|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laboratorny stol
Od: pamatnik
|
Pridané:
16.5.2014 14:19
Ze co vsetko sa da na takom obycajnom laboratornom stole robit :)
|
|
Re: Laboratorny stol
Od reg.: raketa
|
Pridané:
16.5.2014 14:49
toto sledovanie zo strany NSA je strasne uchylne, hned by som ich zaloval za obtazovanie
|
|
Re: Laboratorny stol
Od: qwerty/z
|
Pridané:
16.5.2014 14:52
nech sa paci
|
|
ďakujeme
Od: ďakujeme
|
Pridané:
16.5.2014 15:29
Je to pravda, lebo fén drží v ruke žena.
Keby to bolo naopak neveril by som tomu.
|
|
Re: ďakujeme
Od: Svetozár pošli kvety
|
Pridané:
16.5.2014 15:39
A preto sú čínske routre také lacné.
|
|
Re: ďakujeme
Od: wakac
|
Pridané:
19.5.2014 6:44
Lebo nemaju ziadnu pridanu hodnotu :)
|
|
Re: ďakujeme
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
19.5.2014 8:26
Nie. Lebo pridanu hodnotu montuju priamo na linke do vsetkych kusov.
|
|
Re: Laboratorny stol
Od: Výsledky meraní
|
Pridané:
16.5.2014 16:24
Neviem preco, ale zrazu som si spomenul na ten nemecky film -
Životy tých druhých/Das Leben der Anderen.
Ked ten chlapik namiesto odpocuvania neskor dostal najnizsiu poziciu a musel otvarat/citat listy.
|
|
Re: Laboratorny stol
Od: každý
|
Pridané:
16.5.2014 18:02
Špióni mali vždy rozhodujúci vplyv na dejiny.
Stasi v NDR márnila čas na šikanovanie vlastných občanov
a preto NDR prehralo 1.studenú vojnu.
|
|
Re: Laboratorny stol
Od: agent 653
|
Pridané:
17.5.2014 11:39
Práve som pustil špióna
|
|
Re: Laboratorny stol
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
19.5.2014 15:43
a ja že ja...?
|
|
Articles like these
Od: Stanislaw
|
Pridané:
4.7.2014 18:10
Articles like these put the consumer in the driver seat-very imtratonp.
|
|
dokaz?
Od: peter324
|
Pridané:
16.5.2014 14:27
toto ma byt dokaz? fotka cisco skatule a 3 ludi? to je ako mimozemstan v novom case :-)
|
|
Re: dokaz?
Od: etfor
|
Pridané:
16.5.2014 14:29
este tam je aj stvrty :D
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 14:37
V skutocnosti ich tam je minimalne 5. Styria na fotke, piaty fotograf.
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 14:53
co ked je fotak na stojane a bolo to fotene samospustou? takze minimalne 4.
|
|
Re: dokaz?
Od: lolo21
|
Pridané:
16.5.2014 16:15
ak by dali dlhú expozíciu a blesky, mohol by to všetko zvládnuť 1 človek
|
|
Re: dokaz?
Od: Seems legit.
|
Pridané:
16.5.2014 19:41
A ten sa popri pozovani pred fotakom prezlecie za vsetky 4 postavy na tej fotografii? Seems legit.
|
|
Re: dokaz?
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
16.5.2014 14:56
mohli si nastavit casovac na fotaku :)
|
|
Re: dokaz?
Od: party
|
Pridané:
16.5.2014 14:29
seems legit
|
|
Re: dokaz?
Od: 23423
|
Pridané:
16.5.2014 14:34
aspon podozrive to je, ked sa pozres ako to otvaraju
|
|
Re: dokaz?
Od: sheriff
|
Pridané:
16.5.2014 17:34
vyzera to ze to tak divne otvaraju lebo baba to nahrieva fenom aby odlepili "seal"
|
|
Re: dokaz?
Od: hrrr
|
Pridané:
16.5.2014 15:23
Plny suhlas, toto by hadam nepresvedcilo ani podplateneho okresneho sudcu...
Tiez ten popis je totalne vagny. Nebudem tvrdit, ze NSA nieco take naozaj nerobi, ale na to kolko sa o tom rozprava tak este nikto nepredlozil relevantny dokaz.
Osobne si myslim, ze nieco taketo sa sice deje, ale v daleko mensom meritku nez sa to prezentuje, inac by uz niekto ten backdoor urcite nasiel. Skratka, to ze tajne sluzby narusuju sukromie je fakt, ale to vedelo kazde 4rocne dieta uz aj pred Snowdenom. A rozpravke o tom, ze monitoruju prakticky cely internet neuverim, pokial to niekto nepodlozi niecim viac nez hentakymi traparnami.
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 18:29
Prave preto, ze si to nemyslis, ze sa to robi vo velkom je dobre krytie. Cim vo vecsom sa to deje, tym menej podozrive to je v konecnom dosledku. Tym netvrdim, ze obrazky su nejake dokazy.
|
|
Re: dokaz?
Od: xvzf
|
Pridané:
16.5.2014 21:15
POZOR POZOR! Fotka zachytavajuca montovanie zadnych dvierok do nabytku Ikea: http://i.imgur.com/YmD8S0d.jpg
|
|
Re: dokaz?
Od: hmm.
|
Pridané:
16.5.2014 21:32
Uz som cakal daky zaber ako vystrihnuty z filmu Shining v ktorom Jack Nicholson sekerou rozmlatil dvere a so sialenym vyrazom tvare zakrical "Here is Johnny!", parodiu len v podani nejakych unudenych robotnikov z domacej sceny ktori zrovna nemaju do coho "pichnut", tak nic no... :/
|
|
Re: dokaz?
Od: sparta999
|
Pridané:
17.5.2014 11:08
vyborna fotka, presne ironicky vystihujuca aktualny smiesny humbuch okolo Snowdena a celeho odpocuvania a sledovania a pod. ludkovia tu na dsl sa buria, lebo ze oni chcu mat svoje sukromie. ludia nemaju svoje sukromie (a sukromim nemyslim to, ze by si clovek nemal kde vyhonit) odvtedy, co sa zaviedol rozhodovaci system vetsiny, no a tento system sa zaviedol preto, lebo clovek je len zaprdene mentalne narusene zviera (lebo normalne zviera nie je schopne takych kokotin, ake robia ludia) a verte alebo neverte, ak by neexistoval trest za ublizenie na zdravy, pripadne za vrazdu, tak by tu uz vetsina z vas ani nebola :=) tolko k vasemu sukromiu a slobode - nic z toho uz par rokov neexistuje, uvedomte sa prosim a jebnite sa z toho matrixu spat do realneho sveta
|
|
Re: dokaz?
Od: Svet internetu
|
Pridané:
17.5.2014 19:27
Jo, konecne niekto uvedomely s prehladom, palec hore kamo.
|
|
Re: dokaz?
Od: xyz.
|
Pridané:
19.5.2014 1:17
Ty si asi zil dlho v tom matrixe ked humbuk okolo Snowdena povazujes za smiesny a to ze nemas sukromie povazujes za samozrejme a akceptujes to.
|
|
Re: dokaz?
Od: sparta999
|
Pridané:
17.5.2014 11:16
zdroje na planete Zem sa minaju, pocet ludi narasta, co vam z toho vyplyva ? ako deti v skolke ste uz urcite zazili situaciu, ked pani ucitelka doniesla 5 cukrikov, ale vas tam bolo sest, co sa stalo ? setci vieme. sukromie a slobody by vas mali trapit najmenej, realne tu hrozi vojna o zdroje (pitna voda, poda, ropa, zemny plyn a pod.) a toto ziskavanie informacii je len priprava na nieco vetsie, uz chapete ? inak napisane, vase sukromie je kazdemu u prdele. financny system sa v blizkej buducnosti zruti a jedine co bude mat hodnotu, budu tovary a sluzby, ale este predtym si agresor ujebe vetsinu potrebneho aby mal vyhodu a potom uz bude neskoro na spamatanie sa
|
|
Re: dokaz?
Od: Vytierač
|
Pridané:
17.5.2014 15:07
Co mu davate minuska? Vsak ma pravdu. Napriklad v Las Vegas odhaduju specialisti tusim do 7 rokov ze bude bez vody, len kvoli plytvaniu, rozmachu debilkov. Americania su neuveritelne jebnuty, rozmaznany narod. Urady vyzyvaju na setrenie...
|
|
Re: dokaz?
Od: lol.
|
Pridané:
17.5.2014 16:35
Veru veru je to narod debilov, staci sa len pozriet co robia ti na tej fotke v clanku. :D
|
|
Re: dokaz?
Od: Vytierač
|
Pridané:
17.5.2014 19:31
Skupinka ludi z NSA versus cely narod...
To su nepriestrelne fakty...
Tu na Slovensku miliony ludi kozy pasu...
|
|
Re: dokaz?
Od: lol.
|
Pridané:
18.5.2014 14:12
Ty musis mat strasne nudny zivot, ach jaj. :)
|
|
Re: dokaz?
Od reg.: obor1
|
Pridané:
16.5.2014 21:30
To akože v NSA zadržia na pošte, DHL alebo UPS balík, zoberú do konšpiratívnej dielničky, ktorú majú v každom mestečku, teta zapne fén, a Pat a Mat namontujú - resp. prepália EErom rútra Cisco, potom si dajú mastný chleba s cibuľou, krabicu teta potajme zabalí (najlepšie pri vypnutom svetle), vrátia naspäť balík a tvária sa akože nič. Samozrejme sa pri tom ešte vyfotia. Čo sa tu už ľudia zbláznili. To skôr verím na UFO ako na takýto spôsom inštalácie backdoor-u!!!!!!!!
To Vám nevadí, že v podstate každý dobrý správca siete inštaluje update systému rútru a ten prepíše backdoor!
|
|
Re: dokaz?
Od: hmm.
|
Pridané:
16.5.2014 21:35
Tiez ma to napadlo to s tym updatom, na druhu stranu ak ale ide o instalaciu tajneho hardveroveho zariadenia o ktorom sa v prvom rade ani nedozvies ze ho tam vobec mas, to asi neprepises...
|
|
Re: dokaz?
Od reg.: obor1
|
Pridané:
16.5.2014 21:40
a to tajné zariadenie vysiela nejaký signál alebo ?
(do dielničky)
To zrovna je jednoduchšie napichnúť uzol - oficialne alebo neofiálne a majú prístup ku komunikácii. Pri ich spôsobe "drsného" zberu dát a jeho spätného vyhodnocovania je to v podstate jedno.
|
|
Re: dokaz?
Od: nsa
|
Pridané:
16.5.2014 22:18
Samozrejme, dielna je iba na vkladanie zadnych vratok, data vyhodnocuju inde.
Uzol nemusi byt len priamo z podmorskeho kabla, moze to byt aj velky router pouzivany isp na pripojenie klientov. Ked takych odchytia tisicky, zmapuju datovu prevadzku radovo desiatkam tisicov ludi, tych bude nakoniec viac, isp potrebuju objednat, zapojit routerov samozrejme viac do siete aby mohli pripojit väcsi pocet ludi. To je neoficialna cesta. Dalej existuju firmy s ktorymi maju spolupracu priamu, ti im umoznuju pristup k datam ich uzivatelov priamo.
Podla teba je to jedno, no pre nich je to zjavne "citliva" zalezitost ked chcu vyuzit kazdu moznu cestu aby vedeli o kazdom vsetko, neuspokoja sa s odchytavanim globalnej dat. prevadzky, tam im prebehnu behom sekundy terabajty dat a tak im moze nieco uniknut, chcu mat prehlad aj o "mensich" spojoch kde tych dat prechadza za rovnaky cas menej, lahsie to analyzuju, k tomu pridu vhod zadne vratka v routeroch ako su napr. tieto cisco ako je aj na tej fotke.
|
|
Re: dokaz?
Od reg.: obor1
|
Pridané:
16.5.2014 22:58
Neviem, či "božie" vidíme a počujeme všetko je na niečo dobré. Teda pre NSA.
Naša SIS také nerobí a aj tak vie skoro o všetkom, zober si uniknuté prepisy odposluchov, SMS-jek.
Táto téma je už unavujúca, veď už sa budem báť kúpiť chlieb, asi nebol sledovaný, odpočúvaný alebo napojený na NSA alebo SIS. Ale, že nás kamera mestskej polície sleduje na každom kroku, to nám nevadí....
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 23:03
Neviem ako tebe, ale mne nevadi byt sledovany policiou, aspon potom nemozu povedat ze nevideli ze sa stal zlocin a preto nezasiahli ked zas niekto niekoho utlce do bezvedomia alebo nebodaj zabije.
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 23:49
Ked uz napises hentaku kokotinu, tak aspon nie pod tymto nickom, kedze ti je sukromie ukradnute. Ale mne nie.
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2014 2:22
Daj si nick že Ďuro Truľo a máš pokoj. :)
|
|
Re: dokaz?
Od: nhjyt
|
Pridané:
17.5.2014 7:32
Sukromie mas akurat tak doma vo svojom byte, dome, na svojom pozemku.
Vsade inde si na verejnosti.
Ked sa raz verejnost rozhodne, ze verejne miesta budu monitorovane, tak si mozes akurat tak fukat, alebo ist tam, kde to este nezaviedli.
Netvrdim, ze sa mi to paci, alebo ze to schvalujem.
Len pisem, aka je realita.
BTW, to sa mozes zacat stazovat aj na to, ze tvoje data o hovoroch a sms su zo zakona uchovavane.
Tiez je to monitorovanie, len inym sposobom.
Ako proti tomu zakrocis, prestanes pouzivat mobil?
Pochybujem.
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2014 8:59
Datovu komunikaciu uz operatori uchovavat nesmu - vid posledne rozhodnutie EU sudu, ze ide o porusovanie ludskych prav.
|
|
Re: dokaz?
Od: Not sure...
|
Pridané:
17.5.2014 14:00
Neviem ci si len tak zaslepeny alebo hlupy.
Ako by si sa pozeral naopak nato ze sa na ulici stane zlocin, ty si bol svedok ale nakoniec obvinia teba kvoli nedostatku dokazov ktore by potvrdili tvoju verziu, asi by si bol rad keby sa niekde objavi nejaky zaznam z kamery ktory by dokazal ze vinnikom bol niekto iny, vsak?
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2014 18:02
Neviem ci si tak zaslepeny alebo hlupy prave ty. Ani priemyselne kamery u nas nepomohli k vysetreniu nijakeho zlocinu - kolkokrat ukradli auto - zachytila to kamera a hovno z toho.
Chlapik mal telefon v aute - sam upozornil zelenych, ze tam je telefon a co? no nic, sral to cele pes. Mal znameho u operatora, tak mu ho vystopoval - nasiel svoje auto sam, upozornil zelenych. Neboli schopni ani podozriveho zadrzat, nikto za to nesedi. Neviem ci si len idiot, alebo sa tvaris, ze toto sledovanie aj realne niekomu pomaha.
Na cerpackach maju vecne problemy s tym, ze im niekto zdrhne bez zaplatenia - na kazdej je tych kamier niekolko a napriek tomu je to k hovnu.
Pozeras moc americkych filmov, pokial ti nedokazu opak, si nevinny - a mimochodom, aj keby sa udiala situacia, ktoru si uviedol, tak kamerovy zaznam ak nie je z certifikovanej policajnej kamery, nemoze byt pouzity u sudu ako dokaz. Takze by ti to nakoniec bolo zase k comu? No k hovnu.
|
|
Re: dokaz?
Od: Not sure...
|
Pridané:
17.5.2014 18:23
Splietas viacero diametralne odlisnych zalezitosti. Hovorilo sa o kamerach pouzivanych policiou, pripadne straznou sluzbou za ucelom zachovania bezpecnosti na verejnom priestranstve a nie o nejakych sukromnych kamerach ktore patria bohvie komu a sleduju vsetko a kazdeho z bohvie akeho dovodu co samozrejme moze byt a zrejme aj je protipravne a v tom smere by som suhlasil ze pokial ide o sukromie, taketo sukromne kamery by vadili aj mne, ale ako som povedal, rec bola o niecom uplne inom tak si to neplet, aj ked nepochybujem ze teraz vytiahnes zase milion argumentov preco TEBE nevyhovuje kamerove sledovanie policiou, kludne do toho, kazdy ma pravo vyjadrit svoj nazor, mozno ty osobne kvoli vlastnej bezpecnosti a ochrane sukromia pred zurivymi kamerami ani nechodis do obchodnych centier kde je sledovanie kamerami samozrejmostou, ale nie kazdy to vidi tak ako ty... :)
|
|
Re: dokaz?
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2014 18:39
Reagoval si na datovu komunikaciu nejakym kecom o kamerach a za pouzitia pseudoargumentu ako by som hovoril inak "keby". Povedal som ti o kamerach, povedal som ti o operatoroch, povedal som ti realitu v praxi. Ty si aj tak melies svoje. Takze nabuduce sa bud vyjadri k veci a neodbacaj inym smerom, lebo ked ti odpoviem komplexne ohanas sa nejakou konkretnou vecou, ktoru si vytiahnes lebo iba k tomu mas co povedat.
Nemam problem s policjanym sledovanim - mam problem s "preventivnym" sledovanim, ktore sa tvari ako "bezpecnost" a lepsie "dokazovani", pritom to je to posledne k comu to sluzi.
|
|
Re: dokaz?
Od: Not sure...
|
Pridané:
17.5.2014 23:47
Miesat hrusky s jablkami podla mna nie je to iste ako odpovedat komplexne ale nevadi. Mozno som odpisal na tvoj prispevok o datovej komunikacii, ale diskusia predsa nezacala tvojim prispevkom k datovej komunikacii ale trosku vyssie, okrem ineho aj o kamerach a sledovani policiou cez kamery na verejnom priestranstve co ta zjavne rozrusilo az tak ze jednoducho utocis, jedine co som povedal je ze kazdy ma na kamery a sledovanie policiou na verejnom priestranstve vlastny nazor, väcsinou si ale ludia povedia svoj nazor par vetami a nerozburia divoku diskusiu tak agresivne a so snahou potlacit nazory inych ako ty, zda sa ze kamery a sledovanie su pre teba citliva tema ale ako sme si uz precitali vyssie, citliva tema je pre teba zjavne aj to co kto vyplna do kolonky "Meno" pri pisani prispevku kde ako neregistrovany uzivatel ma clovek pravo vyplnit co len chce, takze pokial ide o absurdnost nazorov, myslim ze kazdy so zdravym rozumom si na tie tvoje uz urobil vlastny nazor...
|
|
Re: dokaz?
Od: beata dubasova
|
Pridané:
18.5.2014 0:09
ste dvaja keketi
|
|
Re: dokaz?
Od: xyz.
|
Pridané:
18.5.2014 14:17
Zato ty niesi kokot Beatka a dokonca ho ani nemas, ale chodi tu jeden s nickom ze "Dávač dnuka" tak si pockaj, mozno ti to pride pomoct napravit. :)
|
|
hmmmm.
Od: hmm.
|
Pridané:
16.5.2014 14:33
Zaujimalo by ma ci ti dotycni na tej fotografii vlastne vedia co robia a robia to teda dobrovolne alebo sa im klame tak ako vlada USA klamala a stale klame celemu svetu ze nas nespehuje, alebo to robia z donutenia. Zaujima ma to preto lebo vyzeraju ako obycajni ludia, ako vy alebo ja, proste ako niekto kto ma rodinu, bezny zivot, rano vstane, nachysta sa, ide do prace tam si to cely den odmaka, ide zase domov k rodine a tak stale dokolecka. Co napriklad ta pani na tej fotke? Vie o tom coho je sucastou? Ze vlastne aj vdaka nej su nevinni ludia po celom svete obetami celosvetoveho spehovania? A ak to ta pani vie, ako s tym dokaze v klude zit a zaspavat?
|
|
Re: hmmmm.
Od: gfsdfadfasdfsadf
|
Pridané:
16.5.2014 14:39
no podla mna su to bezne ovce naucene na jeden ukol - flash firmwaru. Povedia im, ze su vystupni kontrolori a ze baliky, kt. rozbaluju maju chybny firmware, ale ze sa to zistilo az po odoslani zasielky kurierskou sluzbou.
|
|
Re: hmmmm.
Od: fasdfds
|
Pridané:
16.5.2014 14:41
samozrejme kandidat na takuto pracovnu poziciu musi mat nulove znalosti z vypoctovej techniky.
|
|
Re: hmmmm.
Od: Cisco router
|
Pridané:
16.5.2014 15:46
Potom by sa netrapili s tym, aby ten balik nevyzeral ako keby ho niekto uz otvaral.
Lebo drviva vacsina vyrobcov si na svoje krabice dava "kontrolnu" pasku - aby si vedel, ze ju nikto neotvaral.
|
|
Re: hmmmm.
Od: Otvoreny Cisco router
|
Pridané:
16.5.2014 16:01
Presne toto.
Kedysi davno (mozno este pred vstupom do unie), som si objednaval hudobne CD /napr. z USA/, a na niektorych balikoch bolo videiet, ze ich na poste otvarali - normalne drzo otvorili, zalepili paskou "Slovenska posta" a napisali, ze "balik dosiel poskodeny". Najlepsie bolo, ked napr. na hudobnych CD zanechali kopec otlackov prstov (proste sa s tym vobec nebabrali).
Vzdy som si predstavoval, ako teta postarka si niekde na poste pusta CD-ka :D
|
|
Re: hmmmm.
Od: dnes má meniny Svetozár
|
Pridané:
16.5.2014 16:12
No, veru "zlate casy" to boli...
Ja som si napr. objednaval knihy z Amazonu.
Cakacia doba - bezne aj 2-3 mesiace. Nakoniec nedojde samotny balik, ale iba oznamenie, ze mas ist niekam do ri.ti zaplatit si obrovske CLO, a AZ potom si obdrzis ten balik (ktore mimochodom boli VZDY uz otvorene)
|
|
Re: hmmmm.
Od: msw
|
Pridané:
16.5.2014 20:59
kedysi dávno ? mne naposledy cca týždeň dozadu. Pravidelne a furt už niekoľko rokov.
|
|
Re: hmmmm.
Od: msw
|
Pridané:
16.5.2014 21:00
a neobťažujú sa ani dávať nálepku balík došiel poškodený :) proste to prelepia hnusnou hnedou páskou a vytlačí sa adresa na nový štítok
|
|
Re: hmmmm.
Od: 433335
|
Pridané:
16.5.2014 16:56
pre istotu uz aj ked objednam nejaky notebook z eshopu (alza) tak dojde v krabici kde sa uz ani neunuvaju davat nejaku lepku
|
|
Re: hmmmm.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
16.5.2014 18:06
Tak neviem. Alza mala odjaziva svoju vlastnu pasku (este je na nej napisane, aby si skontroloval, ci nebola poskodena).
No a notebookoch vacsinou davaju taku pasku-kontrolku, ktoru ked otvaras, trha sa (ako dialnicna nalepka)
|
|
Re: hmmmm.
Od: rehotajko
|
Pridané:
16.5.2014 18:32
No myslim, ze ak ma niekto zdroje a moznosti ovplyvnit chod dodavky, tak dat si vyrobit par originalnych lepiacich pasok a krabic je asi to najmenej co ich trapi.
|
|
Re: hmmmm.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
16.5.2014 18:39
No, ale je tu aj "istota" - osobny odber na mieste ;)
|
|
Re: hmmmm.
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 19:55
Pojdes si do USA zobrat na otocku pocitac aby si predbehol NSA a nemali moznost do pocitaca pred vyvozom do EU namontovat zadne vratka?
|
|
Re: hmmmm.
Od: huhuhuhuhu
|
Pridané:
16.5.2014 16:10
po prečítaní tvojho príspevku, ti musím povedať, že ty určite nie obyčajný človek ako ja... a áno, môžeš to brať ako urážku
|
|
fsdasdfa
Od: erqwefsdafsad
|
Pridané:
16.5.2014 14:34
jebem ja uz nato, v zivote si od tohto vyrobcu nic nekupim.
|
|
Re: fsdasdfa
Od: xtc
|
Pridané:
16.5.2014 15:14
Ja mam nastastie cinsky router, tak sa ma to netyka. :P
|
|
Re: fsdasdfa
Od reg.: saruman
|
Pridané:
16.5.2014 18:46
Tam to je už od výroby :-)
|
|
Pre hmm
Od: Pre hmm
|
Pridané:
16.5.2014 14:38
...peniaze, neboj spi sladko a pokojne ak ma mesacne 20000$
|
|
Vrata
Od: Vrata
|
Pridané:
16.5.2014 14:43
Keby ste vedeli, kde vsade su zadne vratka! Uz nikdy by ste nechytili mobil do ruky a rozkopali ho na 1000 casti.
|
|
Re: Vrata
Od: Vysierač
|
Pridané:
16.5.2014 16:32
Ja sa nebojim. Mam namakany Samsung GT-E1150i, cervena edicia, nema maily, mms, gps, a-gps, prehliadac... len SMS a volania :)
Naviac baterka bezi aj tyzden.
|
|
Re: Vrata
Od: Mirec111
|
Pridané:
16.5.2014 16:43
Remote activated odposluch. Robil som niekedy s Alcatelom - nebol problem napr. u stolovych zapnut odpocuvanie, resp. cokolvek na dialku.
|
|
Re: Vrata
Od: Vysierač
|
Pridané:
16.5.2014 21:03
Remote aktivacia ma nesere, po telefone nikdy nic neriesim a uz vobec nie nelegalne aktivity.
|
|
Re: Vrata
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
16.5.2014 21:20
asi nie odposluch telefonatu, ale co sa deje okolo telefonu
|
|
Re: Vrata
Od: Vysierač
|
Pridané:
16.5.2014 22:08
Toto uz je prehnane. Ti hovorim, ten telefon ma tak 600kb volnej pamate, postaveny je tusim na pnx4850, baterka bezi aj 10 dni a rusenie okolitych spotrebicov t.j. vysielanie mobilu postrehnem len led telefonujem. Ale rozmyslam si na kluce postavit maly VF detektor.
|
|
Re: Vrata
Od: chuj
|
Pridané:
18.5.2014 13:10
presne, mam jeden cisnky telefon co stal 15e na baterku vyddrzi tak mesiac ten urcite ziadne vratka nema, nedokaze do pamete ulozit 2 fotky ale iba jednu potom uz pise ze pamet plna :-D jedine cez sd kartu. To je stroj a dokonca na 2 SIM karty
|
|
Re: Vrata
Od: xvzf
|
Pridané:
16.5.2014 21:17
Presne. Napriklad ja mam na humne tiez zadne vratka.
|
|
re-flash
Od: Alex alex
|
Pridané:
16.5.2014 14:52
hned, ako nam dosli nove routre (takto zabalene funglovky), instalovali sme tam nanovo tu verziu cisco ios, ktoru sme potrebovali.
cize nech tam uz tito mimozemstania davali cokolvek, my sme to premazali.
|
|
Re: re-flash
Od: .......
|
Pridané:
16.5.2014 15:14
genius.jpg
|
|
Re: re-flash
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
16.5.2014 15:21
Jasné, hlavne keď tie backdoory sú HW.
Už vás vidím, fešákov, ako dostanete do ruky CISCO za pár tisíc a so spájkovačkami skúšate, čo asi bude ten backdoor...
|
|
Re: re-flash
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
16.5.2014 16:39
ty si fakt myslis, ze je to obycajny flash? hadam az taki blbi nie su, ved to by robili zbytocne. kludne to mohli zakomponovat do boot-u, ktory sa nezvykne aktualizovat.
|
|
Re: re-flash
Od: no urcite
|
Pridané:
16.5.2014 22:39
co konkretne si premazal,asi len ten flash
|
|
Cisco
Od: th0r
|
Pridané:
16.5.2014 14:54
Cisco Networking Academy v praxi.
|
|
Re: Cisco
Od: lol.
|
Pridané:
16.5.2014 22:59
Takze toto ta naucia v Cisco Networking Academy, hmm...
|
|
Good job mankig it a
Od: Reygon
|
Pridané:
4.7.2014 11:52
Good job mankig it appear easy.
|
|
to je jedno
Od: lumiere
|
Pridané:
16.5.2014 14:55
podla mna je jedno ako to robia podstatne je to, ze to naozaj robia :)
|
|
Re: to je jedno
Od: Samsung copy machines
|
Pridané:
16.5.2014 23:55
Podla mne je jedno ze to robia, podstatne je ako to robia :)
|
|
Rozmazana tvar
Od: Alt
|
Pridané:
16.5.2014 15:20
Mimochodom z toho rozmazania tvare je mozne povodnu tvar zrekonstruovat. Rozmazanie je len matematicka oparacia nad obrazkom, ktoru je mozne invertovat. Bolo to raz aj medializovane, ze takto chytili jedneho pedofila, od ktoreho mali jednu fotku prave s takto upravenou tvarou.
Jediny sposob ako odstravit tvar na fotke je tvrde prepisanie - cize jednofarebny stvorcek/kruh cez tvar, nepomoze ziadna pixelizacia (ako bezne vidavame v tv) ani nic podobne.
Z tejto fotky toho sice vela nebude, ale ak by bola vo vacsom rozliseni ...
|
|
Re: Rozmazana tvar
Od: rdkrdk
|
Pridané:
16.5.2014 15:29
Fuha, ty budes ale znalec. Az nato ze nie kazda matematicka operacia je symetricka. Trivialny priklad: skus vratit naspat usporiadanie prvkov od najmensieho po najvacsi.
|
|
Re: Rozmazana tvar
Od: milan.ko
|
Pridané:
16.5.2014 15:42
Ano, ale algoritmy na rekonstrukciu gausovskeho aj pohyboveho rozmazania uz existuju a su celkom pouzitelne
|
|
Re: Rozmazana tvar
Od: testerovac
|
Pridané:
17.5.2014 10:49
cele zle, to pride CSI NY, nazoomuje na lepiacu pasku, zostri odraz a uz maju ujkov rozmazany face.
|
|
Re: Rozmazana tvar
Od: Kokolik
|
Pridané:
17.5.2014 23:39
Lets enhance :D supni to do youtubu mozno na nieco prijdes
|
|
Taking the ovrewiev,
Od: Joyce
|
Pridané:
5.7.2014 15:23
Taking the ovrewiev, this post is first class
|
|
Re: Rozmazana tvar
Od: Maďarský rapper
|
Pridané:
16.5.2014 21:11
Moc casto divas CSI a mas Horatiov plagat na stene
|
|
sw vs hw
Od: milan.ko
|
Pridané:
16.5.2014 15:37
Podla toho druheho obrazka to vyzera, ako keby charakter exploitu bol softverovy. Co vymazanie flashky a nasledne nahratie IOSu lahko vyriesi.
Na druhej strane, z minulej roboty by som takychto fotiek vedel vygenerovat X, ale kedze sa nevolam Snowden, tak by mi to asi nik neuveril ...
|
|
Re: sw vs hw
Od: hrrr
|
Pridané:
16.5.2014 15:42
Presne to ma napadlo - labak cisco networking academy a nejaka pofiderna ucebna kde niekto rozbaluje krabicu s cisco vybavenim. Ako trapne.
|
|
hwehwehwh
Od: hwehwehwe
|
Pridané:
16.5.2014 15:42
to vie uz kazdy dement ze sa toto robi, ved je to lahke spravit. podstatne je, ze vratka davaju uz vyrobcovia. preto je mi to aj trochu divne co vlastne robia, ked cisco ios ma zadnych vratok plnu rit.
vratka sa davaju aj priamo do sifrovacich algoritmov (vyguglite nsa rsa 10 millions).
ale nakoniec je dobre ,ze to snowden takto davkuje, nech su tie nsa kurvy stale pod palbou..
|
|
dokazy
Od: asfgsgsdg
|
Pridané:
16.5.2014 16:12
to je taky dokaz ako ked mi dopravny policajt ukazuje fotku ze som nezastal na stopke
|
|
Re: dokazy
Od: 4K TV
|
Pridané:
16.5.2014 16:17
O tomto sposobe (odchytavanie zasielok) sa uz hovorilo viackrat.
Nic nove pod slnkom. Len tu su k tomu aj fotky.
|
|
Re: dokazy
Od: old
|
Pridané:
16.5.2014 19:13
na to odfotenie na stopke sa musel použiť dlhý čas, aby bolo jasné, že si nezastavil
|
|
Re: dokazy
Od: animáč
|
Pridané:
17.5.2014 10:17
ešte som nevidel na fotke pohybujúce sa auto
|
|
Wait, I cannot fatho
Od: Tio
|
Pridané:
5.7.2014 11:46
Wait, I cannot fathom it being so strrhgitfoaward.
|
|
dkfajlfjaslk
Od: aha ich
|
Pridané:
16.5.2014 16:45
Ake modifikovanie, to len zamestnanci NSA sa fotia pri vybalovani noveho routra :)
|
|
asfsf
Od: asdas...
|
Pridané:
16.5.2014 17:27
Myslel som si, že to redakcia ukončí vetou:
Aký je rozsah týchto operácií a do koľkých zariadení a akých cieľov NSA zadné vrátka inštalovala a inštaluje ZISŤUJEME
|
|
Re: asfsf
Od: mrx
|
Pridané:
16.5.2014 18:52
Dalsie info tu, tu a tu
|
|
Re: asfsf
Od: ťuk
|
Pridané:
16.5.2014 19:15
skúšam na to ťukať a nič, asi mi vypadla sieť
|
|
Re: asfsf
Od: lol.
|
Pridané:
16.5.2014 21:01
Už ťa odchytilo NSA!
|
|
If I comcmniuated I
Od: Phing
|
Pridané:
5.7.2014 9:02
If I comcmniuated I could thank you enough for this, I'd be lying.
|
|
Re: asfsf
Od: no jo
|
Pridané:
16.5.2014 22:45
ides cez blby router,mne to otvorilo vsetko a este aj zahralo aj ked mam vypnutu zvukovu kartu
|
|
Hmmmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
16.5.2014 19:16
To je dokaz ako ked ma policajti odfotili, ze som nezastsal na stopke.
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: ...
|
Pridané:
16.5.2014 21:04
Hovoris ze boli minimalne dvaja? Ak je to tak, potom je fotka len doplnujuci ilustracny material a inac su to ich dva hlasy proti tvojmu jednemu.
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: Vydierač
|
Pridané:
16.5.2014 21:10
Co ked budeme v aute styria a spolujazdec urobi za jazdy snimku stopky, hoci aj rozmazanu? Nieco zo znacky bude vidno a zvalime to na nekvalitny mobil, zle svetelne podmienky a nizky fotograficky skill
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: lolol.
|
Pridané:
16.5.2014 21:16
O to skor tomu uverim, ved policajti no... :D
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
16.5.2014 22:21
Kukam ze kazdemu uslo to, ze to bol len vtip...
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: lol.
|
Pridané:
16.5.2014 22:49
A najvtipnejsie na tom je to ze aj tebe samotnemu ten vtip akosi usiel. :P
|
|
A cisco si zmenu HW nevsimne???!!!
Od: Jozif3k
|
Pridané:
17.5.2014 11:34
Akoze chcete ma presvedcit o tom, ze ak niekto "nabastli" nejaku HW hlupost do zariadenia, pripadne "flashne" nejaky procak, alebo pamat, tak si CISCO nic nevsimne, ked otvori to zariadenie ked ho poslu na servis? What the fu??
|
|
Re: A cisco si zmenu HW nevsimne???!!!
Od: hmm.
|
Pridané:
17.5.2014 14:04
Dobra otazka, ktovie ako to je.
|
|
Re: A cisco si zmenu HW nevsimne???!!!
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2014 15:03
Keby som uvazoval paranoidne, odchytavanie moze byt obojsmerne. Okrem toho na servis to asi neposielas spat do USA a aj konkretny nahradny diel uz moze z USA prist takto upraveny a teda vyzera "rovnako".
|
|
Re: A cisco si zmenu HW nevsimne???!!!
Od: Kancel.
|
Pridané:
17.5.2014 17:10
Aký náhradný diel? Aký náhradný diel je na základovku do PC? Akurát ak baterka. Poistky na základovke sú zapájkované a viac tem neni čo meniť ako náhradný diel, teda vymeniť celú. A to isté je to aj sa takýmito routrami. A myslím si, že u výrobcu je k stiahnutiu originál neupravený firmware.
|
|
Re: A cisco si zmenu HW nevsimne???!!!
Od: Dushino
|
Pridané:
17.5.2014 23:05
Este su tam ramky, procak, kondiky, cievky... Backdoory v cpu uz tiez boli medializovane.
|
|
......
Od reg.: peeteer
|
Pridané:
17.5.2014 15:11
Kozliatka, kozliatka, otvorte vrátka.
|
|
Re: ......
Od: Kancel.
|
Pridané:
17.5.2014 17:06
Aj ja to mám radšej zozadu...
:-)
|
|
Re: ......
Od: .H.
|
Pridané:
17.5.2014 18:26
neboli ta potom rit?
|
|
Re: ......
Od: Kancel.
|
Pridané:
17.5.2014 18:48
S opačným pohlavím.
Ona vpredu, ja vzadu...
Ešte nejaké otázky?
|
|
Re: ......
Od: Jozefín.
|
Pridané:
17.5.2014 19:23
Netrep picoviny. Za tebou stal este tvoj kamos co ta analyzoval.
|
|
Re: ......
Od: hmm.
|
Pridané:
17.5.2014 20:23
Síce ma do toho vôbec nič nie je, ale zaujímalo by ma čiste zo zvedavosti, ako by si mohol vedieť že za ním stál nejaký jeho kamarát ak si pri tom nebol aj ty? :)
|
|
Re: ......
Od: .H.
|
Pridané:
17.5.2014 22:34
on tren strap on cely reziroval. normalne za penaze.
|
|
Re: ......
Od: Aaasss
|
Pridané:
17.5.2014 23:02
Viem porozumiet pisanemu textu, prejavu. Kazde slovo, stylistika, to vsetko nieco vypoveda, staci mat skusenosti a citat.
|
|
Re: ......
Od reg.: viperman
|
Pridané:
18.5.2014 21:08
povedal slovak
|
|
Je to fake
Od: ParaNoik
|
Pridané:
17.5.2014 17:19
Ta fotka je fake. A v podstate mohla byt uroben a pri akejkolvek inej prilezitosti a len sa "hodi" k teme. Pofiderna je aj jej kvalita.
|
|
fake a sledovanie
Od: cicikus
|
Pridané:
18.5.2014 17:17
Fotka je podvrh, lebo v NSA by nikdy nedovolili fotit pracovnikov pri takejto cinnosti. A duplom nie s bleskom!!!
Navyse, vsetky tie paranoidne kecy o tom, ako nas vsetkych NSA sleduje, su uplne bludy. Trochu rozmyslajte, ludia, kolko je pracovnikov NSA a kolko ludi na svete. Ak si myslite, ze by tych zopar tisic dokazalo ustrazit a odsledovat kazdy krok a veskeru komunikaciu niekolkosto milionov ludi, mate problem s jednoduchou matematikou a logikou. Pretoze aj NSA musi svoje zdroje a dotacie vykazovat, ze peniaze a cas pracovnikov boli vynalozene EFEKTIVNE A UZITOCNE s konkretnymi vysledkami, musi to jednoducho mat padny dovod, aby niekoho zacali cielene sledovat. To si vazne myslite, ze investuju tisice az statisice dolarov len preto, aby si precitali prave vasu postu, zalozili si vitazoslavne do sanonu info o tom, na akom porne sa robite alebo o kecoch s kamosmi, aky je ficko keket?
|
|
Re: fake a sledovanie
Od: Lalalili
|
Pridané:
19.5.2014 0:17
Rok za rokom. Krok za krokom.
http://dopice.sk/9t2
http://dopice.sk/9t3
Vzduch sa vznáša, voda tečie, tajní počúvajú.
|
|
Poznamka na okraj
Od: Ritmus for president
|
Pridané:
19.5.2014 8:51
Fotky neboli fotene rovnakym fotoaparatom. Fotka z ludmi: tien blesku je posunuty, fotoaparat mal blesk vlavo hore. Cize to bolo fotene niecim lepsim ako bezny kompakt. Napriek tomu je fotka nekvalitna a akoby amatersky spotvorena.
Druha fotka je fotena pravdepodobne nejakym kompaktom.
Podla mna je to fake.
Cele je to rovnaky mindf*cking ako oficialna eu pravda alebo ruska pravda o ukrajine. Rovnake hovno - rozne reklamne agentury.
|
|
Re: Poznamka na okraj
Od: lal
|
Pridané:
19.5.2014 16:39
plausible deniability.. moze to byt fotka 640x480 z fotosopnutym rohom a moze byt pravdiva alebo to moze byt fake ktory rozlisi len grafik a aj to len ked ju dostane v dobrej kvalite..
|
|
Treba im poslať listovú bombu
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.5.2014 18:19
Jednoducho im treba poslať bombu v zapečatenom balíku od smerovača.
Myslím, že to by tých lotrov malo poriadne rozhádzať, doslova... :-p
|