neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Pokuta za používanie mobilu pri šoférovaní sa zdvojnásobí


Diskusia k článku: Pokuta za používanie mobilu pri šoférovaní sa zdvojnásobí

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

A v com to nie je pohodlne? Mas auto, kde zabrzdis - zastavis auto a stojis. Auto do sekundy zhasne motor, zatiahne parkovacku a mozes pustit pedal. Nastartuje az vtedy, ked stlacis plynovy pedal, uvolni parkovacku a ides - to je ten pripad, kedy ti automat nesvieti do oci. Tusim by to malo fungovat aj pri vypnutom S&S. LENZE mozes mat auto, ktore pri zastaveni vypne motor a musis stat na brzde, lebo ako nahle povolis brzdovy pedal auto startuje a zacina sa pohynat - lebo D. Takze nic ine ako stat na brzde ti neostava ak nechces vyradovat do N (cim sa napriklad nevypne motor), pricom auto moze vyzadovat pri zmene rezimu zatlacit na brzdu - co znovu len zdrzuje ked uz sa mas hybat a ty este musis preradit ako ten co ma fofrklacek. Co je ale pre majitela automatu najpodstatnejsie - moralisti, ktorym to tak strasne vadi, mu pri posranej prevodovke nebudu kompenzovat opravu, pretoze automatu neustale preradovanie vadi a znizuje jeho zivotnost.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".