty vobec nevies o com pises, ze? Ved ako inak by ta vobec napadlo spajat linux s gui? A aj tak, tebe sa zda taky gnome alebo unity su podobme win? Asi mas na mysli KDE, ktore ale bolo vytvorene prave pre lahsi prechod z win. Okrem toho najskor si nastuduj timeline ty. Odkial myslis, ze m$ obslahol gui? Pomozem ti, je to firma ktora sa zaobera nakusnutym ovocim. A odkial to mali oni? Od chlapcov s kopirkami.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: kakafko
|
Pridané:
5.10.2014 16:24
pocuvaj kreten.
linux si napoziciaval hlavne z gui 95-98.
ms s nim prisiel a bol to taky masivny upgrade oproti osx, ze linux jednoducho cerpal z neho. to nie je ziadna hanba ani to linuxu nikto nevycita.
ak ms od niekoho poziciaval, tak z osx. to je vsak vzajomne.
kazdy notoricky pozna story okolo xerox parc, takze s tym na mna nechod.
vy tu obhajujete tezu, ze ms vykrada linux. takze si strel dve facky a zalez do skrine.
a potom pokojne napis, co take zavratne si od linuxu ms pozical. dufam, ze neprides s virtualnymi desktopmi, lebo tie vznikli este v xeroxe.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: kakafko
|
Pridané:
5.10.2014 16:26
*oproti apple os.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
4.10.2014 21:48
lol, keby si mali linuxaci z kernelu odstranit vsetkych 240 patentovanych technologii ukradnutych microsoftu, tak by ten ich linux vobec nefungoval.
a to je svata pravda, ci sa ti to paci, alebo nie...
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
4.10.2014 23:33
No chlapce ty si uplny expert. Este mi povedz, ze m$ berie za linuxove distra poplatky, kedze podla teba su tam m$ patenty. Radsej si castejsie men nick aby sme si nemysleli, ze jeden clovek moze byt takto hlupy.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 9:21
samozrejme. red hat hat plati microsoftu za pouzite patenty v ich linuxovej distribucii.
alebo si myslis, ze vsetko, co ma nalepku 'free' je skutocne zadarmo?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
5.10.2014 11:05
Zosadil si z prvého miesta 4Maniaka, gratulujem.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 11:51
uz si si dneska vyhonil na prispevkoch 4maniaka, ked ho spominas?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:04
Fakt expert. Aj vies preco ich plati? Hovori ti nieco enterprise distribucia? Ta rozhodne nie je free a dokonca sa za nu velmi slusne plati takze porovnavas neporovnatelne. A ano co ma nalepku free (pokial ide o free zalozenych na opensource licenciach) je skutocne zadarmo.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 13:26
ano viem - za technologicke patenty, ktore sa v jadre linuxu nachadzaju.
a platit by mali aj ostatni - podla mna je ferove, aby 20-30 eur z kazdej nainstalovanej linux distribucie, musel kazdy linuxak zaplatit microsoftu za to, ze pouziva ich patentovane technologie.
vymozitelnost prava je vsak druha vec - kto bude tolkych zlodejov obiehat, vsakze?
free veci - treba vytriedit vsetko, co fici na vykradnutych technologiach. je potrebne odchytit programatorov, ktori to zverejnili a pohnat ich, spiny zlodejske, pred sud. nariadit im splatenie skody.
a videl by si, kolko free veci zrazu nie je az tak free :D
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:32
Takze nevies, lebo to nie je za linuxove jadro ale za pouzivanie M$ technologii. A vies ze redhad ma aj distribuciu fedora za ktoru neplati nic? Preco zrovna ten dvojity meter?
Linuxak bude platit ked ukazes aku patentovanu technologiu linux ma a M$ si vynuti poplatky od ludi co to distro vytvara. Inak iba klames a zavadzas.
Kto ich bude obiehat? Napr. email a neskor pravnici. Lenze to by museli mat dovod ze?
Ty si srandovny clovek. Tak bez si nahanat tych tvojich programatorov, ktory zverejnuju vykradnute technologie a nediskutuj na normalnom fore. Zatial nic ine nez ohovaranie som od teba necital.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.10.2014 20:27
> ano viem - za technologicke patenty, ktore sa v
> jadre linuxu nachadzaju.
Ale kdeže. Platí preto, že je to lacnejšie ako súdne ťahanice.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
8.10.2014 18:15
Sa mi tu lúbia tie prezýky:
kakafko
sanitka
raketa
ramik
ponozka
...
a ďalšie veľmi "výstižné" nicky...
Kurva hoši, kde na to chodíte??
:-)
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: gnu/linux
|
Pridané:
4.10.2014 13:17
UI vykradlo Apple od Xeroxu a následne od nich Microsoft. Bez patentov Microsoftu by si nerozbehal Linux? Unix potom bežal pred Microsoftom ako? A Linux vznikol na záklede UNIXu ako open source. A už od začiatku to tam v MS popietli s ";" v PATH a "\", kde Unix používal dávno pred nimi ":" a "\".
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: ////
|
Pridané:
4.10.2014 13:19
: a /
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: little bobby tables
|
Pridané:
4.10.2014 13:33
Používateľ Unixu: :-/
Používateľ Windowsov: ;-\
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: mr.Proper
|
Pridané:
4.10.2014 13:25
mozno to myslel tak, ze bez Windows by bol linux najpouzivanejsi system na ktory by vsetci nadavali a preklinali ho :D
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: Krátura
|
Pridané:
4.10.2014 19:13
Apple Xerox nevykradl, to by s ním v té době Xerox zametl raz dva. Xerox se zachoval jako pravý dinosaurus a velkoryse to Applu darovali. Jejich blbost.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: quix_
|
Pridané:
4.10.2014 19:53
kravataci vtedy nevedeli co robia :D
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
4.10.2014 23:21
clovece ty si uplne mimo, ked nic o tom nevies tak aspon nepis zbytocne na fora.
Inak samsung si za to moze sam. Nemal zacat platit vypalne ale radsej sa spojit s ostatnymi vyrobcami a branit sa. Miliardu mohol mat doma. Takto ho pomaly predbehnu ostatny cinanci. Taky sony si z m$ nic nerobi lebo vie zeby mohol m$ stupit na krk koli xboxu.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: ponozka
|
Pridané:
5.10.2014 9:29
hned by prisla c&d sprava "ostrante vsetky sporne polozky zo svojho systemy" + zakaz predaja produktov.
a bolo by vymalovane.
ale to decko ako ty nema sancu pochopit.
linux nedokaze prezit bez toho, aby vykradal ine patenty. tu nemas poriadnu kontorlu nad tym, co do neho ide. holt, zlodejovi sa nieco zapaci v inom os, skopiruje cely kod, ini zlodeji to odsuhlasia a zmena ide do jadra.
vsimne si to spolocnost a zlodeji zacnu picovat.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:14
Ty si uplny lolo. Taka sprava samozrejme nepride, lebo okrem toho, zeby M$ musel platit pravnikov, by si na neho napr. samsung posvietil co sa tyka pouzivania patentov v produktoch.
O com to tocis. Stale tu melies o vykradani patentov v linuxe ale ziadne nikto nikoho neobvinil, lebo nic take neexistuje. Pises uplne bludy. Ze nemas poriadnu kontrolu co do neho ide? Ty vobec vies co je linux a opensource? Inak jedna spolocnost sa pokusila pred rokmi napadnut linux koli licenciam a hadaj co? Ked som o nej pocul posledne tak bankrotovala. Tipujem ze ani nebudes vediet ako sa volala. M$ nic nerobi, lebo nic robit nemoze. Prave naopak, pred rokom ci dvoma bol najvacsim prispievatelom do jadra linuxu.
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 16:43
samozrejme, ze nepride. dokial bude samsung platit nadalej a vsetko bude fajn.
ms priamo obvinil vyrobcov android mobilov. vsetci bez vyminky platia za patenty alebo maju uzavrete dohody o zdielani patentoveho portfolia.
rockstar obvinil google.
sco krachla, lebo sa starala do veci, na ktore nemali pravo, na rozdiel od ms, ktori maju za sebou mnoho patentovanych technlogii.
este nieco, decko?
|
|
Re: zasraty microsoft
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 8:06
Lenze samsung uz platit nebude a ocividne sa pripravuje na sudny spor.
Rockstar obvinil google a google obvinil rockstar. Takze podla tvojej logiky kazdy kradne kazdemu. A nemas pravdu, vsetci bez vynimky neplatia patenty a nemaju ozatvorene dohody o vyuziti "M$ patentov" ako samsung (napr. Motorola, Sony,...).
SCO krachla koli tomu lebo sa starala do veci, na ktore si mysleli, ze pravo maju. Citaj poriadne tu historiu.
Deckom som nazval teba (bezohladu na vek) tak neopakuj ked uz nevies argumentovat. Ale pridavam ze si iba hlupe decko.
|
|
Bafiky baf
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
4.10.2014 12:40
Je to ako udrzat klzku rybu v zovreti
|
|
patenty
Od: necum
|
Pridané:
4.10.2014 12:49
Stále tu čítam, že android porušuje patenty Microsoftu, ale ešte ani raz som tu nečítal aké patenty to vlastne sú.
|
|
Re: patenty
Od: rebel yell
|
Pridané:
4.10.2014 13:05
fat, bez coho by si nerozbehal ziadne pamatovky, plus mnoho inych...
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
4.10.2014 13:14
fat má opatentovaný iba čiastočne a aj niektoré patenty na ňom sú diskutabilné, resp. na súde. Ale áno MS je tak trápny, že sa vzrušuje nad 20 ročnými vylepšeniami filesystému...
|
|
Re: patenty
Od: TN033DV
|
Pridané:
4.10.2014 13:42
Ty si K jak lampa.
Zdieračovi ako je Samsung by som osobne neodpustil ani vzduch ktorí dýchajú!
|
|
Re: patenty
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
4.10.2014 18:56
Samsung nemusím, ale v tomto prípade som na ich strane.
|
|
Re: patenty
Od: Born2Fuck
|
Pridané:
6.10.2014 3:48
buzik
|
|
Re: patenty
Od: aasami
|
Pridané:
4.10.2014 15:19
Je vobec nutne pouzivat na pamatovke FAT? Na EXT to nepobezi?
|
|
Re: patenty
Od: mif
|
Pridané:
4.10.2014 16:02
Android nevie citat ext, smutne no.
|
|
Re: patenty
Od: Faxcsss
|
Pridané:
4.10.2014 17:27
Zaujímavé ze ext som používal na svojom starom HTC Desire a fungovalo bez problémov
|
|
Re: patenty
Od: Jamicon
|
Pridané:
5.10.2014 23:29
Android bez problémov číta ext2(ext3), sám ho väčšinou používa vnútorne.(ex)Fat používa iba kôli widlákom, pretože tí by sa posrali z toho, že tie sprosté widle nie sú schpné prečítať ich kartu.
|
|
Re: patenty
Od: pandrava
|
Pridané:
6.10.2014 0:58
sam si tupy jak bota.
|
|
Re: patenty
Od: jjjjjjjjj
|
Pridané:
4.10.2014 16:03
pobezi. asi tak mesiac. potom sa karta pokazi
|
|
Re: patenty
Od: vadimo_user
|
Pridané:
4.10.2014 19:37
ext2 je bez zurnalu a tak isto sa da vypnúť aj na ext3,ext4. Takze zivotnosť je taká ista ako s fat.
|
|
Re: patenty
Od: Jamicon
|
Pridané:
5.10.2014 23:32
Mám 3-ročnú kartu s ext4 a vypnutím žurnálom. Používam ju denne a napriek tvojim žvástom stále bez problémov funguje.
|
|
Re: patenty
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
4.10.2014 18:58
Pobeží, ale dávaju všade FAT aby to bolo "komaptibilné" aj pre BFU ktorý kartu dá do PC s Widlami. Samsung TV napríklad používaju XFS, žiadny blbý FAT
|
|
Re: patenty
Od: Huricane.
|
Pridané:
5.10.2014 1:05
A čo pamäťové karty??
|
|
Re: patenty
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.10.2014 21:48
90% PC ma OS windows, ktory EXT nepozna... viac ktomu netreba dodat...
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
4.10.2014 21:59
win nie je problem - ext2fs.
problem su starsie zariadenia, ktore sa moc s ext nemaju v laske.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
4.10.2014 23:40
problem je len monopol s ktorym nikto nic nerobi a nezmyselne patenty a licencie za design a formaty, ktore by mali byt zakazane.
|
|
Re: patenty
Od: Hakler.
|
Pridané:
5.10.2014 7:20
Ty si truhlík.
Práveže to treba posilniť a zabezpečiť lepšiu vymožiteľnosť práva aj na medzinárodnej úrovni!
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 8:13
Co treba posilnit? Patenty? Monopol? Citis sa dobre a chuti ti jest ked toto napises?
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
5.10.2014 20:23
Som za. Posilnime patentove pravo aj jeho vymahatelnost. Ale v prvom rade sa vratme k tomu, co patentovane vobec moze byt, lebo progress bar, slide to open, dvojklik, ci zaobleny obdlznik to rozhodne nie je. SW patent na urovni jednoduchej procedury je ciro cira chobotina a kto to nechape tak sa s nim nemam o com bavit.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 9:25
toto si z kade vycital? zo slobodneho vysielaca alebo modreho konika?
hovoris ako expert od pasu z nejakej tretoriednej fabriky.
podarilo sa ti v zivote na nieco uzitocne a napomocne prist? vyprodukovat vlastnym usilim nieco, co mrte pomohlo a ulahcilo robotu ostatnym?
ak ano, tak co. a ako si bol za to odmeneny?
patentove pravo treba praveze posilnit. jednak vymozitelnost prava, aby si len tam mir-nichts dir-nichts nemohol nejaky kokot vykradat a zneuzivat robotu tisicok ludi pre svoj prospech.
|
|
Re: patenty
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
5.10.2014 11:37
Patent=nastroj zneuzity korporaciami pre udrzanie vlastneho ekonomickeho rozvoja na ukor rozvoja spolocnosti ako celku. Ako priklad mozem uviest patent[1] CA2741523A1 na Ebolu, vlastneny [2]CDC, alebo rozne patenty na [3]GMO osiva.
[1] http://dopice.sk/aNz
[2] http://dopice.sk/aNy
[3] http://dopice.sk/aNA
P.S. Kopirovanie a kradnutie su dva rozne pojmy, nauc sa ich rozlisovat.
Na ostatne "ad hominem" argumenty uz nema zmysel reagovat.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 11:59
jasne, vykradnutie ip vlastne nie je kradnutie, len kopirovanie jednotiek a nul. a profitovanie z ukradnutych technologii tiez nie je zlodejina, je to len zdielanie informacii. a nakoniec, ako si moze niekto narokovat peniaze za produkt svojej prace, ked mu vlastne kopirovanim z neho neubudne?
takto si to myslel?
|
|
Re: patenty
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
5.10.2014 12:23
Ukradnut=odcudzit original
Skopirovat=rozmnozit original
Nevidis ten rozdiel?
|
|
Re: patenty
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
5.10.2014 12:35
V tychto suvislostiach vyzeraju spolocnosti zamerane na ochranu autorskych, patentovych prav ako kondom k zabraneniu reprodukcie informacie.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 12:40
dopad na vlastnika ip: zlodej, ktory nema pravo vyuzivat plody mojej prace, si ich veselo pouziva. a je jedno, ci mi ukradol fyzicky nosic dat, alebo si ich len skopiroval z mojho uloziska /resp. priamo z mojho programu/. a ja som bez mne prinaleziacej odmeny.
takze o akom rozdiely to presne hovoris?
|
|
Re: patenty
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:22
Dopad na ostatných ľudí: zlodej, ktorý mi bráni dopestovať si plody mojej práce.
Mimochodom, autorské právo sa odvíja viac od osobnostných práv...
Cieľom tzv. „copyrightu“ v žiadnom prípade nie je právo ryžovať, právo na nejaký zisk, ale je na podporu vedy a užitočných umení.
Je to tak aj v ústave SŠA, napríklad.
Ďalej, naštuduj si rozsudok Corel vs. Bridgeman, ktorý jasne hovorí, že copyright nezávisí od nákladov alebo úsilia, ktoré niekto do niečoho vložil, nedáva právo na náhradu týchto nákladov či úsilia (odmenu), ale má slúžiť výlučne na podporu vedy a užitočných umení.
Kapitalistickí výpalníci vo svojich nárokoch pritom toto jasne porušujú.
A ešte niečo: porušovanie autorského práva naozaj nie je krádež, ktorá spadá pod trestné činy proti majetku, ale spadá pod porušovanie pravidiel hospodárskej súťaže.
Naštuduj si aspoň základy práva, než sa začneš oháňať pojmami ako krádež a podobne, ktorým zjavne nerozumieš!!
|
|
Re: patenty
Od: pandrava
|
Pridané:
5.10.2014 17:48
tu sa nekradne/nekopiruje kod, ale dusevne vlastnictvo.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
7.10.2014 6:42
Dusevne vlastnictvo nie je ziadne vlastnictvo, ale vylobovany nezmysel, ktory namiesto toho, aby problemy riasil, tak ich vytvara a zvysuje nasilie v spolocnosti.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:27
Nema zmysel s tebou diskutovat ked tomu nerozumies. Patenty su dnes nastroje na zamedzenie pouzivania aj beznych veci ale neprinasaju ziadne inovacie. Bohuzial patentovy system je tak zastaraly, ze nedokaze rozlisit medzi tym co je a co nie je inovacia. Preto sa patenty iba zneuzivaju hlavne na monopolizovanie trhu.
A ano podarilo sa mi v zivote nieco uzitocne vytvorit co ulahcuje pracu mnohym ludom a pouzil som pri tom nastroje od inych ludi. Dostal som za to odmenu a aj ty iny ludia dostali odmenu kedze som potreboval pomoc, lebo keby som to robil bez pomoci trvalo by to ovela dlhsie.
Inak neviem ako by tvorca opensource mohol zneuzit robotu tisicok ludi pre svoj prospech? To je asi oxymoron.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 16:47
patenty su tu na ochranu inovacii. aj ked ty nevidis uzitocnost nejakej veci, to neznamena, ze ta vec uzitocna nie je, alebo ze sa len tak sama od seba zadarmo stvorila pre dobro vsetkych ostatnych.
vidis. a teraz si predstav, ze by niekto vykradol to, co si spravil a zacal na tom profitovat. bez toho, ze by si ty z toho nieco mal. ohanal by sa vetou "kopirovanie nie je kradez" tak, ako to robia linuxaci /ktori vykradli windows, ios a hadam kazdu uzitocnu aplikaciu/ a zlodeji.
jednoducho - vykradne im zdrojaky. rovnako ako linuxaci vykradli zdrojaky windowsov /a musia za to platit/.
|
|
Re: patenty
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.10.2014 20:34
Rozumiem tomu správne, že podľa teba MS potrebuje brániť ostatným výrobcom v používaní FAT preto, aby sa mu vrátili investície do vývoja FAT?
Ten bol dobrý. Nože daj ešte niečo ;-d
|
|
Re: patenty
Od: kakafko
|
Pridané:
5.10.2014 20:49
patenty nikomu nebrania pouzivat technologiu.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 8:18
Brania ale implementovat myslienku. Okrem toho je nezmysel patentovat formaty a design. Design preto, ze je to vec ktora neprinasa inovaciu (jedine zeby tam bol nejaky ergonomicky patent) a formaty preto, ze je to iba vec upsporiadania a monopolizuju trh (to sa uz nastastie meni).
|
|
Re: patenty
Od: kakafko
|
Pridané:
6.10.2014 12:30
ako konkretne brania implementovat myslienku?
nevymyslaj si.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 16:33
Exlusivitou. Ak niekto nieco zapatentuje tak uz nikto iny to nemoze vynajst, lebo to uz jednoducho patri inemu, kto to zapatentoval skor.
Podla mna treba oslabit patentove pravo v oblasti trvania jeho ochrany. Navrhujem 2 mozne riesenia:
1. Platnost patentu na 5 rokov s moznostou predlzenia na 10
2. Platnost patentu neobmedzena ale s postupnym zvysovanim podielu na zisku z patentu (dani pre stat) a to casom az na 100% (povedzme po 20tich rokoch a zvysovanie nemusi byt linearne)
Take opatrenia by zaistili, ze clovek ktory nieco vynasiel by bol dostatocne ohodnoteny za svoju pracu pokial za to stoji ale zaroven by nebrzdil dalsi vyskum za pouzitia jeho myslienky. Toto iste by malo platit aj pre audio-vizualne diela.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 16:38
Este mi napadlo 3. riesenie a to zbavit patent exlusivity. T.j. nemozem jednej spolocnosti predat patent za 10$ a druhej za 1 000 000$ (mozem max. zohladnit inflaciu) a predat ho musim vzdy na poziadanie aby nikto nemohol monopolizovat trh a ziadat vypalne. Toto riesenie je ale dost komplikovane, kedze patenty sa nie vzdy predavaju a navyse ich cena je niekedy otazna.
Dnesny patentovy system je jednoducho zalozeny na obmedzovani viac nez na vyskume. Taky FAT sa pouziva v androide nie preto zeby to bol najlepsi filesytem na svete ale koli massstorage zariadeniam a moznosti precitat ho roznymi zariadeniami (napr. mp3 prehravac) resp. samotnym windows, ktore mu rozumeju ale nerozumeju nicomu inemu.
V podsate koli tomu existuju patentovy trollovia ako rockstar, ktory si kupili iba balik patentov od nortelu aby mohli vydierat inych. Tie patenty mali byt za rovnaku cenu ponuknute aj googlu ci ostatnym.
|
|
Re: patenty
Od: kakafko
|
Pridané:
6.10.2014 18:21
este raz:
patent este nikomu nebrani ho vyuzit dalsej strane.
pouzit ho vo vyskume uz vobec nie.
ja sa nehadam o miere poplatkov alebo mechanizme depatentovania casom.
ide o princip. patent naozaj nie je prekazkou. autor ti nemoze jeho patent zakazat pouzit, pokial mu odvedies licencny poplatok.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
7.10.2014 6:02
Jasne, ale pokial nezaplatis poplatok, tak patent nemozes vyuzit. A to podla teba nie je branenie?
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
7.10.2014 9:26
Ale ma na to slusne mechanizmy to ho zakazat. On ti ho nemusi predat a cenu ktora stanovi nemusi byt realna hodnota patentu. Patenty nepodielhaju konkurencnemu trhu a to treba zmenit inak budu trh deformovat a monopolizovat a to je to o com pisem.
|
|
Re: patenty
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:04
Kakafko, to si povedal takú kokotinu, ako keby som ja tvrdil, že súkromné vlastníctvo nie je výlučné a to, že ty vlastníš auto, mi nebráni používať ho, lebo si ho môžem prenajať.
Lenže PATENTY OBMEDZUJÚ MOJU SLOBODU, moju nezávislosť, moju rovnakú príležitosť vyvinúť niečo také, ako si vyvinul ty, a to len preto, lebo si podplatil štát, aby stíhal všetkých, ktorí sa budú snažiť s tebou súťažiť. A to len preto, lebo si bol ako prvý uzurpátor.
Schválne nepíšem, že si niečo naozaj aj vyrobil, pretože je kopa výpalníckych patentov, ktoré jestvujú len na to, aby bránili iným ľuďom vo výrobe danej veci.
Je to ako keby si našiel studňu, vyhlásil ju za svoj súkromný majetok a vyberal od všetkých mýto za prístup k nej.
A klameš, pretože každý autor/majiteľ ti môže zakázať použiť svoj patent.
|
|
Re: patenty
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:06
Patenty slúžia presne na to, aby zabraňovali použiť TECHNOLÓGIU!
Naštuduj si radšej, čo je patent a čo je patentovateľné, dobre?
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
5.10.2014 20:54
Nechaj ho, zapnut google a napisat history of FAT je pre neho nesmierne zlozite.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 21:32
toto si myslel?
The FAT filesystem was created by Bill Gates and Marc McDonald in 1977 for managing disks in Microsoft Disk BASIC. In August 1980 Tim Paterson incorporated FAT into his 86-DOS operating system for the S-100 8086 CPU boards; the filesystem was the main difference between 86-DOS and its predecessor, CP/M.
DOS potom od Patersona odkupili chlapci z MS a zvysok je historia.
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
6.10.2014 7:25
Citaj dalej...
Resp. asi si aj cital, len si zacitoval co sa ti hodilo?
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
5.10.2014 20:53
Si troll, nic viac....
"linuxaci vykradli zdrojaky windowsov" -> vacsiu kokotinu som na DSL fakt nepocul, a ze tu sa perli o dusu.
Ze "linuxaci" (hodne zvlastny pojem, ale budem sa tvarit, ze ti rozumiem) znovu naimplementovali (po svojom) nejaku technologiu, ktoru si MS nechal patentovat - o tom sa bavit mozme. Ale o tom, ze nejaky bububu linuxaci ukradli MS zdrojove kody a nieco pajcli, sorry to si fakt uz padol zo sekvoje?
Zober si tolkokrat vytahovany FAT - suborovy system ktory je starsi ako vacsina citatelov tohto fora, za svoju historiu bol dokonca svojho casu ISO standardom. Nic tajne. Nasledne pred 20 rokmi prisiel MS a mierne ho pozmenil (najznamejsie su dlhe nazvy suborov) a nechal si to aj patentovat a tvari sa ze vynasiel a patri mu cely FAT. Poviem ti uz len jedno - ak by pred viac ako 100 rokmi niekomu povolili patentovat 4 kolesa, volant a plechy dookola ako auto, bolo by to velmi zle. Tak isto je zle to, ze dnes sa da patentovat a dvojklik.
|
|
Re: patenty
Od: sanitka
|
Pridané:
5.10.2014 21:30
prekvapko 1 - fat sem prisiel prvykrat s microsoft basic-80 - co bolo cca tri toky pred tym, ako sa dostal do ms-dos.
prekvapko 2 - osobne mal v nom prsty bill gates a marc mcdonald.
si nechaj svoje klamstva a iluzie pre seba.
dolezite je, ze linuxaci vykradli technologie microsoftu a teraz za to platia - ako vyrobcovia android zariadeni, tak aj giganti ako red hat, ktori ponukaju komercne linux distra.
zlodejici pouzivajuci free riesenia ms moc netrapia. zatial.
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
6.10.2014 7:29
prekvapko 1 aj 2 -> no a? Pisem snad nieco kto FAT napisal? A celkovo - nereagoval a nevyvratil si NIC v mojom prispevku. Takze ako som v nom napisal, si len obycajny troll a to hovori samo za seba.
|
|
Re: patenty
Od: hrrr
|
Pridané:
6.10.2014 7:33
A ked teda chces pisat o tom kto vo FATke mal prsty, tak si zabudol prilozit trosku teda dlhsi list. Pomozem ti: Microsoft, NCR, SCP, IBM, Compaq, Digital Research, Novell, Caldera
PS: Dnes som ta uz nakrmil, to ti na chvilku vydrzi troll v sanitke.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 8:25
Inak to je dalsia vec. Trvanlivost patentov je dnes prehnana. Treba to spravit tak ako pri liekoch, kedy patenty maju iba obmedezenu platnost a potom su uz vseobecne pouzitelne. Clovek predsa nemoze zarabat na svojich myslienkach aj po smrti. To je nezmysel. Technicke patenty treba obmedzit tak na 5-10 rokov aby nebranili dalsim inovaciam. Podla mna je to dostatocna doba na to aby sa myslienka uplatnila a stacila zarobit peniaze. Ak nestihne je to nezmysel aj to aj pre toho tvorcu. To iste by malo platit aj pri audio-vizualnych dielach, lebo dnes mam pocit, ze si nemozem zaspievat ani ludovku bez toho aby ma hned niekto skasiroval.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2014 8:14
Suhlasim ale tie inovacie tam nie su, kedze tu ci onu vec je mozne lahko zopakovat inymi ludmi. Napr. ze mobil bude v tvare obdlznika alebo ze z vyselektovaneho textu som schopny vyparsovat informacie. Omg ved to bezne robievaju klasicky programatori a neplatia za to nic.
Ale nemoze nic ukradnut, kedze to co ja robim je opensource. Moze to skopirovat a upravit a tej firme predat tiez. Tomu nikto nic nebrani, len by mal problem to predat kedze uz to raz predane bolo. Ine lincencie su zas take ze to ja mozem predat ako closed source a potom budem jediny dodavatel. Nikto nic neskopiruje lebo nema zdrojak ale tu istu vec moze naimplementovat milion ludi. Nie som jediny clovek co to vie dodat ale patent by ma nim spravil.
Linuxaci nic nikomu neukradli kedze sa to ani neda lebo to by museli mat zdrojaky na to ukradnutie. Reverse engeneering nie je kopirovanie.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
7.10.2014 6:03
Patenty su na ochranu inovacii...bohuzial, neexistuje JEDINY dokaz, ze by skutocne na to sluzili. Empiricke vyskumy a historia ukazuju uplny opak. Patenty su brzdou pokroku.
|
|
Re: patenty
Od: pandrava
|
Pridané:
7.10.2014 17:11
zalez, psychopat.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
7.10.2014 19:07
Nemas argument, tak zacnes bezmocne urazat. Chapem to. :-D
|
|
Re: patenty
Od: pandrava
|
Pridané:
9.10.2014 7:33
ale ty si psychopat.
to nie je urazka. to je oslovenie.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
9.10.2014 22:20
A to preto, lebo ty si lietadlo, vsak? :-)
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
9.10.2014 22:21
Ale bol by som radsej, keby si namiesto ubohej snahy o urazanie poskytol nejake argumenty. Naozaj.
|
|
Re: patenty
Od: pandrava
|
Pridané:
11.10.2014 22:13
psycopatovi argumenty davat nebudem, lebo je to strata casu, ty troll.
bez si trollit na ine fora. aj tak po chvili kazde vytrollis, ty chuj.
|
|
Re: patenty
Od: Jan Kalina
|
Pridané:
11.10.2014 22:36
Cize ziadne nemas, chudacik. Dobru noc.
|
|
Re: patenty
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:11
tak nech si to nenechajú vykrádať.
Nech všetky veci, cez ktoré by to mohlo byť ukradnuté, zničia.
Ľahká pomoc, že?
Patenty sú nemorálne, keďže nikto nesmie inému brániť v slobodnej súťaži.
Tvrdenie, že by výskum a vývoj ďalej nenapredovali, je nezmysel.
To je ako keby niekto tvrdil, že ak sa zruší autorské právo, zanikne kultúra.
Zasiahlo by to len výpalnícke praktiky špekulantov.
Nikto nemá mať právo na patent. A v oblasti technológií už vôbec nie!
Dnes je pokrok taký rýchly, že každému vynálezcovi má stačiť to, že jeho výrobok využívajúci jeho vynález získa na trhu prvenstvo.
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
4.10.2014 23:46
to netreba, ext nie je dobry na pamatovky ako ani fat. Su filesystemy optimalizovane na flash pamatove media ako napr. f2fs ci jffs2 a podobne. Navyse su opensource takze nevyzaduju poplatky.
|
|
Re: patenty
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
5.10.2014 10:19
Len pre tvoje info. OpenSource automaticky neznamena patent free. Je kopec open source projektov, ktore porusuju patenty a prezivaju v podstate len preto, ze si ich uzivatelia instaluju na vlastne triko. Vseliake tie dodatocne repozitare, ktore si musi uzivatel sam doplnit, alebo minimalne povolit v distrach...
|
|
Re: patenty
Od: XMen
|
Pridané:
5.10.2014 13:38
No podla tych licencii co poznam, tak ano ale nepopieram, ze su aj ine licencie co to umoznuju aj ked je to podla mna nezmysel.
Co sa tyka tych repozitarov tak tie sa pridavaju koli neopensource licenciam. Totiz nemoze sirit napr. binarky grafickeho ovladaca od vyrobcku pokial nie je napr. v GPL licencii, pod ktorou je sirene distro. Dalsi problem je, ze v niektorych krajinach moze byt zakazane instalovat niektory program koli patentom a preto sa to riesi tymto sposobom. T.j. v tychto repo mozu byt aj opensource pod inou licenciou nez je ta distribucna.
|
|
Re: patenty
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.10.2014 13:30
To je tajné.
|
|
lollo
Od: americke bukvice
|
Pridané:
5.10.2014 10:31
americke bukvice fuckbook mrkvsoft dva cierne diery mrkvsoft skype tak doje@al ze som ho musel odinstalovat po 5rokoch pouzivania a prejst na inu alternativu. fuckbook blokuje ucty po par komentoch v sutazach a ziada prefoteny obciansky preukaz alebo pas :D to sme dopadli aby nejake bukvy americke od europana ziadali doklad totoznosti na internete aby mohol pisat do diskusiie. usa rip
|
|
Re: lollo
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:23
Presne tak, Skype sa už nedá používať, kazí zrak...
|
|
Re: lollo
Od: MuadDib
|
Pridané:
12.10.2014 18:25
Nemusím azda zdôrazňovať, že akonáhle Microsoft vypol staršie verzie (používal som 1. betu 5.0.0.105), tak som ja definitívne vypol Skype.
|