|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kontakt
Od: tra lali
|
Pridané:
27.9.2010 14:08
If you are an UFO please give us a feedback at i_am_ufo@osn.com.
|
|
Re: kontakt
Od: tra lali
|
Pridané:
27.9.2010 14:09
Sorry: osn.com -> un.org
|
|
Re: kontakt
Od: rms_
|
Pridané:
27.9.2010 18:30
neskoro
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
27.9.2010 19:22
Najblizsia slnecna sustava je od nas vzdialena niekolko tisic svetelnych rokov. Takze ak zachytime nejaky radiovy signal, mozme si byt isty ze su uz niekolko tisic rokov pred nami ale nikdy sa s nimi aj tak nestretneme lebo by tu leteli asi miliony rokov.
|
|
Re: kontakt
Od: Dano91
|
Pridané:
27.9.2010 20:22
Jedine, ze by na ceste boli uz hodne dlhy cas. :)) A napokon, nemohli by byt z nasej galaxie? :)
|
|
Re: kontakt
Od: claudius
|
Pridané:
27.9.2010 23:09
http://en.wikipedia.org/wiki/Alpha_Centauri
Alpha Centauri AB (α Cen AB), lying 1.34 parsecs or 4.37 light years away from our Sun
potrebujes preklad, alebo ti staci, ze to nebudu tisice svetelnych rokov?
|
|
Re: kontakt
Od: claudius
|
Pridané:
27.9.2010 23:11
pekna tabulka
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nearest_stars
vsimni si najma tie data: 5, 7, 11... a pod cisla pri light years
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 7:47
No trosicka si to prestrelil. Priemerna vzdialenost hviezd v galaxii je cca 5 ly. Na druhej strane je jasne, ze nie kazda hviezda ma planetatrny system a planety, niektore slnecne sustavy maju len 2-3 planety a vobec sa nepodobaju nasej sustave.
Ma margo existencie/neexistencie mimozemskej civilizacie vrelo odporucam: http://www.martinus.sk/?uItem=48297, treba mat vsak mensi zaklad v uz precitanej popularno-vedeckej literature. Po precitani tejto knihy clovek ziska dost vysoky nadhlad nad vecou (samozrejme vsak iba v ramci nasich dnesnych znalosti o vesmire) a nebude plodit hlody hodne koca 19. storocia. Po precitani tejto knihy som sa stal velkym skeptikom.
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 7:50
V prvom rade uz len definicia zivota je dost problematicka (aj ked nutne podmienky, kt. musi definicia zahrnovat sa vymenovat daju, avsak kto vymenuje postacujuce podmienky ze ano ...) a zivot v nasom chapani (definicie napasovanej na nasu predstavu co to asi tak moze byt zivot) je veeeeeeelmi citlivy a krehky. V tomto kontexte je velmi nepradvepodobne ze v celej nasej galaxii je co i len jedina jedina inteligentna civilizacia okrem nasej (opat definicia napasovana na nasu predstavu co to asi tak moze byt inteligentny zivot). Existuju tucty dovodov (astronomickych, fyzikalno-chemickych, biologickych, sociologickych), preco je extremne malo pravdepodobna existencia inteligentnej civilizacie (opat v nasom dnesnom chapani).
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 7:58
Existuju nazory ze vesmir je ovela vacsi ako nasa viditelna cast s polomerom 13,67 mld. ly. Ovela vacsi ovela rádov. Dokonca ze moze byt aj nekonečný (nie v zmysle ze nikdy neprideme na kraj), ale ze ma skutocne nekonecny objem. Aj pri chodeni po gulovej ploche mozeme donekonecna chodit kade chceme a nikdy neprideme na okraj aj napriem tomu, ze gulova plocha ma konecny obsah (povrch). S nasim vesmirom to moze ci nemusi byt podobne. Navyse nas vesmir moze byt len 3-rozmerna varieta (akysi rez, resp. "podmnozina" s mensim poctom dimenzii) viac-rozmerneho vesmiru. (nie, nenarazam na skompaktovane dimenzie vystupujuce v teorii strun, to je o inom).
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 7:59
Ak by bol vsak vesmir nekonecny co do objemu, malo by to dalekoooooooosiahne dosledky, nakolko s nekonecnom vo fyzikalnej realite nie su ziadne zarty (fyzikalne teorie sa rucaju a nie su konzistentne, ak vychadzaju vo vypoctoch nekonecna). Potom by v nom tozit existovalo nekonecne vela inteligentnych civilizacii, dokonca nekonecne vela kopii nas samych, nasej Zeme, celej slnecnej sustavy, celej nasej galaxie, celej nasej kopy galaxii ... len vzduialenosti by boli tak velke, ze by to totalne prekracovalo akukolvek predstavivost akehokolvek clovekaa presahovalo by to aj schopnosti bezbnych ludi tieto cisla co i len zapisat konvencnym sposobom (napr. exponencialna veza z desiniek siahajuca 13 miliard ly daleko, by bolo totalne hovnitko a malinkate cisielko ...).
Taaaakze .... ta buh zna?
|
|
Re: kontakt
Od: adsawqerweqweqw
|
Pridané:
28.9.2010 8:37
odporucam ti knihu od michio kaku , paralelni svety, hyperprostor a paul davies - kosmicky jackpot
viditelny vesmir - o par x milionov, miliard rokov nebude uz obloha tak plna hviezd, lebo skoro vsetky galaxie sa od nas vzdaluju a za chvilu budu za horizontom.
tych par galaxii co sa pritahuju spravia jednu velku osamotenu galaxiu, ktora nakoniec tak ci tak vychladneme , ako cely vesmir a uz ani informacia neprezije - jedina nadej, ze sa dostaneme do ineho vesmiru, pripadne si sami daky vyrobime :)
este su teorie , ze fyzika ako ju pozname plati len pre nas vesmir, ze napr. moze z nasho vesmiru vznikat dalsie vesmiry, ktore maju uplne ine fyzikalne zakony, ze vedla nas je dalsi paralelny vesmir , ktory mozeme na zakalde gravitacneho ovplivnovania dokonca aj potvrdit (hudba buducnosti)
ze mozeme byt vlastne program, ze nas niekto spustil atd atd
po precitany tychto a este kopec inych vedecko-popularnych knih nevylucujem uz nic :)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 8:43
Hej, chladna a tmava smrt mi je uz dlhsie znama.
michio kaku , paralelni svety, hyperprostor mam v policke a v queue :-) teraz dokoncujem fyziku v potizich a zacnem fyzika nemozneho (detto ARGO/DOKORAN z edicie ZIP)
|
|
Re: kontakt
Od: wer23451234wdf
|
Pridané:
28.9.2010 10:01
inac fyzika nemozneho je dobra kniha, ale podla mna nie az tak dobra ako hyperprostor a paralelni svety :)
ak budes citat tak zacni hyperprostorem - vysla skorej - aspon mam taky pocit, kedze som ju cital az po paralelnich svetoch:)
|
|
Re: kontakt
Od: blizzboz
|
Pridané:
28.9.2010 12:22
dá sa to stiahnúť torrentu?
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 13:46
nc ako no comment nie ako norton commander
nie, to sa kupuje a je to z papiera a na uzivanie netreba elektricku energiu - papier, to je taky prirodny material na baze celulozy z dreva
|
|
Re: kontakt
Od: Deer
|
Pridané:
29.9.2010 9:55
Ja ti neviem, ale IMO (aj ked som laik) by som si nedovolil implikovat "Ak by bol vsak vesmir nekonecny" => "nekonecne vela kopii nas samych". Vysvetlim odbockou:
Nedavno bola na root.cz pekna diskusia o cisle pi. Niekto sa tam pytal, ci je pi fakt neperiodicke (iracionalne), napr. pri periodicite niekolko miliard des. cisel a pod. Chalan sa potom spytal, ci nemoze byt periodicita rovna nekonecnu. Toto mu bolo vyvratene.
A to ma dovadza k zaveru, ze ak by aj vesmir bol nekonecny, stale sa v nom moze vyskytovat iba jedna "kopia" slnecnej sustavy, alebo strasidelnejsie, iba jedna civilizacia (tak ako pi - nikdy sa v nom neopakuje ziadny pattern).
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 10:51
Skus hodit link, kde konkterne je ta diskusia. Zrejme si myslel periodu s nekonecnym poctom desatinnych miest a nie periodu nekonecno. Nekonecno ako take nie je cislo. Momentalne nie som si isty, ci je zaver spravny a ci mozno nekonecny pocet cislic povazovat za jednu periodu, nakolko je to dost paradoxne - to sa vsak nemozme divit, pri nekonecnach sa to krasnymi paradoxami vymykajucimi sa sedliackemu rozumu len tak hemzi, vdaka ze to pan. Cantor v 60ttych rokoch 19. st. vyriesil. Paradoxne je to, ako mozno nieco s nekonecnym poctom cifier povazovat za periodu, ked pojem perioda evokuje nieco ucelene, uzavrete a ukoncene - a nieco, po com moze nasledovat dalsia perioda, kt. sa druhy krat zopakuje.
|
|
Re: kontakt
Od: Deer
|
Pridané:
29.9.2010 11:54
Ta diskusia je tu: http://j.mp/93mLo4 Skoda, ze si rozrozpraval o cislach. Viac ma zaujima tvoj nazor, ci v nekonecnom vesmire mozeme byt aj tak sami.
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 13:22
nie :-)
nech je pravdepodobnost cohokolvek akokolvek mala (avsak nenulova), VZDY sa to v nekonecnom vesmire udeje, t.j. VZDY to niekde bude existovat, dokonca nekonecnevela krat
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 13:49
Super, prispel som aj tam do diskusie. Sak asi 1-2 ludia co mali na VS matiku a teoriu mnozin tam pisali jak to je :-) Ta ze no problemo :-) Problem je, ze okrem nich samych a mna im nikto nerozumie :-)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 10:51
Po "periode" s nekonecnym poctom desatinnych miest ziadna dalsia perioda nasledovat nemoze, t.j. pripisat nekonecne pocetnemu zoskupeniu cislic atributy, ktore ma perioda s konecnym poctom cislic je nelogicke. Je to ako divit sa nad konecnymi mnozinami a tym, preco pre ne neplatia tie zazraky, ktore platia pre nekonecne mnoziny (t.j. mnoziny s nekonecnym poctom prvkov). Ako vsak hovorim, nie som si celkom isty ci toto je vysvetlenie, nakolko k nekonecnu existuju dva pristupy a pohlady: aktuálne nekonecno a potenciálne nekonecno.
|
|
Re: kontakt
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.9.2010 1:17
Ale po periode s dlzkou 28 dni prichadza dalsia perioda s dlzkou 28 dni, plus minus tyzden :)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.9.2010 8:09
Veru, teta Irma chodi viac-menej pravidelne.
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 10:51
Len sa prosim neriad slovenskou WIKI, lebo tam su o tom 2 riadky ... Aj ked Cantor chcel nekonecno skrotit, musel sa nanho pozerat ako nieco, co je NAD poctom prvkov nekonecnej ciselnej mnoziny, nieco mimo vsetkych cisel a oznacil to mohutnost nekonecnej mnoziny. To je uz len SYMBOL, s ktorym sa daju robit operacie. Z tohoto pohladu nekonecno berieme ako nieco ukoncene, ucelene s cim mozeme sibrinkovat. Z tohoto pohladu po periode s nekonecnym poctom miest sa zopakuje ta ista perioda s nekonecnym poctom miest - nech to znie akokolvek absordne (absurdne su vsetky tvrdenia o nekonecnych mnozinach a poctoch - su vsak pravdive ci sa nam to paci, alebo nie :-)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 11:01
Co sa tyka dosledkov nekonecnosti vesmiru boli by pravdive ci uz sa nam to paci, alebo nie. Zavadzanie nekonecna do fyzilaknej reality prinasa sokojuce dosledky podobne ako zavadzanie nekonecna do abstraktnych matematickych uvah:
napr. prirodzenych, celych a racionelnych cisel je PRESNE tak isto vela! Aj ked sedliacky rozum vravi, ze celych je 2x viac + nula a racionalnych musi byt mozno az nekonecne vela krat viac. Chyba lavky, prirodzenych, celych a racionelnych cisel je PRESNE tak isto vela!
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 11:01
Napr. tiez prvocisla: je ich nekonecne vela a napriek tomu v dostatocnej vzdialenosti od nuly sa da najst usek s LUBOVOLNOU dlzkou, kde nie je ziadneprocislo! Je na to aj vzorcek :-) Chces usek (interval) s dlzkou 10^10000000000000000000000000000000, kde nebude ani jeno prvocislo? No taky je! Samozrejme ti nepoviem presne prirodzene cisla OD-DO (t.j. jeho hranice), ale hlavna idea je jasna: existuje taky usek s LUBOVOLNOU dlzkou! To suvisi napr. s tym, ze mnozina prvocisel je "riedka" v mnozine prirodzenych cisel. Dalsia vec je, ze existuje nekonecne vela druhov nekonecien, jedno "vacsie" ako druhe. Avsak na krasne paradoxy staci aj najmensie z nekonecien.
|
|
Re: kontakt
Od reg.: -= Aqw3R =-
|
Pridané:
28.9.2010 8:16
Nieco mi uslo? Myslel som, ze slnecna sustava je len jedna, kedze iba jedna hviezda dostala meno "Slnko", nie? Alebo je vo vesmire aj viac Slnk?
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 8:26
Otazka je ci pojmy "Slnko" a "hviezda" su synonyma. Ak hej, tak potom je vo viditelnom vesmire cca 10^22 Sĺnk ci Sĺnc ci hviezd.
|
|
Re: kontakt
Od: O´neal
|
Pridané:
28.9.2010 10:06
Staci len vykopat hviezdnu branu. ;)
|
|
Re: kontakt
Od: Michal_w
|
Pridané:
28.9.2010 20:44
mysliet si, ze jediny sposob, ako sa da pohybovat caso-priestorom je cestovat priamociaro a nanajvys rychlostou svetla je presne tak isto naivne a hlupe, ako ked si ludia mysleli, este pred 150 rokmi, ze je nezmysel prepravovat sa vo vzduchu. dnes je to bezna a kazdonenna zalezitost...
rovnako naivne je si mysliet, ze ine civilizacie robia rovnako primitivne aktivity, ako ta nasa a vysielaju radiove signaly, aby na seba upozornili. je to presne taka ista hlupost, ako keby dve mraveniska, vzdialene 1500 kilometrov od seba chceli na seba upozornit dymovymi signalmi...
okrem ineho najblizsia (mimochodom) planetarna (nie slnecna) sustava je vzdialena len niekolko desiatok svetelnych rokov,ak som to neprehnal.
je nanajvys pravdepodobne, ze rozne skupiny mimozemskych civilizacii nas navstevuju uplne bezne... nasvedcuju tomu mnohe dokazy...
http://www.hessdalen.org/
http://en.wikipedia.org/wiki/Belgian_UFO_wave
atd....
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 10:32
tak jest :-)
|
|
Re: kontakt
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 17:43
avsak nie som si isty tymi ufami
|
|
Re: kontakt
Od: szaga2
|
Pridané:
29.9.2010 7:16
Na ake pi...y davaju peniaze ked napriklad niekde nemaju ani na kusok cleba. Sproty ludia!!!!
|
|
Kam poslat prihlasku?
Od: ...
|
Pridané:
27.9.2010 14:10
Rad by som sa prihlasil, a poberal plat v zalohe, kym nebudem povolany.
|
|
Re: Kam poslat prihlasku?
Od: sizej
|
Pridané:
27.9.2010 17:23
potom podas vypoved?
|
|
Re: Kam poslat prihlasku?
Od: ...
|
Pridané:
27.9.2010 17:47
Jasne a odstane este odstupne ;)
|
|
Re: Kam poslat prihlasku?
Od: shdjsahgd
|
Pridané:
27.9.2010 23:13
hadam dostupne si chcel napisat
|
|
Jedno je isté
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
27.9.2010 14:35
Ak sa nám podarí skontaktovať s niekým "tam vonku" tak to od základov zmení našu civilizáciu. A na to sa treba pripraviť. Ak tá cudzia civilizácia bude na vyššom civilizačnom stupni ako my, tak sa môžeme dostať do kontaktu s technológiami o ktorých ani len netušíme.
|
|
Re: Jedno je isté
Od: Deer
|
Pridané:
27.9.2010 15:02
Takisto sa musime pripravit na info, ze sme tu uplne sami ;) Sice sa to prakticky neda overit, ale isty filozof o tomto halucinoval.
|
|
Re: Jedno je isté
Od: hmm
|
Pridané:
27.9.2010 21:04
ak budu na vyssom civilizacnom stupni...je tu moznost, ze nebudu mat asi dovod sa s nami nejako zaoberat ako s rovnocennymi partnermi :)...a moznost, ze budu mat vyvinuty nejaky zmysel pre moralku alebo nejake socialne ci moralne citenie je tiez dost otazna :)...
|
|
Re: Jedno je isté
Od: antharmann
|
Pridané:
27.9.2010 23:42
Podla mna uz davno nas svet kontaktovali.
Tvrdim to na zaklade vyjadrenia p. Mitchella (6 clovek ktory kracal na Mesiaci, ktory potvrdil navstevu ET)
Tiez kedze nas uz kontaktovali a este stale sme tu predpokladam ze nebudu velmi agresivni. Ak by boli ani by sme si neprdli.
Tvrdim to na zaklade vyjadrenia udajneho p. Rutledgea (clovek z udajnej misie Apollo 20)
|
|
Pondelok, 27. septembra 2010, dnes má meniny Cyprián, zajtra Václav
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.9.2010 14:39
mimozemstania neexistuju, to by uz boli davno na facebooku
|
|
Re: Pondelok, 27. septembra 2010, dnes má meniny Cyprián, zajtra Václav
Od: Alex33
|
Pridané:
27.9.2010 14:43
Fejsbuk je plny mimozemstanov
|
|
Ashtar Sheran
Od reg.: Extraterrenista
|
Pridané:
27.9.2010 14:51
Jak neexistujú a čo Ashtar Sheran?
|
|
Re: Ashtar Sheran
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.9.2010 14:54
on je na facebooku?
|
|
Re: Ashtar Sheran
Od reg.: Extraterrenista
|
Pridané:
27.9.2010 14:56
http://www.facebook.com/universe.people
|
|
Re: Ashtar Sheran
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.9.2010 15:11
tak potom beriem spat. zrejme jediny kto neexistuje som ja
|
|
Re: Ashtar Sheran
Od: quix_
|
Pridané:
27.9.2010 16:38
nie len vsetci obyvame inu bublinu
|
|
Re: Pondelok, 27. septembra 2010, dnes má meniny Cyprián, zajtra Václav
Od: Pingmeter
|
Pridané:
27.9.2010 14:59
a co na fejsbruku
youtube.com/watch?v=E2PMwiyh6aQ
|
|
uz tu davno su
Od: ferikevonmiropochva
|
Pridané:
27.9.2010 14:52
uz tu davno su chlapci moji
http://tinyurl.com/3a62slr
|
|
Re: uz tu davno su
Od: lacikevonmirofekalia
|
Pridané:
27.9.2010 15:49
http://tinyurl.com/2ekvzcx
|
|
Re: uz tu davno su
Od: dokazovy material
|
Pridané:
28.9.2010 20:03
h/a/a/r/p
|
|
OeSeN
Od: OeSeN
|
Pridané:
27.9.2010 14:59
OSN zrejme uz nema ziadne ine skarosti na Zemi, ako kontaktovat mimozemstanov :(
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
27.9.2010 22:16
Hlboko sa mýliš, kontakt s mimozemšťanmi by nám ponúkol nové možnosti, ktoré by mohli vyriešiť veľa problémov na Zemi. Už sa to raz stalo tu na Zemi, ale trochu inak. Keď Kolumbus objavil Nový svet, teda Ameriku, tak pre Európu sa otvorili nové možnosti, stredovek skončil a nastal rozkvet kultúry - renesancia.
|
|
Re: OeSeN
Od: pepex
|
Pridané:
27.9.2010 23:08
jj, aj pre americkych indianov sa otvorili nove moznosti.. :)
|
|
Re: OeSeN
Od: jsagdhsjahgd
|
Pridané:
27.9.2010 23:14
genocida....... anunaki sa vratia tak mame po p**i
|
|
Re: OeSeN
Od: jshdjsdh
|
Pridané:
28.9.2010 13:26
ale aj nanunaki su este mali pani... nad nimi su este dalsi silnejsi s omnoho vyspelejsou technologiou
cim vyssia technologicka uroven cilizacie tym mensia duchovna a mravna uroven [bohuzial], vyspela technologia im dava pocit nadradenosti a preto chcu ovladat a vyuzivat 'technologicky' slabsie rasy
samozrejme ze vo vesmire nie sme sami
to ako keby niekto povedal ze v oceane plava iba jedna ryba
tak isto v celom vesmire my nie sme jedina civilizacia
|
|
Re: OeSeN
Od: sadsadsadsad
|
Pridané:
28.9.2010 13:26
pozrite si napriklad film clash of the titans tam je to celkom dobre 'vysvetlene'
bohovia na olympe chcu od ludi aby im stavali chramy a modlili sa ku nim pretoze to posilnovalo ich nesmrtelnost, ludia im svojimi modlitbami posielali zivotodarnu energiu ktoru oni uz neboli schopni prirodzene prijimat kvoli tomu ze su to padli anjeli ktori sa obratili proti prirodzenemu chodu veci su odpojeni od centralneho bozskeho zdroja zivota a energie, preto potrebuju ludi aby ich zivili, aby im posielali energiu
cele to zacalo mnoho mnoho miliard rokov dozadu vo vyssich dimenziach
neexistuje len jeden padly anjel lucifer ale pravdepodobne to budu cele civilizacie a mnohe rasy anjelov a inych bytosti
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 8:19
Trosku si pozabudol na to, ze ked ovela vyspelejsia civilizacia vkroci do zivota ovela menej vyspelej civilizacie (ci mozno hovorit dokonca o formach zivota), vzdy to bude mat na menej vyspele (ci nizsie) formy veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelmi neblahy vplyv. Americki indiani po kolonizovani Ameriky europanmi je iba jeden priklad.
Ked chceme priklad na nizsie formy zivota, citil by sa sa vinny keby si rozkopal mravenisko? Alebo zabil tisic vinnych musiek drozophil vo flasi? Kto nam dovolil povazovat sa za vyssiu/nadradenejsiu formu? Evolucia? Tam to spocita po case uplne vsetkym.
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Psychiater
|
Pridané:
28.9.2010 23:53
A ty si trošku pozabudol na to, že ak sa nakontaktujú dve vyspelé civilizácie tak je malá pravdepodobnosť že by sa k sebe zachovali tak ako Európania k Indiánom. Tendencie k zničeniu majú iba menej inteligentné a evolučne málo vyspelé formy k života ku ktorým patríš aj ty keď takto zmýšľaš. Pre spoločnosť si nebezpečný psychopat a mal by si byť izolovaný. Ber to ako dobrú radu.
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.9.2010 17:49
Tak dobre som sa daaaaaaaaaavno nepobavil.
- dve vyspele civilizacie? pojem vyspely nie je absolutny, ale relativny! co je dostatocna vyspelost? vyspelost (aj to je otazne v akom zmysle, technologicka, mravna ... ci ina vyspelost) sa da len porovnavat v ramci civlizacie c.1 a c. 2 a rozhodnut, ze napr. civlizacia c.1 je na tom RELATIVNE lepsie ako c. 2
- radsej ani nech vediet, ze v kazdom cloveku je kus psychopata, aj ked existuju iste hranice co nasa kultura (myslim v strednej Europe) poklada za nepripustne ... o rozdielnosti moralnych a mravnych kodexov v roznych civlizaciach (ci dokonca v ramci jednej civilizacie odstupom casu) pisem na svojom blogu
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 8:20
Na zaver si dovolim citat ArthuraC. Clarka:
---------------------------
"Kazda dostatocne vyspela technologia pripade dostatocne nevyspelej civilizacii ako zazraky a kuzla hodne jedine bohov."
---------------------------
Co by sa asi stalo, keby niekto pristal pred tisic rokmi v stredovekej dobe temna na herieri ci vrtulniku, vytasil by mobil, notebook, samopal a vobec vsetky vydobitky modernej technologie? Bol by povazovany za nadprirodzenu entitu, resp. bud za posla z nebies (t.j. za anjela ako posla Boha - od kladnej nadprirodzenej entity), alebo za posla z pekla (t.j. za Luciferovho pobocnika - od zapornej nadprirodzenej entity). Vzhladom na charakteristicke uvazovanie druhu homo sapiens, by to bohuzial bolo to druhe.
|
|
Re: OeSeN
Od: kshgdjskagd
|
Pridané:
28.9.2010 12:55
vsetky starodavne legendy o bohoch su o com???
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 13:53
to je o pricinach religionizmu ako takeho a preco vobec vznikali nabozenstva, bozstva, modly, povery ...
no absolutne majoritnu cast priciny vzniku nabozenstiev ma na svedomi to, ze pradavne kmene a civilizacie si nevedeli vysvetlit 99% prirodnych ukazov a preto ich existenciu pripisovali nadprirodzenym entitam - nechapem ako si niekto nieco take nedokaze domysliet
pohnutky na vznik nabozenstiev a nabozenskych "svatych" knih su aj ine, viac na http://pjetrode.blog.pravda.sk/2010/09/01/3 - najdiskutabilnejsie a najrelativnejsie su moralne a eticke kodexy, ktore nam nabozenstva ponukaju
|
|
Re: OeSeN
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.9.2010 13:54
mnou spomenuta prihoda o pristati dnesnej "posadky" pred tisic rokmi bolo len na margo citatu A.C. Clarka a vobec neaspirovala implikovat hypotezu, ze vsetky nabozenstva vznikli po pristati ufoncov alebo navstevnikov z buducnosti
|
|
Tomanová
Od: Jano1505
|
Pridané:
27.9.2010 15:03
Mali by kontaktovať Vieru Tomanovú
|
|
Re: Tomanová
Od: Fero707
|
Pridané:
27.9.2010 15:10
Tu by mali vypitvat hned ako ju niekto nahlasi. Mozog sice nenajdu, ale taky vyzkum bezchrbtovej zmije by mohol znacne pomoct nasej civilizacii.
|
|
Re: Tomanová
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
27.9.2010 15:27
este stale ju nezabili??? sakra a ja som sa tesil na dnesne spravy, ze tam budu o nej kecat, ze ju zaj*bali, sak to je škodná zver jak potkan... :))
|
|
Re: Tomanová
Od: tomino0000
|
Pridané:
27.9.2010 15:47
nahodou potkan je cistotne a inteligentne zviera,a ona... iba zviera
|
|
Re: Tomanová
Od: sliepkasliepkasliepkasliepka
|
Pridané:
27.9.2010 16:02
je to sliepka, sliepka!!!
|
|
Re: Tomanová
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
27.9.2010 17:05
to pravda, este aj potkan je hodnotnejsi ako ona...
|
|
Re: Tomanová
Od: 5os5os
|
Pridané:
28.9.2010 10:11
Nemozu sa je dovolat, stale ma obsadene, lebo vola domu.
|
|
Myšlienky
Od: Pliaskam
|
Pridané:
27.9.2010 15:50
Bolo by cool keby nám doniesli technológiu na tlačenie vo veľkom kancli, ale nie cez WIFI z PDA ale myšlienok z hlavy a ty si rovno z hajzla prídeš po hotový papier
|
|
Re: Myšlienky
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
27.9.2010 16:05
to by potom v niektorych pripadoch tlacili obrovske prasaciny....
|
|
ROFL a LOL
Od: muhahaha
|
Pridané:
27.9.2010 16:14
Ak chcel niekto dokaz, ze byrokracia je nesmrtelna, tak tu ho ma!
|
|
Re: ROFL a LOL
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
28.9.2010 1:45
presne to ma napadlo
|
|
Hehehe
Od: Maple
|
Pridané:
27.9.2010 16:17
Donedavna "bohovia", coskoro "mimozemstania".
|
|
Banda jedna
Od: klotyhe
|
Pridané:
27.9.2010 16:19
Celé OSN je zbytočná organizácia a mali by ju ihneď zrušiť. Keď sa už zaoberajú takýmito sprostosťami, tak to je už vážne.
|
|
*UFO*
Od: Admin 123
|
Pridané:
27.9.2010 17:36
To by sa malo spraviť aj na Slovensku aby zistili kde sú štátne peniaze či ich minuli z vlády alebo ich zobrali zelený mužíci (UFO)
|
|
údajne
Od: údajne
|
Pridané:
27.9.2010 17:38
údajne
|
|
dokument
Od reg.: featherlight
|
Pridané:
27.9.2010 17:43
toto je podla mojho nazoru najlepsi dokument o UFO aky som kedy videl:
http://goo.gl/Cktu
|
|
Re: dokument
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
27.9.2010 21:00
koho to tu nevidim... pan akty X. budem hadat, tvoju sestru uniesli martania, ze ?
|
|
Re: dokument
Od: Mulder
|
Pridané:
27.9.2010 23:38
nie jeho, moju!
|
|
Re: dokument
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
28.9.2010 1:16
tak on musi byt... JEJ SYN, SPLODENY S UFONOM !!!!!!
|
|
kakakaka
Od: karolkarolkarol
|
Pridané:
27.9.2010 18:12
hlavne ak ten koordinator bude dostavat plat zanic
|
|
2 verzie
Od: Teal´c
|
Pridané:
27.9.2010 18:44
mám 2 verzie: 2. mimomezšťania nás už dávnejšie kontaktovali z toho vyplývajú viac verzií
a) OSN chce uvádzať vyspelejšie technológie do života a myslia, že ľudia by sa mohli začať vypytovať
b) naštvali mimozemšťanov, ktorý na nás idú zaútočiť a chcú to radšej zvaliť na nejaký úrad, že to on dobabral
a 2. verzia: niekto z ich príbuzných chce nové auto a tak mu ho zaplatia
|
|
Re: 2 verzie
Od: Sanxo
|
Pridané:
27.9.2010 19:01
Verzia 3: M. Jacksona chcu dostat spät na zem, tak idu zalozit urad, ktory to zariadit...
|
|
ffjhdfj
Od: Pythonix
|
Pridané:
27.9.2010 20:23
Oni nam ukazu nove super-technologie a my im ukazeme FaceBook.
|
|
Skvelá OSN
Od: E.T.
|
Pridané:
27.9.2010 21:20
...he he, ďalšie teplé a dobre platené miestečka pripravené
pre loajálnych úradníkov OSN na pár rôčkov :)
|
|
nieco sa deje s mesiacom
Od: velmi dolezite
|
Pridané:
27.9.2010 21:36
http://tinyurl.com/32tdsnv
|
|
Zomfg ufoni
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
27.9.2010 23:01
Ked uz sme pritom, vysiel r5 release Predators link z megaupload je *ehm ehm* ?d=UNUB9RAI *ehm*
|
|
Re: Zomfg ufoni
Od: hsjgdhsja
|
Pridané:
27.9.2010 23:16
ehm what???
|
|
Re: Zomfg ufoni
Od: 2121213
|
Pridané:
28.9.2010 11:41
uz je davno BR 720p
|
|
dsl.sk
Od: trallalotr
|
Pridané:
27.9.2010 23:19
ja som zvedavy na alien porn
|
|
Re: dsl.sk
Od: JohnPaulSartre&Ringo
|
Pridané:
27.9.2010 23:37
http://www.youtube.com/watch?v=e4QYkrp44us
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: Alino
|
Pridané:
28.9.2010 1:33
mozno ked budu mimozemstania volne behat medzi nami, a budu ich zeny pritazlive tak zomna bude ufofil.
|
|
Re: dsl.sk
Od: tralllator
|
Pridané:
28.9.2010 12:33
len aby nezasuvali prave zeny... to by si potom zle dopadol :D
|
|
Re: dsl.sk
Od: 5os5os
|
Pridané:
28.9.2010 10:16
Sado-maso?
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
28.9.2010 12:39
sado-ufo
|
|
omyl paaanoveee
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.9.2010 2:12
Mimozemstania nas predsa navstivili uz pred zopar rokmi. Unasali kraavy a Cartmanovi dali analnu sondu, a "z prdele mu couhal tricetimetrovy satelit".
|
|
ou jeej
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
28.9.2010 7:16
Zeby chystali to oblbnutie ludi projektom bluebean, aby donutili ludi, aby sa zjednotili pod nadvladou udajnych mimozemstanov, a mohli nastolit novy svetovy poriadok?
|
|
Hvadam pracu
Od: Janko Giertly
|
Pridané:
28.9.2010 7:45
kuva chlapi nemate kontakt na ich personalne?
|
|
Re: Hvadam pracu
Od: ...
|
Pridané:
28.9.2010 9:41
Kasli na to, je nas vela co tam chcu robit.
|
|
213231
Od: 213213321
|
Pridané:
28.9.2010 11:43
inac kto povedal ze mimozemstan musi mat hmotne fyzicke telo a pouzivat hmotnu technologiu
|
|
Re: 213231
Od reg.: Alino
|
Pridané:
28.9.2010 16:31
nj staci mu nehmotne astralne telo
|