|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na kerého vreda ?
Od: lemur
|
Pridané:
26.4.2014 15:18
komu naco bude táto graficky zaostala mapa ? Grafika z 1978-ho textura a ako cely minecraft uplne postráda zmysel a úcel
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: Meno:
|
Pridané:
26.4.2014 15:21
skor by ma zaujimalo ako nieco taketo vytvorili a kolko to stalo
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: uff
|
Pridané:
26.4.2014 15:53
Domnievam sa, ze k tvorbe terenu vyuzili digitalny model reliefu a k budovam urcite maju na ministerstve slusne vektorove vrstvy. Ale aj mna by zaujimalo ako konkretne to riesili.
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: karolkoooo
|
Pridané:
26.4.2014 19:09
Ja ale nechapem, co je na tom Minecrafte take uzasne? Od jeho vzniku to ma problem s pamatou - zerie to viac nez chrome a firefox dokopy... Grafika je tak zastarala, snad z cias didaktiku, ale zas neviem, ci som prave neurazil didaktik...
Cela hra mi pride ako ked prisiel Windows so skicarom a vsetci sa hrali v skicari ...
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: mad man
|
Pridané:
26.4.2014 19:15
to mas ako lego v pc.
kazdy ma rad lego.
a kazdy rad buduje.
a vrazdi.
a tesi sa z toho :D
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
27.4.2014 10:17
Pochybujem, že má niekto rád pixelové lego.
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: Necum
|
Pridané:
27.4.2014 12:00
Milionoy ľudí čo si to kúpili a akívne to hrajú by s tebou asi nesúhlasili.
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: prdlajs
|
Pridané:
27.4.2014 12:13
Tak tak, hlavne je mat "vlastny" nazor. Pod heslom "zerte hovna, miliardy (suhlasiacich) much sa predsa nemozu mylit".
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 12:58
praveze minecraft zacinal ako indie hra - proste typek hodil do placu: "ludia, mate tu kocky, budujte a teste sa" a ludia to zacali testovat, sirit medzi sebou, kupovat a modifikovat :D
takze nie heslo: "zerte tuto knihu, lebo miliony ludi veria ze v symbolickom mase zo zidovskeho zombika, ktoreho uniesli mimozemstania, sa skryva tajomstvo zivota po smrti", ale skor "tu mas tuto vec, testi ju, ak sa ti lubi, tak mi za nu zaplat" :D
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: primator
|
Pridané:
26.4.2014 23:14
firefox a chrome su browseri, a minecraft je hra, dokonca hra ktora je nakodena v jave, cize je logicke ze zere viac pamati, a tym ze je nakodena v jave je logicke ze ma s pamatou problemy :D :D :D a neni tam zastarala grafika, to bol ciel ta grafika, ta hra spada do kategorie indie a sandbox hier
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: RIKK
|
Pridané:
28.4.2014 0:09
ak by si bol aspon trochu kreativny clovek, otvoreny aj tomu comu na prvy pohlad nerozumie a skusil si to zahrat online (nie crack-enabled servery) tak zmenis nazor.
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: qqbofi
|
Pridané:
28.4.2014 22:24
tak to vylepsi alebo cus
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.4.2014 16:24
srat na to kolko to stalo, je to vrcholna piXovina
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: a čo čakáš
|
Pridané:
26.4.2014 18:10
slovenskoooooo
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: reikii
|
Pridané:
26.4.2014 16:58
Dali vygenerovat mapu a do seedu napisali "Denmark" a hotovo.
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: pavol unhappy
|
Pridané:
26.4.2014 18:28
felmi ftypne, felmi topre
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: RIKK
|
Pridané:
28.4.2014 0:04
jebko
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: alter012
|
Pridané:
26.4.2014 22:49
Na čo ? keby malo Slovensko takúto mapu vypracovanú , tak by sa nestavalo v záplavových územiach . Napríklad ! Stavebníkovi by veľmi rýchlo vysvetlili , že čo ho čaká.
A koľko to stálo ? Určite menej ako odškodnenie ktoré štát vypláca pri jednej jedinej povodni !
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: Budovi
|
Pridané:
26.4.2014 22:51
Chcel by som vidieť ako v minecrafte "veľmi rýchlo vysvetlíš" nevhodnosť výstavby v záplavovom území...
nechápem čo to má spoločné
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: alter012
|
Pridané:
27.4.2014 8:02
Keď napadne 100 mm za 24 hodín ? Čo sa v krajine stane ? Už chápeš?
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: m44
|
Pridané:
27.4.2014 11:26
nie, prosim bav nas dalej
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: ___
|
Pridané:
27.4.2014 14:37
Keď máš breh o jednu kocku nižšie ako je voda :)
|
|
Re: Na kerého vreda ?
Od: palič
|
Pridané:
26.4.2014 15:46
Haló! Prvý odstavec, ty ignorant!
|
|
Minecraft mapy
Od: provokátor
|
Pridané:
26.4.2014 15:35
Super nápad! Vidno, že tam sú zdravo rozmýšľajúci ľudia, nie, ako v tejto banánovej republike!
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: hmmmmmmm
|
Pridané:
26.4.2014 15:48
Banan si ty. Na slovensku to nejde preto, aby cina neskupila ornu podu... Toto je len ulahcenie HLAVNE pre VELKYCH "investorov". Pre bezneho cloveka vacsinou nepotrebne, respektive je tu viac veci, ktore potrebujeme viac a skor ako toto....
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Preklep
|
Pridané:
26.4.2014 16:14
Ivsetori su znami svojou zalubou v hrani Minecraft modov... Z toho maju predsa tie zisky, lebo vedia kde maju kupit tu ornu podu!
Mne by napriklad bolo niekolko raz ulahcilo zivot kebyze nemusim koli Kataster portalu installovat windows do virtualky... A napriklad by bolo pekne moct si na ich webe nejako zobrazit Cckove a Eckove parcely v jednom pohlade.
Vies, lebo aj obycajny ludia na dedine obcas bojuju s tym ze sa pozemok pocas dedeni rozdelil na 64 casti a na to aby bol vobec pouzitelny co i len ako zahrada, je nutne pozriet ktore parcely so sebou susedia a kto ich vlastni. V danom moment je to pain in the ass cez kapor.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: dmwtja
|
Pridané:
26.4.2014 16:57
na linuxe spustis IE (ktory je potrebny pre katasterportal) cez wine...ale ci to natiahne takto aj tie mapy neviem na IE cez winw neviem
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: mysql
|
Pridané:
27.4.2014 9:44
Neblaznite prosim. Pouzivanie IE bez licencie MS Windows nie je legalne.
Pouzite www.katasterportal.com - ten funguje aj v Linuxe. Problem je ale aj tam s vyhladavanim.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 10:12
aj to šialené activex pre katastrálnu mapu?
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
26.4.2014 17:09
Katastrálne mapy sa dajú v Linuxe zobraziť aj bez virtuálu a navyše aj ako "sútlač" (tj. EKN a CKN spolu):
https://uzivatel.wordpress.com/2011/02/27/ katastralne-mapy-v-linuxe-lahko-a-rychlo/
(treba zmazať medzeru pred katastralne)
Síce je to len barlička, pretože Úrad geodézie, kartografie a katastra SR má v paži nejaký Linux, ale lepšie ako drôtom do oka.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: stoneage
|
Pridané:
26.4.2014 20:00
http://dopice.sk/
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
26.4.2014 17:20
rozhodol si sa pouzivat nedorobeny a nepodporovany system.
takze, bud budes hrat podla pravidiel /nahodis si ten, pre ktory to je urcene/, a veci ti pojdu, presne ako maju ist, alebo si svoj komentar strcis sa klobuk.
mozes byt vobec rad, ze ti vobec nieco ide...
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
26.4.2014 17:31
Naštuduj si Výnos Ministerstva financií SR 55/2014 Z.z. (o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy), stačí § 20.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
26.4.2014 18:39
a? kde sa tam pise konkretne o mapach?
mozes postnut konkretne?
lebo, pokial viem, je mierny rozdiel medzi obycajnym jpeg, png a gis datami.
ps: ked sa niekto rozhodol pouzivat srot, tak nech si trpi. je to jeho rozhodnutie. a on si bude znasat vsetko nepohodlie, co z pouzivania srotu vyplyva.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
26.4.2014 19:35
Keď Úrad dokáže dáta zo súboru popisných informácii prezentovať v textovej forme v pdf/html, rovnako môže dáta zo súboru geodetických informácií prezentovať vo forme rastrovej alebo vektorovej grafiku v jpg/png resp. svg.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
26.4.2014 19:45
takze, ty by si bol za to, aby mal ten urad na stiahnutie jedno (dajme tomu dvojterove png), ktore by si mohol kazdy stiahnut a pozerat offline?
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
26.4.2014 20:01
http://osm.org/go/0LAfc_mwX
žiadne 2 tb som nesťahoval.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
26.4.2014 20:37
openstreetmap?
poznam, pouzivam...
ako projekt je to dobre pre ludi, ale o uradoch mam iste pochybnosti - ziadny support a v dobe, ked sa ten web robil nebola ani oddl /a ani cc/ licencia zakotvena v zakone /co by mohlo sposobit nemale problemy do buducna/.
plus, ta licencia by mohla sposobit problem, kedze umoznuje uzivatelom veselo modifikovat data.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: deafboy^
|
Pridané:
27.4.2014 1:11
Minuly ci predminuly rok osm menili licenciu vsetkych dat. Vsetci autori podkladov museli novu licenciu odsuhlasit. Ak to neurobili, data sa zmazali a mapovalo sa na novo. Takze po licencnej stranke by to malo byt ok.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 12:53
v licencii sa ale stale pise, ze tam mozu uzivatelia menit data.
si predstav, ze by na tom fical kataster - kazdy by si za chvilku privlastnil polku sveta a bolo by to nepouzitelne.
a btw - podporu to ma ako vyriesenu?
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 14:44
Užívatelia môžu meniť dáta, ktoré spravuje openstreetmap foundation. Pokiaľ do renderovacieho serveru dáš vlastné dáta, môžeš ich licencovať ako len chceš.
Podpora je riešená ako hocikde inde. Buď zaplatíš vlastných ľudí, aby to spravili alebo zaplatíš iných ľudí, aby to spravili.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 18:52
v tom pripade je na tom lepsie autodesk.
znama to firma, pouziva otvorene standardy a keby sa prekopal ten obsluzny activeX crap do niecoho uzitocnejsieho, tak to moze veselo fungovat aj na amige :D
ovsem, na to musi prist niekto, kto sa toho chyti.
lebo, veci ako teraz su, sa neoplatia riesit.
kvoli 2%, ktore aj tak maju na to workaround.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 20:02
Zabúdaš na Mac OS a Android.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 20:18
jj, android je ten, ktory by mohol nakoniec pohnut lady - aj ked im bude asi lahsie spravit droid applikacku :D
teda, ked sa niekomu podari rozumne /tak aby to netechnicky znali pochopili/ zdovodnit, preco by si mal niekto pozerat mapy na mobile/tablete, ked na pc to funguje omnoho lepsie.
a druhy oriesok bude v tom, ze uz teraz sa niekedy stava, ze servery su dost pomale a casto aj nedostupne - treba im spravit mensi upgrade a to sa nerado pocuva. lebo peniaze.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 8:20
To je dobré, že to používaš (a dúfam, že aj prispievaš). Pointa však bola v tom, že ak nezisková organizácia dokáže ľuďom servírovať z planet.osm o veľkosti 400 GB to podstatné v podobe pár kilobajtových obrázkov, nie je dôvod, aby to nezvládol ÚGKK (obzvlášť ak podobne pracuje aj napr. Národné lesnícke centrum).
Očividne už teraz zvládajú konverziu vgi do dwg pre MapGuide Viewer, tak by to zvládli konvertovať aj do niečoho iného.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 12:54
mozu skusit - ak si chces zaryzovat, mozes im tuto moznost ponuknut a dobre sa na nej nabalit.
uvidime, co ti na to povedia.
najma po tom, ak im povies, ze je to uzitocne len pre cca 1-2% ludi, ktori uz aj tak maju nahradu :D
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 14:50
Nie je mi jasné, prečo by som im mal niečo ponúkať, keď majú vo vyhláške dané, ako tie dáta majú poskytovať.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 18:49
lebo vyhlasky sa vacsinou neschvaluju so spatnou platnostou. ked vychadzal online kataster, tak splnali autodesk mapy vsetko, co sa po nich pozadovalo - napr. naroky na bezpecnost, otvoreny standard a vsetok ten crap okolo.
linux bol vtedy rozsireny asi tak na urovni statistickej odchylky, apple mac mal vo svete do 2.5-3.0%. preto sa vsetko spravilo pre jediny os, ktory mal nad 5.0% share - ms windows + ie.
pre ine sa to proste vtedy neoplatilo.
teraz sa tiez neoplati portovat pre linux, ale kedze si to napisali, ze im veci musia fachat aj pod linuxom, tak vsetky nove zalezitosti sa budu musiet prisposobit :D
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: mysql
|
Pridané:
27.4.2014 9:51
Ked tvrdite nieco o nepodporovanom systeme, odporucam precitat si §48 Vynosu o standardoch 55/2014 Z.z.:
"vyžžadované zásuvné moduly a doplnky webových prehliadačov a klientske aplikácie poskytujú rovnakú plnú funkčnosť minimálne v desktopových operačných systémoch Windows vo verzii XP a novšších verziách, Mac OS X a GNU/Linux a obvykle tiežž v klientskych operačných systémoch s podielom zastúpenia na trhu v Slovenskej republike najmenej 5%; "
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 12:51
a teraz mi porozpravaj rozpravku o tom, ako ten paragraf z roku pana 2014 platil v dobe, ked sa ta stranka robila.
kludne mozes pouzivat referencie z doctora who, naspat do buducnosti, alebo billa a teda...
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 15:05
V závere toho zákona máš prechodné a zrušovacie ustanovenia, ktoré to riešia a tam by si našiel odkaz na 312/2010 Z. z. tam by si našiel odkaz na výnos Ministerstva financií MF/013261/2008-132 (358/2008 Z.z.), tam by si našiel odkaz na výnos Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií 1706/M-2006 a ten odkazuje na výnos Štatistického úrad SR z 1998, ale k nemu neviem nájsť znenie, na čom však nezáleží, pretože katasterportál verejne prístupný pred 2006 asi nebol...
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 18:43
cim sa nakoniec dostaneme az po 275/2006, v ktorom sa pise>
co su to standardy, a na co sa vztahuju,
ze standardy si urcuje ministerstvo,
a ze musia byt otvorene a technologicky neutralne.
autodesk uz par rokov predtym /v 2003-4?/ implementoval opengis specifikacie, takze datove standardy su safe.
co sa dat tyka, vsetko je v poriadku.
co sa obsluhy a pristupu k datam tyka - tiez to bolo v posobnosti ministerstva. najrozsirenejsi /kvazi monopol na pc/ bol vtedy win, tak sa vsetko spravilo na win.
kedze win bol verejne dostupny a linux mal v 2006, oprav ma, ak sa mylim, vo svete cca 0.3%-0.5% podiel, tak sa s linuxom neratalo.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Lukwe
|
Pridané:
27.4.2014 20:36
Vyhláška však určuje konkrétne formáty pre grafické dáta.
Podľa katastrálneho zákona sa poskytuje kópia z sgi, nie čisté dáta z gisu ani dáta z gisu prezentované cez mapguide viewer (aspoň si teda nie som vedomý toho, že by Úrad niekde zverejnil API na prístup k dátam), iba kópiu. Tá sa v papierovej podobe prezentuje výstupom z tlačiarne, v elektronickej podobe ako grafické formáty dané tou vyhláškou.
Pozor, ono sa to nespravilo na Windows, ale na Internet Explorer, ktorý mal vtedy celosvetovo asi 70% a na Slovensku ešte menej.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 21:07
ie je /aspon vtedy bola neoddelitelna/ sucast windows, takze sa da s urcitostou predpokladat, ze vacsina /vsetci/ windowsakov ten ie v systeme ma /aj ked ho vobec nepouziva/.
takze tak.
a ten elektronicky vystup z dat sa dal ulozit vo formate *.pdf, ak ma pamat neklame. co splna aj tu ich vyhlasku, kedze *.pdf je otvoreny format.
a aby si sa k tomu *.pdf dostal, potrebujes ie a activex. co vtedy koser bolo, teraz by to moc nepreslo /slubili podporovat aj linux - aj ked je otazne do akej miery, ci len ako server alebo aj ako klient, kedze klient nesplna podmienku 5%/.
|
|
Re: Minecraft mapy
Od: Squeak??!
|
Pridané:
26.4.2014 18:47
Keby Číňan, ktorý má peniaze, chcel, tak si tú ornú pôdu skúpi, bez ohľadu na to, či naša debilná štátna správa chce, alebo nie.
|
|
ojhoihh
Od: jozkoooo
|
Pridané:
26.4.2014 17:29
no ta grafyka nieje siadna slava toto pret sudam opstoji
|
|
Re: ojhoihh
Od: cast and curious
|
Pridané:
26.4.2014 18:30
ja som pocul ze na iphone ma aj minecraft lepsiu grafiku, je to pravda?
|
|
Re: ojhoihh
Od: rqewqww
|
Pridané:
27.4.2014 11:07
grafiku ma rovnaku ale neseka, asi tak si to myslel
|
|
.....
Od reg.: peeteer
|
Pridané:
26.4.2014 18:27
Trápny Minecraft. Ak by to bola hra pre ZX Spectrum, alebo lepšie Commodore Amiga, ešte by som tú grafiku akceptoval. Ale v roku 2014?
|
|
Re: .....
Od: baffiak
|
Pridané:
26.4.2014 19:50
tak na zaciatku to bol len mini projekt kedy bola grafika obhajitelna. teraz si za nou stoja vsetci fanusikovia a vsetci odmietame aby grafika bola menena
ale kolko ludi, tolko chuti. za to, ze sa to tebe nepaci, neznamena to, ze tu nie su dalsie miliony fanusikov, ktori sa za tym stoja
|
|
Re: .....
Od: kekeket
|
Pridané:
26.4.2014 20:33
ja nechapem ako moze byt niekto fanusik takej kokotskej hry, radsej si budem skrabkat vajca ako hrat taku chujovinu.
|
|
Re: .....
Od: spaceinvader
|
Pridané:
26.4.2014 23:18
tak si chod skrabkat vajca ty pribrzdeny kokot, alebo si chod zahrat goat simulator alebo tractor simulator, to su hry pre teba, lebo si len obycajny sedlak
|
|
Re: .....
Od: linux-man
|
Pridané:
26.4.2014 23:31
neurazat goat simulator! ok?
ta hra ma aspon styl na rozdiel od simulatorov smetiarov, autobusu, traktora, vysokozdviznej kary alebo kombajnu!
|
|
Re: .....
Od: spaceinvader
|
Pridané:
27.4.2014 12:34
prepac ja som to tak nemyslel, nechcel som urazit tu kvalitnu hru (:
|
|
Re: .....
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 13:00
daj si na znak pokory desat piv, minimalne dvakrat po sebe poriadne pomiluj svoje dievca, a bude ti odpustene.
ramen!
|
|
Re: .....
Od: lal
|
Pridané:
27.4.2014 0:02
nabuduce povedz prosim rovno ze je to na teba prilis zlozite a neobtazuj ostatnych svojim slovnikom,ok?
dakujem *:
|
|
Re: .....
Od: Budovi
|
Pridané:
26.4.2014 22:27
To, že sa jedná o jednoducho vyzerajúcu retro grafiku, tak neviem prečo všetci hateri obhajujú názor, že je zastaralá.
To nie je pravda. Sú to kocky, ale renderované modernými technikami, a žiaden ZX Spectrum by to nedal ani keby sa pos... Mipmaping, shadery, osvetľovací model. Vykresľovanie entít. Napriek jednoduchým textúram, tie sa upscalujú pre vyššie rozlíšenia a počíta sa každý pixel. Pre labužníkov existuje shaders mod, ktorý pridáva realistickejší osvetľovací model. A stále sú to kocky. A stále to vyzerá super.
|
|
Re: .....
Od: imreee
|
Pridané:
26.4.2014 23:16
ty si trapny, lebo nevies ze minecraft je sandboxova indie hra, a ake vlastne indie hry su
|
|
Re: .....
Od: vbxdbd
|
Pridané:
28.4.2014 1:17
Chod si ucesat mustáž hipster!
|
|
Re: .....
Od: blablabla
|
Pridané:
28.4.2014 8:59
nie, prepac, ale ma pravdu, si trapny.
|
|
Zive.cz
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.4.2014 19:26
Zive.cz majú výpadok? Vie niekto čo sa stalo?
|
|
Re: Zive.cz
Od: Lukwe
|
Pridané:
26.4.2014 19:36
Mali nejaké problémy so servermi, takže teraz prechádzajú na Debian. Asi im to moc nejde.
|
|
Re: Zive.cz
Od: pinkoptic
|
Pridané:
26.4.2014 20:25
zabalili to.. zistili ze aj tak raz zomru, tak naco sa trapit
|
|
Re: Zive.cz
Od: huanggg
|
Pridané:
27.4.2014 7:21
premenovavaju sa na Mrtve.cz
|
|
Re: Zive.cz
Od: tzrtrt
|
Pridané:
27.4.2014 11:10
asi prednasala spravy zive Lucka v bikinkach
|
|
Re: Zive.cz
Od: lyšky rišavé
|
Pridané:
27.4.2014 17:42
:p ano, býva tam, kde ? :o :P :d :p mňam :p ;P
|
|
ta to ine mapy su
Od: havko12
|
Pridané:
26.4.2014 20:18
Som sa tam bol kuknut lebo niekedy si zahram majnkraft ale uz im tie mapy rozj*b*li (je tam povolene buranie/stavanie).
|
|
vyhodene prachy
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
27.4.2014 13:27
super, takze vyhadzuju prachy za picoviny.... lebo na ine veci si staty nikdy nenajdu dost penazi...
|
|
gta5engine
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
27.4.2014 14:44
mohly by aj do RAGE enginu nakodit cele slovensko... (RAGE=Rockstar Advanced Game Engine)... by bolo fasa sa prehanat v GTA 5 na slovensku...
|
|
Re: gta5engine
Od: linux-man
|
Pridané:
27.4.2014 18:58
GTA 6 a 3/4 - lebo len 6 je na svk malo.
hlavny hrdina by sa volal Oto a patril by medzi obcanov trvale opalenych.
prve tri ulohy:
quest 1 - steal a bike
quest 2 - ???
quest 3 - fukken profit!
|
|
Re: gta5engine
Od: hahhaa
|
Pridané:
16.9.2014 21:50
a bonusovy level na hard:see work
|