neprihlásený Piatok, 4. októbra 2024, dnes má meniny František
Hacku neodolala ani Tesla


Diskusia k článku: Hacku neodolala ani Tesla

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Predstav si ze tusim velmi dobre a zas az taky extremny rozdiel to nie je. Ono tie mikrociastocky ma kazdy diesel aj plochy, len to ludia nepovazovali za taky problem. Navyse dymovost hlavne starych aut prakticky vzdy prekracovala normu a to x-nasobne. V podstate sa ten motor ani nastavit nedal a ked to niekto robil tak iba koli EK. S prichodom turba a CR sa podiel mikrocastic zvysil a hlavne sa zistilo, ze nie su az take neskodne dokonca, mozu byt horsie nez NOx, pretoze zostavaju v prostredi a spravaju sa ako prach a nie plyn. Preto sa museli nasadit DPF filtre a vsetci nadavaju aka je to somarina, ako im to znizuje vykon (lebo fyzika), spotrebu paliva (vacsina ludi aj tak chodi v meste) a po turbe je to asi druha najdrahsia suciastka v aute. Takze to ma same vyhody.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".