neprihlásený Piatok, 4. októbra 2024, dnes má meniny František
Hacku neodolala ani Tesla


Diskusia k článku: Hacku neodolala ani Tesla

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Nie nic som si neodmyslal iba som to rozdelil na dve veci aby to menej chapavi pochopili, zial nepodarilo sa.
Elektro motor ma v podstate 2 suciastky (stator a rotor). Kolko ma bezny motor? Navyse potrebujes specialne zliatiny, schopne vydrzat tie tlaky a teplo. Zabudni na to, zeby si mohol porovnavat spalovaci motor a elektromotor, co sa tyka vyrobnych nakladov a materialu.

Tak mi daj ty nejaky dokaz ze to tak nie je! Ci uz dochadzaju argumenty?

Ja som presne uviedol parametre baterii a ich schopnosti, a pouzitie aj po skonceni zivotnosti ako trakcnych baterii. Dnes je moznost recyklovat bateriu niekde na urovni 90%. Ved inak sa ani neda, materialy v bateriach su vzacne, takze recyklacia je nie len nutna ale aj vyhodna. Ku ziadnemu ubytku materialu v bateriach nedochadza a teda nie su tam ziadne emisie. Dochadza tam iba k poskodeniu vnutornej struktury baterii (katoda, anoda).

Skusis nieco objektivne teraz ty? Aspon raz...

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".