|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ten mac pro
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.10.2013 23:00
je totalna morda.
|
|
Re: ten mac pro
Od: cvncvbxc
|
Pridané:
20.12.2013 19:08
za tie prachy by bol quad socket g34.. ~64gb ram
|
|
Ckfkfkckkc
Od: Fkfkfkdkfkdk
|
Pridané:
23.10.2013 23:21
Za tie prachy
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: flo
|
Pridané:
23.10.2013 23:49
jasne, kazdy slovacisko si doma vie vyskladat lepsiu zostavu a lacnejsie ... vsakze :)
za tie prachy je to dobra zostava pre cloveka, ktory nechce skladat ale pracovat.
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: @@@
|
Pridané:
24.10.2013 2:08
Na jednej strane suhlasim, ze v OSX ovela lahsie vyriesis produktivitu, ale ten cash je brutalny overkill
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: flo
|
Pridané:
24.10.2013 9:58
porovnaj si to so zostavami alienware. podobne ceny.
a ked si k tomu zoberies, kolko da profesionalny fotgraf alebo kameraman za fullframe fotak, alebo za REDku, tak tento pocitac vychadza lacno :)
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: lel
|
Pridané:
24.10.2013 11:34
alienware je predrazeny "gaming" dell a inak je to celkom shit.
nerozumiem ako to mozes porovnavat.
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: dlb
|
Pridané:
2.12.2013 21:32
Keď je Alienware dosť dobrý pre Sheldona Coopera, bude mi úplne stačiť
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: 123123sdcsdcd
|
Pridané:
24.10.2013 10:14
sent from my hackintosh :-)
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: 2342342
|
Pridané:
24.10.2013 9:29
keby chcel pracovat tak si nekupi desktop s OSX
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: flo
|
Pridané:
24.10.2013 10:14
a co si kupi?
napr clovek, ktori robi vo final cut?
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: lel
|
Pridané:
24.10.2013 10:53
kavu v starbucks, cierne dildo a kondom s jablkovou prichutou
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: 345345
|
Pridané:
24.10.2013 12:44
kupi si windows
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: flo
|
Pridané:
24.10.2013 12:50
a potom sa na ten windows bude iba pozerat, lebo final cut je iba pre mac.
samozrejme, ze vzdy je alternativa aj pre windows, no v takomto odvetvii si ludia vyberu mac pretoze je "hassle free".
|
|
Re: Ckfkfkckkc
Od: haterrrr
|
Pridané:
25.10.2013 10:45
Kto by uz len pouzival nejaky final cut
|
|
Štefan Kuchár
Od: ehmehmhm
|
Pridané:
23.10.2013 23:33
Pozeral som to keynote a musim povedat, ze ten Tim Cook namna pôsobí ako taký trtko. Zhrbený utiahnutý... Asi by si mal dat trosku koksíku do nosa ako Steve Ballmer mozno, ze by mu to pomohlo.
|
|
macpro
Od: mrjoda
|
Pridané:
23.10.2013 23:34
páči sa mi že zase prišli s niečim čo tu ešte nebolo, žiadne hnusne hranaté škatule. Nikto nemôže povedať že ukradli niečo, lebo takáto konštrukcia tu zatial nebola. Páči sa mi to a keby som nevedel čo s peniazmi,tak si to kúpim
|
|
Re: macpro
Od: Právnikcka
|
Pridané:
23.10.2013 23:40
Vyrobca trdelnikov zo Skalice uz posilnuje pravne oddelenie.
|
|
Re: macpro
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
24.10.2013 0:24
No už len to tu chýbalo!
Nejaký je.nutý zÁhorák...
|
|
Re: macpro
Od: jude
|
Pridané:
24.10.2013 5:12
Skalica nie je zahorie... Ale to ta este v zemepise naucia :)
|
|
Zemepisárovi_jude
Od: Nezáhorák
|
Pridané:
24.10.2013 18:22
Skalica nie je zahorie... , ale Skalica je na Záhorí...
|
|
Re: macpro
Od: hohogov
|
Pridané:
24.10.2013 1:06
Neser! Do par dni uvidis za sa nieco podobneho, az napadne podobneho vzhladu najde.
|
|
Re: macpro
Od: hafanana
|
Pridané:
24.10.2013 18:30
Jop urcite sa najde nejaky vyrobca vysavacov co to ma uz pol storocia patentovane...
|
|
Re: macpro
Od: ricand
|
Pridané:
24.10.2013 1:24
ono tie hnusné hranaté škatule maju svoj význam, ale aj yak pokiaľ máš prostriedky tak aj s tých škatul vieš spraviť umelecké dielo
|
|
Re: macpro
Od: siirii
|
Pridané:
24.10.2013 8:50
Aký majú význam hranaté škatule?
|
|
Re: macpro
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
24.10.2013 9:05
taky ze zial nezijeme v gulatom svete a ma to blby dizajn
|
|
Re: macpro
Od: siirii
|
Pridané:
24.10.2013 11:03
Nežijeme v guľatom svete? A v akom teda? Zem je tiež kocka?
|
|
Re: macpro
Od: derpington
|
Pridané:
24.10.2013 11:37
zem je elipsoid a zijeme zevraj NA povrchu, aj ked teoria hollow earth je tiez zaujimava..
|
|
Re: macpro
Od: Squeak??!
|
Pridané:
31.10.2013 20:24
Jediné, čo je na nej skutočne zaujímavé, je to, ako môže niekto veriť až TAKEJ neskutočnej idiotine :D
|
|
Re: macpro
Od: Giordano Bruno
|
Pridané:
27.10.2013 6:53
Zem je predsa plocha ))),to vedeli uz aj pred 500 aj pred 1000 rokmi.
Nieco o tom predsa viem )))
|
|
Re: macpro
Od: Tom@s
|
Pridané:
24.10.2013 6:40
Mne to pripadá ako vysávač.
|
|
Re: macpro
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
24.10.2013 9:04
no ja neviem, u mna v praci a aj doma je vsetko hranate a prisposobene kockatym/kvadrovym desktopom... a neviem si predstavit kam by som dal taketo hovado tak aby bol pohodlny pristup k portom a zaroven som nevidel vsetky kable
|
|
Re: macpro
Od: zart
|
Pridané:
24.10.2013 10:23
to si ty hranol?
|
|
Re: macpro
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
24.10.2013 22:05
Ano ma to pekny dizajn ale skor si myslim ze pre masivne a konzumne nasadenie by bol neprakticky, nemas standardizovane komponenty, ani ich rozmery atd. Toto si kupi niekto kto si moze dovolit nielen nadobudaciu cenu ale aj upgrady ci pozarucny servis atd priamo od applu.
Bezne kompy si ludia davaju servisovat kde mozne alebo opravuju a upgraduju svojpomocne, na bezne desktopove PC vlastne ani neexistuje technicka podpora. MacPro je netradicny a preto ju potrebuje cim narasta aj cena prevadzky.
|
|
Re: macpro
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2013 7:42
presne tak... dany PC by som nekupil, bo sa to neda rozobrat a ani jednoducho doplnat o komponenty. Navyse to je drahe jak svina. Ak budem potrebovat, kam sa tam zmesti 5 HDD? ako tam zamenim grafiku? ako tam pichnem 2 grafiky ked to bude nutne, ako vymenim zdroj, ked tam ziadny standardizovany nepasuje? Plus mne sa ta bedna nepaci, hnusny kos na odpadky... ale to je subjektivna zalezitost.
|
|
Re: macpro
Od: b2un0
|
Pridané:
25.10.2013 13:32
Ale veď toto je pracovná stanica pre profíka, nie domáci komp pre Jožka z 8.B, ktorý rád hrá GTA a hrabe sa v kompoch.
|
|
Re: macpro
Od: ejha
|
Pridané:
25.10.2013 8:51
Pc skatule s kominovym chladenim aj dizajnom sa uz davnejsie predavaju, takze zas az taka ohromna inovacia to nie je. Samozrejme je ine, ked si to da postavit firma,co ovplyvnuje aj rozmery dosky, ako ked sa vyrobca musi trafit do standardnych rozmerov.
|
|
co zas
Od: jozef k.
|
Pridané:
24.10.2013 0:51
Takze Retina iPad na stranke uplne zmizol a maju tam na porovnanie iPad Air a o 3 generacie starsi iPad 2..Co je to zas za spinavu hru kurva.
|
|
Re: co zas
Od: ricand
|
Pridané:
24.10.2013 1:21
to vieš marketing to jedine vie jablko najlepšie a hneď za tým idú súdne pojednávania, ale aj napriek tomu treba uznať ze ten MAC PRO vyzerá pekne...
|
|
Re: co zas
Od: siirii
|
Pridané:
24.10.2013 8:52
iPad Air nahradil iPad (4) a iPad 2 zostal v ponuke ako lacnejšia alternatíva. Som si myslel, že ľudia s IQ nad 70 by s týmto nemali mať problém...
|
|
Re: co zas
Od: 23423423
|
Pridané:
24.10.2013 9:34
to mi chces povedat ze ked bude novy ipad tak ho budu predavat s ipad3 a atd? vzdy o 2 generacie pozadu? co je to za drbli marketing
|
|
Re: co zas
Od: siirii
|
Pridané:
24.10.2013 11:08
Nie, iPad 3 bol nahradený iPadom 4 a ten bol nahradený iPadom Air. Nahradený znamená, že už sa nevyrába (len pre istotu, lebo mám pocit, že veľa bystrosti si nepobral). Ešte raz opakujem, iPad 2 sa predáva pretože vďaka absencii Retina displayu môže byť výrazne lacnejší a nie každý potrebuje mať na iPade Retinu. Nerozumiem tomu komentáru, núti ťa niekto kupovať si iPad 2? Alebo v čom presne spočíva príčina tvojej nervozity?
|
|
Re: co zas
Od: xpcs
|
Pridané:
24.10.2013 8:57
Na stránke uvádzajú iPad Air a starší iPad 2, nakoľko tieto dva sú v predaji. iPady 3 a 4 už zrušili, tak ich neuvádzajú. Príde mi to v pohode, načo by na svojom store zobrazovali neaktuálne ponuky.
|
|
smetak
Od: kristof neregistrovany
|
Pridané:
24.10.2013 1:15
Hmmm... apple vyrobil smetiak :) Totalne to tak vyzera :) Ale inak samozrejme verim, ze je to super stroj. Ale ten vzhlad
:)))
|
|
Ficovolicispojmesa
Od: Sulino
|
Pridané:
24.10.2013 1:44
Hm, marketaci a právnici sa k niečomu dokopali.. jak vedia ten ipad spraviť tak tenký a výkonný.. Nech uz konečne aj Google začne robiť tieto veci, chcem android tablet ale tie smejdy v obchodoch kupujú len blázni.. Aj tie retina notebooky.. Zadarmo OS. No ja neviem co si mam teraz o tej zlej zlej firme myslieť. Asi sa dobre vyspali..
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: megatron9000
|
Pridané:
24.10.2013 8:33
a co nexusy ? to su teraz asi najlepsie android tablety/phony na trhu
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
24.10.2013 10:25
myslis nexusy bez slotu na sd kartu po vzore apple?
alebo nexusy ktore by sa mali premenovat na buxusy? to lg nevie vyrobit tenky tablet? ala ipad?
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: megatron9000
|
Pridané:
24.10.2013 19:37
ja proste nechapem tymto argumentom s sdkartami. Suhlasim, ze to je jeden z (mala) problemov, ale, povedz mi, kolko krat si realne vymenil v telefone sd kartu. Povedzme behom mesiaca ?
Ak viac ako 2x, tak ok, pre teba asi nexus nie je. Ale drviva vacsina ludi pouziva tu, co tam ma narvatu a nic nemeni. Tak nevidim rozdiel sdkarta a interna flash pamat.
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: Tup
|
Pridané:
24.10.2013 20:42
mne na Nexus tabletoch vadí to, že je plný internet toho, že pri kúpe idú peckovo, no po pol roku jak sračky. Zjavne použili nejakú súčiastku, ktorá sa extra rýchlo opotrebáva.
Týkalo sa to síce starej generácie, ale nová nie je na trhu ešte tak dlho, aby sa ukázalo, či ten problem ostal.
No a samozrejme gigantické okraje a pomer strán....
Na druhej strane cena je viac než dobrá :)
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: Sting
|
Pridané:
6.1.2014 20:50
mam prvu generaciu nexusu 7 kupenu v den ked vysla v nemecku, pouzivam denne a funguje perfektne
|
|
Re: Ficovolicispojmesa
Od: suckering
|
Pridané:
25.1.2014 3:21
ty lollo obmedzeny. mam 8GB SD v telefone, obcas ju napriklad vytahujem a davam do 107cm TV, kvoli prezretiu fotiek na uzasnej obrazovke (oproti tym digitalkovym pc/nb monitorom. A je toho viac...
|
|
pracovna stanica
Od: BigF
|
Pridané:
24.10.2013 7:42
Vacsina z tu prispievajucich len hresi na cenu. Ta pracovna stanica vyzera skvelo! Si uz konecne uvedomte, ze to nie je hracka pre 5rocne decko ale PRACOVNA stanica. Cena 4k$ je uplne v poho ked tam natrepete soft za desiatky tisic mozno za stovky...
|
|
Re: pracovna stanica
Od: b1sk
|
Pridané:
24.10.2013 8:41
suhlasim. Ten peniaz sa vrati okamzite! sam predavam taketo profi "hracky". Sam soft stoji desatisice eur rocne! toto zelezo za 4k ma dobry pomer cena/vykon.
|
|
Re: pracovna stanica
Od: lel
|
Pridané:
24.10.2013 10:57
ktory soft stoji 20.000 eur rocne?
also, desaTTisice
|
|
Re: pracovna stanica
Od: b1sk
|
Pridané:
24.10.2013 11:09
no predsa taky, ktory nenajdes na torente :)
|
|
Re: pracovna stanica
Od: lel
|
Pridané:
24.10.2013 13:18
uved jeden priklad z osobnej skusenosti Ty teoretik profesional :)
|
|
Re: pracovna stanica
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
24.10.2013 14:45
napr. VGStudio max a naslo by sa dost dalsich...
|
|
Re: pracovna stanica
Od: Houston
|
Pridané:
24.10.2013 18:00
Realne cisla:
VGStudio Max_Modul Actual
13.100 Eur
One year update/service agreement for 1AU VGStudio Max 2.2 node-locked, single user licence
1.875 Eur
One year update/service agreement for 3AU VGStudio Max 2.2 add-on module
3x750 Eur
Nikde tie desattisice rocne nevidim...
|
|
Re: pracovna stanica
Od: lel
|
Pridané:
24.10.2013 19:11
vsak vravim, teoretik profesional.. predal 5 kompov aj to stal len za kasou..
|
|
Re: pracovna stanica
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
25.10.2013 0:35
nepredavam, realne taku stanicu prevadzkujem, aj ked to nieje Mac Pro ale HP Z820 + soft popisany nizsie a mozem ti povedat, ze cena HW naozaj nehrala rolu pri cenach SW...
|
|
Re: pracovna stanica
Od: lel
|
Pridané:
25.10.2013 0:51
to nespochybnujem. ale "Sam soft stoji desatisice eur rocne!" je <>ovina ako mraky.. ale ked sa chceme tahat za slova, tak budme konkretni a skus teda napisat zoznam softu ktory potrebujes na to aby si rocne zaplatil 20000eur (desiatky tisic) :) vopred dakujem
|
|
Re: pracovna stanica
Od reg.: sevo82
|
Pridané:
25.10.2013 0:20
To je cena za jeden SW, aj ta vycucnuta z prsta (cena s jednym modulom alebo dokonca len cena modulu), bez modulov, skoleni, podpory a pritom so samotnym VGS si neprdnes, treba minimalne v tomto pripade pripocitat rekonstrukcny SW, nejaky CAD, PS + dlasie Adobe srandicky, Abaqus, Comsol multiphysics, matlab... A su dalsie aplikacie,kde su relacie podobne a komplet soft na takej stanici tie desattisice spravi...
|
|
Re: pracovna stanica
Od: andy bodorova
|
Pridané:
25.10.2013 0:38
ak tam neni itunes, tak to stoji za vylizprdel
|
|
Re: pracovna stanica
Od: bukvičák Jožko Rumeň
|
Pridané:
25.1.2014 3:32
Tam neni iTunes? To si ako nahram diskografiu jadranky?
|
|
Re: pracovna stanica
Od: Mr.G
|
Pridané:
24.10.2013 18:03
Takmer každý ku ktorému máš zaplatený maintenance.
|
|
Re: pracovna stanica
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
24.10.2013 9:07
ja nadavam na dizajn, pozri sa okolo seba a uvidis ze taky form factor nikam v kancelarii nepasuje
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
24.10.2013 8:27
Som fanusik Apple, aj ked pouzivam aj produkty od inych firiem (mobil Samsung S3, jeden notebook Lenovo, druhy MacBook Pro, atd.. - to len, aby nebolo, ze ovecka..). Ale dlhsiu dobu som si myslel, ze po smrti Steve-a firma stagnuje a len zije na tom, co doteraz vymyslel on. No s novym Mac Pro ma totalne dostali. Design aj samotne spracovanie je podla mojho nazoru nadcasove. O cene sa bavit nebudem, lebo je jasne, ze pre priemerneho Slovaka je to nehorazne, ale vo firmach, kde sa venuju grafike, designu, atd. je to zanedbatelne a vrati sa im to rychlo naspat. Dalej iPad Air je skutocne revolucionarny, ked ho porovnam s ktorymkolvek inym tabletom z pohladu funkcnosti, vydrze. Myslim si, ze dlho konkurenciu mat ani nebude. Pri MacBook Pro som mozno cakal trosku viac, ale cenou ma ako-tak potesili. Len ma zaujima, ci toto su stale napady zo suflika Steve-a, alebo chlapci pracuju uz na vlastnych veciach.
|
|
Re: u mad.
Od: megatron9000
|
Pridané:
24.10.2013 8:36
revolucionarny ipad :) mensi, s novsim hardwarom a novym softwarom. Aha, cize ako vsetko ostatne ...
Ci co konkretne je ta prevratna feature, ktora z ipadu robi top ?
Samozrejme toto nema byt flame, mpf. Mac Pro sa mi paci, aj ked vyzera ako kos na odpadky xD
|
|
Re: u mad.
Od: u mad.
|
Pridané:
24.10.2013 8:59
Prave to, co si sam napisal. Novy hardware, novy software, mensi, lahsi, tensi + samozrejme kvalita spracovania Apple, ktora je vzdy top, ci sa to niekomu paci alebo nie. Je univerzalnejsi a este viac pouzitelnejsi (prenosnejsi), ako predchadzajuce, ci konkurencne zariadenia.
|
|
Re: u mad.
Od: 354345
|
Pridané:
24.10.2013 9:37
univerzalnejsi? prenosnejsi? vsak je stale tak isto velky len hrubka je mensia. Sorry ale to co pises su hluposti.
|
|
Re: u mad.
Od: Franto123
|
Pridané:
24.10.2013 10:09
To nie sú hlúposti. To je excelentný marketing Apple.
|
|
Re: u mad.
Od: u mad.
|
Pridané:
24.10.2013 10:23
Vec nazoru a pohladu. Ja s tvojim nesuhlasim, ale neberiem ti ho. Skus sa na to pozerat podobne. :-)
|
|
Re: u mad.
Od: 3442342
|
Pridané:
24.10.2013 12:46
pozeram a nevidim tam vyhodu oproti ostatnym tabletom. Jedine co vidim na apple tablete je to ze je BFU friendly
|
|
Re: u mad.
Od: Tup
|
Pridané:
24.10.2013 20:45
neviem, ale držať v ruke 660g a 470g je dosť rozdiel napríklad pri držaní jednou rukou
|
|
Re: u mad.
Od: prdlajs
|
Pridané:
27.10.2013 0:44
Dam ti podrzat svojho 2-kiloveho vtaka jednou rukou, a potom uvidis, co je to rozdiel.
|
|
Re: u mad.
Od: sonyboy
|
Pridané:
25.1.2014 3:36
Áno, pre chlapa je v jednej ruke 190 gramov váhy naviac fatálny problém. Piči to je neuveriteľné čo tu niektorí chudáci plodia.
|
|
Re: u mad.
Od: amenufus
|
Pridané:
24.10.2013 8:40
Uvediem ta na spravnu mieeru - Mac Pro sa este vyvijal za zivota Jobsa. Takze treba dat dole ruzove okuliare.
|
|
Re: u mad.
Od: u mad.
|
Pridané:
24.10.2013 8:57
Ja som preto povedal, ze by ma to zaujimalo, lebo som to nehladal, ze kedy vlastne vyvoj tohto konkretneho modelu zacal, ani som to netvrdil, ruzove okuliare preto nemam.
|
|
Re: u mad.
Od: milan.ko
|
Pridané:
24.10.2013 10:45
1. revolucny, nie revolucionarny (treba pouzit slovenske slova, nie anglicizmy)
2. nie je revolucny, je len evolucny
Co sa tyka toho Mac Pro, tak to berem ako jedinu vec hodnu povsimnutia zo vcera. To je naozaj kus dobreho hardware a inovativneho dizajnu (a nemyslim tym valcovu skrinu, ale riesenie chladenia)
|
|
neviem
Od: zase ja
|
Pridané:
24.10.2013 11:00
MOzem sa spitat či ten 12 jadrovi CPU uz je nejak realne v obehu? Premna to je novinka viem len o 8 a dúfam ze tých 12 nemyslia Threadu.
|
|
Re: neviem
Od: siirii
|
Pridané:
24.10.2013 11:10
To je v akom jazyku toto?
|
|
Re: neviem
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.10.2013 11:37
Je to tento procesor: http://ark.intel.com/products/75283/
Jeho cena ma byt $2.618 USD.
|
|
Re: neviem
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.10.2013 11:44
Konfiguracie Mac Pro su tu: http://www.apple.com/mac-pro/specs/ (rozsirenia su v texte)
Celkom by ma zaujimalo kolko bude stat konfiguracia s 12 core Xeon, 64GB DDR3 ECC, 1TB PCIe SSD, 12GB VRAM GDDR5 (2x AMD FirePro D700 6GB VRAM)... tie starsie sa dali vyskladat aj za 15000$ len za bednu :D
|
|
Re: neviem
Od: 53534
|
Pridané:
24.10.2013 12:48
odrataj 5000 a mas realnu cenu tych komponentov
|
|
Zavádzajúca/neúplná anketa
Od: ... ... ...
|
Pridané:
24.10.2013 18:19
Používate alebo zvažuje používať ako osobný počítač už výlučne notebook alebo využívate a v dohľadnej dobe plánujete využívať aj desktop?
A tí, čo chcú používať iba desktop (ako piata otázka)?
|
|
Ha Ha Ha
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
24.10.2013 22:40
Inovatívna? Originálna?
Toto je čo?
http://dopice.sk/7uH
|
|
Re: Ha Ha Ha
Od: mylankooo
|
Pridané:
24.10.2013 23:14
To je Android ;)
|
|
Konfiguracia
Od: Mr.G
|
Pridané:
25.10.2013 7:33
Uzvanvam, ze ide o zaujimavy pocin. Paci sa mi to ako vyriesili chladenie (to jedine sa mi lubi). Ten tvar je otrasny a zvoleny len koli lahkej vyrobe (sustruzenie).
Vykonovo to vypada byt zaujimavi stroj, akurta mam pocit, ze im akosi nezostalo miest na druhy poriadny HDD - 256GB v dnesnej dobe nie je nic moc. SSD je fayn, ale na daky vacsi storage space bude treba pripajat exteny, teda ak to clovek nebude chciet vsetko tlacit do nejake cloudu.
|
|
Re: Konfiguracia
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.10.2013 3:35
No okrem sustruzenia su tam aj ine technologicke procesy procesy len by si sa musel tomu rozumiet ale chapem nie kazdy studoval strojarstvo.
|
|
Re: Konfiguracia
Od: Mr.G
|
Pridané:
28.10.2013 8:08
Vidím, že si nepochopil. Keby si zvolili akýkoľvek iný monoblok ,ktorý by nebol rotačné teleso, tak by sa im opracovanie podstatne predražilo.
|
|
Re: Konfiguracia
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
29.10.2013 22:12
No ja tam vidim aj frezovanie, brusenie, lakovanie.
A aj toto su technologicke procesy.
Neviem ci ti hovori nieco technologicky postup.
Nemam pocit, zeby to len vysustruzili a osadili komponenty.
|
|
dalsi int disk
Od: jonko
|
Pridané:
25.10.2013 10:51
thunderbolt 2 na externe pole ... so simple
|
|
trash can
Od: joer
|
Pridané:
26.10.2013 23:15
drahy smetiak
|
|
Re: trash can
Od: mam:Dost
|
Pridané:
27.10.2013 4:28
vyzera to ako rolka toaletneho papiera, bude aj v bielom? :D
vsimnite si co robi ten chlap v druhom videu s tymi rukami :D
on sa normalne snazi vonanovat cloveku tie sracky :D
|
|
som pochopil
Od: propro
|
Pridané:
27.10.2013 17:58
z videa som pochopil ze iba ten obal sa vyraba v usa . . .
|
|
sfafsfafsa
Od: Robo1111
|
Pridané:
27.10.2013 19:39
Aha...
2011 http://www.youtube.com/watch?v=AgYSpjU43ro
2013 http://www.youtube.com/watch?v=o9gLqh8tmPA
|
|
@REDAKCIA
Od: weeeeeeeeeeeeeeeeest
|
Pridané:
30.10.2013 11:06
Dobry den,
ste si isty touto vetou ?
"Zrýchlené bolo aj WiFi na maximálnych 300 Mbps použitím technológie MIMO s dvomi anténami, stále je podporovaná ale maximálne verzia 802.11n a nie 802.11ac."
|