Rada pre reklamu opäť nekorektne obhajuje reklamu operátora, Alza avizovala 97% zľavu
Diskusia k článku: Rada pre reklamu opäť nekorektne obhajuje reklamu operátora, Alza avizovala 97% zľavu
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semantika
Od: onem
|
Pridané:
2020-12-06 09:29:48
" ...reklame na produkt mobilného pripojenia k Internetu... "
Ked som sa pred desatrociami ucil tuto rec, slova mali svoj vyznam. Sice nie tak presne definovany ako napriklad v matematike (kde napriklad vo vyrokovej logike slovo "alebo" ma jednoznacny vyznam) ale predsalen dost jednoznacny vyznam. Dost dobre som chapal, co je napriklad technika a co technologia. A tiez ze tovary sa produkovali a sluzby sa poskytovali.
Ale v 21. storoci sa zda, ze produkuju sa sluzby ci poskytuju sa produkty ci ako sa z toho vlastne mam vysomarit ??? Ja uz vam ludia nerozumiem - tak bud su vsetci blazni len ja som lietadlo alebo nejak inak to bude...
PS: V tom 20tom storoci som myslel ze aj vyznamu slova "nekonecno" rozumiem.
|