|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mochli bi
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.10.2014 9:07
zaviest aj u nas
|
|
Re: mochli bi
Od: martincc
|
Pridané:
23.10.2014 9:32
co bude s tvojou porno kolekciou?ako ju rozsiris?mysli na to...
|
|
Re: mochli bi
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
23.10.2014 12:06
ajz daniarov sa stavaju developeri. namiesto zlepsovania situacie len vymyslaju nove dane
|
|
Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:01
Ja mam mesacny trafic cca. 6TB (nie Tb).
Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur? Pocitam to dobre?
|
|
Máš, nemáš...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 13:07
Takých volov ako Ty pribúda a to je zle!
TO akože sťahuješ celýá Internet do pivnice a do kýblov, či ako?
|
|
Re: Máš, nemáš...
Od: ryubrbyb
|
Pridané:
23.10.2014 13:13
zavara ukradnute filmy a hry do sedemdeciek
|
|
Re: Máš, nemáš...
Od: super daň
|
Pridané:
24.10.2014 21:43
Sa ti smeje, ale keď ti prídu namontovať "vodomer" na internet sa dosmeješ.
|
|
Re: Máš, nemáš...
Od: Preklep
|
Pridané:
25.10.2014 0:07
Nechyba nahodou v clanku informacia ze ta dan je silno limitovana... Do nejakych 10 eur pre obcanov a do 30 pre firmy alebo tak nejako?
Furt je to nehorazne, ale zasadne to meni situaciu. Pretoze inak by firmy nakupujce kapacity pre kostrove siete platili snad v miliardach eur ;)
|
|
Re: Máš, nemáš...
Od reg.: weiss
|
Pridané:
25.10.2014 13:08
Nie, nechyba. V povodnom zneni planovanych dani na rok 2015 to nikde nie je uvedene.
|
|
Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:27
Vol si iba akurat tak ty. Naco si platis net ked nevies naco vsetko je?
Preco by mal byt ten kto vie pouzivat net ktory si zaplatil vol?
Co je zle na vyuzivane zaplatenej sluzby? To je potom vol kazdy kto si zaplati sluzbu umytia auta v autoumyvarni a potom sa odvazi tam aj prist a to auto umyt? Vyuzil zaplatenu sluzbu tak je vol? Aby si sluzbu zaplatil a nevyuzil ju tak vol nieje?
Skor je vol ten kto si zoberie akoze flat a ma tam FUP (Fuck User Power) 2GB mesacne (DSL) vraj staci a potom sa boji aj pozret video na tube 160i ako moj kamos. Nechapem ze to tej firme toleruje. Ked flat tak treba ziadat flat ci to uz vyuzije alebo nie.
|
|
Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:28
Pokracovanie prispevku
S toho to stiahnem mam ulozene data na disku asi 12GB ostatne su data ktore pretecu ale neukladaju sa. Napr. vela uploadujem na servery do firmy, pozeram ULTRA HD videa s bitrate okolo 50 az 80 Mbit priemerne niekedy aj viac, a ono sa to mesacne natoci.
Aj pusteny thundrerbird ak kontroluje 8 mailov kazdych 5 minut a je pusteny kazdy den 12 hodin toho sam natoci ze by jeden neveril.
Raz som nechal od rana do vecera zapnuty PC pripojeny k netu a nic ale absolutne nic som nerobil, nestahoval, len som mal pusteny Thunderbird co mi kazdych 5 minut kontroloval par mailov, a sufroval som po webe ale ziadne videa, ziadny upload, nic. A natocilo sa cez 10 GB za 8 hodin.
Potom som nechal len pusteny PC a VSETKO vypnute. Prenos bol skoro 1GB! Len tak prenic zanic len pusteny PC pripojeny k netu. A virus nemam proste ten system je tak stavany ze komunikuje z netom aj ked sa absolutne nic nerobi iba je pustena plocha pol dna.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Ferikuš
|
Pridané:
23.10.2014 13:55
aspoň netrep s tými majlami...že vraj sa natočí...a čo sa má natáčať ked pošle príkaz serveru na kontrolu schránky...také debilitky si nechaj pre koňa...má ešte väčšiu hlavu jak ja...chumaju
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 15:23
Chumaj si akurat tak ty. Ked mas mailov viac a kontrolujes kazdych 5 minut a mesacne ich stiahnes 2000+ tak sa natoci.
Najprv vyskusaj a potom trep hovadiny.
Nezabudaj na prilohy.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Patriciusko
|
Pridané:
23.10.2014 20:51
ty si asi vazne ...
Ja processnem denne okolo 200, ked sa nieco deje tak aj 500 mailov. Stale su v nich pripnute zipy, pdf, excely, kazdy druhy clovek ma nejaky podpis s niekolkymi malymi obrazkami, rozne sibnute pisma.. a 120MB schranka, ktoru sme este donedavna mali mi v pohode vydrzal aj mesiac. Teraz mam v inboxe 227 mailov z ktorych 139 ma prilohu.. Celkova velkost mojho inbox foldra je aktualne 47MB...
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: smiling man
|
Pridané:
23.10.2014 21:26
k mailom, zalezi od ludi:
priklad z praxe - vysvetli debilkovi /citaj klientovi/, ze posielat 100-200-500 megovu picovinu mailom nie je najrozumnejsie riesenie, najma ak mi to v klude moze jebnut na ftp a potom si z neho stiahnut vysledny produkt.
alebo pred mesiacom mi jeden curak poslal komplet dvd. 4 giga picovin len kvoli tomu, ze chcel k tomu titulky. a este aj picoval, ze to preco to tak dlho trva a ze to posielal tyzden. a vraj si ja mam zariadit, aby mu to islo rychlejsie kopirovat! kokot! dyg more, poslem po autobusarovi alebo vlakom! a je to do dvoch hodin u adresata.
ps: to ale nic nemeni na tom, ze ten nad tebou je kokot.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Boh1
|
Pridané:
23.10.2014 14:40
Niekto je tu súčasťou botnetu :)
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 15:26
LOL ze botnet. Ziadny botnet, ziadny virus.
Proste vyuzivam net naplno a nie iba na precitanie 1 mailu a 2 web stranok. Nato vam staci aj dial-up.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
23.10.2014 16:19
tak toto je uz skor preplnanie :)
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: 0dee
|
Pridané:
23.10.2014 17:43
Takéto typy ľudí mám rád. S radosťou som im vypovedával zmluvy za net. Bolo ich 5 za tri roky dokopy. Botnet tam bol a nedali si to vysvetliť ani od internetového poskytovatela. Povedal som len že nech si dajú net od niekoho iného. Za tri mesiace sa vrátili a prosili aby som ich zapojil naspäť. To som v trafficu videl max. torrenty takže spokojnosť :)
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 2
Od: vhgfgbjhg
|
Pridané:
23.10.2014 16:44
chlapče tebe to dobre jebe na tu makovu hlavu.
|
|
Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:33
Pokracovanie prispevku 2
Takze ono sa natoci ani clovek nevie ako, hlavne ak ma rychle pripojenie. Len tam blikne prenos na 2 sekundy a hned je par MB prenesenych. Len tak! To je proste WINDOWS.
Takze ak nevies naco ine je internet ako na precitanie jedneho mailu (mne ich chodia tisice a nieje to spam) a pozretie jednej stranky tak nezavid tomu kto to vie a vie vyuzit co si zaplatil.
Nieje absolutne nic zle natom vyuzivat sluzbu ktoru som si obajdnal a zaplatil.
P.S. Trafic nemusi znamenat iba stahovanie porna ako si vewla ludi mylne mysli.
A zabudol som na online striiiming ku mne aj odomna. To je tiez halda GB a tie data sa neukladaju iba pretecu ale pocita sa to.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: ergthzj
|
Pridané:
23.10.2014 13:53
povodne som ti chcel dat za pravdu, ale ked vidim co za ***** tu pises tak radsej nic /to je proste windows lol/
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 15:22
To niesu ****. To je realita. Windows si posiela data bohviekam. A zablokovat vo firewale sa to neda pretoze potom sa nepripojis vobec na net.
Napr. Host Process for windows servises zablokovat nemozes. Firewal mi sice ukaze ci chcem povolit ked vypnem tie predvolene pravidla co su tam zabudovane ale ked zakazem tak nejde net vobec. A svchost.exe je len jeden subor ktoremu sa musi povolit pristup na net.
Jednoducho Windows.
Takze ziadne **** ale iba tvoja nevzdelanost.
|
|
Názor
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
24.10.2014 7:42
Windows, aký Windows? XPčko si nikde nič nikam neposiela a pochybujem že W7. To by som si všimol.
Ak beží nejaký flash na stránke a nie je kešovaná, tak pamaly ale isto to odsýpa. Neviem či sa tu tým bezbrehým míňaním GB "niečo" z v sieti Internet chváli alebo sťažuje. Je to skôr do plaču...
Plytváme a veľmi a všade a prakticky už vo všetkom...
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: ...
|
Pridané:
23.10.2014 13:55
tak no neviem, ale ak by som zistil ze niekde odo mna tecu nejake mne nezname a mnou nevyziadane data, tak by som mal dost velku tendenciu to nejak zarazit... proste zakladna axioma bezpecnosti... akurat ze nepouzivam windows...
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 15:24
Windows si posiela data bohviekam. A zablokovat vo firewale sa to neda pretoze potom sa nepripojis vobec na net.
Napr. Host Process for windows servises zablokovat nemozes. Firewal mi sice ukaze ci chcem povolit ked vypnem tie predvolene pravidla co su tam zabudovane ale ked zakazem tak nejde net vobec. A svchost.exe je len jeden subor ktoremu sa musi povolit pristup na net.
Jednoducho Windows. Tam si nevyberes.
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: 0dee
|
Pridané:
23.10.2014 20:22
Kup si mikrotik routerboard a ked si ho dobre nakonfigurujes budes presne vidiet co ti tecie z pocitaca a opacne. Vies si v nom nastavit pravidla na cokolvek, tak tu netrolluj
|
|
Re: Preco by mal byt ten kto pouzije sluzbu ktoru si zaplatil vol? 3
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
23.10.2014 23:06
Co furt trepes s tocenim? Nejsi pripojeny na plynomer?
|
|
Re: Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:08
Chyba. Iba 2940 eur ak pocitame GB ako 1000 MB a nie 1024. Ak ako 1024 tak 3010,56 eur.
Uff, este ze tak. :-DD
|
|
Re: Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: PeterABC_Ha
|
Pridané:
24.10.2014 22:20
Ty si asi neuvedomujes, ze ak mas internet bez limitu, neznamena to, ze mozes vyuzit linku na 100%. 1Gbit pripojenie ma realnu cenu okolo 1000 EUR / mesiac bez akejkolvek rezie, ak ti operator uctuje 20 EUR za 100 Mbit, jasne sa spolieha na to, ze tu kapacitu nevyuzijes naplno. Ak by sme tak ako ty rozmyslali vsetci, tak by opticke internety nestali 15-20 eur / mes, ale 100-150 eur mesacne. Jednoducho povedane parazit... Ak to tvojmu 'hostovi' nevadi, je to jeho problem.
|
|
Re: mochli bi
Od: olaola
|
Pridané:
23.10.2014 9:41
a konec rozvoje internetu je tu
vládám především USA se to bude hodit, nic nového se nedozvíme, lépe neinformovaným vládnout
toto je už na občanskou revoluci:
"German journalist and editor Udo Ulfkotte says he was forced to publish the works of intelligence agents under his own name, adding that noncompliance ran the risk of being fired. Ulfkotte made the revelations during interviews"
https://www.youtube.com/watch?v=sGqi-k213eE
|
|
Re: mochli bi
Od: SET
|
Pridané:
23.10.2014 9:49
Ano, madari zavedu blbu dan. A ty to hned budes hadzat na USA. USA je univerzalne zlo, ze ano. Daj si lieky na paranoju.
|
|
Re: mochli bi
Od: mattti
|
Pridané:
23.10.2014 9:57
vsetko co si napisal je svata pravda. A vsetci by sme si mali dat antiamerika, ty dvojnasobnu davku
|
|
Re: mochli bi
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 10:11
Nebyť USA, tak sa tu škriabeme v zadku a nemáme ani počítače.
A nemali by ste ani internet...
|
|
Re: mochli bi
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 10:16
A škriabali by sme sa po stromom a nepoznali by sme ani oheň. Ale keďže sú tu Spojené štáty americké, tak sa po stromoch neškriabeme a oheň máme. A dokonca poznáme aj koleso. Samozrejme tiež vďaka Amerike.
|
|
Re: mochli bi
Od: hungee
|
Pridané:
23.10.2014 10:17
NEbyt madara (Neumann) by si nesedel pred pocitacom :D
|
|
Re: mochli bi
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 10:23
Ale no...
Tiež zdrhol a jeho princípy nie sú jedinečné...
Iba bol s tým možno medzi prvými.
Intelu sme aj my, vo Východnom bloku kraldi rozumy a vtedajšie procesory kopírovali...
|
|
Oprava
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 10:30
...kradli...
Napríklad z tých čas jeden z ukradnutých nápadov firme Intel bol aj v TESLA Piešťany vyrábaný procesor pod označením MHB8080A...(originál i8080A)
|
|
Re: Oprava
Od: idiot insaid
|
Pridané:
24.10.2014 21:39
PMD 85
intel inside
|
|
Nekradli
Od: MuadDib
|
Pridané:
27.10.2014 18:32
Nikomu sme nič nekradli, ale hackersky sme si reverzným inžinierstvom vyvinuli kompatibilné procesory.
|
|
Re: mochli bi
Od: quix_
|
Pridané:
23.10.2014 10:20
Keby.. Ale keby..
Keby nie je realita ale predstavy a fantazie nejakeho magora.
|
|
Re: mochli bi
Od: ppp p
|
Pridané:
23.10.2014 12:02
keby si nebol napisal svoj prispevok,nevedeli by sme aky si toto izi o)
|
|
Re: mochli bi
Od: Hokojoko
|
Pridané:
23.10.2014 11:11
Este ze tam prisiel jeden Chorvat co im ukazal striedavy prud.
|
|
Re: mochli bi
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
23.10.2014 11:46
Skor Srb ne?
|
|
Re: mochli bi
Od: Hokojoko
|
Pridané:
23.10.2014 19:22
No dnes je jeho rodná dedina v Chorvátsku
|
|
Re: mochli bi
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
23.10.2014 10:19
Mozno to bude mimo tvojho chapania ale existuju aj ludia, ktori nemaju potrebu klanat sa jednej alebo druhej strane. Ak mas potrebu strkat hlavu do ruskeho analu, je to tvoja vec. Len si uvedom, ze ked strkas hlavu do analu (je jedno ci ruskeho, cinskeho, ci mongolskeho...), nie je to maslo co mas potom na hlave.
|
|
Re: mochli bi
Od: mattti
|
Pridané:
23.10.2014 11:40
Tvoj prispevok je naozaj mimo mojho chapania. Niektori ludia maju problem so spracovanim pisaneho textu. Kde som spomenul rusov, cinanov, mongolov? A kde v texte si zahliadol zhluk pismenok, az sa mi to bridi napisat, "anal"? Reaguj k veci bro
|
|
Re: mochli bi
Od: klávesnice
|
Pridané:
23.10.2014 13:17
To je tu taký folklór, hlavne u tohto "generátora náhodných slov".
|
|
Re: mochli bi
Od: such run www doge too cheap
|
Pridané:
23.10.2014 10:15
A čo keď Putin chce Rusko odrezať od sveta internetu, to je tiež dielo Američanov?
|
|
Re: mochli bi
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
23.10.2014 10:20
Samozrejme, ved podla najnovsej konspiracnej teorie je putin americkozidovsky agent ktoreho ulohou je ociernit putina a poskodit rusko.
|
|
Re: mochli bi
Od: quix_
|
Pridané:
23.10.2014 10:22
Aby sme boli ferovy,aj babrak obava chce kill switch.ved keby nieco.
|
|
Re: mochli bi
Od: quix_
|
Pridané:
23.10.2014 10:22
A zas ten y..nemam co pisat na hajzli
|
|
Re: mochli bi
Od: olaola
|
Pridané:
23.10.2014 11:17
proč? není to náhodou tím, že Rusko a USA jen nezávisle na sobě ničí demokracii a neustále lžou za účelem pouhé moci?
|
|
Re: mochli bi
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 12:18
A Ty, Pepo, máš kde a akú demokraciu?
Ako si Ty k nejakej prispel?
Tým čo stínajú mačetami vlastným obyvateľom krajiny hlavy, s tými môžu robiť priadky USA po celom svete...
|
|
Re: mochli bi
Od: olaola
|
Pridané:
24.10.2014 6:14
já posílám peníze přímo lidem, kteří se o demokracii zasluhují ;)
USA jen tvoří terorismus, nic na světě neudržují, počty jsou jasné: 99 % teroristických činů a nenávisti jsou proti USA
takže logika je jasná, nebýt USA, je na světě mír
|
|
Re: mochli bi
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
24.10.2014 7:45
Snívaj si svoj čudný sen...
To by museli Al Kaidú, Moslimov, Taliban a čo ja viem gulagy, pochybné gangz v Číne, v Kórei a ja neviem kde všade - vrátane drogových štávo a ich kartelov vystrieľať. Potom čo s chorobami ako AIDS? rakovina, Ebola...
Ale Pepa tu má mier...
|
|
Re: mochli bi
Od: olaola
|
Pridané:
24.10.2014 8:00
jsi krásně vymytý propagandou USA, tobě musí být radost vládnout :)
"German journalist and editor Udo Ulfkotte says he was forced to publish the works of intelligence agents under his own name, adding that noncompliance ran the risk of being fired. Ulfkotte made the revelations during interviews"
http://goo.gl/rHbieP
|
|
?!?!?
Od: miso123
|
Pridané:
23.10.2014 9:07
:-O
|
|
Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:02
Ja mam mesacny trafic cca. 6TB (nie Tb).
Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur? Pocitam to dobre?
|
|
Re: Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:09
Chyba. Iba 2940 eur ak pocitame GB ako 1000 MB a nie 1024. Ak ako 1024 tak 3010,56 eur.
Uff, este ze tak. :-DD
|
|
stropy
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
23.10.2014 9:09
Pokial viem, tak su tam uvedene stropy, kolko je maximum co moze fyzicka alebo pravnicka osoba na tejto dani zaplatit. (tymto samozrejme neobhajujem tuto nehoraznu 3,14covinu)
|
|
Re: stropy
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
23.10.2014 9:11
Under the current tax code private individuals' tax payments are maximised at a monthly 700 forints ($2.9) while companies cannot pay more than 5,000 forints a month.
Zdroj: link z clanku
|
|
Re: stropy
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 9:18
To nie je limit pre túto novú daň, ale pre doterajšiu daň za VoIP. (Nie je to tam síce napísané dobre, ale keby ste prečítali celý článok, bolo by Vám to jasné.)
|
|
Re: stropy
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 9:31
(To samozrejme nevylučuje, že limit bude aj tu a kľudne rovnaký, táto informácia Reuters o tom ale nehovorí. Naopak cituje poslancov, ktorí hovoria o potrebe zmeny a potrebe zavedenia limitov a že o to požiadali vládu. Prvý návrh tak takýto limit zrejme nemá.)
|
|
Re: stropy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.10.2014 9:43
tak ale na druhu stranu je nemyslitelne, ze napr. tu v robote mam aktualne za 23 dni 10. mesiaca 138GB, co by po prepocte bolo 68€. Pritom cena toho DSLka je tak 3x nizsia, to by znamenalo 300% dan!!!
|
|
Re: stropy
Od: odosics
|
Pridané:
23.10.2014 10:23
cize keby v madarsku bola sluzba netflix a ludia by pozerali 4k filmy vela a casto, mesacny ucet za dan z GB v tisickach eur? je to chore
|
|
Re: stropy
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 10:30
Samozrejme, preto ten protest. Operátor sa ale na to pozerá trochu inak, cez priemery na jedného zákazníka.
Mimochodom na zákazníkoch prenášajúcich 300 GB mesačne sú napr. u DSL zrejme minimálne alternatívni operátori stratoví aj v súčasnosti aj na Slovensku, bez nejakých špeciálnych daní. Len sa to nedá jednoznačne povedať, keď teraz už nemajú takéto priamo vyčíslené platby za traffic.
|
|
dalsi zakon
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.10.2014 9:11
na potlacenie porna! :D
|
|
ako to budú vyhodnocovat? ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
23.10.2014 9:18
berú sa do úvahy len užitočné dáta alebo aj réžia paketov? ... metropolitná sieť je LAN alebo už Internet? ... ako sa budú zdaňovať multicast pakety? ... budú zdanené aj nevyžiadané prichádzajúce UDP pakety? ...
|
|
Re: ako to budú vyhodnocovat? ...
Od: strudel
|
Pridané:
23.10.2014 11:03
sak vsetky prenesene data smerom provider - zakaznik a opacne sa do toho budu zaratavat, teda vsetko co pojde cez ich ustrednu a uzly, aspon tak som to pochopil
|
|
Re: ako to budú vyhodnocovat? ...
Od: ejha
|
Pridané:
23.10.2014 11:15
To znamena, ze ak chceme perspektivne zvysit nasu konkurencieschopnost v stredoeuropskom priestore, staci vytvorit vela lakavych stranok v madarcine pre financne posilnenie tamojsej totality?
|
|
big brotber ta vidi
Od: chujovina jak voda v kosi
|
Pridané:
23.10.2014 9:24
Ja som tento clanok pochopil trochu inak. Ani tak neide o dan, ale stat bude mat prehlad kto kolko GB prenasa. Zasah do sukromia... Velky brat ta vidi...
|
|
Re: big brotber ta vidi
Od: Hhhhj
|
Pridané:
23.10.2014 12:59
Prenesene data ma zaplatit firma a nie koncovy zakaznik takze stat bude vediet jedine to aky objem dat prenesli poskytovatelia
|
|
Re: big brotber ta vidi
Od: chujovina jak voda v kosi
|
Pridané:
23.10.2014 23:58
predpokladam, ze ako zakaznik dan budes mat vycislenu na fakture
|
|
xxxxx
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
23.10.2014 9:27
Peniaze sú rakovina.
|
|
Re: xxxxx
Od: quix_
|
Pridané:
23.10.2014 10:24
Napisem ti cislo uctu? Rad ta zbavim tvojej rakoviny
|
|
Re: xxxxx
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 10:27
Nepochopil si. Rakovinu nemá on, ale celá spoločnosť.
|
|
Re: xxxxx
Od: Dávač dnuka
|
Pridané:
23.10.2014 10:34
Predstavme si, že zajtra ráno sa ľudstvo prebudí a žiadne peniaze neexistujú... To by bolo samovrážd... :)
|
|
Re: xxxxx
Od: strudel
|
Pridané:
23.10.2014 11:06
serus, ja sa vzdy dva dni po vyplate prebudim, a fakt, uz nikde ziadne peniaze, ale zasamovrazdit sa preto nepojdem.
ako sa mas inak ? ide to dobre dnuka ?
|
|
Re: xxxxx
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 10:54
Ak by niekoho zaujímal iný pohľad na peniaze, tak tu je zaujímavý dokument so slovenskými titulkami:
The Money Fix - A Documentary for Monetary Reform:
http://tiny.cc/und6nx
|
|
Re: xxxxx
Od: gzstvuw
|
Pridané:
23.10.2014 12:42
Rakovina su peniaze
|
|
Nestane sa
Od: rozumdohrsti
|
Pridané:
23.10.2014 9:28
To je taký zvrátený nápad, až mi to pripomína taktiku SR vlády pri návrhoch zákonov, ktoré nikdy prijaté neboli, dokonca sa s ich neprijatím rátalo a jediný dôvod ich vytiahnutia na svetlo sveta bolo odviezť pozornosť od úplne iného, oveľa pálčivejšieho problému.
Momentálne jeden taký v Maďarsku majú. USA uvalili sankcie na Maďarsko.
|
|
Re: Nestane sa
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 9:39
Kedy uvalíme "sankcie" na Spojené štáty americké a prestaneme podporovať ich ekonomiku nakupovaním produktov a služieb od amerických firiem? Samozrejme v rámci možností, pretože úplne sa im vyhnúť nebude dať.
|
|
Re: Nestane sa
Od: Tup
|
Pridané:
23.10.2014 10:05
veľa šťastia pri vyhľadávaní pomocou zoznam.sk z neviem akého OS, ktorý nie je americký.
|
|
Re: Nestane sa
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 10:17
Napísal som, že to v niektorých prípadoch nebude možné. Chcel som tým poukázať na nezmyselnosť sankcií. Krajiny na seba uvaľujú sankcie namiesto toho, aby spolupracovali. Prečo sa to deje je už samozrejme druhá vec.
Mimochodom, niekto používa na vyhľadávanie zoznam.sk ? :-)
|
|
Re: Nestane sa
Od: edfyrgxthczjuvhkilo
|
Pridané:
23.10.2014 13:49
a co by si miesto sankcii navrhoval? rovno protiutok? alebo pohoda klidek, zaberajte si cudzie uzemia? mas len dve moznosti, nerobit nic alebo daco robit.... Nerobenie sme tu uz raz skusali a skoncilo to WW2
|
|
Re: Nestane sa
Od: Boh1
|
Pridané:
23.10.2014 14:47
Prestaneme do usa vyvážať horalky
|
|
Re: Nestane sa
Od reg.: vlado666
|
Pridané:
24.10.2014 0:46
aj zoznam vyuziva google
|
|
Re: Nestane sa
Od: Draagon
|
Pridané:
23.10.2014 13:56
Konecne jeden normalny nazor. Samozrejme, ze to nema sancu prejst( aj ked rozhodnutia politikov su castokrat divne ). Mozno v nejakej inej forme to zavedu, ale v takej forme ako sa to prezentuje tak urcite nie. Podla mna tiez ide o odvratenie pozornosti od inych zalezitosti, ktore chcu zakryt a toto je genialny tah ako to zakryt. Verejnost sa inym nebude zaoberat, len tymto takolko sa to dotyka pomaly kazdeho obcana, nakolko internet je viacmenej uz samozrejmostou a vacsina domacnosti ho v nejakej forme aj vyuziva, nehovoriac o firmach.
|
|
Korupcia podľa Amíkov
Od: MuadDib
|
Pridané:
27.10.2014 18:39
Áno, Spojené štáty agresívne zakázali vstup 6 maďarským ministrom, vraj za "korupciu".
Americké dôkazy tej "korupcie":
1. zlepšenie vzťahov Maďarska s Ruskom;
2. podpora plynovodu Južný prúd;
3. údajné potláčanie mimovládok, ktoré mali problémy vo svojom financovaní.
To nie je žart, to sú skutočné vyjadrenia tých amíckych ľudoopov.
|
|
neskutocne
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.10.2014 9:40
To si taka babenka z YT alebo archivov kuka nejake mydlove opery ci sitkomy ("prepozera" z archivov 100 GB za mesiac) a pride jej ucet, ze do boha dalsich 50 € k 20 € co platim providerovi za net a 20 € co plati za archiv TV.
Ten madar musi byt neskutocny c0c0t (redakcia prepaci).
|
|
Re: neskutocne
Od: strudel
|
Pridané:
23.10.2014 11:08
sak madar, to uplne staci
|
|
Madarsko meni nazov a zriadenie?
Od: hrrr
|
Pridané:
23.10.2014 9:40
Lebo myslim, ze Madarska ludovo demokraticka republika by bolo asi najvystiznejsie. Za takuto ober<>ovinu by sa nemuseli hanbit ani socani na nasom hradnom vrsku.
|
|
Re: Madarsko meni nazov a zriadenie?
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 9:43
Koho máš na mysli? Pretože v parlamente máme iba samé pravicové strany, bez ohľadu na názov ktorý si dali.
|
|
limit
Od: stevik
|
Pridané:
23.10.2014 9:43
inde pisali ze limit bude 700 forintov na mesiac
|
|
Re: limit
Od: dffggg
|
Pridané:
23.10.2014 13:04
Limit je iba pre voip hovory pre data ziadny limit v predlozenom zakone nebolo
|
|
Re: limit
Od: ...
|
Pridané:
23.10.2014 14:04
no co, tak si zacnu data tunelovat do SIP protokolu a navonok sa budu tvarit ze to je hlas... je tam toho, akurat to bude mat nejaku tu reziu navyse, na druhej strane ziskaju vyssiu prioritu prenosu svojich packetov po sieti ak tam je nejaky qos...
|
|
vCRpisu
Od: Dre
|
Pridané:
23.10.2014 9:51
"V případě fyzických osob může daň dosáhnout měsíčně maximálně 700 forintů (64 Kč) a v případě právnických osob maximálně 5000 forintů (458 Kč)."
|
|
Re: vCRpisu
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 9:59
Zabudol si uviesť zdroj:
http://tiny.cc/b4a6nx
|
|
DOS utok
Od: hulo
|
Pridané:
23.10.2014 9:57
Takže ak spravím na maďara DOS útok, tak okrem nedostupnosti jeho serveru dostane aj účet od daniarov? :D
|
|
Re: DOS utok
Od: Wil
|
Pridané:
23.10.2014 12:12
Čiže zasa nejaký 300Gbps útok a účet u rastie o 18375€ za každú sekundu :D
article=13918
|
|
Re: DOS utok
Od: chujovina jak voda v kosi
|
Pridané:
24.10.2014 0:00
obom stranam...
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Gertrudo
|
Pridané:
23.10.2014 10:02
Nenavidim ze politici ako jedinu moznost znizenia deficitu vidia dvihanie alebo zavadzanie novych dani.
Co tak zefektivnit celu statnu spravu?
Na novom zelande sa o to pokusili, samozrejme styri roky potom ich uz obcania nezvolili. Smutne.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: leader
|
Pridané:
23.10.2014 10:17
robia to co je jednoduchsie. lahsie je skrtnut rozpocet pre SAV a dat vlaky zadarmo. alebo zvysit minimalnu mzdu. zamestnanost sa vsak len tak prikazom neda zvysit....
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Gertrudo
|
Pridané:
23.10.2014 10:24
To je pravda, ale v konecnom dosledku je to vina volicov. Oni by hnali politika vydlami ktory by skrtal vydavky.
|
|
AVxdtDMcWmNA
Od: sally
|
Pridané:
5.1.2015 16:41
CL2mVv http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
vyznam
Od: Riksman
|
Pridané:
23.10.2014 10:05
A aký to má praktický význam?
|
|
Re: vyznam
Od: zlobik
|
Pridané:
23.10.2014 10:06
ty si debil alebo sa len robis ?
|
|
Re: vyznam
Od: sensei-san
|
Pridané:
23.10.2014 11:10
Peniaze sa presunú z vačku, ktorý je tvoj, do vačku, ktorý nie je tvoj.
Mission accomplished.
|
|
reklama
Od: sedacisko
|
Pridané:
23.10.2014 10:09
http://www.iinet.net.au/internet/broadband/nbn/ ?intcmp=res-acq-int-ban-002 hahaha, slovensko vs australia - internet odstran medzeru
|
|
Kompresia
Od: ZLodej
|
Pridané:
23.10.2014 10:12
V maďarsku sa začne vo veľkom používať kompresia na prenos dát :) Možno konečne Opera bude mať viacej užívateľov.
|
|
Re: Kompresia
Od: fkdicks s
|
Pridané:
23.10.2014 10:30
blbost. tych par web stranok o velkosti kilobajtov co ti za mesiac da mozno par MB, mozno 100mb v extreme.. obrazky a videa skoro vobec neskomprimujes. trafiku zabijes gigabajtovymi youtube videami.
|
|
Re: Kompresia
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 10:36
Alebo napríklad nepríčetným sťahovaním aktualizácií pre softvér. Hoc len taký NOD...
|
|
Re: Kompresia
Od: stoneage
|
Pridané:
23.10.2014 10:38
skor noscript a adblock
|
|
korekcia
Od: tyty
|
Pridané:
23.10.2014 10:13
"Za prenosy zákazníka, ktorý mesačne prenesie napríklad 300 GB, by tak musel operátor odvieť špeciálnu daň až 147 eur mesačne. Priemerné množstvo prenesených dát na zákazníka je v súčasnosti samozrejme rádovo nižšie. "
=!
"Under the current tax code private individuals' tax payments are maximised at a monthly 700 forints ($2.9) while companies cannot pay more than 5,000 forints a month."
|
|
Re: korekcia
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 10:25
Viď diskusia vyššie, toto je evidentne teraz platný limit pre niečo iné.
|
|
Re: korekcia
Od: tyty
|
Pridané:
23.10.2014 11:47
Vid clanok nizsie.
http://goo.gl/d8IXfW
Update: And just like that, the government has relented. After pressure from the press and public, it’s now announced that while the tax will still be implemented, there will be a cap on it. For individuals, no one will have to pay more than 700 forints (£1.8), while businesses will have a maximum monthly charge of 5,000 forints (£13).
|
|
Re: korekcia
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 12:20
Asi je potrebný lepší a priamejší zdroj ako nejaký KitGuru.net... :)
Nie je vylúčené alebo možno je aj pravdepodobné, že to tak skončí. Informácie Reuters ale napríklad aj maďarského finančného média Portfolio.hu zatiaľ vyzerajú, že už predložený návrh do parlamentu je bez limitov na zákazníka a limit žiadajú v reakcii zaviesť poslanci. Reuters hovorí zase skôr o nejakej možnej forme limitu na operátora, ale bez bližších informácií.
Po takej kritike a navyše aj reakcii poslancov sa dá očakávať, že vláda pristúpi k zmenám. Zatiaľ asi ale nebola podložená informácia od nikoho relevantného, že sa tak už stalo.
|
|
Re: korekcia
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 12:20
Zároveň je dôležité si uvedomiť, aké sú priemery v Maďarsku a koľko takáto daň reálne priemerne na zákazníka vychádza a o koľko to zmení limit na jedného zákazníka. Ak máte trebárs priemer 5 GB mesačne na zákazníka, priemerná daň je 2.45 eura. Limit vo výške povedzme 700 / 5000 forintov to samozrejme zmení a koľko to bude závisí od štruktúry zákazníkov, veľmi dobre to ale môže zostať na 1 až 2 eurá na zákazníka. (Zákazníkov prenášajúcich veľmi veľa je zatiaľ výrazne menšia časť.)
|
|
Mätriks
Od: such run www doge too cheap
|
Pridané:
23.10.2014 10:18
U nás to bude tiež, len bez stropu.
|
|
Re: Mätriks
Od: fiek s
|
Pridané:
23.10.2014 10:34
ak by to naozaj bolo bez stropu, zabiju s tym vsetky streamovacie a cloudove sluzby. kedze tie vyzaduju velku trafiku. a toto je v praxi nerealne
|
|
Re: Mätriks
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
23.10.2014 10:37
Asi vedia prečo to robia. Obmedzovať bezbrehé sťahovanie a vycuciavanie akejkoľvek kapacity pripojenia je predsa scestné...
|
|
Zakon je uz schvaleny?
Od: Cpx
|
Pridané:
23.10.2014 10:28
Takze v madarsku je uz schvaleny ten zakon ked ho zavadzaju?
|
|
Zle info
Od: Kristian00100
|
Pridané:
23.10.2014 10:38
Máte zlé info .
Max. strop pre bežného občana je max 700Ft pre firmu to bude 5000Ft .
|
|
Re: Zle info
Od: Tghhhjj
|
Pridané:
23.10.2014 13:14
1, rozlisujme pojmy pravnicka osoba, fyzicka osoba (ziadny obcan)
2, v zakone sa uvadza max pre voip hovory a nie pre prenasane data, pre prenesene data ziadny limit nebol v zakone uvedeny
|
|
aj dalej ho budete hajit?
Od: Šenkár Výčapník
|
Pridané:
23.10.2014 11:11
odkedy zacalo madarsko (orbanova vlada) pachtovat s ruskom, tak agenti na forach (brigosi) vo velkom oslavuju kazdy madarsky krok. Budu hajit aj tento? Osobne si myslim, ze orban dostane po prstoch od uvedomelej casti populacie. predsa len verim, ze bezny madar nie je taky zadubeny ako rusky muzik, ktoremu staci flasa vodky v ruke a krpaty vodca v kremli.
|
|
Re: aj dalej ho budete hajit?
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 0:40
No dobre, tak skúste, transatlantickí globalisti, trochu pohnúť trochu aj tou fekálnou hmotou, ktorú máte v gebuli!
Čo je na tom zdanení (okrem jeho výšky) zlé??
Všetci tu na to nadávate – ale akosi ste pritom pozabudli, že už tu nemáme komunizmus, ale zúri tu kapitalizmus, ktorý treba neustále kŕmiť vysokými a stále vyššími daňami!
Čo je také zlé na zdaňovaní prenesených údajov?! Veď aj poskytovatelia pripojenia na internet vám pripojenie spravidla účtujú podľa prenesených údajov – niekde natvrdo, inde mäkšie, ale či máte "neobmedzený internet" so 120 GB, alebo 240 GB, alebo 300 GB + FUP, stále je v podstate údajovo obmedzený.
Nakupujú a predávajú sa tu tzv. "objemy" údajov. Podobne ako napríklad čapované nápoje v krčme. Prečo by teda nemohli byť aj podobne zdaňované?!
|
|
Re: aj dalej ho budete hajit?
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 0:41
Ďalej: zdaňovanie tu prenesených údajov je len odpoveď na to, že zisky si veľkokapitalisti môžu zdaňovať v kadejakých daňových rajoch.
Skrátka: zdaňuje sa tu prevádzka, zisková činnosť. Z daní sa totiž udržiava celá spoločnosť, ktorá vytvára celé to prostredie potrebné na ich podnikanie. Prečo by to mal zhrabnúť nejaký daňový raj, v ktorom má kapitalistický príživník len schránku?!
|
|
ociyFFwzGMRiOeTUtZy
Od: sally
|
Pridané:
5.1.2015 10:02
xQPs04 http://www.QS3PE5ZGdxC9IoVKTAPT2DBYpPkMKqfz.com
|
|
uplny hlupak?
Od: doubleg
|
Pridané:
23.10.2014 11:29
youtube - koniec, radia - koniec, televizia - koniec, prenos subor - koniec, cloudy - koniec, online navigacie, google maps, prenos fotografii, update pocitacov cez net.... ako ten chlapec ani nevie narabat s pocitacom, nie este s internetom!!!!!
|
|
Re: uplny hlupak?
Od: ejha
|
Pridané:
23.10.2014 11:44
Je to reprezentativna vzorka naroda. To, co sme v hlbke duse vedeli, sa teraz naplno ukazalo. Ja sa len bojim, ci aj tu odvekov nevolime rovnako nasu "vzorku naroda".
|
|
Re: uplny hlupak?
Od: Maranello
|
Pridané:
23.10.2014 12:38
Do politiky a prakticky na všetky lukratívne vedúce funkcie sa hrnie iba takáto "vzorka národa", takže možnosť výberu je iba medzi jedným "údom" a "druhým". Samozrejme občas sa medzi nimi objaví aj nejaký "orgán" ženského rodu.
|
|
svetova mapa karov
Od: ejha
|
Pridané:
23.10.2014 11:42
Raz som videl celosvetovu mapu s vyobrazenim velkosti penisov a madari podla nej mali najvacsich kokotov. Skutocne som teraz presvedceny, ze prinajmensom 150 cm :). Odteraz im staci pozriet si fotku ministra, nepotrebuju stahovat P-cko.
|
|
Re: svetova mapa karov
Od: Tysipenis
|
Pridané:
24.10.2014 2:34
Ty pozeras Pcko kvoli penisom?
|
|
Re: svetova mapa karov
Od: ejha
|
Pridané:
27.10.2014 19:02
Madarske asi odteraz zacnem len kvoli nim :D. To bude ako listovat v knihe rekordov...
|
|
Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:02
Ja mam mesacny trafic cca. 6TB (nie Tb).
Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur? Pocitam to dobre?
|
|
Re: Mam mesacny trafic cca. 6TB. Len tak pre info kolko by som paltil? 3940 eur?
Od: Milosko.
|
Pridané:
23.10.2014 13:09
Chyba. Iba 2940 eur ak pocitame GB ako 1000 MB a nie 1024. Ak ako 1024 tak 3010,56 eur.
|
|
Ó dane
Od: Habo
|
Pridané:
23.10.2014 13:07
Čo mi len toto pripomína? Aha, toto: https://www.youtube.com/watch?v=_PHUVEiWU3Y
|
|
Prdimvamnato
Od: Zlatanina
|
Pridané:
23.10.2014 13:33
Ty kokos clovek uz ani nevie co je for a realita. Akoze zdania providera, zakaznika vlastne uz zdanene a zaplatene este raz zdania. Dan z kupy, predaju, tvojho platu, z darovania atd... atd... Potom sa vybuduje cern za
6.4 bilionov USD aby sa studoval velky tresk? Potom sa dozviem ze sa buduje niekolko nasobne vacsi v japonsku ? Tak pockat chudaci madari nemaju co do ust dat ... mne asi nieco unika. Potom never conspiracnym teoriam
|
|
extremna kravina
Od: abs
|
Pridané:
23.10.2014 14:14
vacsina to tu preratava kolko by to vychadzalo mesacne. Ale ako sa take nieco vobec da zdanit? Koho vobec napadla taka prostost? To akoze co stat ma s tym kolko GB dat kade pretecie? To su jeho kable? Operator ma zisk na tom ze prenesie viac GB? Praveze naopak, nie? Je viac v zisku ked prenesie menej GB lebo nemusi platit vacsiu linku, ci? neskutocna kravina...
|
|
fidesz
Od reg.: weiss
|
Pridané:
23.10.2014 14:14
No a teraz si predstavte, ze tito idioti maju ustavnu vacsinu uz druhe volebne obdobie...
|
|
Článok nie je kompletný
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
23.10.2014 14:27
Neuvádza sa v ňom, že sú stanovené max. poplatky pre domácnosti aj pre firmy. Pokiaľ si pamätám, je to 7 a 15 € mesačne...
Ale aj tak je to svinstvo.
|
|
Re: Článok nie je kompletný
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
23.10.2014 15:12
Podľa dostupných informácií pomerne priamych zdrojov to nie je pravdivá informácia, návrh limity zrejme neobsahuje, viac informácií v diskusii. Na druhej strane to k nim smeruje, požadujú ich poslanci.
Zároveň je otázne ako tie limity, ak budú doplnené, ovplyvnia výšku dane pre operátora. Závisí to samozrejme na štruktúre zákazníkov a priemeroch operátora, v každom prípade by pri takýchto limitoch asi neišlo o rádové zmenšenie ako pri prepočte u jednotlivého zákazníka prenášajúceho obrovské objemy.
|
|
Hihihi
Od: katan
|
Pridané:
23.10.2014 14:28
Dan z dane ....
|
|
Re: Hihihi
Od: netload
|
Pridané:
23.10.2014 16:32
A na Slovensku je to inak? Príklad: Dostaneš 100€ v hrubom, takže v čistom povedzme 80€. za 80€ spravíš nákup a z toho daň je 16€ . Dokopy si zo 100€ zaplatil štátu 20€+16€ a to je 36€. Takže výsledne si na dani dal 36% príjmu. Dostaneš zdanené peniaze a kupuješ si za ne tovar z ktorého znova odvedieš daň ==> dvojité zdanenie.
|
|
Re: Hihihi
Od: 82485
|
Pridané:
23.10.2014 16:37
a čo taká spotrebná daň z palív, elektriny, alkoholu, tabaku. Percentá budú ešte horšie.
|
|
Re: Hihihi
Od: liliak
|
Pridané:
23.10.2014 18:39
A este si uvedom, ze naviac sa statu platia odvody, ktore aj tak skoncia v rovnakych vreckach ako dane a este aj zamestnavatel ze nas plati odvody a nie veru malo. Ked dostanes na vyplatu hrubych 100Euro, dalsich priblizne 40 za teba zaplati zamestnavatel, ty zaplatis asi 35 vratane dane a odvodov, takze zo superhrubej mzdy 140 Eur dostanes na ruku 65. A potom nasleduje DPH, spotrebne dane a podobne. To co zaplatis niekto iny bud sam zdani, alebo pouzije na zaplatenie dalej a niekde sa to zase zdani a z-odvoduje. Nakoniec ide o to, aby co najskor vsetko islo statu :) Ci uz cez dan za net, alebo inou pripecenou formou zdanenia, stale ide o to iste, vypalne statu.
|
|
Re: Hihihi
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 0:24
No a čo ste si mysleli, z niečoho tú vojnovú mašinériu Severoatlantickej agresie predsa treba živiť!
Severoatlantická agresia si nenažrane pýta 2 % z HDP. Čiže zo všetkého, čo robíš, z každého nákupu atď., idú 2 % Najväčšej Agresívnej Teroristickej Organizácii.
Čiže: ak platíte 20%-né dane, tak z nich desiatok (1/10) ide do nenažranej papule Severoatlantickej agresie na megalomanské stavby v Bruseli a na obranu Slovenska v Afganistane a podobne. Na veci, ktoré sa v tom lepšom prípade zošrotujú... a v tom horšom zneužijú na opačnom konci sveta.
A to všetko preto, lebo Odzbrojené sily SR sú kleptomansky posadnuté zhrabovaním "spôsobilostí", takže o chvíľu môžete od diabolskej trojice Kiska, Glváč & Lajčák čakať obhajobu ponorkovej flotily "kvôli našim partnerom" zo Severoatlantickej agresie.
|
|
mam navrh
Od: Problem
|
Pridané:
23.10.2014 14:37
Mam navrh, Madarska vlada bude zarabat este viac ak zacne uploaderom posielajucim data do Madarska platit napriklad 10% z dane co naparia Madarovi, ktory to downloaduje.
|
|
Pál ščákyi budeš platiť hhihihihihi
Od: LászlóKomáromMackó
|
Pridané:
23.10.2014 16:36
Magor Palščákyi si môže nachystať peňaženku, veď je podľa neho MAĎARSKÝ europoslanec hihihi
|
|
DSL opäť zveličuje
Od: msx
|
Pridané:
23.10.2014 17:06
Tak veľmi vysoká určite nebude, keďže maximálne sa odvedie daň za 5 GB u bežného zákazníka a cca 15 € pri firemnom zákazníkovi.
|
|
Re: DSL opäť zveličuje
Od: abs
|
Pridané:
23.10.2014 18:58
msx - uz si asi 785. co to tu pise a na niekolkych regovali ci uz priamo DSL alebo ini, ze tie maximalne dane este vobec nie su iste, resp sa v zakone vobec nespominaju. niektori pisali ze sa to tyka VOIP sluzieb atd...
|
|
.....
Od: darthvader
|
Pridané:
23.10.2014 21:29
U nas bude tato dan bez FUP :D
|
|
.....
Od: darthvader
|
Pridané:
23.10.2014 21:36
Ak to zavedu aj u nas tak tu verejne prehlasujem ze budem volit uz len komunistov lebo ani ti by taketo nieco neschvalili.
|
|
.....
Od: asdfghj
|
Pridané:
23.10.2014 21:59
Prečo sa musia títo stalinisticko-bolševickí sociopati stále miešať do toho čomu nerozumejú a na čo ani nestačí ich silno obmedzená mozgová kapacita? Prečo nezostanú pri rozhadzovaní úbohých drobákov pre ich slepých nohsledov a neprestanú hádzať tým, ktorí to všetko platia polená pod nohy?
|
|
.....
Od: asdf2232
|
Pridané:
23.10.2014 23:32
Čo s tým má štát? Prečo do toho pchá paprče?
|
|
Re: .....
Od: cverna
|
Pridané:
23.10.2014 23:40
su v pici, potrebuju prachy...
za chvilku uvalia aj na picu cestnu dan, a prostituky s vacsim provozom, jak ma tunel branisko, sa nedoplatia ;)
|
|
Nad Tatrou sa blyska, hromy divo bijú..
Od: PatriotSlovacisko
|
Pridané:
24.10.2014 0:20
Ty vole, madari stagnuju cele roky a namiesto toho, aby podporili svoj rast tak ho zabiaju. To ich HDP je na ukor ozobracovania vsetkych. Nieco podobne ako aj tuna. Namiesto podpory ludi ich ideme ubijat. Asi to je jedine co vedia, vid minulost.
|
|
RIP..
Od: Lololojdkd
|
Pridané:
24.10.2014 8:17
A v tento smutny den sa navzdy lucime s Cloudom a so Streamom. Navzdy zostanu v nasich srdciach.
|
|
Kde je definicia Internetu?
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
24.10.2014 9:07
co je to internet? Ked sa pripojim k svojim 5 susedom tvorime uz internet? alebo este musime pripojit cez wifi aj niekoho z vedlajsej bytovky? alebo niekoho cez hranice? ked nechame wifi bez hesla (a bude to teda verejna siet), je to uz internet? alebo az ked je tam ten googel?
|
|
jajaj
Od: gringo
|
Pridané:
24.10.2014 10:02
Výborne...ďalší krok spať pre maďarov :)
|
|
Celé zle
Od: Peter Mattovič
|
Pridané:
24.10.2014 10:23
Internet by sa mal platiť paušálne bez ohľadu na prenesené dáta tak ako v každej civilizovanej krajine. Pamätám si na doby kedy som fungoval na 2GB paušále a bolo to otrasné. Stále si kontrolovať spotrebu a báť sa pustiť si nejaké video prípadne stiahnuť nejaký súbor aby som neprešvihol dáta. Ďakujem neprosím. A sedliaci typu "mne v pohode stačia 2GB" sú najlepší. Hlavne potom stále plačú že nemôžu nič pozrieť ani stiahnuť lebo majú už málo dát.
|
|
Len komunizmus je civilizovaný
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 0:47
Potom každá civilizovaná krajina musí byť komunistická.
Mimochodom... v kapitalistických režimoch je to naozaj tak, že prístup na internet je (skoro) zadarmo... len za prenesené údaje sa platí (pravdaže, je to trochu zahmlené vysokým paušálom nazývaným "neobmezený internet", ale to podstatu nemení).
|
|
Cieľ k*****lizmu
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.10.2014 0:57
Mimochodom, cieľom kapitalizmu je presne to – aby si sa bál, aby si musel žiť celý život v strachu a neistote, aby si musel seba a svoju spotrebu neustále úzkostlivo sledovať.
Čím viac sa budeš báť a čím úzkostlivejšie a s väčším strachom budeš sledovať svoju spotrebu (čím väčším strachom a obavami budeš spútaný a zotročený), tým bude kapitalizmus účinnejší (efektívnejší), tým bude účinnejšie fungovať.
|
|
orangutan
Od: trololo
|
Pridané:
24.10.2014 13:01
Jediné čo Maďari s tým svojim orangutanom dokážu bude bankrot. Ale my tiež nie sme so svojim hranatým ľudoopom pozadu, ešte jedno volebné obdobie a posledný nech zhasne.
|
|
stara blaskova
Od: iovcaa
|
Pridané:
24.10.2014 14:02
Ja bych vsechny ty madarske internety zrusila ...:))
|
|
?? omfg..
Od reg.: shapira
|
Pridané:
24.10.2014 20:31
Niekto tu tocil ze priemerne stiahne 6TB?? To je aka hovadina?
Zijem v CR, pripajam sa koli praci cez VPN kde mam active desktop, pracujem cez to, skype hovori, stahujem filmy v BD kvalite.. cize cca 18GB jeden film, plus druhy PC tiez na pracovne veci cez VPN, tiez skype a telefonaty, dennodenne pusteny stream z videom z oblubenej hudobnej stanice v HD kvalite a priemerne som za tento mesiac i ked nie je ukonceny mal celkovy traffic 320GB ( z toho som cca 180GB stahoval cez VPN - zalohy, zipy,tar a podobne veci spolu s prac. fotkami vo vysokom rozliseni )
Takze kolko? 6TB?????!!!
To by som kde kurna daval? mesacne? Mam len 2x4TB NAS a i tak ho mam na 85% free
|