|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asdfghjkl
Od: matttooo
|
Pridané:
25.1.2011 17:18
hovno zvladly.... vypadava to stale naposledy dnes rano okolo 7 30 a sem tam sa stava ze to skockatie z to mam silu signalu 98%-99% (Vysielač Uhrovec)
|
|
Re: asdfghjkl
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
26.1.2011 13:31
Towercocotom
|
|
Re: asdfghjkl
Od: Masstersvkk
|
Pridané:
27.1.2011 9:42
Nemám najmensší problém , sila signálu od 50% do 75% žiadne kockovanie . Akurát ma trápi kvalita :(
|
|
Re: asdfghjkl
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:40
ak mas, ako hovorim dobre kable a secko, tak potom je to fuk.
ja mam niekde signal 20% a niekde aj menej, napr ked tahas este, ako ja tod cesky multiplex, tak tam robis s velmi nizkym signalom, ale to je jedno. tam treba mat kvalitne tienene kable, a potom je dolezite aby ten signal bol o to vaecsi od sumu, aby ti rozoznalo tych 64 stavov pri slovenskom, alebo ceskom, co je problem na nizsich onych ... silach signalu.
no, ale ked mas napr ako v nemecku, ze len 16 stavov, tak chycis, ako napr ja, ze som chycil na izbovej antene v norimbergu signal opacne polarizovany z bambergu, co je cez take zle podmienky ako tam dost co povedat. ale tiez som mal problem v kabloch, kere som najprv mosel vymenit, potom som sa cudoval, ze ako je to mozne, ze je ten signal taky slaby, som kukal, ci som neco neporusil na konektoroch, alebo de a potom som dosol na to, ze ja tam mam aj cudze multiplexy ;-) ... tie som vyhodil prec, lebo to su tie iste co vysiela aj z norimbergu vysielac a ide to dobre.
|
|
Re: asdfghjkl
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:35
pri digitalnej televizii nejde len o silu signalu. ide tam aj dost o prekocnene bity. cize cekni ake pouzivas kable a hlavne ci su dvojito tienene, najlepsie ak mas koaxial tzv satelitny s foliovym tienenim. lebo ked tam mas nejaky lacny kabel, napr volade kupeny, tak ti to bude robit aj pri skoro 100% signale, ako hovoris, ze mas.
ja radim teda tolko, ze teda treba si kupit poradny kabel a poradne konektory. potom ked to zapojis, tak uvidis, ze to pojde velmi dobre.
pre skusku staci spravit nasledovny experiment. zapnes televizor a odpojis antenu. ak ti bude chytat na kabel, tak si v <> a tie kable mosa prec. dobre je vtedy, ked odpojis antenu, tak ma signal uplne zmiznut, cize klesnut na nulu!
|
|
Re: asdfghjkl
Od: tomasGT
|
Pridané:
7.3.2011 8:21
to ze mas signal 98 % ti je na 2 veci !!prvorada je kvalita signalu!!Vyskusaj odpojit zosilovac ak pouzivas sito..Ja mam tiez na uhrovec a ani kocka ide 100%
|
|
signal
Od: DonnieDarko
|
Pridané:
25.1.2011 18:08
tiez problem so signalom. Cez den fajn, pride 19sta hodina a vypadky su take, ze radsej prepiname na analog! (michalovce - 64 kanal)
|
|
Re: signal
Od: matttooo
|
Pridané:
25.1.2011 21:21
presne ako si povedal ....
|
|
Re: signal
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:42
henake problemy som videl v norimbergu, ze tam o nejakej specialnej hodine zacne interferovat nieco do zvuku, ale to vyzera byt problem na strane vysielatela. treba sa obratit na ten towercom, oni maju skrz tu digimediu tam nejaku hotline, tam treba zavolat a povedat im 1.) ze su nekompetentni idioti 2.) ze nech to ceknu, lebo to blbne.
|
|
.....
Od reg.: sclavux
|
Pridané:
25.1.2011 18:22
skusal niekto DVB v Cadci?
|
|
vypadky
Od: dvb-t
|
Pridané:
25.1.2011 18:27
Byvam vo zvolene a ich pokryritie stoji za hov..Zabudli na to ze tu mame aj kopec a druha polka mesta je za kopcom a vysielac 20km v BB.Aj napriek tomu mam signal 62 a kvalita cca 70 percnet a to chytam odraz od kopca. Vecsinou to ide ok ale stava sa ze cely den kockuje a vyhadzuje ziadny signal a potom zase 2 tyzdne ok.Sranda je ze znamy byvaju tak ze maju priamu vyditelnost a tiez im to vypadava.Bolo tu skusobne vysielanie asi 2 roky vtedy som chytil signal aj na vydlicku.
|
|
Re: vypadky
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
25.1.2011 20:24
Ale vtedy bolo to skúšobné vysielanie z vysielača Stráže, ktorý má ideálnu polohu a doteraz nechápem, prečo ho vypli.
|
|
Re: vypadky
Od: mariooo
|
Pridané:
25.1.2011 22:28
napodobne, jednoducho na zlatom potoku pod vusamom nemas sancu. Pilot bol perfektny, zial uz nieje. Chore rozhodnutia sa deju.
|
|
Re: vypadky
Od: skúšobné?
|
Pridané:
27.2.2011 18:41
Skúšobné vysielanie by sa podľa mňa malo robiť z miesta kde bude aj tkz. ostré vysielanie len napr. s menším výkonom. Vysielanie zo Strážov pri Zvolene bolo len také, že pozrite sa zvolenčania toto sa bude vysielať v Bystrici.
|
|
Re: vypadky
Od: zvolenčan
|
Pridané:
26.1.2011 10:15
presne tak, skúšobné vysielanie som chytal na kus drôtu čo mi trčal z okna. Teraz si môžem pískať. rovno medzi mňou a BB je kopec takže chytím ho.no. čo máme centrálnu anténu v paneláku, tak tá má ešte ďaleko aby išiel cez ňu DVB-T signál. ak sa podarí tak možno bude v zv ip-tv tak asi pôjdem tam.
|
|
Re: vypadky
Od: baallu
|
Pridané:
26.1.2011 11:42
Ja som tiez zo ZV, ziadne vypadky ani kockovanie nepozorujem ani cez den a ani vecer...mam vsak antenu (logper) na streche otocenu na pusty hrad a s tadial sa to odraza perfektne. Mam to uz takto od vtedy co spustili vysielac v BB a bez problemov...uvidime co bude ked spustia ostatne multiplexy...
|
|
Re: vypadky
Od: JanoZV
|
Pridané:
26.1.2011 18:39
Pripajam sa, tiez som z okolia ZV, v skusobnej prevadzke som mal STV123,Markizu,JOJ,TA3 a tusim este JOJ Plus, vsetko slo. Potom tie kurvy vypli vysielac a uz to neslo. Tak som sa na nich vyjebal a zriadil som si Magio
|
|
Re: vypadky
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:50
1.) towercom a telefonisti su viacmenej ta ista firma, kedze towercom je akciovka a akcie ma ... hadaj do!
2.) to je z dazda pod odkvap! tak namiesto toho, aby si kukal volne, ty im radsej placis to magio?
akzoe ja som posledne s telefonistami za dobre, lebo mam teraz 6 megabitov, ale neplytval by som to nejakym televizorom. a tym sa ja netajim, ze povazujem IPTV za hovadinu. IPTV ma vyznam iba vtedy, ak to mas ako t-home, skrz VDSL, lebo tam mas kapacitu na prenos. cez normalne DSLko to budes mat este horsie ako DVB. to by som radsej investoval do poradneho DVB HW a poradnu antenu si bachnut a chycis secko. a este aj usetris, lebo ta antenu kupis raz, ak ci hu cigani neujebu.
btw. aby bolo jasno ... vysielac na slovensku nie je len jeden, cize ked jeden vypali, mal si sa preorientovat na iny.
|
|
Re: vypadky
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:46
ci ty vazne chytas odraz z kopca, alebo z kerej prdele, to ani vedet nemozes. pri odrazoch je ale este dolezitejsie ceknut, aby boli poriadne tienene tie kable a potom by som sa orientoval dalej na tu antenu, co mas, lebo 70% je dost vela, cize chcelo by to viac smerovat. musi byt spravne polarizovana a skusil by som aj zehnat antenu na presne ten kanal, kery treba.
ak tie baliky chodia neskoro, tak potom pomoze zvysit cache na primaci. nevim ci sa to ale na nejakom set top boxe vobec da. skratka aby dlhsie cakal a neskor to dal poradne dokopy. potom tam je sice vaecsia latencia, ale za to to ide bez vypadkov.
|
|
Re: vypadky
Od: madmike
|
Pridané:
18.2.2011 11:21
Začni polievať ten kopec a budeš mať lepší odraz ;)
|
|
Zdá sa
Od: Eurokoko
|
Pridané:
25.1.2011 18:30
Zdá sa že skv zostane bez signálu, ale čo žiadna škoda aj tak naše stanice howno vysielajú. Ak nejde politická propaganda tak ide telenovela. ŠTÁT NA ODSTREL.
|
|
Re: Zdá sa
Od: Jerry19
|
Pridané:
25.1.2011 21:21
Ja by som vsetky svk stanice zakazal.
|
|
DVB-T Brezno
Od: augustus
|
Pridané:
25.1.2011 18:40
Neviem, či len náhodou, alebo zámerne vypadol z harmonogramu VP MUX pre Brezno z kóty Skalka. Komerčný MUX tam je. Pred tým všade boli info, že pre Breznu bude komerčný aj verejnoprávny MUX z kóty Skalka. To myslia vážne, že BR a okolie nebudú mať VP MUX?
|
|
Re: DVB-T Brezno
Od: chefo
|
Pridané:
25.1.2011 19:37
Pripajam sa...Bud sa na to vykaslali, alebo naozaj neviem....
|
|
Re: DVB-T Brezno
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:52
ja by som skor povedal, ze maju nejake technicke problemy, lebo VP MUX bude nakonec tohoto roka sade, cize asi to teraz vypali, aby to zbytocne eletriku nezralo, ale k tomu sa vracit budu moset.
|
|
Pokrytie DVB-T
Od: augustus
|
Pridané:
25.1.2011 18:44
Towercom podal info, že pokrytie signálom DVB-T je lepšie ako sa predpokladalo v rovinatej časti SVK, avšak v hornatej je to horšie ako predpoklad. Zdá sa mi, že aj keď prišli na tieto výsledky, nezahrnuli ich do máp pokrytia DVB-T signálom. Konkrétne mám na mysli horehronie - hornatý terén... Z BB sa v BR signál nedá chytiť a z Kráľovej holi len zopár šťastlivcov v správnych častiach BR. Väčšina BR a okolie NIČ!
|
|
Re: Pokrytie DVB-T
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:53
je to naozaj len v tom, ze dobre byvaju, alebo maju nejaky iny setup, ako ostatni, ze to chytaju?
|
|
vypnut
Od: dekel_tn
|
Pridané:
25.1.2011 19:19
Nech to vypnu a radsej nic nove uz nezapinaju
|
|
fiasko
Od: provokátor
|
Pridané:
25.1.2011 20:26
celé DVB-T u nás je totálne fiasko! Kompetentní to nemajú absolútne zvádnuté po technickej stránke a legislatívne tiež radšej pomlčím. Načo je dobrá SFN??? Jedine na to, aby tým spôsobili úplne zbytočné komplikácie! A zavedenie zastaralého mpeg2 tiež radšej nebudem komentovať... Škoda peňazí a vynaloženého úsilia. Zlatý dobrý analóg!!!
|
|
Re: fiasko
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 19:57
ten mpeg2 kery oni uz pouzivaju je novsi, aspon pre markizu to vyzera tu v piestanoch tak, ze teda ten kvantizer, kery robi ten mpeg2 stream je PPCI DOBRY. to sa uz skoro vyrovna MPEG4!
aj u mpeg2 ide vyvoj dopredu. napr ked si skompilujes novy mencoder, resp mplayer, tak spravis mpeg2 stream z jednym megabitom taky dobry, ze tam nebudes mat ani artefakty ani nic, pri spravnom nastaveni samozrejme.
tak som dostal film s naddlzkou na silglelayer DVD 4,3GB a este som mal stale skoro 3GB miesto. a kazdy HW DVD player to prehra. cize super skratka.
skor by som na nich tlacil, nech zvysa bitrate pre audio, lebo 192 kbit/s mp2 stereo je dost malo.
|
|
DVB-S2
Od: Martin London
|
Pridané:
25.1.2011 21:38
odporucam DVB-S2. Taky Tour de France na Eurosport HD bola minule leto pastva pre oci...majstrovstva sveta vo futbale takisto.
|
|
Re: DVB-S2
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:00
ja som pozeral tiez majstrovstva na DVB-S2, na ARD HD a ZDF HD, cize tiez vim, ze teda ako to vyzera ... nic moc.
ja ale vseobecne som negativne ladeny k HD, ale hento este bolo dobre, lebo to neprehanaju a maju 720p obraz, namiesto toho zleho 1080i, na kery sa ani pozerat neda.
pri fucichu to bolo dobre, ze bola aj lobda videt, v ramci toho, ze to bacha 50 FPS.
moj nazor na vec je ale taky, ze najprv treba vysielat kvalitno v existujucej technologii a upgradovat HW na strane vysielatelov, aby bol aj dobry obraz a secko a potom sa mozeme bavit o nejakom HD. inak to nema vyznam.
|
|
dvbt v svk
Od: ech
|
Pridané:
25.1.2011 21:57
je to take male kopanie do ludi, aby presli na platformy skylink.. samozrejme sancu vycitil aj t com a uz sa to prejavilo aj na reklamach
|
|
kamzik
Od: Koumak
|
Pridané:
25.1.2011 22:04
Keby vylepsili vysielanie z kamzika, alebo znovu spojazdnili pre dalsi MUX vysielanie z Technopolu, myslim, ze by im bolo dost ludi vdacnych. Signal mam sice dost silny, ale obcas sa to sprava skutocne divno. Rakuske DVB-T ma oproti nasmu neporovnatelne krajsi obraz/zvuk (dolby), mozme sa hanbit.
|
|
Re: kamzik
Od: brano2
|
Pridané:
25.1.2011 22:10
rakusaci maju 4 kanaly na mux, bez radii, podla mna maju nejak lepsie vyrieseny datovy tok,
tiez som ale cital par komentarov (neviem co je na tom pravdy) ze u nas to asi ide viacerymi A/D D/A konverziami od televizie az po samotny vysielac, ono by stacilo ak by to preslo dvoma roznymi kompresiami aby to zanechalo stopy na kvalite
|
|
Re: kamzik
Od: emkac
|
Pridané:
6.2.2011 21:54
Nie, to s tymi A/D nie je pravda.
Jedina A/D konverzia (ak je vobec v danom pripade potrebna) nastava priamo v bode kde to ta-ktora TV dodava signal towercomu. Odtial do uz ide po digitalnej ceste, towercom si to potom nakomprimuje a namuxuje do dvoch verzii - Skylink a Terestrial. Potom si to vystreli na astru a jednotlive vysielace si to chytaju parabolami a siria terestrialne.
(aspon rok dozadu to tak bolo, nemal by byt dovod to menit)
|
|
Re: kamzik
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:05
vysielace su napojene svetlokablom a nie cez satelit. to je vsade tak. inak by si mal na terestriale este vaecsiu latenciu ako na satelite, co je blbost. a tiez nevim ako by chceli tak synchronizovat viacero vysielacov na rovnakej frekvencii. to je skratka blbost.
cekni: http://bit.ly/e3BUAL
|
|
Re: kamzik
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:06
to je blbost, rakusaci su totalne v prdeli. ti maju 16 stavov, cize este mensi datovy tok, polovicu toho, co slovaci.
rakusane to ale kompenzuju lepsim kvantizerom, kery ti spravi napr do jedneho megabitu obraz v DVD kvalite, v mpeg2!
|
|
Re: kamzik
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:02
rakusaci maju AC3 zvuk? ake prekvapenie. ale to este nie je vsetko. aky ma ten AC3 bitrate?
lebo teoreticky to moze byt este horsie ako nase. zalezi od toho, aky mas decoder a na co je lepsi, preto sa ti to moze zdat lepsie.
|
|
konecne sa to zacina hybat
Od: brano2
|
Pridané:
25.1.2011 22:04
parada, neviem sa dockat az vypnu analog, mam pokupene anteny ale prave analog mi rusi dialkovy prijem svojim obrovskym vykonom na vedlajsom kanali
navyse ak preradia z docasneho muxu na trvale, mala by ist frekvencia nadol a teda signal sa bude lepsie sirit a zahybat za kopce, anteny a zosilnovace budu konecne v spravnom rozsahu.. uz nech je leto, predpokladam prijem vyse 20 stanic na dve anteny
|
|
realita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.1.2011 7:40
s vypnutím starých problém nebude, ale o zapnutí nových celkom pochybujem :D
|
|
dvb-t HD
Od: postreh
|
Pridané:
26.1.2011 8:05
z prveho multiplexu by mohli spravit HD kedze v dalsich sa programy aj tak opakuju, mne by stacila markiza v mpeg4 .-)
|
|
Re: dvb-t HD
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.1.2011 8:45
nemohli, lebo HD na mpeg2 bude 1. spatne 2. to nikto nepreplati, kedze 1Mbit stoji 700k €/rok.
|
|
Re: dvb-t HD
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:08
to kolko to stoji napr markizu nemozes vedet, lebo markiza alebo STV urcite neplacia ceny ake stoja na webstranke. ti placa setci extra tarifu na kerej sa doholli v zmluve.
|
|
zilina
Od: afgsdhd
|
Pridané:
26.1.2011 11:44
a zilinu vypnu kedy? v clanku nieje tyzden:(
|
|
V marci sa zapne 7 DVB-T
Od: Admin123
|
Pridané:
26.1.2011 14:00
Je to pekné ale celé Slovensko nie je vo veľkých mestách a čo ostatný čo nebývajú v mestách.Budú pozerať DVD a video pritom budú platiť koncesionárske poplatky lebo vlastnia televízor.
|
|
Re: V marci sa zapne 7 DVB-T
Od: True Economist
|
Pridané:
26.1.2011 14:44
Keby len koncesionárske poplatky, vieš koľko platíme za TV v cenách tovarov a služieb? Firmy platia ročne miliardy € za reklamu a tieto náklady sa premietajú do koncových cien. U niektorých produktoch reklama tvorí až polovicu z ceny tovaru. Taká je doba. Žijeme liberálny marketingový kapitalizmus. Je to zúfalé ale ľudia si to vôbec neuvedomujú ako sú neustále klamaný a manipulovaný.
|
|
Re: V marci sa zapne 7 DVB-T
Od: Admin123
|
Pridané:
26.1.2011 15:34
Zase tak som to nechcel podrobne rozpísať.
Zober si koľko krát máš zdanené prímy, tak by si nemal platiť už nič .
1;plat
2;banka(poplatky)
3;obchod(DPH)
4;nehnuteľnosť
5;auto ak si podnikateľ
To asi stačí!!!
|
|
Re: V marci sa zapne 7 DVB-T
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:10
koncesionarske poplatky treba zrusit, kedze digitalna televizia je na sirenie velmi lacna oproti analogovej, iba 1/10 energie to spotrebuvava, cize ja uz nevidim opravnenie koncesionarskych poplatkov. cize bud ich treba zrusit, alebo nech STV nevysiela vobec zadnu reklamu a tie dlhy co si narobili, tak tie nech pekne zaplaca ti menezeri co ich naorbili a ne zas ludee!
|
|
signál...
Od: bbx
|
Pridané:
26.1.2011 14:59
...Ja bývam v Banskej Bystrici,ale mám tú smolu že bývam v doline. Aj keď mám vysielač priamo nad domom kvalita signálu je nepostačujúca.....kvalita je len 64% a sila 75%...
Skúšobné vysielanie bolo kvalitnejšie...vtedy hodnoty signálu dosahovali aj 90%...
|
|
Re: signál...
Od: Karol Dé
|
Pridané:
26.1.2011 21:34
spievaj spolu so mnou http://www.youtube.com/watch?v=oOkT6mSfYUE
|
|
Re: signál...
Od: bbx
|
Pridané:
12.2.2011 14:00
...jáááj ale som sa zasmial!!! :)))
|
|
?????
Od: jonek
|
Pridané:
26.1.2011 15:06
hej vy vsetci,pisete ze chytate hovno.je nechytam nic!!! :-)
|
|
kpqwejkpwerjkrejkor
Od: tjkprakprrjkp
|
Pridané:
26.1.2011 16:02
hodte tam satelit..a kupte cslink karty...skylink ani bojhovi..hovada z JT
|
|
Tak ja som to vyriešil úplne jednoducho!
Od reg.: MiriP
|
Pridané:
26.1.2011 17:49
Stačí mať satelit, Skylink a aj UPC, zdieľanie v domácej sieti, 4 ks TV mi bežia jedna radosť a staníc pokok...!!!
A čo sa týka DVB-T, chytanie tohto signálu beriem ako svoje hobby, IDE - nuž fajn, tak ide, NEJDE - nevadí, až tak mi to nechýba!!!
|
|
Re: Tak ja som to vyriešil úplne jednoducho!
Od: tuki
|
Pridané:
9.2.2011 21:33
tak som to vyriesil aj ja
dvbt
sila 90%,qualita55% a kockuje
takze sat to isti
|
|
Re: Tak ja som to vyriešil úplne jednoducho!
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:11
sila je dobra, kvalita znamena, ze ti to robi chyby. kukals preco to tie chyby robi?
satelit je nahovno, lebo ma mensi datovy tok a nepresviedcaj ma o opaku.
|
|
Pošli kvety -Slovensku
Od: Kuko898
|
Pridané:
26.1.2011 20:16
Towercom - hlavná vec že sa nabalíme, aj tak to v dohľadnej dobe nebude fungovať tak ako si to Slováci želajú a predstavujú :-D
|
|
Re: Pošli kvety -Slovensku
Od: Furman
|
Pridané:
26.1.2011 23:41
Vlastne ako vsetko coho sa dotkne J&T. Zraloci sa nabalia a bedac sa moze stazovat na lamparni. Podakujme SMERu Doc. JUDr. Robertkovi Ficovi, Csc.
|
|
Ked ti niečo nejde,to ešte neznamená že sa to nedá.
Od: robert,
|
Pridané:
28.1.2011 22:08
Dajte si to spraviť profesionálom,a na svoju amatérčinu zabudnite.Hlavne ked tomu rozumiete ako koza petržlenu.V hornatom teréne pri Starej Turej,vhodne zvolenou anténou,umiestnenej samozrejme vonku chytám v pohode a bez výpadkov slovenský multiplex,český MUX1,MUX2,MUX3 a aj rakúsky.A je to zadarmo.
|
|
ja len dodám že...
Od: dnes má meniny Ema, zajtra Emil
|
Pridané:
30.1.2011 19:35
Záver, riešenie a všetko potrebné je v tejto diskusii, staci to len poslat kompetentnym a mohlo by sa to zmenit... k lepšiemu, treba nového poskytovateľa :D
|
|
co ked je mudry
Od: ->Furman
|
Pridané:
30.1.2011 19:37
http://www.youtube.com/watch?v=9ijBFjxvmg0
|
|
lokalita:Trenčín>Dolná Súča
Od: patro16
|
Pridané:
10.2.2011 21:42
lokalita:Trenčín>Dolná Súča, vysielač: Nad Oborou, multiplex:1
kvalita signalu:95-99% - signal je pekny, cisty a bez kociek bezohladu na pocasie takze ja som zatial spokojny aj ked by uz moholi pribudnut dalsie mutiplexi s dalsimi stanicami TA3 a pod.
|
|
Re: lokalita:Trenčín>Dolná Súča
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
12.2.2011 20:12
hej, aj ja hovorim
|
|
Kosice
Od: prtko
|
Pridané:
13.2.2011 11:07
Prekvapuje ma, ze televizie na nich netlacia. V KE chytame iba prvy multiplex a ani v tychto planoch sa nic o zmene nenachadza.
|
|
nefunguje
Od: s.t.a.l.k.e.r666
|
Pridané:
15.2.2011 19:09
naj idu do r...ti sabinov nemaju vobec pokryty a to pred tym ked bol vysielac na monobloku tak aspon trochu islo
|