|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
windows
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 12:01
stary dobry windows!
|
|
Re: windows
Od: lolwin
|
Pridané:
2.5.2014 12:20
http://imgur.com/fqjnK
|
|
Re: windows
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 12:41
fajn ze win to vyriesil pred 15 rokmi a linux to riesi iba teraz.
|
|
Re: windows
Od: Effe
|
Pridané:
2.5.2014 13:41
A kedy to mali riešiť ? V predchádzajúcej verzii táto finta neexistovala.
|
|
Re: windows
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 14:01
Hanba strasnaaa! Toto sa stalo windowsu ked bol este v plienkach! A kolke reci ze Linux uz je super duper SW s vysokou bezpecnostou. Nuz maju sa este od MS co ucit!
|
|
Re: windows
Od: Juchacha
|
Pridané:
2.5.2014 14:04
Stačí že od verzie Win98 sú trvalo mamontované zadné vrátka a už žiadnu inú bezpečnostnú chybu netreba. A to nehovorím o zlodejovi ktorí sa mi vláme do bytu a bude ržať Enter na klávesnici.
|
|
Re: windows
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 14:13
kamo ty si dosiel s kadial? Win98 uz ani moja babka nepouziva!
|
|
Re: windows
Od: Juchacha
|
Pridané:
2.5.2014 14:17
Asi vie prečo.
|
|
Re: windows
Od: Juchacha
|
Pridané:
2.5.2014 14:18
Asi sa už dozvedela o bezpečnostnej chybe.
|
|
Re: windows
Od: sdA...
|
Pridané:
2.5.2014 16:21
Treba položiť lepšiu otázku. A koľko mesiacov by to trvalo opraviť Microsoftu? :)
|
|
Re: windows
Od: kekeket
|
Pridané:
3.5.2014 19:52
pocuj debil, zranitelnosti pri vyvoji obcas vznikaju, a potom sa plataju, tak isto ako ked sa najes, tak ak ti bude treba tak sa pojdes vysrat. Ked sa vecer vyseres, mam sa ti smiat ze nasi predkovia srali uz davno pred tebou a mas sa od nich co ucit?
|
|
Re: windows
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
2.5.2014 13:47
Skús si ten obrázok uložiť a otvoriť - debo...
|
|
Re: windows
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
2.5.2014 12:20
tak, tak. windows ma už takéto "detské" chyby dávno za sebou.
|
|
Re: windows
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.5.2014 12:29
Tak tak, Windows pokročil na kritické niekoľko rokov neopravované chyby.
|
|
Re: windows
Od: XMen
|
Pridané:
2.5.2014 14:56
hej presne tak, tam taketo bugs premenovali na features
|
|
Re: windows
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.5.2014 15:19
Utorková aktualizácia XP opravujúca 17-ročnú chybu
dsl.sk/article.php?article=8729
|
|
Re: windows
Od reg.: joskooo
|
Pridané:
2.5.2014 18:05
na niektore chibi musi dosriet cas abi sa vedely opravyt a MS je poriadna fyrma. Taki lunex kde pridava kod kasdi luzer si tam da buk ani nevie ako. Kesto v MS ide kot ces prehiadky predtym ako je vidana zaplata preto to moze niekedi trvat o nieco dlchsie.
|
|
Re: windows
Od: XMen
|
Pridané:
3.5.2014 16:53
omg nauc sa pisat, neda sa to po tebe poriadne precitat.
Takze tvoja logika je, ze treba nieco preverovat 17 rokov nez sa to opravi? Dufam, ze ty opravujes auta.
|
|
Re: windows
Od: @@@
|
Pridané:
2.5.2014 12:24
Prekvapivo relevantý username.
|
|
ubuntu sa ruca?
Od reg.: leader
|
Pridané:
2.5.2014 12:25
takze sa to tyka len unity?
|
|
Re: ubuntu sa ruca?
Od reg.: joskooo
|
Pridané:
2.5.2014 18:02
sa to tika ties lululubububunununututuntu
|
|
...........
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
2.5.2014 12:34
nechcem sa blbo pytat, ja fungujem na gnome2, ale ked resetnem x-ka, tak sa dostanem akurat tak na prihlasovaciu obrazovku, kde musim zadat heslo, unity ma nejaku ficuru na reset x-ka?
|
|
Re: ...........
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 13:52
nie je to o resete xiek ale o tom, lebo compiz je kus hovn*
http://youtu.be/d4UUB0sI5Fc
ale aspon ze unity 8 je v qml :)
|
|
fixdd
Od: zizi top
|
Pridané:
2.5.2014 12:36
tusim sa tam dala obist uzamknuta obrazovka, ale uz sa neda. o tom to je. fix do 24 hodin
|
|
Re: fixdd
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 12:43
NSA o tom vie uz davnejsie.
|
|
Re: fixdd
Od: obed
|
Pridané:
2.5.2014 16:31
jj ... NSA o tom vedela uz pred rokom
|
|
Re: fixdd
Od: sak prave
|
Pridané:
2.5.2014 17:47
preco to nebolo uz pred rokom v 13.04
|
|
linuxnew
Od: Mr X
|
Pridané:
2.5.2014 13:34
Nic proti linuxu ale toto? Slavni linuxaci a taka chyba, ze podrzanim entera no tak to snad ani amater nespravi taku hrubku. Jedine ,ze by to tam bolo naschval. A naco je potom otvoreny kod, ked to aj tak nikto necita...
|
|
Re: linuxnew
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 13:42
neboj, cita. napr. NSA.
taketo veci sa tam davaju naschval a su ich tam stovky.
lebo: open source == zaruka kvality.
|
|
Re: linuxnew
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 13:53
prosim ta prestan robit zo seba debila :D
|
|
Re: linuxnew
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 14:39
prosim ta, prestan prznit gramatiku! :D
|
|
Re: linuxnew
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 14:58
a tebe diakriticke znamienka nic nehovoria,ze? ved su sucastou gramatiky debil.
|
|
Re: linuxnew
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:02
netiketa, prcek, take si asi za svojich 8 rokov existencie urcite nepocul. decko jedno ubohe...
|
|
Re: linuxnew
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 20:50
:D boze skoro som si cvrkol ako ti nervicky trha.
mlady muz ovladaj sa. keby s tebou priatel menej sulozil, mozno by ti tak neprepinalo.
|
|
Re: linuxnew
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 22:43
prisilne reci na niekoho, kto ocividne nevystudoval ani zakladnu skolu :o)
|
|
linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 13:40
hla, krasy linuxu, znameho hlavne jeho bezpecnostou, nedostatkom virov a botnetov, sirokou sw a hw podporou, produktivitou a vysokou kvalitou otvoreneho kodu...
|
|
Re: linux for ever
Od: Effe
|
Pridané:
2.5.2014 13:43
A vieš vlastne, čo je Linux a čo linuxová distribúcia ? Nepozoruješ v tom nijaký rozdiel ?
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 13:53
mi chces povedat, ze ten detsky, nevyvinuty a nedomysleny bordel kod je na nieco seriozneho dobry?
|
|
Re: linux for ever
Od: XMen
|
Pridané:
2.5.2014 16:59
Ved ho sam pouzivas.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:05
a? ze staci na jednu jednoduchu ulohu, neznamena, ze to nie je nevyvinuty sunt.
komfortom nema na iOS,
stabilita a bezpecnost je daleko za unixom,
drivre, software a podpora su roky za windows.
|
|
Re: linux for ever
Od: linyx
|
Pridané:
2.5.2014 22:47
Koľko webových serverov beží na linuxe?
Koľko mailových serverov beží na linuxe?
Koľko proxy serverov beží na linuxe?
Koľko DNS serverov beží na linuxe?
treba pokračovať?
|
|
Re: linux for ever
Od: jozkoooo
|
Pridané:
2.5.2014 23:26
kolko desktopov ty besi na windowse a macku? chmmm?
|
|
Re: linux for ever
Od: x-ray
|
Pridané:
3.5.2014 0:04
Veľa ľudí prechádza na Linux. Windowsy sú nanucované na nové PC, ale aj tak si to mnohí preinštalujú.
|
|
Re: linux for ever
Od: alojz horvat
|
Pridané:
3.5.2014 14:28
tak tuto ubohu vetu pocuvam uz 10 rokov. Linux bude vzdy minorita na desktopoch.
|
|
Re: linux for ever
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
5.5.2014 16:34
No vidis a ani dnes si jej nepochopil.
Prieskumy sa robia obvykle na uzivatelskej urovni. Vacsinou sa pocitaju pristupy na webove stranky, kde sa zrejme servery nepocitaju.
Pred 10 rokmi bolo v Cine a v Indii tak milion pocitacov. Na celom svete bolo nech 1% linuxakov.
Dnes len Cina s Indiou ma v stovky milionov pocitacov. A nech to je stale len to 1% linuxakov. Tak pocet pocitacov s linuxom urcite narastol.
Bohuzial s lobingom v statnych instituciach a samozrejme aj s kompatibilitou z Dosovskych cias sa linux pocas 10tich rokov spajat nemoze. Velke korporacie tiez maju minimum klientskych linuxovych PC a male firmy vdaka statnej sprave tiez su takmer bez linuxu pocas 10tich rokov. Z toho mi vyplyva, ze v domacnostiach sa pocet linuxakov za 10 rokov sa musel vyrazne zvysit. Celkovo to je ale priblizne to iste percento.
|
|
Re: linux for ever
Od: XMen
|
Pridané:
3.5.2014 16:56
U mna vsetky desktopy bezia pod linuxom a to uz dokonca aj v praci a nemam s tym uz roky ziadny problem. Ba co viac, na rozdiel od vas co mate windows, nemam ziadny upirateny soft takze nepacham trestnu cinnost.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 18:35
1, jasne. a za chvilku vyhlasis, ze pouzivas aj napr. wine.
2, prisilne tvrdenie. najpr. musis dokazat, ze vsetci, co maju windows piratia. to, ze ty nemas ani na poriadny system, este neznamena, ze si nemozu ini dovolit platit za soft.
|
|
Re: linux for ever
Od: kekeket
|
Pridané:
3.5.2014 20:00
za deravy, closed source s backdoormi platit nebudem. To radsej spravim donation nejakemu "free" produktu.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 9:34
takze budes platit deravemu detskemu open source projektu, ktory sa snazi vykradat vsetky platene closed source veci, lebo ich uzivatelia ine nevedia?
ked uz, tak si vyber nieco poriadneho - napr. freeBSD, kde sa aspon nieco naucis, a nie linux sunt, ktory sa restrikciami cim dalej-tym viac podoba na windows. uz len cakam, kedy na mna skoci kancelarska spinka a spyta sa ma: "ste si isty, ze danu aplikaciu chcete pouzivat?"
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 9:19
web servery 38%, windows 33%, zvysne su unixove.
podla IDC a predanych serverovych rieseni - win 50%, lin 28%, unix 11%, zOS 7%, a nejake drobne.
ale kludne pokracuj
|
|
Re: linux for ever
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 22:38
zasa manipulujes statistikou, ktoru si si vysvetlil podla seba (alebo umyselne zavadzas?)
|
|
Re: linux for ever
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 13:54
nie pre neho je unity- ako plugin do zabugovaneho hnusneho compizu to iste ako kernel :)
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 13:57
myslis ten kernel, do ktoreho vo verzii 2.6 bol vlozeny paradny botnet?
|
|
Re: linux for ever
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 13:58
Linux: ked ho milujes nie je co riesit.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 14:01
linux je ako sex s nafukovacou oveckou - uchylny, odveci a zbytocny. ale svojich priaznivcov si urcite najde :)
|
|
Re: linux for ever
Od: quix_
|
Pridané:
2.5.2014 21:27
chlapa co to ma v gatiach a v hlave v poriadku asi nenapadne sex s nafukovacou oveckou.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 22:40
chlap, co to ma v hlave v poriadku, vie pouzivat ciarky.
chlap, ktoremu to v posteli klape, si nepotrebuje honit ego nad tucniakom :o)
|
|
Re: linux for ever
Od: Alino:
|
Pridané:
3.5.2014 20:04
zato ty si ho tu potrebujes honit v diskusiach, si typicky apple retardovany fanusik
|
|
Re: linux for ever
Od: djdjdkdk
|
Pridané:
3.5.2014 20:40
si digitalny internetovy chuj
|
|
Re: linux for ever
Od: 5eter
|
Pridané:
4.5.2014 20:15
Obaja ste kokoti a uz budte ticho.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 22:12
+1
|
|
Re: linux for ever
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 6:18
a to ako sa vklada do kernelu botnet? :D
|
|
Re: linux for ever
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 13:55
a jejdaaa niekto sa tu chyta za slovicka.
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 14:28
preco slovickarenie?
pokial viem, tak chvalim cely linux - t. j. kompletne vsetky distribucie a nielen skvele ubuntu s este lepsim unity :)
PS: beztak nemozes brat vazne niekoho, kto ani otaznik nevie napisat spravne.
|
|
Re: linux for ever
Od: XMen
|
Pridané:
2.5.2014 14:58
On nediskriminuje pre rozdiely a preto ma rad chlapov :)
|
|
Re: linux for ever
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:08
a je na tom nieco zleho?
stale lepsie mat rad chlapov, ako byt nadutym bigotnym nadrapenym kokotnakom skaredym. ale to take ubohe decko ako ty nepochopi.
|
|
volny piatok
Od: blablabla
|
Pridané:
2.5.2014 14:06
tolko trollov naraz v jednej diskusii sa len tak nevidi o_O admin ma dnes volno?
|
|
Re: volny piatok
Od: T-roll
|
Pridané:
2.5.2014 14:10
Ak trolujú všetci, nejde o trolovanie.
|
|
Re: volny piatok
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
2.5.2014 14:15
Nie, troluje jeden max dvaja čo majú extrémne rozdvojenú osobnosť a píšu pod viac menami. ...nič nové pod slnkom
|
|
Re: volny piatok
Od: debo
|
Pridané:
2.5.2014 14:21
jj zaryty linuxak potrebuje viac nikov.
|
|
Re: volny piatok
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 14:37
tak, tak. vsetci linuxaci su schizaci.
ale sme si uz na nich zvykli:
ked sa treba chvalit, tak zaratavaju aj podiely unixu a androidu
ked treba nadavat, tak je to vzdy vina len nejakej nepodstatnej casti
(napr. na android nadavaju vsetci, lebo je to poriadny sunt a wp je omnoho lepsi. ale ked treba poukazat na rozsirenost linuxu, tak je im aj android dobry.)'
|
|
Re: volny piatok
Od: T-com
|
Pridané:
2.5.2014 14:23
Aha, takže ignorovať trola. Škoda že tu nie sú nejaké identifikačné údaje, napríklad verzia prehliadača a systému, lokalita...
|
|
Re: volny piatok
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 14:32
uid: bad apple
rok vyroby: 1969
OS: linux, kernel: 2. 6. XX;
browser: opera;
current location: na zachode.
stastny?
|
|
Re: volny piatok
Od reg.: rookie
|
Pridané:
2.5.2014 14:42
uz tam zostan.. :)
|
|
Re: volny piatok
Od: Ing. Šukal Milana
|
Pridané:
2.5.2014 17:44
Len ak ma pocka :D
mnamky, coko party
|
|
Re: volny piatok
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:15
gram za 10 euro - za kvalitu sa plati :)
|
|
Re: volny piatok
Od: Warcock
|
Pridané:
2.5.2014 19:27
Chudacik neplac, update pride
|
|
ubuntu
Od: stoneage
|
Pridané:
2.5.2014 14:18
http://dopice.sk/9jG
|
|
Pre utociacich Windowsakov
Od reg.: Branislav Blaskovic
|
Pridané:
2.5.2014 17:10
Vzdy sa zasmejem, ked pri takomto clanku pride utok Windowsakov, ktori poukazuju na to, aky je ten Linux deravy, ked ma taketo chyby.
Asi nepochopili, ze tato chyba tam nebola a bola po najdeni opravena za "par minut". A tiez asi nevedia, co je distribucia a co je Unity a co je desktop manager.
Chyba bola jednoducho len v Unity. Ale to Windowsaci asi nepochopia, kedze nemaju moznost volby, ale MS im predpisal, co pre nich bude najlepsie na pouzivanie. :(
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: vlastne
|
Pridané:
2.5.2014 17:56
ani netusia o com to cele je,inak unity je cele bordel a dufam ze do polroka bude prec
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Botfet
|
Pridané:
2.5.2014 18:45
Ty egres, mam silny pocit ze taky win7 je viac pre mna friendly, nez vyjebane ubuntu ktore som skusal dva roky dozadu. To ububtu by bolo vhodne tak do tabletu, ale na pracu urcite nie. Naviac to na rovnakom stroji islo oproti win7 citelne pomalsie, lagy a tak. Vsak ale napis ze to tak neni, asi som mal haluze.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od reg.: Branislav Blaskovic
|
Pridané:
2.5.2014 19:35
Ved ja nevravim ze Windows nie je user-friendly a ani tu nepisem, aky je Linux super..
Len by bolo fajn vediet, ze Unity != Linux. Pretoze tu je vysoke percento komentarov nezmyselnych, pretoze si to mnohy neuvedomuju.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Mavericker
|
Pridané:
2.5.2014 21:21
Ty si hlavne pekne mimo pretoze ubuntu pred 2 rokmi bolo uplne inde nez je teraz :) Je omnoho viac user friendly ako windows , o drivroch ani nehovorim odvtedy co mam ubuntu neinstaloval som ani jeden driver kdezto po instalacii windowsu stravim minimalne 2 dni kym mam vsetko doinstalovane. Hovorim aj zo strany programatora kde si neviem predstavit pacu na windows7 , ale takisto som nove ubuntu s gnome3 nainstaloval 55 rocnemu otcovi co je rad ze otvori internet a omnoho lepsie sa mu pracuje ;) Ak mu nahodou nieco nejde tak som unho ssh-nuty za 2 minuty a popripade mu to doinstalujem. Ano vsetko sa da odsimulovat aj na windows7 + milion toolov, ale nativne ciste windows7 je neporovnatelne k ubuntu. Ono je pre normalneho cloveka omnoho lahsie stlacit jednu klavesu napisat INTERNET a kliknut enter, kdezto windows toto neumoznuje
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Homo la la
|
Pridané:
2.5.2014 21:54
Napis este aspon 30 veci, a potom si chod vyhonit.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Maverickerko
|
Pridané:
3.5.2014 15:11
Nenapisal som ale vyhonil som si , dakujem
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Homo la la
|
Pridané:
3.5.2014 19:56
Tak potom pozor! Tvoje semeno je ako mec, pise texty.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Alino:
|
Pridané:
3.5.2014 20:17
hehe tiez som 50 rocnemu otcovi nainstaloval ubuntu cca 2 tyzdne dozadu a je s tym spokojny, dokonca tam fungovala stara tlaciaren pre ktoru uz nebol driver na win7, takze ju mohol zacat opat pouzivat. Sestre som kupil notebook pred tyzdnom, kde bolo jebnute UEFI ktore blokovalo instalaciu ineho OS ako hnusneho dlazdicoveho win8. Flashol som bios a podarilo sa mi tam dat ubuntu a fici uplne paradne ten notebook. Tak isto je s novym systemom spokojna.
Ludia treba sirit LINUXove posolstvo!
Aj vy mozete ovplyvnit podiel MS na PC hlavne teraz ked sa zrutil XP, stare masiny nezvladaju novsi windows, linux hravo zvladnu. Zacnite instalovat ubuntu vasej rodine. Doba sa zmenila, je to user friendly easy system. Poslime MS dopice, astala vista win8 jebnuty jak vista.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od reg.: gandor
|
Pridané:
4.5.2014 1:27
Sorry, ale s ubuntu som rovnako zapasil, ako s win8. Pre mna obidve krok vedla...
Ako nevravim - ked viem ako, alebo ked to za mna niekto nastavi, tak vsetko ide super. Ale ked sa v tom mam sam vrtat - strach a hroza. No jak win8....
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
5.5.2014 16:54
Taketo nieco som zazil X (X>3) rokov dozadu az po asi 2 roky dozadu. Rozdiel medzi nami bol, ze ja som sa fakt snazil rozchodit Kubuntu. A vzdy som ho dotlacil tak na 70-80% mojich poziadaviek:
- webkamera mala ovladac len pre kernel 2.3.5 - inde nefungovala
- dva monitory s rozdielnym rozlisenim a frekvenciou nebolo mozne rozchodit jednoducho
- automaticke mountovanie na urovni bootu systemu nebolo trivialne
- po kazdej novej verzii kernelu som musel preinstalovat catalysty
Ale to sa pred 2 rokmi zmenilo. Webkamera zrazu funguje s nejakym defaultnym ovladacom v kerneli. Po novom TV + monitor funguju skvelo. Mountovanie diskov sa da zapnut uz pocas instalacie (aspon v Ubuntu Server). Catalysty uz su automatizovane.
Tiez mam uz laptop a serverik AM1 5150 Sempron komplet v linuxe. Desktop mam s dualbootom. Nikde som uz nemusel vyrazne samanit.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 9:16
takze linux je pouzitelny len na kancelarske stroje?
pre starych ludi a zeny, co si ani ntb nevedia vybrat?
internet, mozno napisat jednoduchsi text?
na jednom-dvoch PC, ktore mas pod kontrolou?
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: Alino:
|
Pridané:
4.5.2014 11:01
nie je pouzitelny len na tieto veci... Ale uz je pouzitelny aj pre tieto skupiny ludi ktore su vacsina populacie. Ja ako advanced user tiez pouzivam ubuntu, robim web development, sem tam python, a grafiku zatial zial cez virtualizovany photoshop, ale coskoro prejdem na gimp, a budem nezavisli od backdoorovych NSA softov.
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: trolololo
|
Pridané:
4.5.2014 13:30
si pan (nezavisli !),
gratulujeme ze si ockovi naintaloval ubuntu a je spokojny (pochybujem ze rozozna win od linuxu)
|
|
Re: Pre utociacich Windowsakov
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 20:39
coskoro prejdes na gimp? preco by si to robil, ked mas zaplateny photoshop, ktory je neporovnatelne lepsi?
|
|
Li,.nuks
Od: Torvaldsov byvaly kamos
|
Pridané:
2.5.2014 17:40
Linuxovi programatori s popolnikmi na ociach a ich kvalitne kusy 'ovpn-sours' kode. Podobne neduhy sa napriklad bezne v androide. Vsetko toto ma spolocneho menovatela - skulavych zakomplexovanych linuxakov, ktori myslia ake je cool jebat sa so vseliakymi odnozami linuxu.
|
|
Re: Li,.nuks
Od reg.: joskooo
|
Pridané:
2.5.2014 17:59
tak lunex na deeseleska nema sancu. Paradne ste ho tu sotreli aj besomna
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:17
programatori? ti sa daju ratat na prstoch jednej ruky. zvysok je len banda zamindrakovanych deciek...
kazdy sebelepsi programator robi bud do unixu a jeho distier alebo pre iOS a win :)
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 6:26
a ze som taky smely, ktoryze ten unix v dnesnej dobe stale konkuruje linuxu? :)
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 9:26
napr.:
na web servery maju cca rovnaky podiel unix aj linux.
na nas - freenas je unix
na dolezite data - zOS, tiez unix, 95% share v top1000 spolocnostiach
na robotu, stolove PC a notebooky - apple iOS - tiez unix based
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 10:48
- s tymi web servermi by som bol velmi opatrny (link nedas?)
- freenas, to je predsa jeden produkt postaveny na freebsd. to sa neda pozadovat za realne konkurovanie (tym nehovorim, ze je zly)
- z/OS je os pre mainframy od velkej modrej. v tom co robi moze byt dobry, ale asi tazko to mozes povazovat za general purpose os, ktory sa snazi konkurovat linuxu. btw. aj IBM vsadza na linux: http://bit.ly/1bz3foy
- to "95% share v top1000 spolocnostiach" by si mohol skusit vysvetlit
|
|
Re: Li,.nuks
Od: red apple
|
Pridané:
3.5.2014 12:10
http://dopice.sk/9jT - win 32%, unix 67%
http://dopice.sk/9jU - z unixu - 57% lin, zvysok unix.
linux - 67*.57==38%
unix - 30%
win - 32%
rebricek fortune top1000 spolocnosti - skoro vsetky frcia na IMS/zOS. Ale vseobecne je to len 3:7 pre unix...
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 13:11
dakujem za link
v kazdom pripade nesuhlasim s tvojim vykladom danej statistiky. ta stranka ma konkretne percenta aj pre BSD, HP-UX, solaris, ... a tie su vsetky < 2%. co je potom ten 41.1% "Unknown" unix? podla mojho nazoru sa jedna o masiny pre ktore sa nepodarilo s dostatocnou presnostou zistit do akej kategorie unixu spadaju. tazko si viem predstavit, ze je to napr. AIX.
fortune 1000: aha, takze tu informaciu mas asi odtialto: http://bit.ly/1uieTgm to sa bavime o mainframoch zasa. tie spolocnosti maju urcite tiez kopec windows masin a tonu serverov s linuxom. teraz ja zasa skusim zmanipulovat trosku diskusiu a ukazem ako sa to vyvija pre unix v oblasti superpocitacov: http://bit.ly/1ndvkpV
:)
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 16:05
wiki je sama o sebe dost nespolahlivy zdroj. ked sa uz mas riadit wiki, tak je treba pozriet linky dole a citovat tie.
jj, a tak isto sa im dari v napr. autach - vdaka androidu.
ovsem otazka bola: "kde ma unix navrch?" a odpoved znie: "vsade, kde je treba vysoka bezpecnost a vysoka spolahlivost." :D
|
|
Re: Li,.nuks
Od: tu som správne
|
Pridané:
3.5.2014 21:52
presne. dnesne decka odchovane na nete si myslia ze vsetko na nete je pravda. za mojich cias, ked malo net par ludi, a stranky robili ludia, nie deti, sa nieco aj dalo najst. wikipedia = hromada sraciek, jedna babka povedala, dalsi prida toto, kamos hento. net je uz v pici, informacie zmizli, cisty nastroj dezinformacie. to je ale chytre! pista lakatos nas zavesi na net, jak vesa tie strbave negre z vychodu.
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 10:17
toto by sa malo niekde zaramovat.
a najhorsie je, ze tie decka uz nie su schopne pracovat bez toho, aby mohli vsade klikat - typicky priklad su mainframes. napr. arcati posielali dotaznik spravcom na temu, co sa pouziva, a spravili z toho vyhodnotenie. v tom vyhodnoeni pisu, ze 'linux for z' je teraz mrte in preto, ze vacsina mladych 'programatorov' nie je schopnych pracovat, ak nema linux-like klikacie prostredie.
a potom sa deti rozculuju, ze maju v linux systeme mrte vela detinskych chyb.
a bude ich este viac.
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
4.5.2014 10:45
link nedas, ze? :D chcel by som vidiet ako v tom vyhodnoteni pisu, ze "'linux for z' je teraz mrte in preto, ze vacsina mladych 'programatorov' nie je schopnych pracovat, ak nema linux-like klikacie prostredie". dost hodnotne je aj toto tvoje mazacke zhrnutie: "a potom sa deti rozculuju, ze maju v linux systeme mrte vela detinskych chyb.
a bude ich este viac". ja byt na tvojom miete, tak by som vytvoril nejaku iniciativu, aby deti nepustali k mainframom. sak toto co sa tu deje uz neni mozne :D
|
|
Re: Li,.nuks
Od: NVZ
|
Pridané:
4.5.2014 15:11
Typicky lollo. Aby mohol premyslat, potrebuje link. Tu sa nejedna o fakty alebo presne info z vyskumu, ide o zdravy rozum. A ten tu casto absentuje.
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
4.5.2014 15:49
lollo si akurat ty. ked sa odvolavam, dokonca "citujem" nejaky zdroj, tak by s tym linkom snad nemal byt problem nie? bad apple uz sem do diskusie napisal kopec srac**k a ocividne tie jeho dristy na niekoho zaberaju, ked to povazujes za "zdravy rozum".
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 19:48
ani nemam, len nesedim 24/7 za pocitacom.
PS: doloz linkami, kde sa tie 'sracky' nachadzaju a ake je spravne znenie. ale nie wiki a jednostranne servery/stranky :D
|
|
Re: Li,.nuks
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 19:45
nechaj ho, je to typicky wiki vzdelanec - dokial to nie je na wiki, tak to pre neho neexistuje :D
ps: sklamem ta>
'The most successful integration projects seem to be at sites
running Linux under z/VM. Vendors are realizing that younger people moving into the mainframe environment aren’t happy with green screens and expect to use GUI-based systems with a similar look-and-feel to Windows or Mac environments.'
http://www.arcati.com/13part2.pdf
|
|
Re: Li,.nuks
Od: m44
|
Pridané:
3.5.2014 22:24
jj je, preto som si dal namahu a nasiel tento marketingovy clanok z roku 2005: http://bit.ly/1kzIxXF
takze kto vie co je na tom tvojom argumente vobec pravdy po 9+ rokoch v IT.
k tomu tvojmu "Ale vseobecne je to len 3:7 pre unix..." si opat nedal ziadny konkretny link, takze to beriem, ze si si to vymyslel.
nech sa ti to paci, alebo nie, tak unix dnes linuxu realne nekonkuruje. preziva, pomaly ustupuje.
|
|
Re: Li,.nuks
Od: Jamicon
|
Pridané:
4.5.2014 16:45
Medzi neznámymi serverami sa nachádzajú aj moje, ktoré bežia na FreeBSD. Samozrejme nedám nikomu na známosť, čo nanich beží, pretože by sa im potom na ne oveľa ľahšie útočilo.
|
|
degeneracia
Od: nic
|
Pridané:
2.5.2014 18:59
Vazena redakcia, neviem ci sa to hodi, ale nebolo by dobre zaviest filter degenerovanych prispievatelov do fora ?
|
|
Re: degeneracia
Od: bad apple
|
Pridané:
2.5.2014 19:10
podla coho by si ich chcel poznat?
podla schopnosti napisat otaznik?
to by si asi rychlo skoncil, retard!
|
|
Re: degeneracia
Od: nic
|
Pridané:
3.5.2014 0:30
Vo Vasom pripade, hromada prazdnych slov, ale realne ziadny rozumny prispevok k clanku. Najdolezitejsie a najvystiznejsie slovo Vasho prispevku je retard.Cize ano ste degenerovany prispievatel.
|
|
Re: degeneracia
Od: nohavičky
|
Pridané:
3.5.2014 19:53
Praaaaveze v par slovickach ma vyssiu hodnotu nez ty na desat stran, retard.
|
|
Re: degeneracia
Od: nohavičky
|
Pridané:
3.5.2014 19:53
Praaaaveze v par slovickach ma vyssiu hodnotu nez ty na desat stran, retard.
|
|
Re: degeneracia
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
5.5.2014 17:08
A to dokonca 2-krat vyssiu
|
|
Re: degeneracia
Od: Pjetrov pes
|
Pridané:
2.5.2014 19:24
To je kokoooot. Chalan, ked nedokazes po troch slovach zistit ue prispevok je degenerovany, asi bude retardacia u teba. Btw, vies ze retardovany = spomaleny?
|
|
Re: degeneracia
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 9:28
myslis si, ze clovek, ktory nedokaze ani otaznik napisat spravne, ta pochopi?
|
|
Install fest BA
Od: Www.Zive.Sk
|
Pridané:
2.5.2014 19:35
To je zly system ten zubuntu, u nas v redakcii ho nevedel nahrat do stoloveho pocitaca ani Tomas, ani Marek, tak je to nepodarok pre geekov, indov, a homosexualov.
|
|
Re: Install fest BA
Od: Jamicon
|
Pridané:
4.5.2014 16:50
Ejhľa, hlásna trúba M$, vôbec sa nečudujem, že na www.zive.sk sú neschopný pakovia, ktorý nedokážu vložiť CD, prípadne USB do počítača a spustiť jednoduchú inštaláciu. Ubuntu síce nemám rád, sám bežím na Gentoo, ale jeho inštaláciu naozaj nedokáže každý, pre takých je (K|L)ubuntu celkom fajn.
|
|
nie dobré
Od: felix1
|
Pridané:
2.5.2014 19:43
Neviem či je horší fail OpenSSL alebo toto ale určite to vrhá veľmi veľmi zlé svetlo na OSS. Hlavne keď je to LTS, človek by očakával, že to bude trošku inde. Sám som používateľ OSS ale ťažko sa mi ho po tomto bude obhajovať.
|
|
Re: nie dobré
Od: bad apple
|
Pridané:
3.5.2014 9:34
holt podcenili mechanizmus kontroly a teraz za to platia. stava sa dost casto, ale svet kvoli tomu nepadne.
najlepsie, co sa moze stat, ze openssl dostane poriadny bezpecnostny audit, kod sa na cca pol/rok roka uzavrie, poriadne prekope bezpecnostnymi expertmi, spravi sa mu poriadna revizia a urci sa dalsia kontrola po terajsej poslednej kontrole - tim specialistov, ktori mozu ani jedini pridavat a overovat zmeny, ktore uz boli komunitou schvalene.
alebo mozu fungovat ako doteraz a riskovat opakovanie situacie :D
|
|
........
Od: msx
|
Pridané:
2.5.2014 19:56
Staré dobré Ubuntu, kým ešte nebolo Unity. Od spustenia Unity som dlho hľadal vyhovujúcu distribúciu a dodnes neviem, že či ostať pri Kubuntu alebo Lubuntu. Neviem totiž v Lubuntu nastaviť sekundárnu klávesnicu.
|
|
Re: ........
Od: Mavericker
|
Pridané:
2.5.2014 21:10
Unity je jedno velke hovno , ale skus si dat tuto distribuciu
http://ubuntugnome.org/ uz maju aj 14.04 LTS s gnome 3 a je to o porovnatelne lepsie nez Unity :)
|
|
Ubuntu
Od: Jurist
|
Pridané:
2.5.2014 20:21
Ubuntu a unity, dovi dopo. Ak linux distribúciu, tak jedine Linux Mint. Iné nemá zmysel na comp ani dávať.
|
|
Srágory pre \'iq-áčov\'
Od: Šesťprstý
|
Pridané:
2.5.2014 20:41
Sa mi mari za aj na iphonoch bola nejaka magicka kombinacia tlacidiel a dalo sa dostat cez heslo... Shit shit shit unix, linux
To tak napicu programuju? Alebo nevedia co programuju
|
|
Re: Srágory pre \\\'iq-áčov\\\'
Od: bad apple
|
Pridané:
4.5.2014 19:38
robia len do vysky platu :D
|
|
Re: Srágory pre \\\\\\\'iq-áčov\\\\\\\'
Od: pracovnik
|
Pridané:
8.5.2014 18:50
Pál do piče kapitalista!
|
|
linux distro
Od: hana,g2
|
Pridané:
5.5.2014 8:44
no uz sa mi ani nechce citat tieto vecne blaboly win versus linux. treba si uvedomit co s pc chcem a potrebujem robit a podla toho si zvolit os, ja som dlhhorocny user win (zacinal som este v dose) a poviem Vam ze je to uz niekolko rokov co uspesne pouzivam aj linux (dual boot s win), predsa doma na browsovanie a stahovanie a prezeranie nie je treba win. Kydanie hnoja za bezpecnostne chyby je zbytocne, pretoze evolucne tym presli vsetky os a urcite kazdy este chybu spravi a aj takuto banalnu. Viem len, ze ked chcem mat secure desktop masinu tak si mozem vybrat aj ine distro ktore sa specializuje na bezpecnost, ked chcem robit grafiku aj na to je distro, a pod. Co mna ale tesi ze o bezpecnosti sa zacina coraz viacej disktutovat a zacina sa dostavat do povedomia aj obycajnych uzivatelov, ktori o tom az tak vela nevedia, a je otazkou trhu ako sa s tym vysporidaju uzivatelia a sw firmy.
|