Hacku neodolala ani Tesla
Diskusia k článku: Hacku neodolala ani Tesla
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: 5znak - part 1
Od: XMen
|
Pridané:
2015-08-10 09:18:06
Predstav si ze tusim velmi dobre a zas az taky extremny rozdiel to nie je. Ono tie mikrociastocky ma kazdy diesel aj plochy, len to ludia nepovazovali za taky problem. Navyse dymovost hlavne starych aut prakticky vzdy prekracovala normu a to x-nasobne. V podstate sa ten motor ani nastavit nedal a ked to niekto robil tak iba koli EK. S prichodom turba a CR sa podiel mikrocastic zvysil a hlavne sa zistilo, ze nie su az take neskodne dokonca, mozu byt horsie nez NOx, pretoze zostavaju v prostredi a spravaju sa ako prach a nie plyn. Preto sa museli nasadit DPF filtre a vsetci nadavaju aka je to somarina, ako im to znizuje vykon (lebo fyzika), spotrebu paliva (vacsina ludi aj tak chodi v meste) a po turbe je to asi druha najdrahsia suciastka v aute. Takze to ma same vyhody.
|