Eset neobjektívne zaútočil na BitTorrent, vyslúžil si medzinárodnú kritiku
Diskusia k článku: Eset neobjektívne zaútočil na BitTorrent, vyslúžil si medzinárodnú kritiku
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Cennik
Od: baGoLo
|
Pridané:
2017-08-09 09:13:00
Neviem, ale keby som prevádzkoval globálnu firmu, snažil by som sa objektivizovať náklady voči predajnej cene.
Takže podľa mňa tam môžu byť tieto faktory:
1. trhová konkurencia a vnímanie používateľov, miera "dôvery" v produkty pochádzajúce zo Slovenska.
Jednoducho ak sú na trhu etablované iné produkty (z historických, či iných dôvodov), stratégia nižšej ceny je jedna z možných stratégií presadenia sa na konkrétnom trhu.
2. veľkosť trhu - tá ovplyvňuje náklady na lokalizáciu
-->jednoducho náklady na lokalizáciu sú plus-mínus fixné a je celkom rozdiel, či ich rozpustím medzi 1000 alebo 100tis. zákazníkov (resp. licencií).
3. propagácia a náklady na ňu
každá firma náklady na propagáciu musí zohľadniť v cene produktu, lebo reklamy platí vždy koncový zákazník.
4. DPH
|