Rada pre reklamu ukázala svoju kontroverznosť, nekorektne obhajuje reklamu
Diskusia k článku: Rada pre reklamu ukázala svoju kontroverznosť, nekorektne obhajuje reklamu
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diabol je v detailoch.
Od: Takpovediac bežný zákazník
|
Pridané:
2019-07-09 19:57:41
aby umožnil bežnému zákazníkovi využívať služby v plnom rozsahu a takpovediac "bez obmedzení"
Celá problematika je skrytá v troch slovách textu: "Takpovediac" a Bežný zákazník".
Je zaujímavé porovnať takéto vyjadrenia s exaktnou vedou. Predstavme si, že by sa v matematike učili bežné a nebežné vzorce, pričom by učiteľ pri diktovaní príkladu vplietal za jednotlivé čísla slovíčko takpovediac, čiže by diktoval napríklad 4 a vzápätí by povedal takpovediac, čím by si žiaci mohli myslieť, že možno aj tri ba až deveď a ďalej uš nevjem.
Vyjadrenie písal zjavne ud.
|