| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ms-----
Od: quix_
|
Pridané:
5.11.2010 21:25
osobne ms naozaj nemusim ale pre boha ziveho ved to nie je ani predinstalovane, vacsina ludi ani netusi, ze existuje nieco ako volitelne sucasti. ms ma podla mna plne pravo ponuknut svojim pouzivatelom bezpecnejsi system. ked raz clovek nema z nejakeho dovodu AV predpokladam, ze oceni jednoduchy sposob ako si ho doinstalovat. pritom si tiez nemyslim, ze by bol antivir od ms nejak obzvlast otravny a tiez nie je najhorsi.
|
| |
Re: ms-----
Od: dsggrhdhd
|
Pridané:
5.11.2010 22:06
podobne to je s windows firewall a ten najhorsi skutocne je.
nepoznam test kde by sa zucastnil a neskoncil posledny.
|
| |
Re: ms-----
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
5.11.2010 22:14
Keby pri tych testoch skusili zapnut obostrajnu kontrolu, tak by mali aj zmysel.
|
| |
Re: ms-----
Od: _xxx
|
Pridané:
5.11.2010 22:24
firewall v w2k8 a w7 je na velmi slusnej urovni, videl si ho niekedy?
|
| |
Re: ms-----
Od: robur
|
Pridané:
5.11.2010 22:56
nevidel. je to kokot.
|
| |
Re: ms-----
Od: el nino
|
Pridané:
5.11.2010 23:04
ten FW ??... :-)
ten vo W7 je naozaj na slušnej úrovni..ani som sa nenamáhal dať namiesto neho Comodo.../aj preto toto namiesto mňa písal malware.... :-) /
|
| |
Re: ms-----
Od: Cudo
|
Pridané:
6.11.2010 8:51
quix_ - áno, má právo. Chráni si tým nielen svoj produkt, ale aj priblblých užívateľov.
Je to podľa mňa výborný nápad...
|
| |
Re: ms-----
Od: marek1234
|
Pridané:
6.11.2010 9:41
Zbytocne sa hadata. Nik vas nenuti pouzivat MS Antivirus. A ani ja nemusim MS, ale tento antivirak som si nainstaloval a je to to najlepsie, co som mohol kedy mat. Poznam len NOD32, AVG a Symantec a toto chodi najrychlejsie, a ma to dobru detekciu, v testoch sa nachadza velakrat vyssie ako NOD a Symantec.
VRELE DOPORUCUJEM a nech si drista kto chce. Na nove pocitace instalujem len toto a pokial su aj nejake trial 60 dnove Symantec a pod. tak to hned odinstalujem.
Vynikajuci antivir!!!
|
| |
Re: ms-----
Od: Jaro123
|
Pridané:
6.11.2010 12:49
Radšej by ten systém mali urobiť tak, aby nepotreboval antivírus
|
| |
Re: ms-----
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
6.11.2010 13:26
To je podmienené jeho používanosťou.
|
| |
Re: ms-----
Od: viva la fico
|
Pridané:
7.11.2010 2:50
Nie, to je podmienene jeho pouzitelnostou.
|
| |
Re: ms-----
Od: ...........
|
Pridané:
7.11.2010 9:35
na blby komentar nedokazem odpovedat, nemam nato nadanie ..
|
| |
Re: ms-----
Od: randal
|
Pridané:
5.11.2010 22:23
Vacsinou sa mi praktiky MS priecia, ale s tymto suhlasim. Ponukaju zdarma zvysenie zabezpecenia, aj ked ako vtierky:) a urcite mnohi ludia tuto moznost vyuziu. Myslim, ze je to lepsie ako keby mali fungovat na roznych pofidernych crackoch nejakych antivirov. K samotnej kvalite samotneho programu sa vyjadrit nemozem, lebo som essentials nepouzival a urcite ani neplanujem.
|
| |
Re: ms-----
Od: marek1234
|
Pridané:
7.11.2010 11:04
O kvalite som pochybival i ja. Sledujem pravidelne testy a tento antivirak sa umiestnuje na prvych prieckach, velakrat za NODom aj Symantecom. Mozem vrele odporucit. Skeptik som bol zo zaciatku i ja, priznam sa.
|
| |
Re: ms-----
Od: peter777
|
Pridané:
6.11.2010 7:26
v amerike niekomu podas jeho spadnutu tasku a mas na krku zalobu, ze si mu tym vlastne ublizil. Chora amerika.
|
| |
Re: ms-----
Od: tralalaltor
|
Pridané:
7.11.2010 3:13
asi si tam v zivote nebol... je pravda ,ze daky blb sa vzdy najde, ale nemozes hadzat vsetkych americanov do jedneho vreca...
|
| |
Re: ms-----
Od: zarabaj kes!
|
Pridané:
7.11.2010 10:42
ja v tej vete nevidim ani jedinu zmienku o americanoch.
|
| |
Re: ms-----
Od: lolo21
|
Pridané:
7.11.2010 14:34
system kde sa niekto takouto zalobou realne zaobera a kde dokonca zalovatel ma sancu vyhrat je chory. ziadne hadzanie do vreca, ale bohuzial tento system plati pre kazdeho americana rovnako ci chce ci nechce.
|
| |
Re: ms-----
Od: tralalaltorr
|
Pridané:
7.11.2010 19:57
zalezi aj ako ti to vrati... si predstav,ze ti spadne kufrik a dake (nechcem diskriminovat) ciganske decko ti ho vrati tak,ze ho po tebe hodi... alebo ta snim ovali...
tak potom by som chcel vidiet ako by sa ti ten ich sudny system nepacil...
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
5.11.2010 21:34
Tak z tohoto sa EK po... :-)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: edi
|
Pridané:
5.11.2010 21:42
tak to dufam, a dufam ze sa v tych srackach utopia - az im budu praskat hnede bublinky pri nose.
|
| |
Re: aby sa neposrali
Od: jaaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
5.11.2010 22:13
Ek je banda dobre platených darmožráčov a za veľké peniaze sa zapodievajú chobotinami.
Nemám rád Microsoft no ani niesom jeho "nepriateľ" ako mnohí pubertiaci a jednoduchí spoluobčania, no ich antivír je dobrý.
|
| |
so what
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
5.11.2010 21:59
To bude fajn. MSE je dobrá vec, síce tupo húka pri každej medicínke, ale tak inteligent si s tým vie dať rady. Je to celkom schopný AVS, dobre konkuruje Kasperskemu a NODu.
|
| |
Tož si ma pobavil
Od: jáááááááj
|
Pridané:
5.11.2010 22:15
NOD - to je antivír???
Je to paráda na pozeranie za veľké peniaze, ktorá zďaleka nerobí to, čo má...
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
5.11.2010 22:34
Na Node a aktualne SS fungujem uz skoro 10 rokov a som maximalne spokojny. Samozrejme som skusal aj ine AV, ale Esetu som ostal verny. Vyhody: pravidelne a okamzite aktualizacie aj viackrat denne a rezidentna ochrana nezatazuje system tak ako napr. Kaspersky. Nevyhoda: vyssia cena, ale posledne roky maju vzdy nejaku akciu (2-rocna licencia na dva PC a pod.)
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Cage
|
Pridané:
5.11.2010 22:49
dost velke naroky na HW, viem lebo ho pouzivam na NTB v PC mam zase COMODO Internet Security, firewall spickovo prepracovany tam je.. co sa tyka Win Firewall-slaby je, lebo funguje len jednym smerom...
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
5.11.2010 23:10
Asi pred rokom som skusal Kaspersky, ked mi vyprsala licencia na SS a zatazoval viac. Pri SS badam zatazenie a spomalenie len pri kopirovani suborov. Mozno pouzivam SS uz aj zo zvyku, ale nemam cas skusat ostatne a vyberat.
Cenovo na tom vsetky +/- rovnako. Nema niekto skusenost s BitDefenderom?
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Cudo
|
Pridané:
6.11.2010 12:35
Ale SS neni na trhu 10 rokov, pane...
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 12:52
"Na Node a aktualne SS fungujem uz skoro 10 rokov" - Pozornejsie citat, potom komentovat:) ss cise nie, ale Nod tu je mozno aj dlhsie:)
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Cudo
|
Pridané:
6.11.2010 14:15
NOD tu bol ešte pred rokom 1989...
Nemocnica na Okraji Disku...
Boli známe disketové verzie.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od reg.: TOMxEU
|
Pridané:
6.11.2010 12:19
Oba smery musis zapnut vo Windows Firwall, inak skus Sphinx Windows 7 Firewall Control na spravu Windowsu Firewallu, je aj free verzia, lahsi a nenarocnejsi firewall nenajdes. CIS vyuziva Comodo AV, to je asi naslabsi znamy AV. ;)
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: webnick536
|
Pridané:
6.11.2010 22:10
Z neplatenych AV rozhodne nieje najslabsi.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: ...
|
Pridané:
7.11.2010 11:41
"Win Firewall-slaby je, lebo funguje len jednym smerom..." tak toto už dávno neplatí. FW vo Viste dokázal kontrolovať komunikáciu oboma smermi. Problém je, že defaultne je kontrolovaná iba prichádzajúca komunikácia. Ostatok si musíš (bohužiaľ) prácne nadefinovať a zapnúť (ponúka dosť možností čo sa týka nastavenia ale dosť neprehľadne je to robené a pre BFU by som povedal že až nedostupné)
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: mseee
|
Pridané:
5.11.2010 23:02
"pravidelne a okamzite aktualizacie aj viackrat denne"
toto chces povedat ze je vyhoda proti ostatnim? ved to ma aj posrany avast (pouzivam ho)
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
5.11.2010 23:25
Ku*va ved sa nehadam:) Nejde ani tak o pravidelnost aktualizacii ako o to, ze Eset patri medzi firmy s najkratsim reakcnym casom na novozvyknute hrozby. A k tym vyhodam samotnej ochrany som nespomenul heuristiku, slusny FW, mail ochranu, spam filter nevyuzivam, ten riesim na urovni post. servra. Netvrdim, ze je najlepsi, ale vyhovuje.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Mitolo
|
Pridané:
5.11.2010 23:41
Podobne, tiež som verný Avastu, nepreinštalovával som nič už ani neviem od kedy :) ajkeď je fakt, že trávim veľa času v linuxe :)... každopádne MSE určite nebude zlý ani prepadák, viz už len Windows Defender... skvelý soft... ak bude MSE na podobnej úrovni, tak pôjde o kvalitný produkt... a ešte k tomu aj zadarmo a priamo od M$, podľa mňa to bude fajn, držím im palce.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: co to trepes?
|
Pridané:
6.11.2010 9:20
ved antivir stale ide s licenciou na 3 rozlicne pocitace teda zatial som nevidel nieco co by obmedzovalo na menej. norton panda kaspersky zone alarm avg tak zeby nod robil take vynimky? a to volas akcia? skor odrb sa to vola nemyslis?
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 13:07
Ale, ale.. Nejde stale, ale kazda spolocnost ponuka aj moznost zakupit ho na 3 PC za zvyhodnenu cenu. Niektore to kombinuju aj s licenciou na viac rokov, Eset ma aj nejake vernostne zlavy, ktore su skor symbolicke. Ak si prejdes cenniky, tak su vsetky antiviry cenovo +/- na tom rovnako. A ked si pozries Eset na 2PC na 2 roky tak vychadza na 20,-/licencia a myslim ze 20 za av nie je vela.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: zxcvzxvc
|
Pridané:
6.11.2010 13:31
20e za AV ked ho mozem mat zadarmo je dost, takze blud
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: ramdaô
|
Pridané:
6.11.2010 13:39
Aky blud? Tie ktore su zadara su okresane a ponukaju zakladnu AV ochranu, nemaju mail ochranu, firewall, anti-ad/spy/pishing/bot/spam a podobne. Ale suhlasim, na domacom kompe staci free. Ale ak na kompe riesim obchodne veci, i-banking, nakupujem, platim paypayom tak nebudem setrit na antivire, nie?
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: cxvzvczxcv
|
Pridané:
6.11.2010 14:00
naco ti je mail ochrana ked vacsina email hostingov ma na serveri riesenie od nejakej AV spolocnosti?
firewall comodo free
antispy, antiad,phishing,bot - AVAST free naplna
spam riesenie na serveri emailovom, napriklad gmail ma good antispam alebo ries to u svojho providera ze ma na <> antispam na serveri.
ked si myslis ze ti staci zelena ikona TZV. BANKING PROTECTED, alebo FULL SECURE, tak sa velmi mylis.
pokial sa bojis vykradnutiu konta na paypal, staci ti riesenie protiantispy a to splna AVAST free, na nakupovani ti staci ssl a nebud labud ked klikas na referaly, aby si nebol obetou phishingu.
Co sa tyka phisingu ako takeho, ani najsofistikovanejsie riesenia totiz nezablokuju taku sajtu. Ide len o nahlasovanie, cize ked niekto na teba usije budu a sedi zalud pri pocitaci, nepomoze ti ani antivirak sity tebe na mieru. to je len btw.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 14:34
o.k. Principialne s Tebou suhlasim:) Je pravdou, ze mail-hosting urcite vyuziva nejaky AV (pouzivam forpsi), ale aj tak sa stalo, ze nejake maily mi hodilo do infected. Suhlasim so spam riesenim, to mam vypnute aj v AV, aj v outlooku a vyuzivam to vo forpsi, maju tam databazu spamistov a eliminujem maily (viagra, penisenlarge a tieto chujoviny).
Ale jednoducho sa v tomto pripade nezbavim pocitu, ze to co je zadarmo, nie je az take dobre ako to platene (teda konkretne AV riesenie). Semtam je na mojom nb holka a ta moze poodlikavat kadeco. Jednoducho som len opatrny a myslim, ze tych par eciek za av ma nezabije. Ale je pravdou, ze to ani zdaleka nie je uplna ochrana. Pravidelne skenujem este aj trojanremoverom a spyhunterom a obcasne najdu nieco co antivirom preslo.
Je to len moj nazor, nic viac.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: zxcvzxvxzcv
|
Pridané:
6.11.2010 15:06
ten si samozrejme neberiem a som zvedavy co mi teraz na toto napises:
su AV produkty ktore su free a nadstavby su platene.
pritom jadro to iste len maju vypnute urcite funkcie.
Ide vacsinou o sekundarne moduly AV spolocnosti uz nezvyknu samotny scanner a realtime protector okresavat pre free verzie, uz to nie je in a konkurencia predbehuje. Snad sa chapeme.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 15:31
Ved ano, pre AV produkty, ktore su free a platene zaroven to urcite plati, keby okresavali samotny scanner a realtime pri free, isli by proti sebe (myslim, ze v minulosti to riesili menej castejsimi aktualizaciami pre free v porovnani s platenymi).
Ale urcite to neplati pre AV, ktore su vyslovene free (pochybujem, ze cele tymi ludi by hladali vyry bez toho, aby ich niekto zaplatil).
A suhlasim s tym, ze je mozne si "vyskladat" ochranu systemu z viacerych free aplikacii na uroven platenej ochrany.
A vseobecne k AV ochrane. Na bezne domace pouzivanie v principe staci free zaklad a trosku rozumnejsie spravanie. Ale s vyuzivanim net sluzieb, kde realne hrozi riziko zneuzitia a mozes utrpiet nejake straty je spojena narocnejsia ochrana, ktoru si bud zaplatis vo forme platenych aplikacii alebo ak mas na to cas, tak sa o to jednoducho pravidelne staras. Samozrejme ak niekto len surfuje, chodi na fb a pod. tak mu je platene riesenie uplne zbytocne.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: zxcvzxcv
|
Pridané:
7.11.2010 14:16
napriklad interny system spristupneny z vonku, robeni lajikom. momentalne ma nic ine nenapada.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Reiki
|
Pridané:
6.11.2010 1:12
NOD 32 bol z pociatku dobry antivirak, sam som ho pouzival niekolko rokov, ale ked mi do ruk prisla AviraAntivirus, ktoru nemusim nijak crackovat a oblbovat, tak som ho zahodil dakde do kosa a uz som sa po nom ani neobzrel.
Ak mam tieto antiviraky porovnat, tak avira je jednoznacne lepsia, hlavne toho co sa tyka zrania CPU a urovne ochrany.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 1:35
Ta Avira nevyzera zle:) S mail ochranou 20 a s firewallom 40,- co je na urovni SS.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
6.11.2010 10:28
Avira je kaspersky s iným GUi...
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Reiki
|
Pridané:
6.11.2010 12:23
Hlavne, ze je zdarma a ponuka dobru ochranu. Kasperskeho som nikdy nemal tak nemozem porovnat.
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Cuda
|
Pridané:
6.11.2010 12:37
Kasperskeho si legálne nikto nekúpi. Každý si ho radšej stiahne, rozumej ukradne, ale väčšinou aj so zabudovaným trójskam koňom.
No prečo asi?
|
| |
Re: Tož si ma pobavil
Od: Mehmed
|
Pridané:
6.11.2010 14:12
ja pouzivam odjakziva Free Aviru a zatial ziaden problem :-) Ale skusal som aj MSE a vyzeral dost dobre.
|
| |
Anti Vir
Od: VladimirManson
|
Pridané:
6.11.2010 13:37
Ja osobne sice pouzivam Linux, ale tento krok od M$ sa mi celkom paci.
Je fajn ze ponukaju svoj anti-virus za darmo .
|
| |
Príde ďalší „teroristický útok“ na USA?
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
6.11.2010 19:18
http://tinyurl.com/33ahrpw
|
| |
............
Od: retarder
|
Pridané:
6.11.2010 19:45
Mne stačí aj Windows Defender, pečka nesťahujem a ani warez :-)
|
| |
Re: ............
Od: asdad
|
Pridané:
6.11.2010 20:47
netahas pcko ani warez ? .. co potom robis cele dni ? :)
|
| |
Re: ............
Od: randal
|
Pridané:
6.11.2010 21:06
Dobra poznamka:) Ved tieto dve veci zaberaju z tych mimopracovnych najviac casu:)
|
| |
Re: ............
Od: retarder
|
Pridané:
6.11.2010 22:35
tak sa priznávam - iba filmy (normalne) a mp3 :-)
|
| |
hmmmmmmmmm
Od: felix1
|
Pridané:
6.11.2010 23:12
Aj tak Linux, Opera, nVidia, Intel, iPhone a wifi telefón vo veľkom kancli sú najlepšie :)
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: Reiki
|
Pridané:
6.11.2010 23:59
Najlepsie by bolo, keby ta zavreli do malej kockatej miestnosti bez okien, dveri a pripojenia na internet, lebo citat tuto hlasku v kazdom clanku vazne prestava byt vtipne.
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
7.11.2010 6:19
a odinstalovali operu
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: Mehmed
|
Pridané:
7.11.2010 9:43
zijem bez vsetkych 6 spominanych veci a napriek tomu sa citim ako kral :-)
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: randal
|
Pridané:
7.11.2010 13:29
Mas dve holky pri sebe a tretia Ti nosi drinky?
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: janoZlesa
|
Pridané:
7.11.2010 14:18
nie tá tretia mu šrabe vajcia :-)
|
| |
Re: hmmmmmmmmm
Od: abcdefgh
|
Pridané:
7.11.2010 17:19
a tie dve si škrabu vlastne vajcia :-)
|