iPadov 2 sa v prvý deň údajne predalo viac ako 400 tisíc
Diskusia k článku: iPadov 2 sa v prvý deň údajne predalo viac ako 400 tisíc
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: mylankooooo
Od: mylankooo
|
Pridané:
2011-03-14 18:35:57
Viem, ze predajcovia absolvuju skolenia, ale zjavne su to vyhodene peniaze, kedze zakaznik vrati tovar zjavne kvoli nekvalitnym informaciam od predajcu. Skolenia nie su (alebo by aspon nemali byt) len o produktoch, ale aj o komunikacii so zakaznikom a predajca by mal byt schopny poskytnut mu dolezite informacie, na ktore sa prave sam nepyta. Co je tazke na tom upozornit ho, ze je tam napr. iny OS (kvoli ktoremu ho vrati, ako tu bolo spomenute)? To je jasna chyba predajcu a nie tovaru samotneho. Firma moze vytvorit vhodne podmienky pre zakaznika, ale ak sa toho nedrzi zamestnanec a chce len rychlo predat tovar, z ktoreho ma smiesnu proviziu, tak je to cele o hovne. Poskytnut moznost vratenia tovaru je sice pekna vec, ale prist o peniaze, ktore uz firma ziskala nie je nic dobre pre obchod a mala by sa snazit taketo situacie minimalizovat napr. vacsim investovanim do skoleni alebo vyberom vhodnejsieho personalu. No skusim sa popytat ako to u vas chodi. Poznam byvaleho riaditela datartu aj uctovnicku :)
|