neprihlásený Streda, 24. apríla 2024, dnes má meniny Juraj
Android 11 Go pre slabšie smartfóny má byť rýchlejší


Diskusia k článku: Android 11 Go pre slabšie smartfóny má byť rýchlejší

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

To, co pises, plati na velmi standardizovanom vybaveni, co Amiga, Commodore a PC boli. Casy, ked na inicializaciu grafiky stacilo zavolat INT10 s AH=0 a zapisom na $A000:X si isiel rovno na vec su davno prec.

Samozrejme aj dnes sa da grafika spustit usporne:
push byte D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING
...
push SHEIGHT
push WIDTH
...
call [__imp__CreateWindowExA@48]
...
call [__imp__Direct3DCreate9@4]

ale za tym ten DEMO ASM kod pri generovani sceny potrebuje DX/GL, k tomu ovladac grafiky aj zvukovej karty a kopu RAMky na vygenerovane textury (0,5GB az 1GB je bezne) a podobne...

Samozrejme, vtesnat vsetky datove struktury a algoritmy do 4k/64k je fakt tazka uloha. Ale porovnavat uspornost specifickej ulohy, ktora vyzaduje kopu veci okolo s OS Android, ktory vie bezat snad na kazdom myslitelnom hardwari, su s prepacenim hrusky a jablka.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".