| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Dovidenia
Od: XPckar
|
Pridané:
23.10.2010 11:35
No čo už, budeš nám Všetkým XP strašne chýbať. Verím, že všetkým nie ale aj tak.
|
| |
Re: Dovidenia
Od: hmmm
|
Pridané:
23.10.2010 13:21
ale nikto nepise ze DOS je mrtvy, pretoze este len pride trhak DOS 3k ;)
|
| |
Re: Dovidenia
Od: to je jedno
|
Pridané:
24.10.2010 23:30
keby radsej vyrobcovia netbookov skoncili predavanie netbookov s predinstalovanymi windowsmi. bo ked si chcem dajaky kupit, tak pomer windows/newindows netbookov je neporovnatelny, a niet z coho vyberat...
|
| |
Konečne
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.10.2010 11:38
Už bolo načase.
|
| |
Re: Konečne
Od: Ja.
|
Pridané:
23.10.2010 18:13
Hlavne aby odišla ie6
|
| |
Re: Konečne
Od: fsdg
|
Pridané:
23.10.2010 20:53
a tiez fabia a octavia, neda sa nato kukat
|
| |
Kua, a ty
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
23.10.2010 21:37
ze s kym bankujes :-o ???
|
| |
Re: Kua, aj ja
Od: fitfirit
|
Pridané:
24.10.2010 12:11
.. s bankarovou zenou !!
|
| |
Re: Konečne
Od: asdad
|
Pridané:
23.10.2010 22:02
tolko minusiek, to seci mate skodovky ? :)
|
| |
Re: Konečne
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
23.10.2010 23:03
najprv je treba sa zbavit smeti, takze najprv renault a dacia
|
| |
Re: Konečne
Od: OndkoDement
|
Pridané:
25.10.2010 7:29
Najprv sa treba zbaviť dementov a mrzákov, vyskočíš si sám alebo ti pomôžeme debilko (Cocot 99 dobrý nick) ?
|
| |
Re: Konečne
Od: Nesúhlas
|
Pridané:
24.10.2010 9:08
Absolútne nesúhlasím, tak v živote by som si nekupoval netbook, so sedmičkou. Ani nechcem vidieť, ako to pôjde s tou starter verziou, keď už samotné XP home išla ako múka... Atomy sú dobré tak akurát na ........ nič !
|
| |
Re: Konečne
Od: Tester2
|
Pridané:
25.10.2010 9:02
Atomy su v pohode len na tom musis prevadzkovat spravny system a nie taky co ti vytazi HW na maximum uz len z dovodu, ze bezi a na aplikacie uz nezostane nic. Ja mam jeden z prvych Acer Aspire One co daval ku kosackam Mountfield a ja som ho na inzerat kupil za 160 EUR. Som s nim velmi spokojny lebo Ubuntu s grafickym prostredim OpenBox na nom bezi krasne. Nemam problemy ani s SSD diskom a necitim ziadne spomalene reakcie ako pri Win XP co na tom bol povodne. Na rychle browsovanie tam mam image OS xPUD, ktory mi nabootuje za par sekund a vypne sa prakticky okamzite.
|
| |
Re: Konečne
Od: Reseter2
|
Pridané:
26.10.2010 7:31
Atomy sú najhoršie procesory aké kedy Intel vyrobil, vyhovárať sa na software naozaj nie je na mieste. Všetky cpu fungujú v pohode len jedna trápna platforma nie. To že si hlupák a musíš tam teraz pchať linux a kadejako to obchádzať len aby ťa netrafil šľak z tej rýchlosti je bohužiaľ tvoj problém.
|
| |
Re: Konečne
Od: Reseter2
|
Pridané:
26.10.2010 7:31
Atomy sú najhoršie procesory aké kedy Intel vyrobil, vyhovárať sa na software naozaj nie je na mieste. Všetky cpu fungujú v pohode len jedna trápna platforma nie. To že si hlupák a musíš tam teraz pchať linux a kadejako to obchádzať len aby ťa netrafil šľak z tej rýchlosti je bohužiaľ tvoj problém.
|
| |
Re: Konečne
Od: X-Men
|
Pridané:
26.10.2010 18:10
Nevies o com meles chlapce, mam acer s atom z520, win7 a fici svizne, pouzivam BT mys a wifi a nevidim ziadny rozdiel pri standardnej praci v porovnani s druhym NB, ktory ma 2jadrovy 2,7 procak. Dokonca mi ficia youtube videa v HD (GMA500 podporuje HW akceleraciu). Samozrejme necakam od netbooku strih videa, renderovanie..
|
| |
Shitdows 7
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
23.10.2010 11:54
Sedmičky sú už skoro v stave nahradiť XPčka, takže to nebude až taká katastrofa...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: ....
|
Pridané:
23.10.2010 12:47
7 áno, ale nie 7 Starter...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Cudo
|
Pridané:
23.10.2010 13:09
Aj W7 Ultimate stojí za prd. Celkom vážne...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: rts
|
Pridané:
23.10.2010 13:21
S tymto nesuhlasim. W7 je od uvedenia dobry system. Sice sa musime trochu preucit, lebo niektore veci su inak a inde, ale ani M$ nie je povinny mat to iste po roky.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Cudo
|
Pridané:
23.10.2010 16:09
Vôbec. Niektoré veci voči XP či Viste Ultimate vôbec nemá!!!
Je rovnako nemotorný a nedobrý ako Vista.
A všakovaké programy, napr.Total Commander, sa tam nejak divne správajú. To že má nejaké výhody na nový hardvér, no to je toho, ale nejak nevidím optroti XPčku žiaden prínos. V rýchlosti určite nie, v spoľahlivosti nie, reštartovať treba, komplikovvané nastavenie, hľadanie vecí... a tak kde je lepší??? Správa užívateľov je na horšej úrovni.
Tak čo tu kto chválite W7?
|
| |
Re: Shitdows 7
Od reg.: fakju
|
Pridané:
23.10.2010 16:21
:D si bol na WIN7 tak 5 minút, a to aj ten jeden program čo si tam spustil, TC, ti nešiel lebo si mal dajakú prastarú verziu že.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Cudo
|
Pridané:
23.10.2010 16:23
Mám ho legálne doma, desiatky OEM XP, Vista, W7 a pod. v práci a mimochodom, robím správcu PC 17 rokov...
TC je 7.55...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: zeratul
|
Pridané:
23.10.2010 17:37
to je ten problem, ze ho mas legalny. Akoze som zastanca legalneho softu, ale posledny legalny Windows, ktory fungoval bolo XP. Potom som si dal Vistu, dokonca 2 pre istotu, kebyze jedna zacne blbnut, skoncilo to tak, ze som presiel na Ubuntu, lebo blbli obe :D, tak som nahodil crack verziu s prveho fora a vuala, sicko idze. Win 7 detto. Dal som legalnu Pro verziu, pri kopirovani na externe zariadenia som nemohol pohnut mysou a tuknut do klavesnice, lebo komp zamrzol a zhruba kazde 3 dni som mal BSOD, lebo dajaky systemovy proces spadol, som to preinstalil ale opat to iste, stiahol som crack Ultimate a odvtedy, ziadny problem (na treti krat funguje aj legalna Pro verzia, ale trpnem, kedy sa nieco poserie :D).
mam legalne Visual Studio aj MSE :), tak nie je ziadny problem, ale win jedine crack :)
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: blizzboz
|
Pridané:
23.10.2010 18:48
poserie? chalanai naučte sa po slovensky... hovorí sa "posere"... "poserie" sa hovorí možno na ukrajine alebo vo kazachstane alebo v mongolsku, nie na slovesnku!
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: fafd
|
Pridané:
23.10.2010 19:21
ved to prave povedal, tak jak to ze sa tak nehovori? :D
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: ghvzzghd
|
Pridané:
23.10.2010 20:14
freecommander ftw
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: jjjjjjjjjjjjjjj
|
Pridané:
23.10.2010 20:47
robis spravcu pc 17 rokov?? mozno tak svojho.... :D :D jaaaaaaj
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: matw
|
Pridané:
23.10.2010 16:55
Restartovat treba viacero systemov. Restart je potrebny, vychadza to z architektury systemu. Vela veci je komplikovanych, na to su spravcovia, aby to ovladali :P BFU staci par zakladnych veci, ktore zistia akonahle sa trochu preklikaju v systeme. Sprava uzivatelov je uuuplne rovnaka ako v XP (ak pouzivas mmc). To si takto nadaval aj vtedy, ked nasadzovali XP? To, ze v sedmicke nenajdes potrebne veci aj so zatvorenymi ocami ako v xp este neznamena, ze sedmicka je zla. Prechod na novu verziu byva vzdy tazky.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Cudo
|
Pridané:
23.10.2010 18:21
Na XPčka som nejak nemal dôvod nadávať. Prešlo sa na ne defakto z Win95/98 a z bezdiskových PC. A správa užívateľov je rozhodne horšia ako u XP.
A ešte niečo:
Nikdy nikde nemám problém s modrou obrazovkou a ani s chybymi. O tom tu reč naozaj nebola...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: matw
|
Pridané:
24.10.2010 14:21
Neverim, ze si nenadaval na xp. Ked to porovnam (HW naroky na tu dobu mali tiez dost velke), tak prechod z win95/98 bol tak isto tazky ako xp na novsiu verziu win (vista/7). V com je tazsia sprava uzivatelov? Ved v mmc je to uplne to iste: natukas meno, heslo, zaradis do skupiny/skupin a je vystarano (u lokalnych). How easy :)
PS: Ja som urcite o BSOD, prip. inych chybach nepisal.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Cudo
|
Pridané:
24.10.2010 21:29
Nie, nenadával. Bolo to príjemné prekvapenie...
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: _xxx
|
Pridané:
23.10.2010 18:30
total commander je hlavne zle napisany hnoj v delphi, necudujem sa ze musi typek furt upravovat kod ked vydaju novu verziu windows.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.10.2010 22:56
Hm, a nie je potom chyba vo Windowse, v jeho spätnej nekompatibilite, nestabilnom a nedostatočne dokumentovanom API?
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: X-Men
|
Pridané:
26.10.2010 18:13
Ako tak citam Tvoj prispevok je jasne za problem sedi za Tvojim kompikom:-) Ak Ti robia problem nastavenia W7 tak ako by si si poradil s nejakou distribuciou linuxu. Pre Teba chlapce bude najlepsi blbuvzdorny iPhone:-)
|
| |
Re: Shitdows 7
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
23.10.2010 13:31
Pre koho ako. Ja osobne by som radšej bral 7 Starter ako XP, keďže XP sú starý, technologicky zastaralý systém, bezpečnostne na veľmi nízkej úrovni.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Milan.Po
|
Pridané:
23.10.2010 13:40
Čo sa týka bezpečnosti, tak hlavný bezpečnostný uzol sa nachádza vždy medzi klávesnicou a stoličkou a čo sa týka zastaralosti, tak sú to práve XPčka, ktoré paradoxne ponúkajú oveľa viac ako Win 7 Starter
|
| |
Re: Shitdows 7
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
23.10.2010 14:45
Nie, tu o používateľovi hovoriť nemôžeme. Keby som sem do komentáru vložil nejaký odkaz ("lol toto si pozrite"), ktorý by obsahoval škodlivý kód zneužívajúci bezpečnostnú chybu v ľubovoľnom prehliadači (a ani taký rýchlik ako Mozilla neopraví svoj prehliadač skôr, ako sa napíše exploit) alebo hoci flash playeri, 95% ľudí si naňho klikne a tu už musí riešiť problémy operačný systém, keďže samotný prehliadač je prekonaný. Dobre je to vidieť na IE8, ten je na 7 jeden z najbezpečnejších prehliadačov, keďže je skvele prepojený s OS, zatiaľčo na XPčkach s biednou bezpečnosťou cez neho ľahko čohoľvek chytíš.
A na netbooky Starter v pohode stačí. Aj keď tu už je otázka, prečo na také smiešne surfovanie internetom operačný systém kupovať a nepoužiť radšej nejaký neplatený.
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: ubuntu user
|
Pridané:
23.10.2010 17:05
suhlas, ubuntu netbook remix je na to idealny, 7 s boot a vsetko slape rychlo
|
| |
Re: Shitdows 7
Od: Milan.Po
|
Pridané:
23.10.2010 18:01
Samozrejme že je Win 7 na tom s bezpečnosťou lepšie ale žeby na tom boli XPčka úplne biedne sa mi zdá prehnané.Okrem toho si uviedol veľmi špecifický prípad, ktorý možem aj ja obrátiť v tom zmysle, že žiaden systém neopraví svoju bezpečnostnú chybu skôr ako sa napíše exploit, takže tvoj príklad je univerzálny a platí pre všetky systémy všeobecne. XPčka sú dodnes masovo používané, sú veľmi vyladené, stabilné, široká podpora u výrobcov hardwaru a softwaru, skrátka osvedčený rokmi zdokonalovaný systém. Určite by som ho nezavrhoval. Svoje miesto si skrátka nájde a mhohí ho dodnes používajú.No ale hlavne som sa chcel pozastaviť pri téme WinXP vs. Win 7 Starter. Ja osobne by som si 7 Starter na netbook nedal. Kvôli (podľa mňa) absurdným nedostatkom. Napríklad kvoli nemožnosti pripojiť iný monitor či projektor. Príde mi absurdné,že si človek zadováži netbok za účelom mobility a potom nemôže odprezentovať prezentáciu na projektore hoci netbook disponuje obrazovým výstupom.
|
| |
POKRAČOVANIE
Od: Milan.Po
|
Pridané:
23.10.2010 18:01
Win 7 Starter nepodporuje prehrávanie DVD ani z externých a zrejme ani z virtuálnych mechaník. Ani pozadie si zmeniť nemôžeš podľa vlasntého gusta a to mi príde asi najviac absurdné. Neviem ako je to v súčasnej verzii Starteru,ale pôvodne sa nedalo (a možno ešte nedá) spúšťať viac ako tri aplikácie, ďalej podpora vzdialenej plochy či šifrovanie dát na pevnom disku a mnoho iných vecí úplne bežných pre Win XP a to ešte nehovoriac o tom,že XPčka pobežia omnoho svižnejšie vzhľadom na hadrwerové konfigurácie netbookov nech sú aké sú.
|
| |
Re: POKRAČOVANIE
Od: e1,
|
Pridané:
24.10.2010 4:27
Šifrovanie disku a prístup na vzdialenú plochu sú funkcie ktoré bežný BFU na svojom netbooku s pol jadrovým procerosom a s s wifinou od suseda používajú denne, že? :D
|
| |
Re: POKRAČOVANIE
Od: Milan.Po
|
Pridané:
24.10.2010 8:36
tak to šifrovanie nie, ale ten vzdialený prístup áno. U mňa celkom bežné, že pomáham na diaľku tým, ktorý to potrebujú.
Kažpopádne tu ide o princíp
|
| |
Re: POKRAČOVANIE
Od: Cuda
|
Pridané:
24.10.2010 15:24
Pomoc na diaľku je lepšie zakázať.
Prečo by mala byť povolená???
|
| |
Re: POKRAČOVANIE
Od: miro123456789
|
Pridané:
24.10.2010 18:25
to vies ze ju zakazes ak potrebujes pomoc od niekho na dialku.
|
| |
Re: POKRAČOVANIE
Od: 2Martel
|
Pridané:
25.10.2010 6:54
Nepotrebuješ pomoc na diaľku. To stojí za houby. A navyše, nikdy nevieš čo Ti tam kto snorí...
|
| |
Netbooky s Windows XP skončili
Od reg.: Mário Frimmel
|
Pridané:
23.10.2010 11:57
škoda, myslím že xp bola naj verzia spomedzi všetkých op. systémov od Microsoftu...
|
| |
Re: Netbooky s Windows XP skončili
Od: Mohombi
|
Pridané:
23.10.2010 12:09
Dovtedy. ;)
|
| |
Netbooky s Windows XP skončili
Od: sizej
|
Pridané:
23.10.2010 12:11
v roku 2001 urcite
|
| |
Re: Netbooky s Windows XP skončili
Od: jupiii
|
Pridané:
24.10.2010 16:48
Hlavne v prvych 2 rokoch zivota vo WinXP objavili tolko kritickych chyb a vzniklo tolko skodliveho softveru, ze sa vdaka WinXP posunula uroven zneuzivania chyb o 2 generacie dalej.
WinXP (este nez vysiel SP1) boli uz vtedy dost hardverovo narocne. Na procesore Celeron 300MHz a 64MB Ram to bezalo bez tunovania systemu strasne. Po vyjdeni vsetkych SP3 uz XP nebezi svizne na AMD Duron 800 MHz a 256 MB Ram (ale pouzivat sa daju). Vzhadom na to, ze na WinXP sa pracovalo este 6 rokov po ich prvom vyjdeni, tak je to ten najzlepenejsi operacny system na svete, v ktorom sa len opravovali chyby a doplnala funkcnost, ktora uzivatelom chybala (podpora pre novy hw, firewall), ale nevylepsovalo sa jadro systemu ako take.
|
| |
MS naco ??
Od: davidsssss
|
Pridané:
23.10.2010 12:19
naco by mi mala byt nejaka MS windows 7 starter verzia naco nic sa tam neda omg jezi a ked chces lepsie zaplat 65€ zdiraci hnusny radsej ich mali dat bez os a kazdy mudri clovek si tam da radsej LINUX
|
| |
Re: MS naco ??
Od: Bruno2
|
Pridané:
23.10.2010 13:31
Týmto iba nútia ľudí inštalovať si tam niečo iné ako bolo dodané. Tak ako ja. Nainštaloval som si Linux a nemusím nič riešiť.
|
| |
zvlastne obmedzenia
Od reg.: ac.milan
|
Pridané:
23.10.2010 12:46
chapem tie obmedzenia Windows 7 Starter az na par, tu moznost zmenit plochu a prepinat sa medzi prihlasenymi uzivatelmi tam fakt mohli nechat srandisti, neviem co by im to ublizilo. to je take smiesne obmedzenie. ostatne su v pohode, aj tak netbook viac ako 2GB pamate nepotrebuje, dokonca si vystaci s 1GB
|
| |
Re: zvlastne obmedzenia
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
23.10.2010 13:10
skor tam najviac chyba to mobility centrum, nemoznost zmenit si plan napajania atd je velky fail. o pozadi pomlcim, niekomu sa defaultny jediny obrazok paci, ale tiez je to nezmysel.mohli odtial vysekat hafo nezmyslov, a oni zablokuju plochu? wtf
|
| |
Re: zvlastne obmedzenia
Od: DYmo
|
Pridané:
23.10.2010 13:27
Mam W7 Starter a mam Mobility Center....
|
| |
Re: zvlastne obmedzenia
Od: ...
|
Pridané:
23.10.2010 19:57
pozadie ide zmeniť ale nie štandardnou cestou ale napr. špecializovaným programom...
|
| |
Aké sú ceny?
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
23.10.2010 13:31
Za koľko sa dá bežne kúpiť netbook z W7 Starter?
|
| |
Re: Aké sú ceny?
Od: ubuntu user
|
Pridané:
23.10.2010 17:08
od 300 eur
|
| |
pre netbooky Ubuntu
Od: Milan.So
|
Pridané:
23.10.2010 13:35
Nepoužívam síce žiadnu distribúciu Linuxu (proste sila zvyku) ale do netbooku by som jednoznačne nainštaloval Ubuntu Netbook Edition. Window 7 Starter mi príde ako vtip. Samozrejme isté obmedzenia sú pochopiteľné ale aby si človek nemohol zmeniť pozadie alebo pripojiť trebárs monitor? Veď je to trápne !!!
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od: Milan.So
|
Pridané:
23.10.2010 14:32
Pre mínuskárov odporúčam článok http://goo.gl/z6jT a aby sme sa chápali...
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od reg.: XMike
|
Pridané:
23.10.2010 15:23
Keď som ešte mal HP mini 2140 s 2GB RAM, porovnával som rýchlosť ubuntu netbook remix s win7 pro. Je to čudné, lebo taký výsledok som nečakal, ale aplikácie sa spúšťali rýchlejšie na win7. Ubuntu ale naštartovalo skôr.
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od: noo
|
Pridané:
23.10.2010 18:46
nove ubuntu je dost spomalene... treba nieco odlahcenejsie taky arch inux
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
23.10.2010 22:02
Terminál musí stačiť každému!
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
24.10.2010 8:28
No však jasné. Ako textový editor vim, IRC klient irssi, prehliadač napríklad elinks a vo voľnom čase sa môžeš zahrať napríklad ninvaders. A ja idiot som si zbytočne inštaloval X server a Gnome.
|
| |
Re: pre netbooky Ubuntu
Od: eternal_noob
|
Pridané:
24.10.2010 12:06
suhlasim, sice neviem ci ubuntu netbook edition je najlepsia volba, kazdopadne nechapem co tymto microsoft sleduje. este tu zmenu pozadia by som ako tak prezil aj ked je to fakt trapne. no ale aby som si nemohol netbook s malou obrazovkou pripojit na externy monitor, resp. na TV ked si chcem pozriet film je fakt sila.
|
| |
bolo na čase
Od: citroniq84
|
Pridané:
23.10.2010 13:43
bolo na čase xp bol svojho času revolučný a podla mna znamenal prielom od doby 95/98 po dnešnu 7 ale je zbytočne sa viazat na stare systemy windows 7 zazije taký isty ak nie vetsi boom ale aj tak technika a výskum pokračujú a zažijeme ešte nespočet nových systémov dizajnov a funkcií.
|
| |
asgsdgsd
Od: afsdghdfd
|
Pridané:
23.10.2010 15:38
WIN7 starter "neobsahuje Windows Mobility Center pre centrálnu správu nastavení mobilných aspektov OS a netbooku"
jediny dovod preco by som si netbook kupil je to aby mi vydrzal co najdlhsie na baterii a absencia win mobility center k tomu jednoznacne prispieva. aspon opat ukazali ake chore mozgy v MS pracuju
|
| |
Re: asgsdgsd
Od: gfsarrfxgyddadjih
|
Pridané:
23.10.2010 17:12
praveze to maju dobre premyslene, aby si spravil upgrade. Zarobia na tom 2x/viac.
|
| |
Re: asgsdgsd
Od: dsfsf
|
Pridané:
23.10.2010 19:23
ved prave dobre len pre nich, preto maju chore mozgy
|
| |
7 compatibility mode
Od: Ja.
|
Pridané:
23.10.2010 18:15
potreboval som xpčkovský program na 7. Dúfal som, že som len zbytočne negatívne predpojatý voči windowsom, ale windows znova nesklamal. Compatibility mode nie je compatibility model, ale dokurvito mode.
|
| |
windoxs xp
Od: jojo2
|
Pridané:
23.10.2010 22:34
skoda ze xp konci budeme si musiet zviknut na windows 7 lebo windows vista je onicom tak som pocul ake pokial budu fungovat programy tak budem pouzivat win xp a mozno v roku 2020 budeme si musiet zvyknut na win 7 mozno si zviknem na to
|
| |
Re: windoxs xp
Od: OsrataRit
|
Pridané:
25.10.2010 20:58
Ty vole! Precital som si Tvoj prispevok trikrat a nepochopil som reci Tvojho kmena.. Ty sa mas! Co davas?:-)
|
| |
skončili
Od: trigger.*
|
Pridané:
24.10.2010 10:20
pride netbook za win XP a hovori mu: tak to pochop, uz je konec
|
| |
Re: skončili
Od: gurun
|
Pridané:
25.10.2010 12:26
hovado, lol
|
| |
Nech skončí kapitalistický Windows!
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.10.2010 23:15
A nech jeho miesto na malých, prenosných počítačoch nahradí GNU/Linux.
Smrť kapitalizmu!!!
|