| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Pošli kvety
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
25.9.2010 11:15
Americania su spokojni s iPhonmi, muchy s hovnami...
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: atde
|
Pridané:
25.9.2010 15:20
Cakal som to, ale nie hned ako prvy prispevok :D.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: mojko666
|
Pridané:
26.9.2010 11:38
aj ja som najspokojnejší s iPhone pretože nie som čechomaďar.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: 48916
|
Pridané:
26.9.2010 13:06
nokia baj baj...
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: no ja by som sa o nokiu nebal
|
Pridané:
27.9.2010 11:37
ked si zoberiem, ze niekedy davno sa nokia zaoberala drevospracujucom priemyslom .. tak prechod od mobilov k inemu nebude az taky narocny :)
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: niktos
|
Pridané:
27.9.2010 21:54
mal si namysli vyrobu ocelovych lan, alebo???
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: Kveri_
|
Pridané:
25.9.2010 15:53
:D
|
| |
Re: Pošli kvety
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
25.9.2010 22:05
to si pekne napisal, lepsie sa to uz ani vyjadrit nedalo, ale plne s Tebou suhlasim, a poriadne som sa aj zasmial. :))
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: tajtrlik
|
Pridané:
25.9.2010 23:38
hej uplne to ZABIL. ty kokso ja som uplne PAF z neho, teeeeda ten in ale dal...
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: szaga2
|
Pridané:
27.9.2010 8:40
Asi Americania pozeraju na imidz a ako ten smartphone vizera. No nezaujima ich kvalita daneho PDA kde iPhone je na poslednom mieste!!!!
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: S_M
|
Pridané:
27.9.2010 16:13
V com je iPhone na poslednom mieste? v tom, ze nemusis spravovat pamat? ze nemusis riesit filesystem? ze citlivost na dotyk je na displeji vynikajuca?
Neohanaj sa takymi dristami ako "iPhone 4 straca signal", to je len nafuknuta bublina.
Dufam, ze naskrabes viacero dovodov, ak sa ohanas ze je najhorsi na svete.
|
| |
Re: Pošli kvety
Od: uFone
|
Pridané:
27.9.2010 19:37
Nemusis nic spravovat, lebo nic spravovat nemozes... iPhone je "super", ved vsetko na i musi byt, ci?
|
| |
lol motoroal
Od: lolko motorolka
|
Pridané:
25.9.2010 11:18
motorola este existuje ? :P som si myslel ze davno zanikla mimochodom keby som mal tolko cashov tak si tiez kupim iphone ...... ale musim sa uspokojit so SE ...ale som spokojny :D
|
| |
Re: lol motoroal
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.9.2010 11:53
Motorola je asi najvacsi americky vyrobca radiokomunikacnej techniky. Niesu to len telefony ale aj vysielacky a pod. takze tak lahko nezanikne. Aj ked v poslednej dobe ku nam neprenikol poriadne ziadny z ich telefonov maju velmi podarene telefony s Androidom, ktore maju (v USA) podobne predaje ako napriklad iPhone, len sa o tom az tak nehovori :)
|
| |
Re: lol motoroal
Od: anon
|
Pridané:
25.9.2010 12:54
mne sa lubi motorola backflip ... skoda ze to ma taky mucny procak
|
| |
Re: lol motoroal
Od: -123-
|
Pridané:
25.9.2010 13:29
xt720...
|
| |
Re: lol motoroal
Od: -123-
|
Pridané:
25.9.2010 23:50
minusy? lebo ma hdmi out , a tupy iShiz nema?
|
| |
Re: lol motoroal
Od reg.: TOMAXko
|
Pridané:
25.9.2010 14:47
To je blbosť napríklad Motorola Milestone je teraz dosť populárna aj na SLovensku. V minulosti som mal aj Motoroly a musím povedať, že pre mňa sú číslo 1. Aj keď sú dosť drahé, ale zase lacnejšie ako Iphone , ktorý je od toho slabší :D
|
| |
Re: lol motoroal
Od: XXXXXXXXX
|
Pridané:
25.9.2010 14:52
A v com je iPhone slabsi? Normalne sa pytam...
|
| |
Re: lol motoroal
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
25.9.2010 16:01
no podla prieskumu rozhodne vo vydrzi baterii ;)
|
| |
Re: lol motoroal
Od: xxxxsds
|
Pridané:
25.9.2010 16:04
Mozno je to tym, ze iPhone aj pouzivaju :)) Oproti svojmu symbianovy pouzivam iPhone ovela viac, kedze sa mi na nom prijemnejsie pouziva. Nehovoriac o prehliadani internetu. Preto sa mi skor vybije ako napriklad u mna nejaky symbian. Vydrz baterky sa da vylozit vseljako :))
|
| |
Re: lol motoroal
Od: Reiki
|
Pridané:
27.9.2010 8:17
No ja mam Symbianovu N95ku a pouzivam ju stale a baterka stale drzi. Som s nou uplne spokojny a keby z mam mat nieco lepsie tak rozhodne Android a nie iPhone na ktorom je to vymakane BT a iStore a kopa dalsich "peknych" veci :)
A ludia co viac pouzivaju iPhone, tak ho asi ho stale vytahuju z vrecka aby sa pokochali jeho leskom alebo co..nechapem tomu...
|
| |
Re: lol motoroal
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
25.9.2010 15:45
nepreháňaj, najúspešnejší produkt Motoroly v poslednej dobe je Motorola Droid a ten predal tak cca desatinu oproti iPhone a bolo to dosť medializované
|
| |
Re: lol motoroal
Od: sdf
|
Pridané:
25.9.2010 12:43
motorolu v oblasti telefonov skriesila Motorola droid
|
| |
Re: lol motoroal
Od: miro j.
|
Pridané:
25.9.2010 15:25
chlapce nemal by si sa takto strapnovat svojou nevedomostou...
|
| |
iPhon
Od: Admin123
|
Pridané:
25.9.2010 11:39
Keby sa u nás zarábalo v takom pomere k cene ako v Amerike tak si kúpim aj dva.
|
| |
Re: iPhon
Od: roflmao
|
Pridané:
25.9.2010 12:04
no ja mam uz druhy a to nie som ziadny miliardar,.. samozrejme ze "obycajny" clovek si taku vec nemoze dovolit ale zase pre takeho cloveka ten smartphone neni urceny
|
| |
Re: iPhon
Od: gfgfgfg
|
Pridané:
25.9.2010 13:43
a pre koho je urceny ak nie pre obycajneho cloveka?
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.9.2010 14:41
obycajnym clovekom rozumej cloveka, ktory ma telefon na hovory a sem tam smsky a ked mu pride faktura namiesti 15€ 20€, tak je z toho na nervy...
|
| |
Re: iPhon
Od: vmrvm
|
Pridané:
26.9.2010 15:59
dakujeme, ze si sa pochvalil ty clovek neobycajny :).
|
| |
Re: iPhon
Od: sdfsdf
|
Pridané:
25.9.2010 12:44
V amerike ti ho daju v podstate za smesny peniaz samozrejme na viazanost kde preplatis aj gate
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 14:01
preplatis aj gate? mozes aspon poslat nejaky link, z ktoreho si sa to dozvedel? teda pokial len tak netaras do vetra.
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.9.2010 14:43
staci ist do ktorehokolvek textilu, pozriet na cenu gati, ist do shopu s mobilmy, pozriet ich cenu a uvidis ;)
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 23:22
heh :) ale popracuj este na gramatike trochu :)
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
26.9.2010 11:19
jeden ypsilon... kazdemu obcas ujde :( velmi sa ospravedlnujem a budem si to vycitat do konca zivota :(
|
| |
Re: iPhon
Od: menomeno
|
Pridané:
25.9.2010 15:26
wireless.att.com a skus si objednat iPhone.
|
| |
Re: iPhon
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 23:21
no neviem, stale sa mi to nezda na preplatenie gati. Teda aspon tych mojich urcite nie :). Ak ale kupujes u suplikantov, tak sa nedivim :D.
|
| |
Re: iPhon
Od: sdfsdf
|
Pridané:
26.9.2010 12:47
to ze ty si s tych pripecenych co beru telefony v akcii a myslia si ze ten telefon nepreplatia + aj telefony neplaticov je tvoj problem a to ti este nenauctuju 30USD za povinne data ako AT&t nebudem kvoli tebe ako mental prehladavat pausali v USA aby som ti ukazal ze za tie iste prachy dostanes podstatne viacej ako ked mas iPhone a asi len dement moze byt taky naivny ze si apple s At&t nedaju poriadnu prirazku ked si to mozu dovolit vychadzam len s toho ze na googli je dost amikov co sa stazuje na ich ceny pausalov a neporovnavam to ako hlupak zo slovenskymi i ked len na blbom slovensku sa daju usetrit 100vky euro ze si neberies ich spickove pausali s telefonom s 30-40e teraz platim za tie iste minuty maximalne 10e tak si to vypocitaj kolko je to za 2roky a urcite za to kupis drahsie gate ake mas
|
| |
Re: iPhon
Od: dokazovy material
|
Pridané:
26.9.2010 13:09
http://tinyurl.com/2g9mqh
|
| |
iphone 4
Od: aspoň 3 znaky.
|
Pridané:
25.9.2010 12:04
gratulujem šťastným používateľom izolačkou oblepeného iPhonu 4.
|
| |
Re: iphone 4
Od: bnkjxxdfd
|
Pridané:
25.9.2010 12:19
iZolacka for iPhone 4.
29.99 USD
made in china, designed by apple in california
|
| |
Re: iphone 4
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.9.2010 14:44
designed by Apple in California, assemblen in China, made in EU ;)
|
| |
Re: iphone 4
Od: Slavius
|
Pridané:
25.9.2010 21:35
S tou izolackou sa to absolutne prehana. Mal som iPhone 4 v rukach a dokladne som testoval pokles signalu v Bratislave na Orange sieti no nic sa nestalo. Skusal som ho drzat roznymi sposobmi a vodivo spojit oba casti ramu no nic. Mimo Bratislavy som nemal moznost s nim ist. Skratka tam, kde je dobre pokrytie a husta siet BTS nic nehrozi. Ako spokojny pouzivatel iPhone 3G uz nemam dovod verit tym nezmyslom s poklesom signalu.
|
| |
Re: iphone 4
Od: pisisvor
|
Pridané:
25.9.2010 21:48
testovat na stratu signalu ma zmysel iba mimo ba.
testoval si to zbytocne.
pokles signalu je evidentny aj na slovensku.
takze nic nepis o nezmysloch.
ak mas slabsi signal, drzanim za roh telefonat zhodis. testovane mnou.
|
| |
Re: iphone 4
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 23:25
natoc o tom video.
|
| |
Re: iphone 4
Od: pisisvor
|
Pridané:
25.9.2010 23:45
http://bit.ly/4kb77v
|
| |
Re: iphone 4
Od: -123-
|
Pridané:
26.9.2010 11:21
rick-roll´d
|
| |
Re: iphone 4
Od: vrmvrm
|
Pridané:
26.9.2010 16:03
fffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu D:
|
| |
USA .
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
25.9.2010 12:45
Americania su z vascej casti blby. Im by stacila aj tehla. Len by im bolo treba povedat ze je to telefon, ze je cool. A musi sa lesknut aby boli in.
|
| |
Re: USA .
Od: len tak
|
Pridané:
25.9.2010 13:54
ten kto napise americania su blbY je BLBY
|
| |
Re: USA .
Od: ground
|
Pridané:
26.9.2010 0:17
mozno myslel blby akoze blbovia :D
|
| |
Apple
Od: TddIP4
|
Pridané:
25.9.2010 12:55
Nechápem čo všetci máte proti Apple.Veď robia veľmi dobre výrobky.Starajú sa o zákazníkov a to že sú drahý ,to je iná vec.Z hľadiska spokojnosti s designom,funkcnostou a kvalitou nehladiac na cenu ... každý ma možnosť si vybrať ... Ale nechapem prečo sem musíte písať take blbosti. Samozrejme vyjadrujete svoj názor a ten Vám nik nezoberie... Ale nevyvratite to že s Apple su ľudia spokojný.A nie niesom fanboy.
|
| |
Re: Apple
Od: Adrique
|
Pridané:
25.9.2010 14:26
nominatív množného čísla dostáva v tejto diskusii riadne na frak... :-(
|
| |
Re: Apple
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.9.2010 14:46
tyto dnesny pysatelya. slovenscyna moya brat :(
|
| |
Re: Apple
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 7:28
kazdy ma moznost si vybrat auto lubovolnej farby, pokial to auto bude biele. Takze si kludne mozes vybrat az z 1 telefonu, iba za dakych 700euri. Slusny vyber! Kam sa hrabe daka nokia s 2842 modelmi? Tiez si mozes lubovolne kopirovat subory do toho telefonu, ale aby sme ti ulahcili vyber roznych sposobov, tak povinne pouzijes aj tuns. To mam/e proti apple.
|
| |
Re: Apple
Od: Slavius
|
Pridané:
26.9.2010 7:56
Tak aby bolo jasno:
1. Ja som iPhone 3G v case jeho uvedenia T-Mobilom kupil od nich na pausal (Vo Velkom 200) za dotovanu cenu 390,- Sk (ano dobre citas, nie Euro). Ak mas pochybnosti, pridam odkaz na oskenovanu fakturu.
2. To, ze Apple nevyraba telefony za babku nie je ojedinely jav. To, ze Nokia sa snazi vyrobou uplne cohokolvek co sa da komukolvek predat vsemocne zabranit upadku je ich vec. Tak ako nekupis Maserati, Ferrari ci Lamborghini pre bezneho cloveka. A nemyslim si, ze by za to tieto spolocnosti boli nejako odsudzovane. To len ista skupina ludi ma problem...
3. Na synchronizovanie suborov s iPhone existuje mnoho programov. Pre Windows spomeniem aspon CopyTransManager (viac tu http://bit.ly/dplxyN). Pre Linux existuju minimalne 3 co viem. Otazka znie, preco ich nie je viac? Zeby iTunes a zvysok plne vyhovoval?
|
| |
Re: Apple
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 8:12
1. cena telefonu je zapocitana v cene hovoru, takze si si ho zaplatil, neboj.
2. napr Enzovi by asi nepreslo, keby sa rozhodol, ze diera na nadrzi nebude xy cm ako to ma kazdy, ale iny rozmer, lebo my sme ferrari. Preco Jobsovi prechadza, ze to nema vela veci, napr. BT? A este si to uzivatelia pochvaluju :)
3. problem je v tom, ze vobec treba nejaky program, ked mame univerzalny mass storage, ze?
|
| |
Re: Apple
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 8:48
Co s tym stale mate, niekory na mna posobite ako psychopati. Stoji nad vami Jobs so sekerou v ruke a nuti vas kupovat iP? Nema to massstorage, BT tak to nekupim a neriesim to. Ale niektory si dali ako celozivotny ciel v diskusii pisat hovadiny o iP. Co je uz po styroch rokoch dost trapne. Nie kazdy potrebuje massstorae a BT. Nepouzival som to ani na inych tel. co som mal.
|
| |
Re: Apple
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 11:56
ku druhému bodu: keby sa rozhodli, že v nových autách budú mať len automatické prevodovky, lebo manuálne sú pomalšie, tak je to podľa mňa v poho: ak sa ti to nepáči, nekúp :) a je jedno, že všetci ostatní majú aj manuál...
čo sa týka BT: raz som si stiahol aplikáciu na posielanie súborov cez bluetooth a vtedy som to pochopil: je to tak neskutočne nehumánne pomalé, keď som chcel kamarátovi poslať fotky z oslavy (cca 100 fotiek), po druhej som to vypol a dal som to na iDisk ... a osobne mi absolútne nevadí, že neinvestujú peniaze do zastaralej techonológie :)
|
| |
Re: Apple
Od: edi
|
Pridané:
26.9.2010 14:41
to ze volaky blbec sa rozhodne posielat 100 fotiek neznamena ze rozumny clovek nemoze poslat dva subory (vizitku, zvonenie)cez BT. U iPhone to znamena ze blbci urcuju co sa na iPhone moze a co nie. Koniec blbcom - Tupcek zabi sa, aby vina nepadla na niekoho uzitocneho.
|
| |
Re: Apple
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:31
vizitku si vieš poslať aj emailom, aj cez bluetooth aj na iPhone...zvonenie si taktiež vieš stiahnuť z rovnakého zdroja, ako ten druhý :) nechápem, čo tu riešite blbosti...to jak keby som začal nadávať na ostatné telefóny, že nemajú irda...proste niektoré veci sa už robia inak, rýchlejšie a univerzálnejšie...
samozrejme kto chce psa biť, palicu si nájde: tak ako ty nájdeš nejakú situáciu, kedy je jednoduchšie to spraviť cez BT, tak ti ja nájdem situáciu, kedy sa hodí irda (napr. ovládanie televízoru)...a teraz je zato zlé, že sa táto technológia vypustila z telefónov? poväčšinou sa to aj tak dá spraviť nejakým workaroundom, aj keď väčšina používateľov to za celú životnosť telefónu nebudú potrebovať
|
| |
Re: Apple
Od: Slavius
|
Pridané:
27.9.2010 7:11
ad 1) Pausal "Vo velkom 200" = 30 eur mesacne = 720 eur pocas viazanosti 2 roky s tym, ze tych 200 minut skutocne prevolam a nie stylom "volam ti lebo mam kopec volnych minut". V prepocte je to 15 centov za minutu do kazdej siete v akomkolvek case (nemusim cakat na vecer ci vikend, volat len na vybrane cisla ci len do svojej siete a zvysone hovory nehorazne preplatit) s tym, ze ako ty vravis este aj "splacam iPhone". Mne to vyhovuje.
ad 3) Tvoj slavny MASS STORAGE je najrychlejie medium na sirenie virusov, cervov, spywaru, malwaru a trojskych konov. Aby som sa bal, ze ked to u niekoho strcim do PC, domov si prinesiem priserku? A nevrav mi, ze antivirusy su 100% ucinne. Pracujem v IT uz dost dlho na to aby som nebol taky naivny (Eset doteraz nevie odstranit z PC Conficker). Dakujem, neprosim.
K ostatnemu sa nebudem vyjadrovat, ciste dohady...
|
| |
hmmm....
Od reg.: Otec_Naroda
|
Pridané:
25.9.2010 13:08
Kamarat ma ten novy iP4. Podla mna to je riadna tehla...ako fakt, vsetko ma fajn, displ. ani nehovorim ale je prilis velky..a este ma na nom hnusny fialovy plast kedze je lavak...
|
| |
Re: hmmm....
Od: claudius
|
Pridané:
25.9.2010 13:40
pozri si HTC, ma aj vacsie telefony. IP4 je skor priemer
|
| |
Re: hmmm....
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.9.2010 14:47
to vies, moda malych telefonov je uz za nami...
|
| |
Re: hmmm....
Od: anxxx
|
Pridané:
25.9.2010 18:18
dospelí ľudia si nekupujú telefón na to aby boli moderní ale na to aby s ním telefonovali. ale chápem že medzi teenagermi je to iné.
|
| |
Re: hmmm....
Od: tajtrlik
|
Pridané:
25.9.2010 23:47
ty si proste jeden z tych "mudrych" podla ktoreho su vsetky nove HIGHEND "smartphony" len na telefonovanie a cokolvek naviac je len zbytocnost alebo prostiredok ako byt cool pripadne in...
|
| |
Re: hmmm....
Od: -123-
|
Pridané:
25.9.2010 23:48
... dnes uz nikto si nekupi čb tel, iba preto ze mu to staci....
tvoj komentar -300€
|
| |
Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
25.9.2010 13:53
No jasné - pre debilkov debilina... Len aby sa to lesklo, pískalo a neviem čo. Tak ako aj Windows 7 a všetko ostané. Vyblištané, vyleštené, animované, blikajúce a efektivita s tým pracovať je dosť o hovne lebo len spodná panel a tie obrie lišty okolo okien zaberajú polovicu obrazovky..
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: Windows 98 SE
|
Pridané:
25.9.2010 14:51
Je rok 2010 preboha! Zahod uz ten XGA display a kup si display s vacsim rozlisenim...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: anxxx
|
Pridané:
25.9.2010 18:19
ty si kkt
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: pisisvor
|
Pridané:
26.9.2010 13:13
koukouth
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: cinko@home
|
Pridané:
25.9.2010 15:05
no ked sa ich snazis pouzivat na 15 palcovom monitore tak sa necuduj...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: siirii
|
Pridané:
25.9.2010 15:09
Mňa vždy uchvacuje ako pisatelia ohovárajúci iPhone zväčša píšu, ako sa na ňom nedá pracovať. Môžeš mi prosím povedať, ako presne pracuješ na telefóne? By ma to neskutočne zaujímalo, lebo som si myslel, že pracovné nástroje sú skôr počítače, ale možno sa mýlim...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: random person
|
Pridané:
25.9.2010 22:16
napr...
s mojim se850i si v pohode stiahnem hociaku muziku alebo video cez BT od kamarata... IP4 to nezvladne :)
zapojim sa do hociakeho pocitaca a mozem si stiahnut subory... IP potrebuje specialny soft...
s IP4 si mimo hlavneho mesta moc nezavolam, lebo mam tu tendenciu sa pohravat so spodnym dolnym rohom...
dalej... nema moc rad normal sized sim karty...
nemozem vyskusat ani videohovor...
2 slova - smart dialing - malickost ale potesi...
multitasking - se nema ziaden problem s javovymi aplikaciami beziacimi simultanne... IP nepodporuje ani javu ani multitasking...
ip nema slot na SD karty... se ano :)
fotak... xenon blesk hovori v prospech se...
samostatne tlacitka na zapnutie fotaka, prepinanie modov (fotak, kamera a prezeranie) ako aj na fotenie je v prospech se
a netreba mi ani specialnu aplikaciu abych mohol mobil pouzit ako baterku...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 23:31
rofl rofl si ma pobavil :D
on sa ta pyta ako na tom pracujes a ty zapotis, ze si stiahnes od kamosa muziku cez BT :D. Tak to musis byt dobre trpezlivy ked takto cez BT stahujes nejakych 10 pesniciek :D. Ocividne mas 13 rokov.
IP pozna nieco ako dropbox, to tvoj SE ani nevie co je.
Fama o zlom signale, daj nieco nove.
Dalsie veci su len tvoje subjektivne kraviny a su irelevantne :).
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: Fja
|
Pridané:
25.9.2010 23:46
No v BA to fáma veru je, ale ak bývaš na Liptove, tak to niekedy nahnevá...
Ale žiaden človek s normálnym sluchom nemôže uprednostniť K850i pred iPhone! Teda ak nerozoznáš senny HD800 od 5.1 hama sluchádiel za 10€, tak potom ti to je jedno a si proste hluchý ako 60 ročný rušnovodič.
<sarkazmus>Ale má pravdu, príjmanie hudby od kamošov je nevyhnutná vec! Ako ináč si uwarezím najnovšiu pecku od kráľa slovenského Hip-Hopu, aby som to potom mohol tím sedlákom v MHDčke na plné gule?!</sarkazmus>
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 8:01
hmms.... niekedy stracam pojem o tom, co je lepsie - pocut nejaky vcelku pocuvatelny zvuk, alebo uplne ticho po vypadku signalu?
<evil_side_note>
myslis tu uzasnu MHD-cku, ktora oproti tej mestkej jazdi aj pri 2 cm snehu na cestach?
</evil_side_note>
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:05
1. rýchlejšie ti pošlem na mail, ako cez bluetooth :) okrem toho aj tak väčšinou sa posiela hudba cez BT nelegálne a keď chceš nadávať na iPhone, že tam niečo nelegálne sa robí ťažšie, nech sa páči...(BTW aj tak sú aplikácie na posielanie súborov cez BT :) )
2. aké súbory? však dáš na net...alebo keď ťa to veľmi sere tak stiahneš aplikáciu zadarmo...
3. nikdy si nedržal IP4 v ruke, tak nevymýšľaj :) mne pekne drží aj mimo mesta a to aj keď chytím za spomínaný roh
4. osekali SIM kartu akurát o kus zbytočného plastu - tuším, že sa postupne pridajú všetci (miesto navyše bez ústupkov) - potom budú v nevýhode tí s veľkými SIMkami (či snáď chceš nadávať na to, že Apple spravil niečo prvý?)
5. smart dialing? obdoba vyhľadávania v kontaktoch, akurát s T9 na dialpade
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:05
6. multitasking? skús si ho niekedy na IP - nevidel som nikdy lepšie spravené - ide hudba+navigácia+ďalších 40 aplikácií+ hra, ktorá ťaží maximum zo zariadenia a všetko ide nádherne plynule bez toho, aby si sa musel starať o zatváranie aplikácií...a JAVA? nestačí ti výber v AppStore? to mohol byť argument tak v 2007
7. nemá a dokonca ani nemá port pre zapojenie USB kľúča, nemá HDMI výstup a nemá dokonca ani Ethernet...čo s takým telefónom, čo mu chýbajú samé užitočné veci? (keby nemal 32GB pamäť tak to beriem ako schopný argument)
8. osobne ma príjemne prekvapilo prisvetlenie na IP, aj keď nehovorím, že SE nemôže mať lepšie...ale to rozhodne dôvod na kúpu nie je
9. počet zbytočných tlačítok však hovorí značne v neprospech SE...maximálne tak tlačítko na fotenie, zvyšok je zbytočnosť...
10. ani na IP netreba (stačí pri kamere zapnúť svetlo)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 8:27
mno.. myslim, ze hlavny bod bol o tom, ze iphone nezvada ani niektore zakladne veci, ktore v pohode zvlada par rokov stara tehla.
ale ak ho chces porovnavat s niecim v stejnej kategorii, skus napr. tento link> http://tinyurl.com/2wyztox
v skratke IP4 prepada v skoro vsetkych kategoriach. jedine plusove body zbiera za pekny vzhlad a za pocet aplikacii v apple store, co je dost pochopitelne nakolko droid je od iOS hodne mladsi.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 8:53
O hodne mladsi :)) To je kolko? Na wikipedia su datumy u iOS 2007 a u Android 2008. To je skoro cela dekada :))
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 9:24
o polovicu starsi?
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: kakafko
|
Pridané:
26.9.2010 12:01
android je starsi, priznalo to aj apple.
jednoduho jobs ojebaval.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 12:25
A ty o com tak na obed? :))
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: kakafko
|
Pridané:
26.9.2010 12:59
keby si necital iba birds.sk a azet, tak by si vedel.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 13:08
No vidim, ze ma dokonale poznas. Tipujem, ze ich mas v zaloskach a dokladne tie stranky poznas. Nestrapnuj sa tu :))
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: kakafko
|
Pridané:
26.9.2010 14:18
nie, iba poznam takych k0k0tkov, ako si ty.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 15:52
Ale no, chlapcek sa nam hneva :))
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:34
pokiaľ mi dobre pamäť slúži, tak s vývojom vecí, čo skončili ako iPhone (aj keď pôvodne zamýšľali tablet, neskôr zmenili rozhodnutie) sa začalo v roku 2002...zdroj: All things digital: D8
ja zase poznam takých debilkov, ako si ty...aj keby android bol starší, dám ruku do ohňa, že to Apple nepriznalo...klameš akurát tak ty
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:06
myslím si, že hlavný bod môjho príspevku bol, že všetko potrebné zvláda :)
design majú slušný, AppStore je geniálna vec (však preto si zrazu všetci začali robiť svoje "AppStore"), stále vyhráva v kvalite multitouchu a SW klávesnice
čo sa týka Samsungu, oni robia spôsobom: vyrob lacnejšiu kópiu a pridaj všetko, na čo sa sťažujú používatelia u kopírovaného produktu...či snáď máš pocit, že s niečo spopularizoval Samsung? keby si chcel ďalej obhajovať Samsung, raz som mal už celkom dlhú diskusiu, nechce sa mi opakovať, tak si ju prečítaj :) http://www.sector.sk/sprava/4007/ blackberry_a_iphone_mobily_pochovane.htm
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: lord4201
|
Pridané:
26.9.2010 13:56
pockat.. takze si napisal, ze samsung je lepsi, lebo je v nom vsetko to, co jabku chyba? podla mna dostacujuce...
a to co, ako, a preco niekto ukradol ti ako konecnemu spotrebitelovi moze byt ukradnute...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:44
originál nenahradíš :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 7:38
takze aby som mohol pouzivat pristroj, musim platit za net a platit za doplnkove aplikacie? Co keby si na aute musel za pravu smerovku pouzivat externy akumulator, lebo sak, naco prava, budem furt odbacat dolava! A ked chces doprava, tak kup akumulator. Alebo zozen akumulator zdarma, ale vydrzi len 5 zapnuti smerovky. Ste smiesni. BT a posielanie suborov mali lowend telefony spred 15 rokov a ze ho nema novucicky smartphone 4. (STVRTEJ) generacie je hanba.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 8:15
ano! a tak je to spravne :)
ked mas na to abys si si kupil iphone, tak mas urcite nasetrene nejake peniazky, abys si mohol platit aj za mobilny net, za rozne aplikacie a urcite si mozes docolit zabit zopar desiatok hodin casu, ktory budes zabijat lovenim vsetkych aplikacii, ktore ti z tej sunky urobia konecne normalny pouzivatelny mobil :)
a nezabudaj na druhy, zalozny mobil, ked ti nahodou dojde baterka...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
26.9.2010 10:53
hej, lebo ty k svojej tehle bezne nosis vo vrecku trojo bateriek pre pripad vybitia :D.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 13:57
jednu nahradnu :) nebudme zase megalomani :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: Fja
|
Pridané:
26.9.2010 8:22
15 rokov? Dovoľ sa mi zasmiať.
Mimochodom v AppStore je kopa aplikácii zdarma, ktoré zvyšujú funkcionalitu. Tiež si pozri priemernú cenu app v AppStore a napr. pre taký symbian. Skoro každá je niekoľkonásobne drahšia (za predpokladu ak pre symbian existuje)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 8:34
takze,ak som to pochopil spravne...
vytiahnem telefon z krabice...
vymenim si simku... *$$$ + nervy*
zaplatim si mobilny internet... *$$$ + cas*
nainstalujem si do pocitaca par programov... *cas + nervy*
nacitam si milion apple for o aplikaciach... *cas*
stravim vecnost na nete stahovanim a konfiguraciou... *cas + nervy*
a voilaa~~~~ mam funkcny telefon :)
dakujem, za vysvetlenie...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 8:55
Vyzera to na riadnu depresiu z telefonu. A to mas este aj nejake halucinacie. Tak ma napada, ze ja som vlastne este ani necital nejake fora o aplikaciach na iP. A to ho uz mam nejaky ten cas. Asi som spravil chybu pri rozbalovani :)))
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: apple lover <3
|
Pridané:
26.9.2010 9:32
o ano! cista frustracia...
vsetci ho chvalia... tak som cakal telefon, ktory mozem pouzivat hned po vytiahnuti z krabice... a zrazu ma presviedcaju, ze si potrebujem stiahnut aplikaciu aj na zakladne veci, ako je napriklad BT file transfer...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 9:40
Kazdy vie ze na iP nejdu posielat cez BT subory. A vsetci to vedia uz od iP 2G. Tak co to tu stale meliete o BT transfere. Najdite si radsej hobby.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 9:47
java,
flash,
micro usb,
vymenitelna baterka,
antenagate,
memory cards...
vyber si :)
laaaaaa~~~~~~~~~
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 10:03
Java = co si chces instalovat aplikacie z dumb telefonov :))
Flash = LOL, nie vsteci chceme sekany web browser a trapne hry neprisposobene na rozlisenie, na dotykove ovladanie. Na appstore mam kopec free hier, apps ktore kvalitou daleko prevysia flashove somariny.
Micro USB = naco? iPhone kabel sa pouzival uz na iPod a existue tisice zariadeni za tie roky, ktore maju prisposobeny dock pre iPhone, iPod. Na ziadne ine zariadenie nie je tak vela doplnkov. Stale s toho nemozem :))) Hej viem nemozes si dat kamaratove micro usb :))
Baterka= zas :)) Hej vieme, pojdes na chatu tak vezmes xy bateriek, lebo budes s neho pustat hudbu, surfovat na nete a pozerat filmy, lebo nevies co by si na chate robil s priatelkou.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 10:03
Antena = no konece aspon daco, uz to zacianlo byt dost zle :)
Memory cards = hej vieme 32GB je malo, ano vieme ze vacsina inach tel. ma spolu s pamtovkami max. aj tak len 32gb :) Tipujem ze doma mas je dnu pamatovku na progrmay, jednu na hudbu, jednu na apps, jednu na fotky, jednu na massstorage a v autobuse si ich stale menis, lebo cesta je dlha.
Presvedcil si ma, vyhodim iP z okna :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: megaman
|
Pridané:
26.9.2010 10:30
@java - niektore online javove hry su vcelku zaujimave :)
@flash - *.flv? vam asi nic nehovori, ze ano?
@microusb - mate pravdu, zbytocne mat na vsetky zariadenia jeden kabel, ked ich mozem mat rozdielnych za krabicu :)
@baterka - onlinovky/video a podobne veci ju dost zeru :) ked clovek cestuje tak 10-12 hodin, by sa aj jedna navyse dost zisla, ze ano :)
@memory cards - 1000 kariet hore-dole, ale ta moznost vybrat ju a hodit ju profesorke do notebooku, skopirovat si prednasky, by mohla byt aj dost vyhoda :) (nemusim sebou furt trepat usb kluc... a mozem si pozriet dokumenty po ceste domov :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 10:45
java - ale na co mam na nete hladat java hry, ked ich stiahnem z appstore a mam ich stale offline a nie online. Proste mam tolko moznosti medzi free games, ze ma nic nenuti hladat nejake hry na nete. Nepotrebujem to. Keby neboli apps tak nepoviem. Vlastne ma to ani nikdy nenapadlo.
flash - drviva vacsina je aj tak na youtube. Napriklad taky vimeo ma tiez html5. Priznam sa ja videa na mobile moc nepozeram, skoro vobec. Tak ma to nezaujima. Pozrem tak max. video zo zive.cz napriklad a to ide bez problemov.
Baterka - mne sa nezda moc pohodlne civiet vo vlaku na video 10 hodin. Ani by som to nevydrzal. Takze mne nie. Existuju externe baterky, ze ano :)
Memory - existuje tolko druhov a profke dam radsej usb, ktore mi tam stale bude pasovat. A ktore ma par gramov a vysi mi na klucoch. Takze ani neviem ze ho mam. Naco vytahovat nieco z mobilu.
Je to len o realnych potrebach. Nic z toho co si napisal, pre mna nie je potrebne. A doteraz som ani nic z toho neriesil.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:32
@java - kým prejdeš zaujímavé hry na AppStore, už ich bude kopa nových :) dokonca aj kopa tých lepších javových je preportovaných vo vyššej kvalite na iPhone
@flash - jedine online video, nikde inde ma netrápi...a najväčšie služby už sú na HTML5 :)
@microUSB - keďže Apple konektor je podporovaný už od iPodov od 2001, tak má oveľa väčšie využitie pri reproduktoroch, ako microUSB...takže mne to v poho vyhovuje :)
@baterka - sú aj externé baterky a keď cestujem 10-12 hodín, vyberiem si notebok :)
@memory cards - aj tak väčšina telefónov ma microSD a notebooky majú SD slot, takže potrebuješ redukciu...a kábel má viac využití (nabíjanie, dostane sa do všetkých častí pamätí atď.) :) ... a keď tak rozprávaš o prednáškach, mne je jednoduchšie jej povedať emailovú adresu - nemusím ani vstávať (ani nič vyťahovať z mobilu) a mám to na všetkých zariadeniach :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: len tak
|
Pridané:
26.9.2010 10:21
BT je technologia ktora Apple nezaujima. Apple bolo prve ktore prestalo montovat diketovu mechaniku do pocitacov snad prestane aj optic. mechaniky a coskoro aj to hlupe BT. Preco mat 3 sposoby bezdrotoveho prenosu dat.
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:26
srandista, že smartphone bez netu :D 90% potenciálu nevyužitých - vyhodené peniaze...okrem toho, ak ti to vážne súri, stiahni cez PC, alebo nájdi free wifi hotspot :) inak zaujímavé, že ťa netrápi, že plno naj smartphonov nezvláda irda prenos súborov, čo tiež zvládajú aj pekne staré telefóny :) vyskúšaj niekedy prenos dát cez bluetooth na iPhone (áno, dá sa to) a pochopíš nezmyselnosť tejto veci
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 13:35
takto.. smartphone by som si nikdyn ekupil z viac dovodov. Poprve dotykovy telefon bez hw klavesnice nechcem, po 2. za 700€ mam normalny dobry telefon s wifi + normalny 15" notebook. Ak by mi ten bol velky, tak za 300 su zakladne atomove netbooky.
Internet si platim normalny, nemienim dalsi platit aj do telefonu. Naco?? vsade je dnes wifi. Nechapem ludi, co vyhodia 10€ (neviem kolko stoji mobilny 3G net) za internet a skutocne to pouziju 2x do roka. ALe je velky frajer ze on ma mobilny net. Tak maj, ked si pako a plat!
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:58
mal som rok smartphone s HW klávesnicou, teraz mám iPhone a píšem na ňom rýchlejšie (vrátanie opravy chýb) :) to s tou cenou je čisto vec názoru a finančnej situácie - ja si radšej priplatím, lebo ho aj viem využiť a zľahčuje mi život :) a internet cez 3G je na nezaplatenie: WiFi nemám v aute, na chatách, u niektorých kamarátov, keď som niekde vonku, v množstve podnikov nie je WiFi, v predajňach (kde si kontrolujem ceny, či sa nedá nájsť aj lacnejšie), keď hocikde čakám na niekoho, keď som na záhrade atď atď....väčšinu času som na 3G, aj keď doma aj v práci mám WiFi...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: ssdcdcdc
|
Pridané:
26.9.2010 2:57
dalsi neskutocne mudry pubescent
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: 13 year old virgin
|
Pridané:
26.9.2010 8:41
ktory od telefinu pozaduje len telefonovanie, pohodlne fotenie bez zbytocneho chodenia do menu, a aspon zakladnu konektivitu, aby si mohol zdielat tvdry rap a lacne porno so spoluziakmi :)
(a malickosti ako pouzitelny BT, pripojeni mobilu do hociakeho pocitaca, bez pouzitia specialneho softwaru, alebo vybrati SD karty a jej pouziti v hociakej citacke, ktora ju podporuje... a vymenitelnosti baterky... okrem ineho? :)
alebo... oni, bacik, take veci nepouzivaju? alebo ani nepotrebuju? alebo ani nevedia, ze nieco take existuje?
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 12:10
vie, len sam seba presvedcil, ze to nepotrebuje, lebo je lahsie prist k cudziemu pocitacu, pol hodinu tahat/instalovat itunes - teda ak ma net, nasledne zistis ze si zabudol doma kabel, tak bezis po kabel. Je to lahsie ako vytiahnut pamatovu kartu, pichnut do citacky skopirovat, vratit kartu do telefonu. Citacku ma dnes skoro kazdy. Ak nie, je pravdepodobne ze ma BT, ak aj to nie, tak v telefone urcite ma (ak nema iphone).
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: evil one
|
Pridané:
26.9.2010 14:06
este moze byt, ze vlastni nejaku tlaciaren, digitalny fotak alebo scanner... staci odpojit kabel, pichnut do mobilu, zapnut mass storage a np :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:40
na tvoje požiadavky ti absolútne netreba smartphone :) a zdieľanie nelegálneho obsahu nemôžeš považovať za normálny argument, prečo je ten telefón horší...
SD kartu - väčšinou potrebuješ adapter
BT - už som sa neraz vyjadril v tejto diskusii
pripojenie do hocijakého počítača - načo? zdielanie nelegálneho obsahu? (fotky BTW môžeš stiahnúť aj bez iTunes do hociktorého PC)..väčšinou sa aj tak dá použiť mail, keďže sa jedná o malé súbory...iné situácie zasahujú tak 0,1% používateľov a dajú sa obísť workaroundom...
vymeniteľnosť baterky - ak jej máš permanentne málo, dokúp si dodatočnú (dokonca vymeniteľnú) batériu...alebo radšej dávaj pred spaním nabiť :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 12:49
Nechaj tak, to nevies, ze najviac problemov s iPhone maju ludia co ho nevlastnia. Drviva vacsina uzivatelov iP je spokojna. Ja sa len smejem ake problemy, prekazky a nepredvidatelne udalosti ich trapia, ak by nahodou vlastnili iPhone. Aj ked ho nikdy vlastnit nebudu lebo je zly, zly, zly a nic na nom nejde :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: lord4201
|
Pridané:
26.9.2010 14:04
a ti, ktori ho casom radsej vymenili, bo sa nemienili zmierit s tymi par malickymi chybami, ktore ma... koniec-koncov telefon je tu hlavne na telefonovanie (a to aj mimo hlavneho mesta, ako mi isto uznas), s cim ma koli castym vypadkom signalu IP4 problem... takze.. no IP4 == no problem... situacia zazehnana...
ostatne malickosti su len ceresnicka na torte... tiez vadia, ale da sa s nimi zit...
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:53
kto ho časom menil? však to píšeš ku článku, že najspokojnejší zákazníci sú zákazníci Applu a osobne nepoznám ani jedného vlastníka iPhone, ktorý uvažuje nad tým, že jeho ďalší telefón bude iný ako iPhone...zato kamarát, čo si kúpil HTC ho kúpil hlavne kvôli cene - ak by nabudúce bola nejaká pecková akcia na iPhone, tak by ho kúpil :)
telefón je hlavne na telefonovanie, PDA je hlavne malá takmer-náhrada za PC a smartphone je kombinácia PDA a telefónu, takže hlavné tam je aj telefonovanie, aj funkcie vreckového počítača...
a telefonoval som s IP4 aj mimo hlavného mesta, dokonca aj mimo mesta a išlo :) a tuším, že som ho aj debilne držal...ty si zjavne s IP4 netelefonoval nikde :)
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: random person
|
Pridané:
25.9.2010 22:16
ok...
sumar vyhod SE>
telefonuje sa lespie,
zdielaju lepsie subory,
moze mi subezne bezat im aj browser,
lepsie sa foti (o kvalite sa da debatit, zle kto chce dobre fotky si kupi zrkadlovku),
mozem si prakticky nekonecne rozsirit pamat (zavisi od toho, kolko SD kariet sa mi do vreciek zmesti...),
a mozem si menit simku s hocikym, ked sa mi vybije baterka...
otazka...
preco je iphone lepsi?
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:11
mne sa telefonuje lepšie na IP (dve mic,lepšie ovládanie)
mne sa zdieľajú súbory lepšie (dve kliky a máš odoslané na youtube alebo mail či už video, fotku, alebo hocičo iné v maili)
aj na IP môže súbežne bežať IM aj browser, dokonca aj voip, navigácia a browser :)
mne sa lepšie fotí na IP (o kvalite sa nemusíme baviť, no aj tak tap to focus a jednoduchosť prostredia robia svoje :) )
pokiaľ si nesťahuješ z torrentov diskografie, 32 GB ti bude bohate stačiť (aj tak väčšina telefónov väčšie pamäťovky ani nepodporuje a striedať pamäťovky - to v praxi ešte asi nikto dlhodobo nerobil)...mám niekoľko tisíc fotiek, hudbu v bezstrátovom formáte, asi 50 aplikácií a stále nemám ani polovicu zaplnenú :)
zanedlho aj ostatní prejdu na micro sim, potom uvidíme, kto je vo výhode (či snáď Apple je zlý, lebo je prvý? inak by bol tiež zlý, lebo by len opakoval :) )
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:27
a prečo je lepší? násobne jednoduchší (dokonca aj môj otec ho využíva ako smartphone), prívetivejší, plynulejší, konzistentnejší, rýchlejší, bez zbytočných miliónov podmenu, s lepším touchsreenom a krajšou obrazovkou, navyše možnosťami - od tap to focus, cez faces a places vo fotkách až po genius mixes v iPode - skvele spracovaný mail, centrálny game center, plynulý browser, skvele spracovaný multitasking, chatové delenie SMSiek, synchronizáciu všetkého (čím oproti MassStorage odpadá nutnosť kontrolovať si, čo mám v PC a nemám v mobile), pre vyspelejšie krajiny geniálna vec - itunes store na filmy a hudbu priamo v mobile, dobre spravený iPod, dve mikrofóny, display kus odolnejší voči zamasteniu, HD video, vedecká kalkulačka s normálnou perfektne spravená, backslide iluminated senzor pre lepšie fotenie v šere, no dajme tomu, že aj gyroskop a kompas...končí mi dĺžka komentára - to sú veci, ktoré sa mne na ňom páčia...aj iné telefóny majú plno z týchto vecí, no jeden má to a druhý dačo iné
|
| |
Re: Američania sú najspokojnejší s iPhonmi, smartphony Nokie až siedme
Od: -123-
|
Pridané:
25.9.2010 23:51
vivat lenin a textovy rezim...
|
| |
tramtaratata
Od reg.: Shano
|
Pridané:
25.9.2010 16:07
to mi pripomina toto :) http://cut.sk/92f
|
| |
Win7 listy
Od: Mepho
|
Pridané:
25.9.2010 16:49
Vyhovaranie sa na velke listy Win7 o pisatelovi napoveda vela.
Kupenie noveho monitoru is not a option. ALE, nastavenie mensieho systemoveho pisma (160>108||96dpi), zostihlenie baru, zmena skinu atd atd.
To, ze to niekto nevie spravit, neznamena, ze to je na pi**.
|
| |
Re: Win7 listy
Od: anxxx
|
Pridané:
25.9.2010 18:21
hej a keď si zmenší písmo tak si pokazí oči.
|
| |
takze tak
Od: Jablkar
|
Pridané:
25.9.2010 19:20
Ach, nezavidim haterom ktori nonstop kydaju na iPhone. V com je ten telefon zly ? V com zaostava ? Okrem toho ze co sa tyka dizajnu, GUI, a OS vedie na trhu, ma neskutocne velku podporu aplikacii a v podstate s tym telefonom spravite vsetko. iPhone zlucuje lifestylovy telefon s business potrebami. Vtrepete tam od excelu cez remote desktop po zlozite business aplikacie. Nehovoriac o tom ze iOS je najpodporovanejsou hernou platformou u smartphonoch.
Povedz mi rozdiel resp. nejaky minus u iPhonu ak by si ho porovnal napr. s HTC HD2. Okrem toho ze hd2 je hovado, nema podporu OS do buducna kedze WM 6.5 je passe a win7 tam nedas, okrem toho ze na WM sa zlozito pisu aplikacie, okrem toho ze tie aplikacie su co sa tyka GUI niekde mimo...a o hrach ani nehovorim. Mozem pokracovat.
|
| |
Re: takze tak
Od: miro123456789
|
Pridané:
25.9.2010 19:28
nic v zlom ani ziadna urazka, je mi jedno kto ma aky telefon a s cim, ale ako keby som cital propagacny letak,
|
| |
Re: takze tak
Od: až siedme
|
Pridané:
25.9.2010 19:41
ten ho pekne sfukol
|
| |
Re: takze tak
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:31
pol diskusie je propagácie výhod iPhone, pol diskusie propagácie nevýhod :) keby furt niekto nevyvolával flame, možno by ostatných ani netrápilo brániť svoju značku (keďže nikto by na ňu neútočil)
|
| |
takze tak 2
Od: Jablkar
|
Pridané:
25.9.2010 19:21
Mozte sa aj po***t ale to ze na telefon za 600€ nemate Vam nedavs pravo tento produkt odcudzovat. Logicky a faktami sa branit nemozete takze skor toto haterstvo berem ako recesiu ktoru nedokazete podlozit faktami. A navyse ten telefon nie je pre Vas. iPhone je pre ludi ktori si ho mozu dovolit a ktori ho vedia vyuzit.
|
| |
Re: takze tak 2
Od: ratatuj
|
Pridané:
25.9.2010 19:50
pocuj k0k0tko, ja tych 600 juro mam.
dovolis mi ten produkt odsudit?
|
| |
Re: takze tak 2
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 7:44
na danej filozofii je postaveny cely apple biznis. Ja som velky sef, lebo mam telefon za 700€ / notbug za 2000€ a pod. a vy ostatni ste chudaci lebo na to nemate $$$. To, ze Jobs ta obmedzuje ako moze (aj nemoze, ale aj tak mu to nechapem preco vzdy prejde) koli svojej zaslepenosti nevidis. Ale dobre ti tak, kupuj predrazene p**oviny, len preto, ze na to mas.
|
| |
Re: takze tak 2
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:51
skôr ja som veľký šéf, lebo zabíjam menej času elektronikou a spravím to isté :) nemusím si zvykať na zariadenie a preskúmavať ho, na všetko prídem rýchle a intuitívne, nemusím zabíjať čas hľadaním na fórach, ako to zvyknú robiť napríklad BFU useri, čo prvý krát vidia Linux, nemusím sa zaťažovať kopou vecí, ako napríklad zatváranie aplikácií a podobne...dokonca, kým som spokojný s Applom, nemusím ani sa orientovať na trhu a zisťovať, kto čo ponúka, alebo pýtať sa niekoho, kto sa vyzná (stačí mať len úplne zákaldný prehľad) :) ostatné značky sú viac-menej to isté - rozdiel je len v pár featurách alebo mierne v cene, zatiaľ čo Apple je diametrálne odlišný...tj ak si spokojný s Apple, kúpiš si nabudúce produkt od Apple, ak si spokojný s HP, pri ďalšej kúpe sa aj tak poobzeraj po všetkých produktoch
|
| |
novy telefon
Od: nti student
|
Pridané:
25.9.2010 20:29
No rozmyslam ci kupit telefon s Androidom alebo MeGoo(nejake nokia fajna). Co poviete?
|
| |
Re: novy telefon
Od: vvv88
|
Pridané:
25.9.2010 20:30
Treba mi chcat.
|
| |
ani sa necudujem
Od: asddas
|
Pridané:
25.9.2010 20:39
symbian na 7. ? ani sa necudujem tak otrasny system some ste nemal.
|
| |
offtopic
Od reg.: piatro
|
Pridané:
25.9.2010 20:56
Zdar. Viem ,že je to mimo témy ale chcem sa vás opýtať na váš názor,čo si myslíte o Macbooku pro 13"?? Láka ma tá 10 hod výdrž ale hlavne OS X :) teraz mám lenovo G 530 (ten s tým silenjším procákom T6400). myslíte,že sa oplatí investovať do macbooku?? Po*ebané Xp ma už serie. s týmto noťasom som celkom spokojný až na OS. dal by som si aj nejaký linux ale pod tým mi nebežia tie programy ktoré potrebujem ku práci :( Zišla by sa mi nejaká rada :)
PS: brat má starý macbook a šlape mu jak hodinky,aj keď niektoré veci by mi orčite vadili (len 2x usb). Poraďte mi,díkes. Česť práci :)
|
| |
Re: offtopic
Od: ujo jimenez
|
Pridané:
25.9.2010 21:22
kup si w7.
nemas za co.
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: piatro
|
Pridané:
25.9.2010 21:55
7 sa mi nepáči,aj keď to je len sila zvyku. :) dík za odpoveď,možno skúsim. čakám ešte na ďalšie rady :D
|
| |
Re: offtopic
Od: nti student
|
Pridané:
25.9.2010 21:57
ja mam 4jardovy procesor 64bit nenormalne mi to slape na windows 7.
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: piatro
|
Pridané:
25.9.2010 23:06
dajte mi ešte pár mínuska :))
|
| |
Re: offtopic
Od: -123-
|
Pridané:
26.9.2010 11:30
hej chcel nie + ,ale - ....
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
25.9.2010 22:20
co take nemas na linuxoch??? co to mas za dolezitu pracu??? resp ake brutal programy pod pod widlami prevadzkujes, co linux nema?? ze by ich mal mac os, ktory ma tiez korene *nix systemoch??? :))
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: piatro
|
Pridané:
25.9.2010 22:34
Serato scratch live a ableton live,nič viac nepotrebujem ku šťastiu. Serato som dávnejšie skúsil cez wine ale keďže cez Xp potrebujem ovládač ku externej zvukovke,tak mi stále písalo,že hardware disconnected (priznám sa ,že som newbie,tak som ani nevedel ako na to a ani sa mi nechcelo googliť,aby som to spojazdnil) :(
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:52
ešte aj Linuxáci vedia, že Linuxu najviac chýba podpora developerov a aplikácií tretích strán...Mac má celosvetovo päťnásobný podiel oproti Linuxu, takže je toho naň aj viac a okrem toho Apple sa nezameriava len na OS, ale aj na apps ku nemu...ku takému iPhoto som nemal ekvivalent ani pri Windowse, nie to ešte Linuxe (aj keď možno by sa našiel, ale nemal som tú česť)...btw osobne som viac kamarát s MS office a iWorkom, ako s openoffice a tak to funguje v mnohých oblastiach - chýbajú originály najúspešnejších produktov a aj keď existujú alternatívy, ktoré sa snažia ponúkať ešte viac možností, aj tak originál nenahradíš...a inak chýbal by mi aj iTunes a Time machine, dokonca aj Photo Booth :)
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
25.9.2010 23:38
nemam sice macbook pro len macbook ale som max spokojny. Vydrz baterky 7 hodin pri zatazi, da sa dosiahnut aj viac. Vsetky aplikacie, ktore potrebujem pre MAC existuju. System je jednoduchy a funguje. Samozrejme kazdy system ma svoje chyby, ale s tym clovek musi pocitat. Ja osobne som switchol z linuxu.
Dielenske spracovanie notasu je fajn, unibody plast, magneticky konektor napajania. Malinky adapter, velky touch pad etc. proste plno malickosti, ktore robia macbook lepsim od inych notasov. Pocet USB portov (2) ma nijak netrapi. Vacsinou vyuzivam len jeden (mys) a sem tam zapojim USB disk.
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: piatro
|
Pridané:
26.9.2010 20:08
už som sa rozhodol. kupujem si macbook a keby mi nejaké win programy chýbali,je tam crossover. len sa neviem rozhodnúť ktorý si beriem,či macbook pro 13,3" (2,4GHZ)alebo obyčajný macbook.v podstate je tam rozdiel len v ram (čo si môžem časom dokúpiť), nemá SD card slot,čo by mi až tak nechýbalo, nemá firewire a nemá podsvietenú klávesnicu (podsvietenie by mi vyhovovalo,pracujem v podstate v tme). menej peňazí,menej srandy. :)
|
| |
Re: offtopic
Od: kakafko
|
Pridané:
26.9.2010 20:54
tak potom zeber mbp.
mb je pre deti. nieco ako ifon.
bude to vykonnejsie.
|
| |
Re: offtopic
Od: anon
|
Pridané:
26.9.2010 1:59
kamos si dnes kupil macbook 13 palec a chcel po mne bootcamp s win 7.
celkom v pohode vecicka paci sa mi veliky touchpad
ak si niekedy skusal ubuntu tak s mac os velky rozdiel nepocitis. jedine co ma trapilo bolo ze macos nema maximalizovanie okien co je funkcia ktora na 13 palcoch chyba.
trva asi 10 minut kym pochopis ako to cele funguje, ze cmd-Q vypina programy a ze ked chces nainstalovat aplikaciu tak treba jednu ikonku potiahnut do druhej ikonky
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
26.9.2010 10:52
to vies, ze mac os maximalizaciu ma, len funguje trochu logickejsie ako na windowse. Kym na windowse sa ti okno naozaj rozsiri cez celu obrazovku, na macu sa ti okno rozsiri na taku velkost, aby si videl vsetky ovladacie prvky ci zlozky bez scrollovania. Su ale aj aplikacie ako TextEdit, ktore sa rozsiria na celu obrazovku.
Instalacia aplikacii je velmi jednoducha. Stiahnes DMG subor, ten sa primountuje ako disk a z neho potiahnes ikonku aplikacie do suboru Applications. Odinstalovanie = presunutie ikonky na ikonku kosa. Ziadne debilne registre, ktore ostavaju zahltene, ziadne chodenie do Ovladacich panelov, kde odinstaluvavate aplikacie pomocou "Add and remove" :D.
CMD-Q znamena uplne zavretie aplikacie. Cervene tlacidlo znamena zavretie okna. Ak teda mam otvorene safari a zavriem ho cervenym tlacidlom, safari ostane spustene, akurat nema ziadne okna. V RAM zabera minimum, ale spusta sa potom rychlo. Prechadzal som z linuxu a tieto veci som pochopil hned. Su dost intuitivne a logicke, na rozdiel od win.
|
| |
Re: offtopic
Od: anon
|
Pridané:
26.9.2010 11:55
no nic nove si mi nepovedal. len to "logickejsie maximalizovanie" okna ti je napicu na 13 palcovom 16:9 display ked sa ti safari zvacsi na okno 5 x 5 centi
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.9.2010 7:46
mne sa stále zväčší na celú výšku na mojom 13 palcovom MBP a na šírku toľko, aká je široká stránka...a ešte mi vedľa ostane miesto na skype...narozdiel od Windowsu to robí okná a nie jedno okno jedna obrazovka :)
|
| |
Re: offtopic
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:46
mám sice starší MBP 13 palcový, ale maximálna spokojnosť :)
pozri sa na to z iného uhlu pohľadu: jediné, čo ťa môže trápiť, je cena...ak toto prekusneš, nie je už o čom rozhodovať... HW je skvelý, obrovský a perfektný multitouch touchpad, odolné telo, podsvietená klávesnica na ktorej sa dobre píše, nádherný display, skvelá batéria, ktorá kým bude mať 80% kapacity, tak dovtedy aj kúpiš nový notebook :) a zopár ďalších drobností...2 USB bohato stačia, ani raz som nepotreboval viac, keď u teba je to iné, dá sa kúpiť hub...čo sa týka SW - podľa mňa je 100 krát lepší, avšak ak by si našiel vadu, pre ktorú by si sa s ním nevedel zmieriť, stále môžeš nainštalovať Windows alebo Linux :) dokonca ovládače sa inštalujú ešte lepšie, ako pri iných NB - pustíš jednu inštaláciu a naištaluje sa všetko, dokonca aj s aktualizáciami driverov
|
| |
HEHEHE
Od: Hehehe
|
Pridané:
25.9.2010 21:47
Graf hovori za vsetko...a jasne, amici su blbi, preto su 100 krokov pred nami europanmi.
Len si tu onanujte, jablckari na taketo weby nechodia takze sa necudujem ze 90% z vas su studenti s HTCckami co si iP nemozu dovolit pritom ten ich android dokopy nic nedokaze ;)
Vkuse tu hejtujete ale nikto zatial nenapisal nieco konkretne.
|
| |
Re: HEHEHE
Od: ja alf
|
Pridané:
25.9.2010 21:50
100 rokov pred eu?
zabudni trtusik.
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:54
nerád to priznávam, ale je to tak...Európa je taký druhotriedny kontinent, aj keď nie sme krajiny tretieho sveta :)
|
| |
Re: HEHEHE
Od: ja alf
|
Pridané:
26.9.2010 5:28
ty o tom nerozhodujes.
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 6:39
už o tom rozhodla európska byrokracia...
|
| |
Re: HEHEHE
Od: kakafko
|
Pridané:
26.9.2010 12:04
nie, staci sa pozriet na priemer eu, ty trtusik.
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 18:03
priemer čoho? snáď všetci obyvatelia krajiny robili IQ testy?
Microsoft, Apple, Google - najväčší giganti americký (prípadne ešte japonský ako napr. Sony) - ku nám sa väčšina vecí dostane s oneskorením, ak máme šťastie, tak narovnako...online legálna distribúcia hudby a filmov sa na Slovensko ešte ani nedostala: ani iTunes Store, ani Zune Marketplace, ani PS Store, ani žiadna iná veľká spoločnosť nezakopla o Slovensko...dosť z nich ani o Európu, respektíve len o pár krajín...v USA majú všetky štáty všetky služby...
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Hocikto
|
Pridané:
25.9.2010 22:29
amici ako krajina su mozno par rokov pred nami, lebo maju inu ekonomiku, ale ako ludia su blbi, a to co tak niekto nieco buduje, tak to su vacsinou europania, napriklad aj ked majkrosoft vznikal, tak 70 percernt koderov boli vsetko europania, rusi, bulhari, cesi, slovaci a poliaci, co kodili a makali a amici sa hrali len na obchodakov, a organizatorov firmy, ale zive jadro kodili europania. amik ti nic nenakodi dokopy, na vsetko ma ludi. nie som widlak, a pouzivam linuxy, ale ms som pouzil ako priklad...
|
| |
Re: HEHEHE
Od: Fja
|
Pridané:
25.9.2010 23:16
Spýtam sa ťa: poznáš nejakého američana? Ak áno, tak koľko z nich poznáš programátorov?
|
| |
Re: HEHEHE
Od: prdlajs
|
Pridané:
25.9.2010 23:53
To bude zrejme v tom, ze historicky pochadza zhruba tolko percent osidlenia z Europy a zvysok z Azie. Jednoducho tu zmesku pred 130 rokmi premenovali na "Americania" :)
A ekonomiku maju inu v tom, ze ludia si tam nenechavaju skakat po hlavach a nekupuju vsetko za lubovolnu cenu. A ak aj niekto chce okradat zakaznikov, nie je problem ho zazalovat a hned vysudit od neho za to kopec prachov. Ked to aj u nas bude tak, hned budeme mat uplne rovnaku ekonomiku.
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 2:58
je jedno kto makal, pod Európskym vedením a značkou to nedokázali...a ľudia sú tam 100 krát milší - skús v Americkom meste zastať a hľadať dačo na mape - hneď sa pri tebe niekto zastaví, že ti poradí...skús to na Slovensku a nikto nič nevidí ani nepočuje a keď niekoho popýtaš, v polovici prípadov "nemá čas"...a to, že sú blbší, je najskôr len výplodom národného cítenia (nepriznáme si, že žijeme v horšej krajine) - to, či sú blbší alebo nie neurčí asi nikto objektívne (aj tu aj tam sa nájde kopa debilov aj inteligentov)
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 7:58
objektivne urcenie blbosti je mozne na zaklade faktu, ze pura dala susit skrecka do mikrovlnky, zdochol, zazalovala firmu ze to tam nebolo napisane ze nemoze a vyhrala. Krajina (a jej obyvatelia), kde toto zakony umoznuju nemoze byt normalna.
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:55
kebyže podľa zákonov, alebo pár individuálov, alebo divných rozhodnutí súdu máš určiť inteligenciu jej občanov, tak by sme boli dakde medzi najhlúpejšími :) pokuty o výške niekoľko miliónov korún za to, že na faktúre chýbal mäkčeň, sú na dennom poriadku,Tá faktúra kvôli tomu bola považovaná za neplatnú, netýkala sa danej firmy a preto je to tovar bez faktúry, daň ti z danej faktúry vrátia a obvinia ťa z nezaplatenej dane :) to je len taký mierny príklad toho, čo sa dá, pre tvrdšie príklady čekni politiku, tam je možné všetko :)
|
| |
Re: HEHEHE
Od: xipofag
|
Pridané:
25.9.2010 23:00
Ale no zas HTC hned neodsudzujme , nemam rad ked to robi jeden na iPhone alebo zas dalsi na ine znacky.. mojmu prvemu telefonu E. A2618s sa aj tak nic nevirovna :)
mam HTC HD2 a nie preto ze si nemozem dovolit iPhone, ale preto ze sa mi pacil, splnal a spna potreby ktore momentalne kladiem na mobil. PS Amici su vedomostami po zadu to je zjavny fakt, myslim ze najdalej su Rusi skvor
|
| |
Re: HEHEHE
Od: Fja
|
Pridané:
25.9.2010 23:27
Rozprávaš a vedomostiach a pritom napíšeš "nevirovna" :D
Vedomostami sú vpredu najvyspelejšie štáty (Zap. EU, USA, Japonsko etc.) a Rusko medzi ne rozhodne nepatrí. 70 rokov komunizmu spravilo svoje... A áno vyspelosť konkrétnej krajiny dokonca súvisí aj s priemerným IQ obyvateľstva. Keď si myslíš že Rusko je vyspelá krajina, tak ti vrelo odporúčam ísť na výlet do nejakého ruského mesta :)
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: TOMAXko
|
Pridané:
26.9.2010 1:45
Miláčik niekto si kúpi HTC, lebo HTC malo už dávno funkcie o ktorých sa iPhoneu ešte ani nesnívalo :D Ale super teraz už sa v iPhoneoch dokonca dá vyhľadávať v tel. zozname pomocou napísania začiatočných písmen! waaaau! :D :D Týmto som nechcel povedať, že som proti apple veciam, len že tvoj názor je úplne primitívny a napr. taký iPhone má zakaždým vážne nedostatky, ktoré podľa teba aj to "hlúpe" akékoľvek HTC má :) Každý výrobok má totiž chyby. Po ďalšie aj ja som študent a nemyslím si, že to na veci niečo mení. Mnoho študentov má viac peňazí ako pracujúci :D Kúpim si aj HTC aj iPod, proste čo chcem. Ale iPhone sa mi nezdá ako úplne vydarená vec a preto za to tie peniaze nedám, to radšej prepijem :)
P.S: Pite s rozumom od 18 rokov :D
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: piatro
|
Pridané:
27.9.2010 3:46
Pite s rozumom od 18 rokov :) takže do 18 rokov môže mládež piť bezhlavo do nemoty :))
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.9.2010 7:51
amici su skaza tejto planety a nie 100 rokov pred EU. Su to bezohladni ignoranti, ktori spotrebuvaju zdroje stylom "po nas potopa" Najlepsia vec co by sa mohla ludstu ako takemu stat, ze by ich vsetkych uniesli mimozemstania, cico :)
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 12:57
napriek tomu ich celý svet toleruje - geniálne s nami vybabrali :) a aj vďaka tomu sú na špičke a 100 rokov pred nami :)
|
| |
Re: HEHEHE
Od: dokazovy material
|
Pridané:
26.9.2010 16:46
napr wifi analyzer...
pochybujem ze to je na ishite
|
| |
Re: HEHEHE
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
26.9.2010 17:48
http://www.appstorehq.co m/wifianalyzer-iphone-91994/app
|
| |
Re: HEHEHE
Od: bing
|
Pridané:
26.9.2010 19:07
Ked bude mat JB tak mu tam pojde aj aircrack ked chalanko to tak potrebuje :))
|
| |
apple
Od: danielll
|
Pridané:
25.9.2010 23:21
Podla mna ten graf hovori pravdu..
Mal som uz vela telefonov ale odkedy mam Iphone 3gs viem ze jediny telefon ktory by som si kupil dalej by bol jedine iphone. Urcite ma aj nedostatky tomu sa nebranim :) ale klady uz vysoko previsuju aspon co sa tyka funkcii ktore ja pozadujem od telefonu.
|
| |
Re: apple
Od: zajebem plyn
|
Pridané:
26.9.2010 0:18
ty si taky moj maly american.
|
| |
Re: apple
Od: Fja
|
Pridané:
26.9.2010 1:06
Ak mi vybavíš občianstvo tak sa budúci mesiac sťahujem :D
|
| |
Re: apple
Od: roflmao
|
Pridané:
26.9.2010 2:22
presne si to vystihol,.. neverim tomu ze keby bol o polovicu lacnejsi tak by ho mal na ulici aspon kazdy treti clovek a to vobec neopovrhujem inymi smartphonmi
|
| |
presne
Od: Jablkar
|
Pridané:
26.9.2010 14:27
A aj tak je to vsetko o peniazoch. Slovak je rad ak naskrabe 400E na HTC a samozrejme je nadmieru spokojny. I ked ten telefon ma chyby (ako kazdy) tak je super lebo stal 400E. A ta nasa slovenska narodna vlastnost...veci co si nemozem dovolit su zle a ku vsetkemu hladame lacnejsiu alternativu. Lenze to co je lacnejsie nie je vzdy lepsie.
Ako vravi kolega, ak by iPhone stal 400E novy zabaleny, mala by ho vacsina userov a verim ze aj tych, co tu na apple nadavaju. Je to len pravdepodobne vasa psych. nevyrovnanost akceptovat aj iny nazor. Okusil som nokie,htc,SE,palm,samsungy...ale iPhone u mna osobne vedie. Je to smartphone v pravom slova zmysle. A to ze ma blesk az v 4tej generacii ma netrapi kedze ak fotim tak fotakom. A iPhone je smartphone nie smartCamera.
btw : neprehanaj, vyhladavanie v kontaktoch mal iphone uz ku*va davno. Mozno skor ako tvoj k610i
|
| |
Doba a kultura
Od: Peto02
|
Pridané:
26.9.2010 16:46
Amikom sa vobec necudujem ze dali iP na prve miesto. Proste su menej narocni a momentalne je taka doba ze sa ludom nechce ucit zaobchadzat s kazdym pristrojom. Preto sa zacinaju vyrabat veci stale menej narocne na ovladanie a tak trocha sa vytraca kus technologickosti. Vlastnim uz 4 roky HTC TyTN (15tis Sk na akciu v Orange) a vtedy to bolo nieco ako teraz iPhone, ktory je tiez kvalitny telefon s naozaj dobrym SW ale bohuzial ma veci ktore mne konkretne vadia a preto by som si ho nekupil. Osobne by som bol radsej keby bol troska mensi a keby bol viac custom-izovatelnejsi. Velmi sa mi to toiz nepaci vzhlad menu. Tie stvorceky proste hroza, tak ako aj na "skvelom" Windows Phone 7 telefone. Mozno aj to raz bude a mozno prave v miniPhone. Potom by som urcite uvazoval nad jeho kupov. Momentalne nieje na trhu telefon ktory by mi plne vyhovoval a preto stale zostavam u toho svojho a marne cakam na kvalitneho nastupcu. Vecsina su velke kravy a hlavne bez hardwerovych tlacitiek, co mi dost vadi.
|
| |
Re: Doba a kultura
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
27.9.2010 8:01
máš 100% pravdu, len kúsok negatívne orientovanú :) vieš jak sa hovorí: v jednoduchosti je krása...pokiaľ sa pridávajú aj praktické funkcie aj jednoduchosť, som za, tak ako aj väčšina ľudí...a ešte keď sa nemusím učiť s ním zaobchádzať, o to lepšie...
čo sa týka veľkosti, menší nečakaj, niektorí dokonca kritizujú iPhone, že má malú obrazovku...customizovateľnosť tiež veľmi nečakaj, mohli by prísť o jednoduchosť a prehľadnosť a nezískajú tým nič, keďže ako to môžeme vidieť pri Windowse (ktorý je customizovateľný), takmer nikto si ho necustomizuje (jedine tak klasický štýl ovládacieho panelu a spodnú lištu Windowsu 7, čo svedčí o možno nie ideálnom prevedení)...a na tie ikonky aplikácií som si osobne zvykol z plochy Windowsu :) tie štvorčeky na WP7 sú ale fakt hrozné...a BTW: nie je na škodu si každé 2 roky kupovať ten, čo najviac vyhovuje a nie čakať na dokonalý telefón :)
|
| |
Koniec rebricka
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.9.2010 8:55
Nebudem teraz pisat o iPhone, ale tie Palm a Nokia phony, to bolo zatial to najhorsie co sa tyka spolahlivosti, co som vlastnil. Palm by sa dal este ospravedlnit, pretoze napriek castym porucham bola aspon nejaka ta funkcnost. Ale Nokia to je cisto marketingovy nezmysel a prezitok minuleho storocia - milion modelov a ani jeden poriadny a zastaraly softver.
|
| |
Iphone...
Od reg.: miroivo
|
Pridané:
27.9.2010 13:33
No Iphone ma image, lacnej dostupnej triedy pre kazdeho. Preto asi vyhral aj v USA napriek problemom co mal, predsa len marketing dokaze vela. Pre mna je telefon na telefonovanie a taktiez musi mat Image, ale nie image teenagerskej hracky. Osobne pouzivam Meridiist od Tag Heuer a som spokojny. Povodne som chcel Vertu, ale kedze mam hodinky aj okuliare od nich uprednostnil som tuto znacku. A mozem povedat ze veci od svajciarov maju svoje caro a respekt v spolocnosti. Takze by som povedal len tolko ze ludia co maju, urcite nekupuju Iphone resp. nieco podobne....
|
| |
hmm no ta
Od: ach jaj
|
Pridané:
27.9.2010 16:56
pani, myslim ze len iphone je produkt o ktorom pod clankom najdeme plno prispevkov :)
k veci: mam iphone, mal som asi 100 telefonov (moje hobby) no odkedy mam iphone tak uz dalsie neriesim ALE.. ale nesom imbecil ako poniektori ze sa idu pobit koli nemu.. minul esom na jednom fore povedal ze chcem mac mini lebo sa mi paci (krasny hlinik) ale dam si tam windows 7 - no skoro ich roztrhlo.. ze to zhodi cele pc.. hovorim im mne sa paci design + musim mat windows do prace.. nepochopili.. ztakych ludi je mi zle.. zaroven ked trepu ze NACO FLASH?? no nehnevaj sa, aj keby si ho nezapol ani raz, mohol by ho mat! ale ty mas vymyty mozog ta zrazu uz ho netreba
k veci:
1)nema bluetooth -0 toto ked trepe kamos co ma 26 rokov a naposledy posielal nieco na strednej beriem len ako znak zavysti :)
2) flash - chyba mi
3) app store - genialne riesenie, vyfukli trhy
4) ovladanie - lepsie som nemal v ruke este
5) vacsina co prudi si ho kupi ked uz taky drahy nebude a pochopi o com to je... :)
|
| |
Realita
Od: PaDrE001
|
Pridané:
28.9.2010 21:38
Máš pravdu. Mám ipod touch 2. Generácie, a čo sa tyka baterie, po par mesiacoch ho uz pouzivate, len keď vám ho treba, a nevyťahujete ho pred kazdým...a všade, a bez problémov Vám drží tie 3-4 dni. A co sa tyka ovladania, nic jednoduchsie som v rukach nemal, mám ešte nokiu n95 8gb, ale vsetko na nej je strasne zlozité oproti iphone or ipod touch..surfovanie je nepohodlne oproti ipodu...pokiaľ vylúcime cenu, tak to ozaj stojí za to...a ten kto tvrdí, ze iphone nema nič a je to odpad aleco newm co este ho asi v zivote nemal v rukách:( jediné čo mi na ňom chýba je plná podpora flash...
|
| |
jeeezis
Od: vpiciiii
|
Pridané:
2.10.2010 8:43
srandovne je ze obe strany aj ti ktori nenavidia iphone aj ti ktori ho miluju si myslia o tych druhych ze su blazni
ja si myslim ze inteligentnejsim ludom musi doist ze za cenu iphonu sa da kupit aj nieco lepsie
pricom nechcem povedat ze inteligencia je hlavna vlastnost podla coho by sa mala urcovat hodnota ludi
a ti ludia ktori umom neovplyvaju ale skor ich ovlada cit tak uvidia u kamosa ako na svojom novom krasne lesklom iphone maju applikaciu zippo a ine srandy tak si ho proste kupia a nerozmyslaju....je to zle ? podporuje sa ekonomika keby kazdy rozmyslal tak by svet asi skrachoval :-D
no a proste potom pridu inteligenti ktori sa za kazdu cenu snazia naucit tychto menej umnych ludi ze iphone je sracka....ale oni si ho uz kupili sakra dali za to mrte penazi travili cas nad konfiguraciu instalaciou itunes a selicoho tak predsa ho teraz nezahodia a nebudu nan nadavat...tak ho obranuju jak sa len da....je to zle ? neni ! je to proste tak
|