|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Junáci
Od: Cudo
|
Pridané:
17.4.2011 13:02
Najlepší sú tí frajeri, ktorí pod Windowsom nepoužívajú žiaden antivír...
|
|
Re: Junáci
Od: kalambur
|
Pridané:
17.4.2011 17:16
Neviem ci som preto frajer, ale nepouzival som AV snad 2 roky a nemal som najmensi problem. Pc som obcas skontroloval online AV, ktorych je niekolko a su zadarmo a nikdy mi az na par tracking cookies nic nenasli.
To kamarat, ktory nedal dopustit na nod32, mal problemy nielen z virusmi ktore nod nevedel odstranit, ale aj samotny nod obcas branil otvoreniu cistych suborov, ktore oznacil za zavirene.
Musim priznat ze som si nainstaloval MS antivirus, a je v pohode, nespomaluje pc ale zaroven mi za zhruba 6 mesiacov neukazal jediny alert a to browsujem vselikde.
P.S. pre redakciu - nebolo by odveci pouzivat v nadpisoch slovesa aby to tupci ako ja nemuseli citat 5x kym to pochopia, dakujem
|
|
Re: Junáci
Od reg.: ferko igelit
|
Pridané:
17.4.2011 17:53
suhlasim s tou pripomienkou k nadpisu. demencia tiez som na to cumel jak puk, ze o com to je :o)
|
|
Re: Junáci
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
18.4.2011 0:15
No to vieš, ani ja keď nemám žiadny antivír, tak nemám najmenší problém. Lebo o tom logicky neviem.
Ako jeden expert, ktorý tiež machroval, že nepotrebuje žiadny antivír, ale to že z jeho emailovej schránky mi chodili tony spamu, tak to ho netankovalo.
|
|
Re: Junáci
Od reg.: XMike
|
Pridané:
18.4.2011 1:10
Stačí mať vlastný mail server a ako odosielatela nastavíš hocičo.
|
|
Re: Junáci
Od: hmmmm
|
Pridané:
26.4.2011 15:13
Takto sa v dnešnom svete píšu nadpisy. Asi to vyzerá lepšie, tak profesionálne, tak in. Ja som už dávnejšie písal komentár na jeden článok, že nadpis je jak od degeša. A, čo som za to dostal? ban :)
|
|
Re: Junáci
Od: ejzjtf
|
Pridané:
17.4.2011 17:35
tak neviem no..za frajera sa nepovazujem, ale AV nemam...raz za pol roka stiahnem testovaciu verziu, necham prezriet book a odinstalujem, zvacsa nenajdem nic, obcas jednan infiltracia...
|
|
Re: Junáci
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
17.4.2011 18:58
Tak "občas jedna infiltrácia" môže znamenať, že niekoľko mesiacov si súčasťou botnetu, čiže na tvojom mieste by som niečo nenáročné a free pozháňal...
|
|
Re: Junáci
Od: JuroX
|
Pridané:
18.4.2011 7:04
No keď ty potrebuješ, tak si pozháňaj.
|
|
Re: Junáci
Od: JuroX
|
Pridané:
18.4.2011 7:02
Testujem to tak isto roky. Je to o IQ, a o tom, že človek vie čo robí. Ale za hlúposť považujem kúpiť si rýchly počítač a spomaliť ho na 10 rokov starú vykopávku ESETom.
|
|
Re: Junáci
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
18.4.2011 19:46
v pohode, poslem ti link na ktory ked kliknes tak nic sa nedeje a budes peknou sucatou botnetu. Ale sak ty vies co robis tak naco to pisem. Ty vidis vsade, este ani link nevidis a uz vies co tam najdes. Aj ja chcem take schopnosti.
|
|
Re: Junáci
Od reg.: Konska Hlava
|
Pridané:
20.4.2011 9:20
Posielaj už som z toho celý dosratý.. tu mám email: astar0seran@facebook.com. Kliknem a stavíme sa, že v žiadnom bodnete nebudem participovať? Antivírus na svojom osobnom počítači nepoužívam už asi 6-7 rokov a aktívny vírus som nemal.
|
|
Re: Junáci
Od: jvn
|
Pridané:
19.4.2011 16:05
no nevsimol som si zeby mi ESET 2.7 nieco spomaloval... ani neviem ze nejaky antivir mi rezidentne bezi...
ale je pravda ze od v3 vyssie sa tvorcovia zacali viac zameriavat na GUI potom to uz ide na ukor vykonu...
ale v2.7 je uplne v pohode
|
|
NOD32
Od: MuadDib
|
Pridané:
22.4.2011 1:19
Nuž, vieš, ono je to tak...
... neviem, čo všetko skenoval NOD32 verzie 2.7 a ako to zvládal...
... ale vo verzii 2.7 naozaj počítač nijako citeľne nespomaľoval...
... potom však prišla verzia 3, a už to teda bolo poznať, ale dalo sa to vydržať...
... no verzia 4 zostala verná tomuto trendu, a skončilo to tak, že NOD je radšej skoro celý čas vypnutý, aby sa počítač dal ešte únosne používať, takže tak.
|
|
Re: NOD32
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
25.4.2011 19:23
Obcas mam podla takychto reci o spomalovani systemu pocit ze niektori ludia nemaju PC ale kalkulacky ... a ak ma niekto taky pocitac ze nezvlada nektory zo sucasnych antivirov tak radsej nech ho ani nepcha na siet.
|
|
Re: NOD32
Od: takalama
|
Pridané:
10.5.2011 9:10
ze mas nieco proti starenkam pochopim, ale existuju pocitace pre sekretarky, uctovnicky a ine *icky kde sa 4-jadra vacsinou nepouzivaju. Staci zaklad za 200 a clovek je spokojny, napchaj tam este a sleduj tu rychlost. A ak takych nepoznas, mozno sa ti vybavi niekto z netbookom alebo podobnou hrackou, ktora je na net vlastne vyrobena ;)
|
|
Re: Junáci
Od: trololoman
|
Pridané:
17.4.2011 19:33
Nie, nie, najlepsi su ti frajeri co ich pouzivaju aspon 5.
|
|
Re: Junáci
Od: sdgsdfghdsg
|
Pridané:
17.4.2011 20:09
volaju sa spamboti, zombie pc, ucastnici botnetu...
|
|
Re: Junáci
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
19.4.2011 20:30
som hrdy ze som sucastou niecoho tak velkeho
|
|
Re: Junáci
Od: hoax
|
Pridané:
1.5.2011 14:15
:D :D :D :D jake pekne uprimne a mile :D :D pobavilo :D
|
|
Re: Junáci
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
18.4.2011 10:23
tak to som ja
|
|
Re: Junáci
Od: Prispievajte do diskusií ako p
|
Pridané:
18.4.2011 15:34
Najlepší antivír je reinstall Windowsu každé 1-2 mesiace s formátom Win partície (kvôli dočasným súborom, atd.)
|
|
Re: Junáci
Od: siirii
|
Pridané:
20.4.2011 11:34
Napr. ja. A nemám s tým žiaden problém.
|
|
Re: Junáci
Od: best av
|
Pridané:
22.4.2011 20:33
best av:
1) login administrator
2) cmd> net user BFU /add
3) cmd> logoff (shutdown /l)
4) logon BFU
5) kontrola cmd> net localgroup users
|
|
Re: Junáci
Od: hoax
|
Pridané:
1.5.2011 14:17
to budem mnet radsi ten antivirak
|
|
avast
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2011 13:03
pozeram ze sa avast visvihol tak asik aviru zase nahradim avastom :) dohovi ci taku priepustnost ma aj free verzia
|
|
Re: avast
Od: biohazardiq
|
Pridané:
17.4.2011 13:18
"V prípade AVG, Avastu a Aviry boli na požiadanie tvorcov testované zdarma dostupné verzie"
|
|
Re: avast
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2011 13:23
Nehovoriac, ze avast co si ho dobre pametam, neskutocne brzdil PC a ma vecsi podiel falsonych poplachov.
|
|
Re: avast
Od reg.: fakju
|
Pridané:
17.4.2011 14:45
To uz bolo davno
|
|
Re: avast
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2011 16:58
ale falosne poplachy ma aj teraz :)
|
|
Re: avast
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
18.4.2011 0:16
avast sa za posledné obdobie výrazne zlepšil.
|
|
Re: avast
Od reg.: xmarduk
|
Pridané:
17.4.2011 13:24
"v prípade AVG, Avastu a Aviry boli na požiadanie tvorcov testované zdarma dostupné verzie"
|
|
Re: avast
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
17.4.2011 13:35
Avast je fakt dobry, ale je pravda, ze casto nachadza aj falosne pozitiva
raz mi oznacil vlastny program co som napisal ako trojan :D
|
|
Re: avast
Od: jjjjj
|
Pridané:
17.4.2011 14:11
nemáš písať trojany :D
|
|
Re: avast
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
17.4.2011 14:26
sak keby to aspon bol trojan, ale to bol len jednoduchy program na prepocet jednotiek :D
|
|
Re: avast
Od: xixix
|
Pridané:
19.4.2011 13:42
Asi si nemal WHQL od MS :)
|
|
kaspersky
Od reg.: roman2
|
Pridané:
17.4.2011 13:06
skusal som asi kazdy AV/FW. najviac mi ale vyhovuje kaspersky internet security.
pri kupe 3licencii na 2 roky je cena za rok/pc iba 13euro.
napr pri eset smart security je to 22euro.
|
|
Re: kaspersky
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
17.4.2011 13:59
To si ich kúp rovno 1000 - budeš mať ešte lepšiu cenu :D
Samozrejme Kaspersky je dobrý :)
Za JEDNU licenciu DrWeb som zaplatil na dva roky 29eur a napríklad CIS - Comodo Internet Security je komplexná kvalitná ochrana na doma ZADARMO, navyše asi NAJMENEJ zaťažuje slabšie počítače a oba majú V PRAXI lepšie výsledky, než mnoho tu menovaných - ostatne ktovie prečo niesu v teste???
Celkovo také akademické testovanie je ... na parádu.
|
|
Re: kaspersky
Od: idaho
|
Pridané:
19.4.2011 23:35
S tym Comodom mas pravdu. Je to program, ktory je zadarmo a uplne vazne si to moze rozdat s Kasperskym, Nortonom, ci ESETOM. Mozno skonci posledny z najlepich a mozno ani nie, ale je zadarmo, co mnohym vyhovuje, nezatazuje system a preco nie je v teste? Nuz, je to vsetko biznis, asi preto, spravne pises, akademicke testovanie, niekedy ako aerodinamicky odpor v tunely v labaku na auto, ale realita na ceste je casto ina.
|
|
Re: kaspersky
Od: rthhfh
|
Pridané:
17.4.2011 17:38
pouzivam free ESET, zakazdym ho stiahnem na inu mailovu adresu na azete a nemam problem...
|
|
Re: kaspersky
Od: 2Martel
|
Pridané:
18.4.2011 7:08
No Ty si ale BOREC.
Ako keby si nevedel, že právne to aj tak nie je v poriadku...
Že to takto trpia v ESETe, je pre mnohých záhadou.
Oveľa väčšou je však to, prečo toľko licencí na softvér uniká práve zo škôl...
|
|
Re: kaspersky
Od: hejhou
|
Pridané:
22.4.2011 8:39
Preco poslat na iny mail? da sa to jednoduchsie :) odinstalovat nod, reset PC, clean registry, reset PC a znova instal :D. V Esete to vzdy takto netrpeli, ale s nastupom verzie 3 sa na to nejako ...
|
|
Re: kaspersky
Od: lofas
|
Pridané:
22.4.2011 22:29
poznas taketo?
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
|
|
Re: kaspersky
Od reg.: kuco_uk
|
Pridané:
17.4.2011 20:35
ja nebudem tvrdit ze moj AV je najlepsi ale dlho nakupujem licencie ked niekomu robim servis a ziada nejaky AV, tak kazdy dostane Kaspersky Iint.security a licencia pre jeden PC na rok ma vyjde asi cca 8€. KIS myslim ze viac user-friendly pre rozne nastavenia
|
|
winxp
Od: win
|
Pridané:
17.4.2011 14:10
dúfam že medzi škodlivými kódmi bol aj windows, som zvedavý koľkí by ho odhalili
|
|
Re: winxp
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2011 14:37
Avira urcite - ta mi pred par dnami hlasila TRojan found : Windows update
|
|
Zaujimave
Od: Robert Podobny Hlas
|
Pridané:
17.4.2011 14:12
Zaujimave ze odkedy mam Windows 7 + Eset Smart Security tak mam uplne cisty pocitac.
Pamatam si davno na Windows 98 a ako som tym som siel na internet...xD to boli virusi...cely Windows bol po par mesiacoch totalne rozozrany...
|
|
Re: Zaujimave
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2011 14:38
Odkedy v mojom PC Eset nebol priamo napadnuty virom, tak ignoroval cely ten bordel co sa mi stalo s PC, odvtedy ESET nedam do PC ani omylom.
|
|
Re: Zaujimave
Od: ferdofero
|
Pridané:
18.4.2011 11:51
na tvojom mieste by som si radsej pocitac preskenoval inym antivirusom
|
|
re:re:
Od: Andrejjj
|
Pridané:
17.4.2011 14:41
No a ESET nám ide pomaly do fialiek :)
|
|
Re: re:re:
Od: jaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
17.4.2011 14:47
Kam patrí...
Mrzí ma to, lebo je náš - no zas niesom až taký národovec aby som vyznával: "hovno, ale naše!"
|
|
Re: re:re:
Od reg.: fakju
|
Pridané:
17.4.2011 14:48
Nj od 3.0 isiel dole vodou
|
|
Re: re:re:
Od: fialka2011
|
Pridané:
17.4.2011 19:22
Tieto testy ani zdaleka nevypovedaju o tom ci je antivirus dobry alebo nie. Moze byt lepsi v inych pripadoch pouzitia, pripadne moze v inom teste dosiahnut 100% uspesnost pricom ostatni dosiahnu povedzme 50%. Neverte tym vysledkom ako danym faktom.
|
|
Re: re:re:
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
17.4.2011 19:48
tak ESET je lepsi jedine v marketingu oproti ostatnym,kvalitativne je na tom dost biedne vo vsetkych testoch
|
|
Re: re:re:
Od: .....
|
Pridané:
18.4.2011 15:16
Je tu nové číslo týždenníka fakty, pri oplodňovaní kráv si zlomil ruku v lakti, pieseň Braňa pre Noru sa stala megahitom, samček modlivky to prežil a boli sme pri tom! Čím boli na karnevale Kramár, Kuly, Ťapák? S cédečkami škrábem okná tvrdí Paľo Drapák! Súťaž o tri Mitsubishi, dva lístky do kina! No proste dobrá kokokoko plus plagát Tina!
Neverte všetkému čo napíšu, niekedy napíšu aj napíšu! ;-)
Je tu nové číslo týždenníka fakty, Paris Hilton na pumpe si dala dole gaťky, konečne sme našli pravú mamu Desperáda! Koza vzala ovcu na koňa a prišlo mláďa! Pred obchodom s hračkami sa hádžu deti o zem! Stará mama v Letanovciach má len 28 !! Súťaž o tri Toyoty a plagát Ibi Maigu! Priloženým kupónom máš za korunu fajku!
Neverte všetkému čo napíšu, niekedy napíšu aj napíšu! ;-)
|
|
Re: re:re:
Od: xixixi
|
Pridané:
19.4.2011 13:51
Do tanca Vam hra Horkize Slize :)
|
|
Re: re:re:
Od reg.: yanick
|
Pridané:
18.4.2011 6:55
Mozno je to hoax, ale kdesi som zapocul, ze pred par rokmi im umrel jeden s klucovych programatorov jadra.
Ale nenasiel som o tom ziadne informacie, tak mozno je to naozaj hoax.
|
|
Re: re:re:
Od: .....
|
Pridané:
18.4.2011 15:20
Nie, to nie je ziadny hoax je to pravda ja som o tom cital v tyzdenniku fakty "Programator antiviru zomrel na zakerny virus!"
|
|
Re: re:re:
Od: nahoda
|
Pridané:
19.4.2011 18:51
Vraj nahoda nejestvuje, ze sa hrame na naivky, povedal raz jeden clovek a zadrhol sa od slivky..
:D
|
|
Panda
Od: lyserg
|
Pridané:
17.4.2011 15:03
A čo takto Panda Cloud? Ja to skúšam už mi niečo našlo ale len v "generátore náhodných čísel" ku hre Red Alert 3 a v podobných "updatoch" hier a SW.
|
|
best ochrana je hardwarova ochrana
Od: Alino
|
Pridané:
17.4.2011 15:53
http://dopice.sk/7R
|
|
microsoft essentials
Od: Daniel____
|
Pridané:
17.4.2011 17:02
microsoft essentials dopadlo lepsie ako vacsina platenych produktov a je zadarmo. Pouzivam uz dlho a bez problemov...
|
|
virusanti
Od: virusanti
|
Pridané:
17.4.2011 17:10
ja antivir nemam no mam trosku upraveny win xp programom nlite, ktorym som odstranil vacsinu crapu cez ktoreho vela skodliveho kodu lezie dnu a musim povedat ze pokial neklikam na reklamy typu : free porn tak fakt neviem co to je to virus, podla mna ide hodne aj o to aby clovek vedel co taha...naviac som zariadeny tak ze mam hodne portable softwaru takze mi nerobi problem popripade aj preinstalovat win raz za rok
|
|
Re: virusanti
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
18.4.2011 0:20
Ja si myslím že každý priemerne inteligentný užívateľ nekliká na žiadne reklamy typu free porn. Obávam sa že si len objavil teplú vodu.
|
|
Re: virusanti
Od: .....
|
Pridané:
18.4.2011 15:29
Niekedy aj ta tepla voda nezaskodi.. ocenite ked vam ju odpoja ;-)
|
|
Re: virusanti
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
19.4.2011 20:35
ja preto vzdy naberem teplu vodu aj do zasoby
|
|
Re: virusanti
Od: .....
|
Pridané:
23.4.2011 11:33
A potom ju zohrievas aj tyzden kym nepustia zase ze? :-)
|
|
januci
Od reg.: Sekyova
|
Pridané:
17.4.2011 19:42
Treba vediet ako ponastavovat a nemas so ziadnym najmensi problem :)
|
|
pouzivanie antiviru
Od: tazz001
|
Pridané:
17.4.2011 20:01
Podla mna je pouzivanie antiviru samozrejmost a tym to nekonci, treba mat aj dobry firewall.
Treba si uvedomit, ze ked ste na internete a nic nestahujete, tak ste stale ohrozeny cez otvorene porty a vselijake diery v systeme. Dokonca aj ked nejste na internete, tak je tu hrozba z USB klucov a pamatovych kariet, ktore sa defaultne spustaju pri zasunuti.
Co sa tyka tych vysledkov, tak ja by som to bral trochu s rezervou, lebo AVIRA aj AVAST mali nastavenu heuristiku na high level, a pokial sa tu neuvadza aj zatazenie CPU, tak je to trochu nespravodlive...
|
|
Re: pouzivanie antiviru
Od: hmm
|
Pridané:
17.4.2011 23:35
"defaultne spustaju... "
alebo nebyt defaultny user
|
|
Re: pouzivanie antiviru
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
18.4.2011 12:14
"ste stale ohrozeny cez otvorene porty"
Tie porty staci zavriet deaktivaciou sluzieb, ktore ich otvaraju. Da sa to celkom jednoducho, napr. cez skript na www.ntsvcfg.de/ntsvcfg_eng.html
|
|
Re: pouzivanie antiviru
Od: Jerry19
|
Pridané:
20.4.2011 21:44
Ja som za routrom a router ma NAT. Nemam otvorene porty.
USB kluce ekd strkam do PC, nemam problem, lebo nemam nastavene to tak, ze sa hned automaticky vykona to co je v autorun.inf.
Antivirak nemam roky a mam XPcka a som furt prihlaseny jak admin. Vobec mi nechyba a PC funguje uplne bez problemu a svizne.
A ked je dakto blb nepomoze mu ani antivirak aj tak si ten PC aspon raz rocne totalne dosere.
|
|
Re: pouzivanie antiviru
Od: iwtu
|
Pridané:
29.4.2011 12:43
Pokial sluzi PC iba na internet, nema zmysel na neho davat Windows. Otec ma Arch Linux, ktory som mu dal. Je velmi spokojny, lebo na Windowse mu stale vyskakovala nejaka tabulka. Minule som sa opytal, ci vie, ze nema Windows. Nevedel.
|
|
Antivír
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
18.4.2011 0:18
Antivír slúži na to aby upozornil na infekciu. Ak je dobre zalátaný systém, tak možnosť zavírenia je minimálna. To odkazujem tým gerojom, ktorí si myslia, že ONI si môžu dovoliť mať aktualizácie vypnuté.
|
|
Re: Antivír
Od: 2Martel
|
Pridané:
18.4.2011 7:09
GEROJi sú preto, lebo majú čierne Windowsy.
Početne málo kusov z biednej slovače je ochotných zaplatiť aspoň OEM licenciu na Windows.
Ale ukradnuté môžu mať všetko.
Sme zvláštna zgerba na tejto planéte...
|
|
Re: Antivír
Od: zgerba
|
Pridané:
18.4.2011 15:36
A sme zvlastna zgerba na tejto planete hlavne preto ze ako jedni z mala si to aj prizname.. To sa v tomto na chuja svete totiz nenosi..
|
|
Re: Antivír
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
25.4.2011 19:36
Aj tak nechapem vypnute aktualizacie na ciernych windowsoch ... ved aktualizacie funguju na nich bez problemov ... sedmicky aj XPcka ... vidim v skole :D
|
|
re.......
Od: dandooo1111
|
Pridané:
18.4.2011 9:19
LINUX je najlepsi antivirus. Windows v dualboote vyuzivam IBA na pracu. Linux je aj tak rychlejsi a krajsi.
|
|
Re: re.......
Od: rdxesz
|
Pridané:
18.4.2011 14:53
Podobne, ale krajsi je subjektivne a co z toho, ze je rychlejsi, ked na pracu treba (aj v mojom pripade) windows.
|
|
Re: re.......
Od: m012
|
Pridané:
24.4.2011 21:56
"LINUX je najlepsi antivirus"...budes to tvrdit aj ked popularita linuxu predbehne windows a pouzivatelia linuxu sa budu rata na miliardy?:)
|
|
Re: re.......
Od: ewrtzguh
|
Pridané:
25.4.2011 16:08
vtedy tu uz nikto z nas nebude. //servery a chladnicky a vysavace a vreckove vibratory s linuxom neberiem do uvahy teraz :))
|
|
antivirus
Od reg.: drodos
|
Pridané:
18.4.2011 12:56
niektore komenty ma vazne pobavili....hlavne ten od 2Martel...nikto nema vo svojom pc 100% vsetko legalne lebo aj mp3,filmy,videa a hocico ine je tiez licencovane
tie vase "cierne windows" su len obycajne kopie bez key....iba dement si stiahne nieco s virusom a da si to ako system
k teme:
osobne pouzivam windows 7 + ess (firewall + av)+ retunril system safe (virtualyzacia windowsu - vytvori kopiu systemovej particie a s tou potom robite) a nemozem sa stazovat
velmi dlho som nemal v pc nejaky virus max nejake tie cookies z web browsera
|
|
Re: antivirus
Od: dnes Valér, zajtra Jela
|
Pridané:
18.4.2011 15:29
wow, takze eset uz deteguje aj cookies, no vidim, ze chlapci sa posnazili :D
|
|
Re: antivirus
Od: esretfzhjk
|
Pridané:
18.4.2011 18:25
pokus o vtip alebo nevedomost?
|
|
Všemocný AV
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
18.4.2011 20:17
Problém AV je ten, že fungujú na princípe tzv. "default allow" pravidla, t.j. pustí všetko, čo sa nenachádza v signatúre databázy. IMHO, z bezpečnostného hľadiska je to do neba volajúca blbosť, s nulovou efektivitou proti 0-day hrozbám. Proaktívna ochrana na báze tzv. "default deny" pravidle je OMNOHO efektívnejšia, pretože analyzuje chovanie programu a nie jeho obsah, či názov a funguje ako vrstva ochrany predtým, než program urobí akýkoľvek zásah do systému. V kombinácii so Sandboxom ponúka úroveň zabezpečenia, ktorú sebelepší antivírus nikdy nedokáže poskytnúť.
|
|
rychlost
Od: pesa
|
Pridané:
18.4.2011 22:48
Vie mi niekto povedat ako merali tu rychlost skenovania? Nedavno som vyskusal MS security essentials a zda sa mi, ze mi stahuje subory pomalsie ako ked som mal Aviru (~10mb/s predtym a teraz ~6mb/s)
|
|
AVG je best
Od: citroniq
|
Pridané:
19.4.2011 13:24
podla mna avg je best ja som pouzival takmer vsedky antivirusi z tych znamich uplne vsedky najlepsiu skusenost mam z AVG pripadne norton
|
|
Re: AVG je best
Od: akire101
|
Pridané:
20.4.2011 0:40
podla tvojej gramatiky vidim ze "vsedky z tych znamich" si skusil a mal si tam kopec bordelu a jedine "sra*ky" ako AVG a norton ti nic nenasli a tak su najlepsie... kopec ludi sa mi uz stazovalo na norton a AVG a mal som ich aj osobne a dal som ich prec...
k tym ostatnym co sa tu bavili o cene...
mne staci aj free avast... aj teraz v teste dopadol celkom fajn...
|
|
AV-win
Od: br1ezka666
|
Pridané:
19.4.2011 21:02
rozmyslal som, ze si hodim aspon adaware cez wine, ale nakoniec som sa na to vykaslal, aspon odo mna nikto nic nepyta na USB :)
|
|
.....
Od: sheddow
|
Pridané:
20.4.2011 13:44
Používam už dlhšie platenú Avira Premium Security Suite, no štvú ma na nej tie časté falošné detekcie... Premýšľam, že s ňou skončím a miesto nej nechám dám bezplatný microsoft+bitdefender a zapnem windows firewall... váš názor?
|
|
Re: .....
Od: vtip
|
Pridané:
20.4.2011 16:00
Moz nazor je ze kazdy kto povie "Vymenim Mercedes za trabanta" zartuje, takze to co si povedal beriem ako vtip :-)
|
|
Re: .....
Od: kurva chyba
|
Pridané:
20.4.2011 16:01
Ale jebem ti jaka chyba! *Moj nie Moz
|
|
Reklama
Od: anonym321
|
Pridané:
20.4.2011 16:22
Podobne vysledky su v drvivej vacsine iba dobre zaplatenou reklamou. To ze ESET skoncil tak nizko to naznacuje, ked ho beriem ako hlavneho konkurenta comukolvek inemu.
|
|
xxxxxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
21.4.2011 23:00
Najlepsi av je ziadny av, moja skusenost je taka ze z 20 nainstalovanych pc a bookov je 19 vtahu po case nestabilny atd, samozrejme od softov a hlavne skade, takisto stranky kade beha, nemam av a ani nebudem mat a ani nikomu neodporucam a ani nepresviedcam, ale ak aj mam virus tak mi to nevadi,
|
|
Re: xxxxxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
21.4.2011 23:01
book ide jak strela a pokial nemam cisla k jadrovim raketam tak sa nemam o co bat, robite zbytocnu kovbojku kolo toho a nahravate biznisu bez toho aby ste o tom vedeli vsak reklama, pokial neblbne nespomaluje tak naco? naco nieco davat co stale kontroluje a odobera zbytocne MB? treba zalohovat veci a mat dobru firewallovu branu a ani velke N neprejde co nepovolim, a hlavne treba mat skusenosti s pc to je samozrejmost, bo nech mi niekto nekeca ze si nevsimne ked nieco bezi co nema, alebo zmeny vo vykone a takisto co prichadza a odchadza s pc, a ten kto nevie tak google odpovie jak bez av sa da kontrolovat pc. len treba zvladnut administraciu.Napisal by som ze av su pre zeny ale zas nechcem urazat ale nejak mi to tak vychadza bo ofiice a facebook a usb co ani nevie autorun virus remover co to je to su cele oni.
|
|
Hehehehe
Od: MeE
|
Pridané:
22.4.2011 4:51
Nepozerat porno chlapci a ziadny antivirus vam netreba.
|
|
uplne scestny clanok
Od: robo-tamy
|
Pridané:
24.4.2011 12:12
Ja servisujem pc uz roky a tieto testy ma uz vytacaju. Pre bezneho uzivatela je uz nah.vno takyto antivirus. Tisic krat dolezitejsia je prevencia, cize kvalitny firewall,antispyware a pripadne webscanner. Ked uz dostanete virus lebo sa spoliehate ze vas nejaky antivirus ochrani tak ste na omyle, antivirus je len sprosty vyhladavac virov s ktorych dokaze vecsinou odstranit len zmazanim suboru infikovaneho co moze mat za nasledok aj pad celeho systemu.
|
|
uplne scestny 2
Od: robo-tamy
|
Pridané:
24.4.2011 12:13
Takze ti co mate hlupy NOD32 tak otvorte oci. Uz roky od cias internetu je dolezita zlozka firewall cize Internet Security verzie. Najlepsi bol Kaspersky a Avira este nedavno a to som mal doskusane. Nula virusov za rok na Avire! Kaspersky sem tam daky spyware ale uz ho nepouzivam dlhsie ale je ties kvalitny. Ak pouzivate Internet tak antivir len s firewalom ak na server tak server verziu ak nemate internet ani siet tak stacil by aj klasicku antivirus ako testovali tu. A nedajte sa oklamat testami. Maju zapnutu heuristiku na maximum ale kto v vas ju tak ma zapnutu? Mozno dake servery ale beznu ju nechava na normal. Radsej by som uvital testy kde pracuju antiviri v normal mode a testovali aj firewall a ostatne online sluzby scanovania. Clanok hodnotim ako zly.
|
|
Demencia
Od: Tpn0b
|
Pridané:
29.4.2011 0:01
Podla mna je dementne hodnotit kvalitu antivirusu podla toho kolko toho najde za rok. Ked nic nenajde, tak to znamena ze nic najst nevie?
Nesledujem moc avast, ani ostatne AV ale mam silny pocit, ze rychlost skenovania sa znizuje napriek novemu HW skor preto, ze vsetky spolocnosti musia pravidelne kazdy rok nanutit uzivatelom nove GUI. Preco sa to GUI musi menit v kuse? V niecom takom ako Nod32, sa za poslednych 10 rokov nemuselo menit GUI.
Uz 10 rokov dozadu to vedelo vsetko co to vie teraz (planovane skenovania/aktualizacie, proxy, 'liecenie'/odstranenie infikovaneho suboru, karantena, ignore).
Asi jedine co do Nodu (resp do GUI) pribudlo za 10 rokov je moznost poslat subor na analyzu. Tak ma napada, preco sa to GUI musi menit a rok po roku zrat viac RAM?
Btw. odpoved ze pouzivatel ma v priemere viac ramky nie je odpovedou.
|
|
Re: Demencia
Od: Nirael
|
Pridané:
30.4.2011 13:39
tak ako sa vsetko inovuje musi sa inovovat aj toto...nikto predsa nemoze predpokladat na 10 rokov novych hackerov...jew absolutne logicke ze sa jadro musi aktualizovat tak ako vsetok software na novsie verzie a tak aj hardware sa zatazuje ovela vacsimi cislami ako kedykolvek predtym...neverim ze Nod32 je stavany na 64-bitove operacne systemy pretoze tam je maximalne neuzitocny...ako prisli 64-bitove operacne systemy prichadzaju aj skodlive kody na rovnakej urovni nie je mozne aby stare jadro tak dobre stihalo za novsimi vecami...ak si sofer aj tebe kedysi ked si zacinal mozno stacil favorit ale neskor potrebujes poriadnu karu potrebujes lepsiu aktualnejsiu verziu a nebudes tolke roky pouzivat stary kram...na to ze je Eset plateny software by sa patrilo aby predvidali nechce sa nikomu stale tolke peniaze za to nechavat...ale ak je software free alebo jeho aktualnejsia verzia vo forme free k zaplatenej licencii preco mat namietky na novy program?
|
|
ESSv4
Od: marhaha
|
Pridané:
29.4.2011 19:49
ESSv4 a uplne pohodicka.... eset mozem :-D
|
|
Avast
Od: Nirael
|
Pridané:
30.4.2011 13:33
aspon je vidiet konecne a tak sa to aj potvrdzuje ze eset nestoji absolutne za nic a ze su to zbytocne vyhodene peniaze ked free verzie antivirusov su ucinnejsie ako dost drahe znacky...som presvedceny o tom ze Avast! je rozhodne najlepsi púouzivam ho uz roky dokonca mam vypnutu rezidentnu ochranu po vacsinu casu a nemam ani len jeden jediny virus...za to od ludi ktori maju Eset vzdy donesiem domov nejake subory a flash disky su okamzite zavirene..vo svete pocitacov uz davno neplati ze za vela penazi je vela muziky povedal by som ze je tomu prave naopak tak ako aj windows je chybny a stoji tolko penazi pricom linux mu konkuruje vo velkej miere tak je to aj s dalsim softwarom a aj antivirusmi...
|
|
ucelove testy
Od: milan4
|
Pridané:
2.5.2011 15:31
Ked pozriem iny test tak poradie bude vzdy ine, cim to asi je? Zeby tie testy boli platenou reklamou? Kto mi ponukne viac tak toho dam na prve miesto?
|
|
av tip ktori sa oplati precitat
Od: jojo2
|
Pridané:
4.5.2011 13:18
jedno vam poviem ty ktory kupuju av ty su najlepsi debily na svete lebo keby kupili original windows tak antivirus maju zadarmo a lepsie sa to oplati lebo maju licenciu do nekonecna ako ked kupia av , lacnejsie to vyjde 2v1 alebo 1v1 dobre porozmislajte nad tym.
|