
neprihlásený
|
Piatok, 10. júla 2026, dnes má meniny Amália |
|
|
Kill Bill's browser kampaň motivovaná odmenou Google
DSL.sk, 10.11.2005
|
|
Prvú väčšiu iniciatívu využívajúcu Google AdSense Referrals program Kill Bill's browser spustili štyria politickí aktivisti zo štátu Massachusetts v USA.
Cieľom kampane Holmesa Wilsona, Nicka Nassara, Tiffiniya Chenga a Nicholasa Revilla je podporiť prechod užívateľov od browsera Internet Explorer k Firefoxu.
Stránky kampane v typicko žlto-čiernej kombinácii filmu Quentina Tarantina Kill Bill uvádzajú 13 dôvodov, prečo by užívatelia mali vymeniť IE za Firefox. Ide o veľmi svojrázne formulované dôvody, napríklad číslo 7 - "It will make Bill Gates soooooooooo mad.". Za väčšinou ostatných sa ale skrývajú skutočné technické a technologické dôvody výhodnosti tejto zmeny.
Kampaň je motivovaná novým programom spoločnosti Google AdSense Referrals, ktorá každej web stránke zapojenej v jej AdSense programe za každého jej užívateľa, ktorý si cez ňu stiahne Firefox s Google toolbar pluginom, zaplatí 1 dolár.
Štvorica zároveň prevádzkuje projekt Explorer Destroyer, kde ponúka javascript skript, ktorý po vložení do stránky detekuje užívateľov IE a zobrazí im splash screen s možnosťou prechodu a stiahnutia Firefoxu od Google.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.11.2005 14:09
http://www.killbillsbrowser.com/
1,2,3,9,11 su irelevantne s dobre nastaveny IE.
4. a 13. su pravdive, ale co to ma spolocne s IE okrem Microsoftu. :)
5. Je normalne robit stranky kompatibilne na najpouzivanejsie prehliadace.
6. V IE napr CTRL + kolecko mysi hore, ale nezvetsi vsetko, neviem ako Firefox.
7,8,10,12 su nezmysly, takze nema zmysel ich komentovat. :)
Takze jediny dovod pre uzivatela preco prejst na FF je tab browsing a pre dizajnerov CSS. To vsetko je uz v IE 7, ale IE 7 je stale v beta testingu a este veeelmi dlho bude. :(
|
| |
Jojo
Od: Jojo
|
Pridané:
10.11.2005 14:58
zaryty IE pozitiv? :)
no casto je problemom aj to dobre nastavenym IE, tazko mozes totiz ocakavat od beznych uzivatelov IE, ze sa zoberu, a pojdu si prestavit defaultne nastavenia na bezpecne nastavenia alebo ze vobec budu vediet, co je activex
co sa tam explicitne nepise, ale ActiveX je taka chujovina, ze az. bud si isty, ze kazdy priemerny hacker, ktory chce, si najde jeden standardny activex komponent a v nom chybu, cez ktoru prenikne do IE. ale nie je hlupy aby to zverejnil, preto sa verejne vie len o par.
IE ma popup blocker priamo v sebe? v 3 nemas pravdu, v IE je preukazatelne viacej vaznych chyb siroko zneuzitelnych, 11 je trochu blbost, to je fakt, na druhej strane aj trochu pravda, mozem povedat, ze v IT sa vyznam, sam som mal ale par problemom s IE, co som nevedel pohnut
5 suhlasim, na druhej strane na to trpia aj samotni uzivatelia, kedze donedavna spravit stranku pre IE znamenalo spravit ju nevyhovujucu standardom. a to je samozrejme problem
13 mozno ma s MS a tym padom aj s IE ovela viac, ako si myslime
6 neviem, zrak mam dobry, neskusal som este
7, 8, 10 a 12 suhlasim s Tebou
video v 7 je ale neskutocne neskutocne cool. si predstav potom, ako reaguje, ked mu zamestnanci oznamuju, ze odchadzaju do Googlu
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.11.2005 15:22
Ale je fakt, ze IE obsahuje chyby, ktore mohli uz davno opravit. Napr.: http://wifizabreh.net/hihi/
Vyriesil som tak, ze som vypol PNG podporu.
|
| |
tomasb
Od: tomasb
|
Pridané:
10.11.2005 23:39
mne to po restarte napisalo cca toto:
Error caused by ATI Graphics Driver: no specific solution found
Thank you for submitting an error report.
Problem description
An unknown error occurred in ATI Graphics Driver, created by ATI® Technologies, Inc.
Solution
ATI® Technologies, Inc is currently not aware of a specific solution for the problem that you reported. Below is a list of recommendations to take that may help prevent the problem from recurring.
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
10.11.2005 15:32
no tak pani, to video, ako hovori jozo, to nema chybu
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.11.2005 15:19
IE ma popup blocker - jj, ale s vypnutymi JS sa popupy ani otvorit nemozu. Mimochodom IE ma neuveritelne vela moznosti nastavenia, niektore som dokonca zistil len nedavno. :)
Njn, som IE fan - 2 roky bez jedinej infekcie a nepouzivam realtime antispyware.
|
| |
Dusko
Od: Dusko
|
Pridané:
11.11.2005 0:01
to zartujes, ze? browser bez js dnes nie je browser, hoci volakedy bola js smutna epizoda, dnes sa to ubera spravnym smerom a je to prinosne pre webove stranky (vid gmail, google maps)
asi nenavstevujes pckove a ruske stranky :)
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.11.2005 10:25
No ja mam len asi pre 5 stranok povolene JS, inak nepotrebujem. :)
|
| |
bikers.ic.cz
Od: bikers.ic.cz
|
Pridané:
13.11.2005 9:45
moja stranka ziari javascriptom
|
| |
Bill
Od: Bill
|
Pridané:
10.11.2005 16:55
Firefox pouzivam, ale tato "reklama" mi ho len znechutila. Nejaky "ujovia" chcu zarobit prachy, tak robia cirkus. Ani jeden z tych 13 dovodov nieje relevantny k zamene IE za firefox.
|
| |
peter
Od: peter
|
Pridané:
11.11.2005 0:13
v dnesnom svete je bohuzial potrebne robit cirkus aj na presadenie dobrych veci... tak to uz chodi.
takze pokial to pomoze presadit firefox trochu viac, da sa im to odpustit.
|
| |
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
10.11.2005 17:02
theTom sk ja som skusil tu stranku co si napisal. Mam operu a pocitac mi nerestartovalo.
|
| |
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
10.11.2005 17:12
Huste skusil som IE a vazne mi ho restartovalo
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.11.2005 17:20
A restart PC je len malickost, vdaka PNG kodu je mozne ziskat uplnu kontrolu nad PC. :)
|
| |
5 tlacitkova mys
Od: 5 tlacitkova mys
|
Pridané:
10.11.2005 18:45
neviem prečo, ale v ie my nechcu fungovať drivre pre 5tlacitkovu myš a inak to funguje uplne fšade.
proste ie je virus ....
|
| |
tomasb
Od: tomasb
|
Pridané:
10.11.2005 23:33
Uz vidim vsetkych, ako by zacali davat zaloby na MS na protimonopolny urad, keby bol IE 10x lepsi ako je teraz. Ozaj si myslite, ze je problem doprogramovat nejake taby pod IE? Ze je pre MS problem urobit s Paintu photoshop?
(samozrejme, poznamka sa netyka bugov, aj ked podla +-symatecu na FF bolo od zaciatku viac critical chyb ako na IE...)
|
| |
Dusko
Od: Dusko
|
Pridané:
10.11.2005 23:58
Nepochopil som celkom, aka bola nosna myslienka? Myslis, ze maju nekvalitnejsie produkty umyselne len preto, aby konkurencne spolocnosti tvrdsie nebojovali proti ich zneuzivaniu monopolneho postavenia?
Zaujimava myslienka, povedal by som az konspiracna, pochybujem ale, ze takuto strategiu by si dovolil MS zvolit vedome. Akcionarom a vobec svetu, vladam (ktore su dnez uz priamym partnerom MS) by sa to len tazko vysvetlovalo, keby boli na toto dokazy.
doprogramovat taby pod IE konkretne problem bol, kedze architektura IE vobec s tym nepocitala. musela by sa spravit uplne nova nadstavba na IE renderovacim enginom, co je prakticky novy IE a to mas pruser, ked si zoberies v kolkych konfiguraciach pod kolkymi verziami OS IE este bezi. nikto by nenabral odvahu take nieco vydat ako upgrade existujucej verzie.
s tymi bugmi je to problematicke, u Firefoxu sa vie verejne o kazdom, u IE sa o vela nevie vobec, a tazko povedat +- akym akcionarom symantecu je kto :)
|
| |
tomasb
Od: tomasb
|
Pridané:
11.11.2005 12:25
ja len ze v kazdom softe su bugy. a podla toho, akosa co intenzivne pouziva, tak sa objavuju... nemyslim ze by chceli robit nekvalitne produkty, iba nedavaju prilis vela funkcionality. na jednej strane tym umoznuju ostatnym zarabat, na druhej ma s toho vedenie potom nehorazne zisky. ak by to zacali robit, tak by MS mohol skoncit ako Umbrella corporation..
staci si pozret, kolko developerov zamestnava MS a kolko ludi vyvija photoshop. myslim ze keby zobrali o 30-40 ludi viac co by "vylepsili" paint, tak by sa cena zvislila o niekolko centov ale adobe, corel, a co ja viem kto este by hned dali zalobu na ms za monopol.. co by viac menej bola aj pravda. lebo kdo by dal 15k za photoshop, keby v OS bolo nieco podobnej kvality build in (gimp sa na photoshop nechyta, je vela rokov pozadu...).
s tym ze doprogramovat taby je problem absolutne nesuhlasi. v IE je browser urobeny ako COM control, ktoremu das okno a html a ono sa tam zacne zobrazovat. cize staci zobrat tab control a do kazdeho tabu otvorit novu instanciu viewera popripade pri zmene tabu vymenit obsah a je to... msn toolbar taketo volaco robi a dokonca to ide v pohode..
je kopec browserov zalozenych na rendereri co pouziva IE a dosahuju vyssiu kvalitu (nie bezpecnost samozrejme) ako samotne IE.
|
| |
Bill
Od: Bill
|
Pridané:
11.11.2005 13:58
Hmm a pocul si uz o nadstavbe IE "Crazy browser", pridal ti do IE tab + inteligentny pop-up blocker. Nemyslim si, ze by bol az taky problem prerobit IE6 aby tam boli aj taby.
|
| |
Dusko
Od: Dusko
|
Pridané:
11.11.2005 16:11
no ved prave o tom hovorim. znamenalo by to prerobit vsetko okrem daneho COM komponentu. a neviem, ci ste ho videli, ale on nerobi skoro nic, history, eventy, vsetko si treba spracuvat inde, pokial to ma byt v kvalite browsera
a to sa hoci nezda, je to velmi vela roboty. presne o tom su napriklad maxthon atd, ktory tu je uz pekne dlho...
taby u msn toolbar to je totalny humus, je to pomale jak svina, museli to robit peknou oklukou...
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.11.2005 16:27
Uz aby vydali IE 7 beta 2, lebo beta 1 ma plno bugov. :(
|
Pridať komentár
|
|
|
|