|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stealth
Od: Trololo
|
Pridané:
13.3.2014 9:47
Tak po celom svete sa vrazaju miliardy do stealth technologii a pritom staci lietat so 777 ...
|
|
Re: Stealth
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.3.2014 9:48
A niekde v Hradci Králové vyrábali radary ktoré tieto nevideteľné lietadlá vedeli zachytiť...
|
|
Re: Stealth
Od: malaysia truly ass holl
|
Pridané:
13.3.2014 10:15
svoj podiel má na tom aj to že sa to stalo v malajzii
|
|
Re: Stealth
Od: ...
|
Pridané:
13.3.2014 11:50
Nechápem, aký význam má vypnutie vysielačov civilného lietadla. Práve pre ochranu by tam mala byť možnosť to nevypnúť a práve zálohovať z viacerých zdrojov. Veď je to choré.
|
|
Re: Stealth
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
13.3.2014 12:00
A ty si myslis ze tam bol gombik: vypnut? Prosim ta...
|
|
Re: Stealth
Od: pistiksk
|
Pridané:
13.3.2014 13:44
Budes sa divit ale je tam taky gombik.
|
|
Re: Stealth
Od: TopTopik
|
Pridané:
13.3.2014 16:36
nn to je tlacitko, gombik mas na kabate
|
|
Re: Stealth
Od: b2un0
|
Pridané:
13.3.2014 17:37
nn je to tlacidlo, tlacitko mas v Cesku.
|
|
Re: Stealth
Od: kolotocar
|
Pridané:
13.3.2014 20:45
v cesku mas sandale a bile ponozky vole
|
|
Re: Stealth
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.3.2014 23:22
a na slovensku k*k*tov
|
|
Re: Stealth
Od: chuj
|
Pridané:
14.3.2014 15:34
nie, len 40% ficovolicov, uvidime zajtra mozno aj viac
|
|
Re: Stealth
Od: prdlajs
|
Pridané:
14.3.2014 23:56
Skor 100% volicov.
|
|
Re: Stealth
Od: Alino:
|
Pridané:
13.3.2014 23:21
ja mam tlacidlo vzadu nad nohami, tlacim z neho potravu ktoru zjem a uz nepotrebujem.
|
|
Re: Stealth
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.3.2014 9:56
Zrejme to nebolo "lietadlo", ale ".lietadlo" a ako tu uz ktosi raz pisal, malo zle nastavene atributy rwx, k 777 ma pristup kazdy :-))
|
|
Re: Stealth
Od: @@@
|
Pridané:
14.3.2014 12:47
Tvoj komentar ozivil moju vieru v komentaroch dsl.
|
|
Re: Stealth
Od: nostradissimo
|
Pridané:
13.3.2014 10:16
Ze lietadlo zmizlo z civilnych radarov - to chapem. Staci vypnut odpovedac a zmizne. Ale ze staty, co milliardy investuju do protivzdusnej obrany , a vojsko nonstop monitoruje svoj vzdusny priestor.........a nezbadali by nic - to je divne ! Bud nic nezbadali, lebo to lietadlo v skutocnosti padlo - alebo niektory stat nieco taji ! Pokial to lietadlo naozaj letelo este styri hodiny - protivzdusna obrana niektoreho statu to urcite zachitilo a urcite o nom vedelo !
|
|
Re: Stealth
Od: nostradissimo
|
Pridané:
13.3.2014 10:19
Oprava - dokonca domnievam sa , ze vypnutim odpovedaca by len zmizli udaje ako vyska, rychlost, id znak , smer, atd - ale bodka na radare by zostala.....
|
|
Re: Stealth
Od: afrodita
|
Pridané:
13.3.2014 16:38
No veď práve dáka armáda ho zostrelia.
Ja by som sa nepriznala.
|
|
Re: Stealth
Od: thrubovc
|
Pridané:
17.3.2014 14:22
a co potom telefony co zvonili este do piatku?
|
|
Re: Stealth
Od: Lamicka
|
Pridané:
13.3.2014 17:06
Zeby otestovali tu novu Laserovu zbran? :o
|
|
Re: Stealth
Od: SR_yetam
|
Pridané:
14.3.2014 9:34
Tym padom by bolo jasne kto to sposobil 😀
|
|
Re: Stealth
Od: vshazm
|
Pridané:
13.3.2014 10:29
presne tak. a hovorí sa že UFO neexistujú a nelietaju nam v atmosfére, pretože radary by to určite zachytávali.
|
|
Re: Stealth
Od: jozkooooo
|
Pridané:
13.3.2014 11:11
ja som sas pocul se ufony su s umelei chmoti
|
|
Re: Stealth
Od: jozkooooo
|
Pridané:
13.3.2014 12:45
bitcojniki a ufoniki leteli spolu
|
|
Re: Stealth
Od: nmnj
|
Pridané:
13.3.2014 11:16
No este ze si porovnal porovnatelne, vsak?
Ufo technologia oproti beznemu lietadlu...ach jaj.
Bezne lietadlo by na radaroch bolo viditelne, aj keby vyplo vsetky identifikacne znaky.
Jedna z mala moznosti, ako to obist, je bud letiet velmi nizko, pod hranicou zachytenia radarmi, alebo pouzit vykonnu rusicku radarov, ktoru ale do lietadla len tak lahko neprepasujes.
To by uz muselo ist o velmi dobre zorganizovanu akciu profikov, nie 2-3 poloamaterov.
Ak to boli profici, kludne mohli zlikvidovat posadku, pasazierov a vyhadzat ich za nizkeho letu von.
Potom odletiet s lietadlom na stare nepouzivane letisko.
Naco by im bolo?
Staci ho nalozit vybusninami (ale nie je to nutne), vzlietnut a nasmerovat ho na ciel...
Berte to len ako konspiracnu teoriu, vymyslenu za 2 minuty.
|
|
Re: Stealth
Od: nmnj
|
Pridané:
13.3.2014 11:27
Keby sme mali vsetky tie telemetricke udaje od rollsu, tak by bolo hned jasne, v akej vyske leteli a dalo by sa spekulovat dalej.
Otazne je, preco to nezverejnili?
Nahrava to konspiracii o zamerne nizkej letovej hladine, teda pod radarmi.
Z udajov o dobe cinnosti mozeme akurat tak urcit teoreticky okruh, kam az mohlo doletiet, nic viac.
Kludne mohlo kruzit nad jednym miestom.
Alebo kombinovane, hodinu kruzit a potom letiet niekde inde.
Moznosti je vela.
Bez udajov o vyske je to nanic.
Posledne dva udaje by mohli pomoct v tom, ci postupne klesalo a chystalo sa na pristatie, alebo ci sa nieco stalo vo velkej vyske, alebo letelo nizko....
Prilis vela moznosti, ktorym by sa dalo predist zverejnenim jedineho udaju.
Mozno ho poskytli len zainteresovanym a nie verejnosti, aj to je moznost.
Kvoli zamedzeniu panike...???
|
|
Re: Stealth
Od: Lamicka
|
Pridané:
13.3.2014 17:08
Kludne mohol letiet nad nim dalsi boeing ktory, mu docapoval palivo :D a leti smer usa :D
|
|
Re: Stealth
Od: nmnj
|
Pridané:
13.3.2014 18:22
Civilne lietadla, nemaju zariadenie na dotankovanie paliva pocas letu.
|
|
Re: Stealth
Od: Nero a Caligula
|
Pridané:
13.3.2014 20:15
Prezidentské, špeciály a privátne určite majú - AirForceOne má na 100000%, aj všetky prezidentské, a business-privates vyspelích štátov..
|
|
Re: Stealth
Od: nhyut
|
Pridané:
13.3.2014 20:21
Oooo ano, bavime sa o lietadle takej kategorie...to je logika!
To ako keby som povedal, ze bezne cestne dopravne prostriedky nemaju pasy.
Na to by si sa zacal buchat do prs a vykrikovat, ALE TANKY MAJU...si trulko.
|
|
Re: Stealth
Od: loptiak
|
Pridané:
13.3.2014 11:29
no ja by som este predtym ako by si vyhodil cestujucich, ja by som im odobral nejake tie organy a neskor ich predal a kesoval tisice eur, hyd stabajzne by som si nechal pre vlastne potesenie a ostatne hydy by som poslal slalapalat chodnik...
|
|
Re: Stealth
Od: matus158
|
Pridané:
13.3.2014 15:12
takze mas plan, hej? :)
|
|
Re: Stealth
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
13.3.2014 17:17
to by bol dobry ulet, keby unosca bol slovak, co chodi na dsl.sk a pise tu komentare :)
|
|
Re: Stealth
Od: gun_ko
|
Pridané:
13.3.2014 16:22
Ešte predtým ale musíš jednému vziať pas a potom hodiť do trosiek, ako že sa zázračne nepoškodený našiel na mieste činu ..
|
|
Re: Stealth
Od: Bozzz
|
Pridané:
14.3.2014 9:17
Zrejme nemas tusaka ako funguje radar.. ty rusicka... ked je raz nieco na oblohe a od neho sa tie vlny odrazia spat tak to mas na radari, cize jedine riesenie je ze ho natries niecim od coho sa ti tie vlni neodrazia alebo to tie vlni pohlti... inak si to neviem predstavit...
|
|
Re: Stealth
Od: sheddow
|
Pridané:
14.3.2014 18:10
a rusicky na policajny radar su teda tiez fake?
|
|
Re: Stealth
Od reg.: Jurajjj
|
Pridané:
15.3.2014 17:10
Staci zadat spravne slova do guglu a zistime, ze existuje viac typov radarovych rusiciek. Aj elektronicke.
http://dopice.sk/8RC
|
|
Re: Stealth
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
15.3.2014 17:13
vlni ??? to znie moc mäkko a vyslovuje sa to tvrdo?
|
|
Re: Stealth
Od: pamatnik
|
Pridané:
13.3.2014 11:07
hej, monitoruje svoj vzdusny priestor, asi aj nejaky startegicky zaujmovy priestor, ale stale je kopec priestoru, ktory nikoho nezaujima a nema zmysel ho monitorovat
|
|
Lietadlo
Od: Slim Fit
|
Pridané:
13.3.2014 9:50
Načo by niekto unášal takéto lietadlo? Uz je urcite niekde na dne oceanu a ludia v nom su teraz zradlo pre rybicky.
|
|
Re: Lietadlo
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.3.2014 9:55
Buď rád, že v ňom nesedeli Tvoji najbližší...
|
|
Re: Lietadlo
Od: quix_
|
Pridané:
13.3.2014 15:12
moj najblizsi je robert f. skoda, ma poranenu nohu tak nemohol letiet :[
|
|
Re: Lietadlo
Od reg.: nitraks
|
Pridané:
13.3.2014 21:10
sa chváliš?
-alebo stažuješ?
|
|
Re: Lietadlo
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.3.2014 10:36
V tomto pripade by unos bola ta lepsia moznost. Ak bolo "len" unesene, tak je (mala) sanca, ze pasazieri este ziju.
|
|
Re: Lietadlo
Od: quix_
|
Pridané:
13.3.2014 15:13
myslim si, ze situacia ked niekto unesie lietadlo a po takej dlhej dobe ho nepouzije napriklad na teroristicky utok dost vylucuje moznost ze pasazieri este ziju. to, ze neziju je pravdepodobnejsie kazdou hodinou ;)
|
|
Re: Lietadlo
Od: quix_
|
Pridané:
13.3.2014 15:15
este ma zaujima, co je s 20zamestnancami(hw experti) z firmy freescale, ktori ako na potvoru vsetci leteli spolu prave tymto lietadlom.. ehm to maju mnohe firmy zakazane, pustat takto zamestnancov v kopke.
|
|
Re: Lietadlo
Od: Meno-Nemo
|
Pridané:
13.3.2014 15:21
Ti su v bezpeci. Vystupili dve zastavky predtym, ako lietadlo zmizlo.
Sorry za nemiestny cierny humor ale aka otazka, taka odpoved.
|
|
Re: Lietadlo
Od: Marcus Aurelius
|
Pridané:
13.3.2014 15:38
..no tak naposledy išli takto poliaci, takmer komplet celá vláda a vedenie, hodnostári štátu v 1 letadle
*too eggs in one basket*
|
|
Re: Lietadlo
Od: Svatopluk
|
Pridané:
13.3.2014 16:50
Esteze to Rusi nechali Poliakom vsetko vysetrit.
|
|
Re: Lietadlo
Od reg.: Roztopasnik
|
Pridané:
13.3.2014 12:02
hm, dee ja vuuu, niesi ty nahodou ten isty co tu bol aj vcera? :P
|
|
ehmm..
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
13.3.2014 10:45
Tak toto je pripad pre Adriana Monka... Predpokladam ze rozuzlenie tohto pripadu bude neobycajne necakane...
|
|
Re: ehmm..
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.3.2014 10:47
Alebo aj obyčajne čakané...
Možno by len stačilo, keby si okolotí krajiny medzi sebou lepšie vychádzali.
|
|
Re: ehmm..
Od: djnfmfmfgzk
|
Pridané:
13.3.2014 11:42
niekto ho omylom zostrelil a teraz su vsetci tisko :X
|
|
Re: ehmm..
Od: kikoooo
|
Pridané:
13.3.2014 13:26
Tak presne toto napadlo aj mňa. Úmyselne neviditeľné a možno neodpovedajúce lietadlo zostrelila protivzdušná obrana niektorého okolitého štátu a teraz hrajú mŕtveho chrobáka :-/
|
|
Re: ehmm..
Od: @@@
|
Pridané:
14.3.2014 12:59
ako presne si myslis, ze niekto "omylom" zostreli obrovsky komercny b777? Navyse to nebola nejaka Kongo Airlines, ale Malaysia, jedna z TOP JV-azijskych aeroliniek (mimochodom operuju aj A380, co o niecom svedci).
Navyse, kevy ho zostrelili, nevysvetlilo by to 4 hodiny letu bez komunikacie, cudzi pasazieri na palube by bola "nahoda" a pod.
|
|
.....
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
13.3.2014 12:17
mozno sa v nom viezol edward snowden, a uz ho nikto nikdy nenajde...
|
|
check passengers´list
Od: Nero a Caligula
|
Pridané:
13.3.2014 12:42
..hm, co takto ísť aj po stope,linke who is who zo zoznamu pasažierov ? neboli tam náhodou nejakí jadrový a materiálový fyzici, technici a pracovníci atomovích reaktorov a jadrovej energetiky ? :o :p :)
.. v prípade kladnej odpovede možno určit na 160% pravdepodobnosťou, kde sa pasažieri z toho letu a dané lietadlo nachádzajú :p 8) :8)
|
|
Titulok príspevku
Od: Vlado P.
|
Pridané:
13.3.2014 12:51
Podľa mňa to lietadlo uniesli akože Rusi aby USA mohlo cez Ukrajinu zaútočiť na Rusko.
|
|
Re: Titulok príspevku
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
13.3.2014 12:57
To nie, to skôr označia že ruskí teroristi zaútočili na ameriku a zhodia si ďalší mrakodrap.
|
|
Kacica
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
13.3.2014 13:15
Malaysian official denies report that missing plane's engines sent data after last contact - @AP
|
|
Google
Od: Ujko gogol
|
Pridané:
13.3.2014 17:04
Nechyba nahodou googlovi jeden ten internerovy balon? Staci aby sa gondola pod balonom stretla s kokpitom pilotov, a naaledna dekompreesia z tohto lietadla spravila lietadlo duchov ako bolo to grecke Helios.
|
|
Cim nas to zase krmia?
Od: BitKit
|
Pridané:
13.3.2014 18:07
Zase kydy.
Po vniknuti do vzdusneho priestoru akehokolvek statu by bola posadka lietadla dotazovana z kontrolneho miesta a v pripade ze by neodpovedala, tak by k dopravnemu lietadlu boli vyslane stihacky, alebo by lietadlo bolo rovno zostrelene. Takze pochybujem ze lietadlo sa dostalo mimo vodnej plochy do ineho statu. Lietadlo bolo bud neumyselne alebo umyselne zostrelene, pripadne je to nasledok naloze priamo v lietadle.
|
|
Re: Cim nas to zase krmia?
Od: ghgt
|
Pridané:
13.3.2014 18:30
V pripade ze by ich radar zachytil, tak ano, mas pravdu.
Ak leteli pod radarmi, mozeme len teoretizovat, ze kto, preco, naco, kam, co dalej....
|
|
Re: Cim nas to zase krmia?
Od: prdlajs
|
Pridané:
14.3.2014 0:21
Skusal si niekedy letiet s Boeingom pod urovnou radarov? To sa da akurat tak s malym lietadlom alebo stihackou, na rovine, po extremne narocnom a dlhom treningu. Ktory 99% pilotov urcite nema. A s Boeingom 777 je to v podstate nemozne, aj keby tam letel taky pilot.
|
|
Re: Cim nas to zase krmia?
Od: vgft
|
Pridané:
14.3.2014 8:36
Nemas pravdu.
Aj tieto velke obludy to dokazu a dokonca aj na autopilota.
Pred 10-15 rokmi to este bol problem, teraz uz nie.
Zakladom je mat tu spravnu rychlost no a jasne, ze dobre pocasie.
|
|
Re: Cim nas to zase krmia?
Od: Hamster.
|
Pridané:
14.3.2014 9:19
Pán je pilot?
Radary nepodletíš, zas také nemoderné už moc nie sú.
A ešte ďalších xy spôsobov ako zachytiť taký obrovský kolos vo vzduchu ako je dopravné lietadlo. A ešte má aj tepelnú stopu a čo ja viem čo všetko. Mobily pasažierov...
|
|
hahaha
Od reg.: pebahrr
|
Pridané:
13.3.2014 18:13
a co vsetko nasko tych 2mega mozgou? to je iny vykon s realnou inteligenciou a neviem to napisat ale myslim to co vie urobit clovek pri captcha.
|
|
hahaha2
Od reg.: pebahrr
|
Pridané:
13.3.2014 18:16
opr v 7 slove. aj tak si myslim ze ste mohli vsetci viac excelovat. nabuduce sa snazte viac.
|
|
BBCnews
Od: Dre
|
Pridané:
13.3.2014 21:18
Teraz citam na BBC, ze malajzijsky minister dopravy poprel tuto informaciu, ktora sa objavila vo Wall street journal...
|
|
Re: BBCnews
Od: nmkju
|
Pridané:
13.3.2014 21:45
Cinska druzica uz nasla trosky a predpoklada sa, ze patria tomu lietadlu.
Pri poslednom ohlaseni sa kontrolnej vezi prudko zmenili kurz a leteli uplne mimo planovanu trasu.
|
|
The Onion
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.3.2014 0:01
Najnovsie spravy agentury The Onion hovoria, ze hladanie lietadlo sa vyrazne rozsirilo :-))
http://dopice.sk/8QX
|
|
Re: The Onion
Od: Zmikund lyžka rišavá
|
Pridané:
14.3.2014 13:32
..ha ! Experiment Philadelphia III, 2014 ! :p
nj, hej sú stále tam, na mieste posledného radarového/respondérového kontaktu, stále na tom istom mieste, len v 4.rozmere nášho časoprostorového kontinuua, /jsoucna[hmoty\energie]
aperiodicky oscilujúci, objavujúci sa a miznúci, os vo fialovo-modro-zelenom oblaku rozpadu miónovích supravĺn/častíc.. :p
nj, Unified Field Theory ! bude trochu tažšia na spočítanie presného času (a miesta) dalšieho "objavenia" sa letadla..
..nj, Peter Repko (a autori Exp.Filadelfie) by im to hned vedel vyriešit a vysvetlit, kde a jako majú hladat ten stratený let MH370..
..len s jeho "vyviazaním" uvolnením z ohniska meta-pola to bude tažšie, precejen tá b777 je o trochu víc hmoty/energie jako nejaké drobné, malé predmety, dopravné éro už nebude stačit odstrčit rukou von z fokusu..
|
|
cnnnn
Od: cnn
|
Pridané:
14.3.2014 20:06
https://www.youtube.com/watch?v=UXGsfdt1DTI
|
|
cnnnn
Od: cnn
|
Pridané:
15.3.2014 23:59
No, momentalne citam, ze leteli vyse 7 hodin...
"Flight 370 took off from Kuala Lumpur at 12:41 a.m. The last satellite communication from the plane occurred at 8:11 a.m., Najib said, well past the scheduled arrival time in Beijing."
|