|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja bych...
Od: Vera Pohlova, 72 let
|
Pridané:
20.2.2014 11:57
ja bych ti ubunty zakazala...
|
|
Re: ja bych...
Od: jozkooo
|
Pridané:
20.2.2014 12:09
tragykomedia ala bubububuntu telefon je talsi dzoke v podany bubububuntiakou
|
|
Re: ja bych...
Od: VRAZILEU DOPICESCU
|
Pridané:
20.2.2014 12:26
Nahodou bundy su momentalne in, hlavne tie balonove
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.2.2014 13:19
Je nejaký dôvod, prečo tu všetci na "mobilné" Ubuntu pindáte? Keď prichádzal android, boli všetci užasnutí, že konečne bude niečo otvorené a kvalitné. (Nebolo to síce celkom naplnené, ale to je na dlhšiu debatu.)
Canonical prichádza na poli "telefónov" s niečím novým a prevratným a strčil s tým do vrecka ostatné OS.
Keby s tým prišlo prvé Apple, všetci by ste sa tu posierali aká je to revolúcia a že jablko potvrdilo svoju inovatívnosť, keď prišiel Canonical, pindáte.
Či len jednoducho závidíte, že je o pár krokov pred vašimi "miláčikmi"?.
|
|
Re: ja bych...
Od: jssjsk
|
Pridané:
20.2.2014 13:47
Chod do politiky, masy zjavne poznas.
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.2.2014 13:49
On netliacha prázdne reči ale veci ako naozaj sú. Má pravdu
|
|
Re: ja bych...
Od: psyched972
|
Pridané:
20.2.2014 14:28
Kokot má. Ani nevie ci tu chodi pravidelne 10 ludi alebo 500, ci ma jeden 2 nicky alebo 10, ci vekovy priemer je 15 rokov, alebo 40. Kritizuje niekoho "masovy" nazor, ani netusi vsak koho. Takze chlapci prazdne reci.
|
|
Re: ja bych...
Od: 4. čitatel DSL
|
Pridané:
20.2.2014 15:14
ja viem presne kto tu chodí:
Jeden fekalista.
Jeden fanúšik Janky Hospodárovej.
Jeden čo nemá rad Dzurintu.
Jeden čo neovláda gramatiku.
Jeden popletený agnostik čo ešte nevie čo je.
Jeden človek z Kežmarku.
Dvaja neúspešný programátori čo nemajú poriadnu robotu.
Jeden 40-ciatnik čo dal za CD prehrávač 1000 mariek.
|
|
Re: ja bych...
Od: chaaa
|
Pridané:
20.2.2014 15:53
ten fanúšik Janky Hospodárovej je z Kežmarku.
|
|
Re: ja bych...
Od: dajtwm
|
Pridané:
20.2.2014 15:54
a este jeden co z nudy kazdemu posiela kvety o)))
|
|
Re: ja bych...
Od: 10.čitatel DSL
|
Pridané:
20.2.2014 15:59
neúspešní programátori
...
|
|
Re: ja bych...
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
20.2.2014 16:06
To si ty grammar nazi?
|
|
Re: ja bych...
Od: noroX1140
|
Pridané:
20.2.2014 17:48
a zabudol na DHL chlapíka
|
|
Re: ja bych...
Od: Fnx..
|
Pridané:
20.2.2014 17:55
NSA ho eviduje ako 13.čitateľ DSL
|
|
Re: ja bych...
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 16:25
ziadne zeny? kua kde to sme...
|
|
Re: ja bych...
Od: ricardo umbaver
|
Pridané:
20.2.2014 16:28
na DSL. chod na diva.sk ak chces zeny
|
|
Re: ja bych...
Od: NOnotebook
|
Pridané:
20.2.2014 18:01
Žiaľ Slovenské študentky si robia poznámky na prednáškach ručne.
|
|
Re: ja bych...
Od: sdfgdsfg
|
Pridané:
20.2.2014 18:11
niektore SK studentky si privyrabaju obojrucne
|
|
Re: ja bych...
Od: Alino:
|
Pridané:
20.2.2014 20:28
ba niektore dokonca som pocul i ustne
|
|
Re: ja bych...
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.2.2014 9:49
Pics or it didn't happen.
|
|
Re: ja bych...
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.2.2014 9:43
Um. Keby som bol na živej prednáške, tak si asi tiež poznámky robím ručne. Myslíš, že na počítači by to bolo rýchlejšie? Vrátane vzorcov či náčrtov?
|
|
Re: popletený agnostik, čo ešte nevie, čo je.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.2.2014 17:27
Jejo, ďalší jebko, čo nevie, čo znamená myslieť. :-)
|
|
Re: popletený agnostik, čo ešte nevie, čo je.
Od: Staroba
|
Pridané:
20.2.2014 17:44
agnostik neznamená že si jebko,
Agnostik je pseudo filozofický názor, presnejšie sú to ľudia čo neznášajú filozofiu a odmietajú diskutovať o filozofii.
|
|
Re: popletený agnostik, čo ešte nevie, čo je.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.2.2014 19:05
Veď ja viem, že agnostik neznemaná jebko.
Jebko je ten, ktorý agnostika označuje za popleteného, pretože vraj nevie, kým je.
|
|
Re: popletený agnostik, čo ešte nevie, čo je.
Od: Suvetie
|
Pridané:
20.2.2014 19:31
Je to dosť nuda stále dookola to isté.
|
|
Re: ja bych...
Od: blazzter
|
Pridané:
20.2.2014 20:25
z kezmarku minimalne dvaja :D
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.2.2014 8:29
Zabudol si na chlapika, co podisiel k bilboardu!
|
|
Re: ja bych...
Od: Simeon
|
Pridané:
20.2.2014 14:09
S cim novym a prevratnym prichadza Canonical? Podme si to zrekapitulovat:
- Android - mobilny OS na baze linuxu
- Yolla - mobilny OS na baze linuxu
- Firefox OS - mobilny OS na baze linuxu
- Web OS - mobilny OS na baze linuxu
- Bada - mobilny OS na baze linuxu
- Ubuntu OS - mobilny OS na baze linuxu
Neviem kde tu vidis revoluciu.
iOS je naozaj prevratny lebo vychadza z revolucneho jadra Mach, Takisto Blackberry OS 10 je prevratny lebo je postaveny na QNXe (technologicky velmi vyspely realtime OS s mikrokernelom). Ale v com je prevratny dalsi mobilny OS s linuxovym monolitickym kernelom?
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 14:13
myslim, ze mysli tu feature, o ktoru sa Canonical snazi, ze zadockujes ten mobil a mas z toho plnohodnotny desktopovy OS. Ale to nevyjde, uz teraz s tym maju vyvojove problemy
|
|
Re: ja bych...
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 14:30
nuz, prosim daj link kde canonical oficialne alebo developeri potvrdia ze maju problemy s konvergenciou. vecer sa este pozriem s cim prides. konvergentny device s ubuntu je roadmapa a zatial s nicim nie je problem vo vyvoji. tak pls stfu alebo daj relevantny link. dik
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 15:30
nevyhlasili to, ale doteraz to neprezentovali.... a uz dost dlho to maju vo vyvoji a stale to nie je prezentovane a pritom to ma byt hlavny tahak celeho systemu; urcite to nie je jednoduche, ja to beriem, ale ked uz tento rok chcu vydavat telefon, tak som dost skepticky voci tomu, ze to uvidime... ukludni sa :-D
|
|
Re: ja bych...
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.2.2014 21:28
Toto bude pecka. Ja osobne ked nieco take uvidim, tak hned beriem. Davnejsie som pokukoval po PADFONE od asusu, ale tym nic nevyriesili, ked schovali telefon do tabletu.
Najlepsie by pritom bolo keby dotykova cast telefonu fungovala ako touchpad :)
|
|
Re: ja bych...
Od: tominot
|
Pridané:
20.2.2014 14:14
Prečítaj si článok! Máš to v ňom jasne a zreteľne napísané, aby si sa nemusel tak blbo pýtať.
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.2.2014 14:15
Napríklad v tom, že pichnem kábel a mám plnohodnotné PC, vytiahnem kábel, mam plnohodnotný smartfón.
Žiadne blbé prenosy a synchronizácie dát, žiadne zbytočné kompromisy...
|
|
Re: ja bych...
Od: kábliky tu a tam
|
Pridané:
20.2.2014 21:25
Tak by to malo byt, ale nakoniec z toho bude multimedialna hracka na hudbu, filmy, youtube, nejaky quickoffice a facebook, a la tablet s periferiami.
|
|
Re: ja bych...
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.2.2014 23:59
Ked sa nebudeme pozerat len na smartfon a desktop, tak sa otvara uplne ina dimenzia. Co tak spojenie autoradio s navigaciou? iba pripojis telefon a frci navigacia(myslim pekny velky monitor :P ), ale aj auto by zaznamenavalo do mobilu vsetky svoje udaje, nieco ako cierna skrinka. a potom vyberies a vsetky data idu s tebou prec z auta. take nieco ako vyberatelny displej z autoradii.
|
|
Re: ja bych...
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 14:40
zhrniem to aj pre standu retardu
ubuntu - skutocny linux(desktop roots). a ciel je konvergentne zariadenie. dnes je shared codebase +- niekde na urovni 70-80%. po dokonceni unity8 a mire na desktope to bude 100%. s tymto sa nemoze rovnat ziadny iny system pusa. dalej su to click packages, jednoducho instalaovatelne sandboxovane applikacie (apparmor), nie je potrebna ziadna rucna kontrola balickov a opravneni. vsetko je automaticke. a hlavna vyhoda pre pouzivatela je tu este jedna a to su opravnenia. pri instalacii na androide alebo iose(predpokladam) povolis opravnenia pri instalacii appky. ale hovno vies kedy ti aplikacia pozera do kontaktov a hovno vies kedy ich posiela na net. ubuntu ma uplne iny model. 1/2
|
|
Re: ja bych...
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 14:41
2/2
opyta sa ta na prava ktore pozaduje aplikacia vtedy, ked ich skutocne potrebuje a nezgrcia sa ti ak jej odmietnes udelit pristup ku kontaktom pri hrani hry alebo browsovani po nete. snad takto staci. a este jeden detail v com sa moze rovnat s ubuntu jedine yolla. na kazdom device bude slobody OSS. android s gms nie je. badu nik nepouziva. ios? lol. web os? to co bada.. opat a zasa, ubuntu je lepsie ako yolla najma kvoli ekosystemu ktory poskytne vyvojarom aplikacii(sdk+launchpad+shop na desktope A telefone). a samozrejme v neposlednom rade nativne appky, qml a html5.
|
|
Re: ja bych...
Od: steg
|
Pridané:
20.2.2014 15:38
Mas pravdu.
Ale preco sa s tym zatazujes?
Ved vidis, co za odpad sem chodi.
Mudruju, mudruju, ale hov.o vedia.
Vsetko len dohady vycucane z mamickinho prsnika, nic viac.
Ale v krcme medzi rovnocennymi kamosmi su krali....aspon niekde.
Normalny clovek, ked nevie, tak si pocka na oficialne uvedenie, vyskusa si a potom komentuje.
No ale nasi slovenski internetovi geniovie vedia vsetko najlepsie.
A nezamestnanost je, aka je....
Jo....a instalaciu ubuntu musia, chdacikovia, rozbehavat 4 dni!
Vyhovorka ze mali smolu a kupili notas nekompatibilny s linuxom je uz taka otrepana, ze to uz ani nie je smiesne.
|
|
Re: ja bych...
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 16:17
to su tzv. newgen IT, ktori v zivote neupravili ani Html ... ked sa clovek z brandze pozrie na hocjaky kod linuxu, win, ios, atd., tak musi zasnut. napisat co i len 500 riadkov z toho zaberie tyzdne. uznanie si zasluzia aj ked to nefunguje na 100% , pretoze mne by nieco taketo trvalo vytvorit cely zivot (a mozno dva).
no 99% newgen IT mudrlantov by nevydrzalo presediet mesiace za PC denne, nocne aby nieco vytvorili. v podstate na to ani nemaju schopnosti
|
|
Re: ja bych...
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
20.2.2014 17:34
Tak tomu to sa povie pravda do papule.
Toto nieje len v IT apropo :D
Niektorym ludom internet skodi uz :D A hlavne anonymne diskusie :D Tam sa najde vzdy kopec geniov. Ale ked im povies pravdu uz sa vykrucaju. Staci ked povies tak to sprav ty a uz sa vyhovaraju. Dojebane zivoty maju neskutocne.
Je mi Vas luto.
|
|
Re: ja bych...
Od: homoparty
|
Pridané:
21.2.2014 9:39
Tito "experti" povacsinou su latentni homosexuali, primitivi a neskutocne obmedzeni chuji, myslia si ze zjedli svet. Stretavam takych chujkov kazdy den.
|
|
Re: na baze linuxu
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.2.2014 17:27
Keď niekto bude vyrábať na báze GNU/Linux-libre, potom sa ozvi. :-)
http://Linux-libre.FSFLA.org/‎
|
|
Re: na baze linuxu
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.2.2014 17:31
Zase mi tam vložilo divný znak:
http://Linux-libre.FSFLA.org/
|
|
An Unusual Way You Increase Traffic To Website-You Can Generate Immediate Cash!
Od: Zespamb
|
Pridané:
30.4.2014 5:33
Post banner advertisements that adult traffic appear in several other links or partner networks of the provider. Several writers create their own site and the reputation of your site that could be frequented and trusted by many people. The only problem is that Google Adwords is not really suitable just can't pass up will buy targeted traffic lead to more sales. <a href="http://b-chief.org/">adult traffic</a> <a href=http://b-chief.org/>adult traffic</a>
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 14:12
uvidis potom, ked prijdu prve device s tym... tie BETA verzie jednoducho neurobili dojem, lebo boli uplne nedokoncene. UPLNE. Keby s tym vysiel Apple, tak to je hotove. A fungovalo by to. Vacsina Androidov nefunguje dobre, to je fakt, a ukaze sa ako to bude s Ubuntu pre mobil, ale zatial mali aj vyvojari Cannonical skor problemy s implementaciou toho, co chceli dosiahnut, takze ocakavam nejaky podobny scenar ako s androidom -> kopec srotov s lagujucim nefunkcnym OS
|
|
Re: ja bych...
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 14:33
to co vyslo je pre developerov a oficialne podporovane su nexus zariadenia(niektore aktualne len). core apps robi komunita na ktoru dohliadaju a koordinuju ju ludia z canonicalu. aj tu plati "zatial mali aj vyvojari Cannonical skor problemy s implementaciou toho, co chceli dosiahnut". daj link aleob chod zo seba robit debila na zive ;)
|
|
Re: ja bych...
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 15:32
jediny kto tu zo seba robi debila si ty. nikde som nepovedal,ze to vyhlasili, staci sa jasne pozriet, ze aku funkcnost doteraz prezentovali a proste prezentovali zasraty nepouzitelny shit a to je cele.
|
|
Re: ja bych...
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 15:53
nuz, tvril si, ze maju problem s implementaciou, tak by som rad videl zdroj na zaklade coho to tvrdis. a nie ja tu robim zo seba debila. stracam s tebou cas, to ano, ale debila zo seba robis ty kopou dementnych prispevkov.
|
|
Re: ja bych...
Od: gsrhse
|
Pridané:
20.2.2014 15:58
Pokial ta niekto nenuti pouzivat to, tak drz hubu a napindaj!
Ma to rovnaku sancu na uvedenie do zivota, aku si mal aj ty.
Pre teba je shit to, pre mna si zas ty.
A teraz co?
Mam sa ist vyplakavat tvojmu ocinkovi, ze aky shit to vypustil medzi ludi?
Ze preco ti dal sancu a radsej ta nestrekol do mamickinho analu?
Nie nepojdem, nestojis za to.
Pockam na to, vyskusam to a slobodne sa rozhodnem.
Shity ako ty mi predsa nebudu nahovarat co a ci je to pre mna dobre skor, ako to odskusam.
Zvlast ked to len z dialky videli a nemaju ani sajn o com pisu.
Je zabavne, ked shit ako ty, pise o niecom, ze to je shit.
Zavana mi to vasim rodinkarstvom....ty shit.
|
|
Re: ja bych...
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 16:29
pre 100k45h
asi mali tu prezentaciu aj spoplatnit
aspon by blbci nespammovali po forach
|
|
Re: ja bych...
Od: vetroprd
|
Pridané:
20.2.2014 20:07
Ty si vazne mentalne menej vyvinuty jedinec, ak sa rozhodnes odist z tejto krajiny daj nam vediet, radi ti posleme kvety.
|
|
Re: ja bych...
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.2.2014 21:20
Ked som mal HTC HD2, som bol cely stastny ked som na to prvy krat hodil android. ani tam nefungovalo zo zaciatku vsetko ako na WM. Ale co fungovalo tak fungovalo lepsie ako na WM. Casom ludkovia na XDA doladili co neslo, a ked neskor upravili ze sa dal andorid aj primarne hodit namiesto WM. tak tam isiel.
|
|
Re: ja bych...
Od: Ladislav Melisko
|
Pridané:
20.2.2014 12:20
Keksy a k0khotiny to si jebe rajciny, ale ubuntu doma nema...
|
|
Re: ja bych...
Od: Hmm
|
Pridané:
20.2.2014 22:03
Riešil by som smartfon keby ma nijakým spôsobom nenútil žiadne údaje zasielať mimo môj telefón hocikomu. teda žiadne cloudy a podobne. áno ak budem chcieť napr. cez appku súhlasiť ok, ale nech ma nikto nenúti vytvárať si nejaké kontá na bežné používanie. Vtedy sa rozhodnem pre smartfon
|
|
Re: ja bych...
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.2.2014 4:19
Ved tak ci tak vedia o tebe vsetko. Nakupoval si online? Ak ano tvoje udaje maju vsetci velky hraci.
Ale tak ostan pri starom niekedy je to vyhoda oproti placke. Sam som rozmyslal, ze sa vratim k 3310.
|
|
Re: ja bych...
Od: orálka
|
Pridané:
21.2.2014 6:11
Nemusis sa vracat zrovna k 3310-ne, existuju podobne funkcne varianty (bez cloudu, internetu, bluetooth...) a s farebnym displejom, naviac novsie nez 3310, napr nokie z radu 1XX...
|
|
Re: ja bych...
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.2.2014 10:50
Viem, ze su ale 3310 je neznicitelna :). A ma hadika.
|
|
Re: ja bych...
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
23.2.2014 10:55
andorid mozes pouzivat aj bez toho aby si si musel vytvarat nejake konto. To si musis dat iba ked chces ist do marketu. A niekedy netreba ani market. Lebo tie uzitocnejsie appky sa daju stiahnut aj priamo od vyvojarov. :D
|
|
tie oci
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 12:11
ja viem, ze sa to tu uz riesilo, ale kurna, sak ma jedno oko mensie jak druhe, wtf strasne to vyzera :-D
Inak dufam, ze to nebude jak na desktope, ze clovek stravi tri dni, kym to rozbeha, kym najde vsetky drivere a vyriesi vsetky problemy aby aspon zakladnu pracu s tym mohol vykonavat... Naposledy som to riesil pred par tyzdnami and not fun at all.... Aspon v telefonoch priamo od vyrobcu by toto teda mohli mat dufam vyriesene ;o) Nie ze to bude treba este dostelovavat.
|
|
Re: tie oci
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 12:29
nemozes mysliet vazne, ze dufas v nieco take. samozrejme, ze ked to vyrobca predava predinstalovane, ze to bude chodit. a s cim si mal taky hrozny problem, rozbehat to 3dni?
|
|
Re: tie oci
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 13:10
proste wifi ovladace, bluetooth ovladace, zvuk, graficka karta.... A to nie ze oficialne drivere, tie nefungovali, pekne hladat po kadejakych third party repach... Nie kazdy notebook ma to stastie, ze uz tam vsetko facha po instalacii Ubuntu...
|
|
Re: tie oci
Od: 3453534
|
Pridané:
20.2.2014 14:08
toto zazivam furt s windowsom. Nahodis cistu instalaciu a nic nefunguje. Aspon ta velkost obrazovky sa nastavi, ale to je tak vsetko. Nechapem ako to niekto moze pouzivat. Vyhladavat drivery sa mi nikdy nechce.
|
|
Re: tie oci
Od: zippa
|
Pridané:
20.2.2014 14:53
Dilino, veď si stiahni drivery k doske, tam máš v jednom balíku 95% toho, čo sa ti nenainštaluje automaticky.
|
|
Re: tie oci
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 15:56
a ake modely hardwaru? resp notebooku? noze daj vyrobcu a typ nech vieme coho sa vyvarovat.
|
|
Re: tie oci
Od: Martinnnnnnnn
|
Pridané:
20.2.2014 20:51
Neviem ako ten vyssie ale ja mam problem s Geforce Go 7300 na inspirone 6400 :-)
|
|
Re: tie oci
Od: Dave1111
|
Pridané:
21.2.2014 19:23
Vseobecne je problem s prepinatelnymi grafikami, hlavne s novymi muxless, ktore len tak hardverovo nevypnes. Problem je priamo v X11, ktovie kedy ho nahradi Wayland. Mir ma s tym tiez akesi problemy, mal by to vsak riesit. Ja, napriek tomu, ze mam hardverovy multiplexor, som problem nevyriesil a musim vyuzivat bud jednu, alebo druhu grafiku. Z dovodu programovania graf. aplikacii a nutnosti pouzitia opengl >= 3.0 som bol nuteny pred nedavnom nainstalovat fglrx drivre a vypnut integrovanu grafiku, vdaka comu mam system menej stabilny, vyskytlo sa aj zopar problemov. Je vsak vykonnejsi, to ano... Notebook nemozem vyuzivat naplno ako by som chcel. To je len jeden z problemov, ktore som musel riesit a ktory pretrval dodnes, cize pocas 2 rokov pouzivania.
|
|
Re: tie oci
Od: Dave1111
|
Pridané:
21.2.2014 19:24
Pri Windowse taketo problemy clovek riesit nemusi, system je stabilnejsi, vsetko fici a vyzaduje si to iba male upravy... Bohuzial, a viem, ze to nie je uplne chyba linuxu, nie je to vzdy pouzitelny system a su s nim omnoho vacsie problemy ako s Windowsom, treba sa s tym babrat viac ako len 4 dni, ako tu ktosi spominal. A to som podporovatelom Open source a fanusikom linuxu.
Vlastnim ACER TimelineX 3820 tg, pouzivam Ubuntu 12.04.
|
|
Re: tie oci
Od: poldinko
|
Pridané:
20.2.2014 12:50
ked nevies co robis tak to trvá tri dni aj s W8
ja som pred mesiacom preinstalovaval ntb (kupoval som novy SSD disk) a aj s nainštalovaním všetkého potrebného SW to trvalo 4h (a to mám pomalý internet) - instalacia ubuntu 12.04.1 LTS
|
|
Re: tie oci
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
20.2.2014 13:12
alebo ked mas smolu na notebook, na ktorom poriadne ani predinstalovany Win 8 nefunguje....
|
|
Re: tie oci
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 16:05
ked mi donesu na reinstall notebook, ktory
- nema origo Win nalepku: +50
- nema image sektor: +30
- nema cd s ovladacmi: +20
- je to Acer: +30
...u 50 a viac bodov posielam typka s notebookom domov, lebo socky platit ajtak nechcu a dzubkat sa s tym pol dna, to radsej idem okopat zahradu
a pri servise platia 3 zasady:
1. nerobim u zakaznika
2. dievcatam za kavu nerobit, na to maju svojich tupych priatelov; ak v dnesnej dobe chlapec nevie preinstalovat Win alebo nema vodicak, nech si da zmenit pohlavie
3. fotra posli najprv do servisu opytat sa, a potom si daj zaplatit 1/2 ceny, lebo je stale mudrejsi ako ty a chuja tomu rozumie
|
|
Re: tie oci
Od: kaaak
|
Pridané:
20.2.2014 21:45
:D
|
|
Re: tie oci
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.2.2014 20:25
+1 uplny suhlas
|
|
Re: tie oci
Od reg.: errnope
|
Pridané:
20.2.2014 17:43
Bitch please, Linux Mint z USB na SSD s aktualizaciami a SW za 30 min.
|
|
Re: tie oci
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2014 17:53
kup si rychlejsie USB :)
|
|
Re: tie oci
Od: kaaak
|
Pridané:
20.2.2014 21:47
nepamatam si uz ci 14ku alebo 15ku minta som dal raz instalaciu za 8 minut. Inak tych 10-12 minut standardne
|
|
Re: tie oci
Od: Stefox
|
Pridané:
20.2.2014 13:47
podla mna to vyzera dobre :) je to zaujmavejsie ako by tam bola slecna sumerna a dokonala
|
|
Re: tie oci
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.2.2014 13:48
Nemeľ furt trápne pčviny. Na Widlach zabiješ ovladačmi pol dňa. Lebo tam nejde NIČ bez tony ovladačov. Na Linuxe som za 7 rokov na stovke PC doinštalovaval asi 3 ovládače. Išlo tam VŽDY všetko hneď, aj to čo na Widly neexistuje ovládač.
A komu niečo nejde na Linuxe tak je totálny neandertalec, PC dement.
|
|
Re: tie oci
Od: linux hero
|
Pridané:
20.2.2014 13:54
jasne, a preto grafiky a zvukovky bezia ako po masle :)
a teraz daj tu o cervenej ciapocke, curino!
|
|
Re: tie oci
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
20.2.2014 15:28
mne na Atlone X2 AM2+ doske bezala ATI Firepro 3800 hned po instalacii systemu (Debian aj Ubuntu - CAELinux) grafika bez problemov, ako zvukovku pouzivam USB - DAC konvertor na sluchatka, znova bez problemov
|
|
Re: tie oci
Od: dmwtja
|
Pridané:
20.2.2014 16:18
mne vsetko vzdy fakci rovno z live linuxu,dokonca aj tlaciaren ktora pod win uz ani nepipne,ovladace su uz prezitok
|
|
Re: tie oci
Od: linux hero
|
Pridané:
20.2.2014 16:45
asus xonar.
problem prepinat medzi vystupmi sluchatka vs repro. front panel nefunguje. ten linuxacky sunt si ani nedokaze zapamat volume a vzdy po logine ho hodil na max.
dakujem za taky system, radsej si priplatim a vsetko ide bez problemov, ako zabijat cas cakanim, kym sa to niekomu uraci napravit.
|
|
Re: tie oci
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.2.2014 19:46
Tak sa nám pochváľ čo si mal za distro (lebo trepeš, alebo si grambľavý si to nastaviť)
|
|
Re: tie oci
Od: jude
|
Pridané:
21.2.2014 11:51
usb-dac konvertor by sa mi k ntb hodil.
aky pouzivas?
a potrebujes extra amp na sluchatka, alebo to utiahne vsetko (akciove sluchatka, co dostanes za 50centov k tesco-treske nie su sluchatka...)?
|
|
Re: tie oci
Od: Necum
|
Pridané:
21.2.2014 8:40
Mne naposledy fungoval zvuk normálne asi pri Ubuntu 10.04 (možno ešte 10.10) odvtedy aj pri inej distribúcií (sabayon) mi zvuk napríklad pri videách na nete otravne praská. Rovnako aj pri hrách a nezáleží na tom či sú to natívne hry, alebo idú cez wine. Ale napríklad pri filmoch, alebo hudbe z kompu to ide v pohode...
Btw. je to na Asus F3Jr. starý črep, ale funguje a nový mi zatiaľ netreba.
|
|
Re: tie oci
Od: dmwtja
|
Pridané:
21.2.2014 11:48
zvuk nema co praskat,ci ide o zly hardvare lahko zistis spustenim niektoreho live cd/usb distra,je ich plno.napr ubuntustudio je super,alebo slovenske greenie rovno z kluca ci uz neprepisovatelna verzia (dobre na ibanking) alebo zo zapametavanim zmien...ej ale som sa rozpisal o)
|
|
Tá slečnopani aziatka
Od: Tomáš Marný
|
Pridané:
20.2.2014 12:22
Je hypnotizujúca...
|
|
leaan
Od: de-pejrak
|
Pridané:
20.2.2014 12:24
a mne sa ta leaan ogasawara zda celkom sikovna
|
|
ublanina
Od: hgbjj
|
Pridané:
20.2.2014 12:32
SHIT ARE COMING
|
|
Re: SHIT ARE COMING
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
20.2.2014 17:29
V Tvojej hlávke už dávno je. :-)
|
|
Re: SHIT ARE COMING
Od: tvoooja gebula
|
Pridané:
20.2.2014 17:37
SHITS ARE COMING
|
|
linkkkk
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 12:52
zaznam z hangoutu kde to bolo oznamene: http://www.youtube.com/watch?v=gGG_GHYzSLs redakcia by ku kazdemu clanku o ubuntu nemusela davat to stare, ale aspon nieco aktualnejsie.
|
|
samsung
Od: linux hero
|
Pridané:
20.2.2014 14:01
a co samsung?
ci este nema co okopirovat a caka na ostatnych?
alebo veri, ze pride s ubuntu-fonom apple, aby mohli kopcit od nich?
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
20.2.2014 15:08
to aby som si namiesto fedory nainstaloval ubuntu na pc
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: quix_
|
Pridané:
20.2.2014 16:15
preco? ak si spokojny s fedorou a vyhovuje ti?
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: dmwtja
|
Pridané:
21.2.2014 11:57
distier mozes mat kolko chces a neustale ich podla zvedavosti obmienat...napr pomocou multiboot.exe alebo napr formou bootmanagera od acronisu,moznosti pre trochu kreativnych je neurekom
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: quix_
|
Pridané:
21.2.2014 15:04
alebo nepouzivas uzavrety crapware a jednodcho pouzijes oddelenu home particiu pripadne ju mas na zfs alebo home rieseny cez git(uznavam toto je uz uchylne).
|
|
upc downn
Od: upc
|
Pridané:
20.2.2014 16:31
32mb/s optika za 15euro mesacne od upc http://bit.do/upcc
|
|
Re: upc downn
Od: kraken0000000000
|
Pridané:
20.2.2014 20:00
32 milibitov? :D
|
|
Re: upc downn
Od: quix%
|
Pridané:
21.2.2014 8:30
no vsak vidis, ze je ot upc :P
|
|
ubunty v nadpise
Od: lololol
|
Pridané:
20.2.2014 16:41
ubunty? jedna ubunta, dve ubunty :) komu comu? ubunte. ty ubunta jedna
|
|
Re: ubunty v nadpise
Od: ?y?i?y?
|
Pridané:
20.2.2014 21:48
podla coho si to vysklonoval?
poprosim rozpis to tu nech aj ostatni vedia, ako na to :P
|
|
Re: ubunty v nadpise
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.2.2014 0:35
Technika balsaja.
|
|
Re: ubunty v nadpise
Od: lololol
|
Pridané:
23.2.2014 16:53
podla vzoru kurva. sklonujes podla nej uplne bezne.
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
21.2.2014 3:07
-.o
|
|
ubunty
Od: hmm
|
Pridané:
21.2.2014 13:18
za chvíli budou ty ubunty cpát snad i do digestoře...
|
|
Re: ubunty
Od: dmwtja
|
Pridané:
21.2.2014 15:46
az z toho vzijde digi story o)
|