|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firefox
Od: Src
|
Pridané:
8.2.2011 1:38
Toto je urcite lepsia cesta z hladiska aktualnosti prehliadaca, aj ked sa im ta 7 verzia nemusi podarit tento rok. Zrychleny vyvojovy cyklus je u Mozilly novinka, cize predpovedat ci vyjde verzia 5 alebo aj 7 tento rok sa neda. Vsetko sa ukaze ked(kedy) vydaju 5 verziu. Ak to bude do juna tak tych 7 nie je nemoznych. Predsa len implementovat 3-4 nove featury trva kratsie ako 20 :D
No je dobre ze si uvedomili ze nalozit si tolko novych veci do jednej verzie nie je najlepsi napad a lepsie bude si to servirovat postupne...
|
|
Re: Firefox
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
9.2.2011 8:27
Vo väčšine prípadov je toto ale zlá cesta, ktorá vedie k zníženiu kvality produktu... Produkt môže byť vyrobený rýchlo a lacno, ale v tom prípade nie kvalitne.
|
|
Začína mi to pripomínať...
Od: Hmm
|
Pridané:
8.2.2011 1:46
"Čím viac pásikov, tým väčší adidas"
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od: mozilla
|
Pridané:
8.2.2011 9:12
Chcel si povedat abibas :-),take som videl u tmavo predavajuceho obcana.
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
8.2.2011 9:14
Cim vacsi "integer" tym vacsi Chrome...
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od: Andrejjj
|
Pridané:
8.2.2011 12:16
lets catch the Chrome wave!
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od: tomas9
|
Pridané:
19.3.2011 23:24
prave som sa z teba pos*al :D :D :D
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od: omen2
|
Pridané:
8.2.2011 9:43
Nielen tebe už to bolo spomenuté v diskusii tu, tu, tu a tu.
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
8.2.2011 10:33
oprskal som si monitor :D
|
|
Re: Začína mi to pripomínať...
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.2.2011 17:35
Nemas na nom pozerat p-cko :)
|
|
budu radi
Od reg.: zeratul
|
Pridané:
8.2.2011 2:35
ak sa mi podari 4ku vydat. verziu 5,6,7 maju asi naplanovanu na dalsiu stvorrocnicu a nie tento rok. Radsej nech konecne zacnu makat na novom jadre, lebo od verzie 2 sa meni len farba ikon, vzhlad ikon a rozlozenie ikon
|
|
Re: budu radi
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.2.2011 9:15
1. FX4 využíva Gecko 2.
2. Čo má spoločné jadro s GUI?
|
|
Re: budu radi
Od: Cpx
|
Pridané:
8.2.2011 9:32
Klasicke deti len aby to dobre vyzeralo, to su ludia co kupuju auto typu dajte mi hento cervene!
|
|
Re: budu radi
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
8.2.2011 10:51
myslim, ze on to myslel tak, ze od cias Fx2 sa menia len ikony a vzhlad, ale jadro neupravuju (co samozrejme nie je pravda).
|
|
Re: budu radi
Od: fdkfkgopfdk
|
Pridané:
8.2.2011 22:00
Obludne nemotorne Gecko v porovnani s Kestrelom stratilo dych skor, ako sa nadychlo.
|
|
addony
Od reg.: chicken1
|
Pridané:
8.2.2011 2:36
som velmi zvedavy ako to bude s addonmi. Dnes najst addon, ktory ide na 4. verzii je sakra problem, z coho usudzujem, ze podpora addonov bude na sposob g. chrome. Som teda silno zvedavy co ta banda zvladne :D
|
|
Re: addony
Od: vfgrhjfkbdj
|
Pridané:
8.2.2011 3:56
ked 4 vydaju, tak do mesiaca mas vsetky addony prisposobene
|
|
Re: addony
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.2.2011 9:16
Mám 20 doplnkov a všetky fungujú. Čím to asi bude...
|
|
hmmmmmm
Od: lolofo
|
Pridané:
8.2.2011 7:29
ggl nastolil trend a mozilla sa pridala, ale skor by bolo lepsie keby sa pridal mrkvosoft, inak bude stracat cim dalej tym viac, kym vyjde hlavna verziu uz bude zastarala...
|
|
Anketa
Od: jebebejbe
|
Pridané:
8.2.2011 7:38
V ktorom roku podla vasho nazoru FF dobehne chrome v cislovani verzii?
2011
2012
2013
Nikdy
Cislo verzie je totiz najdolezitejia featura...
|
|
Re: Anketa
Od: Admin123
|
Pridané:
8.2.2011 7:43
Keby FF každú beta verziu dával ako finálnu ako to robí chrome tak by bola u FF finálna nie 3 ale 10 :-)))
|
|
Re: Anketa
Od: Src
|
Pridané:
8.2.2011 13:13
Nikdy lebo 3 mesiace nie je 6 tyzdnov
|
|
Re: Anketa
Od: srobik
|
Pridané:
8.2.2011 19:57
Ti lepsi pouzivaju Chromium, namiesto Chrome ;)
|
|
alternatíva
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
8.2.2011 7:49
Cítim sa ako nejaký dedko, ale kadejaké zmeny každý mesiac sú to posledné, čo od prehliadača čakám. Človek si konečne zvykne na nové rozhranie a už mu pchajú ďalšiu verziu. Ešteže mám Debian, ktorý mi podrží bezpečnostné aktualizácie aj potom, ako podpora od Mozilly skončí, a nikto ma nenúti upgradovať. Zlatá 3.x.
|
|
Re: alternatíva
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.2.2011 9:18
Núti ťa snáď niekto upgradovať na vyššiu verziu?
|
|
Re: alternatíva
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
8.2.2011 13:08
Áno, Mozilla, keďže starším radám príliš skoro ukončuje podporu a teda aj vydávanie bezpečnostných záplat. Deravý program používať nebudem.
|
|
Re: alternatíva
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.2.2011 14:07
3.6 je stále podporovaná, rovnako ako aj 3.5. A azda nečakáš, že bude zastaralý program udržiavať pri živote kvôli konzervatívcom. Všetko stojí peniaze; ak im zakúpiš stroje a zaplatíš podporu aj pre staré verzie, problém mať nebudeš.
|
|
Re: alternatíva
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.2.2011 19:45
A co mas proti aktualizovanim softom??? Ja sa len smejem tomu kto pouziva FF 2.x ... Proste aktualizovany soft je zaklad...
|
|
Re: alternatíva
Od: Pišišvor
|
Pridané:
9.2.2011 16:56
ja dodnes používam na jednom pc netscape navigator 9 a nemám žiadny problém(antivíry mi nedetekujú žiaden vírus) :) popri tom mám nainštalový aj firefox 3.6 a pri surfovaní necítim takmer žiadny rozdiel :D (tým som nechcel povedať že by bolo používanie staršieho softu lepšie..)
|
|
Re: alternatíva
Od: k77
|
Pridané:
8.2.2011 17:27
vidis, presne preto nepouzivam debian :) Pekne krasne arch, nemusim cakat 6 rokov na vydanie novej verzie, ja mam totizto radsej aktualne verzie
|
|
Zaujimave....
Od: fako
|
Pridané:
8.2.2011 7:50
A naco vlastne je ta ohniva liska? Vsimol som si, ze detom casto vyplna celu obrazovku.
|
|
Re: Zaujimave....
Od: fako
|
Pridané:
8.2.2011 12:27
Aaale, to z vas nikto nerozumie srande???
|
|
po tom, co sa mi 3.6 spomalil natolko
Od: miro j.
|
Pridané:
8.2.2011 8:01
ze som stratil nervy sa s tym zapodievat, presiel som na chrome a aj napriek tomu ze mu toho chyba neurekom oproti FF zvykol som si a pouzivam chrome...je proste rychlejsi...ale mile rad prejdem nazad k FF ak prestane robit problemy.
|
|
Re: po tom, co sa mi 3.6 spomalil natolko
Od: matkooooooo
|
Pridané:
8.2.2011 15:50
aj na spehovanie googlom si si zvykol ?
|
|
nazor FF
Od: mirec FF
|
Pridané:
8.2.2011 9:13
Ako na jednej strane je fajn,ze sa snazia chlapci nech je co najlepsia,len ozaj to trva uz prilis a mam z toho pocit ze 4 to bude nejake spasenie,len nech vidim ze ozaj FF je lepsi ako opera.
|
|
to cislovanie verzii je chore
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
8.2.2011 9:19
Vzdy to bolo tak ze major cislo sa zvysovalo po implementacii featur vacsieho rozsahu a minor po beznych opravach.
Cislovanie xx.yy.zz je celkom v pohode, nechapem preco po implementovani jednej featury hned zvysovat major verziu.
Vsetci sa opicia po tom blbom Chrome. Fakt to uz bude tak, ze yy bude nova beta a xx RC a stabilna verzia nikde... jak u blbych na povale!
|
|
Re: to cislovanie verzii je chore
Od: m1Chi
|
Pridané:
8.2.2011 9:39
preco jak?
|
|
Re: to cislovanie verzii je chore
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.2.2011 17:38
Mozno chcu len dobehnut Operu v cislovani, lebo chcu byt najlepsi :)
|
|
Bugy...
Od: tomexx
|
Pridané:
8.2.2011 9:20
Uz vidim tie bugy a dalsi bolehlav a nervy pri vyvoji webov...
|
|
Re: Bugy...
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
8.2.2011 13:12
Mne je jasné, že je cool kydať už aj na Firefox, ale do takýchto blbostí zachádzať nemusíte.
|
|
Re: Bugy...
Od: jano12
|
Pridané:
9.2.2011 8:44
co ma vyvoj webu spolocne s novou verziou FF? som myslel, ze web funguje na urcitom standarde od w3c...
|
|
Re: Bugy...
Od: asdfghjkl
|
Pridané:
21.2.2011 14:55
Len škoda, že prehliadače podľa tohto štandardu nefungujú...
|
|
Diskusia k článku
Od: default don
|
Pridané:
8.2.2011 10:05
Myslim ze nikomu z firemnej sfery nezalezi na tom aku verziu FF stihnu tento rok vydat.
Kazdy caka kedy bude IE 8 100% funkcne schopny podporovat vsetky aplikacie..stale sa caka kym vyde "approved" verzia. Zatial cela firma-cize stovky NTB a PC bezi na IE 7.
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
8.2.2011 19:49
Tak to je dost smutne ... IE pouzivam len na stiahnutie ostatnych prehliadacov pri preisntalovanom wine...
|
|
ff vs chrome
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
8.2.2011 11:28
nedost ze uz mame Chrome 9 este aj FF pojdte takymto tempom :D
|
|
Re: ff vs chrome
Od: Src
|
Pridané:
9.2.2011 0:25
Nie tak celkom, ale pointa je takmer rovnaka, vydavat nove verzie castejsie s mensim poctom noviniek
|
|
Re: ff vs chrome
Od: Emanuel Bacigala
|
Pridané:
9.2.2011 16:59
kým nepredbehnú metro 2033, tak je to ešte v norme
|
|
Anketa
Od: Mehmed
|
Pridané:
8.2.2011 12:29
V tej ankete mi chyba moznost "ziadnu"
|
|
Re: Anketa
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
8.2.2011 12:35
tak tak :)
|
|
strach...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
8.2.2011 12:34
clovek sa len boji ze to bude "umelo" hnane dopredu a vysledky skoro ziadne. Bude tam kopa bugov, a podobnyhch veci. Radsej by som bol keby vydali raz za rok 1 verziu a plne funkcnu ako vychrlit 5 a nic z toho...Jedna vec je ze vylepsenia sa dostanu k ludom skor, no nahanat sa koli tobu aby sme mali vacsie cislo ako google tak to mi pride cudne. Pred par rokmi ked vysliel novy firefox bola to velka udalost a upgrade bol takou malou oslavou s napatim co nove tam asi pridali a ako to funguje... teraz o to caro prideme... aj ked je pravda ze iu dlho pouzivam chromium... no ak bude fx taky dobry ako on velmi rad sa k nemu znovu vratim :)
|
|
Re: strach...
Od: Src
|
Pridané:
8.2.2011 13:27
Keby si si ten zdroj precital vedel by si ze vydavanie novych verzii nema byt na ukor stability. Ta ma byt stale na prvom mieste a ak bude nektora nova featura zabugovana tak jednoducho nebude v tej verzii ale v dalsej. Mozilla si vzdy zaklada na beta testingu(ako vidno teraz), v dalsich verziach to nebude vynimka. Väcsie cislo ako Google nedosiahnu nikdy lebo 6 tyzdnov nie je zdaleka to iste co 3 mesiace.
Hovoris ze by si bol radsej keby vydavali 1 verziu rak za rok ale sam teraz pouzivas chromium, preco asi? Zeby bola ta verzia firefoxu spred roka zastarala? Preco ludia prechadzaju na Chrome? Lebo je na rozdiel od firefoxu casto aktualizovany (nie len bugfixami).
|
|
heheh
Od: dedkomraz
|
Pridané:
8.2.2011 12:39
chrome style ;)
|
|
Re: heheh
Od: omen2
|
Pridané:
8.2.2011 13:44
nie maju vlastny styl.. kym chrome bude verzia 265, tak ff bude verzia 4 beta 25.
|
|
Re: heheh
Od: opera-vetracik
|
Pridané:
8.2.2011 14:19
a opera bude mať stále tie isté bugy
|
|
Firefox 5, 6, 7
Od: jojo2
|
Pridané:
8.2.2011 14:56
mne bude stacit aj firefox 4 pretoze ja kazdy rok alebo polroka pouzijem inu verziu naco sa ponahlaju zo 6 a 7 ked stacila by aj ta 4 alebo 5 v tomto roku 2011 6 a 7 nech odlozia na rok 2012 pretoze ludia nevychutnaju 4 a uz 7 im tu bude na krku PRIDAJTE SVOJ NAZOR
|
|
Re: Firefox 5, 6, 7
Od reg.: Martin Havran
|
Pridané:
8.2.2011 21:41
ak ti mam pravdu povedat je mi jedno ci tu bude verzia 7 ci 245. o cislo mi absolutne nejde, ale skor o to ako je stabilny, ako a kedy a opravuju chyby a nech sa preboha nespusta pol hodiny. Vyvojati si vacsinou nove veci nechavaju na dalsiu vyssiu verziu a updatoch opravuju len chyby a pod.
Preco by nemohli hlavne verzie vychadzat casto? podla mna je to iba na dobro veci, pozri si taky changelog v chrome.
|
|
nie nie
Od: iKEBAB (R)
|
Pridané:
8.2.2011 15:18
Nie, Nie len toto Nie.
Firefox 281...
Naco tolke cisla ? Marketing?
Nestacilo by "nepriestrelny" produkt ?
(rozumej velmi kvalitny bez zmeny mena a jeho cisla po kazdej aktualizacii)
|
|
ach jaj
Od reg.: TheAdjav
|
Pridané:
8.2.2011 15:30
chrome powered :D
|
|
no uvidime
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.2.2011 16:03
kedy uz konecne opravia to blbe vykreslovanie pisma vo FX 4? na xpecku sa to tusim neprejavuje, ale napriklad na sedmicke si v nom pri zapnutej hw akceleracii napiste same iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii do policka s adresou a bude duha ;c) a ostatne pisma su rozmazane
|
|
Re: no uvidime
Od: Jogurt
|
Pridané:
8.2.2011 16:29
na co potrebujes pisat iiiiiiiiiiiii pri zapnutej hw akceleracii ?
|
|
Re: no uvidime
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.2.2011 21:02
ide o princip, ze maju vadne vyhladzovanie a clovek aj z normalneho textu ma unavene oci, lebo je nekontrastny a rozostreny, pri tom iiiiiiiiiiiiii je najviac vidno, ako to blbne a rozhodne to nie je v poriadku
|
|
Re: no uvidime
Od: sizej
|
Pridané:
8.2.2011 16:44
kym to opravia si mozes kludne vypnut akceleraciu, tam mas cleartype a verim ze si rozdiel vo vykone nevsimnes. je to este len beta takze to maju dovolene
|
|
Re: no uvidime
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
8.2.2011 17:28
ClearType funguje aj v DW, len pri vypnutej HW akcelerácii používa namiesto DW GDI.
|
|
Re: no uvidime
Od: Meno:
|
Pridané:
8.2.2011 18:31
DW - Deutsche Welle ???
|
|
Re: no uvidime
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.2.2011 21:00
DirectWrite
|
|
Re: no uvidime
Od: Jan Kunderr
|
Pridané:
12.2.2011 14:47
Nien! Die Welle.
http://www.imdb.com/title/tt1063669/ ;)
|
|
Re: no uvidime
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
8.2.2011 21:01
niekto neskusal a pise, rozdiel vo vykone medzi zapnutou a vypnutou hw akceleraciou je obrovsky
|
|
Re: no uvidime
Od: sizej
|
Pridané:
8.2.2011 22:21
"niekto neskusal a pise"
- :D
"rozdiel vo vykone medzi zapnutou a vypnutou hw akceleraciou je obrovsky"
- ak si myslis, ze vidis rozdiel pri nacitavani stranok so zapnutou akceleraciou tak si to len nahovaras. alebo s ff4 navstevujes vkuse len benchmarky. je obrovsky a ked otvaras dsl.sk vidis tam rozdiel? alebo ked si zapnes facebook vidis tam rozdiel? pri beznom surfovani rozdiel nemas sancu vidiet, rozdiel zatial vidis na testdrive strankach IE a neviem akych specialnych testoch a jednoucelovych strankach, takze ci si akceleraciu zapnes alebo vypnes, pri kazodennom surfani rozdiel nepocitis (vidno napriklad plynulejsie scrollovanie na twitteri)
|
|
Re: no uvidime
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.2.2011 17:42
Mno, ked si otvoris zo 20 tabov v obidvoch, tak IE8 je aj bez akceleracie o dost rychlejsi. Aj ked sa zrube ovela skor ako FF :)
|
|
Re: no uvidime
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
10.2.2011 19:24
poznam zlozitejsie stranky, kde pri vypnutej akceleracii seka posuvanie stranky, pri zapnutej idu krasne plynule
|
|
Re: no uvidime
Od: Src
|
Pridané:
9.2.2011 0:45
O tej duhe v Mozille vedia a podla ich vyjadreni oni s tym viac nemozu urobit nic, pretoze z väcsej casti je chyba vo Windowse, Microsoft nedavno vydal na to aktualizaciu KB2454826 (myslim ze sa neponuka cez windows update) a dalsie asi este budu. Taktiez je dobre mat najnovsie ovladace od grafickej karty.
|
|
konecne budem moct tlacit v obrovskom kancli
Od: MDrak
|
Pridané:
8.2.2011 21:52
No tak napriklad v nejakom obovskom kancli potrebujes vytlacit dokument z PDA, namiesto toho, aby si zapajal PDA do PC a tlacil, vytlacis to cez Wifi a prides po hotovy papier...a presne na toto treba Firefox 7
|
|
Re: konecne budem moct tlacit v obrovskom kancli
Od: Duha
|
Pridané:
9.2.2011 3:48
No pockaj, z FF4 beta for android sa neda vytlacit dokument z PDA cez Wifi?
FAIL!
|
|
Re: konecne budem moct tlacit v obrovskom kancli
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.2.2011 17:43
Da, ale len cez FF4 beta 256 :)
|
|
Re: konecne budem moct tlacit v obrovskom kancli
Od: iKEBAB (R)
|
Pridané:
9.2.2011 14:45
A ten ta pokuse.
|
|
Načo líšku
Od: onmoz
|
Pridané:
10.2.2011 16:45
ešte, že tu máme operu
|
|
Viete co
Od: iKEBAB is offline
|
Pridané:
10.2.2011 23:00
Mila redakcia,
neviem sice co som napisal, ale nemam rad cenzuru a smiestne IP bany, ktore sa daju obist extremne jednoducho.
O to tu ale nejde, tu ide o to, ze s Vami KONCIM.
Je mi fuk ze ste dobry portal ohladom IT.
Aj SME bol dobry portal ohladom noviniek. Avsak vdaka jednemu clanku som na nich zanevrel. Iste to teraz zvladnem aj pri Vas.
Napriek tomu Vam a citatelom prajem prijemnu diskusiu.
Log out.
|
|
HAHAHA
Od: GIGIMAKER
|
Pridané:
14.2.2011 14:50
mozila je veľmi nekvalitny prehliadač !!! kým sa mi zapne sa chrome aj 5000x spusti... preklady nič... slabota
|
|
Skap, troll!
Od: MuadDib
|
Pridané:
27.2.2011 22:19
Stavím sa, že nevidel zdrojový kód ani jediného, takže ani nevieš, čo hovoríš...!
Alebo tebe padá Chrome 5000-krát za hodinu, alebo sa v kuse ukájaš tým, ako rýchlo ti štartuje...?
Rovnako by som mohlo povedať, že Google Chrome je sračka, pretože nie je ani zďaleka tak dobre rozšíriteľný ako Mozilla Firefox so svojím XULrunnerom na Gecku.
A čo sa týka tej vychvaľovanej „kvality a čistoty kódu“, tak veruže ani Webkit nie je žiadna sláva, skôr naopak, mne sa zdal menej prehľadný, ale možno som mal voči nemu len akýsi časom získaný odpor.
Áno, možno je to „pekné C++“, keď máte svoj kúsok kódu, s ktorým si žijete a o nič sa nemusíte zaujímať, áno, možno to má efektné abstrakcie, ale pre nováčika, čo si potrebuje len niečo opraviť, je to pohroma.
A mozilla-central nie je len samotný prehliadač, je tam aj kopa iných užitočných vecí.
|
|
štyrka
Od: mozilla
|
Pridané:
21.2.2011 19:46
4 ešte stále nie je vydaná finálna verzia? lmao...
|
|
cotoje
Od: tomosk
|
Pridané:
22.2.2011 11:44
naco je internet??
|