|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a máte to
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
12.6.2012 0:25
„hejterom“ odkazujem aby skapali ;)
(bwt. skúste si tipnúť akú novinku uvidíte v najbližšom top notebooku od Asusu.. etc.)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.6.2012 2:08
No neviem, ak Tim Cock...ehm...Tim Cook ostane pri kormidle este zopar rokov, tak bude viac "hejterov" ako "eplistov" ;-)
... a mozno nie,ked je Apple udajne najvacsi, mozno si o sebe mysli, ze je aj najsilnejsi ... ale to iste si o sebe myslel aj Golias ... cize pri usilovnom hladani si Golias svojho Davida skor, ci neskor najde a nebudu ani "hejtri", ani "eplisti", ale ostanu len "pozostali"
|
|
Re: a máte to
Od: rthgrotuh
|
Pridané:
12.6.2012 12:08
Notebook bez ethernet????
WTF ?
|
|
Re: a máte to
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:11
vsade mas wifi a redukcia existuje.. vo co go... prijde mi crazy pripojovat notebook v dnesnej dobe kablom...
|
|
Re: a máte to
Od: 234234
|
Pridané:
12.6.2012 12:27
pretoze kabel je tak nestabilny. vdaka bohu za Wifi ktora nie je nicim rusena
|
|
Re: a máte to
Od: majkyky
|
Pridané:
12.6.2012 13:27
Tu redukciu mali dat ako sucast balenia a nie dokupovat este...ved to je smiesne :D
|
|
Re: a nemame to
Od: fsdfdsfsdfs
|
Pridané:
12.6.2012 18:13
to mali , ale to by nezarabali dalsie prachy, vsak ten book je neuveretilne lacny, tak naco ethernet :)
ale inak hezky design aj vykon, bral by som to na windows :-), nebyt tej ceny a menej standartnych konektorov.
Displej mi pride trochu sialenost, co z velkeho rozlisenia ked sa nakoniec bude vsetko prepocitavat aby to zobrazenie bolo pouzitelne, ale mozno to daco prinesie. Osobne by som radsej bral displej ktory pri akomkolvek rozliseni bude zobrazovat rovnako dobre ako v nativnom ;-)
|
|
Re: a nemame to
Od: dfasdfasd
|
Pridané:
12.6.2012 21:27
Ved to je presne to, co to bude robit. Alebo si myslis, ze vsetko bude 2x mensie? App v Mac su vektorove (okrem obrazkov, tie ale vdaka nasobeniu budu rovnako kvalitne ako doteraz, akurat ze 4px budu ukazovat to, co doteraz 1px)
Ak v iPhone zvacsili rozlisenie, nestalo sa to, ze vsetko bolo male.
|
|
Re: a máte to
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 8:34
A načo by mali všetci majitelia redukciu, aj keď ju možno väčšina nevyužije? Máš pocit, že je na svete málo odpadu?
|
|
Re: a máte to
Od reg.: leader
|
Pridané:
13.6.2012 22:45
comment fail
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:32
Ako vidim tak o N-kovom pasme vies bacov labagac :) ty vseved.
|
|
Re: a máte to
Od: Bozzz
|
Pridané:
12.6.2012 16:00
Porozpravaj mi o 802.11an....
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 16:31
A co konkretne by si chcel vediet suhajko ? :)
|
|
Re: a máte to
Od: Bozzz
|
Pridané:
12.6.2012 16:27
Aby si chapal, tak MIMO 2x2 ma max. connect rate 300/300Mbps, z tohoto vytiahnes max nieco cez 200Mbit (samozrejme kvalitny router). 3x3 MIMO je 450/450Mbps, realne data idu nieco cez 300Mbps. Cize stale tu kabel vyhrava (1Gbps).
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 16:34
Reagoval som na stabilitu a zarusenie N kovej technologie proti B a G tak si najprv pozri na co reagujem..
chalan si nevie nastavit poriadne router Nkovy so sirkou pasma ako krava a potom ma problem.. este b g pochopim... ale reakcia bola konkretne na stabilitu a zarusenie. aby sme tu neplietli hrusky s jablkami.
Viem kolko pretlacim cez Nko a trosku si to nadhodnotil ale rekacia bola hlavne na stabilitu.
|
|
Re: a máte to
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
17.6.2012 11:18
Lebo kade tade po kaviarňach a free WiFi hotspotoch máš všade Nko, však... Ináč palec hore za rozlíšenie displeja. No aj tak si myslím, že grafici a spol si to budú pripájať na externý displej, predsalen 15" je na takýto typ práce veľmi málo.
|
|
Re: a máte to
Od: ........
|
Pridané:
24.6.2012 10:22
grafici nepotrebuju takyto shitny laptopik, ti si kupia poriadnu masinu s poriadnym vykonom, nie nejakou zaprdenou petnastkou monitorom a zaprdenou integrovanou grafikou... naco? toto je len pre ludi co chcu mat novinku a chcu mat nieco in a byt cool... nezavidim, nekritizujem, len konstatujem pre koho je to urcene.... samozrejme ak by mi dal niekto takuto vecicku neodmietol by som, ale kupit to urcite nie :D
|
|
Re: a máte to
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 15:46
a este je aj superrychla, 5-6x rychlejsia ako kabel. Ci opacne?
|
|
Re: a máte to
Od: dagulicek
|
Pridané:
25.7.2012 15:33
kabel na nb pouzivam iba v praci... vlastne uz ani tam. sorry :)
|
|
Re: a máte to
Od: Adrique
|
Pridané:
12.6.2012 17:31
podla mna by skor mali vyrobit wifi pripojku na ethernet :D
|
|
Re: a máte to
Od: Tup
|
Pridané:
12.6.2012 12:22
Počítač bez disketovky?????
WTF?
|
|
Re: a máte to
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:24
ROFL.. mas recht
|
|
Re: a máte to
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:24
za disketove mechaniky je tu adekvatna a lepsia nahrada. to o rj45 povedat nemozes.
|
|
Re: a máte to
Od: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:27
A ty by si si uz mohol uviest svoj nick ty trtko .. sa hanbis za seba?
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:09
nie, hanbim sa za teba.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:12
Hrivis je uz regnuty co mojko :-* mozes si teraz tak akurat na-ka-kat blatko :-*
Uz mi nebudes kradnut identitu :P
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:21
neboj sa, budem.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:25
Davam ti plus :)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:28
tupcek ti porozprava. takze sa netes predcasne.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
12.6.2012 19:10
summerfags. summerfags everywhere..
|
|
Re: a máte to
Od reg.: cca01
|
Pridané:
12.6.2012 12:33
Počítač bez klávesnice? WTF?
|
|
Re: a máte to
Od: vajcovod
|
Pridané:
17.10.2012 10:59
Je to pochopitelne, vacsina ludi uz ethernet nepouziva. A kvoli velkosti konektoru sa nezmestil. Redukcie existuju, takze nevidim v tom az taky problem, hoci ja by som bez kablu neprezil, wifi je oproti ethernetu nestabilne a pomale.
|
|
Re: a máte to
Od: aihsjfdkl
|
Pridané:
12.6.2012 11:32
hardwarom software nevylepis.....
http://www.dsl.sk/article.php?article=12450
|
|
Re: a máte to
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:18
Kaspersky nema na rozky tak robi bububu.. uvedom si ze to je o unixe...
|
|
Re: a máte to
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 12:49
a co ze je unix? unix neznamena bez chyby!
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 16:47
A to ze unix tu je 40 rokov to za prve a za druhe nehovorim ze nieje napadnutelny ale taktiez nech mi niekto kto tu robi bububu na windowsakov dve dekady pomaly netlaci jeho krvopotne zaryte praktiky do sveta unixov lebo na to mu skocia slecny ktore switchli a boli zvyknute na to ze mali antivirak v kompe.
Pre kasperskeho je to trh.. bol by cock keby bububu nerobi a nepodmani si trh na ktorom robi bububu uz aj eset aj ini klati... on to vidi proste ako trh a nevidi dovod nesirit paniku ked z toho moze vytrieskat love... macy idu hore dost dobrym tempom.
prachy nesmrdia ;)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 17:15
nikto tu nespomenul win, tak neviem nad cim places. reagujem na tvoje "uvedom si ze to je o unixe", akoby to, ze je to unix malo uzatvarat diskusiu o bezpecnosti.
a co mysis tym "macy idu hore dost dobrym tempom"? ze bezpecnostna aktualizacia (ktora je realne uz existuje) je applom vydana az po takmer 2 mesiacoch?
ked uz tu miesas win, ked MS nieco take pripustil, vsetci nariekali ako je to mozne. ak to spravi apple, tak sa to nazve dobre tempo?
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:00
Kaspersky profituje na windows platforme roky lebo je to derava kokotina proti unixovemu stylu...
ty si robil s unixom .. freebsd alebo tak daco.. hovori ti to nieco?
to ze idu tempom je o tom ze znizili cenu ako presli na intel a su dostupnejsie a coraz viacej ludi vidis ako ich pouziva.
Bezpecnostna aktualizacia bol bordel javy to za prve za druhe.. ak niesi keket co na setko klikne tak nieje o com. za tretie ked ladujes na macu daco do systemu vzdy musis naklepat heslo.
A poviem ti ze schvalne sme na firme testli eset (apropo ma rovnake kluce ako win verzia) od serveru po masiny nikto nemal ziadnu pliagu v kompe tak ako sme nas mily eset nainstalovali tak isto siel potom prec.
Ako sorry ale kolko tu citas o virusoch na mac a kolko o backdooroch na windows... to mi tu hadam nejdes vypravat ze tu je toho viac na mac.
zle si ma interpretoval... no offence ale pracovat na macu proti widlam je komfort!!!
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:02
omg. takehoto dementa nemozes ani hrat.
toto musi byt real thing.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:20
cuc maj nudl homotrack.. nemas jediny padny opodstatneny argument.. len tu robis zo seba blbecka...
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:21
urcite nebudem sam, komu sa bude zdat, ze oberchuja si tu dnes zo seba urobil ty a robis ho tu zo seba so zeleznou pravidelnostou, ty retardovane dieta.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:31
Ano pane Arnolde...
|
|
Re: a máte to
Od: dagulicek
|
Pridané:
25.7.2012 15:34
i smell a troll
generic odpovede na akukolvek otazku, proste vzdy vitaz. posielam kvety
|
|
Re: a máte to
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 18:53
padny argument? dvojity meter, ktory ti je velmi blizky... staci?
|
|
Re: a máte to
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
18.6.2012 11:04
pocuj lajno das aj nejake argumenty okrem kecov?
|
|
Re: a máte to
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 8:38
Čo z toho, že má UNIXové jadro, keď nad ním máš ešte nespočetne veľa ďalších vrstiev? UNIXové jadro nie je ABSOLÚTNE žiadnou zárukou bezpečnosti. Jedinou "ochranou" Macu bolo to, že mal malý podiel na trhu, čo sa mení.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 9:10
Cize jedina ochrana je to ze to je malo rozsirene? To si vazne myslis?
|
|
Re: a máte to
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 9:49
Resp. jediné v čom má/mal OS X navrch z hľadiska bezpečnosti oproti Windows je malý podiel na trhu.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 12:25
:D
|
|
Re: a máte to
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 13:01
Dobre, tak mi povedz teda ty, v čom konkrétne má OS X navrch oproti Windows ohľadom bezpečnosti. A argument "lebo UNIX" je asi taký ako "moje auto je bezpečnejšie, lebo má motor z Mercedesu".
Naopak Windows má viacero bezpečnostných technológií, ktoré OS X nemá, alebo dobieha v 10.8 (napr. plné ASLR).
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 13:05
no zevraj v novom update osx bude nieco menom gatekeeper a to sa ceni! :)
a samozrejme este obslahnute uac.
a toto robi z osx ten najbezpecnejsi system, ktory pravidelne vyhrava v pwn 2 own :)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 13:52
No zas mi niekto ukradol identitu v prispevku nad.. UAC je obslahnute zo Unix-linux systemov kedy pri zmene systemovych a softwarovych parametrov je pytane heslo spravcu systemu... len aby sme si trosku uzrejmili z coho to slavne UAC vychadza!
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 13:57
co mas stale s tym kradnutim identity? :)
plnim, co som bol slubel :)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:01
ok tak poprosim shutdownut moju masinu ;)
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 13:55
v tej sustazi tam bol problem najma s flashom a s3rd party pluginmi... ale to nieje os independent.. cize asi tak by som to upresnil ze to iste ti zneuzili danu chybu aj v linuxe a widlach ;)
takze si nepletme flash a os
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:00
Plus este obet musela navstivit speci nadesignovanu stranku na safari prehliadaci ;)
a kliknut na kazdu chujovinu trosku obozretnejsich ludi nedonutis ;)
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:03
no ale stale si nepovedal, v com je osx popredu v bezpecnosti.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:05
no ty si nepovedal v com je pozadu ;)
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:09
napriklad v tom, ze cela ochrana pred malware spociva v tom, ze osx nema velku penetraciu.
uvedom si, ze win ma za sebou 20 rokov boja proti skodlivemu kodu. v apple doteraz na to srali.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:16
a preto kedze na to seru tak 5-6 percent masin z toho poctu celosvetovych masin je zanedbatelna ciastka na botnet ? to je ten dovod ? ;)
Keby to je take izi pizi tak tu mas brutalne botnety a pise sa tu o tom kazdy den.
Hentam zneuzili chybu v jave a velke bububu... druhy den si tu uz Kaspersky vylieval a prehanal aby kupili jeho suntacky soft lebo tento trh zanedbatelny. Take kydy nech si K. laskavo odpusti.
Tiez tie kydy o penetracii, Jesus Christ! still same bullshit!
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:23
ty to jednoducho nechapes.
kazdy piaty mac ma malware, ale pre teba je to stale malo.
vdaka penetracii osx je pre osx pisaneho iba minimum skodliveho kodu. je uplne jedno, ze ten malware pod osx je urceny pre win. nejako sa do systemu dostal a to vdaka tomu, ze osx to nema nijako osefovane.
takze je celkom logicka uvaha, ze ak sa dvihne podiel, zacne sa pisat aj pre osx.
a to potom uvidis to halo.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:31
Uz sa uprimne tesim ako ti klapne sanka naprazdno ;) a to cislo ze kazdy piaty mac to si robil studiu alebo ako si to overil? p*covina vycucana z prstu investigativnych novinarov ktory pisu za kavicku od sulinov co robia antiviraky ;)
Tomu sa hovori udrzatelnost trhu milacik :) povedz mi teda slabiny ktore vyuzivaju ? schvalne som si pozrel tohtorocne vysledky Pwn2own a ano chalan tam fotrovi ovladol mac cez cross link kabel... ale tiez donutil fotra aby tam klikol na daky exploit v safari.
Co ked nepouzivam safari a neklikam na kazdu sracku co sa ma snazi nalakat?
http://dopice.sk/2S9 <--- moze obsahovat link na exploit ;) ale nemusi
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:35
zdroj si najdi sam a ja tento pokus o diskusiu koncim, lebo to nema absolutne ziaden zmysel.
ale absolutne.
napada mi snad iba slovne spojenie "jablkovy supremacizmus"
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:36
momentalne cisla hovoria za seba.. a ja zijem teraz a nie v dobe KED bude tolko macov co windows... to je realita!
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 15:03
bavili sme sa o bezpecnosti systemov, nie o tom, kedy ty zijes.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 15:21
Za 7 firewalli a za 7 NATkami ;)
|
|
Re: a máte to
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:24
a je uplne jedno, cez co sa to dostane. naozaj nie je nahoda, ze pri poslednom masivnom prieniku bolo kopec nakazenych masin rovno v cupertine.
|
|
Re: a máte to
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 14:35
to je taky argument ako ked panko mal pol roka otvorene vrata do nasa a vrtal sa tam v kompoch.. pentagon, teraz amici v irane.. ako o com.?
jaj boze tie widli to je skvely os.. "ale jedneho dna to prijde aj na mac" <--- neviem ci sa toho dozieme ;)
|
|
Re: a máte to
Od: Ramtech
|
Pridané:
14.6.2012 13:51
Čo tak fakt že uchovávali v OSX rootovské heslo v plaintexte pol roka to je teda bezpečnosť ti poviem
|
|
Re: a máte to
Od: Homotrack
|
Pridané:
15.6.2012 2:36
a to si cital alebo sam objavil?
|
|
Re: a máte to
Od: lopuchy22
|
Pridané:
12.6.2012 12:30
to uz co je ked na dal zavytal sam velky Rytmus
|
|
Re: a máte to
Od: Adrique
|
Pridané:
13.6.2012 10:53
pri snahe o ilustráciu jemnosti obrazu, hnusne preostrili obrázok na displeji
|
|
!!!!!
Od: Robo111
|
Pridané:
12.6.2012 1:15
Keď apple povie aj lesklí displej sa bude menej lesknúť :DDD
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 10:07
Ak by uviedli displej s pomerom stran 4:3, asi by som sa vazne zamyslel nad kupou Macbooku... Inak mi to velky zmysel nedava...
|
|
Re: !!!!!
Od: :-)
|
Pridané:
12.6.2012 10:46
Sak sa rozpis, nie tu takyto splech dat. Ja si pri praci s fotkami neviem 16:10 vynachvalit.
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 13:59
Nuz, 4:3 je prosto idealne rozlisenie na pisanie textov, programovanie, pracu s grafikou a podobne. Dovodom je jednoducho velka plocha... :)
Kdezto 16:10, a najnovsie pouzivany 16:9 su o dost mensie formaty (dufam ze 21:9 uz nepride ;)...
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 14:05
Och, nie, oni su uz tu: http://is.gd/ejwRIw :D
|
|
Re: !!!!!
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 11:26
A 99% ľudom zase nedáva zmysel 4:3 na notebookoch. Vlastne aj všade inde.
|
|
Re: !!!!!
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
12.6.2012 12:07
uz niekolko rokov hovorime s chlapcami z prace co by to bolo keby apple dosiel na trh s vyrobou televizorov... podla nas by nemali konkurenciu v tych zobrazovacich jednotkach
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 14:02
Preco? Povodne boli vsade... Akurat potom zacal masivny utok na spotrebitela, ze sirokouhly je lepsi. V skutocnosti len obsahuje menej pixelov, cize je pre vyrobcov lacnejsi, tot vse :)
Mozno tak na pozeranie filmov je 16:9 lepsi ako 4:3... inde si to neviem predstavit. Skus uviest dovod ;)
|
|
Re: !!!!!
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 14:10
Hmm dôvod: Možnosť dať si dve zmysluplné okná vedľa seba aj na jednom monitore.
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 14:12
a keby si mal 4:3 tak si nemozes? akurat ti dole zostane trocha miesta na nieco dalsie. Napr. playlist...
|
|
Re: !!!!!
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 15:38
Ty hovoríš, že pri 4:3 je viac miest hore a dole oproti 16:9 (10) a ja hovorím, že 16:9 (10) má viac miesta po bokoch ako 4:3.
Podľa mňa sa monitory a notebooky nezmenšili na výšku, len sa roztiahli do strán, ergo mám pravdu ja.
|
|
Re: !!!!!
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2012 16:29
Tak je tomu teraz ;). Otazne je, ako tomu bolo pri prvych sirokouhlych monitoroch...
Tak-ci-tak, ak by namiesto 1920x1200 v obchodoch predavali 1920x1440, potesil by som sa...
|
|
hmm...
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
12.6.2012 1:26
dal by som si povedat... dlho sa pohravam myslienkou kupit notas, uz len najst dobre platenu robotu aby srdce nebolelo, ked by som zan tolko daval... mozno o rok... do riti aj s tymito slovenskymi pomermi a mzdou okolo 500€...
|
|
Re: hmm...
Od: rms%
|
Pridané:
12.6.2012 12:08
este len pockaj, ked zistis, ze potrebujes aj niekde byvat...
|
|
Re: hmm...
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
13.6.2012 22:42
praveze uz to viem... preto by som za notas nedal tolko... kebyze mi zostava cela vyplata, tak uz by som ho objednaval...
|
|
Re: hmm...
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:13
presne tak.. ono to nieje vecou toho ze to je prepalene v cene ale ze tu slovaci po vacsine prd zarobia...
|
|
Re: hmm...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 12:51
skor by som to videl na kombinaciu oboch tychto velicin
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:04
Ak robis profi fotografa ci vonku ci tuna tak nemas problem... nemozes cakat ze pri tej cene a prevedeni bude koncovy zakaznik ferko 16rokov co masti CS-ko...
ja vidim najvatsi problem v tom ze tu ludia nevedia co robit aby neplakali ze na to nemaju, a ked na to nemaju tak je to drahe a applu jebe a podbne reci. Ked airko napodoby asus tak je to drahsie ale je to ok lebo to nieje apple. ::D
|
|
Re: hmm...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 13:08
ked robis profi fotografa, tak mas iba objektiv v cene macbooku ;)
co sa nadavania na asusacke napodobeniny tyka - clanky sa o nich na dsl nepisu, len tak z nudy nesledujem obchody, takze casto ani neviem ze existuju. ako potom mozme na ne nadavat?
|
|
Re: hmm...
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:34
Vies kam smerujem ;)
Asus ma nezaujima.. ale priebezne si cekujem fora tak sa mi aj skvost ako asus prime dostal do oci a je to smak... hlavne cenovo ;)
|
|
Re: hmm...
Od: McMurdoc
|
Pridané:
12.6.2012 17:23
Tak tak... Povedzme ten novy Mac 2199$
Na slovensku- priemerna mesacna mzda 780€ (970$) zarobí za 68 dní
napriklad v Australii priemerná mesačná mzda 5000 AUD (4950$) zarobí za 13 dní
|
|
.....
Od: ikeakuchyňa
|
Pridané:
12.6.2012 1:42
Raz v časoch dávno budúcich, budem mať nazvyš 2800 eur a kúpim si ... kuchynskú linku s RETINA dvierkami na skrinkách z IKEA.
|
|
Re: .....
Od: fako
|
Pridané:
12.6.2012 8:09
No ked sa displeji nebude dat krajat cibulka, tak je to cele nepouzitelne... ;-)
|
|
To by slo
Od: dgrad
|
Pridané:
12.6.2012 2:52
2 vycitky; absencia ethernet portu a cena. inak vyborna masinka :)
|
|
Re: To by slo
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
12.6.2012 5:40
teraz maju akciu: adapter len za 29dolarov... no nekup to :-D
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:20
router ta vyjde lacnejsie s N kovou normou tak co vyplakavate... je to portable zariadenie..
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:23
chces porovnavat prenos wi-fi s prenosom cez kabel?
tebe snad uz uplne jebe.
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:26
chces porovnat prenos cez gigabyt verzus TB? tebe uz uplne jebe ;)
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:31
lebo zariadenia s TB mas uplne vsade, ty jebnute jablkove pure.
ja chcem vediet, ako sa bez rj45 napojis do racku a ako na ktoromkovek mieste prenesies za par minut stovky GB dat.
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:32
Kupis tb <--> RJ45 prevodnik ho homosexual!
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:33
ano, a ten potom zabudnes doma, ty faggot.
a prevodnik nestaci.
|
|
Re: To by slo
Od: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:41
Tak si na administrovanie systemov kupis 13tku ak potrebujes prevazne konzolu a nie macbook urceny najme do sfery spracovania medii fotky a podobne ty karenko.. nemas na prevodnik tak nemas ani na henten model .
este imi povedz co potrebujes kolko dat prenasat? co stahujes internet a ladujes ho do racku na pole?
|
|
Re: To by slo
Od: THE REAL HRIVIS
|
Pridané:
12.6.2012 12:47
pro znamena profesionalne vyuzitie. tak to pri rade vzdy bolo.
okresanie vybavenia z toho robi primitiva.
ano, kopec ludi vyuziva notasy na pracu v terene. dobre, teoreticky si kupis na administrovanie 13. tak si zoberme od applu. je s pro vybavenim na tom este horsie ako novy pro.
apple uspesne pracuje na tom, aby z profi vybavenia urobilo kokotiny pre hipsterov tvojho razenia.
na co potrebujem prenasat tolko dat? od videa, cez databazy az po neviem co. fotky z dovolenky to nebudu.
s konzolou si uplne mimo. praca v terene neznamena iba administraciu.
zabudovana bateria pri pro modeli je cisty fail. osekanie kontektivity a dvd prec je jasny ustup z pro segmentu.
retina na osekanom 15" pro je sice velmi mila vec, ale je to uplne na chuja. ak na tom bude niekto robit video alebo shop, bude to robit na velkom displaji.
tak ako apple utiekli zo serverov, tak utekaju z celej corporate sfery.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 14:09
Je taký problém si nekúpiť MacBook keď ti zjavne vo všetkom nevyhovuje? Alebo o čo ti ide, vážne nerozumiem takýmto ľudom.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 12:54
sam si si aj odpovedal. prenasat mozes spracovane media, fotky a podobne ty karenko ;)
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:58
A to nejde ked uz si zabudlivy tupec cez n-kovu wifi? v najhorsom pripade je to aj tak napohodu. Ci vy este stale pouzivate sd kameru na pasky co laduje hodinu videa tak 80 giga na disk? :D
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 13:19
nie, nepouzivam paskovu kameru. ale profi fotograf foti v raw a zhodneme sa, ze tento stroj je pre profi (nie pre deti na cs).
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:24
Jasne RAW ak fotis tak mas 8micku kartu zafaranu za 30 minut, tak ale ked fotis tak SD karta a sup do macbooku... a potom ked uz to riesis tak mas taketo veci vzdy vo vybave ak to naladujes na firemny nas.
A argument ze zabudol som je pre mna bullshit, nakolko ked uz to raz vybalim a pakujem si book s5 do vaku tak pri odpajani logicky berem nabijacku aj ostatne kable, jedine ze by si bol bordelar a tvoj stolik vyzeral ako uplny punk nehovoriac ze balis nabijacku a jeden prevodnik.
To nieje argument ze zabudnut ale vylozena hlupost.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 14:02
tak prve, ak fotis na osmicku kartu ktoru zaseres za 30 minut, tak mas k profi daleko ;)
a nepamatam, ze by som co len raz spomenul zabudnutie adapteru.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 14:08
Ja sa vyjadrujem aj k tomu celemu threadu pred tym ako si zacal reagovat, pretoze si prvy prispevok vlozil prave v case ked sme prejednavali tb <--> RJ45 adapter. bolo to smerovane skorej pre vysvetlenie mojich skorejsich reakcii na dokreslenie daneho threadu.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 15:19
Ked robis produktovu fotografiu s osvetlenim tak ver ze 8micku vycvakas ako nic.. samozrejme ide o to ake rozlisko raw + jpeg a podobne... v pripade ked mas prenajaty priestor na hodiny tak si rozmyslis ci dany produkt a scenu necvaknes dva tri krat.. ako potom banovat ze ja som kkt ze som to nedal dupli-triplicitne...
ale v podstate chapem ze ty si myslel o vyhravackach...
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 16:19
netvrdim ze osmicku nevysvakam hned. tvrdim ze prave koli tomu, ze jej kapacita je nedostacujuca, ju nepouzijem.
nehovoril som o vyhravackach, ale o foteni, ked v podstate za hodinu nedas prst prec zo spuste.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 16:41
Tak 8giga je taky defaul a zakial valis vacsiu kapacitu do booku tak fotis aj na 8micku... nebudes jak cicina stat :D
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 17:17
naco 8? 2x32 (minimalne) a nemam problem... ale to je jedno, nediskutovali sme o kapacite fotaka, ale o prenose velkeho mnozstva dat
|
|
Re: To by slo
Od reg.: chocholusik
|
Pridané:
17.6.2012 15:37
Hrivis ty si realne k0kot.
Clovece ty sa za ten apple bijes jak keby to bol Tvoj sponzor...
Tiez som apple user ale aby som stravil tolko casu plkanim aky je super....
|
|
Re: To by slo
Od: skladko
|
Pridané:
12.6.2012 12:44
To máš pravdu. Lenže správcovia sietí, ktorí toto robia často (alebo iní machri), si na takú činnosť rozhodne nekúpia tento MacBook Pro. Ak by predsa len boli nejakí zanietenci, tak si už tú redukciu hádam môžu dovoliť.
Úplne dáva zmysel, že tam nie je. Veď celý comp je skoro hrubý ako ethernet port. Je to kompromis, ktorý sa dá vyriešiť, keď treba. Načo toľko emócií?
|
|
Re: To by slo
Od: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:46
Presne tak .. admin povacsine ide na kompilovanom gentoo alebo inom linuxe... i ked u nas to chlapcov tiez orzelo a nakupili jablka lebo pochopili ze adobe pri webdesigne treba... a mat widli na adminovanie srvrov nieje vzdy to prave orechove...
|
|
Re: To by slo
Od: hrrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:25
Hmm, takze kazdy admin je zakonite linuxak a robi aj webdesign zasadne na produktoch od adobe...
skoro mi zabehol obed :-D
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:31
Precitaj si to desat krat a este raz a mozno pochopis ze tvoj argument vobec nevylucuje co som napisal.
slovko zakonite pouzivas ty , ja som pisal povacsine tak mi nevkladaj tvoje chujoviny do ust, a ak je niekto zdatnejsi a robi popri administracii sererov aj koding a obcasnu grafiku tak mu je lepsie byt na profi dtp softwari ako na gimpe. co sa spolu nevylucuje...
Este nieco ?
|
|
Re: To by slo
Od: hrrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:36
Vymen si u mna slovicko zakonite za tvoje povacsine a stale z toho budes vychadzat ako chuj...
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:39
Vytrhnutim slova z mojho kontextu a vkladanim do tvojho kontextu len priznavas ze si zapotil chujovinu a teraz sa to snazis prekrutit ;)
Stoj si za argumentom!
|
|
Re: To by slo
Od: hrrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:48
Stojim si za argumentom a ospravedlnujem sa ti za povodne znenie mojho textu na ktore si ma upozornil. Stale ale plati to co som povedal, aj keby si moj text poopravil na svoj obraz a vyhodil moju "premrstenu" formulku a nahradil ju tvojim povodnym znenim, ktorym sa ohanas, stale vyzeras ako chuj co zapotil volovinu. Pokusom zvalit to na mna, si nepomozes.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:51
Prvy kto tu nieco snazi prekrutit a zvlati na druheho si ty lebo zjavne si nepochopil interpretaciu daneho textu.
Alebo aj mozno pochopil ale snazis sa z toho spravit chujovinu.
|
|
Re: To by slo
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:57
Nic som neprekrutil, iba som prelozil tvoj text do ludskej reci. Nevymotas sa z toho, smola.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 14:06
Ok takze.. Industry standart pri vyrobe web stranok je adobe produkt, ci illustrator , ci fireworks, ci photoshop a ked sa clovek venuje webdesignu tak radsej pouziva industry standart pri pripadnej spolupraci s inym studiom alebo frelancermi.
Osobne si uz ani nepamatam ze by mi niekto zatal vec ze robi v gimpe alebo vo free editore.
A je jasne ze vacsina webovych serverov alebo serverov obecne je zalozenych na linuxe, nakolko sa do nich ssh-ackuju ludia z terminalov (prevazne). Preto prevazne existuje cesta ze win notas s linuxom no ked prijde na lamanie chleba tak koli softom na webdesign - teda editacia grafiky (ak ho clovek robi) alebo aj koli inym veciam si clovek vybere osx koli softwaru nakolko aj voba linuxu ako main os mala padny dovod (ked uz je clovek admin).
Ja nehovorim ze nejde bezat aj na windows serveroch a windows os... ale drtiva vacsina adminov je na linuxe! a ak potom smeruju na nejaky os koli adobe tak to widli niesu.
|
|
Re: To by slo
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 14:32
Hrivis, klud uz. Vsetci dookola vedeli a videli, ze som ta skratka chytil za slovo a dobre som sa na tom bavil (sorry, je to detinske, ale niekedy to na mna este pride).
Volba OS je vsak castokrat zavisla od volby zamestnavatela, teda admin, zial, castokrat ani nedostane na vyber a ma na notasi widle, z ktorych sa na lubovolny server pripoji bez najmensich problemov, softu (aj free) ma na vyber mrte. Samozrejme, ze kazdy linuxovy admin, ak dostane na vyber, siahne na linux, ved preco aj nie. A ak by bol aj kombinovany s grafikom a nestacil mu gimp (co sa da chapat, aj ked nie pri webdizajne, ale budiz) tak urcite nepojde na widle na masox jakozto unix.
Ale, opat zial, vacsina zamestnavatelov nedava svojim ludom na vyber a hoc ich servre frcia na Tuxovi, tak ich admini nadavaju nad svojou windows workstation.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 14:57
Jasne ze vsetci videli ;)
Cize zamestnavatel mi nadiktuje ze ty si admin ale ja do toho vidim takze bude na booku Windows?
To mi pripomina ako ked mi klientka zajebala ze ale ja som tiez designer.. nedame sem font "comic sans"?
Admin siete je ten co je sef siete .. co neprijima od niekoho co nalozil kamsi prachy rozhodnutia o ktorych vie bacov labagac... za to je plateny!
Este sa mi nestalo aby ma presviedcal nejaky sefinko co pobezi na notasi a ked mu nahodim server na linuxe a z fleku usetrim 500 euro plus dalsie love za dlasich klientov plus antiviraky.. ze by mi este nadaval alebo doporucoval sak najeb tam tie love .. server je lacny a coze by som nekupil licencie windows, kazdych 5 klientov zaplatim s radostou, software detto.
Ale samozrejme su scenare ked je firma priamo zavisla od widiel. Ale taka firma uz ma vo veciach jasno no isto ich je menej ako mensich podnikov.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 14:59
A este jedna vec.. ked si admin siete.. nemas na macbook? nemas na prevodnik? jebe ta daka plastova kokotina s oem widlami a kopou balastu?
odpovedat si vies sam ;)
|
|
Re: To by slo
Od: Anon1
|
Pridané:
12.6.2012 17:25
We need to go deeper in this thread!
|
|
Re: To by slo
Od: :-)
|
Pridané:
12.6.2012 18:08
DEEPEEER!!
|
|
Re: To by slo
Od reg.: ToRtiK
|
Pridané:
12.6.2012 7:35
Nj ethernet sa musel dať do preč kvôli zníženiu celkovej výšky macu - ináč celkom super som zvedavý ako bude vyzerať taký retina displej a to rozlíško je neskutočné! MBP sa chystám kúpiť už nejaký ten piatok ale na tieto nové si určite počkam - vlastne už som aj čakal odkedy som sa dozvedel, že majú dostať Ivy Bridge ;) - teraz ma prechod z MBAir 13 nebude tak bolieť keďže tieto nové sú tenšie a ľahšie :)
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 8:00
teraz neviem ci sa mam smiat alebo plakat :) ono to fakt ze nema RJ45 dieru :D
|
|
Re: To by slo
Od: Gertrudo
|
Pridané:
12.6.2012 8:17
No a? Ani air nema. Je na to usb redukcia.
A tiez to ma len miniDP.
Objektivne sa tam ten konektor nevosiel.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 8:22
A kam by si ju tam dal? Či mal byť celý notebook hrubší kvôli ethernet portu?
|
|
Re: To by slo
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 9:03
rozhodne ano. Prepac, ale aj ked uznavam kvality jablcnych notebookov, tak okrem premrstenej ceny (stale je to len PCdlo s kratkou moralnou zivotnostou) a v tomto pripade IMHO katastrofalneho displeja (toto rozlisenie by som nechcel na 22ke, nieto na 15ke...) tak toto ich kablikovanie je uz doslova uchylne -> chces ethernet, jasne nezabudni si kablik, chces sa pripojit na normalny externy monitor, jasne nezabudni si kablik.
Na jednej strane sa Jobs dusoval o tom, ze dotykovy displej na notebooku je blbost a nebude lebo ergonomia, na druhej strane teraz apple vyrobi book s displejom pre bystrozrakych a s prihliadnutim na to, ze notebook ako taky je absolutne neergonomicke zariadenie, tak aby si mohol na nom ergonomicky pracovat, musis nosit so sebou vybavu od kablovky.
|
|
Re: To by slo
Od: Tup
|
Pridané:
12.6.2012 9:20
používanie WiFi sietí ďaleko presahuje používanie ethernetu, podľa mňa si väčšina majiteľov tohto notebooku ani nekúpi ethernet redukciu
Okrem toho má to HDMI, takže neviem o akých redukciách na monitory vravíš
a display je katastrofálny? Ty asi musíš byť retardovaný alebo čo. To, zle má 4x viac pixelov neznamená, že všetko bude 4 krát menšie, ostane to rovnako veľké, len ostrejšie, dokonca je to napísané aj v článku. Nechápem, čo môže byť zlé na vysokom rozlíšení, ak ti to nezmenší UI.
Okrem toho, čo sa týka predraženosti, ak by si niekto dal námahu na porovnanie, toto je asi najmenej predražený notebook od Applu. Ak mi niekto nájde podobný notebook s 256GB SSD a 95Wh baterkou a aspoň rovnakým výkonom (kašlime teraz na to najlepšie -váha, hrúbka, display, touchpad) s výrazne nižšou cenou, nech sa ozve
|
|
Re: To by slo
Od: 345345
|
Pridané:
12.6.2012 9:31
nj 29 dolarov za ten notebook neni vela
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 10:16
Hrubší notebook kvôli ethernet portu a katastrofálny display? KATASTROFÁLNY? Naozaj? Ok táto diskusia naozaj nedáva zmysel.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:20
Sak prave lebo v dobe ked ti nikto neposunie viac ako 100mbit net tak je velmo potrebny za kazdej okolnosti gigabit port :)
Sa bavim na logike chalankov co tu kopu z posledneho, lebo ich jediny argument je to ze maju derave hlavy a zabudnu si redukciu TB <--> RJ45 nakolko kazdy den sa pripajaju do racku a laduju tam 100giga videa :D
z tohto sa asi stane kultovka ako tlacenie v kancli z mobilu cez wifi ci ako bol ten heft ...
|
|
Re: To by slo
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:34
Hmm, staci sa pripajat do firemnej siete...
Ukaz mi firmu kde na open space poschodi so 150-200 ludmi budu vsetci napojeny na hot-spoty -> good joke.
Tvrdit, ze v dnesnej dobe wifi vyhrava nad kablom je bohapusty drist. Ani stabilitou ani rychlostou ani rozsirenostou. Takze, ano, absencia ethernet portu je komicka.
Ak ale nepriamo poukazujes na to, ze tento produkt je urceny pre deti na hranie, tak plne suhlasim a ethernet netreba a potom mam naozaj vyhradu len voci cene. Bezne totiz deckam hracky za 2K nekupujem ;) Ak si ale nieco da priponu -pro tak asi by som ocakaval vybavenost na pro pouzitie a to dnes este stale (a tiez aj v blizkej buducnosti) ethernet port vyzaduje. Riesit to cez redukciu je prinajmensom komicke. "Hele wole mam tenky notebook... a k nemu dva pytle dratu"
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:38
Ak mas velku firmu kde je 150-200 ludi tak firma ma take danove odvody ze si to rada da do nakladov a neha ti jeden prevodnik furt napojeny vo firme a druhy si nosis vo vaku.
Riesis tu uplne chujoviny. Ked ma firma na 2200 MBP pre zamestnanca tak mavne rukov nad 30 eurami lebo je to trosku ina liga ako firma s 500 euro notasmi.
|
|
Re: To by slo
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 13:44
No konecne sme sa posunuli aspon z dementnej debaty, ze wifi spasi svet (mozno raz, ale nie v roku 2012).
Takze tvoj argument v tomto pripade naozaj beriem. Aj ked sa da polemizovat o tom, ci je to pohodlne, esteticke, ale to su fakt uz len <>oviny a jedina realna vyhrada bude a je, ze pri cene 2200 je nedodat jeden sprosty kablik prinajmensom trapne a pytat zan viac ako 2 dolare dost nechutne.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 14:05
nechaj ho, pre neho "pro" znamena polotovar ;)
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 14:42
Vies ono je to o tom ze bud si firma a pracujes na realnych veciach a platis dane kupujes software a ked uz kupujes software tak ti poviem ze kupit mac je zlomok ceny legalneho softwaru.
Ked ti poviem ze jedine co ma nasralo na keynote bolo ze neuviedli Mac Pro s dual Xeon (22nm) 10 core (20thread) teda 20core / 40thread tak to beres trosku inak. Osobne hutam nad dual Xeon najlacnejsia verzia (koli dual socket), nakupit tie procaky priamo od intelu a sam ich tam naladovat. A ked si pozries cenu tych procakov tak pochopis ze na smetiach ako prevodnik ci mi ho pri danej masine treba alebo nie, dnes biznis nieje postaveny.
A i tak vravim na nkovej wifine sa da slapat, a ked potrebujes kabel tak to vo firme neriesis, ked ides mimo firmu tak v dobe ked ti da kazdy poskytovatel wifi tak nemas u nikoho problem. Prijde ac norma a i tak to bude malo ... kedysi sme frcali na BNC kabloch a jaki sme boli cavovia.
|
|
Re: To by slo
Od: SloveskyOvcan
|
Pridané:
12.6.2012 13:43
"Ak na nieco nemam, tak nevyplakavam na forach"
|
|
Re: To by slo
Od: MM73
|
Pridané:
12.6.2012 12:35
Co je na displayi zle preboha? vacsie rozlisenie ? To asi u teba prameni z toho ze pouzivas windows. Tam ale nebezi windows, ktory by pri svojich 96dpi alebo 120dpi ( a to uz su aplikacie riadne rozbite) v tom rozliseni zobrazoval susne na ktore by sa clovek musel pozerat lupou. Nastastie tam windows nie je...
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 14:03
jasne ze ano, LAN port je superdolezita vec na to, aby sa uprednostnila hrubka tela, ktora je viac menej irelevantna.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: cca01
|
Pridané:
12.6.2012 12:38
No nemá to ani strbinu na diskety, PS 2 port, optickú mechaniku, FireWire ani čítačku diernych štítkov. Prekvapuje ťa to?
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 14:08
nie, ale LAN a VGA notebook mat musi. Kazdopadne je to tak ci tak jedno, kedze v cene tohoto notebooku sa da kupit normalny notebook + velice vykonny desktop. Takze len tolko ktomu.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 14:16
VGA? Haha tak toto je dobrý fór.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 15:49
z 12-15 projektorov co mame, jeden jediny ma HDMI, asi 3-4 maju dvi ale VSETKY maju VGA. Tak sa zobud konecne, s externymi monitormi je to tak isto. VGA koncovka na notebooku je nutna.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 16:24
Jasné, takže Apple bude do supermoderného notebooku dávať analógový VGA konektor, ktorý má 25 rokov len na to, aby sa dal pripojiť na projektory bez redukcie, namiesto toho, aby tam dal 2 Thunderbolt porty a HDMI, cez ktoré sa dá pripojiť na projektory cez redukciu, HDTV telky, monitory, akékoľvek zobrazovadlo.
Keď niekto chce silou mocou 25 ročný konektor v notebooku, nech si taký kúpi, ale takéto "argumenty" sú na smiech.
|
|
Re: To by slo
Od: Reg. Miro
|
Pridané:
12.6.2012 17:14
OMG, to ake notebooky pouzivate? VGA konektor som na notbooku naposledy videl asi tak pred 5 rokmi... co su take 2 generacie dozadu.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 17:18
a ja som zas okrem apple notebookov nazivo nevidel ziadny notebook, ktory VGA nema.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 20:02
Takže ešte raz, seriózne. Podľa Teba by mal Apple montovať do MacBookov VGA port, ktorý 95% používateľov nikdy nevyužije, preto, lebo tých zvyšných 5% je lenivých/neviemčo nosiť adaptér. Tak?
Teraz neviem, či si naozaj taký zadubený, alebo len trolluješ.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 21:15
jasne, vsetci ostatni to tak robia. Lebo potom to mozes zatiahnut do extremu, namontovat jedinu pripojku uplne nekompatibilnu so vsetkym na svete a ku vsetkemu nosit redukciu. Redukcia na USB, redukcia na TB, redukcia na FW, redikcia na 3,5jack, redukcia na.... Chapes tu filozofiu? 100% monotorov ma VGA, 100% projektorov ma VGA, namontujeme tam VGA lebo to raz kazdy moze pouzit.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 21:17
napr. taky display port je irelevantny, monitor s DP som este nevidel, daj si alzu (alebo tvoj oblubeny eshop) a zober 10 najpredavanejsich monitorv ktory budu mat DP. Ziadny.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 8:40
Je to evolucia.. ati aj nvidia DP to v poslednej dobe pridava do desktopovych grafik. na druhej strane tam maju este hdmi... vo co go.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 8:42
Zaujímavé, ja mám pred sebou 3 monitory, ktoré sú všetky pripojené cez DisplayPort. A to majú 3 roky.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 8:55
A to má byť argument, že všetci ostatní to tak robia? Pred iPhonom boli všetci telefóny s klávesnicou a/alebo rezistívnym displayom. VGA konektor treba vytlačiť čo najskôr do histórie a nie ho používať ešte 10 rokov.
MacBook má relevantné porty, ktoré využije väčšina používateľov.
Navyše fakt nechápem tú logiku, dávať VGA port, ktorý má mizerný obraz, namiesto kvalitného HDMI, ktorý sa dá vždy do toho VGA dostať keď treba.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: cca01
|
Pridané:
13.6.2012 10:21
A k čomu sa pripájaš cez Wifi? K lokálnej sieti - anglická skratka LAN. VGA je tiež samozrejme, bez neho by si na displeji nič nevidel. :D
|
|
Re: To by slo
Od: rms_
|
Pridané:
12.6.2012 8:41
Keby to bola seriozna firma, tak by ten adapter dali zadarmo v baleni
|
|
Re: To by slo
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
12.6.2012 12:19
Alebo ho predavali za 2,99 € (kedze mi pride ze aspon polovici ludi by bol zbytocny, tak je lepsie ho predavat za lacno ako pribalovat kazdemu, setrime tym prirodu ;-) ).
|
|
Re: To by slo
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:21
kto to nevyhnutne potrebuje tak na to ma...
|
|
Re: To by slo
Od: Baliarne Sereď
|
Pridané:
12.6.2012 15:03
Keby pribalili redukciu ----> zväčšilo by sa balenie ----> menej by sa vošlo na paletu ----> viac emisii z lietadiel ----> zaťažovanie životneho prostredia...
|
|
Re: To by slo
Od: rms_
|
Pridané:
12.6.2012 15:20
urcite je lepsie, ked musia tie lietadla lietat 2 krat
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 15:42
Daj si facku a ešte raz sa zamysli.
|
|
Re: To by slo
Od: rms_
|
Pridané:
12.6.2012 18:21
Nie ja si nedam, ti si daj.
|
|
Re: To by slo
Od reg.: cca01
|
Pridané:
13.6.2012 10:24
Kupim si notas za 2000 € a nemam posranych 30 € na redukciu? Predpokladam, v reali by taky adapter potrebovala 1/20 userov. Ak som socka, tak si kupim plastovy acer a je po probleme...
|
|
Re: To by slo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.6.2012 17:11
kupim si notas za 2000€ a nevedia tam dat jeden debilny konektor v hodnote 20 centov. Ale to je naschval aby mohli predavat redukciu s vyrobnou cenou 1 dolar za 30 pakom ako ty.
|
|
Re: To by slo
Od: siirii
|
Pridané:
14.6.2012 9:26
A načo by dávali konektor do balenia, keď ho využije možno polovica? Kto ho potrebuje, ten si ho kúpi.
|
|
novy MBP - system chladenia
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
12.6.2012 8:22
Nespomenuli ste novy system chladenia na novom MBP, vid. produkt video
http://goo.gl/8pfXJ
|
|
3453534
Od: 35535
|
Pridané:
12.6.2012 8:41
hovoria na pracu s grafikou, no farby su vzdy lepsie na poriadnom monitore k PC ako na hentom
|
|
Re: 3453534
Od: hrr
|
Pridané:
12.6.2012 9:05
Aj ked mam voci tomu stroju svoje vyhrady (vid vyssie), tak prr, to o farbach platilo tak pred 5-10 rokmi.
|
|
Re: 3453534
Od: Tup
|
Pridané:
12.6.2012 9:22
aj keď je pravda, že sú aj kvalitnejšie monitory, no monitor si so sebou asi na cesty nebudeš brať a doma ti nič nebráni aby si si ho pripojil
|
|
Re: 3453534
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 10:18
Je to IPS panel, môžeš si ho nakalibrovať, nevidím problém.
|
|
Re: 3453534
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:24
monitory co sa bezne viacmenej vynimocne pouzivaju v DTP studiach maju 2560 x 1600 tak neviem o com ... ten display je uplny masaker!
|
|
Re: 3453534
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:25
no vsak grafiku robit na 15" je ciste potesenie.
ty si fakt jebnuty jak hrable.
|
|
Re: 3453534
Od: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:30
Hanbis sa za svoju identitu?
|
|
najviac
Od: iba_ja
|
Pridané:
12.6.2012 9:31
najviac z celeho wwdc som sa tesil na diskusiu na dsl.sk. a tu to mame! :)
|
|
apple
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 10:21
z celkom dobrych pracovnych stanic urobili vykonne kokotiny pre hipsterov.
|
|
Re: apple
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 11:27
Argument?
|
|
Re: apple
Od reg.: ako_Vanok
|
Pridané:
18.6.2012 11:24
lajno nemoze mat argument okrem toho ze vsetko jablcne vidi napicu
|
|
Re: apple
Od: commercial
|
Pridané:
13.6.2012 10:35
The radical new MacBook Pro with Retina display. Innovation in every dimension.
http://tinyurl.com/buhqerh
|
|
Nemat sedy zakal
Od: Ignacius
|
Pridané:
12.6.2012 10:39
Tak bych jeden kupil, skoda no..
|
|
Retina Macbook Pro
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
12.6.2012 11:11
Srdce mi hovori ano, peňaženka nie
|
|
Re: Retina Macbook Pro
Od: rms_
|
Pridané:
13.6.2012 23:53
Co ja viem, skus menej drog? Alebo viac, ako chces.
|
|
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
12.6.2012 11:14
čo máte všetci s dierou na ethernet? Veď asi načo sú tam thunder bordy?
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: pppppppppppppp
|
Pridané:
12.6.2012 11:54
zeby sa nam nepozdavala potreba pouzivat redukciu? doteraz to bolo "zasuniem (ethernetovy kabel) a idem". teraz ak budem chciet pouzit kabel, tak najpv budem musiet pripojit debilnu redukciu, ktora bude vycnievat z nb. plus ked niekam s nb pojdem, tak aby som nezabudol tu redukciu nosit so sebou, ak nahodou tam kam pojdem, nebude dostupne wifi. plus napriklad multicast iptv cez wifi je zvycajne problem. a hd dvojnasobny problem, takze ethernet este nepatri do minulosti, ajkeby sa zdalo ze wifi je vsade.
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
12.6.2012 12:16
ak by som sa riadil čisto touto diskusiou, myslel by som si, že na Slovensku je zakázané WiFi. Tu každý jeden potrebuje ethernet a pri kúpe NB za 2200€ ho serie redukcia za 30€
|
|
Re: Titulok
Od reg.: viperman
|
Pridané:
12.6.2012 12:18
book v takej cene by mal mat redukciu zadarmo
to je jak ked si kupis graf kartu a mal by si si kupit crossfire mostik popripade redukciu z dvi na d-sub napr..vsetko byvy pribalene..
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 14:18
A jediné načo to je, je množstvo zbytočného odpadu. Ja som zásadne proti tomu, aby sa pribaľovalo všetko, čo by používateľ náhodou mohol niekedy potrebovať.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 16:24
jop, mohli by z baleni konecne vyhodit tie jablckove samolepy ;)
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 16:55
Som sa dobre zasmial ked som videl tie nalepky predavat po eure nejakeho zufalca :D
|
|
Re: Titulok
Od: cigan
|
Pridané:
12.6.2012 21:22
jasne, a auto za 50k eur by ti mali dodat uz s plnou nadrzou nie? To je tu zas logika.
Ja mam posledny biely MacBook, ktory ma aj RJ45ku a pouzil som ju raz, ked som kupil novy router. Za cele 2 roky co ho mam. Takze aj keby som ho nemal, tak sa nezblaznim.
|
|
Re: Titulok
Od: 3253453
|
Pridané:
12.6.2012 12:31
ako ked si kupis domace kino ale kable si musis dokupit
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
12.6.2012 16:26
Káble sú pre fungovanie domáceho kina nevyhnutné. Neviem o tom, že by som na fungovanie notebooku nevyhnutne potreboval ethernet port.
|
|
Tim Cook
Od: appleovcasprosta
|
Pridané:
12.6.2012 12:39
Tim Cook povedal na D10 celkom zaujimavu vec.
Ak Apple spravi nieco, ako napriklad ze vynecha Ethernet port a nepribali redukciu zadarmo, ludia zuria, pisu do diskusii siahodlhe prispevky (a nakoniec si ten notebook od Apple aj tak kupia). Ak ale nieco podobne spravi Dell, tak sa nad tym ludia nepozastavuju a kupia si notebook od IBM alebo Sony.
Preco je to teda takto? Ved ak mi vyrobok nevyhovuje tak si kupim alternativu od vyrobcu, ktora mi bude vyhovovat. Problem je asi v tom, ze aj ked sa zdaju byt veci od Apple predrazene, v skutocnosti v danej cenovej kategorii nemaju konkurenciu. Ved skuste najst podobny notebook, s podobnymi rozmermi, vydrzou baterie a pouzitymi materialmi v takejto cene... a to uz nehovorim o displayi.
|
|
Re: Tim Cook
Od: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:40
sony, dell, lenovo.
|
|
Re: Tim Cook
Od: Tup
|
Pridané:
12.6.2012 14:03
konkrétny model s konkrétnou konfiguráciou? či len drísty do vetra?
|
|
kradne identitu
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:31
Kradne identitu a pod falosnym nickom tu v mojom mene drista kokotiny lebo nema argumenty...
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:38
kradne identitu!
mocny olol!
nie, iba si z teba robim picu. plne si to totiz zasluzis.
pises uplne ako keby ty si ty pisal argumenty a nie iba mactardovske frazy.
este niekoho dalej presviedcaj, ze wifi sa vyrovna kablu. no este chvilku.
nedal by som ta ani mojmu psovi.
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:41
Sa nauc citat blbecek vypatlany...
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:43
tvoj jablkovy foter je vypatlany.
napumpoval ti jablkove spermie do riti tak hlboko, az ti prenikli do mozgu.
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:47
Ty co tu davas ? stale ked nemas argument tu urazas niekoho o kom nic nevies .. ci je to rodina ci som to ja.. :D ty si riadny dederon :D
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:53
ked prestanes vracat jablkovy kompot, potom bude diskusia.
ked sa ti nepaci, zbal si par jablk a pal do pici na macblog.
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:55
Si zakomplexovany blbecek ktory len zavidi.. uz na teba nereagujem lebo si obycajna nula!
|
|
Re: kradne identitu
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 18:58
co ti mam akoze zavidiet? jebaky na ksichte?
ak mas namysli nejaky apple stroj, mam ich doma hned niekolko.
a pouzivam ich ovela dlhsie ako ty.
veru, som nula. zavidim ti jablkovu lobotomiu.
|
|
Re: kradne identitu
Od: kredenc
|
Pridané:
12.6.2012 18:58
http://tinyurl.com/7475gu9
|
|
Re: Tim Cook
Od: 35345
|
Pridané:
12.6.2012 12:45
samozrejme ze si kupim iny notebook, ale takto im das aspon vedet preco si si nekupil ten ich.
|
|
Re: Tim Cook
Od: appleovcasprosta
|
Pridané:
12.6.2012 12:48
Presne, ale nikto ta nenuti kupovat ich a preco by si im mal "davat vediet". Ked Dell vyda laptop a nepaci sa ludom, tak nezaplavuju internet prispevkami kde hromzia... je to na zamyslenie.
|
|
Re: Tim Cook
Od: 5434534
|
Pridané:
12.6.2012 16:35
praveze zaplavuju. milion recenzii kde sa seru ze nekde na nejakom notebooku neco chyba
|
|
Re: Tim Cook
Od: iOvca
|
Pridané:
13.6.2012 20:43
USA- 250 mil obyvatelov priemerny plat 1500-2000$ Slovensko 5 milinov priemerny plat 500€
odpovedzte si na, ktory trh sa zameriava. Cele Apple ma u riti Slovensko a nejakych tipci co si kupia iny ntb ako ich...
Ked na to niekto nema tak si to nekupi a hotove... Apple nie su jediny...
Nechapem co sa tu stale vrusujete vsetci.
V USA pracuje daleko viac ludi co si ten ntb od Applu kupia lebo to nieje pre nich problem hoc za kratky cas na to nasporit...
|
|
Re: Tim Cook
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.6.2012 14:13
apple nema konkurenciu, ak by mal, tak by nevyrabal booky za 2k a nepredaval redukcie za 30 penazi. Je to presne tak ako pises, ked sa mi nieco nepaci u HP tak kupim Lenovo a HP osral pes. To sa u apple neda. Neboj, ze by si mal redukcie zadarmo, keby uvolnili MacOS pre bezne pc.
|
|
diskusia
Od: 9to5mac.com
|
Pridané:
12.6.2012 12:52
Dala sa čakať taka diskusia, lacna Slovač nevie oceniť kvality. Vyčkajte na septembrove IFA, a kopie o par € lacnejsie.
|
|
Vdaka admin!
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 12:56
Tymto sa ti chcem podakovat ze si konecne zapol registraciu viazanu na NICK.
|
|
Re: Vdaka admin!
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.6.2012 13:05
ta je tu uz davno... dobre rano ;)
|
|
Re: Vdaka admin!
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 13:16
Malo to byt implicitne zapnute a nedochadzalo by tu k takymto urazkam pod cudzou identitou.. hold.. panko by mohol dopisat tych par riadkov a spustit detekciu os a prehliadaca... len by potesilo.
ale je pravda ze som si to nevsimol...
|
|
Ethernet
Od: mylankooo
|
Pridané:
12.6.2012 15:22
Neviem preco sa tu vsetci ohanate tym, ze novy MBP nema ethernet koncovku priamo v sebe. V ponuke je predsa este jeden MBP 15', ktory tu koncovku ma a dokonca aj dvd-rom :D ..tiez si tam mozete nasupovat SSD. Akurat je okrateny o retina display... je hadam na cloveku, aby si sam vybral comu da prednost. Ked niekomu chyba ethernet, tak si vyberiem druhy model, ktory ma takisto vynoveny HW... problem? Aj ked takisto si myslim, ze k retina modelu mohli ten adapter rovno pribalit ako k MBAir. Postupne nejak odoberaju veci z krabic... uz ziadny remote, ziadny adapter, ziadne instalacne disky.. ktovie co odoberu nabuduce :) ..asi aby sa mohli neskor chvalit, ako dokazu usporne balit notebooky a zefektivnit distribuciu :)
Skor sa cudujem, ze neupgradovali iMacy... tie co maju teraz v ponuke su uz 14-15 mesiacov bez obnovy HW.
|
|
Re: Ethernet
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 15:31
Aj Mac Pro :( to co tam dali a oznacili to v shopoch ze new je ubohe... :(
|
|
Re: Ethernet
Od: mylankooo
|
Pridané:
12.6.2012 21:38
Asi si vsimli tvoj koment, lebo uz to dali prec :) Tusim okrem procaku, ktory je aj tak postaveny na starsej architekture, tam nic ine nezmenili, lol :)
|
|
Cena.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.6.2012 15:32
Najlacnejsi MPB v ceskom Apple Store stoji 58.490 CZK
http://goo.gl/5eh1M
|
|
Re: Cena.
Od: iOvca
|
Pridané:
13.6.2012 7:24
rovnako ako v USA...
|
|
Neda sa
Od: :-)
|
Pridané:
12.6.2012 16:32
Toto sa tu neda citat, idem si vyhonit radsej ...
|
|
Re: Neda sa
Od: <->
|
Pridané:
12.6.2012 17:49
teraz? v lete?
|
|
Re: Neda sa
Od: rms_
|
Pridané:
13.6.2012 23:54
Vela stastia pri citani...
|
|
gsjngjkn
Od: sgfaenrgn
|
Pridané:
12.6.2012 19:18
Congratulations! Everybody in this thread won 2 internets!
|
|
Inovovala...
Od: jarkov1
|
Pridané:
12.6.2012 19:22
Inovácia znamená, že notebook, pardon, MacBook nieje vybavený Ethernet portom, mikrofónovým vstupom a má len 2 USB porty ?
Len pripomeniem, že sa jedná o MacBook Pro
(séria pre profesionálov za veľké peniaze) a nie Air.
Čo je však naozajstná inovácia, je displej. To je pri práci najmä s grafikou veľká výhoda.
To je ako za starých čias keď som si do 486-tky notebooku pripájal cez PCMCIA Ethernetovú sieťovku, ale to ten notebook mal okrem mikrofónového vstupu aj stereo Line-IN a vymenitelnú batériu...
|
|
Re: Inovovala...
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 19:39
Keby si nieco o macbookoch vedel tak by si nezapotil ze nema microfonovy vstup... to ze ho fyzicky nevidis neznamena ze tam nieje...
|
|
Re: Inovovala...
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 19:49
keby si si precital specifikaciu, tak zistis, ze nema ani kombinovany vstup (co je same o sebe idiotske riesenie)
|
|
Re: Inovovala...
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 19:54
Fakt? to berem spat.. to je teda fail.. ale ten ethernet pri tak tenkom booku... ale i tak naco mikrofon? ked budes nahravat nieco profi tak pouzijes externu asio 24bit cize to cloveka netrapi mocno... na skype mas dva stereomikrofony.
|
|
Hohoho skoro si ma nachytal
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 19:55
Headphone port
Support for Apple iPhone headset with remote and microphone
Support for audio line out
|
|
Re: Hohoho skoro si ma nachytal
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 20:11
to ale predsa nie je kombinovany vstup vystup, ale podpora mizernych apple sluchadiel s mikrofonom.
|
|
Re: Inovovala...
Od reg.: Real Hrivis
|
Pridané:
12.6.2012 20:14
naco mikrofon?
napriklad na moj headset audiotechnica za par stovak eur.
jednoducho z pro rady zmizol vstup na mikrofon.
built in mikraky su vzdy uplne nahovno oproti externym.
|
|
Re: Inovovala...
Od: SprostaJablcnaOvca
|
Pridané:
12.6.2012 22:06
Riesenie:
http://dopice.sk/2RS
|
|
Re: Inovovala...
Od: jarkov1
|
Pridané:
13.6.2012 0:24
Hej super. Nie dost, ze z notebooku bude trcat redukcia na ethernet ale este aj toto tu "len" za 30 dolarov. Naozaj, notebook pre profesionalov.
|
|
Re: Inovovala...
Od: Ofcajebnuta
|
Pridané:
14.6.2012 1:15
Tvoj headset mal uz davo podporovat pripojenie v jednej koncovke a nie separatne. Ak si nechces kupit novsi headset tak si kup splitter, to da rozum.
|
|
Re: Inovovala...
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
14.6.2012 12:26
ja za to nemozem, ze tvoj obzor konci pri genius a skullcandy.
|
|
apfel
Od: Stív Džobs
|
Pridané:
12.6.2012 22:09
Ale ved pochopte ze
apple chce byt stylove nie 150% prakticke... kto sa chce ukazat ze je dobre plateny, ma vyssie rozlisenie, dalej docika kupi si apple. My normalni si kupime nejaky ten thinkpad a nemusime riesit to ze nemame kam mys zapojit...
<3
|
|
Re: apfel
Od: jarkov1
|
Pridané:
13.6.2012 0:20
Nadherne a vystizne si to popisal. Presne tak, plne suhlasim.
|
|
Re: apfel
Od: bbb.
|
Pridané:
14.6.2012 10:14
tak potom som asi normalny, kedze mam uz 4 thinkpad v poradi..problem je v tom, ze cim dalej, tym su tie thinkpady horsie..takze asi presedlam na macbook:)
po chvili rozmyslania urcite zistis, ze existuju aj ine dovody na kupu takehoto notebooku ako tie, ktore si vymenoval hore.
|
|
Re: apfel
Od: ja.
|
Pridané:
14.6.2012 15:07
Ja som presedlal svojho casu z Powerbooku na Thinkpad, pretoze som mal tiez dojem, ze to na opacnej strane ide dole vodou...
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
13.6.2012 8:47
Okrem toho nechápem, načo by ste chceli cestovať s redukciou na ethernet. V robote Vám snáď preplatia jednu redukciu za 30$, ktorú tam necháte konštantne zapojenú, čiže zapájať to bude presne rovnaké ako pripájať ethernet kábel. Kde preboha, mimo firmy, je efektívnejšie použiť ethernet port ako WiFi a aspoň raz týždenne Vám to ušetrí čas, aby sa to dalo považovať za dealbreaker? Pokiaľ neprenášame terabajty dát pravidelne mimo práce po sieti, nemá to žiaden význam, po internete sme aj tak limitovaný internetom.
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 9:13
U kamosa tahaju terabajty internetu a klonuju to na svoj nas :D tiez logika ako v riti.. nemam kabel je to napicu a este to stoji 29 dolarov.. to mali jebat na to radsej tucne notasi ale ethernet..
zacnu to ostatni kopcit a potom to bude samozrejmost ;)
|
|
Re: Titulok
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2012 9:50
Si bol opitý keď si to písal? Lebo nerozumiem poriadne ani jednej vete.
|
|
Re: Titulok
Od: reg.: Hrivis
|
Pridané:
13.6.2012 12:56
bol. je na tom nieco zle? :)
|
|
WWDC 2012 in 80 sec
Od: Srihač
|
Pridané:
13.6.2012 9:34
http://goo.gl/NOz3k
|
|
jablkoham
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
13.6.2012 15:00
Nie som apple fanboy, ale takáto mašinka sa mi páči. Črevá to má však podobné ako klasické WinPC akurát cena je prestrelená lebo Apple. Taktiež by som uvítal iné porty než Thunderbolt (ako somnačrel do diskusie tak chýbajúci Ethernet FTW, way to go)
Podstatné však je, že konečne je to realny krok od Apple vpred a nie len patentové šaškárčenie. Prajem im všetko dobré a posielam kvety v skutočnom biznise, ale nie v súdnych naťahovačkách.
|
|
wallpaper
Od reg.: pan Inkognito
|
Pridané:
13.6.2012 17:40
To musi byt celkom zazitok najst tapetu takeho rozlisenia :D
|
|
Re: wallpaper
Od: HlupaaOfca
|
Pridané:
14.6.2012 1:11
Staci akakolvek 5MPixelova fotka
|
|
Re: wallpaper
Od: rms_
|
Pridané:
14.6.2012 11:48
interfacelift.com
|
|
Interpolácia
Od: Ramtech
|
Pridané:
14.6.2012 14:06
Zásadný problém s týmto 2880 x1880 rozlíšením je ten že nejde nastaviť natívne rozlíšenie všetko je hnusne interpolované Pokiaľ by v OSX zväčšili interface a fonty nič by som nepovedal ale dať tam dať tam skvelý display a zabiť to interpoláciou je na draka
|
|
Re: Interpolácia
Od: OvcaTupa
|
Pridané:
14.6.2012 20:29
Caka sa len na developerov aby upravili aplikacie, napr. Google uz chysta retina Chrome.
|
|
joj tieto vsevedkovske diskusie
Od: Vrtkos
|
Pridané:
16.6.2012 8:38
Citat niekedy diskusie na DSL to je uplny zazitok. Pubertalny "pseudo ITckari" co potrebuju streamovat Pcko z akademickej siete na intraku. Bezny pouzivatelia pocitace pouzivaju a neonanuju na lokalnom fore o nepriestrelnosti svojh nazoru. Jasne pofrflat je prirodzene, ale take tie hrdinstva spoza vasho "neretinoveho" displeja, to je ubohost a vtip zaroven. Jasne ze ethernet este nieje na vymretie, mam aplikacie, na ktorych je wifi zatial tabu.ale v segmente prenosnych zariadeni je to mizive percento a pre tych maju predsa daku redukciu (niesom neaky mega zastanca, a OsX je take eyecandylicious prostredie ale nestava sa, ze by na mojom macbooku niekedy nieco nefungovalo, ako ma a to navyse z mega plynulostou.
|
|
vsevedkovia II
Od: Vrtkos
|
Pridané:
16.6.2012 8:39
A ze retina nema zatial nativne aplikacie, a co to je vari neriesitelny problem? Mame trhovu ekonomiku, a dokonca aj konkurenciu nech sa paci chlapci Fujitsu alebo Lenovo, pracovne kladivo a nie ziadnu lesklu multimedialnu XXXovinu. Ked si v pizzerii nedavaj si halusky predsa. To je ako nadavat na windows vo verzii home na vasej vytunenej ovetclockovanej budgetovej hernej masine.
|
|
vsevedkovia III
Od: Vrtkos
|
Pridané:
16.6.2012 8:40
K stabilite a troughputu wifi asi tolko ze ked domaci "router" s usb print/storage serverom draft n wifi, firewallom a proste mixer najlepsie za 50€ - 70€ lebo viac za to nedam a krabicka pise ze to ma 350 mbit/s tak to musi byt pravda. A s mojim ASUS low end notebookom s neakou xing-feng jednoantenovym wireless adapterom sa potom rozplyvat o stabilite a rychlosti wifiny? Zobudte sa chlapci, skutocne technologie chodia v nenapadnych kartonovych krabickach a len lepsia indoorova antena stoji minimalne patnasobok ceny vaseho domaceho routera. A slusny accespoint vyda minimalne za tri bezne notebooky. Odporucam zacat minimalne s neakym D-link DAP-2590 a potom uz si mozete otvarat pusinky na wifi. Arubu alebo Cisco s controllerom si domov predpokladam nikto kupovat nebude, ono to totiz do domu ani urcene nieje.
|
|
vsevedkovia final
Od: Vrtkos
|
Pridané:
16.6.2012 8:41
Za tie prachy si radsej kupte auto umyte si vlasy a chodte s frajerkou na vylet a neonanujte pri porne. A ked, tak sa jednoducho zmierte s tym, ze to obcas lagguje, to sa toho stalo az tak vela? Ked nasetrite na masinu na ktorej budete neskor zarabat, tak vam veci ako, ze uz mam tento wallpaper z deviantu vyse tyzdna a kto ma aky status na soc.sietach pridu poriadne malicherne. Budete radi, ked nebudete musiet pocitac ani len zapnut.
C:\>cls and press return (to je enter na vysvetlenie pre vacsinu prispievatelov a tym serioznym ospravedlnenie, lebo vacsina tych si precita clanok a zvysok neriesi)
pa pusinky
|
|
Re: vsevedkovia final
Od: Notysiborec
|
Pridané:
16.6.2012 16:13
Auto za 2800 € ? Chlape na to zbalis tak 15ku alebo pracovnicky pri ceste.
|
|
Re: vsevedkovia final
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
17.6.2012 14:32
cudoval by si sa... nie kazda ide na prachy...
|
|
Default rozlisenie ma 1440x900 - vysvetlenie nizsie
Od: Sano77
|
Pridané:
20.7.2012 20:00
Citajte tu: http://goo.gl/MBuzr
|
|
apple
Od: michal..
|
Pridané:
16.10.2012 16:40
noo tak diskusie zvlastne .. kto nepotrebuje lan nepotrebuje lan ja mam svoju gigovu rad notas mam na dockine ta ma portov az az apple dockiny nemaju ze .. )) to je minus ale ten display je plus aj ked noo mam mac mini a je tam ios 10.6 ci kolkatka a to dpi velmi dobre nefunguje a ked to necham na nativnom 2560x1xxx ani neviem kolko tak to je o hovne keby mali windowsacke zmeny dpi bola by to krasa a este samozrejme dockinu a windows .. ))) kedze vela veci s ktorymi kazdy den robim apple nepoznaju a stalo by velmi vela tam prejst .. )) ale tak ci tak mac book pro pekny .. ale na svojho precision-ika to mat nebude co sa tyka grafiky ani z daleka iba desighn a display aj ten len koli rozlyseniu to ips co mam ma celkom svizny obraz a preco nenvi v mac book pro kvalitna graficka grafika by som tam aspon nvidia quadro m3000 cakal .. ci v ramci setrenia zabudli ..)))
|