|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seagate su chybove
Od: neseage
|
Pridané:
7.9.2011 9:42
Mal som 4 seagaty, vsetky 4 sa pokazili. A zevraj seagaty su najlepsie? No neviem. Hitachi prezili vsetky a bezia dodnes. Najstarsi je starsi ako prvy seagate. Skoda ze WD kupilo hitachi, bohvie co s tym urobia.
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: creaturex
|
Pridané:
7.9.2011 9:52
Bohuzial, nemozem nic ine len potvrdit... mal som seagate a pokazil sa, teraz mam 4 samsungy a ficia viac ako v pohode... ale s WD som tiez bol vzdy spokojny. Co ja viem tak seagate nikdy nemali status najlepsich diskov, skor boli kedysi daaavno najtichsie... aspon co si ja pamatam z dob davno minulych :-D
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: 52-ka
|
Pridané:
7.9.2011 11:05
Tak to neviem čo s tým robíte. Mne sa ešte žiaden z desiatok SEAGATE nikdy nepokazil...
Samsung by som nechcel ani zadarmo. Inak používam 2.5" disky WD, a myslím si, že aj tie Hitachy a Fujitsu boli dobré...
|
|
Re: Seagate su chybove
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.9.2011 13:45
ja kupujem prakticky len seagate a zo 7200.12 rady odisiel len 1 (1TB) asi po 2 mesiacoch. Dali novy kus, trvalo to cca tyzden. Samsng som naposledy kupoval v lete 2007, pred vianocami siel na reklamaciu a od zimy 2007 siel nonstop v servri, teraz ho mam tu v desktope. WD ak mozem nekupujem, vdaka vybornym radam 1,6-4,3-6,4GB co boli ku koncu 20. storocia s legendarnou paskou okolo disku a ked sa porusila nereklamovali. PRoblem bol, ze kazda sa porusila, lebo ako si vsunul disk, tak sa porusila. A tie disky odchadzali 98%.
|
|
Re: Seagate nie su chybove
Od: 52-ka
|
Pridané:
7.9.2011 14:15
Kupujte Seagate ES radu a nemáte problém. Páska sa nikdy neporušila, neprečnievala. Tak ak bol niekto ľavoruký alebo drevo...
4.3 5.čosi a 6.4GB od WD naozaj neodchádzali. To čo ste kto s tým robili? Zvyčajne boli na príčine úmrtí diskov iba a len vadné ATX zdroje. Len značky MOREX v Česku vyreklamovali a povymieňali desaťtisíce!!!
Na Slovensku zálažalo na predajcovi, či priznal vadné série ATX zdrojov a povymieňal, resp. opravil ich, alebo vás nechal v tom, že sa vám časom pokazia HDD a či nebodaj aj MB...
|
|
Re: Seagate nie su chybove
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.9.2011 17:16
jasne, len ze rovnake velkosti quantum, maxtor (tak dako kupil maxtor quantum, nepamatam ci tie boli este 4 a 6GB) seagaty a snad ibm este nerobil disky, tak tie neodchadzali. WD vsetky co som poznal. A nereklamovali ich koli tej buzerantskej paske.
|
|
Re: Seagate nie su chybove
Od: fuchs
|
Pridané:
4.11.2011 15:28
Pripájam sa, mne nevyreklamovali klepajúci 6,4GB disk kvôli malému odlupnutiu pásky spôsobené pri vyberatí disku zo skrine. Vtedy aj skrine boli nejak viac ostré. Čo montáž to nejaká odrenina, zárez na koži, prekážajúce káble, vyvyklávanie diskov aby sa dali vôbec vytiahnúť.
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: zacksxe
|
Pridané:
26.10.2011 15:47
a my ostatny sme si zarucnu pasku prelepili papierom s lepiacou paskou a potom sme disk veselo vyberali hore dole...
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: neseagate
|
Pridané:
7.9.2011 14:38
Praveze nic. Teraz mi odisiel barracuda 7200.11. Disk bol len v PC "na data" ale z 500G bolo obsadenych 5G a prakticky sa nanho nepristupovalo.
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: tac tac
|
Pridané:
3.10.2011 15:11
Zavisi, ako sa kedy komu zadari... spomen si na Seagate s vadnymi firmvermi, alebo "madarske IBM". Mal som 3x HDD Seagate vsetky odisli, jeden do konca po 5 hodinach prace, kedze to bol ext 1,5TB s predlzenou zarukou na 5 rokov, letel von oknom :-D okrem toho mi odisiel aj 120ka z Applu a par inych... takze u mna je znacka Seagate posledna na rebricku spolahlivosti
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: nobody1234
|
Pridané:
7.9.2011 12:59
Suhlasim s vami, u mna to bolo v dobe asi 3roky dozadu, ked Seagate prisiel s dobrym marketingovym tahom az "3-rocna zaruka". No nekup to! Clovek si povie, ze ked si tak veria so spolahlivostou svojich vyrobkov, budu kvalitne. Bohuzial, vsetky disky co som kupil od nich v priebehu 9mesiacov sa do cca 15mesiacov pokazili. Bolo ich 8. Pri poslednych som len cakal kedy oddidu aby som ich mohol konecne vyreklamovat a mal pokoj...
Mototechna? Tu krematórium! Koľko ste včera predali tých nových japonských motoriek?
- No, asi dvadsať, prečo?
- Dvadsať, hej? Tak to sa nám ešte tri flákajú niekde po meste!
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: johnyqwerty
|
Pridané:
7.9.2011 21:39
na ibm/hitachi bola tusim aj 5 rocna zaruka
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: smurf
|
Pridané:
7.9.2011 14:08
ja kupujem uz iba Seagate a problem s nimi nemam.. v desktope mam 1x1.5tb uz 2 roky cca a no problemo..a zopar kusov mam este WD(starsie)..tiez spokojnost..
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: zzxx
|
Pridané:
8.9.2011 7:09
vo firme pouzivame skoro vyhradne disky seagate a poruchovst minimalna. To sme ich nasadili stovky kusov. S tych par kusov, co sa nam pokazili, tak 3 kusy sa odpalili v jednom konkretnom pocitaci v priebehu par dni (problem so zdrojom). A z inich znaciek, z ktorych sme pouzili len niekolko kusov, tiez drzia.
Vzorka par kusov nema ziadnu vypovedaciu hodnotu, ci dany vyrobca vyraba spolahlive alebo nespolahlive disky.
|
|
Re: Seagate su chybove
Od: nonke
|
Pridané:
8.9.2011 10:07
ja vzdy kupujem seagaty a nikdy som s nimi nic nemal. wd sa kazia podla mojej skusenosti, kazdy externy wd co som znal uz pokazil a ja mam v desktope seagate 120GB uz velmi davno asi 6 let bez problemu. teraz mam 500GB 7200 2,5" v macbooke
|
|
Re: Seagate su chybove
Od reg.: SergejH
|
Pridané:
30.9.2011 21:49
Ja mam s externym wd presne opacnu skusenost. Mam 80gb uz skoro 5 rokov a aj ked ho nepouzivam stale, minimalne 2-3x mesacne ho vyprazdnim a zase naplnim a zatial ziadne problemy (ak neratam gumove nozicky, ktore sa jedno krasne teple leto, asi 3 mesiace po zakupeni, rozhodli zostat nalepene na stole:-( )
|
|
do 500 GB?
Od: xyx
|
Pridané:
7.9.2011 9:53
Chlapci to čo máte? Len origo disk v NTB?
Ja som narátal cez 8 TB a to nie som žiadny maniak. Niečo je v práci + zálohy (3 TB), niečo doma - xtreamer (2x 1,5TB), niečo prenosné (1 TB) a 4x NTB so 160 až 320 GB.
|
|
Re: do 500 GB?
Od: Necum
|
Pridané:
7.9.2011 9:57
Presne tak len origo v notebooku 160GB a stoho mám 20GB nealokovaných :D takže používam 140GB Ďalších 160GB v PC nerátam bo ten nepoužívam.
|
|
Re: do 500 GB?
Od: Sheddow
|
Pridané:
7.9.2011 9:59
A to sa chváliš, či?
|
|
Re: do 500 GB?
Od: xyx
|
Pridané:
7.9.2011 10:02
to nie, len nahlas uvažujem. Vystačiť si len s diskom v NTB je dosť ťažké v dobe keď film v mkv má aj cez 40 GB
|
|
Re: do 500 GB?
Od: Mehmed
|
Pridané:
7.9.2011 10:18
Niekto nema potrebu sosat 40GB film a pustat si ho na 15" monitore. Niekto na to nema ani internet. V mojom pripade, na intraku neni problem, tam mam 1Gb neobmedzene, ale doma zasrane 2Mb ADSL. Tak k comu mi bude 10TB diskove pole ked to nebudem mat cim zaplnit? Vyhadzovat peniaze len za to, aby som mohol pomachrovat, je dementne (ale prirodzene pre vacsinu slovakov).
|
|
Re: do 500 GB?
Od: Mehmed
|
Pridané:
7.9.2011 10:19
zabudol som napisat, ze 2 Mb s FUP
|
|
Re: do 500 GB?
Od: xyx
|
Pridané:
7.9.2011 10:21
naozaj si myslíš, že ťahám mkv aby som ho pozeral na 15" monitore? Tam stačí aj 700 MB divx.
|
|
Re: do 500 GB?
Od: 52-ka
|
Pridané:
7.9.2011 11:23
Toto je najhoršia vlastnosť doby. Študentom je poskytnuté neviem, žijú ako hyeny, kradnú filmy, soft, muziku o 106 a všetko je akože v poriadku. Mali by k vám častjšie chodiť kukláči a odobrať vám PC a skontrolovať aj drogy a všetko nakradnuté. Či z netu, či inde...
|
|
Re: do 500 GB?
Od: Squeak?
|
Pridané:
7.9.2011 12:12
A čo nelegálne robí...?
|
|
Re: do 500 GB?
Od: ..........
|
Pridané:
7.9.2011 12:30
.ty sa pichni do riti...zavidis ze niekto ma rychlejsi internet ako ty alebo co?.... nech si stahuje kto chce co chce .... teba by mali skontrolovat a zavriet za drzanie fasistickych alebo komunistickych predmetov, lebo si nejaky ideologicky maniak zrejme ked takuto sracku vyplujes z huby...alebo si nejaky traktorista s deviatimi rocnikmi z ludovej a zavidis ked niekto studuje a ma v hlave viac ako piliny.... aj tak stat uz nepodporuje tolko vysokoskolske vzdelanie co volakedy a to je jedna z veci do ktorej sa investovat oplati, nie ako vrazat peniaze do ciganskych osad z coho nic nebude..... ked bude narod sprosty tak mu vzdy bude niekto rozkazovat....treba cim viac vzdelanych a uvedomelych ludi aby sa slovensko malo sancu niekedy vysekat zo sraciek ako sme teraz, ale to obycajni ludia ledva s maturitou tazko pochopia a zabezpecia...ti akurat budu nadavat a drzat hubu a krok
|
|
Re: do 500 GB?
Od: zzxx
|
Pridané:
7.9.2011 12:58
vysokoskolske vzdelanie nema nic spolocne s inteligenciou cloveka. Je tam urcity predpoklad ale nie zaruka. A v dnesnej dobe je ta kvalita fakt nizka a rozdiel medzi traktoristom a inzinierom nieje skoro ziadny. Skor este ten traktorista ma zdravsi rozum ako ten vysokoskolak.
p.s. ja by som bol aj za to kontrolovanie lebo poznam, co sa vsetko na interantoch deje. To, ze napriklad stahovanie je u nas "legalne" neznamena, ze je to aj moralne. Ak by si ty bol obetou stahovania a nelegalne stahovanie by ta okradalo o zisk, tak by si sa na to inac pozeral.
|
|
Re: do 500 GB?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.9.2011 14:51
Velmi mudro. Na margo prveho odseku, tazko povedat ci existuje nejaka signifikantna korelacia medzi univerzitnym vzdelanim a inteligenciou. Samozrejme potom okazmite pride na rad otazka co je to inteligencia, pretoze v skolach sa ucia na 99% len encyklopdicke vedomsoti a byt rozhladeny, empaticky, sebakriticky, vediet pocuvat, vediet plavat zivotom a mat vsetky tie "dobre" vlastnosti - to sa na skolach neuci. Nemusim priponimat, ze existuju ludia, ktori maju sice 4 tituly pred menom, 2 za menom a pritom ako ludske bytosti su to uplni ko...i. Podruzno sa k tomu moze pridat dalsi fakt, totiz ze ani tie encyklopedicky vedomsoti nema.
Na margo druheho odstavca si tiez trafil kliniec po hlavicke. Kazdy si musi uvedomit ake to je PRESNE na druhom konci bariery, PRESNE v opacnej situacii (napr. chodci nadavaju na tie hnusne 4-kolesove smradlave krabice, vodici zase na chodcov ... atd).
|
|
Re: do 500 GB?
Od: x3m
|
Pridané:
19.9.2011 13:22
Takze pohlad na druhu stranu bariery:
Super, vyvyniem nejaky soft, za ktory nebudem vobec rucit, nebude ma vobec trapit, ze to znici nejake dolezite data, prip. to nebude vobec fungovat a budem to predavat za tazke peniaze. A nezabudnem to obohatit 100 pantentov, aby som potom mohol kazdeho zalovat.
Super natocim nejaky film, na ktory pride milion divakov a zaplatia mi tazke peniaze a nebude ma vobec trapit, ze pribeh je vykradacka Pocahontas a ze to bude uplny odpad, samozrejme divaci nemaju pravo vobec nieco reklamovat. A aby som nezabudol budem z toho "umeleckeho diela" zit dalsich 70rokov.
Tak isto by sa vam asi pacilo keby ste kupovali rozok za 100E. Sak sa na to pozrite z druhej strany, chudaci pekari, nemaju z coho zit.
Tym celym nechcem tvrdit, ze umelec/vyvojar nema dostat za svoju pracu zaplatene. Ale zase odtial potial.
|
|
Re: do 500 GB?
Od: 52-ka
|
Pridané:
26.9.2011 9:13
Ty si trošku ujetý a toto si neodhadol...
|
|
Re: do 500 GB?
Od: muLd3R
|
Pridané:
25.10.2011 10:04
ako chces aby sa ti vyvojar zarucil ze neprides o dolezite data? tam hra proti tolko faktorov ze je to technicky priam nemozne :D
ano, suhlasim ze z nejakych umeleckych blbosti by nemali tazit take peniaze ako tazia, a ze by umelcova rodina nemala zit dalsich 70 rokov z toho co ten umelec vytvoril. je to ubohe a trapne.
to s tym rozkom za 100€ je trochu cudny priklad.
a este z dalsej strany ked sa na to pozries, keby to fungovalo tak ako je to zamyslane tak ked si nekupis film tak ho nepozries. ak sa ti zdaju byt filmy drahe, nikto ta nenuti ich kupovat a ani pozerat. tak isto ak sa ti zda ze taky mobil za 800euro je draha zalezitost, nemusis si ho kupit.
|
|
Re: do 500 GB?
Od: ase
|
Pridané:
7.12.2011 11:44
v prvom rade si odpovedz na otazku nuti niekto divaka ist na ten film ? to ze zaplati ostatok kopu milionov a ty si to len stiahnes je vporiadku ? neokradas len toho umelca ale aj kazdeho kto za ten film zaplatil pretoze ak by neexistovali ludia ako ty tak by bola navstevnost kin vacsia a tym padom by pozadovany zisk ziskali rychlejsie a lachsie co by sa prejavilo aj na cene listku ale ked niekto nieco robi pre 1000 ludi a 500 si to ukradne tak tych dalsich 500 to musi zaplatit ... je komicke ako obhajujes to ze kradnes ... ako keby ta ten umelec so zbranou nutil si kupit jeho produkt
|
|
Re: do 500 GB?
Od: dagi
|
Pridané:
8.9.2011 8:51
whoring for companies ftw
|
|
Re: do 500 GB?
Od: trololoman
|
Pridané:
8.9.2011 14:31
Čo ti stará nedala?
|
|
Re: do 500 GB?
Od: limki
|
Pridané:
7.9.2011 15:05
aky magor este taha 700mb xvid?
h264 verzie su 300-350 a 720p potom 550-700
xvid len ked po hodine hladania nic nenajdem
lepsie filmy potom 1080p na 13gb
aj tak sa mi toho vojde dost do 120gb mesacne, uz "len" rok viazanosti
|
|
Re: do 500 GB?
Od: el_kabel
|
Pridané:
7.9.2011 15:58
tebe? tebe bude asi na nic...
|
|
Re: do 500 GB?
Od: somebody
|
Pridané:
3.10.2011 8:23
1Gbps pripojenie?
Dávnejšie sa písalo, že by malo byť ponúknuté od UPC 120Mbps pripojenie, a od akéhosi providera SWAN 1Gbps pripojenie, ale určite by ste to nemali na intráku presne vy, nakoľko tie ceny za pripojenie sú neúnosné :)
Snáď 100Mb/s si chcel použiť, nie?
A s tou vysokou školou tak nevyskakuj...vysoká škola Ti nedá nič...vieš, čo Ti dá vysoká škola? LEN titul...nič iné :)
*pokračovanie v ďalšom komente...
|
|
Re: do 500 GB?
Od: somebody
|
Pridané:
3.10.2011 8:23
*Vedomosti, ktoré nadobudneš budú len z Tvojej iniciatívy, no vziať nejaké knihy a učiť sa z nich, to si môžem aj ja doma bez vysokej školy...
Vysoká škola nemá s inteligenciou nič spoločné...ide len o to, rozviť nejaký odbor, ktorý Ťa baví...nič viac, nič menej :)
Až doštuduješ a budeš mať problém sa zamestnať z dvoch dôvodov:
1. Na Slovensku je ťažké získať normálnu prácu, budeš možno nútený vycestovať :)
2. Zamestnávateľ dá miesto radšej stredoškolákovi, ktorému nemusí dať 700€, ale postačí mu 550€...
tak pochopíš, o čom tá vysoká škola bola...
Ja mám ukončenú len SOŠ technickú s maturou a pracujem "sedením pri pc" v teplej práci za slušné peniaze...
Len môj názor :)
|
|
Re: do 500 GB?
Od: djjet
|
Pridané:
7.9.2011 12:07
no anketa mysli skor kolko pouzivas Doma + notebok + nejaky externy disk. Nie este aj v praci atd. Keby som t mal u mna zosumatizovat tak by mi vyslo cislo daleko daleko presahujuce poslednu moznost v ankete. 1000 PC, 250 NB, 30 servrov, 2-3 diskove polia + nejakych 7-8 NASky :D + bohvie kolko externy prenosnych diskov. Hmm nechce s ai to pocitat ale dost by to bolo :D Jasne ze s nimi nepracujem kazdy den, ale v priebehu roka urcite s kazdym :D
|
|
Re: do 500 GB?
Od: xyx
|
Pridané:
7.9.2011 13:48
chceš mi povedať že všetko je to určené len pre teba?
V práci naraz robím na PC+NTB, ktoré sú prepojené cez synergy. Doma niečo podobné akurát NTB+NTB.
|
|
HDD reliability - 2010
Od: testerko
|
Pridané:
7.9.2011 10:02
http://goo.gl/uyau7
myslim ze este stale aktualne,moje osobne skusenosti tento graf len potvrdzuje
|
|
Re: HDD reliability - 2010
Od: hmm
|
Pridané:
7.9.2011 10:36
4Q 2009 :) too old
|
|
Re: HDD reliability - 2010
Od: TnT
|
Pridané:
7.9.2011 19:38
ide aj o pocet vyrobenych diskov a to sea a wd maju o vela navrch preto aj ta kazivost
|
|
500 gb :))
Od: BESTya
|
Pridané:
7.9.2011 10:21
Ja mam v stolnom pc 128gb ssd + 2x2tb hdd. Media player 1tb + prvy externy disk 500gb + druhy externy disk 3tb + lenovo x220 320gb + asus ul30jt 500gb. Ďalej mam asi tri disky (po 300gb), 30 gb ssd a rozne pamatove karty, ale tie nepouzivam. Celkom to je cca 9,5 tb.
|
|
Re: 500 gb :))
Od: 52-ka
|
Pridané:
7.9.2011 11:51
A načo Ti to všetko je? Aby si nemal na chleba a chválil sa jogurtom na dvore?
|
|
Re: 500 gb :))
Od reg.: older
|
Pridané:
7.9.2011 11:54
a mne to tu pripadá, akoby ste prispievali informáciami do štatistického úradu :))) len tak pre info už mi tiež pár samsungov odišlo...
|
|
Re: 500 gb :))
Od: Mehmed
|
Pridané:
7.9.2011 12:44
To napis na nastenku na fuckbook...
|
|
Re: 500 gb :))
Od: Zlty dinosaurus
|
Pridané:
28.9.2011 23:57
ja mam 3 SSD a 8 HDD v PC
11 "diskov"
a kapacita je niekde lahko pod 20TB
a ? :)
80% je volne aj tak :D
17% je balast..
2,7% je windows 7 "winsxs" priecinok
0,3% je zvysok, relevantne data
|
|
Re: 500 gb :))
Od: djjet
|
Pridané:
30.9.2011 12:52
neboj zacnes pozerat HD filmy a hned budes mat problem kde co dat >D
|
|
Re: 500 gb :))
Od: dell
|
Pridané:
15.11.2011 18:42
ja mam 60 gb na svojom delli ktory ma 6 rokov, z toho mam 30 gb volnych, na tych 30 gb mam zalohy dokumentov, nejaku hudbu, office a system - a tu hudbu asi zmazem, lebo aj tak pocuvam uz viac menej z netu - tak ostanem asi na 15 gb - z coho su vacsina fotky
podla mna jedine normalne vyuzitie velkych diskov je na filmy a fotky - pre firmy je to samozrejme ine.
ale vacsina ludi s takymi diskami zvacsa ma fotak tak na mobile - hrabu sa za pixelmi a videokameru uz dlho nevideli - video tocia tiez len cez svoj mobil...
|
|
cena?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.9.2011 12:58
250 $ je super, lenze u nas so slovenskym VAT a prehnani bulharskou konstantou to bude 250 € a hned je po zaujimavosti, kedze externe 3 TB disky dnes stoja uz od 150 €, cez 160-170 € a dalej. V ramci zachovania ceny za GB (ci pomeru cena/kapacita) by som ako velmi zaujimavu videl cenu 200-220 €. Ale obavam sa hausnumera ako 260-270 €.
|
|
Re: cena?
Od: gagor
|
Pridané:
7.9.2011 13:37
co ti brani, ist ho kupit do USA?
|
|
Re: cena?
Od: xyx
|
Pridané:
7.9.2011 13:50
cena letenky a víz?
|
|
Re: cena?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.9.2011 14:40
Sprostejsiu otazku som nepocul.
Nie, 4 mesacna plavba na drevenej plachetnici s jednookym kapitanom dvoma tuctami tak smradlavych clenov posadky ze aj cigani su prehygienizovani, este dvakrat vacsieho mnozstva potkanov, siestimi delami a nabehom na podvyzivu a skorbut to ozaj nebude. Tato pricina to ozaj nebude.
|
|
Re: cena?
Od: gagor
|
Pridané:
7.9.2011 15:52
Tak ked na to nemas, potom tu nefnukaj ake je to drahe. Nic ti nebrani v tom prebrusit EU eshopy a snazit sa minimalizovat bulharsku konstantu. S VATom ale nic nespravis, to je dan za zaruku. A s tuzbou slovenskych obchodnikov zarobit neurobis asi tiez nic. Naozaj ale nechapem ako ti pomoze nariekat tu diskusie
|
|
Re: cena?
Od: el_kabel
|
Pridané:
7.9.2011 16:09
je podstatny rozdiel medzi "mat na nieco" a "byt ochotny zaplatit xy za nieco".
|
|
Re: cena?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
7.9.2011 18:29
Nenariekam, konstatujem. Ja na to mam, to ale nie je pripad vsetkych. Novinky su uz raz take a treba pol roka od uvednenia uplne noveho modelu HDD pockat.
|
|
Re: cena?
Od: HKJ
|
Pridané:
8.9.2011 14:01
pochval sa nam, moj moly podnikatel, ktory eshop ze ty vlastnis ?
|
|
moore
Od: dik
|
Pridané:
7.9.2011 13:20
ja som len zvedavi kedy vsetky tie nazhromazdene data ci uz filmy alebo mp3 dotycny s 9.5Tera vypozera a vypocuje. :)
|
|
......
Od: peter_SK
|
Pridané:
7.9.2011 17:51
Na jeden z prvých 3,5"- 40MB disk to nemá
|
|
......
Od: peter_SK
|
Pridané:
7.9.2011 17:56
Mne stačí 500GB v osobnom počítači. Filmy nekradnem, kupujem ich rovno na DVD, kameru mám 576i takže veľké objemy dát nemám, skôr potrebujem čím rýchlejší a svižnejší systém a internetový prehliadač.
|
|
seagate najhorsie HD!!!!!!
Od: dejv
|
Pridané:
7.9.2011 19:44
seagate by som si vzivote nekupil...vsetky co som mal behom od 1990 -2000 boli vadne...a naposledy v r. 2010 1.5tb ...tuto firmu by som dal hned zatvorit!!!!!!
|
|
Re: seagate najhorsie HD!!!!!!
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
7.9.2011 21:44
po dlhorocnych skusenostiach s inymi znackami uz poslednych 9 rokov pouzivam len Seagate a zo 17 diskov som reklamoval iba 2 kusy z nevydarenej 500GB serie (firmware) a jeden 1,5TG mi jedneho dna prestal fungovat, ked sa nezaparkovali pri vypnuti hlavicky a po ich rucnom odparkovani v bezprasnom labaku funguje spolahlivo doteraz ... robim strih videa, denne pemeliem pomerne velke mnozstvo dat a nemam ziaden problem ... netvrdim, ze nemohli nabrat na kvalite aj v inych firmach, ale kedze Seagate slape ako hodinky, nemam dovod menit ... kedze som niekolko rokov robil aj servis PC, mozem zodpovedne prehlasit, ze medzi najcastejsie priciny poruch diskov patrie chybne zdroje a vibrujuce ventilatory v PC (vibracie pomaly a isto znicia disk lubovolnej znacky) ...
|
|
Re: seagate najhorsie HD!!!!!!
Od: ..............
|
Pridané:
7.9.2011 22:36
Ja som Seagate znenávidel, keď mi pred 5timi rokmi znehodnotil 320gb horko ťažko nazbieraného porna :-/
|
|
tak to áno
Od: mmf
|
Pridané:
8.9.2011 7:54
tak teba už len naozaj lutovať chudáčik :D A z toho väčšinu si točil ty čo? o uznávam
|
|
seagate
Od: mareksn
|
Pridané:
8.9.2011 9:33
seagate HDD nikdy -ani zo zartu / kazia sa ako na pase ci 2,5 alebo 3,5 " Aj keby ich rozdavali zadarmo tak disk od tohto vyrobcu uz nikdy nedam do compu.
|
|
disky
Od: seagate
|
Pridané:
8.9.2011 10:22
Pravdepodobne sa vyrabaju seriovo nevyrobia ich 10 za rok a potom ten jeden co si ich kupi tak teraz sa mu pokazia a cely seagate je teraz na hovno.Je to ako s prackou chladnickou ci televizorom kolko krat sa stalo ze to odyslo za tyden po kupeni. Pri tolkej hromade vyrobenych diskoch sa s tym musi pocitat. Ja kupujem len seagate potom wd.Jeden 1TB mi uz ide nonosom v serveri 3 roky.A druhy 2TB bezi uz polroka nonostop.VSETKO CO SA DA POKAZIT SA RAZ POKAZI.A samozrejme u diskou ked das kopacku do bedne od nervou tak sa niet co cudovat je to haklive na otrasi
|
|
Re: disky
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.9.2011 7:30
odyslo
u diskou
od nervou
otrasi
clovece co uzivas? kontaktuj podsvetie, iste budu mat o novy druh drogy zaujem
|
|
wifi kancel
Od: webnick358
|
Pridané:
8.9.2011 20:42
Otazka mala zniet: Kolko TB mate doma 3D HD porna?
|
|
Re: wifi kancel
Od: hehee
|
Pridané:
8.9.2011 21:00
trojzdimenzionalne porno ma velku buducnost :)
|
|
hih moje hdd
Od reg.: lexor
|
Pridané:
8.9.2011 22:38
no ja mam Samsung 2x 1TB a v podstate frcia uz asi rok aj pol a 2TB Seagate asi 1 rok a bez problémov PC mam zapnute nonstop vypne sa az pri výpadku el prudu
|
|
Re: hih moje hdd
Od: raptorr
|
Pridané:
9.9.2011 6:59
Tak to je fantasticke. Doteraz som Samsung nechcel, ale ako som si toto precital, tak hned som objednal tiez dva!
|
|
Re: hih moje hdd
Od: el_kabel
|
Pridané:
11.9.2011 23:34
tebe sa pcp vpina pri vypadkoch prudu? kacir!
|
|
....................................
Od: Ivan654
|
Pridané:
9.9.2011 9:02
Problém je v tom že samsung kúpil seagate a hitachi zasa WD takže kvalita pôjde do sračiek. Čo mám teraz kupovať WD JE SHIT A VZDY BOL A BUDE!!! SEAGATE DETTO!!!
|
|
Re: ....................................
Od: ........
|
Pridané:
10.9.2011 14:10
ty si v prvom rade kúp kvalitné antihistaminiká a klávesnicu bez shiftu a caps locku . . .
|
|
Re: ....................................
Od: FMG.sk
|
Pridané:
12.9.2011 16:44
Kup co chces len s 5r zarukou.. a budes mat v pIcI
|
|
wd shit?
Od reg.: pebahrr
|
Pridané:
9.9.2011 16:54
mam 20ks wd a vsetky ok
|
|
seagate
Od: weqe
|
Pridané:
15.9.2011 17:55
Tak Ja mam uz asi 7 rokov Seagate 160GB a dalsie 4 roky Seagate 320GB PC mi bezi skoro nonstop a stale bezia bez problemov. Vsetko je asi vecou pouzivania, kto sa ako stara tak ma.
|
|
ni som kacir
Od: hih moje hdd
|
Pridané:
18.9.2011 0:21
niesom kacir mam zalzny zdroj takze pc sa vipne samo asi po 2 hodinach ked nenabehne el prud
|
|
nazor
Od: kuk
|
Pridané:
1.11.2011 23:09
Je to zaujimavy clanok moje skusenosti su take ze v stolnom pc mam uz par rokou seagate hdd ktory ide ticho a bez problemou urcite starsie seagate boli odolnejsie a lepsie ako novsie od 500Gb hore ..Zase co mam externy tak uz druhy WD pretoze mu verim ale aj tak kazde 3 roky ho menim aj ked ako ma ...Je to o tom na aky kus natrafite niekto ma proste smolu :D ale urcite vatsi ako 2TB by som si nekupil lebo ak by sa nieco stalo tak tolko udajov co by som stratil by bolo na mna vela :D
|