|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Výmysly
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 13:52
Ja by som rád vedel, že akých 6 verzií Windows tu množstvo ľudí používalo...
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: Shano
|
Pridané:
20.11.2010 13:55
SP1, SP2, SP3 to sa ti nazbiera rychlo :D:D:D
|
|
Re: Výmysly
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
20.11.2010 15:35
to su service packy a tie by som ako OS nepocital
releasy este ako tak (napr. pri Win Srv 2003 a 2008 cul R2)
|
|
Re: Výmysly
Od: 0dee
|
Pridané:
20.11.2010 19:44
Mna by zaujimalo preco nedali apple OS ze mal 25 rokov a win teraz dali
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: fakju
|
Pridané:
21.11.2010 11:28
Neviem, ja som tiez mal vyrocie a nedali ma
|
|
Re: Výmysly
Od: waveeee
|
Pridané:
23.11.2010 8:05
kurňa ja som zabudol na 3.1.. 95ku som nemal lebo mi strašne sekala a novy pc mi nechceli kupiť =/
|
|
Re: Výmysly
Od: Petraa
|
Pridané:
25.11.2010 17:03
Pretoze apple takmer nikto nepouziva. Vlastne len ti menej chapavi, ktori maju bohateho otecka a male penisy :P
|
|
Re: Výmysly
Od: mr.Proper
|
Pridané:
5.12.2010 14:20
Suhlas!!! Apple produkty su pre debilkov.
|
|
Re: Výmysly
Od: mr.Proper
|
Pridané:
5.12.2010 14:21
Suhlas!!! Apple produkty su pre debilkov.
|
|
Re: Výmysly
Od: mr.Proper
|
Pridané:
5.12.2010 14:21
Suhlas!!! Apple produkty su pre debilkov.
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: valdik
|
Pridané:
20.11.2010 13:58
ku tymto 6-tim sa priznavam ja
3.1
95
98
2000
XP
7
|
|
Re: Výmysly
Od: Cuda
|
Pridané:
20.11.2010 15:48
W7 a 3.1 dlhodobejšie vymaž, OKi?
|
|
Re: Výmysly
Od: jgmjt.j
|
Pridané:
20.11.2010 18:21
borci mna by skor zaujimal vas win pomer legal:ilegal priznajte sa
|
|
Re: Výmysly
Od: Pošli kvety 1234
|
Pridané:
21.11.2010 9:37
Legal 3. A vsetci zabudli na najvacsie h0vn0 a zaroven velky pokrok v instalovani ovladacov: WIN ME.:)
|
|
Re: Výmysly
Od: viperman
|
Pridané:
20.11.2010 18:33
lol.
sedmicky maju rok, to je akoze kratka doba? sa spamataj
|
|
Re: Výmysly
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 19:19
Ano, to je veľmi krátka doba...
|
|
Re: Výmysly
Od: peter1234567
|
Pridané:
20.11.2010 19:53
Myslím, že rok je dosť dlho na to, aby sa dalo povedať, že je to dlhodobejšie. Ja sa tiež môžem priznať k win 95, 2000, xp a win 7. Napríklad takú vistu alebo linux ubuntu som mal možno 2-3 týždne. To je krátkodobé.
Fakt neviem, čo považuješ za dlhodobé používanie, ak rok nie.
|
|
Re: Výmysly
Od: yxop
|
Pridané:
21.11.2010 11:59
Nevadte sa tu... Ja mam uz 8 rokov xp a menia sa len pocitace,ale XP som stale verny.Nikdy som nemal nic ine.. Skoda ze s kupov novsieho PC budem musiet vymenit xp za 7,ale verim,ze este zo 2 roky mi moj NB asus vydrzi :)
|
|
Re: Výmysly
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:03
Rok je veľmi krátka doba na to, aby sa dalo napísať dlhodobo.
Rok je veľmi krátka doba na to, aby si spoznal konkrétny OS.
A zvlášť ak tu napíše 20-ročný Matelko, že dlhodobo pouíval 6 rozdielnych verzií Windows!
To mu do kočára dali Win 3.1, či chodil do pieskoviska s disketami - inštalačkami Win95???
|
|
Re: Výmysly
Od: Tylnesh
|
Pridané:
22.11.2010 8:27
Lenže OS sa málo mení a verzie splývajú... jediný naozaj výrazný skok z tu uvedených bol z 3.11 na 95 a možno XP na Vista. Inak boli tie zmeny dostatočne plynulé na to, aby sa dalo povedať, že i pol roka s novou verziou je dosť na jej spoznanie. Snáď mi nechcete povedať, že s každou verziou zo svojej pamäti zmažete všetky poznatky o tej predchodzej a učíte sa odznovu...
|
|
Re: Výmysly
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 8:46
A teraz sa snažíš o čo?
Napr. wfw3.11 nebol OS, W95/98 nepoznal správu práv a užívateľov, a ak, tek komplikovane cez poledit...
Win XP pozná prácu 10 užívateľov. Vista nám už ukázal inteligentnejší pád do modrej obrazovky, serverové OS nám ukázali aj nové HW možnosti, komplikovanú správu užívateľov, domén a pod. Nakukni len do Resource Kit-ov jednotlivých Windows a uvidíš ten rozdiel.
|
|
Re: Výmysly
Od: lolo21
|
Pridané:
22.11.2010 11:18
pre mna osobne bol najvacsi skok z ME na XP, hlavne z pohladu komfortnosti a stability. ked sa spatne zamyslam, zmena GUI alebo technologicke vychytavky nikdy neboli pre mna nieco extra prevratne na co by si bolo treba zvykat, ale zo stability XP som sa vytesoval aj par rokov.
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: fakju
|
Pridané:
21.11.2010 11:29
Ja mam uz 2 roky pomaly
|
|
Re: Výmysly
Od: lolofonko
|
Pridané:
22.11.2010 13:36
tak tak. ja tiez pouzivam Win 7 uz dva roky. Rok ako beta a rok od ofiko vydania :)
|
|
Re: Výmysly
Od: Cuda
|
Pridané:
22.11.2010 19:23
A máš koľko, 12 rokov?
|
|
Re: Výmysly
Od: fakjutu
|
Pridané:
24.11.2010 21:16
tak ty musis byt genius, ked ako pomaly dvojrocny dokazes napisat prispevok :)
|
|
Re: Výmysly
Od: jaaaaaa
|
Pridané:
20.11.2010 19:29
Za nakup tých licencií by bola celkom pekná dovolenka...
|
|
Re: Výmysly
Od: dfasdf
|
Pridané:
21.11.2010 16:44
95
98
NT 4.0
2000
XP
7 Ultimate - prvykrat legalne :)
|
|
Re: Výmysly
Od: martinc
|
Pridané:
21.11.2010 21:53
aj to len kvoli tomu ze bol k notebooku co? :-D
|
|
Re: Výmysly
Od: Petrepo
|
Pridané:
25.11.2010 15:08
Nešťastné WMe som používal tiež k tomuto výpisu. Preto som ani netúžil po Viste (stačilo mi niekomu keď som s počítačom pomáhal) a 7 neľutujem. V práci WS2003 a WS2008. Takže ich je určite viac ako 6.
|
|
Re: Výmysly
Od: yogi007
|
Pridané:
7.12.2010 10:21
3.0 HU na 5.25" diskoch (doma, 386DX40)
3.1 WorkGroup na 3.5" diskoch (doma, 386DX40)
95 na 3.5" diskoch aj na CD (doma aj v praci 486DX5/133)
3.5 NT (v praci, Pentium)
98 (aj SE aj ME, doma, Pentium, AMD K6)
4.0 NT (v praci, Pentium 2)
2000 (v praci, Pentium 2-4, dodnes)
XP (najdlhsie, doma aj v praci, rozne zelezo, AMD K6 - Phenom X4)
Vista Ultimate (prvy krat legalne, Phenom X4)
7 Ulitmate (upgrade z Vista, legalne, Phenom X4)
|
|
Re: Výmysly
Od: void
|
Pridané:
7.12.2010 18:11
3.x není OS, jen GUI nad DOS. Jinak 6 verzí lze jednoduše dosáhnout - 95,NT4,98(SE),2000,ME,XP,Vista,7 ;)
|
|
Re: Výmysly
Od: seed
|
Pridané:
7.12.2010 18:12
a Server 2003/2008
|
|
Re: Výmysly
Od: yogi007
|
Pridané:
8.12.2010 9:01
V podstate aj 95/98 bootovali cez DOS a az potom sa spustal zavadzac windows, len to bolo spolu predavane ako jeden komplet, teda to bolo mozne povazovat za OS. Inac otazka padla "Koľko rozličných verzií Windows ste dlhodobejšie používali?" takze asi tolko...
|
|
Re: Výmysly
Od: ...
|
Pridané:
20.11.2010 13:59
tak ja som používal dlhodobo štyri: Win98, WinXP, Vistu a teraz Win7. Ak si dá niekto medzi to Win2000/ME a starší aj Win95 hneď maš 6 verzií...
|
|
Re: Výmysly
Od: dokazovy material
|
Pridané:
20.11.2010 15:41
winme bol x-raz lepsi ako 98, to sa nedalo porovnat..
viacej pouzitelny
|
|
Re: Výmysly
Od: msw
|
Pridané:
20.11.2010 20:50
netrep
|
|
Re: Výmysly
Od: bobo2sk
|
Pridané:
22.11.2010 9:31
..ale bol o kus lepsi! minimalne v dial up pripojeni na net...
Inac to bola oskinovana 98cka :)
|
|
Re: Výmysly
Od: karolkoo
|
Pridané:
25.11.2010 17:05
s dial up pripojenim som nemal problem ani na windows 95
|
|
Re: Výmysly
Od: Mitolo
|
Pridané:
20.11.2010 14:28
95, 98, Me, 2000, XP, Vista, 7.
|
|
Re: Výmysly
Od: Cuda
|
Pridané:
20.11.2010 15:49
Ako niekto môžete dlhodobo používať W7???
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: Alino
|
Pridané:
20.11.2010 16:30
no ja mam w7 uz vyse roka, od bety
|
|
Re: Výmysly
Od: Mitolo
|
Pridané:
20.11.2010 17:07
podobne.
|
|
Re: Výmysly
Od: Erik Brocko
|
Pridané:
21.11.2010 14:14
Nám Microsot poslal zadarmo W7 Ultimate RC. A to sme ho ani nepytali.
|
|
Re: Výmysly
Od: sizej
|
Pridané:
20.11.2010 16:31
rok je malo?
|
|
Re: Výmysly
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 19:20
Rok je veľmi málo!!!
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
21.11.2010 16:35
blbost, v informatike je rok velmi vela
|
|
Re: Výmysly
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:51
Ani nie...
|
|
Re: Výmysly
Od: dokazovy material
|
Pridané:
20.11.2010 21:49
tebe asi DLHODOBO stoji niekto na kabli.....
|
|
Re: Výmysly
Od: zzzzzzzz
|
Pridané:
22.11.2010 13:17
ak myslis, ze ti DLHODOBO stoji... tiez to moze byt len par minut...
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
21.11.2010 14:04
heh ja ho už mám takmer 2 roky :D :D tak prečo by nemohol... ? preto, že ty si za opicami ja nemôžem :)
|
|
Re: Výmysly
Od: Badblock
|
Pridané:
20.11.2010 16:19
3.11, 95, 98, 98SE, ME, XP, VISTA, WIN7
|
|
Re: Výmysly
Od: cl99
|
Pridané:
21.11.2010 1:56
3.0 3.1 3.11 w95 w98 w2k wxp potom ma to prestalo bavit a presiel som na linux a mac os x.
so long MS, co po 25 rokoch nevie spravit OS
nebyt tolko SW na tento OS, tak po tom ani pes nestekne.
|
|
Re: Výmysly
Od: blizzboz
|
Pridané:
21.11.2010 9:37
netáraj čo sa týka užívateľského rozhrania tak Mac OS X zaspal dobu pred 10timi rokmi http://bit.ly/9bYdeO. a čo sa týka sdtability a bepečnosti tak Mac OS X má posdľa testov najviac bezpečnostných dier, čo sa týka prívetivosti pre developerov tak platforma Cocoa je 10 rokov za .NET
|
|
Re: Výmysly
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
21.11.2010 10:52
neviem,ci ma vyznam reagovat na niekoho.kto cituje experta hulana
|
|
Re: Výmysly
Od: blizzboz
|
Pridané:
21.11.2010 11:41
radšej nereaguj ajtak by si napísal kravinu
|
|
Re: Výmysly
Od: gfdrgsd
|
Pridané:
21.11.2010 23:34
preco existuje tolko naozaj hlupych ludi, kto ma potom rozlisovat medzi nimi a trollmi...
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele Von Der Vole
|
Pridané:
20.11.2010 17:58
win 3.1, win 95, win 98 se, win 2000, win xp, win vista, win 7.
ked spravne pocitam, napisal som ich 7.
a to su len tie, ktore som pouzival DLOHODOBO (takze dlhsie ako rok). neviem co je na tom neuveritelneho, su tu aj ludi, ktori maju viac ako 15 rokov.
|
|
Re: Výmysly
Od: verzieverzie
|
Pridané:
20.11.2010 18:19
3.1, 3.11, 95, 98, XP, Vista, 7 a to mam len 23 rokov...
poznam ludi osobne co si to preluskali od 3.1, cez 3.11, 95, 98, 2000, Me, XP, Vista, 7 a este tam niekde stihli napchat aj serverove verzie... nechapem co je na tom ze 6 a viac... vazne nechapem
|
|
Re: Výmysly
Od: viva la fico
|
Pridané:
20.11.2010 20:50
Pises ze mas len 23 takze ked tu boli 3.1 a 3.11 si asi este nepracoval. Zaujimalo by ma preto co si predstavujes pod dlhodobejsim pouzivanim tychto "OS". Pretoze povacsinou sa doma pouzivali tak ze sa zapli, vyskusal sa write, paint (ci ako sa to tam volalo), nejake hry, preklikali sa menu a hned sa to aj vyplo. Toto by som ale dlhodobejsim pouzivanim rozhodne nenazval a ak si ich nepotreboval pre beh nejakej aplikacie, tak ich dlhodobejsie pouzivanie ani nemalo moc zmysel. DOS+MC/VC+T602+ par dalsich aplikaci povacsinou uplne stacilo a bolo to rychlejsie aj spolahlivejsie ako spemenute "OS".
|
|
Re: Výmysly
Od: KJHGFDSDFGHJ
|
Pridané:
20.11.2010 21:46
drvenie hier, program na pustanie hudby, babranie sa v registroch atd atd
|
|
Re: Výmysly
Od: viva la fico
|
Pridané:
20.11.2010 22:55
Ad drvenie hier: ake hry vyzadovali win 3.x? Myslim ze tam boli nejake karty, miny a pod. ale hry zacali na win prechadzat az pri W95. Napr. Red Alert, ten tusim vo win vedel vacsie rozlisenie, Quake mal tusim tiez verziu pre DOS aj W95, Duke3D myslim ze len DOS.
Ad hudba: tej som neholdoval ani na win 3.x ani v DOSe, ale ked bol pre dos web borwser tak snad aj prehravac hudby.
Ad babranie sa v registroch: trochu samoucelne, ale tam uz? :)
|
|
Re: Výmysly
Od: viva la fico
|
Pridané:
20.11.2010 22:56
Oprava:
ale tam boli uz? :)
|
|
Re: Výmysly
Od: Petrepo
|
Pridané:
25.11.2010 15:22
Na 12 či 13 inštalačiek 3.11 si zabudol? Veď to sa dosť človek pri tom prebavil? Júj, kde sú tie časy prvého Excelu a Wordu oproti T602 a Tab602 či dosovského Supercalcu. To boli zlaté časy vo firme. Kým som napísal program na tabuľky, tak mi to síce trvalo, ale prepočítavanie bolo potom veľmi fajn a koľko ušetreného času v práci oproti počítaniu s kalkulačkou...
|
|
Re: Výmysly
Od: viperman
|
Pridané:
20.11.2010 18:32
windows 3.1 3.11 (for workgroups), 95, 98, xp, vista, 7.
mal som aj 2000-ky ale tie som iba niekomu instaloval, domav svojom pc som ich nepouzival.
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
20.11.2010 19:22
Win 98
Win 98 SE (second edition)
Win 2000
Win
Win vistaw
Win 7
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: Ozchar
|
Pridané:
20.11.2010 19:23
Win 98
Win 98 SE (second edition)
Win 2000
Win xp
Win vista
Win 7
|
|
Re: Výmysly
Od: kido
|
Pridané:
20.11.2010 19:30
Win 98
Win 98 SE
Win Millenium
Win 2000
Win XP
Win Vista
Win 7
;o)
|
|
Re: Výmysly
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:06
Win 98 a Win98SE sú dva rozdielne OS?
Tak taký rozdiel je aj XP bez SP a s SP1, SP2, SP3...
|
|
Re: Výmysly
Od: ozchar_unreg
|
Pridané:
22.11.2010 19:18
tak SE sme mali na originalnom CD a nie je to service pack, ale second edition...
|
|
Re: Výmysly
Od: psycho38
|
Pridané:
20.11.2010 20:20
ja sa rad priznam k svojmu jednemu XP :D
|
|
Re: Výmysly
Od: Kveri_
|
Pridané:
21.11.2010 0:09
95, 98, ME, 2000, XP, vista, win7
|
|
Re: Výmysly
Od: siirii
|
Pridané:
21.11.2010 10:53
Napr. ja som používal 95, 98, Me, 2000, XP, Vista a 7. Nechápem čo je na tom čudné.
|
|
Re: Výmysly
Od: Windowspan
|
Pridané:
21.11.2010 11:09
W 3,11 , W95 , 98 , 98SE , ME , 2000 , XP, vista , W7
|
|
Re: Výmysly
Od: lolek a bolek
|
Pridané:
21.11.2010 11:30
Ja som pouzival Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP a Windows 7.
Windows 1,2 a Vista som nepouzival. Cize pouzival som 7 Windowsov. Nejaky problem?
|
|
Re: Výmysly
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:08
Problém bude Tvoj vek a slovko dlhodobo.
Na tie Windowsy by si potreboval minimálne 10-15 rokov, kedže Win 3.1 bol niekedy v roku 1990...
|
|
Re: Výmysly
Od: wx2
|
Pridané:
21.11.2010 11:45
win 95, 98, XP, XP64, Vista, 7(32), 7(64)
|
|
Re: Výmysly
Od: najmudrejsi
|
Pridané:
21.11.2010 13:19
95, 98, ME, 2000, XP, Vista, 7 a to mám 20 rokov
|
|
Re: Výmysly
Od: -_-nikto-_-
|
Pridané:
21.11.2010 14:55
no ako uz niekto pisal, tak 3.11 Windows for Workgroups, 95, 98, NT 4.0 Workstation, 2000 Professional, XP Professional, (bohuzial) Vista Business Edition (ale len firemne! :D), Server 2003 Standard Edition, 7 Ultimate... obcas som pouzil aj iny OS, ale len tak minoritne. Dnes aktivne pouzivam Vistu (stale firemne pouzitie, nanutene), 7, XP, 2003 a 2003 R2 :) dlhodobo najspokojnejsi som bol s win 2000 pro (aj server som pouzival)
|
|
Re: Výmysly
Od: nasakja
|
Pridané:
22.11.2010 9:29
Win95, 98, Me, 2000 pro, XP a 7
2000 pro moj oblubeny
|
|
Re: Výmysly
Od: Shodannnnnnn
|
Pridané:
21.11.2010 18:05
windows 3.11, win 95, win98, win 98se, win ME, win xp, a teraz mam na desktope win 7, na notebooku predinstalovanu vistu .... tak asi 8 ich je dohromady .. ale win 98 a win 98se neviem ci mam pocitat ako jeden alebo dva rozne ...
|
|
Re: Výmysly
Od: Marw
|
Pridané:
21.11.2010 18:31
No ja som zacal s 3.11, potom 95, potom 98, potom 2000(ME som preskocil), potom XP a teraz 7 (Vistu som preskocil. To mas 6 a ani nevies ako (aj ked neviem ci 3.11 mozno povazovat za OS kedze to bola len nadstavba DOSu)
|
|
Re: Výmysly
Od: blue
|
Pridané:
21.11.2010 19:50
3.1 , 95, 98, NT/2000, XP, vista, w7.
skusenosti bezneho uzivatela vo veku 35 rokov so zaujmom o IT
|
|
Re: Výmysly
Od: SSD
|
Pridané:
21.11.2010 21:15
Ja sa tiez pridam.
MS-DOS, 3.11, 95, 98, XP, Ubuntu (Linux), Vista, Ubuntu(Linux), W7, Ubuntu (Linux)
|
|
Re: Výmysly
Od: Tylnesh
|
Pridané:
22.11.2010 8:24
3.11
95
98
ME
2000
XP
Vista
7
- je ich dosť, ale od 2006 už šlapem prevážne na rôznych distrách Linuxu, hlavne Ubuntu.
|
|
nie kazdy ma 10 rokov ako ty
Od: nie kazdy ma 10 rokov ako ty
|
Pridané:
22.11.2010 13:54
ja som pouzival 3.11, 95, 98SE, 2000, XP a 7
v pohode..
|
|
Re: Výmysly
Od reg.: cca01
|
Pridané:
1.12.2010 9:39
Ja som pouzival 3.1 na skole, WfW v prvej firme, 95 doma, NT, 2000, Xp teraz v praci, Vista teraz doma. A medzi tým som robil dlhodobo na Linuxe a Mace. :D
|
|
Re: Výmysly
Od: Kexo
|
Pridané:
2.12.2010 16:04
Win 3.11 , 95, 98 , ME , XP , Vista , Seven a teraz Linux MINT :-D
|
|
Re: Výmysly
Od: linuxos
|
Pridané:
9.12.2010 10:51
95.98.2000.xp.vista.7.ME
|
|
Rozdiely medz windowsami
Od: Batman
|
Pridané:
20.11.2010 13:55
Nevidím rozdiel medzi týmto windowsom 1.0 a windowsom 7...
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: .em
|
Pridané:
20.11.2010 14:42
Aero efekt
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: Mitolo
|
Pridané:
20.11.2010 14:56
podpora myši
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: Mitolo
|
Pridané:
20.11.2010 14:58
lepšie, krajšie BSOD.
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: xxmisko
|
Pridané:
20.11.2010 15:12
tak si daj dole masku, netopier
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
20.11.2010 15:37
Provokativna sprosta otazka. Asi taky ako medzi prvym Fordom v 20tych rokoch 20. storocia a napr. dnesnym Peugeotom 407 SW.
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: Dingo
|
Pridané:
20.11.2010 17:22
neviem čo maš proti fordkám z 20. rokov
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: xxxmisko
|
Pridané:
20.11.2010 17:28
on sa pýtal, nenapísal, že má niečo proti. radšej si nájdi stránku so svojim rodným jazykom...
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: dsfsdgdfg
|
Pridané:
20.11.2010 17:45
lenze ford je legenda sama o sebe
pozri si kolko stoji peugeot 407 SW (12000€?) a aku ma zivotnost motor (do 300 000km?)
a teraz taky ten ford z 20tych rokov
stal 2000$ a zivotnost motora okolo 500 000km
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
20.11.2010 21:25
trepes picoviny, lebo som mal forda, a odisiel mi po 185 tis km, a peugeotov som uz vystriedal vela, lebo ma ani raz nesklamali, od 309-ny az po 607-cku, a nabehal som na nich poriadne vela, a to fakt boli pod poriadnym tlakom a drezurov, a HDI motory su tie najlepsie, a nie zbytocne ziskali aj nejaku cenu, co sa tyka spotreby, vykonu, hlucnosti a emisii. ty si peugeot nevidel ani len z vlaku, viem, ze je to OT tema, ale reagujem len na tvoj prispevok.
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: konektor1
|
Pridané:
20.11.2010 21:43
písal, že ford z 20-tych rokov ;) a peugeota si určite nemal z 20-tyhc rokov ;)
tiež záleží, akého forda si mal, ak si mal Ford Ka, tak sa ani nečuduj, že sa motor rozhodol opustiť tento svet tak rýchlo :)
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: ...
|
Pridané:
20.11.2010 20:48
štyri kolesá, spaľovací motor a volant. Rovnaký koncept už sto rokov...
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: .em
|
Pridané:
20.11.2010 23:47
Andreas Claus
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: Pošli kvety 1234
|
Pridané:
21.11.2010 21:29
blbe. Ford bola tech. revolucia v 20 rokoch tak ako aj WIN v 80 rokoch. To sa jednoducho neda porovnat a taku hovadinu napise iba ten, co to nezazil a prvy OS bol XP a to vtedy este cikal do plienok a hryzol klavesnicu.
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: nanuk mam rad
|
Pridané:
25.11.2010 21:39
V podstate máš pravdu, až na ten win v 80 rokoch. Win v 80 rokoch nebol vôbec revolučný a ani v 90 rokoch nebol. Bolo to skôr naopak, t.j. zaostával.
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: MirecU-II
|
Pridané:
20.11.2010 22:37
No je v nich velky velky rozdiel - hru reversi vystriedal solitaire :)
|
|
Re: Rozdiely medz windowsami
Od: siirii
|
Pridané:
21.11.2010 10:57
Najvyšší časť ísť k očnému a zároveň si dať facku za imbecilné komenty.
|
|
Windows
Od: :DDDDDDD
|
Pridané:
20.11.2010 13:56
:D ta reklama nema chybu
|
|
Re: Windows
Od: Mitolo
|
Pridané:
20.11.2010 14:30
Reversi, REVERSI!!!!!!!!!
|
|
Re: Windows
Od: rms_
|
Pridané:
20.11.2010 16:27
Except in Nebraska!
|
|
Re: Windows
Od: hfghfghfh
|
Pridané:
20.11.2010 17:50
asi najlepsia logicka hra aku som kedy hral.
jednoduche pravidla ale i tak dost tazke vyhrat
a kto vravi ze vyhrat je lahke nech skusi zahrat lagno v ubuntu (pouziva nejaky "jedinecny algoritmus") na najtazsiom leveli. hravam to dost casto (poslednych 5 rokov) a este nikdy som nevyhral :D
|
|
Re: Windows
Od: RIKK
|
Pridané:
22.11.2010 1:08
try and error technique? :)
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele Von Der Vole
|
Pridané:
20.11.2010 18:02
ani ten hudba v prvom videu! pam pa-pa pam-pam pamm pamm pamm pamm :D
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele Von Der Vole
|
Pridané:
20.11.2010 18:03
TA HUDBA, sry :)
|
|
Re: Windows
Od: iKEBAB
|
Pridané:
20.11.2010 19:27
http://www.youtube.com/watch?v=17yg0fskb-o
|
|
Zabudli ste ze Windows bezal a bezi aj na procesroch
Od: Tom1986
|
Pridané:
20.11.2010 14:09
Windows NT 4.0 aj starsie z radu NT na MIPS, PowerPC, Sparc a Alpha.
Windows 2000 pre XBOX360 na PowerPC.
Windows 2000, XP Profesional , 2003 a 2008 aj na procesoroch Itanium.
|
|
Re: Zabudli ste ze Windows bezal a bezi aj na procesroch
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 15:50
No A?
Dobré ráno, stará mama...
|
|
Re: Zabudli ste ze Windows bezal a bezi aj na procesroch
Od: loa
|
Pridané:
20.11.2010 16:08
xbox nema win2000...
|
|
6 verzii dava zmysel
Od reg.: neovision
|
Pridané:
20.11.2010 14:17
Windows zacal byt masovo pouzivany 95-tkou, cize je iba logicke, ze tolko ludi pouzivalo 6 verzii (95, 98, 2000, XP, Vista, 7)
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: Cuda
|
Pridané:
20.11.2010 15:50
Ale nie dlhodobo!
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od reg.: neovision
|
Pridané:
20.11.2010 16:52
To akoze 2 roky pri 95, 98, 2000, 5 rokov pri XP, 3 roky pri vista a vyse roka pri 7 nepovazujes za dlhodobe uzivanie?
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: viperman
|
Pridané:
20.11.2010 18:35
dlhodobo je v moze byt v praxi viac ako jeden rok, tak sa preber a nepis tu blbosti od veci
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 19:22
No kto máte ostrú W7 viac ako rok? Sotva niekto.
Načo tu píšete brepty. Rok je veľmi malá doba na skúsenosti s OS!!!
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od reg.: neovision
|
Pridané:
20.11.2010 20:14
Ano, rok je kratka doba, ked dany OS pouzivas 3 hodiny do mesiaca, ale ak ho pouzivas viac ako 10 hodin denne, tak aj take tri mesiace sa daju povazovat za dlhodobe pouzivanie. A co sa tyka tej W7, tak beta verzia sa dala pouzivat uz od zaciatku roka 2009, takze si trosku nastuduj material, ku ktoremu sa vyjadrujes a potom tu prid prispievat.
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od reg.: Alihasan
|
Pridané:
21.11.2010 1:05
Host Name: Q4
OS Name: Microsoft Windows 7 Professional
OS Version: 6.1.7600 N/A Build 7600
OS Manufacturer: Microsoft Corporation
OS Configuration: Standalone Workstation
OS Build Type: Multiprocessor Free
Registered Owner: xxxxxx
Registered Organization:
Product ID: xxxxxx
Original Install Date: 27. 7. 2009, 7:40:04
System Boot Time: 20. 11. 2010, 14:46:16
System Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
System Model: EP35-DS3R
System Type: x64-based PC
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: viperman
|
Pridané:
21.11.2010 10:38
pokial viem vysiel niekedy v oktobri, to uz je viac ako rok, a dalsia vec predtym pol roka som este pouzival aj tu verejnu RC verziu, takze pre mna je to uz dlhodobo pouzivany system
uz na nom neobjavim nic nove, poznam ho uz a viem co kde ako nastasvim najdem, pre mna je to uz zabehana vec
TAKZE ANO pouzivam ho dlhodobo.
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:09
Rok je krátkodobo. Dlhodobo je tak 5 rokov a viac.
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: viperman
|
Pridané:
22.11.2010 9:28
ked ho pouzivam kazdy den X hodin, a uz je to viac ako rok, a a ked priratam este k tomu aj to RC. tak je to pre mna uz dlhodobe pouzivanie
dlhodobo 5 rokov moze byt tak nekde v ekonomike nejaky financny plan.
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: Cuda
|
Pridané:
11.12.2010 21:06
No Ty si umelec...
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: nasakja
|
Pridané:
22.11.2010 9:39
rok je mala doba preteba, keby som mal v praci zistovat co je zac ten OS a ci je nieco hoden a pridem s odpovedou za mesiac tak uz ju mozem odovzdat akurat tak na urade prace :D
kazdy win som pouzival aspon dva roky 95 a 98 som mal sucasne na dvoch PC cize aj chalani co chodia este len do skoly mozu poznat taketo Windowsy aj starsie.
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: Cuda
|
Pridané:
22.11.2010 19:26
Ty si fakt dobrý...
Hmmm, 2 roky.
Ty si BOREC!
Pozeráš Monka?
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od: fsdfs
|
Pridané:
20.11.2010 17:52
lenze pred rokom 95 neboli ani pc "masovo pouzivane" ako si pisal
|
|
Re: 6 verzii dava zmysel
Od reg.: neovision
|
Pridané:
20.11.2010 20:31
No v takom 1996 az 1998-om sa to prave zacalo dost lamat, prave aj s vyraznym prispenim Win 95; prve internety pre laikov :-), 32-bitova grafika (mohli ste prvy krat sledovat obrazky na PC v takej kvalite akej aj dnes), prvy krat sa dali filmy na PC sledovat, hry v tom obdobi postupovali milovymi krokmi, takze naozaj vtedy velmi vela ludi zacalo kupovat PC (jasne, ze z dnesneho pohladu to bolo male percento, ale nastal obrovsky narast za par rokov), a co sa tyka aj profesionalnej sfery, softy ako 3d Studio Max (predchodca dnesneho 3ds max), AutoCAD, a pod. v tom obdobi taktiez zaznamenali obrovsky vyvoj. A nehovoriac, ze uz vtedy bol standard mat na vysokej skole prace pisane vo Worde a pod. A Win 95 bol jednym z hlavnych faktorov tejto velkej zmeny.
|
|
windows
Od reg.: peter-zm
|
Pridané:
20.11.2010 14:32
davajte mi minusiek kolko chcete moj nazor je taky ze microsoft je spekulantska monopolna firma ktorej produkty ani zdaleka nedosahuju takej kvality aby si zasluzila take monopolne postavenie ako ma
|
|
Re: windows
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
20.11.2010 14:49
nevies o com hovoris....
|
|
Re: windows
Od: prpr
|
Pridané:
20.11.2010 15:41
nemas predstavu...
|
|
Re: windows
Od reg.: peter-zm
|
Pridané:
20.11.2010 16:48
podstatne je ze ty ano ..... ze ? :D
|
|
s win7 som najspokojn.
Od: dfghhrt
|
Pridané:
20.11.2010 14:38
Ja som na tom s tromi: ako prvé bolo Millenium edition, nasledovalo XP týždňová skúška Visty a potom som zostal na 7. A nič iné si neprosím.
|
|
7 x windows
Od: Colombo
|
Pridané:
20.11.2010 14:52
Win95-win98-winME-winXP-winVista-win-7-winMobile čiže 7
|
|
moje winy
Od reg.: Nadeo4441
|
Pridané:
20.11.2010 15:05
Win98 - XP - 7 :-)
|
|
Moja postupka
Od: Tom1986
|
Pridané:
20.11.2010 15:13
MS-DOS 6.22 > Windows 3.11 > windows 95 > windows 98 SE > WINDOWS XP > Windows Vista 32 bit > Windows Vista 64 bit > Windows 7 64 bit. Este som skusal aj Windows 2003 ale ten je len serverovy OS. Cize OS , ktory nieje na domace zuvanie.
|
|
Re: Moja postupka
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 15:51
W2003 nie je na doma, ale ako Workstation OS funguje dobre.
|
|
Go Space Captain Katsura, Go!
Od: Hele Von Der Vole
|
Pridané:
20.11.2010 18:14
opravte ma ked nemam pravdu, ale ms dos nie je verzia win...
|
|
Re: Go Space Captain Katsura, Go!
Od: mgjgd
|
Pridané:
22.11.2010 0:36
ale je to OS od MS takze to nie je az tak OT
|
|
moje os
Od reg.: rado bumbala
|
Pridané:
20.11.2010 15:32
v skole win 95,doma asi 3 roky 98 a potom XP (profesional,teraz aj Home edition)-medzi tým na druhej skole sem-tam aj 2000 a teraz mam aj win 7....sem tam som robil aj s Vistou ale iba jeden den,aj to som robil zalohu dat aby som tam supol sedmicku :D
|
|
Re: moje os
Od: Cudo
|
Pridané:
20.11.2010 15:52
Vista a W7, aký je v nich rozdiel?
Ja ho nejak nebadám...
|
|
Re: moje os
Od: dsgsdgdsg
|
Pridané:
20.11.2010 17:52
bsod hadzu vsetky takze je to jedno
|
|
Re: moje os
Od: xxxmisko
|
Pridané:
20.11.2010 19:00
7 je vylepsena Vista. Su tam nejake zmeny, ktore nedovolia systemu spadnut...
|
|
Re: moje os
Od: Cuda
|
Pridané:
20.11.2010 19:23
Akože nie? Úplne rovnako padne ako Vista. Buď na starom ovládači, pri inom probléme so softom a pod.
|
|
Re: moje os
Od: xxxmisko
|
Pridané:
20.11.2010 21:35
Asi tolko. Ked das motor zo starej skodovky do najnovsieho ferrari, pojde ti to super? nie, nepojde.
|
|
Re: moje os
Od: spoiler
|
Pridané:
22.11.2010 0:51
ja by som ten rozdiel videl ako ked mas jednu staru skodovku a druhu na ktoru nahodis spoiler
|
|
Re: moje os
Od: blizzboz
|
Pridané:
20.11.2010 22:03
pri hardwarových problémoch môže spadnúť každý systém. ale W7 mne ešte nikdy nespadol ani nezamrzol a dovolím povedať že je omnoho stabilnejší ako Ubuntu ktorý mi tiež nikdy nezamrzol ale dosť často sa mi stáva že mi odíde nejaký gnome applet a podobne, naopak W7 idú ako hodinky a to im dávam zabrať hocikedy mám spustených aj 50 aplikácií naraz. A taktiež odozva gui je vo windows rýchlejšia keď to porovnám s Gnome alebo s KDE.
|
|
Re: moje os
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:14
W7 padne rovnako do modrej obrazovky, ako hociktorý iný Windows. Stačí len, nainšralovať mu nevhodný ovládač na nejaké zariadenie, napr. na Wifi PCI kartu a pod.. Mnohí poznajú aj problémy so starou verziou virtuálnej mechaniky. Vtedy nejde spiustiť Win ani v Núdzovom režime, teda laikovi...
Padne aj pri kombinácií ADOBE PS CS564-bit, nejaké AdAware a zastavenie parazita. A šup, je potrebný tvrdý reset, lebo systém prestal komunikovať...
W7 rovnako "krúti kolieskom" ako hociktorá Vista. Rovnako mu neodpovedajú programy, alebo jednoducho neurobíte s tým nič.
Všetko sa napraví až reštartom. Raz zblbnutý program, napr. od Pinnacle pre TV tuner, už ho opäť nespustíte. Lebo Win...
|
|
Re: moje os
Od: blizzboz
|
Pridané:
22.11.2010 9:37
Mne Windows 7 ešte nezamrzol. A modrú obrazovku som v ňom ešte nevidel ani neviem či takú Windows má. Všetko mi funguje ako má. Keby si mal pravdu a bol by teda ten Windows taký zlý a Linux taký dobrý prečo potom Windows7 sa predalo 270 miliónov licencií je to najrýchlejšie predávajúca saverzia Windows všetkých čias a Linux je zadarmo a má ho ledva jedno percento užívateľov a jeho podiel na desktope ešte klesá? Prečo firmy ktoré prešli na linux sa veľmi rýchlo vrátili k propiertálnemu softwaru? Je to niečo podobné ako keby pekár rozdával svoje rohlíky zadarmo a napriek tomu by ich nikto nechcel a ludia by si radšej zaplatili za rožky v obchode asi ten rohlík natretý lunexom neni nejako extra kvalitný, hovorím teraz špeciálne o Ubuntu.
|
|
Re: moje os
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 10:02
Píšem Ti iba a len skúsenosti. A dokonca vlastné.
Aj deckám som to predviedol, ako málo stačí k tomu, aby sa aj W7 zosypal do modrej obrazovky. Odšktrli sme voľbu "automaticky reštartovať" aby videli chybovú hlášku na modrej obrazovke a podľa nej vedeli nájsť problém, chybu.
Čo s tým má predajnosť???
|
|
Re: moje os
Od: Jaachym
|
Pridané:
23.11.2010 15:06
A prečo niektorí ľudia nakupujú v lidli alebo jedia tesco chipsy?
|
|
.....
Od: .....
|
Pridané:
20.11.2010 15:36
98, xp. Vistu po tyzdni vystriedalo ubuntu.
|
|
windows
Od: klop
|
Pridané:
20.11.2010 16:09
dostal som sa po XP a dakuje, Windows viac nemusim...
|
|
Re: windows
Od: Félix, zajtra Elvíra
|
Pridané:
20.11.2010 16:32
napodobne :D
|
|
Re: windows
Od: dfsdgs
|
Pridané:
20.11.2010 17:54
od prikazu "format c:" ma drzi len jedna aplikacia
Steam :D
inak by som uz win davno nemal
|
|
Re: windows
Od: jgmgj
|
Pridané:
22.11.2010 1:05
a co ti brani rozchodit si wine
|
|
Re: windows
Od: viperman
|
Pridané:
22.11.2010 9:32
na wine mi nesiel ani stary red alert 1 z roku 96, farby boli rozpadnute.
a pozerat fora anastavovat a hladat sa mi nechce, pokial to nepojde ze to iba pustim a setko automatika tak wine nechcem pouzivat...
|
|
Re: windows
Od: nasakja
|
Pridané:
22.11.2010 9:52
lenivec :D
|
|
Re: windows
Od: jgmkga
|
Pridané:
22.11.2010 13:36
ale sak cely lunex je pre tych co nemaju nic ine na praci len sa v tom mrvit
|
|
Mrkwy
Od: Ramonson
|
Pridané:
20.11.2010 20:11
3.0
3.1
95
98
Me
XP
Vista
7
|
|
Jej ani som nevedel, ze dnes
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
20.11.2010 20:15
Tak som im dal krasny darcek - dnes som presiel na Linux :D
|
|
Re: Jej ani som nevedel, ze dnes
Od: roflmao
|
Pridané:
20.11.2010 20:52
to si si pomohol :D
|
|
Re: Jej ani som nevedel, ze dnes
Od: Ramonson
|
Pridané:
20.11.2010 21:02
To isté som dnes tiež urobil, akurát na druhom notebooku. Na prvom mi sviští stále XP. :D
|
|
Re: Jej ani som nevedel, ze dnes
Od: Ramonson
|
Pridané:
20.11.2010 21:02
To isté som dnes tiež urobil, akurát na druhom notebooku. Na prvom mi sviští stále XP. :D
|
|
Re: Jej ani som nevedel, ze dnes
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
20.11.2010 23:43
ja som si ho daval na dva, aj na ten kde bolo XP a aj na ten kde bol win7.. a hadaj na ktorom nastalo ocividne zrychlenie - alebo radsej nehadaj a instaluj aj na ten s XP :P
|
|
steve ballmer
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
20.11.2010 20:19
ako pozerám tak pozerám...steve b. bol vždy veľmi veľmi jemne povedané "nadchnutý pre vec" :D či už pri reklame na win 1 alebo pred pár rokmi na CEO :D
|
|
xxxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
20.11.2010 20:58
Vsetko najlepsie prajem
|
|
pouzivany OS
Od: konektor1
|
Pridané:
20.11.2010 21:48
ja iba napíšem 5 OS
|
|
kolko kodu?
Od: andarielko
|
Pridané:
20.11.2010 22:06
by ma strasne zaujmalo kolko kodu s prvej verzie MS Dos pouziva WIN 7... :D
|
|
google
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
20.11.2010 22:38
Google prostredictvom svojej hlavnej stranky informuje o roznych vyrociach, no o vyroci windowsu evidentne neinformuje :D
|
|
MS Commercial
Od: bonegrinder
|
Pridané:
20.11.2010 22:44
Holy fuck a clock!!
|
|
v pohode aj cez 10
Od: v pohode aj cez 10
|
Pridané:
20.11.2010 22:58
je "iba" 15 ;)
3.1; 3.11; 95; 98; 98 SE; NT; NT terminal server; 2000; 2003; XP; 2008; W7; 2008 R2
Win Mobile 5 a 6
Teraz napr. pouzivam 5 sucastne na roznych "strojoch" (XP; 2003; 2008 R2; W7) + Mobile 6.1
|
|
Re: v pohode aj cez 10
Od: cl666
|
Pridané:
21.11.2010 2:02
tym by som sa nechvalil. Zacal som na 3.0 po Xp ale uz never ever. MS software uz nikdy viac.
|
|
Re: v pohode aj cez 10
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
21.11.2010 6:29
ja som myslel, že aj ME bol ich :)
|
|
ooooo
Od: frenky55
|
Pridané:
20.11.2010 23:09
W7 su super stabilne, skoda ze som mal BSOD pri flasovani biosu na NB Acer a uz to nerozdychal:)
|
|
Re: ooooo
Od: roflmao
|
Pridané:
21.11.2010 1:15
to tam nemas dual-bios ???
|
|
Re: ooooo
Od: majky22
|
Pridané:
21.11.2010 10:32
dobry borec flasovat bios pod win.
|
|
Re: ooooo
Od: jgmgj
|
Pridané:
22.11.2010 1:11
ja som flasoval toshibu pod vistou a stale zije
|
|
Re: ooooo
Od: fotograf
|
Pridané:
22.11.2010 1:35
no tak to my sme flasovali veltlin zeleny... :-))
(a potom sme tiez padli!)
|
|
ako to bolo?
Od: ako
|
Pridané:
20.11.2010 23:46
už si na to naše xt-éčko moc nepametám, ale myslím že win 3.11 nebol operačný systém... či? ...viac sme vtedy používali volkov commander alebo norton commander
|
|
Re: ako to bolo?
Od: 01-13
|
Pridané:
21.11.2010 1:12
Win 3.11 bola grafická nadstavba MS-DOSu, ale ms to svojim marketingom prezentoval ako operačný systém.
|
|
.....
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
21.11.2010 1:20
98,ME,XP,Vista & Win 7
|
|
TriDe
Od: aleluja
|
Pridané:
21.11.2010 1:30
Mal som WIN XP english, ale preinstaloval som na WIN XP czech a u kamosa som videl WIN XP slovak.
Myslim ze nie je potrebny k tomu dalsi komentar.
|
|
Najhorsie co som pouzival bol Windows MIlenium
Od: Milenium_win
|
Pridané:
21.11.2010 4:31
Ja sa priznavam, ze som pouzival aj Windows Milenium. Horsie som asi nezazil :)
|
|
Re: Najhorsie co som pouzival bol Windows MIlenium
Od: nasakja
|
Pridané:
22.11.2010 9:57
ked to necaplo za den aspon dvakrat tak ani raz. ME rulez :D
|
|
Windows a Hw
Od: puco
|
Pridané:
21.11.2010 12:19
98micka blbost lepsia bola 98se aaaa ME alebo lacna 2000ka my bezal asi na vsetkom co mal cpu 150mhz bol to vdacny OS na tu dobu rychly start ziadne BSOD ale vyberal si HW to bola jedna velka chyba ako taka.. 95tka 4kovej serie bola tiez super a nenarocna.. XP home som nepouzival dlho ale Profesional dost dlho a do prichodu SP2 to bol smejd k VISTE sa nevyjadrim to bol tzv LONGHORN len upraveny aby nepadal uz pri instalaci.. bezim na 7micke a som sakra spokojny...
|
|
Re: Windows a Hw
Od: RIKK
|
Pridané:
22.11.2010 1:14
z tvojho prejavu clovek usudi ta dost ludi otravuje preinstalovavanim ovladacov a podobne... to by bolo este v poriadku, ale nazvat win 2000 lacnym systemom, za to by si si mohol dat facku.
|
|
os...
Od reg.: TheAdjav
|
Pridané:
21.11.2010 13:16
XP, Vista, 7
|
|
skusenosti
Od: Daniel__
|
Pridané:
21.11.2010 13:29
Presiel som od MS-DOS, cez 3.1, 95, 98, ME, XP, Vista, 7 (vsetko original, 3.1 bola na par disketach :-) ).
Na Windows 7 sa nemozem vobec stazovat, velmi rychle a za ten cas co mam, tak ani jeden BSOD. Nepametam si, aby mi zamrzol tak, ze by bolo potrebne restartovat. S BSOD boli hlavne problemy na 95 a 98.
|
|
Re: skusenosti
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:21
Ty si tiež dobrý truhlík...
Win 1.01 bol na 1 diskete, tuším 720KB. Win Wfw 3.11 bol myslím na 10 disketách 1.44MB. Aj prvé Win 95 boli na disketách. Stačilo ich 16ks...
S BSOD, či ako to kto nazýva, boli práve na Win95 najmenšie problémy, a s dobrým hardvérom a ovládačmi si ich na Win98 - druhé vydanie, vôbec nepamätám...
Codili jednoducho pomerne rýchlo a spoľahlivo. Dokonca aj spoľahlivo vypli ATX zdroj!
|
|
windows
Od: Eds
|
Pridané:
21.11.2010 16:59
Win 95, 98, XP, 7, kratkodobo aj ine
|
|
Prechod
Od: maticka
|
Pridané:
21.11.2010 17:08
Win 98 -> Win Me -> Win XP -> Linux Debian (pre mna neexistuje nic lepsie)...
|
|
Re: Prechod
Od: blizzboz
|
Pridané:
22.11.2010 9:44
Debian Linux? Myslíš ten zastaralý linux ktorý pri inštalácii ani nevie detekovať WPA WiFI kartu a núti ma používať deravý WEP ktorý sa dá jednoducho cracknúť a sniffovať? A keď chcem podporu WPA tak si ju tam musím doinštalovať V 21 storočí cez konzolu?, tak ako sa to robilo v roku 1985? Nie, linux naozaj neni bezpečný operačný systém.
|
|
Re: Prechod
Od: fakjueshole
|
Pridané:
24.11.2010 21:25
ty si trol :(
|
|
Re: Prechod
Od: m44
|
Pridané:
25.11.2010 10:24
debian stable je urceny na server, alebo pre skusenejsich uzivatelov. takze nic pre teba;)
|
|
Re: Prechod
Od: nmb
|
Pridané:
28.11.2010 14:43
ziadny os nie je bezpecny, ked je administrovany lenivym prasatom ;]
a osobne si myslim, ze debian je "predpripraveny" primarne pre serverove nasadenie a tomu zodpoveda aj kernel config ( uz si videl vykonny server pripojeny via kryptovane wifi ? ale no .. ;] )
k tej "instalacii" , pre mna je lepsie, ked si zbuildujem kernel modul "fit" pre momentalnu hw/sw konfiguraciu a viem, ze po troske namahy budem dosahovat lepsie vysledky ( optimalizacia ? ) , nez aby som sa slepo spoliehal na "yes, agree, next,next,finish,reboot" a nepochyboval ..
dalo by sa o tom dlho diskutovat
ps : skus suse ;] lol
|
|
Windows :D
Od: VladirmirM4nson
|
Pridané:
21.11.2010 19:57
No výhra :D 25 rokov :D sa čudujem že sa to dožilo toľko :D
98,Xp,Vista,7 a teraz naštastie Linux a som nadmieru spokojný.
|
|
Re: Windows :D
Od: Milox
|
Pridané:
21.11.2010 21:28
A ja XP > mandriva > ubuntu > wattOS > sabayon > Ubuntu studio ...a som spokojny :)
Takto experimentovať si pri win nemôžeš dovoliť :)
|
|
posli kveti
Od: ratatuj
|
Pridané:
21.11.2010 20:39
NT 4
xp
vista
7
|
|
Re: posli kveti
Od: ratatuj
|
Pridané:
21.11.2010 20:41
zabudol som w2k
|
|
to sú roky
Od: sdadad
|
Pridané:
21.11.2010 22:31
z MS-DOS 6.22 som prešiel rovno na 95, ale pracoval som chvíľku aj na 3.11 ale nie doma
|
|
Re: to sú roky
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 7:53
Aj pre. Win WFW3.11 si potreboval najskôr základ OS s MSDOS oných 6.22...
|
|
a co Linux?
Od: creaturex
|
Pridané:
22.11.2010 8:26
Este by teraz mohli zaryti geekovia napisat kolko verzii Linuxu a akeho pouzivali... myslim, ze by sme sa dostali do daleko vyssich cisiel ako je 6 :-D
Just suggestion...
osobne som nakloneny Mrkvosoftu a tiez som si presiel vsetkym od 3.1 - avsak spokojnost prisla asi az s XP a teraz s 7
|
|
Re: a co Linux?
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 8:50
XP-čkovská kalkulačka vám vyráta oveľa väčšie čísla ako tá vo W7 Ultimate...
XPčko padne slušne, kdežto W7 sa len tvári že nespadne...
Osobne považujem W7 za horšiu zlátaninu ak Win Vista.
Verzia W7 Ultimate je oproti Vista Ultimate chudobnješia na niektoré srandičky...
Nevyhovujeme mi v nej ani správa užívateľov...
|
|
Re: a co Linux?
Od: blizzboz
|
Pridané:
22.11.2010 9:50
Aj Vista bola dobrá akurát bola použiteľná iba na novom hardwary a nie na 10 rokov starých šunkách. Sedmička je len trochu vytuningovaná Vista ale nepoznám stabilnejší OS ko Win7 a to som ich vyskúšal už 10tky od Linuxu cez Snow Leopard po Solaris
|
|
Re: a co Linux?
Od: 2Martel
|
Pridané:
22.11.2010 10:03
Akože nie? W2008, nielen server, je stabilnejší...
|
|
Re: a co Linux?
Od: a74987ga98gd7
|
Pridané:
23.11.2010 6:39
Myslis interval verzii jadier alebo mena roznych distribucii ? :))
|
|
Re: a co Linux?
Od: hexagonal
|
Pridané:
23.11.2010 16:31
na XP ostavaju iba zarity ludia, ktory si myslia ze 7 je zla, a pritom je 7 rychlejsie nainstalovana, stabilnejsia. Najdes na nu viacej veci ako na XP, tiez uz ked si kupis notebook tak je niekedy problem najst XP drivers, lebo je napisane ze Windows 7 podpora a nic ine
|
|
Re: a co Linux?
Od: Cudo
|
Pridané:
4.12.2010 18:04
W7 je hlboké sklamanie, zrovna ako Vista...
|
|
ad debian
Od: neni
|
Pridané:
23.11.2010 22:28
Písalo sa hore niečo o inštalácií deebianu.Keket.Nainštaluješ si systém a potom sa pripojíš cez wifi.A keď chceš inštalovať z business card tak sa pripoj cez kábel...najintejšie.A nikto ťa nenúti používať debian.Ubuntu tieto srandičky čo ti nevyhovujú dokáže.A ďalšia vec, že prelomiť WPA2 nie je o nič tachšie ako WEP.Ak chceš tak ti to môžem dojisť domov predviesť.A aby si nenadával tak debian moc nepoužívam.Používam Arch.A voči Win nemám žiadne predsudky a ak áno tak malé.A ešte k tej inštalácií.Si robíš srandu?Rýchlejšie???Som inštaloval sestre Win7 a že by to bolo nejako extra rýchle...pravda, som zvyknutý na dačo iné...
|
|
dobrý nápad :-)
Od: Mirec33
|
Pridané:
24.11.2010 9:08
ked ze dnes Windows ci Microsoft oslavuje 25-ku tak by sa mali ukazat ako dzentlmeni a darovať licencie na XP tym ktory si ju nemozu dovoliť toto by bolo od nich velmi moc pekne a hned by mal kazdy legalny OS :.-))) S Priatelskym Pozdravom voluntaryrescue@zoznam.sk
:)PRAJEM PEKNÝ DEŇ!!!
|
|
USS Enterprise
Od reg.: Jean Luc Picard
|
Pridané:
24.11.2010 22:51
my na USS Enterprise používame verziu windovs 77
|
|
Workbench 1.0
Od: Sanxo
|
Pridané:
29.11.2010 16:35
Pre porovnanie Amigacky Workbench:
1985: www.guidebookgallery.org/screenshots/amigaos10
1990: toastytech.com/guis/wb_20.gif
1995: os.amigaworld.de/images/os35picture_1.jpg
Podotykam s preemptivnym multitaskingom. Cest jeho pamiatke...
|
|
A ja mam dnes 30
Od: misho.sk
|
Pridané:
7.12.2010 21:47
:)
|
|
Re: A ja mam dnes 30
Od: misho.sk
|
Pridané:
7.12.2010 21:47
teda mal som 20.11
|
|
nahodou
Od: Lars Schotte
|
Pridané:
13.12.2010 12:29
ten windows 1.01 vyzeral celkom fast forward. len potom to do****bali. ale hehe. najstarsi windows kery som ja ako decko pouzival bol windows NT 3.51, a nech ma nik nesere, to bol super system, podobne ako NT 4.0, nad to neni.
linux 2.0 a 2.2, to tiez romantika ... hehe
|
|
ghztg
Od: hghg
|
Pridané:
31.8.2011 11:26
hgghghgh
|