Rada pre reklamu opäť nekorektne obhajuje reklamu operátora, Alza avizovala 97% zľavu
Diskusia k článku: Rada pre reklamu opäť nekorektne obhajuje reklamu operátora, Alza avizovala 97% zľavu
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: nekonecno minut
Od: Sheep
|
Pridané:
2020-12-05 18:41:34
Myslim, že reklamy určité prirovnania robiť môžu. Napr. propagovať rozprávkový paušál alebo ponúkať bombový výber aj keď je jasné že doslovane tie veci sú niečo iné. Jedná sa o tzv reklamné preháňanie, ktoré sa často nepovažuje za zavádzajúcu reklamu. Označiť 300 GB paušál za neobmedzený ale nejde pretože sa stále nájde nejaký magor ktorý sťahuje viac.
|