|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tešíme sa
Od: assaddads
|
Pridané:
12.9.2012 21:43
všetci sa tešíme z nového iphonu ( v dobrom samozrejme )
|
|
Re: tešíme sa
Od: SamSungg
|
Pridané:
13.9.2012 8:20
Posielame kvety!
|
|
Re: tešíme sa
Od: gfhfghgfh
|
Pridané:
18.9.2012 9:56
To su chori ludia v tom Apple !
Vsade su uz (konecne) microusb nabijacky, takze nemame doma milion zbytocnych adapterov a telefon si mozme nabijat aj u znameho bez nutnosti lovit po konkretnom type a tito debili co podpisali zmluvu o standarde microusb si teraz urobia novy typ.
To chory clovek kupi tento telefon !
|
|
Re: tešíme sa
Od: suxi
|
Pridané:
19.9.2012 14:27
urcite sa na to da kupit redukcia, len za $100.
|
|
Re: tešíme sa
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
24.9.2012 9:40
aj na notebooky by sa uz mohli nejak znormovat tie konektory
|
|
Re: tešíme sa
Od: ...
|
Pridané:
13.9.2012 9:11
Okrem vacsieho displeja a par technickych vylepseni neprinasa nic nove. prvy telefon iPhone bez napadu, obavam sa ze Apple bez jobsa zaspal na vavrinoch.
|
|
Re: tešíme sa
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
13.9.2012 10:24
Som myslel že aspoň dizajn zmenia, no oni iba natiahli displej. Nič viac.
A nemá chybu teda ako inovatívny majstri dizajnu dali na zadný kryt "Designed by Apple in California, Assembled in China" a potom aj tie žnačky FC, CE a ten obrázok "nehádzať do koša" ma teda dostal :D
|
|
Re: tešíme sa
Od: danielasdasd
|
Pridané:
13.9.2012 10:29
Sak to je na kazdom jednom uz roky, ty si z jablone prave spadol?
|
|
Re: tešíme sa
Od: waveee
|
Pridané:
13.9.2012 10:44
mne sa velmi paci... ale do ios by som nesiel
|
|
Re: tešíme sa
Od: taDoKoho
|
Pridané:
16.9.2012 14:50
a do janky hospodárovej?
|
|
Re: tešíme sa
Od: waveeee
|
Pridané:
20.9.2012 14:50
možno
|
|
Do Janky vzdy...
Od: Dezo z chatrci
|
Pridané:
24.10.2012 21:21
Do Janky vzdy... aj styrikrat za noc...
|
|
Re: tešíme sa
Od reg.: raketa
|
Pridané:
13.9.2012 13:52
ja som zas cakal konecne podporu FM Radia, tymto je pre mna nepouzitelny..
|
|
Re: tešíme sa
Od: Kokolik
|
Pridané:
13.9.2012 14:22
Hej tiez sa neviem nabazit toho kvalitneho radioveho obsahu.. pretom nosim na pleci ten ozajsky magič
|
|
Re: tešíme sa
Od: peniskokotsen@gmail.com
|
Pridané:
18.9.2012 14:41
cicik, to ze ty radio nepocuvas neznamena ze vysielaju sracky, prave naopak, myslim ze ty si apple sracka
zamysli sa nad svojou logikou chlapce
|
|
Re: tešíme sa
Od: bukva
|
Pridané:
22.9.2012 13:30
myslím že rádio dnes počúvajú len pubertiaci a vodiči na cestách (dopravný servis)
Môj telefón podporuje FM Rádio a naposledy som ho zapol keď som ho prvý krát odskúšal..
|
|
Re: tešíme sa
Od: peniskokotsen@gmail.com
|
Pridané:
23.9.2012 11:57
takze miliony ludi ktori pocuvaju radio su sracky, hej?
neni si ty tak trochu OBR-KOKOT?
ozaj, myslis ze Tim Cock preblafol Jebsa?
|
|
Re: tešíme sa
Od: Adrique
|
Pridané:
17.9.2012 11:21
coooo? iphone naozaj nema fm radio? sak to mal moj stary SE K700i z roku pane 2005, t.j. 2 roky pred prvym iphonom. a uz v tej dobe nebolo fm radio ziadnou novinkou. som sokovany...
|
|
Re: tešíme sa
Od: Versace
|
Pridané:
13.9.2012 14:40
Designed by Norika in Peres. Assembled by Brano in Lunik IX.
|
|
Re: tešíme sa
Od reg.: raketa
|
Pridané:
13.9.2012 15:08
trosku trapne, ale napad bol dobry..
|
|
Re: tešíme sa
Od: Záhradkár
|
Pridané:
18.9.2012 9:38
ten symbol "nehádzať do koša" je tam preto, lebo hnilé jablka patria do kompostu.
|
|
Re: tešíme sa
Od: Norg0c
|
Pridané:
23.9.2012 20:03
Je to skratka dizajnovy kompost
Dizajn je subjektivna vec, ale 4ka a 5ka sa mi celkom co sa dizajnu tyka pacia, ale dat take peniaze za zastaraly hw, detsky os, chybajuce zakladne funkcie ktore mali nokie v roku 2000... no nemam na cele logo jablcka
|
|
Re: tešíme sa
Od: iDroid
|
Pridané:
5.1.2013 1:45
Prečo označuješ iOS ako detský?
Čo má menej ako android alebo WP8?
Je to síce vec názoru, ale myslím že od detského má ďaleko.Ak berieš podporu Bluetooth a rýpanie sa v systéme ako dospelácku vec, tak si asi ešte nedospel.Áno, mne sa páči že na takom HW ide ten systém tak ako by Android mohol iba v prípade, keby mal mobil 4GB RAM a 8 jadrový processor.Je to iba vec názoru.Každému vyhovuje niečo iné.Ale označovať niečo ako detské nie je na mieste v prípade keď ide o OS, ktorý používajú milóny ľudí a tisíce vývojárov s radosťou tvoria aplikácie.S radosťou myslím preto, že sa aj dobre predávajú a na rozdiel od Androidu sú aj funkčné a graficky prispôsobené.
|
|
Re: tešíme sa
Od: juroooooo
|
Pridané:
13.9.2012 11:41
tak pozooor velka zmena prisla,
uz nebudes musiet navliect na svoj iFon kondom ked budes chcet telefonovat pravou rukou :D
|
|
iPhone 5 vs Nokia Lumia 920
Od: mnm
|
Pridané:
13.9.2012 20:58
Veru Nokia priniesla predstavila viac inovacii:
. fotoaparat s optickou stabilizaciou obrazu
. displej PureMotion HD+, s moznostou ovladania v rukaviciach alebo perom, jemnejsi 332 ppi, rychlejsi 9ms, s vacsim rozlisenim 1280x768,
. bezdrotove nabijanie
. NFC
. zaujimave prislusenstvo JBL, Monster, atd.
Pozrite si podrobne porovnanie parametrov: http://bit.ly/SInHfh
test fotoaparatov: http://bit.ly/QmC17R
test nahravania videa: http://bit.ly/QSqhOI
|
|
Re: tešíme sa
Od: gdgdsg1111hihihiih
|
Pridané:
22.9.2012 19:29
Ta anketa nema chybu. Citatelia DSL.sk maju zmysel pre humor :D
|
|
.....
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
12.9.2012 21:48
uz vidim, ako zase budu u nas stat 600 eur
|
|
Re: .....
Od: karolkok
|
Pridané:
12.9.2012 22:39
Kopia Samsung Galaxy S III - minimalne 650€
Kopia iPhone 4S (5) - do 510€
ktoru kopiu si vyberies? :-D
|
|
Re: .....
Od: kamokere
|
Pridané:
13.9.2012 9:43
ruzove prevedenie nebude? biele je malo fresh
|
|
Re: .....
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
13.9.2012 16:50
Ružové prevedenie nebude lebo nemali čas vymýšľať také blbosti ale už unikli informácie o iPhone20
http://goo.gl/WBOvt
|
|
Re: .....
Od: peris
|
Pridané:
16.9.2012 10:37
Ten iPhone20 ma dostal :-)))
|
|
Re: .....
Od: Mitolo
|
Pridané:
6.10.2012 18:21
Pokiaľ viem iPhone u TMobile stojí 770 eur (Alebo 670, neviem).
SGS3 NA MP3.SK 488 eur.
netrepes kokocinky tak trochu?
|
|
Re: .....
Od: brzobohaty
|
Pridané:
13.9.2012 3:31
Kto nan nema p**uje, kto ano, miluje :)
|
|
Re: .....
Od: 456456464564
|
Pridané:
13.9.2012 4:06
kto ma rozum kupuje normalny telefon a nezaobera sa tymito p*cov*nam*
|
|
Re: .....
Od: Alino:
|
Pridané:
13.9.2012 7:19
s tvojim sedliackym rozumom by sme stale boli niekde tu http://dopice.sk/3zY
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2012 7:53
Lenze to aspon sluzilo na telefonovanie !!! Pri dump-fonoch, smart-fonoch, genius-fonoch, blb-fonoch a inych -fonoch uz vooobec nejde o telefonovanie, lebo to je iba 1%. Zvysnych 99% su blbiny co ista skupina konzervativnych a jednoduchych pouzivatelov vobec nepotrebuje. Takze to nie je telefon, ale vreckovy pocitac !!! Zodpoveda tomu cena ako za novy notebook, aj hardware (pre 8 rokmi absolutne nikto nerozoberal CPU a GPU v telefone a ci ma CPU 4+1 jadra) a vobec cela funkcionalita. Myslim ze normalny mobil skoncil niekde tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_6120_classic. Bol na hranici tych internetovych blbosti. Hardwer ako nudzovy fotak, nudzova kamera (320x240), MP3/3GP prehravac a diktafon uz mal. Okrem dalsich zakladnych ficuriek v softverovom vybaveni. Dodones mi bez problemov sluzi a dufam ze bude aj dalsich 5 rokov. Pouzivam ho ako TELEFON (!!!) nie ako nahradu netbooku ci tabletu.
|
|
Re: .....
Od: smartblboid
|
Pridané:
13.9.2012 8:16
Suhlasim s tebou Pjetro ale to je tvoj pohlad.
Ja som riesil este stare PDA a jedine co ma hnevalo bolo preco niekto nespravi telefon a pda kombinaciu. a hla, casy mi praju. az na to ze pred 10 rokmi by som neveril ze niekto bude akceptovat telefony s vydrzou 1 den (v tom lepsom pripade)
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2012 8:45
Pri telefonoch je zaujimavy trend: dakedy baterka v telefone vydrzala cely tyzden, mozno pri este starsich bez fotaku, kamery, radia, MP3/diktafonu a zakladnych softverovych ficur este viac. Dnes v smart-fonoch genius-fonoch vydrzi 1 den. Pokial nepride radikalna revolucia ci objav umoznujuci 10-nasobnu kapacitu baterii nasadit prakticky okamzite, asi sa to nezmeni.
|
|
Re: .....
Od: juhuhu
|
Pridané:
13.9.2012 9:31
kedysi, keď batéria vydržala jeden deň, bol to jasný signál, že ju treba vyhodiť (resp. odovzdať) a kúpiť novú. dnes sa taká výdrž považuje za úspech.
|
|
Re: .....
Od: nou
|
Pridané:
13.9.2012 12:33
je tu ale maly rozdiel. ten stary telefon si mal pichnuty vo vrecku a si ho vytiahol iba ak si potreboval zavolat alebo poslat SMS. teda bol 98% casu v pohotovstnom rezime. lenze co robime s dnesnymi smartphonmy? pouzivame ich cely den na pozweranie webu, hranie hier atd. a vyrbca sa moze aj rozkrajat ale proste tu spotrebu podsvietenia dyspleja a aj toho rpocesora neoklame. ked budete pouzivat smartphony tak ako tie stare telefony tiez vam vydrzia tyzden.
|
|
Re: .....
Od: ysdgdsf
|
Pridané:
19.9.2012 14:01
Dyspleja....AU!
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2012 8:45
Konzum je ciel. Aby fyzicka zivotnost komponentov bola LTT (len tak tak) na hrane zaruky ci moralnej zivotnosti ci nebodaj divnej nutkavej mody a sebouspokojenia - a potom si kup nove. Buducnost vyzera hrozivo: zastup unifikovanych, podla rovnakej mody oblecenych zombii, ktori cakaju na svoj novy jednorazovy, nerozoberatelny a neopravitelny iPhone, iPad, iBlb a ktori nebudu tusit nie len to, ze kedysi existovali domaci kutilovia schopni si svoj HW vylepsit ci svojpomocne opravit, ale ani to co bolo kedysi v utrobach stoloveho PC. A tito zombii budu moct spravit len jedine: kupit si novy obal na svoju hracku, pretoze ine sa s nou nebude dat urobit.
|
|
Re: .....
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2012 9:04
konzum závisí aj od ľudí - ak človek je spokojný s autom, ktoré vydrží 200 000km, vyvíjajú sa spojky, motory a kadečo iné čo vydrží 200 000km. Ak by ľudia chceli každý rok nové auto, rozpadávali by sa rýchlejšie. Ak by ľudia kupovali autá, ktoré im vydržia celý život, pravdepodobne by boli menej výkonné, drahšie, s menej featurami, ale trvácnejšie.
Vreckové počítače zvané smartphony sa vyvíjajú neskutočným tempom a sú jednou z najdôležitejších a najpoužívanejších technológií v životoch mnohých ľudí. Preto aj rok starý smartphone môže byť zastaralý a nový môže ponúknuť majiteľovi oveľa väčšiu hodnotu. Ostať pri 5 rokov starom vreckovom počítači nechce asi nikto. Zároveň sú cenovo dostupné (nemusíš si na nich brať leasing a splácať 5 rokov), tak si ich ľudia kupujú často. A načo by výrobcovia robili mainstreamové telefóny, ktoré vydržia 10 rokov, ak túto funkciu využije menej ako 0,1% používateľov?
|
|
Re: .....
Od: juhuhu
|
Pridané:
13.9.2012 9:36
android sprznil jednu zo základných možností linuxu, na ktorom je postavený: dokáže bežať na starom hw a je alternatívou pre tých, ktorí nechcú/nepotrebujú kupovať nové veci, lebo sú spokojní s tým, čo majú, kým im to funguje. android je naopak synonymom rýchleho morálneho a vďaka výrobcom a ich kurvítkam aj reálneho opotrebenia hw.
|
|
Re: .....
Od: jvn
|
Pridané:
13.9.2012 9:39
Nie tak celkom... pouzivam asi najlacnejsi Android phone na trhu - ZTE Blade - a JellyBean mi na tom bezi velmi svizne. Povedal by som ze o poznanie sviznejsie ako povodna v2.3.
|
|
Re: .....
Od: qweewq
|
Pridané:
18.9.2012 14:52
ZTE Blade - o com tocis? debilnejsi a nekvalitnejsi zaroven telefon ako tento som uz dost dlho nevidel.
pohyb v menu/rozviestenie displeja tlacidlom, galeria - to vsetko a omnoho viac pomale ako ko*ot! uplna cinska hracka
|
|
Re: .....
Od: nou
|
Pridané:
13.9.2012 12:36
ro sprznily vyrobcovia telefonov. videl som clanok ako dokazaly narvat posledny android 4 do uplne prveho adroid telefonu ktory bol uvedeny na trh. sice to nebolo 100% plynule ale fungovalo to tam. treba si teda vyberat vyrobcov ktory aktualizuju android pre svoje telefony.
|
|
Re: .....
Od: Alino:
|
Pridané:
13.9.2012 18:31
naprosto suhlasim, mobil je dobre si menit tak kazdy rok, nechapem vsetkych tych ludi co si myslia ze to je 10 rocna investicia... wake up people
|
|
Re: .....
Od: jozkoo
|
Pridané:
13.9.2012 13:23
tymito zvastami to tu produkujes stacas u mna autoritu. Radsej sa venuj prespesnejsim veciam.
|
|
Re: .....
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2012 8:48
http://goo.gl/TJW34
|
|
Re: .....
Od: jarmal
|
Pridané:
13.9.2012 9:03
mozno si si nekupil spravne PDA :) napriklad moje HTC z roku 2005 pouzivam dodnes a nechcem ho vymenit kvoli vydrzi baterie. original 7 rocna bateria a na bezne pouzivanie stale ten phone vydrzi minimalne 3 dni. vtedy HTC len vyrabala produkty ale nepredavala, cize si to mohol kupit bud ako I-mate v Azii alebo Qtek v europe (ja mam model S200). win 5 bol vtedny prevratny oproti predchadzajucim verziam, pretoze aj pri uplnom vybiti baterky si nic nestratil, vsetky data zostali zachovane. ma to modul na telefonovanie, wifi, bluetooth, infra connection. ficia na tom maily, spravy, internet (opera mini), atd. dotykovy display a aj pero. a ked si spomeniem, ze vtedy to asi stalo nejakych 500 eur, tak dnesne su predrazene totalne, pri dnesnej konkurencii by ceny mohli byt kludne polovicne.
|
|
Re: .....
Od: nonke
|
Pridané:
13.9.2012 9:56
ja s tim telefonujem. pocuvam hudbu, pozeram filmy na dlhsich cestach, v aute to pouzivam ako autoradio a gps, do skoly nepotrebujem priniest notebook, lebo potrebne veci viem popozerat aj is iphonom a ma esta vela dobrych aplikacii ktorych malokedy pouzivam no a fotak a video natacanie co castokrat pouzivame, ked srandujeme na motorke. ja som to kupil za 250eu bez pausalu(3gs 32GB), pouzity, ale stave ako novy. ja si myslim ze som robil dobry obchod, lebo ked by som kupil mp3ku, nieco na videa a taktiez notebook+ gps a fotak isto ze by som to vsetko nezozenil z 250eu. kto ma rad tesco fon, ten nech to kupuje alebo radsej iba pouziva linkovu a neha pokoj pre ostatnich, lebo ked on este nema fantaziu, mozno ze ostatni to maju
|
|
Re: .....
Od: totini
|
Pridané:
13.9.2012 12:03
to vsetko dokazu aj ine smartfony za lacnejsi peniaz, naco vyhadzovat 250 eur?
|
|
Re: .....
Od: fdgd
|
Pridané:
19.9.2012 14:03
:DDDDD to je čo za jazyk?
|
|
Re: .....
Od: antiapple
|
Pridané:
17.9.2012 13:32
ty trtko, ja si chcem teraz kupit novy mobil, ale chcem aby mal klasicku klavesnicu a aby vyzeral priblizne ako nokia n82 popripade n95 s tym, ze jeho technicke parametre budu porovnatelne s telefonmi tejto doby. nechcem tie velkodisplayove tehly co sa ani nezmestia do vrecka. a predstav si, ze ani po dvoch tyzdnoch hladania som taky telefon nenasiel. kvoli nejakemu applu sa teraz vsetci opicia po nich a klasicky telefon sa uz neda ani kupit.
|
|
Re: .....
Od: axiom
|
Pridané:
22.9.2012 22:19
skus si pozriet Xperia pro :)
pekna hracka a ak sa nechystas nainstalovat milion aplikacii a hier, tak je aj vcelku svizna a za dobry peniaz :)
|
|
Re: .....
Od: miro j.
|
Pridané:
13.9.2012 7:09
nebudu, Samsung uz vecera ohlasil ze ak iP5 ponukne podporu LTE poziadaju sudy v USA a EU o zakaz predaja.
|
|
Re: .....
Od: Ivo6610
|
Pridané:
14.9.2012 23:04
Možno sa Samsungu podarí zastaviť predaj ip5, ale kým sa mu to podarí, tak 2milionov blbcov prejde z ip 4S na 5 :D
|
|
No, nic moc
Od: truhlik2
|
Pridané:
12.9.2012 21:48
Tolko reci, 2 roky sa celkovo cakalo na 5ku, medzitym prisla 4s, zase sa cakalo, a zobrazovali sa informacie ze co tam zarucene bude. A oni sa nedotiahli ani na konkurenciu. Uz padaju akcie Apple ......... uz padaju, po 3gs ktory este pouzivam som nekupil 4s, ale ani 5ku nescem. Mobilne technologie su uz uplne niekde inde.
|
|
Re: No, nic moc
Od: siirii
|
Pridané:
12.9.2012 21:55
Prezraď nám kde sú? O čo prevratné budú majitelia iPhone 5 ukrátení?
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
12.9.2012 22:18
tiez by ma zaujimalo :) volat sa da, net to ma, 4s uz aj tak robi dobre fotky, apps tiez, hudbu prehrava ... mne sa len 5 moc nepaci, urcite nekupujem
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
13.9.2012 9:55
o LTE a NFC napriklad :)
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: Frees
|
Pridané:
14.9.2012 8:51
To kto zase vymyslel ze nema LTE. On LTE ma no na frekvenciach ktore su bezne v USA.
S NFC suhlasim aj ked zmysel v tej technologii prilis nevidim.
|
|
Re: No, nic moc
Od: siirii
|
Pridané:
26.9.2012 18:09
Aha takže budú ukrátení o ČIP v telefóne? Akú praktickú aplikáciu má NFC v súčasnosti?
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.9.2012 21:59
a vari sa pri uvedeni noveho ifonu ten stary nejak pokazi, alebo v momente prestane plnit svoje funkcie?
nerozumiem tejto mode, vyjde novy - MUSIM MAT! aj keby za oblicku.. tento cisty konzum je skaza tohto sveta
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:08
A co... Ja ho chcem a kupim si... moja vec... neries druhych ries seba... a zi svoj zivot nie druhych...
|
|
Re: No, nic moc
Od: karolkok
|
Pridané:
12.9.2012 22:43
Poznam par ludi co maju iPhone 4S, ale dovod preco nekupit 5ku proste u tychto ludi nenajdes. Proste ho musi mat z vnutoneho pocitu sebauspokojenia ze ma nieco viac a aby v restike s reznama ukazoval co ma ked to polozi na stol.
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:51
Ty si Pan... zvalstne ako si ludia domyslaju....
Mne sa ten telefon paci a plne mi vyhovuje aj os...
Co sa mam s nim teraz schovavat? Ja si nim ego nehonim...
To, ze si ho na kave alebo na pive polozim nastol a ty prejdes okolo a pomyslis si hovadiny tak to je tvoja vec mna to nezaujima...
|
|
Re: No, nic moc
Od: 465645645
|
Pridané:
13.9.2012 4:09
to ze ty si honis pod stolom nikoho nezaujima
|
|
Re: No, nic moc
Od: juhuhu
|
Pridané:
13.9.2012 9:48
už len to, že si ho položíš na stôl má svoju vypovedaciu hodnotu. kedysi si mal mobil v taške/vrecku a keď zazvonil, tak si ho vybral a keď dotelefonoval, znova hodil do tašky/vrecka. teraz musíš mať mobil na stole, aby si ho buď všetkým ukázal, že ho máš (tvrdíš, že to nie je tvoj prípad), alebo preto, že si na ňom závislý a potrebuješ stále kontrolovať maily, sms, čítať internet, hrať sa, alebo ktovie čo iné. skrátka, kedysi si mal mobil, aby ti neušiel dôležitý telefonát, teraz je náhradou tvojho sociálneho života.
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
13.9.2012 15:34
v mojom pripade su to tesnejsie vrecka na rifliach (ergo, platim dan za to, ze mi rifle robia super rit :))
a k ostatnym aplikaciam - co uz, aspon sa clovek nenudi vo vlaku / v buse :)
|
|
Re: No, nic moc
Od: iso
|
Pridané:
12.9.2012 22:57
sebauspokojenie si predstavujem inac, ako s iphonom
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:14
Ja nie som ty...
Tak si vyhon, ked sa chces sebauspokojovat...
Mne takato hracka urobi radost... to, ze ty mas ine hodnoty nazory ma nezaujima... zi ako chces kupuj si co chces raduj sa z coho ty chces...
Mna nepoucuj a ani nestojim o tvoje nazory na seba uspokojovanie...
Robte co chcete podla seba nie podla druhych... zjavne to poniektory zabudaju...
|
|
Re: No, nic moc
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:16
Tak prečo tu máš plnú diskusiu príspevkov ? zjavne ty tak nieje jedno čo ostaný kupujú.
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:19
je mi to skutocne jedno co si kupis...
Pre mna za mna aj huwei ci jak sa to vola...
|
|
Re: No, nic moc
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:22
jj, to je dobrá značka.
|
|
Re: No, nic moc
Od: 45645645
|
Pridané:
13.9.2012 4:10
pocuj na huawei p*cujes ale na apple nedas dopustit. Je to taka ista znacka. Ale tebe sa to uz nezda lebo ostatny dali o 300eur menej ako ty.
|
|
Re: No, nic moc
Od: tkingu
|
Pridané:
13.9.2012 8:33
ty si vydrety! nik na huawei nenadaval. strajkujes s pani ucitelkou :D?
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.9.2012 7:59
Si super-vyspely, istotne mas super-rodinu, super-vyplatu (vy**bat kazdy rok 500-600 € za dumbfon-smartfon-geniusfon nemoze kazdy), super-konicky, cas travis tiez super a hlavne mas super rebricek hodnot.
|
|
Re: No, nic moc
Od: jasom.....
|
Pridané:
13.9.2012 9:21
Vyzerá to že niekto píše pod nickom Pjetro de ale nieje to Pjetro de. :DDD
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
13.9.2012 10:26
No a? co tym chces povedat?
Kazde 2 roky ked uz... a ano na plat sa nestazujem a ani na svoj zivot ani na rodinu..... aky je v tom problem...
Zaujimave nazori mate niektori...
|
|
Re: No, nic moc
Od: 456456
|
Pridané:
13.9.2012 10:56
problem je v tom ze nutis svoje ostatnym
|
|
Re: No, nic moc
Od: iOvca
|
Pridané:
13.9.2012 11:11
najdi mi jeden prispevok, kde niekoho nutim kupit vyrobok Apple?
Opakujem to stale dokola: Kupte si co chcete!!!!
|
|
Re: No, nic moc
Od: meme
|
Pridané:
13.9.2012 8:37
Len pre tvoje info pan mudrlant, akcie apple asi nejako takto "padaju":
http://dopice.sk/3A2
Čuráksung Plastic Šmejd corp. sa na iP5 s ich SIII ani len nechyta, apple konkurencii zase raz vytrel zrak a zase im nezostane nic ine len kopirovat a kopirovat co v podstate uz nikoho ani trosku neprekvapuje ...
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.9.2012 9:17
Druhy odstavec je ironia alebo to nebodaj myslis vazne???
|
|
Re: No, nic moc
Od: abraxus
|
Pridané:
13.9.2012 9:53
kopírovať čo? však to nemá žiadne inovácie.
|
|
Re: No, nic moc
Od: ja.
|
Pridané:
13.9.2012 10:02
Drogy jsou spatny, annno?
|
|
Re: No, nic moc
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
13.9.2012 23:12
nepochybujem o tom, ze niektore zalezitosti niektore konkurencne telefony este nemusia mat domakane(hlavne browser by som videl pri iPhoneoch ako vec, ktora je daleko popredu oproti stock browsru u androidoch a WP), na druhu stranu som si nie isty cim konkretne vytrel Apple zrak konkurencii. Zatial co som pozeral specifikacie a porovnal som si to s Lumiou 920, tak Nokia vyzera byt lepsie zariadenie a bude velmi pravdepodobne za nizsiu cenu. Otazka je este ako na tom bude WP8, to si este pockam na nejake prve hands-on
|
|
článok
Od: Diskusia
|
Pridané:
12.9.2012 21:49
Posielam 4" kvety
|
|
aaaaa
Od: lubosisko
|
Pridané:
12.9.2012 21:54
Mi to pride divne ako stale rozpravaju o inovacii ze je to nieco nove co tu este nebolo. s tou prezentaciou noveho vyrobku mi to pride ako ked ponukaju na prezentaciach hrnce a snazia sa nahustit do ludi ze iba ich vyrobok je to najlepsie na trhu.. momentalne uz sa len totahuju za galaxy s3
|
|
Re: aaaaa
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:05
Preco by to tvrdit nemohli... takyto iPhone tu este nebol co je pravda... co sa ti na tom nezda... Samsung co predava a prezentuje... Ofca si aj ty len u inej znacky...
|
|
Re: aaaaa
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:15
Neoháňaj sa ovcami keď tomu pomenovaniu nerozumieš. Ovca nieje ten kto si kúpi samsung lol.
|
|
Re: aaaaa
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:17
A co si potom... Samsung ovca.., Android ovca...
Ja som Apple ovca slusnejsie fanusik firmy Apple...
|
|
Re: aaaaa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.9.2012 5:47
nieje samsung ovca, pretoze pokial ho samsung oyebabre ako oyebabrava teba apple , tak si kupi telefon inej znacky. Ale ty si kupis apple aj keby ti na gule dali elektrody a kazdych 5 sekund sa spustal prud :) Preto si ovca, nasledujes pastiera aj keby co bolo.
|
|
Re: aaaaa
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2012 8:38
nie je celkom pravda, ide len o priority.
Napríklad do minulého roka som ani neuvažoval o inej značke ako Apple, pretože v tom čase nikto neponúkal pre moje osobné potreby viac, ako iPhone 4 s iOS4/5.
Tento rok ako inovátor je Nokia a Windows Phone 8 je už celkom pekný systém (narozdiel od sedmičky, ktorá výrazne zaostávala) a už som myslel, že môj ďalší telefón bude Lumia 920, len ma sklamala váha a lesklé farby, ktoré tomu dávajú hračkársky pocit. Čiže asi ešte počkám jednu generáciu a potom sa ide na Nokie.
Čo sa týka iPhone, v 2007 priniesli revolúciu, no okrem nového pohľadu na smartphone vo všetkom ostatnom zaostávali. S iPhone 5 dobehli trh, no zároveň trh dobehol ich. iPhonu 5 nemám čo vyčítať, okrem nedostatku inovácií, čiže čakám, kedy Lumia dorieši svoje nedostatky, aby som mohol prejsť.
Nad Samsungom neuvažujem, súčiastky síce vyrábajú a vyvíjajú kvalitné, no ich mobilná divízia je bez kreativity
|
|
Re: aaaaa
Od: iOvca
|
Pridané:
13.9.2012 10:33
Ja viem, ze som ovca....
Pre mna je android spanielska dedina....
Mozno keby dlhsie premyslam tak mozno Nokiu Lumiu s w8...
|
|
Re: aaaaa
Od: kamarat moj
|
Pridané:
13.9.2012 11:53
len ten pastier uz zomrer :):):) tak neviem o com tocis
|
|
real phone
Od: Maceno
|
Pridané:
12.9.2012 21:58
Chlapy, tak tento, spadne len raz!
|
|
Re: real phone
Od: slovencinofon
|
Pridané:
15.9.2012 18:35
ktore chlapy? :D
|
|
apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:03
Pre vsetkych haterov odporucam zhliadnut apple.com a pozriet si vsetky videa a texty...
Technologia akou sa tento telefon vyrabal je obdivuhodna... tak isto aj mnozstvo detailov...
Konektor nieje len zmenseny... Po deviatich rokoch Apple opustil pôvodný 30 pinový dock konektor a predstavil jeho novšiu a výrazne menšiu verziu. Apple ho nazval Lightning a pri jeho pripájaní si už nemusíte robiť starosti s tým, či náhodou nie je hore nohami.
Nuz ale nieco ako detaili android ofcam nehovori nic a ani to nepochopia...
|
|
Re: apple.com
Od: VGK
|
Pridané:
12.9.2012 22:20
"Apple ho nazval Lightning a pri jeho pripájaní si už nemusíte robiť starosti s tým, či náhodou nie je hore nohami."
Mam sice iPhone, ale tymto argumentovat voci Andoridom mi pride ... vtipne.
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:29
mna to stralo... mna to potesilo...
|
|
Re: apple.com
Od: baca z velku Cibulu
|
Pridané:
12.9.2012 23:02
Mna by skor potesili take veci ako mal moj byvaly HTC a to ked som ho zdvihol zo stola ked zvonil hned sa stisil dalej nejaka dioda upozornujuca na zmeskany hovor alebo sms dalej kamera na 4 je zarovno zadneho krytu i ked mam nalepenu foliu na zadnej strane iphonu sklo alebo plexisklo je poskrabane...
v novom iphone 5 nevidim nic mimoriadne, jedine co je dobre je ten procak. ostatne zostalo a akurat sa zvacsil o 1cm a stensil. zadny kryt kamery zostal zarovno co bude znamenat poskrabanie
|
|
Re: apple.com
Od: baca z velku Cibulu
|
Pridané:
12.9.2012 23:04
a urcite pri tom ciernom fone bude ten cierny ram hned zodraty alebo poskrabany lebo mi to pride ako len povrchovo zafarbene
|
|
Re: apple.com
Od: mapple.pl
|
Pridané:
14.9.2012 8:27
na tom nieco bude. Anodized aluminium...toto spojenie nevesti nic dobre. Verim, ze cely fon bude po chvili pouzivania ako obehnuty dratenkou. V tomto pripade je biela jedina vhodna volba na pouzivanie.
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:06
no vidno, ze si nebol na stranke apple.com
ano je zarovno ale sklicko fotaku je zarirove.
Precision-Matched Inlays
During the assembly process, each iPhone 5 aluminum housing is photographed by two high-powered 29MP cameras. A machine then compares the images with 725 uniquely cut inlays to find a precise match.
Sapphire Crystal
Although the surface of the iSight camera is as clear as glass, it’s not made of glass. It’s actually sapphire crystal, whose hardness is second only to diamond on the scale of transparent materials. That means the surface of the lens is far less likely to scratch.
Diamond-Cut Beveled Edge
A crystalline diamond is used to cut the chamfers of iPhone 5. This process gives the beveled edge its beautiful sheen.
|
|
Re: apple.com
Od: baca z velku Cibulu
|
Pridané:
12.9.2012 23:10
moj zlaty safirove sklicko sa poskrabe rovnako ako obycajne sklicko... mozno neskor ale poskrabes ho... viem o com hovorim ma ho v troch hodinkach
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:16
okeej... netvrdim, ze je uplne neposkriabatelne ale co to vydrzi...
|
|
Re: apple.com
Od: baca z velku Cibulu
|
Pridané:
12.9.2012 23:18
az teraz som si vsimol jack premiestnili z hora dolu... no do pice to mi vadilo u htc najvaaac
|
|
Re: apple.com
Od: Bývalá Apple Ovca
|
Pridané:
12.9.2012 23:25
Marketingove kecy, keď predstavili iPhone 4, na ich stránkach si sa mohol dočítať, že to sklo sa používa aj niekde na prednych sklach helikopter.. Nájsť nerozbity iPhone 4/4S je ťažšie ako rozbity. Vyčkaj na recenzie
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:33
Ja si ho kupim a testnem si to sam... tak ako testujem iPhone 4 sranda, ze mi padol uz vela krat z roznych vysok na rozne povrchy a sklo mi neprasklo ani raz... Aj to predne sklo sa mi zda kvalitnejsie ako zadne... predne je viac odolnejsie aj voci skrabancom... A toho testujem uz 2 roky.., ale je pravda, ze pri nestastnom pade v zlom uhle praskne.., mal som tu cest vidiet zopar takych iP4... kamosovi tiez padol ale rovno na predok ako pri tych crash testoch... mne len na rohy pada... vzdy sa ho znazim zachytit este...
|
|
Re: apple.com
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
13.9.2012 8:17
Kašlem na taky fón, čo by som musel dávať pozor ako padá. Ja som pred pár dňami svoj obstarožný SE C702 o zem hodil a nič sa mu nestalo. Dvihol som ho a mohol som hneď telefonovať. Skús to spraviť so svojou iHračkou a môžeš ju rovno odniesť do separovaného odpadu.
|
|
Re: apple.com
Od: neviem
|
Pridané:
21.9.2012 14:03
... do iSeparovaného iOdpadu
|
|
Re: apple.com
Od: jvn
|
Pridané:
13.9.2012 9:37
tak si pozri drop testy iphone 4G vs Galaxy SII
http://www.youtube.com/watch?v=x9xiC6s6jE0
|
|
Re: apple.com
Od: Marek132
|
Pridané:
13.9.2012 12:09
pekny flaming ;)..
Ja vravim ako byvaly majitel iPhone 2G, ano nestastnejsi pad a display praskol. Uplne jednoducho.(osobna skusenost) Jeden znamy vlastnil dokonca 5 iPhonov. Od verzie 2G. Tu tusim az 2x. Z 5 mu display praskol na 3. To je fakt uzasne.. Posledny smartphone uz ma SII. Pri rovnakom pade HTC ci Samsung ostane takmer bez skrabanca.
|
|
Re: apple.com
Od: prdlajs
|
Pridané:
12.9.2012 22:21
Pri Nokii si si uz pred 20 rokmi nemusel robit starosti, ci je konektor "hore nohami". A ani ten konektor nemuseli nazyvat dalsim "cool" nazvom.
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:42
Az na to, ze cez ten nokiacky kabel spred 20 rokov sa dal sotva pouzit na presuvanie suborov mudrlant...
Jak to, ze ho nokia nepouziva...
|
|
Re: apple.com
Od: karolkok
|
Pridané:
12.9.2012 22:46
a nebol biely! a ta pogumovana ochrana je z menej toxickeho materialu! tak len mu daj. si zabil :-D
|
|
Re: apple.com
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:18
No tak tam dali symetrický konektor :D no to je toho...jaaj.
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:20
:D
|
|
Re: apple.com
Od: 4535345
|
Pridané:
13.9.2012 4:16
ja som tym konektorom prsuval subory. Ty si to fakt nedokazal? Tebe ozaj treba ten ajfon ked nevies pouzivat normalny telefon. Dufam ze na apple.com mas na vsetko navfod inak by si to nevedel ako to pouzit. Inak uz si sa naucil volat z toho telefonu ci teraz len cakas na novy navod?
|
|
Re: apple.com
Od: iOvca
|
Pridané:
13.9.2012 10:36
Cakam na navod...
|
|
Re: apple.com
Od: old
|
Pridané:
13.9.2012 14:51
prekvapili ma, že neprešli na univerzálny mikro usb. Zase aby si majiteľ všade nosil a strážil jediný špeciálny káblik, alebo si ďalší dokúpil za premrštenú sumu
|
|
Re: apple.com
Od: pcleader21
|
Pridané:
13.9.2012 22:49
tymto ma osobne nasral aj Asus Transformer Pad... ale inak som s nim fakt maximalne spokojny, osvecil sa na cestach a stretnutiach so zakaznikmi, velky prinos je ta klavesnicka :)
|
|
Re: apple.com
Od: kukajdo
|
Pridané:
14.9.2012 18:02
tak to si ty ten co beha po domoch a ponuka vyhodne poistenie!
|
|
Re: apple.com
Od: jvn
|
Pridané:
12.9.2012 22:48
A co ma auFon take skvele naviac, kvoli comu musi stat dvojnasobok oproti konkurencii? Vlastnim napr ZTE Blade za par supov a v pohode na nom spravim to co potrebujem a pouzivam ho aj pri praci ked nemam po ruke notas. JellyBean je celkom svizny na tom. V porovnani s kamosovim 3G som nemal pocit, zeby som o nieco nenahraditelne prisiel i ked moj fon stal len 1/5 ceny :)
|
|
Re: apple.com
Od: hud
|
Pridané:
12.9.2012 22:50
A oni nepouzivaju microUSB na nabijanie? sak este v roku 2009 deklarovali podporu.
|
|
Re: apple.com
Od: rwerweqrwe
|
Pridané:
13.9.2012 8:15
nie je microUSB v EU povinna pre nove mobily?
|
|
Re: apple.com
Od: Jeanledius
|
Pridané:
13.9.2012 9:21
To som sa aj ja divil... ale vyzera to ze pre nie vsetkych platia rovnake pravidla...
|
|
SOLD OUT
Od: Predajca
|
Pridané:
12.9.2012 22:08
Obchody s campingovym vybavenim hlasia vypredane. Ovce idu stanovat pred Apple Store-y.
|
|
a co material ?
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
12.9.2012 22:42
viac ako reklamne zvasty ma zaujima material predneho a zadneho krytu... lebo 4 a 4S sa pri pade z minimalnej vysky aspon predna cast displeja a zadna cast (sklo) rozpadne na 999999999x10^25 casti.. sice displej este funguje ale je to na cock...
|
|
Re: a co material ?
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 22:53
mne padol x y krat a nerozbil sa ani raz... zvlastne... zalezi ako dopadne... ja mam vzdy stastie a padne na roh...
|
|
konvertujem
Od: Bývalá Apple Ovca
|
Pridané:
12.9.2012 22:47
Nove iPod nano - dizajn ala Nokia N9 + UI zo Sony PS Vita = hnus. Ten súčasný s klipom je genialny + remeň na ruku ako hodinky
Nove iPod touch - slušny update, ale tie farby, remienok na ruku, nejaky obdlznik vzadu hore, asi na Wi-Fi antenu, začina sa to komplikovať
Novy iPhone - vsetko sa vedelo do predu, zaujala jedine ta vaha, namiesto tenkosti mohli dať väčšiu baterku, potapajuca Nokia priniesla pred tyždnom nejake inovacie, predlženy 4" vyrobeny LG/Sharpom, A6 chip vyrobeny Samsungom, LTE chip vyrobeny Qualcommom pre mňa nie su inovacie
Za čias Steva Jobsa som bol hrdou Apple ovcou, ale to čo predstavili dnes ma presvedčilo o tom, o čom su tie žaloby na Samsung. Mňa omnoho viac zaujala Lumia 920
Novy iPhone -
|
|
Re: konvertujem
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:01
ten display je natiahnuty preto aby si stale mohol dociahnut jednym prstom v jednej na horu cast obrazovky... preto nieje sirsi... u g3 som musel prechytavat...
Ale sak budis, ked sa ti nelubi nekupuj...
|
|
Re: konvertujem
Od: iOvca
|
Pridané:
12.9.2012 23:02
*v jednej ruke
|
|
Re: konvertujem
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
12.9.2012 23:11
myslis v lavej... pravu mas urcite obsadenu...
|
|
Re: konvertujem
Od reg.: appleman
|
Pridané:
12.9.2012 23:19
tak to tebe aj jozkove remenovi od minul emuseli narast prsty. inak si to neviem vysvetlit.
|
|
Re: konvertujem
Od: Tup
|
Pridané:
13.9.2012 8:54
plne súhlasím až na jednu vec - naťahovačky so Samsungom začali pred 2 rokmi, pri uvedení prvého Galaxy smartphonu, kedy ešte Samsung nepredstavoval pre Apple takmer žiadnu hrozbu a kedy Apple mal ešte inovatívne produkty, ako iPhone 4 a Android mal úspech ešte len s Motorolou Droid v USA a v Appli vládol Steve Jobs, to, že ich od vtedy valcuje Samsung je len zhoda okolností, ktorá sa vtedy nedala čakať.
Mimochodom, Samsung je obrovská firma a ich výroba a vývoj čipov a displayov sú obdivuhodné, ako aj niektoré iné divízie. No divízia zodpovedná za telefóny neprejavuje ani náznak kreativity a inovácie, proste vopchajú všetko, čo im ostatné divízie naservíruju, skopíruju všetko, čo je úspešné a potom to už len pretláčať na trhu. S Voice pár mesiacov po Siri s rovnakým interface? You must be kidding me. Taký Google Now, to je inovácia (v dobrom, samozrejme)
|
|
Re: konvertujem
Od reg.: Thorin48
|
Pridané:
13.9.2012 14:07
aj tvoja angličtina je inovatívna :D
|
|
smejem sa
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:22
"Displej stále nemá HD rozlíšenie a tak 720p videomateriál je potrebné pri prehrávaní zbytočne zmenšovať. "
to akože každé jedno video treba konvertovať...to tam proste nenahodím len tak akýkoľvek formát a rozlíšenie ?
Niesom majtel iVecí a viem že videá trebalo do ipodu a pod. konvertovať, však to bolo aj na iných (symbian atp) ale ja už že človek takéto zbytočnosti nemusí riešiť. (už asi chápem prečo tie iMacky musia mať intely i7 :D
|
|
Re: smejem sa
Od: rontoron
|
Pridané:
13.9.2012 2:06
nie, nemusis nic konvertovat...funguje to ako pri telke napr, mas HD ready, pustis full HD film a mas ho normalne cez cely obraz
co sa tyka prehravania roznych formatov tak staci stiahnut z appstore nejaky prehravac(je ich tam vela) a ten ti prehra vsetko...divx,mpeg,avi atd atd atd
|
|
spomínam
Od: Robo1111
|
Pridané:
12.9.2012 23:24
Spomínam si na tie horlivé debaty pod recenziami Galaxy Ska keď som ho pred 2r. išiel kupovať ako sú 4" strašné veľké a nepraktické a že žiadny iphonista to nekúpi lebo by si dolámal prstiky.
|
|
Re: spomínam
Od: ja.
|
Pridané:
13.9.2012 10:10
Presne tak, nazyvali to padlami a podobnymi nazvami a ze oni to nepotrebuju. Ale ked s tym pride Apple, uz je to hned najlepsia vec hned po maslovom chlebe.
Rovnako to bolo aj s multitaskingom. Najprv ho nepotrebovali a potom boli veeelmi inovativni.
V dobrom, samozrejme.
|
|
Re: spomínam
Od: Tup
|
Pridané:
14.9.2012 11:21
rovnako to platí aj opačne, vyšiel prvý iPhone, výsmechy boli, že aká je to tehla, zrazu aj 5 palcová obrazovka je v pohode ;-)
|
|
Re: spomínam
Od: ja.
|
Pridané:
15.9.2012 11:04
To sa mu nesmiali kvôli veľkosti, ale kvôli funkciám. Tehla mala podobný tvar a funkcie.
V dobrom, samozrejme :-P
|
|
ajfoun vs. cina
Od: asdsfd
|
Pridané:
12.9.2012 23:43
Uz tento cinsky smartfon za 300 eur vybavou siaha na ajfoun 5 (a vzhladom k tomu ze kvalita apple produktov je otazna tak mam obavy ze aj kvalitou) http://www.fony.sk/clanky/6467-huawei-ascend-g600
|
|
Re: ajfoun vs. cina
Od: antharmann
|
Pridané:
13.9.2012 8:20
No ty vole.. obdlznikovy tvar.. zaoblene rohy.. reproduktor v strede.. a ma to dominantny display!!!
to bude pekna zaloba..
|
|
Re: ajfoun vs. cina
Od: abraxas
|
Pridané:
13.9.2012 10:22
za 225 EUR môžeš mať tento čínsky zázrak
http://goo.gl/VgkU8
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
13.9.2012 0:26
viete niekto ci ma tento novy iPhone bluetooth? lebo mam taky dojem ze nema....
|
|
Re: .....
Od: xvzf
|
Pridané:
13.9.2012 0:27
pre upresnenie, ten dojem mam konkretne z porovnania na http://mashable.com/2012/09/12/iphone-5-compared
|
|
Re: .....
Od: xvzf
|
Pridané:
13.9.2012 0:28
pardon, z tohto: http://is.gd/TV4jeK :DDD
|
|
Re: .....
Od: xvzf
|
Pridané:
13.9.2012 0:29
aha, tak uz to tam pridali... ked som to cital tesnt po zverejneni, bluetooth im v zozname pri iPhone 5 chybalo ...
|
|
A už to začína...
Od: Patenty
|
Pridané:
13.9.2012 7:15
http://androidandme.com/2012/09/smartphones-2 /samsung-htc-to-block-us-eu-sales -of-iphone-5-using-lte-patents/
HTC a Samsung vs Apple.
|
|
Re: A už to začína...
Od reg.: yanick
|
Pridané:
13.9.2012 8:56
... a zaujimave bude aj toto http://goo.gl/QjnBu
(Čínsky výrobca si patentoval dizajn iPhonu 5 skôr ako Apple )
|
|
krmivo
Od: anonym22
|
Pridané:
13.9.2012 8:07
krmivo pre ovce zacina byt poriadne drahe
|
|
.............
Od: DRDRE
|
Pridané:
13.9.2012 9:14
Mne sa hnusí prístup jablka predávať kurva predražené vecy len pre image ale ludia sú sprostí tak to kúpia a tento nový nemá ani HD displej CTJB? Načo je to teda? Oničom :P
|
|
Re: .............
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
15.9.2012 15:15
HD displej si nechali do iSračky číslo 6. Potom sa budú chváliť že inovácia, novinka - retina displej.
;)
|
|
re...
Od: reakcia
|
Pridané:
13.9.2012 9:39
Ja by som ho v EU zakazal uz len z dovodu ze vsetky telefony v EU musia mat microusb nabijanie = rovnaka nabijacka pre vsetky telefony, az na apple to vsetci aj dodrzuju...
Takze zakaz predaja v EU
|
|
Re: re...
Od: reakcia
|
Pridané:
13.9.2012 14:47
porusuju toto co sami podpisali:
http://dopice.sk/3A7
|
|
Re: re...
Od reg.: julus
|
Pridané:
14.9.2012 6:38
Zase to obisli redukciou:
http://engt.co/OrLyy3
|
|
Re: re...
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
15.9.2012 15:18
Len aby tá redukcia bola štandartne v každom novom balení mobilu určeného na trh EU. Alebo aj na tom budú chcieť zarobiť?
|
|
N920 vs iP5
Od: josko
|
Pridané:
13.9.2012 10:13
Ked prisla nokia s mobilom ktory priniesol aj nieco nove tak to bola podla vasho nadpisu tehla. Ked pride apple s niecim co tu je uz asi 2 roky tak je vykonnejsi. :D Klobuk dole pred objektivitou. :)
|
|
Zavist
Od: thrubovc
|
Pridané:
13.9.2012 10:15
Vsetci nadavate koli tomu ze zavidite Apple ich uspech. Aj ked sam nesuhlasim s ich politikou a nikdy (aspon zatial) by som IOS v telefone mat nechcel, musim uznat ze je to jeden paradny telefon a ako cena odpoveda kvalite a faktu, ze to je apple
|
|
Re: Zavist
Od: utekaj
|
Pridané:
13.9.2012 10:35
ovca na pol ceste (aspon zatial)
|
|
Re: Zavist
Od: Pikoliter
|
Pridané:
23.9.2012 14:04
paradne nekompatibilny jedine tak, clovece..
|
|
Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: mmm555
|
Pridané:
13.9.2012 10:20
Veľmi pekný telefón, ale pár vecí tam chýba:
- nemá microSD,
- nemá microUSB,
- nemá vymeniteľný akumulátor,
- nemá NFC,
- nemá HD obrazovku,
- nemá LED notifikáciu,
- nemá priamy prenos súborov cez USB
...
Škoda.
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: juroooo
|
Pridané:
13.9.2012 11:52
vyborne zhrnute
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: jozkoo
|
Pridané:
13.9.2012 13:33
- microSD je v sucastnosti zbytocne obsolutne nadbytocona nevyhovuvujuca vec
- microUSB nikto nepouziva toto rozhanie je pomale a oproti lighting velmi neprakticke
- akumulator ne dobre ze je nevymenitelny a vymenia ho ti ho zadarmo v apple
- NFC absolutne netreba naco je kolu toto
- HD obrazovku ti netreba co na tom xces robit orazovka je vyborna s vybornych odtredenim sklom volanym gorila
- LED notifikaciu praveze a zablika ak si notifikovany
- USB mozes len fotky a videa prenasat co ine b si na mobile xcel prenast zbytocnost
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: mmm555
|
Pridané:
13.9.2012 13:50
-microSD mne chýba, keď natáčam na jachte a som bez bez computeru, rád by som po niekoľkých dňoch iba vymenil kartičku
-microUSB mne chýba, okrem iného aj kvôli nabíjačkám na letiskách, ktoré sú hlavne microUSB
-vymeniteľný akumulátor mne chýba, ja to ocením, keď som na hrebeňovke v Nízkych Tatrách alebo splavujem Hron
-myslím si, že 1280x720 by som mal vo svojom iPhone radšej, ako neštandard
-LED notifikácia je super, ak Ti LEDka na mobile počas porady bliká takou fabrou, aká udalosť v mobile nastala
-cez USB by som si rád preniesol napríklad moje zip súbory, ktoré si doma do telefónu uložím a niekde inde si ich potom vložím do iného computer
Čiže zostávam pri svojej 4S.
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.9.2012 13:28
jaj tak ty mas 4S? sa nejdem potom hadat. Vsak 4S toto nepodporuje tiez co si napisal
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: 5646545646
|
Pridané:
14.9.2012 18:06
a v Dubaji by ti tam co chybalo?
a este ti neladi k tvojim zlatym kluckam na veyrone co...tolka smola
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: Robo1111
|
Pridané:
13.9.2012 15:21
microUSB nikto nepouziva? Sa uvedom, pouzivaju to takmer vsetci. A sd karta tiez potesi, nestoji to take sialene prachy ako vstavana pamat a mozes to vyberat. A inak kde vydis ze te novy konektor je super rychly? A ta vydrz tiez nieje nijako zazracna, sIII je na tom papierovo lepsie. Realne to tazko ja posudim.
|
|
Re: Dobrý telefón, akurát mi tam niekoľko vecí chýba
Od: erčzrz
|
Pridané:
18.9.2012 9:52
paneboze Jozkooooo zasa nam z drhol !!
|
|
hd video na takom malom displeji :)))
Od reg.: viperman
|
Pridané:
13.9.2012 11:58
to negativum s tym hd displejom trosku nechapem :) pozerat video na takom malom displeji a este toboz hd mi prijde cudne:)
|
|
Re: hd video na takom malom displeji :)))
Od: mmm555
|
Pridané:
13.9.2012 13:23
Rozlíšenie 1136 x 640 je neštandard. Chýba mi štandardné rozlíšenie 1280 x 720.
A škoda, že si neviem pozrieť väčšinu webov, ktoré používajú zlú technológiu FLASH a preto si neviem kúpiť letenku alebo objednať hotel a podobne. Ale snáď FLASH zahynie...
|
|
Jablko
Od: Héj hyntam na západe
|
Pridané:
13.9.2012 13:22
A šak to je biznis, srať na to čo má a čo nemá
Normálne si to ludia kúpia, jablko zarobí a je to a vaše reči tomu nezabránia. A keď má niekto 800€ na telefón, šak to je super, mať keš je super
|
|
Re: Jablko
Od: gsaga
|
Pridané:
13.9.2012 19:02
ale co tvoja dusa lol :D
|
|
Eye Phone
Od: Philip J. Fry
|
Pridané:
13.9.2012 13:23
Shut up and take my money!!!
|
|
IHPONE5
Od: jozkoo
|
Pridané:
13.9.2012 13:36
som v podstate raz we iphone 5 vyzera ako vyzera a ostavam pri mojom iphone 4S. Idem upgradnut iOS na 6 19 septembra sa nenormalne tesim na toto cakam uz dlho super mapy street view a v lastny youtube prehravas supeer.
Uz sa tesim na iphone 6 !!!! Ten musi byt uz inovativny nie ako 5.. Kupujem iphone 6 uz coskoro.
|
|
Design
Od: Dizajnér
|
Pridané:
13.9.2012 13:41
iPhone stratil čistotu dizajnu. Ten ich slávny Sir Jonathan produkoval skvelé dizajny len keď mu do roboty kafral Jobs, ta čierna verzia vyzera ako z uhoľnej bane v Handlovej
|
|
Re: Design
Od: iOvca
|
Pridané:
13.9.2012 15:20
Dizajn je nadcasovy tak naco ho nejako brutalne menit...
Nelubi nekupuj...
Dizajn je zmeneni dost oproti iP4 a takisto hlavna zmena je material...
|
|
Re: Design
Od: Robo1111
|
Pridané:
13.9.2012 23:03
A ty čo tu máš potrebuje všetkých presviedčať o svojích názoroch ? To ťa snáď apple najal aby si hateroval. :D
|
|
Re: Design
Od: iOvca
|
Pridané:
14.9.2012 7:29
Clanok o iphone 5 ak dobre vidim... nikoho nepresviedcam... to si len ty stale domyslas... tak ako kazdy z android fanov tu nieco jeblo... tak jebem tu aj ja prispevky, kedze som ofca... Pisem sem moje osobne nazory a fakty... ked s nimi nesuhlasis nereaguj... nezaujima ma tvoja odpoved...
Uz si nedomyslaj.... Skutocne nikoho nepresviedcam... to by som tie vety musel formulovat inac... wake up...
PS: Kupujte si co chcete... ci android samsung, ci apple, ci nokia , ci huwai, je to na Vas co sa vam paci vyhovuje naco mate financie...
|
|
Re: Design
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.9.2012 13:32
pravda odkedy nas bozk steve opustil nevidim inovacie :( To bol clovek ktory zmenil ludske chapanie samych seba. To je velka skoda ze vizionar filantropik a genius nas musel opustit. On miloval apple. Apple bol jeho produkt. Iba po jeho nastupe cena neuveritlne prekonala vsetky rekordy na tejto planete je to uwastne ako jeden malycky tvor dokazal neskustocne veci..
|
|
Re: Design
Od: ewrqwetrqt
|
Pridané:
15.9.2012 8:57
obdivujes toho rudodebila, ako keby to bol nejaky poloboh.
|
|
Anketa
Od: Soky
|
Pridané:
13.9.2012 16:04
ako to že ste v ankete vynechali takeho velkeho vyrobcu ako je SONY? :D
|
|
Objektivita na DSL.sk ...
Od: dartwader
|
Pridané:
13.9.2012 16:50
... zabita
|
|
apple sa ukazal...
Od: rely
|
Pridané:
13.9.2012 18:06
A tu to vidime... miesto toho aby nieco apple vyvinul len chodil po sudoch a snazil sa zakazat predaj samsungu ....este ze som si kupil s3 :))
|
|
Ovečky
Od: OvceOvce
|
Pridané:
13.9.2012 18:11
:))) Pobavilo
http://dopice.sk/3Ad
|
|
Re: Ovečky
Od: Robo1111
|
Pridané:
13.9.2012 23:06
Pobavilo a utvrdilo vo veľa veciach :D
|
|
Re: Ovečky
Od: HKJ
|
Pridané:
13.9.2012 23:30
geniovia, potesilo, nie pobavilo :D
|
|
Re: Ovečky
Od: reakcia
|
Pridané:
15.9.2012 11:17
:P parada, trefne videjko... je to jedno co to dokaze, hlavne ze je to novinka a kazda ofca ju musi mat...
|
|
Stacilo!
Od: Citatel
|
Pridané:
14.9.2012 17:34
Kto je lepsi? Android alebo ivce? Deti ,uz stym prestante , za 15 rokov budu tie technologie tak daleko , ze sa budete hanbit za kazdy svoj prispevok ohladom ospevovania a dokazovania svojho oblubeneho telefonu. Ja som vo vasom veku neriesil ci je lepsi Atari alebo Comodore , sme sa na tom zabavili a vyuzivali k nasej spokojnosti. Nemali sme cas ani chut si dokazovat co je lepsie. Vsak vas vase deti vysmeju , ked si v historii vyhladaju vase komenty.( samozrejme v dobrom:-) )
|
|
Re: Stacilo!
Od: ceko2
|
Pridané:
15.9.2012 19:30
Samozrejme ze ATARI !!!!!!!!!! ;-)
|
|
vydrz
Od: Coolerman1
|
Pridané:
15.9.2012 13:13
aj tak je najlepsi telefon Nokia C5-00 5MP ,vydrz baterky 2 tyzdne co chce clovek viac ,kaslat dotykovy telefon ked vydrzi 2 dni
|
|
xxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
16.9.2012 10:56
Mam N95 tam je uz roky vsetko co potrebujem, GPS, WIFI, 5 megapixelovy fotak, a kadeco, a som spokojny, vtedy cierna nikia prebehla dobu do pismena, ostatny uz len aplikaciamy a dysplejom dobehuju, a tiez sa pripapajam Atari jednoznacne
|
|
iPhone clanok
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
18.9.2012 7:12
Nove iPhone budu vyzadovat nove SIM karty. V clanku som to nenasiel. iPhone 5 ma nanoSIM. Naposledy ked Apple zaviedla microSIM tak vacsina smartphonov na to potom presla. Tu vsak je otazne naco toto zas bolo dobre. Nic nove to neprinasa a zmensenie SIM je skor len nakladnem ako prakticke, neprinesie ani gram uspory vahy. Najvacsim problemom je kompabilita, kedze na nanoSIM zatial nie su redukcie do starsich telefonov.
|
|
Tiez som bol proti smartfonom
Od: N95 User
|
Pridané:
19.9.2012 12:42
Tiez som mal N95 a len suhlasim, ze to bol podareny telefon (kludne 3-5 dni pri castom telefonovani). Vydrzal mi 4 roky a este by sa to s nim dalo potiahnut. Teraz mam smartfon nabijam kazdy den (pre istotu), no aplikacie a svizne/pohodlne prehliadanie netu mi predcia dlhu vydrz baterie. A ked chcete oboje kupte si Motorolu Razr 2.
Smartfon je ako male PC. Notebook vam tiez nejde na baterku 3dni.
|
|
Rozhorčovanie sa pred predstavením iPhonu 5
Od: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
Pridané:
22.9.2012 21:36
hľadajte dole príspevok od užívateľa ALEXANDERSTICK, ten uz asi spachal samovrazdu :)
http://dopice.sk/3GB
|
|
Re: Rozhorčovanie sa pred predstavením iPhonu 5
Od: Chobotik
|
Pridané:
26.9.2012 11:44
Chudak :D
|
|
To je sracka a nie telefon
Od: Klitak
|
Pridané:
24.9.2012 16:46
Ta iSrcka je katastrofa, este aj ukradli LTE Samsungu. To je prd pre buzne, tu sunku nema zmysel komentovat.
|
|
design
Od: pepezv
|
Pridané:
25.9.2012 18:06
Oni by ten design mozno aj chceli zmenit, len sa boja ze ich niekto zazaluje :)
|
|
iPhone iPad a iný odpad
Od: Patt
|
Pridané:
7.10.2012 11:50
Toto všetko sú tak zbytočné a hlavne predražené veci, bez ktorých si viem život predstaviť...
Ale musím uznať marketing majú silný...
Mám Xperiu Pro a som absolútne spokojný.
|
|
ajfon
Od: iphoneee
|
Pridané:
23.11.2012 12:02
POZOR POZOR UKIKLI INFORMACIE O iPhone 10 !
dajte si do googl-obrazky iphone 10 !!! xD
|