neprihlásený Utorok, 16. apríla 2024, dnes má meniny Dana, Danica
Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo


Diskusia k článku: Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Nie je to celkom tak. Bud sa zavola na zakaznicku linku a povie sa, ze prosim nech mi zavolaju z retencneho, alebo kto ma skusenosti, tak ma ulozene cislo z predoslych komunikacii a jednani a zavola priamo. Treba byt trosku kreativny a necak na oslovenie, lebo sa ho bezny zakaznik nikdy nedocka a nie kazdemu sa chce saskovat s odchodom a nechat sa akoze prehovarat. Ide to aj inac, normalne, tak ako som popisal, jednoducho sa opytat co maju, co ponuknu... Dokonca sa to da urobit aj v zakaznickom centre, ak ma klient prehlad o retencnych ponukach a tam povedat, ze o toto mam zaujem, cez retencne to davaju za tolko, aby ste neboli skodni, tak mi tam hodte poistenie k baliku za 1 euro a bez volania na retencne sa da vybavit na mieste skoro to iste. Ved ste tu sami odbornici na vsetko, tak si sledujte ponuky a slusne, jasne komunikujte svoje poziadavky tam kde treba a budete mat baliky za normalnu cenu.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".