| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
konečne
Od: janko.hrasko
|
Pridané:
6.10.2010 12:00
podľa mňa je to super nápad
|
| |
Re: konečne
Od: miro j.
|
Pridané:
6.10.2010 12:04
a podla mna nie...lebo to nuti ludi aby si kupili resp instalovali nejaky antivirus resp. firewall atd...ja napriklad nemam na linuxe ziadny antivirus...nebudem pripusteny na internet kvoli tomu aj ked ho ten linux nepotrebuje, napriklad windows ma svoje essentials ci jak sa to vola okej...ale napriklad MacOS znovu nepotrebuje antivirus...takze co ? Microsoft znovu len chce ludom prehrabavat kompy aby zistil co je tam instalovane a ci su windowsy legalne atd...je to len hnusna propaganda...ja vravim ze nie uzivatelia by sa mali certifikovat ze maju bezpecny system na pouzitie v internete ale vyrobcovia OS by sa mali certifikovat ze ich OS je bezpecny na pouzitie na internete...
|
| |
Re: konečne
Od: Martel
|
Pridané:
6.10.2010 12:23
Joj Ty si ale stráááááášne múdry a skúsený...
|
| |
Re: konečne
Od: miro j.
|
Pridané:
6.10.2010 12:38
narozdiel od tvojho prispevku moj bol aspon k teme ;) vyjadril som svoj nazor...mas s tym nejaky problem ? ak ano hlas sa na lamparni ;)
|
| |
Re: konečne
Od: Leslie
|
Pridané:
6.10.2010 13:47
Na rozdiel od teba miro j. ma nazor preco to nie je spravne, ale ty len pustas bezduche komentare :-). Suhlasim, ze je to dobre len na to aby MS mal prehlad kto ma a nema legalny soft a co vsetko tam ma nainstalovane. Je to len skryta forma WGA. K bezpecnosti internetu to rozhodne neprispeje.
|
| |
Re: konečne
Od: someone
|
Pridané:
6.10.2010 14:41
Ze konecne omg, zase niekto nepochopil o co mrkvosrotu a im podobnym ide, a sice o to hlavne zrusit anonymitu na internete. Aby mohli presne podla tych certifikatov urcit konkretnu osobu. Ak si myslite ze som paranoidny tak sa zamyslite co by z toho mali, len dufam ze ludia este nie su tak sprosty aby im nieco podobne preslo.
|
| |
Re: konečne
Od: blizzboz
|
Pridané:
6.10.2010 12:43
podľa večšiny bezpečnostných testov je Mac OS deravý ako sitko. linux zatiaľ žiadny antivír nepotrebuje pre 1% užívateľov predsa nikto nebude písať vírusy takže Linux spĺňa bezpečnostné kritériá a užívateľ Windos má kopec antivírov aj zadarmo
|
| |
Re: konečne
Od: Oliver ggg
|
Pridané:
6.10.2010 12:51
zadarmo ... ale akych?
|
| |
Re: konečne
Od: Reiki
|
Pridané:
6.10.2010 13:33
Napriklad AviraAntivirus? Pre beznych domacich uzivatelov je free a je to vyborny antivirak. Samozrejme ak chces od nich nieco lepsie tak si doplatis.
|
| |
Re: konečne
Od: miro j.
|
Pridané:
6.10.2010 12:53
ok MacOS sa nevenujem takze mozes mat pravdu ale kazdopadne vela virusov a bezpecnostnych dier v tom MacOS nebolo doteraz zneuzitych..narozdiel od windows, s linuxom si trafil klinec po hlavicke ale aj tato skutocnost sa casom urcite zmeni a co sa tyka antivirusov...ano mas zadarmo je ich kopec otazna je kvalita kontroly a zober do uvahy scenar pri ktorom uzivatel nechce mat antivirus instalovany lebo je to pre neho proste uplne zbytocne zatazenie pc, aj ked v dnesnej dobe zanedbatelny ale predsa, dajme tomu ze uz len z principu odmietam antivirus...aj antivirusy na prvych prieckach v kvalite maju zvacsa (ak sa dobre pamatam) nejaku 60-75% uspesnost pri novoobjavenych virusoch...kazdopadne preco uzivatel by mal byt obmedzovany kvoli bezpecnosti siete lebo virusy ked hlavne Microsoft ma drvivy podiel v "skodnych" strojoch na sieti...za dalsie...ja sa pripajam doma cez router...ako chcu zabezpecit ze na net sa dostane len "bezpecny" stroj.
|
| |
Re: konečne
Od: mariooo
|
Pridané:
6.10.2010 13:22
Model, za predpokladu ako o nom uvazujete Vy nieje dobry a myslim si,ze nieje cielom MicroSoftu nutit ludom Antiviry ani SW iných strán. Skôr bysom to chápal ako ideu,nápad,možnosť ako sa vysporiadať (aspoň čiastočne) s touto vecou.Certifikáciu chápem len ako certifikáciu,v podmienkach nieje písané nič o bezpečnostnom softvéri.Jednoducho stanovia sa základné kritériá, ktoré musí počítať "pripustený" plnohodnotne do internetu.Napríklad momentálna zbytočnosť antivíru v linuxe je každému jasná.Nemyslím si, že táto podmienka bude bratá ako nutné kritériu - linuxová mašina + antivírus.K zabezpečeniu,aby sa dostal na internet za tvojim domácim routrom len "zdravý stroj":Monitorovanie trafficu poskytovateľom pripojenia by bola v tom prípade namieste. --->
|
| |
Re: konečne
Od: mariooo
|
Pridané:
6.10.2010 13:22
Ty ako vlastník routra ateda aj lokálnej siete si zodpovedný za to, čo púšťaš von.Teda podľa môjho názoru je správne, pokiaľ ťa tvoj provider obmedzí do doby, pokiaľ si to v lokálke nevyriešiš.Toto sú moje názory,nikoho nenútim súhlasiť.Verím,že sa rozvinie konštruktívna diskusia aj z tohto pohľadu,nielen z pohľadu "veľký brat sa díva" alebo "ja mám linux a mám vás všetkých na háku" :-)
PEACE!
|
| |
Re: konečne
Od: ehm
|
Pridané:
6.10.2010 13:32
tak tak ..vsak podaktory poskytovatelia to tak aj robia ..ale nekontroluju ci mas AV ale ci nejde od tebba daka cudna aktivita..
|
| |
Re: konečne
Od: -J-
|
Pridané:
6.10.2010 14:01
majkrosoft URCITE nechce vnucovat softver inych stran.
chce vnucovat SVOJ.
|
| |
Re: konečne
Od: ehm
|
Pridané:
6.10.2010 13:31
no ked si ako laik nainstalujes trebars ubuntu a mas z niakeho dovodu verejnu IP (nie verejna pod pojmom UPC a spol.), tak si mozes po mesiaci skontrolovat co vsetko tam mas na viac :)... osobne skusenosti(z logovanie snahy z vonka) resp. od inych uzivatelov ktory beru ako lin bezpecny samo o sebe :)
|
| |
Re: konečne
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
6.10.2010 14:29
noa co vsetko si tam mal naviac? presne. bez tvojej interakcie.
|
| |
Re: konečne
Od: Element2
|
Pridané:
6.10.2010 16:06
No co, napises, co si tam mal, alebo to boli len take kecy?
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
6.10.2010 21:02
kecy, kecy a kecy, vsak napis, ze co vsetko si tam mal, ty zastanca widli. co nenapises??? som naramne zvedavy... ty musis byt okrem linuxov aj odbornik na kanoistoku ako tak vidim, bo pises fakt odveci haluze...
|
| |
Re: konečne
Od: blizzboz
|
Pridané:
6.10.2010 23:54
povedal ti už niekto že si kokot?
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 7:45
uz ubohejsiu otazku si mi nevedel dat? asi ta dost trapi, ze tebe to nie len povedali, ale ze aj si a poriadne velky, tak tu sa snazis vybijat si komplexy. pis radsej k teme, uboziak...
|
| |
Re: konečne
Od: blizzboz
|
Pridané:
7.10.2010 10:25
ja som ju položil na základe tvojho príspevku. "kecy, kecy a kecy, vsak napis, ze co vsetko si tam mal, ty zastanca widli. co nenapises???" buď máš 15 rokov, alebo si mentálne na úrovni 15 ročného. dospelí ludia sa nepotrebujú škatuľkovať na základe toho aký používajú OS. ja napríklad používam aj Windows aj Linux, BSD a keď poukážem na negatívnu vlastnosť niektorého zo systémov (ako kolega nadomnou) tak nemusím byť zástancom opačného táboru, lebo žiadný opačný tábor neexistuje... veď je to len obyčajný operačný systém nič viac. Kto pripisuje používaniu operačného systému veľkú dôležitosť by mal vyhľadať pomoc odborníka.
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 13:00
ja neskatulkujem, a tiez pouzivam oba systemy, aj ked widli pomenej, no otazky typu ze si kokot nedavam, ako 15 rocny a podobny tebe, co ta zaraduje medzi mentalne postihnuteho, pravdebododne decka fetaka a starej alkoholicky, lebo len dementi takto reaguju... a nabuduce si urazaj toho, kto ta na tento svet vyprdol a nie mna. s plytkymi dementmi ako ty nekomunikujem... a nedelim tiez ludi na skupiny podla toho aky os pouzivaju. len si precitaj haluz na ktoru som reagoval a potom sa vyjadruj a k teme, a nie na moju adresu... doteraz sa nevyjadril, ze co konretne nasiel v compe...
|
| |
Re: konečne
Od: blizzboz
|
Pridané:
7.10.2010 16:54
To možno preto že dospelí ľudia nemajú čas v kuse vysedávať pred počítačom a reagovať na tupé komentáre adolescentov ale musia aj pravcovať chapeš to? ja na teba reagujem len preto aby si to pochopil a nabuduce sa išiel odbaviť niekde inde bordelov tu máme dosť.
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 22:40
no ale tupeho, sfetovano-alkoholickeho bastarda ako si ty to nenapadne, ze tí dospelí ako som ja ma pracu, ktoru musi vykonavat za pocitacom, a to ze cely den sedim, kodim, alebo skolim inych, a som za kompom ale nevisim tu a neciham na tvoje plytke a ubihe prispevky, ale len z casu na cas sem nakuknem pri pivecku aby som sa zabavil, alebo nieco priucil na diskusii, ci inych forach, a natrafim zasa na tvoje debilne prispevky. ja pracujem od svojich 18-tich, a na dost dobrom mieste. ty si asi fakt nejaky tupy, ci násť-ročny, aby si ma tu poucal o praci. a ja do boredelov nechodim, na rozdiel od teba, co si nevie najst partnerku, ci manzelku, tak to riesi v bordeli. ked v tom mas taky prehlad, tak sa chod tam odbaovat medzi stetkami. ja mam svoju hrdost a kur..am sa neponizim ako ty...
|
| |
Re: konečne
Od: blizzboz
|
Pridané:
6.10.2010 23:55
a keď mám hardwarový firewall?
|
| |
Re: konečne
Od: apostol
|
Pridané:
7.10.2010 13:02
To znamená, že si pašák, lebo nikto iný nemá jedine ty. :)
|
| |
Re: konečne
Od reg.: philippus
|
Pridané:
6.10.2010 16:22
Linux je trochu inak koncipovany aj preto je pre linux trosku tazsie urobit virus.
|
| |
Re: konečne
Od: foobar0 krčma
|
Pridané:
6.10.2010 21:30
Je koncipovaný úplne inak, ale to neznamená, že vírus je preň ťažšie spraviť. Len sa nerobí, lebo sa to nevyplatí.
|
| |
Re: konečne
Od: Element2
|
Pridané:
7.10.2010 9:54
Ale neznamená to ani opak, že vírus nie je ťažšie preň spraviť. Ale ako určitá indícia by mohol vystupovať fakt, že
niekoľko vírov sa už pre linux urobilo, všetky mali príliš malú účinnosť práve preto, ako je linux koncipovaný.
|
| |
Re: konečne
Od: Deer
|
Pridané:
7.10.2010 17:26
Ehm nevyplati? A co tie statisice serverov s dokonalou konektivitou (vo vacsine pripadov na chrbtici)? Tie sa neoplati hacknut?
|
| |
Re: konečne
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
7.10.2010 7:48
podla vacsiny bezpecnostnych testov je OS windows najmenej bezpecny operacny system .
A teraz babo rad,kdo ma pravdu po takto zarucene pravdivych informaciach.
Pretoze napr podla vacsiny odbornikov bude tohto roku tuha zima ale moze sa stat,ze u nas ani sneh nenapada.
Ale suhlasim s nazorom niekde vyssie,ze Mrkvosoft sa xce len hrabat ludom v pc a rozdavat certikaty,aby si nahanal bizniz
Ale podla vacsiny......to moze byt celkom inac )))
|
| |
Re: konečne
Od: jozef32
|
Pridané:
6.10.2010 12:56
mat antivirus a firewall neznamena mat neinfikovane PC!!
je to chory napad ako cely MS.
|
| |
Re: konečne
Od: Deer
|
Pridané:
7.10.2010 17:27
Si to precitaj este raz a pomaly.
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
6.10.2010 13:49
"lebo to nuti ludi aby si kupili resp instalovali nejaky antivirus resp. firewall atd...ja napriklad nemam na linuxe ziadny antivirus"
Linux je sám o sebe antivírus, teda celý tvoj príspevok je bezprecedentný.
|
| |
Re: konečne
Od: einstein
|
Pridané:
6.10.2010 14:06
suhlas. ale som sa pobavil. navrhujem aby sa ms aj so svojim biznisom prestahoval do Severokorejskej Ludovej a tam dal svoju osobnu slobodu obmedzovat podla lubovole. na moju nech nesiaha. im navrhovane riesenie by malo byt aplikovane ked tak len na stroje s nainstalovanym windowsom. aspon by sa poriadne rozsirili alternativne systemy.
|
| |
Re: konečne
Od: ad nn
|
Pridané:
6.10.2010 19:53
zamysli sa trochu viac, ten system vyhodnotovania urcite nebude viazany pre jeden OS, ale nejaky vseobecny. Kedze chcu kontrolovat aj ine zariadenia, ako PC.
Mas problem si na windowse nainstalovat free antivirus? ak ano, tak patris medzi ostatnych BFU. Co sa tyka linuxu a mac os, tak sa antivirak urcite vyzadovat nebude, kedze mnozstvo tychto nainfikovanych OS je zanedbatelne na to, aby clovek vobec uvazoval o nejakej ochrane.
|
| |
Re: konečne
Od: AstaKiller
|
Pridané:
6.10.2010 20:25
Nejde ani tak o to, aby bol PC zabezbeceny nejakym FW, ci AV,ale o to, aby tam neliezli uplni dementi, ktori nevedia o bezpecnosti v sietach ani exkrement a svojim laicizmom nesposobovali skody inym.
|
| |
Re: konečne
Od: mariooo
|
Pridané:
8.10.2010 13:14
pekne a prvadivo :)
|
| |
Re: konečne
Od: PCnityIV
|
Pridané:
6.10.2010 12:05
Pripajam sa.
Hypoteticky... Kebyze to tu uz je. By ma zaujimalo ci by som dostal ten "vstup" aj ked nemam aktivny FW... Resp. blokujem len pocet novych spojeni na port 22... Ostatne je vsetko volne...
Bezpecnostne aktualizacie mam len tie ktore mozu sposibit eskalaciu privilegii...
A ziaden antivirus :)
|
| |
Re: konečne
Od: XMen
|
Pridané:
6.10.2010 12:11
nuz okrem portu 80 nebudes smiet mat nic ine otvorene + budes potrebovat ultimate antivirus od mrkvosoftu + ultimativny tool na vyhladavanie rootkitov + hyper ultimativny tool na vyhladavanie adware + najnovsi windows, lebo starsie obsahuju nezaplatane diery a neobsahuju najnovsie technologie ochrany + najnovsie nainstalovane zaplaty prinesene na CD z ineho ultimativne chraneneho PC, ktory sa moze pripojit na net a stiahnut ich + zapnutu lampicku aby si lepsie videl na monitor co vyplnas. Ak toto vsetko splnis a niesi na blackliste stahovacov, ktorych ISP blokuje mas velmi vysoku sancu pripojit sa na internet.
|
| |
Re: konečne
Od: PCnityIV
|
Pridané:
6.10.2010 14:39
Vsak mam najnovsi "windows" vo verzii Jaunty kedze maverick je este len RC ;) :D
Ak mi teraz nezatuhne system za tu urazku, tak uz nikdy!
|
| |
Re: konečne
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
6.10.2010 12:38
Jasné, každému potencionálne nebezpečnému systému zakázať prístup na net. NO WINDOWS ON THE INTERNET!
|
| |
Re: konečne
Od: asdfrasfas
|
Pridané:
6.10.2010 15:35
kktina! ked clovek ma ISDN a pride mu tahat service pack inak ho nepusti na net...
neprecitas business mail mozes sa obesit
|
| |
Re: konečne
Od: ujo Miskaj
|
Pridané:
6.10.2010 22:58
skor by som certifikoval ludi ako pc...
|
| |
Re: konečne
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2010 12:26
pre boha len nie ECDL
|
| |
Re: konečne
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2010 7:12
Je to teda super napad. Hlavne vo firme, kde sa aktualizacie instaluju cez Group Policy az po pretestovani. Nerozumiem tiez, ako to chcu vymysliet so servermi? To akoze napadne fileserver alebo mail server Conficker a on automaticky zrusi spojenia s klientami? Co taky SQL sever alebo Exchange? Antivirus tam zbytocne obmedzuje resources, ktore su do poslednej kvapky potrebne, napriklad diskove I/O.
|
| |
Re: konečne
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2010 7:20
Co znamena aktivny firewall? Ze ho zapnem a pridam pravidlo IN/OUT Protokoly:ALL Accept?
|
| |
Re: konečne
Od: szaga2
|
Pridané:
7.10.2010 12:33
podľa mňa je to super nápad ..... SA ZOBUD KAMOSKO!!! LEN NEZABUDNI ZE POVINNE OCKOVANIE JE ZA DARMO!!!! ALE DOBRY ANTIVIRUS SI MUSIS ZAPLATIT A PORIADNE DRAHO NA NASE PODMIENKY. NA SLOVENSKU VETSINA LUDI JE RAD KED SI MOZE ZAPLATIT INTERNET KUPIT PC ZO ZKLADNYM OS A NIE ESTE KTOMU PLATIT ROCNE 60-90 EURO ZA DOBRY ANTIVIRUS!! (SAMOZREJME MYSLIM DOBRY!!!)
|
| |
Re: konečne
Od: mariooo
|
Pridané:
7.10.2010 21:27
trosku to pritiehnem za vlasy: Keď nemáš na benzí, nekupuj si auto. alebo si kúp auto, ktoré jazdí na vodu.
:-)
|
| |
Re: konečne
Od: ...
|
Pridané:
8.10.2010 14:13
Ako mozes vobec taku kravinu vypustit? Kedy uz kreteni ako ty pochopia, ze hmotne a nehmotne veci su 2 ale kurevsky rozdielne veci. Ked uz sme pri tom - ked do toho auta nalejem benzin, tak mam zarucene, ze pojde(ak nie je chyba inde, ktora ale nesuvisi s benziom). Ked dam do PC AV, tak mam len dobry pocit,ze je "cisty". Nemam nijaku zaruku ze naozaj je.
|
| |
A SVIST HO POTOM BALIL DO FOLIE
Od: biny
|
Pridané:
6.10.2010 12:01
.
|
| |
zle dsl.sk
Od: PCnityIV
|
Pridané:
6.10.2010 12:03
MS stale zabuda na to ze prave MS sposobil tuto situaciu. Stacilo by aby poskytovatelia internetgu odpojili vsetkych MS uzivatelov a bolo by po probleme ;)
|
| |
Re: zle dsl.sk
Od: janko.hrasko
|
Pridané:
6.10.2010 12:08
nemyslim
ak by boli vsetci MS users odpojeni
tvorcovia skodliveho kodu by sa zamerali na alternativne OS
a povedzme si pravdu, niet takeho ktory by nebol deravy
|
| |
Re: zle dsl.sk
Od reg.: cca01
|
Pridané:
6.10.2010 12:34
100% ochrana by ale nastala, ak by ISP odpojili všetky zariadenia od internetu. Vrátane inteligentných chladničiek a odšťavovačov.
|
| |
Re: zle dsl.sk
Od reg.: teo.sk
|
Pridané:
6.10.2010 18:29
Já bych všechny ty internety...
|
| |
re janko hrasko
Od: lol1111
|
Pridané:
6.10.2010 12:12
ty radsej nemysli...
|
| |
cocotina
Od: -J-
|
Pridané:
6.10.2010 12:20
je to cocotina hodna gatesa - podla neho by nakoniec mohli ist na net iba pocitace s windowsami.
|
| |
Re: cocotina
Od: Martel
|
Pridané:
6.10.2010 12:24
No a? Aký máš s tým problém???
|
| |
Re: cocotina
Od: dasd
|
Pridané:
6.10.2010 12:55
Neverím, že tú otázku myslíte vážne :-)
|
| |
Re: cocotina
Od: Bozzz
|
Pridané:
6.10.2010 20:20
on ked bol maly sa s konom zrazil... jeho nesmies brat vazne
|
| |
Re: cocotina
Od reg.: cca01
|
Pridané:
6.10.2010 12:31
Tvoj komentár nemá logiku. Väčšina nakazených PC je predsa s Windowsami.
|
| |
Re: cocotina
Od: rouen
|
Pridané:
6.10.2010 13:12
Nemyslis, ze to suvisi s tym, ze vseobecne bezi velka vacsina klientskych PC na windowsoch ? Ci podla teba, ak 95% ludi pouziva windows, mala by byt vacsina infikovanych s nejakym inym systemom ? Rozmyslajte trosku ludia...
|
| |
Re: cocotina
Od: ja.
|
Pridané:
6.10.2010 13:35
Nie, nesuvisi.
Vacsina webov bezala/bezi nad Apache, ale najviac wormovany bol/je IIS.
Ludia, zobudte sa, popularita nie je to iste, co napadnutelnost. (Alebo trochu vseobecnejsie, korelacia nie je kauzalita).
|
| |
Re: cocotina
Od: navstevnik
|
Pridané:
6.10.2010 14:11
citation needed.
netrep. ak nemas o niecom ani paru, tak sa k tomu nevyjadruj. Hoci aj jedno aj druhe su serverovske systemy, resp. sluzby, maju uplne ine zameranie co sa tyka klientov. V korporatnej sfere sa ludia viac spoliehaju na IIS, asi vedia preco.
Neviem ake su statistiky tento rok, ale minuly rok (mozno pred dvoma)som na jednom ceskom IT portaly cital statistiky napadnuti serverov, a percentualne aj poctom bolo viac preniknuti na serveri na ktorom bezal Apache
|
| |
Re: cocotina
Od: ccccf
|
Pridané:
6.10.2010 15:07
v tvojom pripade detto:
citation needed.
zatial len JPP
|
| |
Re: cocotina
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2010 12:30
"V korporatnej sfere sa ludia viac spoliehaju na IIS, asi vedia preco" no pod nam vysvetlit..
|
| |
Re: cocotina
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
6.10.2010 14:43
Ehm co s tym ma spolocne gates? nejako som si nevsimol v clanku jeho meno, ze by nieco riesil. Este o 100 rokov ked nedajboze M$ prezije, tak po kazdej cocotine, ktora od nich vyjde v tom niekto bude vidiet dlhe nabalzamovane gatesove prsty?
|
| |
Re: cocotina
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
6.10.2010 14:44
Jedine ak si to myslel tak, ze v dusevnych pochodoch a vymyslanych kravinach ma gates nasledovnikov.
|
| |
windows
Od: frantisek koudelka
|
Pridané:
6.10.2010 12:26
To znamena ze na internet by mali ist len pocitace s Linuxom alebo MacOS.Lebo iba windows samotny infikuje PC a tiez windows sposobuje nakazu cez internet.
|
| |
Re: windows
Od: blizzboz
|
Pridané:
6.10.2010 12:49
hej? ja som si myslel že nákazu spôsobujú tie vírusy, takéto tliachanie si nechaj do krčmy alebo na míting HZDS
|
| |
Re: windows
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
7.10.2010 8:02
to vobec nie,pretoze vdaka mrkvosoftu a virusom mame stale robotu a tyzdenne niekolko pc na preinstalovania ,odvirovanie a pod a ak by ludia mali napr linux alebo mac,tak by sme mali vo firme menej roboty a musel by som nejakeho zamestnanca prepustit.Take vlastne mrkvosoft pomaha znizovat nezamestnanost.
A teraz bude pravdepodobne nasledovat sprska v podobe odbornikov na temu ,ak by bol linux a mac rozsireny ako win ,tak by na ne bolo tiez kopec virusov,at,atd,atd.len nikto nevysvetli,ako by sa na tychto OS dokazali tak rozsirovat ako na win,ale to nevadi,hlacne ze to tvvrdi vacsina bezpecnostnych testov ..)))
|
| |
Re: windows
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2010 12:33
vidis mohli robit nieco poriadne nie len robotu pre cvicene opice ako reinstalovat windows a odvirovacky
|
| |
idealisti
Od: jebejbe
|
Pridané:
6.10.2010 12:41
V ideálnom svete môžete ženu vyfúknuť...
|
| |
Re: idealisti
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
6.10.2010 13:48
A tebe môžem jednu fuknúť...
|
| |
Re: idealisti
Od: matooo01
|
Pridané:
6.10.2010 16:35
a vsetci si mozme fuknut lajnu
|
| |
vyklulo sa sidlo z vreca
Od: ubx
|
Pridané:
6.10.2010 12:48
ked si k tomu pribalime snahy vlad dostat pod kontrolu vsetku internetovu komunikaciu a snahu vypalnikov z RIAA kontrolovat vsetky data na diskoch, tak za tento napad dostane M$ aj nobelovku. Nic krajsie, ako ked vlady zakonom prikazu, aby sa na vsetkych pocitacoch musel instalovat nejaky certifikovany trojan. A samozrejme sa tym aj striktne olimituje pocet povolenych OS.
Len by ma zaujimalo, ako si predstavuju riesit situacie, ked pojdem s 5 rokov starym mobilom na web cez moju domacu WiFinu. Hmm... mozno aj to zakazu a basta.
|
| |
poriadna absurdita
Od: zzxx
|
Pridané:
6.10.2010 12:57
Totalny blud, co vymysleli. Ten certifikat si neviem predsavit.Ako mi moze niekto vydat certifikat na PC, ked OS alebo ine aplikacie mozu mat (a maju) v sebe este neobjavene a neopravene chyby, vdaka ktorym mozem byt napadnuty aj ked budem mat ten certifikat. Nic to neriesi.
Ockovanie ludi je nieco uplne ine. Tam sa ockuju len ludia (homogenne prostredie). Na PC sa pouzivaju rozne OS, takze sa neda pouzit jedna vakcina (postup) na vsetky (heterogenne prostredie). V MS by mohli trochu rozmyslat, kym nieco take vypustia.
Ja nam mojom windows XP mam firewall vypnuty, nemam ziadny antivir nainstalovany, nemam posledne aktualizacie a moj PC nieje aj napriek tomu napadnuty vyrusom alebo sucastou nejakeho botnetu. O dalsich PC, kde mam linux ani nehovorim.
|
| |
Re: poriadna absurdita
Od: Bozzz
|
Pridané:
6.10.2010 20:22
a to ti na hrade ujo povedali, ze ten virus nemas?? sikulka :D
|
| |
MS zas hviezdi.
Od: Mir
|
Pridané:
6.10.2010 12:58
Akonahle by Microsoft zaviedol certifikaty zdravia a blokoval pristup na internet uzivatelom bez takehoto niecoho tak chcem vidiet tie sudne spory v USA o to ze "
MS zablokoval windowsu pristup na net lebo mal deaktivovany FW, user si narokoval peniaze od poskytovatela internetu a poskytovatel u microsoftu"
Celkove riziko virusov je podstatne nebezpenejsie u Windowsu nez u inych OS.
Kazdopadne pozitivny nalez virusu u usera/servru moze znamenat karantenu, ale tato nesmie byt vykonana poskytovatelon internetu - proste preto ze bezne servre by to odstavilo uplne, kdezto virusova infekcia sa efektivne riesit da aj kym je pocitac na sieti.
|
| |
sionisti by sa potesili
Od: trigger.*
|
Pridané:
6.10.2010 12:59
NWO?
|
| |
MS zas hviezdi.
Od: Mir
|
Pridané:
6.10.2010 13:04
Ziadny internetovy provider si nevezme na triko to ze odstavy server len tak kvoli virusovej infekcii. Pri nespravnom aplikovani moze dojst k odstaveniu servru ktory nejakej firme produkuje peniaze. kazda minuta bez netu moze znamenat desattisice stratu.
Ak si to chce vziat na triko Microsoft je to ich vec, ale moze ratat s tym ze sa pozicia linuxu len posilni.
|
| |
Re: MS zas hviezdi.
Od: tralalalator
|
Pridané:
6.10.2010 13:43
nwm... ale myslim si,ze servre nemaju az taky probelm s cistotou ako domace stanice..
|
| |
Ahaaa
Od: iKEBAB
|
Pridané:
6.10.2010 13:20
Uz chapem, toto je vakcina pre pocitace, ze ?
Ked uz nejde ryzovat na falosnych chripkach, tak hura a bude sa ryzovat na virtualnej vakcine.
Genius, co toto vymyslel, vskutku genius!
|
| |
I had a dream ...
Od reg.: 1000Sk
|
Pridané:
6.10.2010 13:22
Tak už aj Scott Charney má tie veľké sny, či vízie o budúcnosti IT ako Bill Gates. Čo sa mu asi snívalo, keď došiel na takú blbosť?
|
| |
Re: I had a dream ...
Od: .em
|
Pridané:
6.10.2010 13:41
ze 640kB bude pre kazdeho predsa len malo...
|
| |
Re: I had a dream ...
Od: iKEBAB
|
Pridané:
6.10.2010 14:33
Ja by som radsej chcel vediet na com fical pred tym snom.
|
| |
ROFL_
Od reg.: yanick
|
Pridané:
6.10.2010 13:25
MS zvycajne trva par dni, kym opravi aj kriticku chybu (tie niekolko rokov neopravene chyby v XP ani nespominam :-)) )
Cize, aby bolo toto riesenie ucinne museli by ISP odpajat pocitace hned po objaveni exploitu, cize dopadlo by to tak, ze PC s windows by boli viac-menej offline, kym MS nevyda update ...
Proste Mr. Charney mal ocividne pristup k naozaj dobremu matrosu. Neviem si predstavit ako to jeho riesenie mohlo efektivne vyriesit problem, ktory sa vyriesit neda, kym za pocitacmi budu sediet ludia.
|
| |
Re: ROFL_
Od: Reiki
|
Pridané:
6.10.2010 13:38
A kedze by si bol offline tak ten update by si vytiahol niekde spod skrine ze? :D
|
| |
Re: ROFL_
Od reg.: yanick
|
Pridané:
6.10.2010 17:37
No, pocitam s tym, ze ISP by PC neodstrihli uplne a pristup na WU by nechali :-)
|
| |
hhhhh
Od: Reiki
|
Pridané:
6.10.2010 13:37
A naco to uz bude dobre?
Aj ked budu mat ludia "bezpecny system" tak na internete je uz aj tak kopa bordelu co im ho infikuje. To by najprv museli do puntiku odstranit vsetok bordel co sa tam nahromadil a az potom nech navrhuju nieco taketo.
|
| |
hmmmm
Od: Dragoo
|
Pridané:
6.10.2010 13:38
Tento navrh by mohol schvalit len totalny hlupak ... takze sa mozeme pripravit na jeho skore uvedenie do zivota.
|
| |
Z toho ako to je napisane vyplyva,
Od: rr2
|
Pridané:
6.10.2010 13:41
Z toho ako to je napisane vyplyva, ze len PC s instalovanymi Windows budu pripojene na Internet.
Lebo na Linuxe ziadny antivirus nepotrebujem (zatial)
Fuseraci.
|
| |
neviem kto povedal
Od reg.: emajko159
|
Pridané:
6.10.2010 13:54
neviem kto povedal ze na linuxe nie su virusy. akurat nie su take rozsirene.
ale myslim ze to je blbost. lebo to ze je aktivny windows firewall, nejaky bezplatny antivirus a stiahnute kriticke aktualizacie neznamena ze pc bude bez virusu.
dalsia vec ze ten kto bude chciet rozosielat virusy si cestu najde. zas len dalsie obmedzovanie.
|
| |
Re: neviem kto povedal
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
7.10.2010 8:14
Ukáž mi JEDEN vírus, ktorý by sa reálne šíril na aktuálnych distribúciách Linuxu. Pre Window$ je ich už vyše 1 a pol milióna (rôznych).
|
| |
Dobry napad
Od: MvD
|
Pridané:
6.10.2010 14:06
Podla mna je to dobry napad. Samozrejme, vsetko je len otazkou kompromisu. Nemusi to byt do praxe uvedene nevyhnutne podla modelu, ktory navrhol M$. Ohanat sa v diskusiach Linuxami a MacOS je uz obohrata platna. Ja osobne pouziavam vsetky spomenute systemy a kazdy ma nieco do seba. Preco by to nemohlo byt tak, ze PC (bez ohladu na OS, antivir, firewall) by bolo certifikovane ako bezpecne, pokial na nom nebude objavena bezprostredna hrozba ? Ako sorry, ale pokial je uzivatel rozumny, tak ani nema mat preco napadnuty OS bez ohladu na to, ci pouziva Windows a ci ma nainstalovany nejaky antivirus. Onanistov s Windowsami bez akehokolvek zabezpecenia treba jednoducho odpojit, aby neohrozovali ostatnych pouzivatelov vnutornej siete, alebo internetu.
|
| |
Re: Dobry napad
Od: zzxx
|
Pridané:
6.10.2010 18:17
pocuj a ty su uz niekedy videl, co dokaze a vie taky bezny uzivatel? Medzi beznym a rozumnym je velky rozdiel, co nema sancu MS a ani nikto zmenit.
Citujem - "Preco by to nemohlo byt tak, ze PC (bez ohladu na OS, antivir, firewall) by bolo certifikovane ako bezpecne, pokial na nom nebude objavena bezprostredna hrozba ? "
Ukaz mi nejaky desktopovy OS, kde neobjavili nebezpecne chyby? Najhorsie je, ze stale ich objavuju a aj objavovat budu. To, co scertifikujes dnes, zajtra moze mat objavenu kriticku chybu a potom, co s tym certifikatom a znovucertifikovanim? Zamyslel si sa nad tym?
|
| |
PDA - wifi
Od: voyo1
|
Pridané:
6.10.2010 14:10
to nic nie je, ale HP tvrdi, ze 85% uzivatelov si zela tlacit dokumenty zo svojho PDAcka :)
http://www.futurezone.at/stories/1664008/
|
| |
Re: PDA - wifi
Od: -J-
|
Pridané:
6.10.2010 14:23
sak lebo citat dokumenty na 5cm displeji je priam rozkos :-)
|
| |
MS navrhuje na Internet púšťať len chránené a neinfikované PC
Od: lklklklklklklklk
|
Pridané:
6.10.2010 14:18
Myslim ze vela by pomohlo, keby zacali robit poriadnu osvetu o tom ako si nastavit Anitivir a Firewall aj obycajnym ludom. Aby sa do TV programov o IT zacalo o tomto vela hovorit a ukazovat ako si taketo softy nastavit. A MS by mali na svojich web strankach o tom vela pisat a odkazovat na stranky vyrobcov antivirusov k takymto manualom a samy hned spristupnovali jednoduche manualy na nastavenie takychto veci. Nie ako vo Win XP, BFU klikne na bublinu "Nemate zapnuty branu firewall" vyskoci nejake okno a teraz co, to co je... Proste viac hovorit beznym ludom ako sa chranit, ako tieto veci pouzivat, mat nastaveneho pouzivatela s obmedzenymi pravami (ako sa to zdoraznuje v Linuxe) a pod. Tiez ako MS prirovnam k modelu verejneho zdravotnictva - aj tam ludom stale zdoraznuju ako sa chranit proti chripke, zltacke, ako vylezat horucku a pod.
|
| |
Re: MS navrhuje na Internet púšťať len chránené a neinfikované PC
Od: Dragoo
|
Pridané:
6.10.2010 18:49
Zabudas ale na fakt, ze bezny clovek sa, bohuzial, o to ako nastavit antivir ci firewall nezaujima, ten ma ine starosti/potreby. A potom, kto z tych beznych ludi uz pozera TV programy o IT :). Tymto smerom podla mna cesta nevedie :(.
|
| |
Re: MS navrhuje na Internet púšťať len chránené a neinfikované PC
Od: ....
|
Pridané:
6.10.2010 19:00
najlepsie je mat 2 pc jeden na pracu, internet banking a nic ine na nom nerobit a druhy na zabavu pri ktorom prinajhorsom budem musiet reinstalovat OS a nie je potreba kupovat drahe antivirusy
|
| |
Re: MS navrhuje na Internet púšťať len chránené a neinfikované PC
Od: lklklklklklklklk
|
Pridané:
6.10.2010 20:54
Ale ine ako poriadna osveta nepomoze. Hlavne ked MS ma tak enormny zaujem pravidelne a rychlo opravovat chyby vo svojich systemoch.
|
| |
bozeboze
Od: rayino
|
Pridané:
6.10.2010 14:49
mejám sa jak trulko :D nainfikovaný počítač môže ísť na net len na chvíľku a obmedzenou rýchlosťou hej? :D :D :D
|
| |
Re: bozeboze
Od: Ja.
|
Pridané:
6.10.2010 15:11
infikovaní budú mať fup 1kB
|
| |
certifikat - biznis
Od: rastiko
|
Pridané:
6.10.2010 15:27
Kto by vydaval certifikaty a kolko by stali? Toto zavania riadnym biznisom pre 'vyrobcov certifikatov'. Ani si to nechcem predstavit.
|
| |
.....
Od: ....
|
Pridané:
6.10.2010 15:40
Nenachadzam slov.
Tak uzasne debilne navrhy na riesenie jednej z problematik internetu mozu pochadzat jedine z USA a MS.
|
| |
lol??
Od reg.: Omfg Lamer
|
Pridané:
6.10.2010 16:18
preco rovno nezakazeme internet?
|
| |
A dalsi....
Od: erumelde
|
Pridané:
6.10.2010 16:22
Dalsi sposob, ako si presadit moznost kontrolovat data uzivatelov...a jak su niektore vlady blbe, tak by im to snad aj mohlo casom prejst.
|
| |
MS nech ide do ....!
Od: ViktorCistic
|
Pridané:
6.10.2010 16:58
Tak toto má už poriadne nasralo!
Do vsetkeho sa MS sere, som zvedavý koľko za ten "genialny" nápad budú chcieť €, lebo ako je u MS zvykom všetko majú "free" . Nemám linux ale ani som sa nestretol s človek ktorý linux má a mal by tam antivir, firewall a pod bludy. Ak sa MS nudia ked maju cas na taketo blbosti tak nech vsetku energiu venuju tvorbe bezpečného OS idioti ! Ale to sa zrejme nestane prišli by o provízie od tvorcov antivirov a inych aplikacii na zabezpecenie PC, nikomu nejde o bezpečnosť je to len skur...y marketing !
|
| |
bill gates world domination!!!
Od: fluffy bunny
|
Pridané:
6.10.2010 18:13
" Ak sa ale nepresadí prirodzenou trhovou cestou, Microsoft navrhuje aj jej povinné zavedenie vládami. "
rofl takze ms bude zachvilu vlada, super
|
| |
Hahaa
Od: Hahaa
|
Pridané:
6.10.2010 19:06
Ked som precital ten nadpis tak som to precital ze MS navrhuje na Internet pustat len chladene a nefingovane PC
|
| |
c & s
Od: tuknuty
|
Pridané:
6.10.2010 19:28
to musim ist kupit suspenzor a kondomy?
|
| |
c & s
Od: tuknuty
|
Pridané:
6.10.2010 19:29
to musim ist kupit suspenzor a kondomy?
|
| |
Nebolo by Microsoftu, nebolo by ani vírusov!MS navrhuje na Internet púšťať len chránené a neinfikované PC
Od: AvHmT
|
Pridané:
6.10.2010 19:58
Nebolo by Microsoftu, nebolo by ani vírusov!
|
| |
Také keci
Od: Dusan2
|
Pridané:
6.10.2010 20:18
Jeminenku. To sú k******y
Také vymývanie mozgov.
|
| |
Re: Také keci
Od: Dusan2
|
Pridané:
7.10.2010 8:33
Len mám takú otázku.(pre tých kto mi dal mínus) Kto pretláčal počítače s "užívateľsky" prívetivým GUI, bez akejkoľvek bezpečnosti. A teraz sa snažia úradnícky "zvýšiť bezpečnosť". A samozrejme s tým, že len oni, minimálne na začiatku (čo je dôležité pre biznis), budú mať konkurenčnú výhodu. Lebo na také p... majú peňazí dosť. (čítaj už veľa ľudí im zaplatilo veľa peňazí)
|
| |
Suhlas
Od: AstaKiller
|
Pridané:
6.10.2010 20:23
Polopatisticky povedane pre nechapavych: Charney chce, aby na internet neliezli, hlupaci, lamy, n00boviaa vsetci, ti, ktoria vedia o kompoch velky extrement.
Ja len suhlasim. Podobne ako to je pri riadeni auta...tam je potrebne preukazat odbornu sposobilost mat opravnenie... Presne takto by to malo byt aj pri vstupe na internet. Internet sa kludne da prirovnat k verejnej komunikacii typu vozovka, ktoru vyuzivaju viacere osoby..A aby sa vzajomne neohrozovali neznalostou pomerov a fungovania, vyuzivaju ju odborne sposobile osoby (na cierno aj par percent inych)
|
| |
Re: Suhlas
Od: brano2
|
Pridané:
6.10.2010 20:30
taky soft zatial nevymysleli co by zamedzil lamam pristup, to sa bude certifikovat na zaklade nejakej primitivnej kontroly ci bezia vsetky mozne produkty co maju v nejakom zozname.. a virusy sa budu robit aby prave tieto produkty obchadzali (ziadna zmena oproti terajsiemu stavu)
|
| |
Re: Suhlas
Od: AstaKiller
|
Pridané:
6.10.2010 20:39
Samozrejme pisal som to napoly zo zartu. Nenavidim akekolvek snahy o osekavanie osobnej slobody cloveka. To co chce ten bastard z MS nema z bezpecnostou nic spolocne. Ide im len o to,ako smirovat ludi a ako ich co najlepsie vypalovat cezrozne direktivy.
|
| |
certifikat je blbost
Od: brano2
|
Pridané:
6.10.2010 20:26
to akoze spustim antivir, firewall, updaty a dostanem certifikat? medzitym pride novy virus co tie aktualne ochrany obchadza a ja som pripojeny a zakadim celu siet nadalej?
a kto bude davat certifikaty na ludsku blbost.. ked je raz za kompom lama, tak sa tam ten virus dostane tak ci tak, ludia co instaluju a klikaju bez rozmyslu su v drvivej prevahe, nejake certifikaty ich od vlastnej pocitacovej negramotnosti neochrania
|
| |
kok()tna firma MS
Od: atde
|
Pridané:
6.10.2010 20:45
Ja navrhujem zakaz zverejnovat napady od dementnych ludi.
|
| |
Microshit je banda tupců ale...
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.10.2010 21:03
Tohle bych nominoval na kokotinu roka, nová súťaž vypísaná serverom DSL.sk. Běžte do toho....
|
| |
dnes má meniny Natália, zajtra Eliška
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
6.10.2010 21:08
no majkrosoft uz nevie ako chranit svoj 2GB virus, co povazuje za system, tak vymyslel zasa ko..tinu typu, ze pustat len chranene a neinfikovane PC, bud sa im to vymyka z pod kontroly, alebo zasa xcu an niecom zarobit, ci mat komplet prehlad kto pouziva ich krepy system... ja ako uzivatel linuxu aktiulizacie sice mam, ale antivir nehrozi, a firewall mi na compe nebezi, bo som za routerom a firewallom vo firme ale aj doma, tak naco mi je este aj na kompe??? aby som vyhovel majkroshittu, tak si asi nakodim nejakeho daemona, co sa bude tvarit, a posielat identitu, ze je akoze antivir, aby som vyhovel predstavam ms. ms sa mi uz pomaly zdaju ako hitler, skratka ked nemas vlasntnosti, po ktorych oni tuzia, tak nie si ideal. :))
|
| |
NAT, proxace ...
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
6.10.2010 21:41
Naco vymyslali IPv6, ked po zrealizovani tejto hovadiny si vystacime s IPv4 ? Tych zopar "cistych" windowsov, cez ktore sa bude pripajat 99% ostatnych OS na net sa da kludne naadresovat do IPv4 :)
|
| |
.....
Od: Davout
|
Pridané:
6.10.2010 22:08
Infikovane pocitace su podla mna precenovany problem
|
| |
Totalita naťahuje chápadlá
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
7.10.2010 8:21
Keď sa pozriete, v akých kruhoch sa Gates pohybuje, a aké veci hlása, tak vám je jasné, odkiaľ fúka vietor. Je to len o ďalšej totalite.
Z vecného hľadiska by ho mali vysmiať, pretože celý problém s vírusmi spôsobil Micro$oft. To ich systém je deravý a šíri vírusy. Ak chcú vyriešiť vírusy, nič ľahšie - nech opravia svoj systém a je po probléme!
Ich "riešenia" problému boli doteraz vždy na smiech. Už pri Window$95 hlásali, že éra vírusov týmto systémom skončí. Potom to isté hlásali s Window$XP, potom so SP2. UAC@Vista je ďalší výsmech používateľovi.
A táto firma, ktorá nevie zabezpečiť ani len svoj vlastný produkt, chce rozkazovať všetkým ostatným?
|
| |
Re: Totalita naťahuje chápadlá
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 22:46
tak toto si velmi pekne napisal, uplne vystizne. planuju zaviest diktaturu, ze co a ako ma byt, len preto, ze svoj produkt nedokazu zabezpecit. tak ako im ma clovek verit??? kod uzavrety, skodny a nefunkcny. a pritom pre ostatnych, co by utocili, pouzivam widli, ale len na grafiku, zriedkavo, ak mi kliend doda podklady v psd-cku, a musim to posekat do webu, nakolko s komplikovanym psd-ckom ma este gimp problemy co musim uznat, ale aj to mam widli na virtulaku pod linuxami, ale oficialne, aby nebolo nahodou zle uzernikom bsa, ci inej bastardnej organizacie. inak s linuxami si na 90% vystacim vo vsetkom... :))
|
| |
Linux
Od: mrr
|
Pridané:
7.10.2010 10:58
pouzivaju len taky, co chodia na porno stranky a tesia sa s toho, ze sa im nic nemoze stat :)
|
| |
Re: Linux
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 23:49
to sudis ludi podla seba??? no seriozna praca za pocitacom ti asi nic nehovori. kazdeho pubertaka ci amatera, ine nenapadne, len porno v spojeni pc a internet. a plus podla rekacie, co citam, ze si linux nevidel ani len z vlaku a preto si tu vybijas komplexy na linuxoch, lebo mas denne komp zavireny, lebo chodis na porno stranky, inak tvoju ubohu situaciu nevidim...
|
| |
Re: Linux
Od: mrr
|
Pridané:
8.10.2010 11:15
Seriozna praca mi nic nehovori, ako to nehovori ani milionom ludi co pouzivaju opercny system od Microsoftu. Taktiez, na internete su len pubertaci a amateri, co len porno pozeraju hmm... to je doba teda ! :)) Ako mozu ludia v takomto svete pouzivakuci linux vobec zit :)
|
| |
alebo inak :)
Od: mrr
|
Pridané:
7.10.2010 11:24
Virusy sa siria hlavne cez linuxove servre, ktore nemaju antivirak. Preto sa aj v tak velkom pocte nasadzuju. A chudaci Windowsi to potom schytaju :P
|
| |
Re: alebo inak :)
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
7.10.2010 23:51
jasne, ty ako odbornik brutalne vidis to problematiky, toto len debil takeho formatu ako si ty napise. mimochodom a tebe kto nasral do gebule???
|
| |
Re: alebo inak :)
Od: mrr
|
Pridané:
8.10.2010 11:06
Lepsie byt odbornik, ako nadavajuci linuxak :)
|
| |
dnes má meniny Eliška
Od: lolo21
|
Pridané:
7.10.2010 14:06
nic pani, diskusia bola kvetnata, snad uz len jedna poznamka... im asi JEBE! a ludom tiez ked si toto nechaju lubit!
|
| |
no co uz ;)
Od reg.: TSilvo
|
Pridané:
7.10.2010 20:48
ak toto MS prejde, tak chalani sereme na ich net, urobime si vlastny internet.. ;)
|
| |
MS ...
Od: deter
|
Pridané:
9.10.2010 18:02
MS sa zase chce hrať na Boha ... to to už raz bolo ... nevedia si ti ludia zarobiť aj inym spôsobom ?
|
| |
hmmmm
Od: miro.s
|
Pridané:
10.10.2010 10:28
to by potom 99% MS nemalo pristup na net....
|
| |
toto tu uz raz bolo?
Od: bletvaska
|
Pridané:
10.10.2010 20:25
nuz - toto mi pripomina napad majkrosoftu, ako bojovat proti spamu: spoplatnit odosielanie mailov. urcite vydavanie certifikatov zdravia nebude len tak - rozumej zdarma.
|
| |
MS vs Internet
Od: Buli
|
Pridané:
11.10.2010 16:47
Ak sa presadí nápad Microsoftu, tak ja odporúčam, aby ten kto má MS na PC, bol preventívne odpojený od netu.
A Microsoft takéto blbosti na verejnosť už dávať nebude.
|
| |
dodatok
Od: Buli
|
Pridané:
11.10.2010 16:51
A to že bude mať OS firewall, antivirus, antispam ... ešte neznamená, že na internete nebude bordel.
|