|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:06
Špekulujú niektorí mládenci o udalosti spôsobom, ako keby sa stala niekedy pred tisícročiami!
Dve mocnosti súperili o prevahu ako v armáde a zbrojení, tak vo vesmírnom programe, ktoré ich neskutočne finančne vyčerpávali. Neviem tiež, ako amatérsky a akým zariadením v 60-tych rokoch urobili také fotografie, aby sa o nich teraz toľko špekulovalo. Nikto nevidel ani jeden jediný americký raketoplán? Vraj vtedy najzložitejšie zariadenie aké kedy ľudstvo skonštruovalo. Bolo ich myslím celkovo 16. Rusi mali 1 prípadne druhý rozostavaný. Ani jeden ruský nebol v kozme.
Prečo o tých nešpekulujete?
Rusi ako mocnosť nikdy nespochybnila americké pokroky vo vesmíre!!!
A to buchli začiatkoch 60-tych rokov vyše 100 Mega tonovú vodíkovú bombu! A tiež ju Američania nespochybnili.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Jamicon
|
Pridané:
20.9.2014 16:11
Ak si dobre pamätám, tak ruský raketoplán Buran bol vo vesmíre. Raz obletel zem bez posádky.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:13
A to je si tak všetko...
|
|
Re: Pokrok.
Od: k kj i
|
Pridané:
20.9.2014 16:28
Ano, v tvojom prvom prispevku si KLAMAL!
Ci z nevedomosti, alebo zamerne, je jedno, ale klamal si.
Ano...."A to je si tak všetko..."
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:35
Dobré...
A kde som klamal?
To že nikto poriadne nevie presné čísla?
O tie tu ani tak nešlo. Išlo o to, či a ako sa to stalo.
Buran niekde hore "chvíľu" bol. Ale nenapadlo ma, že to v Tebe tak vzplanie.
Tiež zabúdam. :-(
Tu ide o to, či sa udalosť ako výstup Američanov na mesiac stala. Tak som trochu voľnejšie napísal, ako sa na to pozerám ja. Nikde som nenapísal, že zaručene je to 100 Mega ton a že tých 16 raketoplánov bolo iba v USA alebo spolu s ruskými...
To nie je až také podstatné...
Tak sa nechytaj blbosti, ako tí na tej fotografií.
|
|
Re: Pokrok.
Od: knulku
|
Pridané:
20.9.2014 16:44
Klamal si v tom, ze rusky raketoplan vo vesmire nebol!
Ze ta nieco pri pisani klamstva nenapadlo, nie je ospravedlnenie, ale trapna vyhovorka cloveka, ktory ani nevie o com pise.
Ze boli amici na mesiaci je jasne.
Boli!
To je jedina vec, o ktorej sa tu nikto nedohaduje.
Lebo ako si spravne napisal, rusi to nespochybnili.
A to bolo v dobe, kedy by to pri naznaku sfalsovania, urobili okamzite.
Ale neurobili!
Nie tak davno to rusi sami a verejne potvrdili.
Ano, rusi potvrdili, ze amici na mesiaci boli.
Pisal si, ze bomba bola VYSE 100M!
Viac sa nie je o com bavit.
Nepodstatny si akurat TY s tvojimi polopravdami a klamstvami.
Namiesto pisania sprostosti, si otvor wikipediu a studuj.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:56
Ty si otvor 50 rokov staré noviny a študuj. Nikto nepovažuje nejakú ....pédiu za serióznejší zdroj informácií ako tlač, knihy. Dokonca i rôzne vedecké ale aj technické časopisy majú väčšiu váhu a hodnotu ako... Ty si naštuduj to Tvoje Wiki a machruj.
Ja lovím najmä vo svojej hlave. Ty na to potrebuješ Internet?
Zvláštne, že?
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:08
V čase výbuchu si mal koľko rokov?
|
|
Re: Pokrok.
Od: fick mich
|
Pridané:
21.9.2014 16:51
asi sa vtedy maximalne nehal nosit v gulach.
|
|
Re: Pokrok.
Od: kuybu
|
Pridané:
20.9.2014 17:08
Wikipediu som odporucal tebe, lebo si pisal bludy a klamstva!
Chces sa ohanat 50 rocnymi novinami?
Tak to si este vacsi zufalec, ako si bol doteraz.
Pred 50 rokmi bolo v novinach len to, co schvalila strana a vlada.
Cize to, co chceli, aby si akoze vedel.
Ked strana rozhodla, ze bomba bude mat 100M, tak v novinach bolo 100M aj ked by to hned bolo 57M.
Nehnevaj sa, ale ak ma chces ohurit vtedajsou propagandou, tak si na velkom omyle.
Chod na pivko medzi seberovnych, tam si mozno hviezda, ale tu si zo seba urobil nevzdelaneho hlupaka, ktory sa kazdym dalsim prispevkom potapa hlbsie a hlbsie do vlastnych sraciek, klamstiev a polopravd.
A dari sa ti to dokonale.
Alebo pokracuj, ja mam cas, rad sa pobavim.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:12
Ale nie... Matelko(Maniakov výraz... :-) )
Viem čo písali a ako písali vtedy niektoré noviny, niečo málo ako niektoré čosi v USA.
Bolo aj zaujímavé počúvať Hlas Ameriky a pozerať rakúsku TV a či niektoré nemecké TV a rádiá...
U armády sa dali chytiť napr. aj na staručkej R4 prijímači.
A ďakujem, na pinku už som. Síce ešte nie som plnoletý, ale kofolu mi nalejú...
Ty si asi nejakých chudák...
:-)
|
|
Re: Pokrok.
Od: linluil i
|
Pridané:
20.9.2014 17:21
Haha, dochadzaju argumenty?
Nejako skoro!
Co bolo zaujimave na hlase ameriky, alebo na rakusanoch, nemcoch?
To ze si namiesto jednej propagandy pocuval tu druhu a tvaril si sa super frajersky?
Myslel si si, ze vies nieco viac ako ini, ze to co ti povedali na slobodnej europe, hlase ameriky a pod., ze to vsetko bola pravda?
Pekne sa potapas, pekne!
Ked ti nezozeriem jednu propagandu, tak sa snazis ohurit ma tou druhou?
Sorry chlapce, na to akosi nemas vybavenie.
Ano, to v lebke, to som myslel.
Mozes ma ohurit faktami, kecy, polopravdy, klamstva, fantazirovanie... si nechaj pre kamosov do krcmy.
Tam intelektualne a ako tak pozeram, aj mentalne patris.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:27
Ale nedochádzajú, neboj. Píšem len že aký je svet zaujímavý..
Krčmy? Sedíš v krčme?
Zaujímavé boli argumenty a všakovaké dôvody, postoje a rôzne iné informácie jednej i druhej strany. Ale nie len to.
Ale tie sú zaujímavé aj teraz.
A prečo si začal rýpať a odviedol si tému inam?
|
|
Re: Pokrok.
Od: khl kjj
|
Pridané:
20.9.2014 17:43
Preco by som odchadzal a nechal tu taku dobru zabavu?
Nie je nic lepsie, ako porozovat hlupaka, ako sa hra na vzdelaneho a sam seba potapa.
Hladal som ti jedno konspiracne video.
Dopozeraj do konca, nie je to dlhe.
http://tinyurl.com/q7cnoez
Ja som odviedol temu inam?
Nesnaz sa hodit tvoju neschopnost a zaostalost na mna.
Ja som ti len daval argumenty na tvoje polopravdy, ktore sa snazis vydavat za pravdu a neochvejne dokazatelne udaje.
Takze prave vdaka tebe a tvojim BLUDOM som musel zajst aj do oblasti, ktore nemaju s temou nic spolocne.
Mimochodom, isiel som do tych oblasti za TEBOU.
A to len preto, lebo si sa tam snazil s tvojimi KLAMSTVAMI schovat.
To sa ti nepodari.
Rozumnych ludi je vzdy viac, ako vas hlupakov.
Ze viac kricite, vam nepomoze, aj tak vieme, ze ste hlupaci.
Si klamar a zamerne zavadzas ludi polopravdami!
|
|
Re: Pokrok.
Od: knjiCdo
|
Pridané:
20.9.2014 20:20
"Ak venujete hlupákom príliš veľa pozornosti, oni sami vás začnú považovať prinajmenšom za kolegu." - ALTMAN Karel
Je jedno ktorý z Vás si z toho čo vezme.
|
|
Re: Pokrok.
Od: peggy100
|
Pridané:
20.9.2014 22:47
Dajte si do prehliadača výraz: Cestou na Měsíc se stalo něco divného (prípadne sledujte tu nižšie od 0:30 to začína mať grády):
http://www.dailymotion.com/video/x1uv9tb_cestou- na-mesic-se-stalo-neco-divneho-a-funny- thing-happened-on-the-way-to-the-moon- 2001-47-min-angl_shortfilms
(odstrániť medzery vo www odkaze)
|
|
Re: Pokrok.
Od: varecho
|
Pridané:
20.9.2014 22:56
Hatatitla, vyser sa na nich, s hlupakmi sa nemozes hadat, stiahnu ta na svoju uroven a tam su neprekonatelni
|
|
Re: Pokrok.
Od: qqqwww1
|
Pridané:
20.9.2014 23:26
varecho ma pravdu.... ser na nich :)
|
|
Re: Pokrok.
Od: AlbHert
|
Pridané:
21.9.2014 23:27
zabudol si si rano pilule?
|
|
Re: Pokrok.
Od: mucha12
|
Pridané:
20.9.2014 16:15
buran v kozme bol no bez posádky a tsar bomba nemala 100 ale 57 megaton.Ale aj tak pri výbuchu tlaková vlna prešla 3x zem.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:23
Je odvtedy viac ako 50 rokov, korekcie sú, ale to je len ako upresnenie...
Dnes nie sme schopní poslať raketu s ľudmi do vesmíru, pred 50 rokmi áno? Čím to je???
|
|
Re: Pokrok.
Od: klk jkj
|
Pridané:
20.9.2014 16:32
Odvtedy je 50 rokov a metody odhadu sa spresnili.
Dnes to nie su schopni ludia s obmedzenym mozgovym impotencialom, ako napriklad TY, pochopit.
Smola, ale tvoja.
Dnes nie sme schopni poslat do vesmiru raketu s ludmi?
Vazne?
A na ISS ich dopravujeme ako, trampolinou?
Pozeram, ze si dostal do cela kopytom, od naozajstneho Hatatitlu.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:40
A Ty si ISS? Pozri ako sa obmedzili možnosti.
O tom píšem. A zopakujem to.
Dnes nie sme schopní poslať ľudí do vesmíru, teda niekde ďalej ako na obežnú dráhu. ISS zasa tak vysoko nie je.
Teda v pozadí bola otázka, oni to vtedy na mesiac ako dokázali, keď mi tu teraz mám problém dostať niekoho aspoň na obežnú dráhu? Už len to ruské ISS.
A ostatná Zemeguľa ich koľko ročne posiela? A ako vysoko, resp. ďaleko od Zeme sa dostanú???
Hej trampolínou...
Takže dnes budeme vedieť presnejšie ako oni vtedy akú silu mala tá puma? No keby ju išli dnes vyrobiť, hádam by to trochu presnejšie vedeli. Ale len trochu...
|
|
Re: Pokrok.
Od: iniloi
|
Pridané:
20.9.2014 16:52
Imbecilko, otazkou nie je ci tam boli?
Otazkou je, preco tam boli?
Boli tam LEN z jedneho dovodu a tym bola POLITICKA PRESTIZ PRED KONKURENTOM!
Vies o tom, ze aj rusi mali rozbehnuty program na poslanie cloveka na mesiac?
Preco od neho upustili?
Lebo uz nemal zmysel.
Naco by tam posielali cloveka za tak tazke peniaze, keby uz neboli prvy?
Zbytocne!
Ano, mozno sa ti to zda sialene, ale taka bola vtedy doba.
Ze ju nechapes, je OPAT tvoj problem.
Nevykrucaj sa s vyskou obehu ISS!
Napisal si, ze nie su schopni poslat cloveka do vesmiru, cim si OPAT KLAMAL!
Posielat ho na mesiac?
Naco, preco, za co?
Planuje sa zakladna na mesiaci, pre lepsiu cestu na mars.
Pockaj dovtedy.
Zatial dostuduj zameskane, je toho velmi vela, co este nevies.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:59
Ty si Mantynel!
Koľkože máš tých rokov???
Samozrejme že to bolo súperenie. A nie len politické.
Možno viem o tej dobe viac ako Ty. Aj bez Internetu a nejakej Wiki...
|
|
Re: Pokrok.
Od: kj jy
|
Pridané:
20.9.2014 17:03
Viditelne nie!
|
|
Re: Pokrok.
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 17:09
Očividne áno.
|
|
Re: Pokrok.
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.9.2014 12:32
"Planuje sa zakladna na mesiaci, pre lepsiu cestu na mars.
Pockaj dovtedy. "
To sa planuje uz od 40. rokov minuleho storocia. Asi bude pokryvat cely povrch Mesiaca a dalsich 3 planet, ked tak dlho planuju.
|
|
Re: Pokrok.
Od: qqqwww1
|
Pridané:
21.9.2014 14:11
toho sa uz nedozijeme
|
|
Re: Pokrok.
Od: hm kj
|
Pridané:
20.9.2014 16:23
Hatatitla bol tusim Winnetuou kon.
A ty si tiez kon.
Mas pravdu v tom, ze rusi to nespochybnili a je teda viac ako iste, ze amici na mesiaci boli.
Bodka.
Vyse 100M bomba Car (Tsar) tiez bola, ale nie vyse 100M ale pod 100M (niekde medzi 50-75M).
Bola sice naprojektovana na 100-150M, ale boli obavy z narusenia zemskeho plasta, tak ju museli trochu skrotit.
Ali letci, ktori ju tam dopravili by nestihli odletiet do bezpecia.
Raketoplan Buran vo vesmire bol.
Sice len jeden krat, ale bol.
Ked si uz ten kon a mas taku velku hlavu, tak si pred pisanim polopravd a polo nezmyslov, precitaj aspon wikipediu, vsetko je tam cierne na bielom.
Nech tu nie si za kona, vola a debila.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:26
Hej, zabudol som napísať že s ľudskou posádkou... A či 57 Mega alebo 75 alebo 100... No pri takej katastrofe už ani tak nejde o to, či to bolo presne 56.8 Mega...
Zas ma nechytaj za nepodstatné detaily. Aj keď...
Písal som to narýchlo, ako to vtedy prezentovali médiá.
Tú správu z novín o výbuchu mám ešte čierne na zožltnutom papieri...
100 Mega ton som si vymyslel, neviem totiž presnú hodnotu. A kto ju aj vie???
|
|
Re: Pokrok.
Od: kukjgyui
|
Pridané:
20.9.2014 16:37
Nepodstatny si tu len TY.
Pises narychlo?
Niekto ta nahana, musis byt z nejakeho mentalne postihnuteho dovodu prvy?
Pokial nie, tak si kludne rozmysli co napises a ako to napises.
Nech nie si za debila, ako sa ti to prave podarilo.
Vsetky tvoje dalsie odpovede, budu brane uz len ako vykrucanie sa z vlastnych klamstiev a polopravd.
Nesnaz sa nad tym pozastavovat a akoze sa divit.
Mozes si za to len ty sam.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 16:44
Píšem to unáhlene. To je celé. A?
Nevykrúcam sa. Celý tento web je totiž o pivných rečiach.
Píšem čo si z tých rokov pamätám, nie to, čo si si Ty práve naštudoval niekde cez Internet.
Udalosť vodíkovej pumy sa stala. A aké mala presné údaje?
No to Pán Boh iba tuší a zopár vedcov iba sčasti vie spočítať...
Aké sú je presné údaje je nepodstatné. Podstatu aj keď narýchlo som vložil do udalosti. A tá sa stala.
Rovnako je nepodstatné, či vystúpil prvou ľavou alebo pravou nohou na Mesiac.
|
|
Re: Pokrok.
Od: ,j ,k k
|
Pridané:
20.9.2014 17:02
Tak nepis unahlene, nepis polopravdy, pred pisanim si over fakty.
Ako vidis, pamat ta skaredo podrazila a podsunula ti take polopravdy, klamstva a vymysly, ze nabuduce jej uz never a vsetko si dopredu over.
Nie si tak stary, na akeho sa hras.
Si len lenivy nieco si overit, prchky a ked ta nacapaju na hruskach, tak sa vyhovaras ako male soplave decko.
Povedal by som, ze si len polovzdelany pubertak.
Spravanie tomu 90% nasvedcuje.
Vedci pri vstupnych udajoch bomby dnes dokazu nie len vypocitat jej silu, ale aj nasimulovat velkost vybuchu.
Funguje to aj naopak.
Ked vedia velkost (ROZMERY) vybuchu, pocet tlakovych vln, vysku, priemer hribu a pod. tak dokazu spatne vypocitat jej silu.
Reverzne inzinierstvo sa to vola...keby si nevedel.
A VSETKY potrebne udaje maju, takze sklapni.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:07
Údaje na prakticky najtajnejšom projekte má kto? A koľko je odvtedy rokov? A aká bola doba a v akej krajine to bolo?
Nepochybujem o vedcoch. Ale píšem čo si myslím.
A ozaj.
Čomu všetkému hovoríš "reverzné inžinierstvo"?
|
|
Re: Pokrok.
Od: ku kju
|
Pridané:
20.9.2014 17:15
Udaje o VTEDY najtajnejsom projekte uz maju vedci velmi davno.
Pretoze uz davno nie je najtajnejsi.
Ked budes bystrejsi, tak ti to povie aj student jadrovej fyziky.
Staci sa ho na to spytat.
Ked nebude vediet, spyta sa jeho profesora, ktory to zarucene bude vediet.
Reverzne inzinierstvo je pre teba asi novy pojem, vsak?
Je to veda, ktora sa zaobera dejmi smerom od konca k pociatku.
Ci uz pociatku deja, chemickej reakcie, stavby stroja, vybuchu....nieco co je pre teba nove a asi aj zahadne.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:18
Práveže to nie je nové, ale venujem sa trochu len softvérovému.
Neštudujem jadrovú fyziku. Takého som možno len jedného poznal.
A stále sa ma nesnaž zosmiešňovať, lebo fakt si šľahnem malé pivo!
|
|
Re: Pokrok.
Od: lu il l
|
Pridané:
20.9.2014 17:25
Zosmiesnujes sa sam.
Ja sa uz len bavim a nadhadzujem ti dalsie navnady.
Sorry, nemohol som odolat.
Ty sa tak lahko samo-zhovadujes, ze na to je radost sa pozerat.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Haratitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:28
A v čom som taký samozosmiešňovaný???
Že na Tvoje kecy reagujem?
No A?
Aj Ty sa rád bavíš... Sám vieš že je nepodstatné to, o čom sa tu naťahujeme...
|
|
Re: Pokrok.
Od: k lukli
|
Pridané:
20.9.2014 17:47
Tym, ze reagujes na dokazatelne veci len a len kecmi.
Ano panacik, kecas tu TY.
Doteraz si sa len vykrucal.
Ked su ludia tvojho typu prychyteni pri klamstne a polopravdach, tak sa snazia zautocit.
Skusit to samozrejme mozes, ale bez pravdy faktov nemas sancu.
Sorry.
Ale neprestavaj a bav ma dalej!
|
|
Re: Pokrok.
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 16:49
pozeram ze tiez citas wiki a rozumies anglicky
|
|
Re: Pokrok.
Od: siirii
|
Pridané:
20.9.2014 17:39
Najsilnejšia odpálená vodíková bomba bola Car bomba a mala 50 megaton.
|
|
Re: Pokrok.
Od: sú Konšpirácie a konšpirácie
|
Pridané:
20.9.2014 20:08
Konšpiráciu o pristáti na mesiaci vypustili sami američania. Potrebovali obnoviť upadajúci záujem o ich prvý velký uspech vo vesmire. Táto konšpirácia býva aj najčastejšie búraná tzv. boričmi mýtov. Podobne to je s HAARPom, tam ide o obdobu Kubrikovej zbrane posledneho súdu.
Samostatnú kapitolu tvoria konšpirácie o UFO a americkej vláde. Vždy si treba položiť otázku Qui bono, v čí prospech.
Zaujimavou konšpiráciou je Chemtreils ktorú vypustili dvaja Britský študenti. Sami nevedeli ale čo sposobili. Teoriu chemtreils nieje možné vyvrátit a práve naopak ma dost nepriamych dokazov že je pravdivá. Minimalne drony existuju.
Vo všeobecnosti sa ako konšpirácie označujú nepohodlné fakt.
Napr. 1) Američania si vymýšlaju zamienky pre vojnové zásahy. Potvrdilo sa. (Saddamove zbrane hromadneho ničenia či masaker civilistov v kosovskom Račaku).
2) Američania maju tajne väznice vo východnej europe. Potvrdené. Španielsky súd uznal ujmu jednemu arabovi ktoreho tam väznili.
3)Podpora svetoveho terorizmu atd.
|
|
Re: Pokrok.
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.9.2014 12:36
"Zaujimavou konšpiráciou je Chemtreils ktorú vypustili dvaja Britský študenti."
Zaujimave, ze minimalne v Cechach ju oficialne potvrdili ako pravdivu nejaky ten rok-dva dozadu. Oficialne zdovodnenie bolo, ze ide o boj proti globalnemu oteplovaniu.
Okrem toho ti nezaskodi preopakovat si slovensky pravopis.
|
|
Re: Pokrok.
Od: stare dieta
|
Pridané:
21.9.2014 12:49
Chemtrails je hlupost, nebolo nic nikym potvrdene a cela konspiracia nesedi pokope logicky, fyzikalne a ani inak. Je to len dnesna moda vsetko spochybnovat.
|
|
Re: Pokrok.
Od: Veriaci amerikofil
|
Pridané:
21.9.2014 13:13
Nože daj nejake argumenty prečo fyzikálne nesedí? :) Určite si čítal SME kde teoriu vyvracaju tým že kondenzačne stopy vznikaju za lietadlamy prirodzene. Lenže Chemtrails nieje Contrails takže nič tým nevyvrátili. Chemtreils nedokážeš vyvrátiť. Nepriame dokazy hovoria o opaku, americke drony zabili už 2000 nevinných civilistov. Ak to američania možu urobiť tak to aj urobia. youtube.com watch?v=52JVljZW_cw
|
|
Re: Pokrok.
Od: Palino_
|
Pridané:
22.9.2014 16:42
Na mesiaci sa aj dnes deju divne veci, ktore boli zachytene na fotkach a videu. Preco sa chceli amici dostat tak rychlo na mesiac mozno zistime o par desatroci, ked sa uvolnia tajne archivy, alebo nejaky nadsenec do pravdy ala Snowden leakne info. Ale staci si trocha posturat v tych internetoch a vyjdu na povrch zaujimave veci. Konspiraciu o nepristati asi vypustili amici samotni, aby odputali od priciny cesty (desiatky miliard $ a roky prace len pre demonstraciu? tak urcite...) Samotni astronauti v niekolkych interview priznali, ze po pristati neboli sami, boli pozorovani a NASA o tom vedela vopred, prenos bol vysielany s oneskorenim, Stanley Kubrick vyuzil natacanie vesmirnej odysey na natocenie mesacneho pristatia (sceny vyzeraju skutocne realisticky), keby bolo treba necakane spravit prestrih na "koser" dianie a nejaky video expert nedavno zistil, ze pipanie vo videach NASA su markery oznacujuce vstup/vystup predmetov/osob do/zo zaberu pre jednoduchu identifikaciu miesta prestrihu.
|
|
Re: Pokrok.
Od: wikina
|
Pridané:
23.9.2014 19:17
hm, ale že aj ked toto všetko takto zasvetene vieš, a poznáš, aj do technickích detailov a podrobností, tak stále si myslíš, že ten Snowden (?, al.či kdo vobec..), a tích prá dalších, práve zrovna ted, v poslednom čase, 1-2 roky s5, si len tak mírnix-dírnix vynesie a uvolní, vypustí do sveta a pre public x stoviek - tisícok strán a MB, / GB tajních dokumentov a vecí..
kouř, hmla, dým, tiene a zrkadlá..
plány, lži a konšpirácie v plánoch iních plánov, a spiknutí
ovšemže Snowden a spol. je tiež súčastou nejakého práve bežiaceho programu, klamlivej, dezinformačnej operácie, snowden je sám-osebe projektom.. presne, komplexne naplánovaným, a pevne riadeným do najmenšieho detailu, do posledného bajtu a písmenka..
a vobec, z tajních služeb sa len-tak neodchádza, jedine nohami napred (aj to ne vždy..)
|
|
Re: Pokrok.
Od reg.: gazda01
|
Pridané:
21.9.2014 0:06
no,hatatitla ,pokial ma chceš rozčúliť tak po prvé:tá bomba mala čosi cez 50 MT, a po druhé ,ozvem sa ked to tu dočítam !trošku nižšie !
|
|
Re: Pokrok.
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 16:23
Tsar bomba? Cool.
A amici radsej prestali,, nemali dostatok odkupenych mozgov.
|
|
konšpirátori
Od: trololo
|
Pridané:
20.9.2014 16:10
konšpirátori vedia všetko najlepšie, aj keď väčšinou nevychádzajú zo svojich jaskýň nebráni im to v tom aby boli odborníci na odraz svetla na mesačnom povrchu
|
|
Re: konšpirátori
Od: lolofo
|
Pridané:
20.9.2014 16:48
ono v principe sa vyprdnut na osvetlenie, hlavna otazka je, ako dokazali urobit také ostré fotky, fotaky, ktoré mali so sebou, nemali hľadáčik, nedalo sa teda overiť zameranie na objekt, nastavenie clony a uzávery sa robilo podľa tabuliek, takže nafotiť sériu fotiek, v kvalite, ako sú prezentované je vysoko nepravdepodobné, priam až hraničiace s nemožným
|
|
Re: konšpirátori
Od: huanggg
|
Pridané:
20.9.2014 16:56
kukni si daky dokument o tom - astronauti boli dlho aj na pracu so specialnymi fotakmi trenovani, zevraj im ich dali normalne na doma, nech fotia co mozu a zvyknu/naucia sa fotit
|
|
Neprešlo odborným upresnením
Od: Hattitla.
|
Pridané:
20.9.2014 17:04
Victor Hasselblad patrí dlhé desaťročia k špičke medzi fotoaparátmi.
Neviem aký model a ako bol prevedený mali vtedy v kozme. Isto nestál 100 a ani 1000$ ...
|
|
Re: Neprešlo odborným upresnením
Od: lolofo
|
Pridané:
20.9.2014 17:15
to že máš fotoaparát za niekoľko tisíc nič neznená, dôležitá je idea a mať to v oku odkiaľ fotiť, videl som perfektné fotky z fotaku za pár šupiek, alw videl som aj nudné fotky z foťáku za niekoľko tisíc, je to o človeku nie o stroji
|
|
Re: Neprešlo odborným upresnením
Od: nextpls
|
Pridané:
21.9.2014 13:26
niet nad prispevok priamo k veci:D
|
|
Re: Neprešlo odborným upresnením
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 18:39
Suhlasim.
|
|
Re: Neprešlo odborným upresnením
Od: lolofo
|
Pridané:
20.9.2014 17:16
to že máš fotoaparát za niekoľko tisíc nič neznená, dôležitá je idea a mať to v oku odkiaľ fotiť, videl som perfektné fotky z fotaku za pár šupiek, alw videl som aj nudné fotky z foťáku za niekoľko tisíc, je to o človeku nie o stroji
|
|
Re: konšpirátori
Od: lolofo
|
Pridané:
20.9.2014 17:09
doma môžeš fotiť koľko chceš, boli to stále kozmonauti a nie špičkový fotografi, a práve že som o tom pozeral dokument a k téme sa vyjadrovali profesionálny fotografi a aj oni by s tým foťákom mali problém fotiť na zemi v známom prostredí a nie to vo vesmíre v skafandri, neznáme svetelné podmienky a hneď perfektné fotky s dokonalou kompozíciou, to by museli astronauti nafotiť tisíce fotiek, len aby vedeli odkiaľ fotiť
|
|
Re: konšpirátori
Od: gbfgfbf
|
Pridané:
20.9.2014 17:47
a si myslis ze kolko tych fotiek tam asi urobili 10? jasne ze potom NASA vybrala tie najlepsie a tie uverejnila nebudu tam davat rozmazane
|
|
Re: konšpirátori
Od: lolofo
|
Pridané:
20.9.2014 17:11
doma môžeš fotiť koľko chceš, boli to stále kozmonauti a nie špičkový fotografi, a práve že som o tom pozeral dokument a k téme sa vyjadrovali profesionálny fotografi a aj oni by s tým foťákom mali problém fotiť na zemi v známom prostredí a nie to vo vesmíre v skafandri, neznáme svetelné podmienky a hneď perfektné fotky s dokonalou kompozíciou, to by museli astronauti nafotiť tisíce fotiek, len aby vedeli odkiaľ fotiť
|
|
Re: konšpirátori
Od: trololo
|
Pridané:
20.9.2014 17:33
vidíš a preto sú oni len fotografi a nie astronauti
|
|
Re: konšpirátori
Od: Ceko2
|
Pridané:
21.9.2014 23:29
Toto je problem ze malo ludi veri tomu ze pred x rokmi boli ludia nebodaj sprostejsi a nedokazali by ani vyletiet do kozmu a opak je pravdou. Urcite boli chytrejsi kedze nemali dnesnu technologiu, na technologii sa zviezlo mnoho 'blbcov' a co bude dalej ?? Povedia ze v 54tom nemohli vyrobit tranzistor lebo sa to nedalo ??? Omg :-))
|
|
Re: konšpirátori
Od: siirii
|
Pridané:
20.9.2014 17:41
Jasné, američania si na Mesiac vzali foťáky, s ktorými sa nedali robiť kvalitné fotky...
|
|
Re: konšpirátori
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
21.9.2014 12:48
Starým čisto mechanickým Flexaretom odfotím ostrú fotku len tak od brucha hocikedy. Keď "máš v oku" clonu a hĺbku ostrosti tak nemáš problém, nepotrebuješ ani tabuľky... A kozmonauti mali hentie foťáky na dlhý čas aj doma, Fotili snimi oslavy, rodinu, atď. aby sa naučili ich ovládať.
|
|
well1
Od: huanggg
|
Pridané:
20.9.2014 16:55
asi az ked bude cestovanie v case bezne sa konspiracie definitivne vytratia, ked sa kazdy neveriaci Tomas bude moct ist kuknut do tej doby na Mesiac (predpokladajuc, ze dana minulost bude ta ktora sa udiala vtedy a nie daky paralelny vesmir)
|
|
Konspirator
Od: Konspirator
|
Pridané:
20.9.2014 17:12
Prilozene video hovori za vsetko, ked si vsimnete s akym nadsenim pracovnici nvidia objasnuju dovody preco sa konspiratori mylia pricom viac nez to neustale omielaju ze to dokazali vdaka ich novej technologii maxwell, video skor ako dokaz o realnosti fotografii z mesiaca sluzi ako propagacia technologii nvidia. Staci citat rec tela, jasne na tom chlapikovi na videu vidite to nadsenie, nie z dokazu o realnosti fotografii z Mesiaca, ale nadsenie z ich vlastnej technologie, najlepsie je to vidno ked hovoril o tom ze aj napriek vsetkym tym datam o moznych zdrojoch nepriameho osvetlenia ktore mali scena bola prilis tmava a potom si na video nahravke z mesiaca vsimli ze Armstrong bol sam jednym zo svetelnych zdrojov, to je cista konspiracia sama o sebe a zalozit na tom simulaciu je tiez maximalne kontroverzne.
|
|
Re: Konspirator
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.9.2014 12:38
Nikdy nevies, ako silno jeho skafander ziaril. Mozno mu ho tesne predtym vyprali vo velkej davke Azuritu. A biela bola belejsia. A ziarivejsia.
|
|
Re: Konspirator
Od: slecna.l
|
Pridané:
23.9.2014 11:38
ot: Azurit je avivaz, ta nesluzi na bielenie. Ale urcite mali skafandre hebke a bez zmolkov. :)
|
|
Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.9.2014 17:18
Vsetci ste burani a ignoranti. Opominate hlavne vedecke dokazy sucasnosti. Je evidentne a nepopieratelne (je toho plny Internet, Prima Zoom ci Spectrum), ze ludia by na Mesiac nikdy nedoleteli a nevedeli pristat, keby v tom nemali prsti Vetřelci dávnověkú, ktori prisli z dalekej minulosti do nedalkej minulosti 60tych rokov. Oni postavili lode a vymysleli bezzostatkovu dietu pre astronautov. Ci ma niekto pocit, ze take prevratne zmeny v stravovani ako bezzostatkova dieta su povodom ludske? Vlastne let na Mesiac bol len test tejto diety, ci ju clovek vie zvladnut.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: bezzostatkova dieta
|
Pridané:
20.9.2014 17:40
bezzostatkova dieta - TO JE CO ???? internet to nepozna, vysvetli ten blabol
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.9.2014 17:52
Urcite si pochopil moju ironiu v komentari.
Bezzostatkova dieta je dieta, ktora nema zostatky = dokonala :D. Ale nie, realne sa v creve skoro vsetko vstrebe a nevznikaju skoro ziadne exkrementy. Bolo to navrhnute pre astronautov, aby pocas niekolkodnoveho pobytu mimo Zem nemuseli chodit na velku potrebu.
Vasde pisem slovo skoro, nakolko travenie sa medzi ludmi lisi a niekto s mensou efektivitou travenia (inou mikroflorou) nemusi byt bezzosatatkovy. Ale kazdopadne je cela diskusia o zlej teme :D.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: hah.
|
Pridané:
20.9.2014 17:54
Jaaaj, ja ze bezzostatkova dieta je taka ze na tanieri nesmie zostat nic! xD
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Rokorongo
|
Pridané:
20.9.2014 18:08
Z toho nazvu my vypliva, ze to je dieta ked zeries tak aby neboli ziadne zostatky, teda aby si nechodil srat... Neviem ci je take nieco mozne.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.9.2014 19:22
Podla dokumentu, ktory som videl, je to mozne, ale astronauti (neviem, ci take nieco praktizovali kozmonauti a taikonauti - rozumej ruski a cinski po nasom kozmonauti) to urcite testovali a protestovali. Dokonca sa v sucasnosti podavaju aj kompletne jedla, nie len susene ci v gelovej podobe. Tam tym hore (astronauti, kozmonauti a taikonauti) maju vlsatnych kucharov. No a astronautska verzia ich ma urcite takych, ktori prihliadaju na chut. Chut jedla u cloveka je zavisla na tlaku vzduchu resp. nadmorskej vyske. Ak si do toho zapocitame aj stav beztiaze, kedy je hlava a jazyk viac prekrveny, ako zvycajne na zemi, chut sa moze celkom vyrazne menit.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: sheddow
|
Pridané:
21.9.2014 6:14
a čo zákon o zachovaní hmotnosti? to teda budú tí astrounauti riadne vypasení keď sa vrátia na zem :))
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
21.9.2014 11:55
Zakon zachovania hmotnosti neexistuje. Existuje zakon zachovania energie a ten je neporuseny. Clovek ako tvor na uhlikovej baze dokaze absorbovat ine uhlikove zluceniny a chemicky ich vie premienat na nejaku mitochondrialnu nvm co energiu, z coho ziju bunky, ktore ju potrebuju na vykonavanie roznych procesov v tele, mimo ineho je toho vysledkom pohyb kostroveho svalstva ci elektricka energia - prud generovany nervovymi bunkami. Takze masa sa meni na energiu, ktora je kinetickeho charakteru (nasa chodza sposobuje prerazanie vzduchu, deformacie podkladu), telo vyzaruje teplo, ktore je tiez premenena energia na teplo.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 18:49
To cp tu trepes? Existuje zakon zachovania hmotnosti a energie.
Ci nieco vznikne z nicoho?
Nieco sa premeni na NIC? Nula?
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
21.9.2014 21:46
Netrep ty a citaj pod tym :). Nie je tu edit tlacidlo!
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: slecna.l
|
Pridané:
23.9.2014 12:54
Existuje zakon zachovania hmotnosti - plati pre chemicke reakcie v uzavretej sustave. Ide cisto o hmotnost reaktantov, a ak sa kozmonaut nevyserie, priberie (okrem toho, co vycika, vydycha a vypoti). Atomov zostava zostava rovnaky pocet a su rovnako tazke, meni sa len energia vazieb v molekulach.
A existuje aj zakon zachovania energie (kde hmota je povazovana za formu energie) - v uzavretej sustave plati pre vsetky javy, ktore zatial pozname.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
21.9.2014 12:06
Pardon, zle som to napisal. Zakon zachovania hmotnosti samozrejme existuje, len som chcel povedat, ze v tomto pripade ho nemozno na dlhodobejsie hladisko uplatnit, lebo hmota sa meni na energiu. Ved je vinobranie, tak da sa to odpustit :D.
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: slecna.l
|
Pridané:
24.9.2014 8:21
...akoze poniektori maju termonuklearny metabolizmus?
|
|
Re: Burani a ini ignoranti
Od: lol.
|
Pridané:
20.9.2014 17:52
Ano, pobavilo. :)
|
|
Chaos vo vyzname pojmov
Od: Peptalkin
|
Pridané:
20.9.2014 19:25
Natlcte si uz konecne aj v redakcii do hlav spravny vyznam pojmov.
KONSPIRACIA = SPRISAHANIE
KONSPIRATOR = akter SPRISAHANIA
Ten kto polemizuje o moznej konspiracii nie je a nemoze byt konspirator. Moze byt leda tak konspiracny teoretik, ci polemik. Dokedy ten nezmysel plynuci zo zleho vykladu pojmov bude otravovat na nete?
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: ezio
|
Pridané:
20.9.2014 19:28
Načo to vôbec riešiš? Ja som rád že v článkoch na dsl.sk nie sú gramatické chyby a ako tak vedia používať čiarku a z času na čas napíšu aj sémanticky korektnú rozvitejšiu vetu. Ty po nich chceš nemožné...
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: Peptalkin
|
Pridané:
20.9.2014 19:36
Lebo more hlupakov potom tie nezmysly papagajuje a je im sum a fuk ze je to kokotina az to boli. Zjavne su natolko obmedzeni, ze si nedokazu vyklad pojmov najst cez jednoduche vyhladavanie. Zaujimave, ze sa to tyka najma proamerickeho obecenstva.
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: trololo
|
Pridané:
20.9.2014 19:47
ty si to teda všetkým naložil, normálne sa teraz trasiem v kúte a asi nezaspím
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: Peptalkin
|
Pridané:
20.9.2014 19:49
Si trafena hus ktora zagagala. A zjavne si jeden z tych degesov, ktory slovo konspiracia pouziva denne a vobec netusi aku je jeho skutocny vyznam.
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: peggy100
|
Pridané:
20.9.2014 22:51
11.9.2001 neplatili fyzikálne zákony!!! odporúčam pozrieť hlavne tých 11 videí PYROTECHNICKY RIADENÁ DEMOLÁCIA WTC fialovým písmom pod čiernobielou grafikou - fotkou dvojičiek - - - - -> http://www.power.szm.sk /reportaze/world_trade_center.htm (za .sk odstrániť medzeru, aby odkaz fungoval )V jednom z tých video dokumentov č. 8 sa hovorí: Ak hodíte billiardovú guľu zo strechy WTC spadne na zem za 9 sekúnd. Veže WTC spadli za 9 sekúnd... Padali voľným pádom bez akéhokoľvek odporu?! cca 90 nepoškodených poschodí nekládlo žiaden odpor?! akoby sa tých 80 - 90 poschodí vyparilo?! Tak čo ? ? ? Zákony fyziky sú kde? Mimo ? ? ? ? ? ? ? ? ? Či 11. 9. neplatili zákony fyziky? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: inside job
|
Pridané:
20.9.2014 23:02
Ale ved to bol inside job, operacia na zmanipulovanie ludi aby dosadili za prezidenta Obamu ktory im nasluboval ako napravi ekonomiku, ako da vsetko zase do poriadku a pritom len pokracoval v tom co uz Bush nestihol dokoncit a za tie bezpilotne drony ktore zabijaju nielen teroristov ale aj nevinnych civilistov ktori sa nahodou nachadzaju v danej oblasti by si zasluzil du svoju cenu mieru napchat cez rit, vytiahnut z tej ciernej gamby a zavesit na kliniec. "Yes we can" opakovali vsetky Obamove ovecky a neskor sa zistilo ze zatial co vsetci kricali "Yes we can", Obama v skutocnosti krical "Yes we scan!".
|
|
Re: Chaos vo vyzname pojmov
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 19:14
Si môj človek.
|
|
nefritový králik
Od: hocimin
|
Pridané:
20.9.2014 19:31
Zaujímavé že číňania majú na fotkách hviezdy.
|
|
Re: nefritový králik
Od: hmm.
|
Pridané:
20.9.2014 19:44
Cinania su narod pracovity, im sa nelenilo hviezdicky dokreslit!
|
|
Re: nefritový králik
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.9.2014 19:46
HDR fotky :D ? Tie su fotene pri roznych expoziciach a skladane dokopy.
|
|
Re: nefritový králik
Od: Neviem
|
Pridané:
20.9.2014 19:57
Číňania majú na fotkách všeličo ale hviezdy nie.
http://dopice.sk/aBW
|
|
Neboli
Od: Umyvacka
|
Pridané:
20.9.2014 20:11
Podla mna americania na mesiaci neboli a neskakali tam ziaden odzemok.
Trochu sa prevetrali vo vesmire a vratili sa s krasnymi spomienkami a fotkami ;-)
To mate tak, ja ked sadnem na hlavnej stanici na rychlik do Košíc, v Poprade prestupim na spiatocný vlak. A budem vsetkym Blavakom vypravat, ze jak na na vychode napicu, ... nic tam nie je... skapal tam pes.
Neoplati sa tam cestovat( energeticky narocne, bez ziadneho prinosu...Tak mi to uveria? Asi ano :-)) pricom som tam vobec nebol, kedze som sa v poprade otocil.
Ale teraz vazne. Moja intuicia mi hovori ze tam neboli. A co vasa?
|
|
Najlepší dôkaz podal Sovietsky zväz
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
20.9.2014 20:36
Najlepší dôkaz, že Američania na Mesiaci boli, podal paradoxne Sovietsky zväz. Tým, že zrušil prípravu sovietskych kozmonautov k letu na Mesiac.
|
|
Re: Najlepší dôkaz podal Sovietsky zväz
Od: Umyvacka
|
Pridané:
20.9.2014 20:45
Tak urciteee. Uz nemuseli dalej hrat to divadlo, kedze v USA bola premiera skorej. A scenar a rekvizity mali krajsie ;-)
|
|
Re: Najlepší dôkaz podal Sovietsky zväz
Od: Umyvacka
|
Pridané:
20.9.2014 20:55
Dokazy? Zevraj od Kezmarku uz zacinaju silne radiacne pásy, ktore vplyvaju na psychiku astronautov s moznymi trvalymi nasledkami.
A ktym fotkam... Fotky oblohy v Ciernej nad Tisou by boli automaticky cierne bez hviezd?
:-))
|
|
Re: Najlepší dôkaz podal Sovietsky zväz
Od: wiki_average-Usa-teen
|
Pridané:
23.9.2014 19:26
tak fotki z Ciernej nad Tisou, a hocijakého miesta z vých. a stred. Svk by boli čierne aj keby boli nacvakané cez den ;) ;D :/(
|
|
Re: Najlepší dôkaz podal Sovietsky zväz
Od: xtc
|
Pridané:
20.9.2014 20:48
Vsak aj sovieti naleteli. :P
|
|
......
Od: darthvader
|
Pridané:
20.9.2014 20:57
To vazne verite ze s hentym pristali na mesiaci ? Tie chatrne tycky a konstrukcia atd. Ved by sa im to davno rozpadlo este na orbite. Samozrejme ze tam neboli.
|
|
Re: ......
Od: darthvader
|
Pridané:
20.9.2014 21:16
Je len otazka casu kedy sa to prevali.
|
|
Re: ......
Od: Stone
|
Pridané:
20.9.2014 22:19
Si uvedomujes, ze tie "chatrne tycky" boli robene z titanovych zliatin a inych kovov a nie z roxorov co kupis v nasom zeleziarsvte. Takisto boli robene na 1/6 gravitaciu oproti zemi. Uz si niekedy videl Titanove ramy drahych bicyklov a z akych "Chatrnych" tenkych tyciek ich robia? Myslim, vazeny pan zvarac/klampiar/domaci inzinier, ze otazka kvality materialu je ten najmensi problem pri konspiracnych teoriach o mesiaci.
|
|
Re: ......
Od: grrr.
|
Pridané:
20.9.2014 23:20
No ved taky je aj o tie bicykle zaujem... Bezny smrtelnik na tom prejde par metrov a uz ma svalovku... :)
|
|
Re: ......
Od: Stone
|
Pridané:
21.9.2014 1:11
Nahodou, cestny bicykel s titanovym ramom bude mat v zavislosti od vybavy takych 6 az 8 kg. Ak ma niekto problem sliapat na takom bicykli nechcem vidiet co robi na 20 kilovych TESCO oceliakoch. Zaujem o tie bicykle je, ale problemom je, ze cena samotneho ramu bez nicoho ostatneho je okolo 2000 az 4000 EUR.
|
|
Re: ......
Od: cyklista Miki
|
Pridané:
21.9.2014 8:08
trosku hlupost - akurat su teraz mrte vypredaje na bicykle a prislusenstvo. carbonovy ram, vaha do 10 kil, predajna cena mierne pod 1.000 eur nie je nic nezvycajneho.
|
|
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
21.9.2014 8:47
odkedy je karbon titan?
|
|
Re: ......
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 19:22
Mozno to myslel tak, ze zakladnym stavebnym prvkom vesmiru je uhlik. A uhlik predsa tvori aj titan...
|
|
Re: ......
Od: Miloso
|
Pridané:
21.9.2014 10:58
Titán v bicykloch nemá budúcnosť. Momentálne je to taká raritka ako oceľák. Titánové a oceľové rámy si dnes kupujú len fajnšmekri, ktorí sú ochotný priplatiť (aj za kvalitný oceľák). V profi cestnej alebo MTB cyklistike vedie jednoznačne karbón. Dnes cestné bicykle môžu mať aj pod 6kg a musia ich dovažovať aby sa zmestili do UCI limitu (preto sa plánuje limit 6,8kg znížiť) a MTB pod 8kg. Titán nemá všetky vlastnosti ako karbón, ale pekne spája výhody oceli (pružnosť a pevnosť) a hliníka (hmotnosť), jeho nevýhodou je cena, inak by mohol na bikoch nahradiť lacný hliník alebo oceľ :-) Lacnejší karbón s jeho modelovaním komponentov na mieru proste nateraz nad titánom vyhral...
|
|
Re: ......
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.9.2014 12:44
Ty davas tomu slovencinovi zabrat. Na jednom mieste pises hlinik, na inom karbon. Sa rozhodni. Bud aluminium/karbon alebo hlinik/uhlik.
|
|
Re: ......
Od: Miloso
|
Pridané:
21.9.2014 14:45
Ako budem ja označovať bycigľové rámy ti môže byť jedno...
|
|
Re: ......
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
22.9.2014 9:14
Nie je to jedno. Je to zavádzajúce, či aspoň mätúce.
Karbónová oceľ je normálne uhlíková oceľ.
Tak sa vyjadruj spisovne.
Žiaden karbónový rám a ani bicykel neexistuje.
Môže byť skôr tak, že v konštrukcií použili uhlíkové vlákna.
Sú to zliatiny uhlíka s niečím. Uhlík dodáva materiálom špecifické vlastnosti. Je to legovací materiál.
Napríklad nad 2.1%(tuším nad 2.14%) uhlíka v oceli je už liatina...
|
|
Re: ......
Od: titan...
|
Pridané:
21.9.2014 14:06
Tomu sa len dost tazko veri ked len metrova titanova tyc s kruhovym prierezom o priemere 4cm vazi nieco cez 5kg, cely ram bicykla je podstatne väcsi a teda by bol aj tazsi, alebo ta niekto odrbal a nie je to titan ale nejaky zrejme lacnejsi (aby na tom dobre zarobil ked ti to preda ako drahsi titan) ale tazsi material.
|
|
Re: ......
Od: titan...
|
Pridané:
21.9.2014 14:08
Teda titan je tazsi ako ten material z ktoreho ram ti predali.
|
|
Re: ......
Od: Miloso
|
Pridané:
21.9.2014 14:41
http://dopice.sk/aCk
Veľkosť M, hmotnosť 1700g (ale je to 29''), teda ako nejaký lacný obyčajný hliníkový rám bez hydroformingu, ako mám aj ja teraz. Len jeho výhoda bude pružnosť, keďže hliník je tuhý a neabsorbuje žiadne vibrácie. A samozrejme to nie je čistý titán, ale nejaká zliatina, ako všade v strojárskom odvetí.
http://dopice.sk/aCl - pre porovnanie rám čo váži "presne" 899g :-)
|
|
asdff
Od: chuj
|
Pridané:
20.9.2014 23:16
no kto tomu veri musi byt teda riadny pacient :-D
Ved v 60 tych rokoch nebol ani FAREBNY televizor, nie to aby na mesiac vyleteli, nafotili take fotky ako sa pise hore s neviem cim + mali asi osobneho profesionalneho fotografa ktory hviezdy vo photoshope vymazal
|
|
......
Od: darthvader
|
Pridané:
20.9.2014 23:50
Inak ak si vsimnete tie ciernobiele zabery tak tam cez postavy presvita pozadie. Klasicky trik zo 60-tych rokov.
|
|
Re: ......
Od: gfx
|
Pridané:
21.9.2014 13:43
ty si to odhlalil :O teraz aby si si daval pozor lebo CIA po tebe pojde..
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
21.9.2014 0:50
ako povedal jeden vedec z nasa, odborne znalosti skeptikov su tak mizerne, ze nema zmisel s imi debatovat
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
21.9.2014 0:51
*zmysel samozrejme
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 17:03
Alebo to povedal naschval, lebo nevedel sam argumentacne obstat. Mozno mal super skoly a extra prax, ale prasinu obmedzenu. Vidim to celkom casto.
|
|
Búrači mýtov to zbúrali tiež:
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
21.9.2014 1:23
Mythbusters Moon Landing Photo Hoax 1
http://YouTu.be/Wym04J_3Ls0
Mythbusters Moon Landing Photo Hoax 2
http://YouTu.be/MtWMz51eL0Y
|
|
Re: Búrači mýtov to zbúrali tiež:
Od: sheddow
|
Pridané:
21.9.2014 6:24
hádam si nemyslíte, že vo verejnoprávnej americkej televízií vyhlásia, že pristátie na mesiaci bol podvod.. to by si televízia ťažko mohla dovoliť... inak videl som tú reláciu a vôbec ma nepresvedčili o tom, že tam skutočne boli.. niektoré ich pokusy nedávali význam.. a mnoho z vecí, ktoré konšpirátori vypichli ani nespomenuli, asi ani nevedeli ako presvedčiť to opaku...
|
|
Re: Búrači mýtov to zbúrali tiež:
Od: Made In Čajna
|
Pridané:
21.9.2014 15:49
Presne tak. Americka nvidia nam chce nasimulovat ze americania boli fakt prvi na mesiaci.
Keby to povedal google, nikto by to asi nebral,, tym myslim, ze ludia si postupne vsimaju naschval zalozenu korporaciu, za ucelom sledovania.
|
|
Re: Búrači mýtov to zbúrali tiež:
Od: BC52
|
Pridané:
21.9.2014 22:53
Pozeram, ze dalsi debil, ktori nevie kto je konspirator a kyda kraviny.
KOKOTE, konspirator je osoba priamo zucastnena KONSPIRACIE cize SPRISAHANIA. KONSPIRATORom nie je osoba, ktora o nejakej KONSPIRACII teoretizuje. Chapes to uz konecne, debile? :)
|
|
980gtx
Od: roob_neprihlaseny
|
Pridané:
21.9.2014 8:15
mohli ste radsej napisat clanok o 980gtx, co sa zda byt najvacsia bomba od 8800 generacie v 2008... a nie o jej reklamnej kampani
|
|
Re: 980gtx
Od: pica-cecky
|
Pridané:
21.9.2014 8:42
nah, nikto nebude riskovat clanok, v ktorom by sa napisalo, ze cca 300 usd draha gtx 970 posle rozdielom triedy k vode aj radeon R9-290X.
a potom je tu ta gtx980, ktora mierne nataktovana prekonala rekord v 3Dmark fie strike. 19K score nie je vobec zle. ba co viac, konecne je tu grafika, ktora sama v pohode stiha dat hratelne hry na 4K.
amd tabor by roztrhlo a strhol by sa masivny flamewar :)
|
|
Re: 980gtx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.9.2014 9:06
970 neviem ako je na tom, ale 980 je na urovni 290x, 780ti ale hlavny prinos je v spotrebe cca o 100W nizsej... AMD bude mat co robit, kedze v tomto svetle vyznieva nedavne uvedenie radeon285 s tou jeho spotrebou este zufalejsie. Ako vravim, najvacsia bomba od 8800gtx pred 6 rokmi...
|
|
Re: 980gtx
Od: pica-cecky
|
Pridané:
21.9.2014 10:41
vysli prve testy - chlapi podtaktovali predajne 970 a 980 na referencne hodnoty.
1920x1080 vyhravala gtx970 rozdielom triedy nad R9-290X. sanka dole. na 4K viedla R9, ale, nakolko ziadna z kariet nie je schopna vyhnat fps na 4K nad 60, tak je maly naskok R9 nepodstatny...
980 momentalne nema konkurencie...
|
|
Re: 980gtx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.9.2014 12:41
to zas trocha prehanas... na anandtechu im priemer vysiel takto: ak 280x je 100%, potom 290x je 122%, 970 je 123% a 980 je 135% Takze to nieje rozdiel triedy ale +/- autobus rovnake karty. Problem AMD je vo vysokej spotrebe, problem nvidie je, ze nezmyselne vydali tu 970, co ma +/- rovnaku spotrebu aj vykon ako 980, len ceny su o 200-250€ nizsie. 980 kupi len bambus pri takychto cenach.
|
|
Re: 980gtx
Od: bambuss
|
Pridané:
21.9.2014 19:29
ja som si kupil styri
|
|
Re: 980gtx
Od: pica-cecky
|
Pridané:
21.9.2014 22:15
budem musiet lepsie pozriet. ak si dobre spominam, anandtech mal iste problemy rozbehat 970, tak ju ani moc netestovali. 980 a mierne pretaktovanana 200W zeruca 980 isla ako maly boh (sa mi zda, ze bola cca 2x taka rychla ako 680). a prestav si, co by to zrobilo pri vodnom chladeni a 8GB pamati...
co sa 970 tyka, tu testoval myslim ze tomshardware. za zmienku stoji, ze pri 1080p prestala v thief4 aj 290X s mantle. sila 290X sa ukaze az pri 4K, ale na pohodove hranie (aka 60fps - strategie a 120-144 fps - fps, pri max detailoch) zatial ziadna karta nema...
|
|
Re: 980gtx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.9.2014 23:18
aha prestala hovoris... na tomshw som to nenasiel ale ako prve som thiefa nasiel na techspot.com 44,6 vs. 44,2 pre 970gtx. kks ta ju teda prestala s prstom v nose...
treti krat a naposledy, su to uplne rovnocenne karty, a nezabudaj, ze porovnavas staru a novu generaciu... pockaj na odpoved v podobe nejakej 390x, potom to bude viac ferove.
|
|
Re: 980gtx
Od: pica-cecky
|
Pridané:
22.9.2014 5:18
poobede pozriem dalsie zdroje, nech sa cisla trochu utrasu. bo zatial su vysledky kruto zavisle od farieb tricka. holt zeleny nebudu priatelsky pisat o cervenych a spol.
tak ci onak, $300 karta sa vyrovna $550 kartam od konkurencie a to cele pri cca 1/2 spotrebe.
290x mala problem sa vyrovnat aj dva roky staremu kepleru - 780ti. na r9-390 som trochu zvedavy, ale bojim sa, ze vela vody nenamuti. skor sa oplati vyckat na gk210 :)
|
|
Re: 980gtx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.9.2014 8:01
no ked uz aj DD uznal, ze su to fantasticke karty, tak nieje o com :) samozrejme tam blaboce o absencii GPGPU, ale to ktoreho hraca a domaceho uzivatela trapi??? 970 je dnes najlepsia karta na trhu, a tiez tych tvojich 300$ je zavadzajuce, kedze stoji od 330€. Vykonovo je to ale highendova kartam nvidia ohlasila ukoncenie vyroby 780 a spol. Najhorsie/najlepsie na vsetkom je, ze 980 vyrobili ako strednu triedu, len sa tak "zadarila" ze ju predavaju ako highend, lenze highend chip este maju v zalohe a bude uvedeny... Aby to pre AMD nedopadlo tak ako v procesoroch :(
|
|
Re: 980gtx
Od: pica-cecky
|
Pridané:
22.9.2014 9:53
tak, tak...
clovek by si povedal, ze xx4 cipy su dobre akurat tak pre babicku, aby jej nesekal counter strike, ked bude na internetoch pwnit male deti. a ono lala! ako vravel hades: 'prekvaaapko!'. zrazu je to kus, ktory si zasluzi miesto aj v mojom PC...
a to radsej nechcem vediet, co bude za zver 207 alebo 210...
|
|
Preco
Od: Maaaslo
|
Pridané:
21.9.2014 10:34
Preco ma ten kokot hadajuci sa s Hatatitla-om zakazdym iny nick? Rozdvojena osobnost? Naco sa hadat s clocekom co ani nieje schopny pouzit rovnake meno. Neda si ani len tu namahu napisat rovnake meno pod kazdy prispevok a ide tu poucovat o dohladavani faktov... Kokot to je a nie diskuter, dosiel sa sem hadat. Jebte na neho chlapi...
|
|
hmmmm
Od: baran1
|
Pridané:
21.9.2014 11:00
Ja sa cudujem a som vazne smutny z toho, kolko hlupakov na Slovensku zije, takych, co tvrdia, ze americania na mesiaci neboli, co je dokazane aj fotkami z teleskopov a zrkadlami na mesiaci, tienmi atd... Skoda reci. Hlupost na Slovensku prekvita.
|
|
Re: hmmmm
Od: jasomtu
|
Pridané:
21.9.2014 12:11
Toš s debilom sa rozpravat skratka neda.
|
|
Re: hmmmm
Od: hmm.
|
Pridané:
23.9.2014 3:06
Kde tam vidis slovo debil? Podla mna je jeho nick baran1.
|
|
Re: hmmmm
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.9.2014 12:49
Ja sa cudujem zasa z toho, kolko ludi sa prehlasuje za civilizovanych, ale ked ma niekto iny nazor, tak je pre nich hlupak. Ti "civilizovanejsi" nevahaju pouzit este "lepsi" slovnik.
|
|
vedci z NASA ochranu hľadajú zasa
Od: hehehin
|
Pridané:
21.9.2014 13:18
"Space beyond low-Earth orbit is awash with intense radiation from the Sun and from deep galactic sources such as supernovas.
Astronauts en route to the Moon and Mars are going to be exposed to this radiation, increasing their risk of getting cancer and other maladies.
Finding a good shield is important."
http://goo.gl/l6Hu3L
Teraz hľadá NASA ochranu pred radiáciou? Nech použijú tú, ktorú použili v 1969 :D
|
|
Re: vedci z NASA ochranu hľadajú zasa
Od: chuj
|
Pridané:
22.9.2014 0:55
no ale vysvetli to baran1 ovi , on nas ma za hlupakov lebo neverime americkym rozpravkam a vsadepritomnej demokraci a pristati na mesiaci.
Ale pre hlupaka kazdy hlupy
|
|
Re: vedci z NASA ochranu hľadajú zasa
Od: mdl...
|
Pridané:
22.9.2014 10:45
proste si sledovali cas a radiaciu, to je fakt take tazke rozmyslat???
"To allow accurate determination of radiation exposure of the crewman, each carries a personal radiation dosimeter (PRD) (fig. 5) and three passive dosimeters (fig. 6). The PRD provides visual read-out of accumulated radiation dose to each crewman as the mission progresses."
https:// www.hq.nasa.gov/ alsj/tnD7080RadProtect.pdf
|
|
Re: hmmmm
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
21.9.2014 20:35
Je rozdiel mat iny nazor a ignorovat fakty, v tom druhom pripade ide skutocne o idiotizmus...
|
|
Misií na mesiac bolo víc
Od: wikina
|
Pridané:
21.9.2014 14:02
"..Špekulujú niektorí mládenci a dívčatá o udalosti spôsobom, ako keby sa stala niekedy pred tisícročiami!.."
mno vidiš, a pritom sa stala len (relatívne) nedávno, aj udalosti, veci odohrávajúce sa doslova len nedávno, pred krátkym časom, pred pár dnami, rokmi, mesiacmi, možu byt tiež nejasné, zahmlené a nevysvetlené,záhadné, a nieto ešte historia vzdialená "dozadu" mnoho desatročí, 100vky - tisícročí..
(pilotovaních) misií na Mesiac bolo dost vela, (a samotních sond ešte viac, to len konšpirátori vyvolávajú dojem (zámerne, alebo z neznalosti?!, ted nevím, co je horšie ;P /), jakoby sa jednalo len o 1jedinú expedíciu na Mesiac, a u nej o to, či je pravá,real, alebo fals.
|
|
POČÚVAJTE ARMSTRONGA POVEDAL TO PERFEKTNE
Od: hehehin
|
Pridané:
21.9.2014 14:13
Neil Armstrong prvé čo povedal po privítaní Gora, Clintona, členov kongresu, astronautov, dám a pánov na 25. Výročí Apolla 11:
„Wilbur Wright once noted that the only bird that could talk was the parrot, and he didn’t fly very well. Today we have with this..a..a group of students, among America’s best. To you we say we’ve only completed the beginning. We leave you much that is undone. There are great ideas undiscovered. Breakthroughs are available to those who can remove one of truth’s protective layers…”
počúvajte aj akým hlasom to povedal...
|
|
POČÚVAJTE ARMSTRONGA POVEDAL TO PERFEKTNE
Od: hehehin
|
Pridané:
21.9.2014 14:14
“Wilbur Wright raz povedal, že jediný vták, čo dokáže hovoriť je PAPAGÁJ a ten moc dobre neletel. Dnes sme aj s touto skupinou najlepších študentov Ameriky. Vám hovoríme, že to čo sme my (teraz) urobili, je iba začiatok. Nechali sme vám veľa toho, čo treba urobiť. Veľké veci sú stále zahalené. Veľké prekvapenia čakajú na tých, ktorí dokážu sňať vrstvu, ktorá pokrýva pravdu.”
Nájdete tu: http://goo.gl/vYx2Lt
keby to zas nešlo prehrať (ako mnohé nepohodlné videá na YT) tak tu: http://goo.gl/ZaWCUI
celé tu: http://goo.gl/1RkQSc
|
|
Re: POČÚVAJTE ARMSTRONGA POVEDAL TO PERFEKTNE
Od: hmm.
|
Pridané:
21.9.2014 14:24
Kazdy v tom vidi a precita to co v tom vidiet a precitat chce... Moje dva centy...
|
|
Re: POČÚVAJTE ARMSTRONGA POVEDAL TO PERFEKTNE
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.9.2014 10:44
Tak schvalne - ako by si este inak prelozil tu poslednu vetu? Myslim vyznamovo.
|
|
video z ich press-konfer. po návrate z Mes.
Od: wikina
|
Pridané:
21.9.2014 14:32
tam na tom videu boli tiež v "ten den boli nejaký zamlklí, napato-tichí, a podivne sa kývali sa sem-tam" :(/\)
|
|
Re: video z ich press-konfer. po návrate z Mes.
Od: peeet
|
Pridané:
22.9.2014 14:59
tiež si dávam otázku ako je možné že ľudia ktorí ako vtedy jediní prežili určitý čas na mesiaci sa správali takto nemožne,vyzerali ako obarení,báli sa odpovedať akoby mali strach že niečo prezradia.
na porovnanie-pozrite si video z tlačovky s Felixom Baumgartnerom a porovnajte si jeho správanie s tými amíkmi čo boli VRAJ na mesiaci:-)
|
|
ah jaj
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
21.9.2014 20:34
No podla komentarov stale 50% Slovakov by nemalo mat volebne pravo, tu nejde o rozdielny nazor, ale o pochopenia faktov..a ked sa im dokazy nepacia tak to zla zla CIA zamaskovala aby to vyzeralo skutocne. Seci maju plnu hubu ako to bolo tocene niekde v studiu... ale ani jeden dokaz o tom + nikoho nenapadlo, ze ked by to tocili v studiu kde maju plnu kontrolu nad vsetkym neboli by tam ako'ze tie chyby... zas na druhu stranu si mozete pozret samotny modul, kamene, teleskopom zrkadla a bordel co tam nehali... ale neee mesiac je hologram pici..
|
|
Re: ah jaj
Od: chuj
|
Pridané:
22.9.2014 1:02
a aj 2 lietadla zrutili 3 budovy ktore padali volnym padom co :)
|
|
Re: ah jaj
Od: Dušan123
|
Pridané:
22.9.2014 15:29
Pozor na chybu malo by tam by správne :
4 lietadla ktoré narazili do 2 činžiakov zbúrali 3 činžiaky a ten 3 skoro bez dotyku.
|
|
Re: ah jaj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.9.2014 7:45
4? Ortodoxni hovoria ze ani lietadla neboli.. ja sa priklanam k dvom, v tom druhom meste na tu "malu" patuholnikovu budovu tak tam nemuselo byt ziadne.
|
|
Seci jaki mudri
Od: Sloniiik
|
Pridané:
22.9.2014 7:35
Toto video ste videli? Je dokonca po slovensky a ani odbornikov z NASA nepotrebujete.
http://dopice.sk/aCX
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od: Sloniiik
|
Pridané:
22.9.2014 7:40
Uuups, hento video obsahuje aj kktotiny od ludi typu Hatlatitla. Toto je ciste video vyrazne kratsie.
http://dopice.sk/aCY
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od: chuj
|
Pridané:
22.9.2014 11:22
trepe somariny, a fica a male deti nech si zere sam
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.9.2014 12:30
mojzis je hadam najvacsi frajer na slovensku co sa vedomosti tyka, az som ho neraz podozrieval ze to je Pjetro.. Somariny nikdy netrepe.
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od: chuj
|
Pridané:
22.9.2014 14:00
no co ja viem spomina tam ze v lampe to rozoberaly ... a vsetci vieme naco je ta relacia a pre ake uceli sluzi ...
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.9.2014 14:24
ano, o Mesiaci bola cela Lampa. Naco Lampa sluzi neveim, pozeram len tie casti co su o vede. O cernobile bola moc dobra lampa, o vesmire niekolko krat, o matematike s mojzisom uplne paradna lampa. Politicke a sportove lampy nepozeram...
|
|
Re: Seci jaki mudri
Od: peeet
|
Pridané:
22.9.2014 15:07
lampa-žumpa
ak tam bude hríbik volať len Grygara a budú sa baviť o vesmíra tak je to OK ale tie zpolitizované amerikanistické
boli tak priesvitné že až v r i t i štípalo,je úplne jasné za ktorú stranu hríbik kope
|
|
nie konspiratori, ale konspiracni teoretici
Od: Juraj D
|
Pridané:
22.9.2014 20:42
Nepaci sa mi tendencnost a zaujatost, akou je clanok pisany. Sam sa povazujem za konspiracneho teoretika (nie kosnpiratora!!!) a pritom na konspiracnu teoriu o nepristati na Mesiaci neverim a nikdy som ani neveril. Ale venoval som sa tomu. Skumal som to. Tak isto neverim na kopu inych teorii, ktore su (prevazne mainstreamom) hadzane do zosmiesnujuceho vreca s nalepkou konspiracne. O oficialnych vysvetleniach istych udalosti ani nehovorim! A pritom neexistuje jediny dvovod niekoho zosmiesnovat. Aky je dvovod zosmiesnovat niekoho, komu sa nieco nezda, niekoho, kto si kladie otazky? Poznam stovky teorii, ktore su bezne radene ako konspiracne a pritom VIEM, ze su pravdive. Ich pravdivost som si nespocetne velakrat potvrdil a dokazal.
|
|
pokracovanie
Od: Juraj D
|
Pridané:
22.9.2014 20:43
Autorovi clanku by som teda odporucil zistit si, aky je rozdiel mezi konspiratorom a konspiracnym teoretikom, alebo nebyt lenivym a napisat to cele, tak ako sa patri. Zamienat si konspiracnych teoretikov s konspiratormi znizuje "kredibilitu" autora.
Druha vec, ked tvrdi, ze "konspiratori sa mylia", tak nech napise, ze sa mylia konkrete v tomto tu a ze sa myslia poda Nvidie, pretoze toto sa za dokaz rozhodne povazovat neda. Znova opakujem, nie som zastancom konspiracnej teorie o nepristati na Mesiaci. Koniec-koncov, na zaver clanku sa to pise, no uz len samotny nadpis vyzneva zavadzajuco.
|
|
pokracovanie a zaver
Od: Juraj D
|
Pridané:
22.9.2014 20:44
No a na zaver, konspiratori sa zrejme mylia ohladom (ne)pristatia na Mesiaci, no to nic nemeni na tom, ze mame prvdu v celej rade inych tem.
Poviem to takto: smiesne tvrdenia, ako to, ze astronauti nepristali na Mesiaci su mediami s radostou pouzivane ne zosmiesnenie a zlahcovanie celeo zvysku tem, ktore su pre niekoho nepohodlne a o ktorych sa mlci a to vdaka tomu, ze tieto temy si v zaujatych a kupenych mediach vysluzili privlastok konspiracne (spolocnostou vnimany ako zosmiesnujuci).
Ludia, mainstrem s Vami manipuluje. Nebudte ovce. Nenechajte sa oblbovat!
|
|
Ešte k pristátiu na Mesiaci:
Od: Ebur
|
Pridané:
22.9.2014 22:26
Prvý muž na Mesiaci: http://is.gd/yvDvOS
|
|
Trápna reklama.
Od: 33jkl33
|
Pridané:
23.9.2014 4:09
Keď im požadovaný výsledok nevyšiel na prvý krát tak upravili parametre aby dosiahli požadovaný výsledok. IMO jediné čo Nvidia dokázala je že vie urobiť trápnu reklamu na svoj produkt.
|