|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
---------------
Od: cocoin
|
Pridané:
8.2.2015 10:33
jebnuty svet
|
|
Re: ---------------
Od: jasomtu
|
Pridané:
8.2.2015 10:37
Podla urovne prispevku neviem kto je je*nuty.
|
|
Re: ---------------
Od: karolkooooo
|
Pridané:
8.2.2015 10:50
Ale, ved vidite, ze z neho srsi cista zavist, ze on nema takuto tovaren. A je velmi sklamany, ze je dost hlupy na to, aby tomu videu rozumel ;)
|
|
Re: ---------------
Od: huanggg
|
Pridané:
8.2.2015 11:02
tie cinske bitcoiny by som nekupoval, isto by sa hned pokazili
|
|
Re: ---------------
Od: jdjndn
|
Pridané:
8.2.2015 11:22
Suhlasim s prvym prispevkom. Niekedy ludia sa hrabali v zemi koli zlatu. Dnesjebnuty ajtacikovia zapnu pocitace a hraju sa na taziarov.
|
|
Re: ---------------
Od: marek1234
|
Pridané:
8.2.2015 11:32
Presne tak. Je to jeb... svet. Súhlas s prvým príspevkom... ťažiť niečo virtuálne? Už len z podstaty samotnej meny a vo všeobecnosti slovo VIRTUÁLNEJ sa nedá ťažiť niečo, čo si reálne ani nevytváraš fyzicky. Preto ten trefný príspevok.
|
|
Re: ---------------
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
8.2.2015 11:39
kjen ju va, papajantchia kudje tam hijto kamatachja
|
|
Re: ---------------
Od: klávesnice
|
Pridané:
9.2.2015 7:51
Ani naopak to nedáva zmysel!
|
|
Re: ---------------
Od: karolkooooo
|
Pridané:
8.2.2015 14:42
hej, ale ked tie virtualne bitcoiny zameni za realne peniaze, no potesi ;)
|
|
Re: ---------------
Od: marek1234
|
Pridané:
8.2.2015 11:37
Ešte dodatok... Aký je rozdiel medzi tlačením peňazí a ich "ťažením v nejakom virtuálnom svete"? Žiaden! Otázka výkonu tlačiarenského stroja verzus výkon výpočtového výkonu. Bitcoin má a bude mať svoj priestor len dovtedy, pokiaľ jeho hodnota bude udržateľná na rozumnej miere. Ideálne, keby jeho množstvo bolo na jednej úrovni. Inak do budúcna to predstavuje virtuálnu pyramídovú hru. S rastúcim výkonom "virtuálneho tlačiarenského stroja" bude jeho hodnota klesať.
|
|
Re: ---------------
Od: asdqwe
|
Pridané:
8.2.2015 11:54
vyjadrujes sa k niecomu o com nevies ani uplne zaklady. chod sa niekde skryt radsej
|
|
Re: ---------------
Od: heeeeeeh
|
Pridané:
8.2.2015 16:33
tak ja sa ti vyjadrim raz a navzdy, kto bude podpisovat nove trasakcie ak sa vsetky BTC vytazia = nikto uz nebude poskytovat vypoctovy vykon.??
|
|
Re: ---------------
Od: werwe
|
Pridané:
8.2.2015 16:45
momentalne kto tazi je odmenovany bitcoinom ktory sa tazi, nasledn bude odmenovany poplatkom za distribuciu, ktory sa palti uz teraz, mimochodom kym sa BTC vytazi to bude trvat este cca 100 rokov, teda asi dlhsie nez nase fosilne paliva
|
|
Re: ---------------
Od: asdqwe
|
Pridané:
8.2.2015 19:58
ved hovorim ze o tom hovno vies
|
|
Re: ---------------
Od: maxos
|
Pridané:
8.2.2015 21:42
Zarobia mesacne 900 tis dolarov a maju jednu osarpanu postel v odpornej diere co nazyvaju restroom ? A pre 4 osoby? Typicka cinska nenazranost. Preto suhlasim s prispevkom naozaj drbnuty svet.
|
|
Re: ---------------
Od reg.: Malcolm Reynolds
|
Pridané:
9.2.2015 18:44
A nejake primitivne plechove police s ventilatormi naskrutkovanymi na nejakych biednych profiloch ci com. Na to kolko penazi to cele udajne generuje to posobi dost pofiderne.
|
|
Re: ---------------
Od: ceko2
|
Pridané:
8.2.2015 10:37
Je lepsie robit predavaca v jednote ?
|
|
Re: ---------------
Od: ty dement
|
Pridané:
9.2.2015 1:01
Je lepsie zalozit fabriku na tazenie nicoho na slovensku
|
|
Re: ---------------
Od: iuizu
|
Pridané:
9.2.2015 10:35
Alebo vypisat referendum a nabalit sa na kampani
|
|
Re: ---------------
Od: egdhar
|
Pridané:
8.2.2015 10:46
Ja zial asi tusim co tym chcel povedat.
Na miesto toho, aby sme efektivne vyuzivali energie, kde nasa planeta trpi uz aj tak dost, miname energiu a prostriedky na uplne zbytocnu vec.
Keby tie desifrovane data predstavovali nieco uzitocne, napr. nejake geneticke algoritmy. Neviem ako by sa to dalo zakomponovat do tazby, do toho nevidim, ale BTC je pre mna jednoznacne minanie zdrojov bez uzitku v globale. Tie cipy su vyrobene na jediny ucel a to na tazbu, ktora je v podstate len mrhanie energii a ked si zoberieme kolko % energie je z fosilnych paliv...
|
|
Re: ---------------
Od: karolkooooo
|
Pridané:
8.2.2015 10:53
No, peniaze az tak "uplne zbytocna vec" nie su. Typek prisiel na to, ako zarobit bez toho, aby musel muklovat.
|
|
Re: ---------------
Od: egdhar
|
Pridané:
8.2.2015 12:11
Myslim, ze to je jedna z veci preco ma BTC uspech. Mnohi ludia v tom maju vidinu zarobku a sposobu, ako sa rychlo nabalit. Ludi, ktori to dobrovolne tazia len pre prospech meny je totalne mizive.
Takze este dodam k argumentom, ze kedze je dopyt tak je to uzitocne - Nie, velky dopyt je sposobeny hlavne za vidinou zarobku, nie za vidinou hodnot. Tj to nema nic s hodnotami a uzitocnostou.
|
|
Re: ---------------
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 13:32
to iste euro, kto ho generuje (zaraba) za vidinou zlepsenia spolocnosti?
|
|
Re: ---------------
Od: stevo6
|
Pridané:
8.2.2015 11:16
O tom, ktora vec je zbytocna ma rozhodovat kto? Nejaky sudruhovia? O tom rozhoduju ludia, tym ci si danu vec kupia, alebo si kupia radsej nieco ine. Keby jeden bitcoin nestal 200 eur, ziadna taka tovaren by neexistovala. A ten bitcoin stoji preto 200 eur, lebo pre teba je sice zbytocny ale pre vela inych ludi uzitocny.
|
|
Re: ---------------
Od: bojimsaze
|
Pridané:
8.2.2015 11:57
ludia ako ty sa preberu az ked bude vyrubany posledny strom
|
|
Re: ---------------
Od: karolkooooo
|
Pridané:
8.2.2015 14:49
chapem teba a chapem aj ostatnych, ktori maju podobny nazor ako ty, sam poznam trn pocit, ked sa niekto druhy nabali a ja nie.. ano, aj ja som slovak a ked vidim niekde uspech a ten uspech sa netyka mna, najradsej by som to cele zrusil, no ako sami vidite, bitcoin tu stale je i napriek vasim predpovediam, ze to pojde do kolien a nakoniec ani tak obrovska kauza ho neukoncila.. tak budte aspon realisti a skuste sa vyjadrit objektivne
|
|
Re: ---------------
Od: egdhar
|
Pridané:
8.2.2015 15:49
Nechapem tvoje rozhorcenie a ponizovanie na nas vsetkych. To ze som ja slovak este neznamena, ze som zavistlivy. Smutne, ze v dnesnej dobe este niekto takto skatulkuje ludi. Ked som bol v DE presne takto som pocul rozpravat nemcov - ".. ale to my nemci sme taki..." . Ked si zavistlivy, povedz to o sebe a bude klud.
Preco by som sa mal vyjadrovat objektivne? Diskusia je o vyjadreni subjektivnych nazorov.
BTC ma zatial uspech a mozno to raz bude buduca mena, ale to nic nemeni na tom, ze sa mnozstvo zdrojov vyhadzuje nikam. Kto tu hovori o zakaze? Niektori maju take podmienky, ze nemaju vodu a o elektrine ani nesnivaju - proste sa tam narodil a hotovo. Planeta je znecistena - to je fakt. Ked budes nabuduce pri mori, hrabni do piesku a pozri sa co vidis. Mrhame zdrojmi - to je fakt.
|
|
Re: ---------------
Od: karolkooooo
|
Pridané:
8.2.2015 21:39
vychadzam z priemerneho prispevku tejto diskusie a vidim ze to diskuteri (slovaci) moc tomu cinanovi nepraju, radsej ho odsudia za zbytocne minanie zdrojov, co je tak trosku zbytocna tema, pretoze aj keby tu energiu neminali, tak ci tak sa vyrobi..
a bud uprimny - ty by si nechcel mensiu budovu, ktora ti mesacne zaraba ~100 litrov dolarov?
|
|
Re: ---------------
Od: ty energia
|
Pridané:
9.2.2015 1:05
Ty si neni ani tzv "dobry kokot"
|
|
Re: ---------------
Od: onest
|
Pridané:
9.2.2015 4:04
zabudol si dodat 'v dobrom samozrejme'
..to mi vzdy skrivyy tvaar :o)
|
|
Re: ---------------
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
9.2.2015 20:58
Bez toho, aby som ti chcel lichotit, chcem sa ta spytat.......egdhar. Pomerne triezve nazory, tak mi povedz, ako by to vyzeralo, keby v zaciatkoch BC vsetky volne BC skupil niekto za uvodnu cenu. Po "hodeni" na trh bol BC za 3 centy, trvalo to niekolko mesiacov-rokov, az potom siel raketovo hore. A stupal by BC, aj keby vsetky dostupne skupil jeden clovek? Po 3 centy.....pre milionara ziaden problem. Zdvihlo by ich cenu to, co sa vytazi?
|
|
Ty si ten ktory si nevidi za spicku vlastneho nosa..
Od: bojimsaze
|
Pridané:
9.2.2015 14:31
nechapes. nepoznas ma, napriek tomu ti nerobi problem hodit ma do skatule zavistlivy slovak. to svedci len o tebe a nie prave v pozitivnom smere. bud realista ty a skus sa zamysliet - aky dopad ma BTC nie na dotycneho jednotlivca ale na cely (eko)system ktoreho je ten jedinec sucastou?
opicacosirezekonarpodzadkom.jpg
|
|
Re: ---------------
Od: 2v1
|
Pridané:
8.2.2015 11:26
"Neviem ako by sa to dalo zakomponovat do tazby"
A nevie to ani nikto dalsi na svete. Niektori si dokonca myslia ze to je neziaduca vlastnost, argumentujuc tym ze proof-of-work by mal byt co najviac neutralny.
Hlavna technicka komplikacia je, ze "uzitocnu" pracu by musel niekto vymyslat a zadavat. Tym by vznikol policajt ktory by mal zbytocne velke privilegia a ohrozoval doveryhodnost inak decentralizovaneho systemu.
|
|
Re: ---------------
Od: Lenz
|
Pridané:
8.2.2015 11:26
No ja ti neviem. Ponuka je len tam kde je dopyt. Ak sa nemýlim tak to by malo stačiť na to aby to nebolo zbytočné mrhanie. Zjavne to čo bitcoin ponúka má pre niektorých ľudí hodnotu.
|
|
Re: ---------------
Od: baGoLo
|
Pridané:
8.2.2015 11:33
Máš úplne jedno, či sa energia minie týmto spôsobom, alebo na tlač klasických hotovostných peňazí...
Trochu mi je ale divné, že vôbec neriešia nejaké eko zdroje energie. Veď keby si niekam dali vrtule a solárne panely, bola by to pre nich brutálna úspora.
|
|
Re: ---------------
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 11:36
nemyslim si.. eko zdroje energie su velmi drahe..
ved co stoji 1MW od dodavatela a 1MW z vlastnych soalrnych panelov?
zapocitaj do toho obstaravaciu cenu solarnych panelov, logistiku, priestory a este k tomu riziko, ze BTC krachne skor, nez sa stiha zarobit na solarny panel..
|
|
Re: ---------------
Od: locke
|
Pridané:
9.2.2015 9:56
Neviem, prečo je každý tak neuveiteľne nadšený zo solárnej energie. Vo vesmíre je to fajn, keďže je tam problém s inými zdrojmi. V normálnych podmienkach priemerný solárny panel nevráti ani energiu spotrebovanú na jeho výmenu, plus keďže sa jedná o celkom veľký polovodič, po jeho výrobe ostane celkom slušná kaluž kyselín a kyanidových roztokov. skrátene: ekológia ako prasa.
|
|
tramadol apap 37.5 mg
Od: IsraelRals
|
Pridané:
9.3.2015 10:50
Enjoy your blog )
http://6gzdeuds.com my blog
|
|
zisk je slusny..
Od: peter1989
|
Pridané:
8.2.2015 10:49
pekne, mesacne cez 200 000$
|
|
Re: zisk je slusny..
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 11:29
skor 160 tisic, a elektrina z toho 80 tisic.
myslim ze vyhrala skor elektraren, ako oni..
ale mat takuto masinu na aciatku ery bitcionov, olalalaaaa...
|
|
Re: zisk je slusny..
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.2.2015 7:47
Zatial, zatial ...
Aj ked cena BTC bude stale okolo 400-500 $ a cena elektriny bude stale ta ista, obtiaznost tazenia vsak kontinualne v priemere stale stupa.
Takze raz (mozno za 2-3 roky ked obtiaznost stupne o 50% ci 100%) pride den, ked naklady na elektriku a zamestnancov prevysia zisk v podobe tazenia a jednoducho posledny zhasne.
|
|
priestor
Od: 4x3l
|
Pridané:
8.2.2015 11:09
Musím ale uznať že také niečo ako prach a nečistoty im asi neprekáža,...
Ja by som to tam najprv poriadne poupratoval pred tým ako chcem niečo také skladať a hlavne aspoň nejaké filtre na tie ventilátory nech to nesaje bordel a vlhkosť,...
|
|
Re: priestor
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 11:30
a naco.. zbytocne naklady.. aj tak to vyhodia akonahle BTC klesne pod istu hranicu..
|
|
Re: priestor
Od: baGoLo
|
Pridané:
8.2.2015 11:35
s tým súhlasím, priemerný európan by to zrejme určite robil inak. Ale bolo by to vôbec ešte finančne rentabilné?
...ak áno, je to challenge, ako urobiť niečo podobné a dajme tomu energeticky nezávislejšie a hlavne lepšie a efektívnejšie. ;)
|
|
Re: priestor
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 11:37
ano ano, europan, byrokrat, by to urobil tak, ze na kazdy cip by namontoval merac odberu elektrickej energie, a emisie telelnej energie, najal na to 69 pracovnikov, ktori by to kazdy tyzden opisovali a robili z toho tabulky..
|
|
Re: priestor
Od: notoiste
|
Pridané:
9.2.2015 9:50
Priemernemu europanovi by sa tam hned nasralo milion kontrol a ani by nespustil tazbu.
|
|
upc ma u<>?
Od: chellojebane
|
Pridané:
8.2.2015 11:30
len mne blbne chello (ba iv)?
ping 150-4000
loss 75%
|
|
Re: upc ma u<>?
Od: ujutťr
|
Pridané:
9.2.2015 0:53
Hura nie som sam. Asi dva tyzdne ide UPC na chuja zahranicny packetloss vyskoci okamzite po stiahnuti par MB nebude to nahoda. Uz aby skoncila viazanost...
|
|
Hashovanie na papiery
Od: funkypunky
|
Pridané:
8.2.2015 11:31
Po prečítaní titulku som čakal množstvo Aziatov za pásom ako rátajú hashe na papier.
|
|
Re: Hashovanie na papiery
Od: jasomtu
|
Pridané:
8.2.2015 12:09
lol Tome toto mi nerob takto po rane :D som si oprskal monitor polievkov. :D
|
|
Re: Hashovanie na papiery
Od: egdhar
|
Pridané:
8.2.2015 12:12
monitor polievkov - to je nejaky typ monitora ? :D
|
|
Re: Hashovanie na papiery
Od: jasomtu
|
Pridané:
8.2.2015 13:40
ano rusky model od sudruha polievkova
|
|
rstob
Od: ouxhx
|
Pridané:
8.2.2015 12:53
co ked to je satoshi :O
|
|
slfwf
Od: ydsee
|
Pridané:
8.2.2015 13:01
fuj jaku spinavu postel maju
|
|
neexistujúce a imaginárne
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
8.2.2015 13:06
Nie som si celkom istý či je toto zrovna ten najlepší spôsob ako sa osloboďovať od štátnych poplatkov a odbremeniť sa od odvodov.
Skôr sa mi páči idea ruska, kde chcú zaviesť zlatý rubeľ. V tom zmysel vidím.
Kryptomeny mi prídu ako obrovská mydlová bublina, alebo domček z karát. Fungujú pokiaľ sú strany zainteresované dohodnuté že nezmyselné chuchvalce dát majú cenu. V momente ako príde ku kataklizmatickej kaktastrofe, budú mať cenu zlato, striebro, platina, náboje, voda a pôda.
A verte mi, tie si v tom období nekúpite ani za miliardu bitcoinov, obyčajný meter štvorcový. Ale keď budete mať jednu z hore spomínaných komodít, bude obchodovanie oveľa ľahšie.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od: tamtung
|
Pridané:
8.2.2015 13:34
to iste plati na euro -
az na to, ze ta kryptomena ma vyssiu sancu na prezitie katastrofy ako samotne euro, podla mna.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od: huanggg
|
Pridané:
8.2.2015 13:55
hlavne ked dojde k masivnym vypadkov elektriky...
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
9.2.2015 10:45
Na to majú benzínové/naftové agregáty schopné fungovať nepretržite po kontinuálnej dodávke paliva.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od: Bryan Fury - od klienta
|
Pridané:
8.2.2015 15:51
Tak naše milované ojro je rovnaké svinstvo ako americký toliar. Papieriky kryté ľudským dôvtipom, aroganciou a lžou.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.2.2015 16:28
Aj zlato aj platinu by som ti v case vojny mohol osrat.
V case vojny, je dolezite jedlo a voda, oblecenie.
V case mieru ma hodnotu vsetko co ma dopyt.
Ci euro alebo bitcoin je to to iste. Aj euro moze padnut.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
9.2.2015 0:12
Aj zlato a aj platina sú kritickým komponentom pre mnohé liečenbé metódy, alebo tvorbu liečiv. Nepodceňoval by som ich. Zlato aj platina majú veľmi široký záber. Ich hodnota nespočíva len v tom, že sú to "vzácne kovy", avšak a najmä v ich širokom využití.
Čiže jedlo a voda je fajn, ale keď budeš potrebovať na vytvorenie nejakého lieku, alebo protézy ušlachtilý kov, počas pádu systému, tak Ti bude krkovička, či vínea na tri veci.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od: Houston
|
Pridané:
9.2.2015 0:49
V case vojny/padu systemu ti krkovicku aj vineu spracujem kdekolvek a kedykolvek.
Len nechapem ako budes spracovavat zlato a platinu na lieky ci protezy v case vojny/padu systemu??
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
9.2.2015 10:44
Nemal by si toľko hrať hry a pozerať filmy s postapokalyptickou tématikou. Pád systému neznamená že tu budeme ako vo Falloute, alebo Walking Dead, či inom z filmov, či hier v tomto žánre. Mnohé veci budú "fungovať" takmer tak ako po starom. Akurát sa za ne bude platiť inou menou, vyššie menovanou.
Keď rachne systém, nezanemná to že prestane fungovať zo dňa na deň potravinový priemysel, alebo elektrárne, či vodárne. Budú s najväčšou pravdepodobnosťou funkčné, akurát ich majitelia, resp. ľudia čo si ich obsadia militantnou silou nebudú prijímať SiPO platby, ale práve menované zlato, platinu, náboje, lieky, a prostriedky na ich výrobu, či menované zlato a platinu.
|
|
Re: neexistujúce a imaginárne
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
9.2.2015 21:21
A to ja zas rad knihy typu "den po". Den trifidov, Malevil od Merleho....radost citat :-).
|
|
suhladim s 1 prispevkom
Od: max77
|
Pridané:
8.2.2015 16:32
Je to taka ista sprostost minat energiu zvytocne, akoby kazdy den nahodne slovenske ekektrarne losovali 999 zakaznikov spomedzi tych, co mali za ten den vyssiu spotrebu ako je priemer a tym posielali na ucet 19 eur. Urcite teraz budu vsetci svietit a nechaju aj kompy pozapinane celu noc. Chudaci. Hlavne ze ,zarobia, !
To za sa zbytocne mina v globale im nevadi. EU su sice trapni, ze zakazali 100w ziarovky, ale ja by som plytvanie energiou zdanoval progresivme urcite. Co2 danove priznanie.
|
|
Inšpirujúce
Od: vsevec
|
Pridané:
8.2.2015 16:37
Po dlhej dobe video čo som dopozeral do konca. Inšpirujúce.
|
|
Na smiech
Od: Jarko 214477
|
Pridané:
8.2.2015 17:35
Na celych "bitcoinoch" sa niekto poriadne zabava. Je az neuveritelne, kolko ludi naleti sprostosti: vypocitavat iteracnou metodou cisla, ktore su vypocitatelne sekvencne.
Tato pyramida raz poriadne spadne, autor sekvencneho algorimu sa desne bavi na hluposti ostatnych iteratorov.
Btw. skoda energii, casu atd.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
8.2.2015 23:43
Satoshi nie je osoba. Satoshi je tajné zoskupenie ľudí vlastniacich elektrárne a ich plán im vychádza brilentne.
A hentí mantáci z videa by mali namontovať na tie okenné ventilátory aspoň nejaké plachty, keď nemajú na poriadne filtre. Potom sa čudujú, že im rýchlo odchádzajú fany.
|
|
zbytocne minanie energie
Od: max99
|
Pridané:
8.2.2015 23:57
Presne tak, je to len zbytocne minanie energie. Hlavne tych, ktori nebudu nikdy v pluse (v zisku) a pokusaju sa robit to za ucelom zisku. Tych zopar, co im to zaraba(lo) motivuje ludi aby to robili, ale cim viac ludi to skusi tym nizsia sanca je vyhrat.
Takze celkovo co sa tyka vsetkych aj neuspesnych minerov je to totalne mrhanie energiou.
Pripomina to model pyramidovej hry a prave to, ze si kazdy mysli, ze si sam dokaze VYROBIT vlastny (hodnotny)bitcoin dava hodnotu tym ostatnym bitcoinom.
|
|
Re: zbytocne minanie energie
Od: max99
|
Pridané:
9.2.2015 0:05
Radsej keby s tymi ASIC vypocitali ako vyriesit nejake konstrukcne veci aby boli stavby odolnejsie pocasiu a
sucasne lacnejsie.
Alebo keby zratali nejake chemicke reakcie aby sa spravil lepsi akumulator namiesto tych 1 dnovych mobilnych baterii.
Alebo nieco s vypoctovym modelom pocasia.
Chlapci co vyuzivate toho slovenskeho AURELA, noze dajte typy,co rozumnejsie ako coin mining sa moze robit na takych masivnych vypoctoch, kde idu 100MW celosvetovo.
Diky,,,,
|
|
Re: zbytocne minanie energie
Od: zzreret
|
Pridané:
9.2.2015 10:38
Ked bude beton odolnejsi vdaka pouzitiu lepsej hash funkcie, potom budu ASIC uzitocne.
|
|
Re: zbytocne minanie energie
Od: notoiste1
|
Pridané:
9.2.2015 11:09
Asic nemusi ratat hash. Asic je proste kus kremika vykonavajuci specificku funkciu (napr dekodovanie mp4 videa). (application specific integrated circuit)
|
|
bitcoin je aj tak nezmysel
Od: tourcite1
|
Pridané:
9.2.2015 9:56
Na bitcoine je zle prave to, ze sa nabalili ti prvi. Nedava to kazdemu rovnake sance. Ti neskor narodeni alebo nenarodeni maju jednoducho smolu a na ich kvalite zivota bitcoin nic nezmeni. Budu makat tak isto ako bez bitcoinu, takze nema zmysel mat bitcoin namiesto penazi.
|
|
Re: bitcoin je aj tak nezmysel
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
9.2.2015 21:31
Ale rit palovu.....tohto si videl? http://dopice.sk/ckl
|
|
Re: bitcoin je aj tak nezmysel
Od: Bitcoin.
|
Pridané:
11.2.2015 23:53
Skúšal si vexlovať Bitcoiny? Zamieňať ich na €ura s vlastným kurzom? Presne toto tí prví potrebujú a je to lepšie ako s nimi obchodovať na burze.
|
|
Kvalita komponentov.
Od: Stone
|
Pridané:
9.2.2015 23:21
Tiez mam Corsair GX 1050 vo svojich masinach a viac ludom som ich tiez instaloval. Ked som videl aku kopu ich tam maju nahadzanych ako odpadky az ma v srdci pichlo...
|
|
PRE VŠETKY TIE Bitcoin NEGRAMOTY.
Od: Bitcoin.
|
Pridané:
11.2.2015 23:45
PRE VŠETKY TIE Bitcoin NEGRAMOTY.
PC REVUE Bitcoin, TOR Browser, Black Market. 5,6,8,9-2013 a 1,5,6,7,8-2014.
www.ulozto.net/xSbfe2bB/bitcoin-txt
|