
neprihlásený
|
Sobota, 11. apríla 2026, dnes má meniny Július |
|
|
Orange zlacňuje mobilný Internet, ruší ale 1.5 GB a 3 GB balík - aktualizácia 1
DSL.sk, 16.9.2010
|
|
Spoločnosť Orange dnes predstavila novú ponuku svojho mobilného pripojenia k Internetu Mobilný Orange Internet a Internet na doma, ktorá vstupuje do platnosti od zajtra.
U Mobilného Orange Internetu aj Internetu na doma nesú nové programy označenie Mini+, Klasik+ a Premium+. Nové programy majú väčšinou cenovo výhodnejšie podmienky ako doterajšie programy, v niektorých prípadoch prišlo ale k zhoršeniu niektorých parametrov.
Doterajším zákazníkom oboch produktov štandardne zostávajú doterajšie programy, od zajtra si bude ale už možné objednať len nové programy.
V prípade Mobilného Orange Internetu nový Mini+ obsahuje 600 MB predplatených dát oproti 500 MB u Mini, maximálna rýchlosť downloadu sa zvyšuje z 1.5 Mbps na 3.6 Mbps, cena dát prenesených nad limit sa znižuje z 0.0398 eur za MB na 0.0150 a cena sa mení zo 6 eur na 4.5 až 6.5 eur podľa doby, po ktorú je zákazník zákazníkom Orangu. Najnižšia cena platí pre zákazníkov, ktorí sú u Orange osem a viac rokov, najvyššia u zákazníkov, ktorí sú jeho zákazníkmi menej ako dva roky.
Klasik+ s nezmenenými rýchlosťami 7.2 Mbps / 384 Kbps obsahuje 6 GB dát oproti predchádzajúcim štandardným neakciovým 2 GB, cena dát prenesených nad limit sa znižuje z 0.0232 na 0.01 eur za MB a cena sa znižuje z 23.2 až 16.56 na 16.9 až 13.9 eur mesačne.
U Premium+ s rýchlosťami 14.4 Mbps / 1.46 Mbps sa objem oproti Premium zvyšuje z 10 GB na 12 GB, cena za 1 MB nad limit z 0.0199 na 0.01 eur a mesačný poplatok z 33.16 až 23.2 na 22.9 až 19.9 eur podľa počtu rokov, po ktoré je zákazník zákazníkom Orangu.
Orange v novej ponuke ale nemá žiadny ekvivalent 1.5 GB programu Štart, ktorý stál od 13.24 eur do 9.9 eur. Zákazníci prenášajúci stovky ať niekoľko gigabajtov dát už budú mať len voľbu 600 MB alebo 6 GB programu. Program Štart využíva podľa informácií spoločnosti Orange pre server DSL.sk 20% používateľov Mobilného Orange Internetu a v poslednom období si ho objednávalo 15% nových zákazníkov.
U programov Internet na doma sa mení Klasik na Klasik+ a Premium na Premium+, parametre zostávajú nezmenené s rýchlosťami 7.2 Mbps / 384 Kbps, objemami FUP 6 GB respektíve 12 GB a znižovaním rýchlostí po prekročení limitu na 64 Kbps. Ceny sa znižujú v prípade Klasik+ zo štandardných 19.9 na 18.9 až 15.9 eur a u Premium+ z 29.9 na 22.9 až 19.9 eur.
Aj u Internet na doma sa ruší program Štart s mesačným limitom 3 GB dát, namiesto neho sa objavuje v ponuke Mini+ s limitom 600 MB dát, rýchlosťami 3.6 Mbps / 384 Kbps a cenami 9.5 až 7.5 eur mesačne.
Orange v novej ponuke umožňuje u oboch produktov a všetkých programov zvýšenie maximálnej rýchlosti na teoretických 14.4 Mbps / 1.46 Mbps. U Mini+ stojí takéto zvýšenie 3 eurá mesačne, u Klasik+ 2 eurá a u Premium+ aplikovateľného u Internet na doma 1 euro mesačne.
Aktualizácia: Spoločnosť zároveň zavádza u programov Mobilný Orange Internet možnosť zvoliť si namiesto platenia za dáta prenesené nad mesačný limit aplikáciu pravidiel FUP po prenesení limitu, so znížením rýchlosti rovnako ako u Internet na doma na 64 Kbps. Táto možnosť ale nie je dostupná zadarmo, platí sa za ňu mesačný poplatok v rovnakej výške ako za zvýšenie rýchlostí, teda 3 eurá u Mini+, 2 eurá u Klasik+ a 1 euro u Premium+.
Novinkou u Mobilného Orange Internetu sú tzv. Voľné hodiny, nezapočítavanie prenesených dát v niektorých hodinách do limitu prenesených dát. Pásmo noc trvá od 0:00 do 5:00, pásmo ráno od 6:00 do 9:00 a pásmo obed od 11:00 do 12:00.
Voľné hodiny ale nie sú k dispozícii automaticky pre každého, k dispozícii ich budú mať zadarmo zákazníci predlžujúci si viazanosť alebo podpisujúci novú 12-mesačnú viazanosť bez zariadenia za akciovú cenu. Takíto zákazníci programu Klasik+ si môžu vybrať jedno aplikované pásmo Voľných hodín, zákazníci programu Premium+ dve pásma. Iní noví zákazníci si môžu objednať Voľné hodiny za 2.9 eur mesačne.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Orange
Od reg.: Eagle
|
Pridané:
16.9.2010 12:58
Hm...že Orangutan zlacnil.
Mne prišla prednedávnom faktúra a ešte sa vychvaľovali, že moje hovory stáli iba 11 centov. A to som volal len v Orangei.
Nech idú do riti veď v O2 by som mohol volať za tú cenu aj do Čiech a iných krajín v zóne 1.
Len nech už skonči môj paušál.
|
| |
Re: Orange
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
16.9.2010 15:59
Čechy sa nerovná Česko. Česko - Morava, Čechy, Sliezsko.
|
| |
Re: Orange
Od: ajjaja
|
Pridané:
16.9.2010 20:24
a ty byvas v BLAVE?
|
| |
O2 system
Od: hmmmm
|
Pridané:
17.9.2010 10:42
O2 je 10 rokov pozadu. Chcel som prejst k O2 a ked som sa spytal, ci maju pre mna podobny program ako mam teraz (od 18:00 a cez vikendy a sviatky v ramci sieti zadarmo), tak na mna vytiahol taku kravinu, ze ano, ze po tretej minute mam zadarmo ... pekne som sa mu podakoval, ze take kraviny moze skusat niekde u babky na dedine. Dobre vedia, ze 95% hovorov trva do 1min a orange s t-mobilom taketo akcie mavali pred 10timi rokmi (ze po 1 minute zadadrmo)
|
| |
Re: O2 system
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
17.9.2010 10:49
a prečo je dobrá konkurencia ? aby si si mohol vybrať :)
|
| |
Re: O2 system
Od: joeeee
|
Pridané:
19.9.2010 11:30
dobre psycho,ani k clanku a bez nejakej logiky . . . ach jaj
|
| |
Re: O2 system
Od: lhjservlkťlvkhťwgvev
|
Pridané:
19.9.2010 13:28
A to ťa baví sledovať, že kam voláš? Či do pomaranču, na pevnú sieť alebo ružovým kukláčom? A potom si podľa toho prepočítavať faktúru, či ťa "náhodou" neoebali? Mňa nie, preto som prešiel k modrým, tam nič striehnuť nemusím, a čuduj sa svete, ako som predtým u pomarančových alebo teplošov mal 25-30 € faktúry, teraz mi prišla od modrých 6€!!!!!!!!!!!!!!!!
A to som sa nijak neobmedzoval, keď som potreboval volať (zas na druhej strane nikdy som nemal vo zvyku vykecávať sa o kravinách)
Ak ti takýto rozdiel nestačí, tak už potom neviem čo.
|
| |
Re: Orange
Od: szaga2
|
Pridané:
20.9.2010 7:00
ESTEem STALE JEtliners NADPRIEMERNE DRAHY TEN INTERNET!!! ORANGE BOLdness JEtliners A BUDE SMIESNY TYMITO BALIKMY.ZAire TYCH SKORO 17EUR UZbekistan DOSTANES PEKNY NET ODds INEHO PROVYDERA A SAMOZREJME DATOVO NEOBMEDZENY ALEBO DATOVO POSTACUJUCI.
|
| |
balik
Od reg.: jjsan
|
Pridané:
16.9.2010 13:29
ja som nastastie chytil akciu ked bolo 20gb free. aj ked to malo kedy vyuzijem, potesi to
|
| |
adstagsd
Od: weeeestatsadstadtada
|
Pridané:
16.9.2010 13:40
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: adstagsd
Od: lolec
|
Pridané:
16.9.2010 14:04
No prave to, ze kazdy si hovori ze vsetkych znamych ma v orangei, tak tam radsej zostane..
Keby sa to ale vsetci ti ktori o tom rozmyslaju naozaj odhodlali urobit a prejst k vyhodnejsim operatorom, v orangei by uz hadam nezostal nik (okrem manazmentu samozrejme :))
Ludia naozaj treba urobit revoluciu a pohrozit odchodom od orangutana lebo inak budu naveky ceny take vysoke a bude sa len a len zdrazovat
|
| |
Re: adstagsd
Od: dslam
|
Pridané:
16.9.2010 14:26
no neviem ci si cital clanok, ale Orange praveze zrychlil a zlacnil }az na nejake vynimky|. takze upokoj sa lebo dostanes infarkt :)
|
| |
Re: adstagsd
Od: Adrique
|
Pridané:
17.9.2010 23:19
podla mna je tato zmena uplne nahovno.
na pracovne ucely mimo kanclu mam ten zruseny 1,5 GB balik, ktory je ako keby usity na moju potrebu a zriedkakedy sa mi ho podarilo prekrocit.
600 MB balik je neviem prekoho (resp. ten je akurat tak do mobilu) a za pre mna zbytocnych 6GB sa mi nechce platit viac ako platim teraz.
a podla mojho nazoru tento balik nevyuziva len 15-20% ludi, v mojom okoli je kopa ludi, ktori maju prave tento 1,5GB program. podla mna je to cisto len o tom, aby mu zakaznici viac platili, bez ohladu na to,ci vyssi objem dat potrebuju alebo nie.
|
| |
Re: adstagsd
Od: wefdasdfwefasdfasdfa
|
Pridané:
16.9.2010 20:52
Ospravedlnujem sa za vulgarizmy nejak mi to uslo mi to nejako.
Ale platit za rychlost mobilneho netu je blbost. Vzdy to bolo ze sa poskytla ta navacsia dostupna rychlost. Priplacanie nieje dobre.
Dalej sa mi nepaci ponuka ze priplatit si za 14,4Mbps rychlost ktoru orange este nedosiahol a jedine taku rychlost moze dosiahnut technologia ale ani oni nedosialy viac ako 10,5. Nieje to sialene ? nie to je priam chore...
Dnes som sa snimi hadal na zakaznickej linke. 100 Certov do mna voslo ked mi na Fiber TV vyhodilo reklamu na ten ich super uzastny tv archiv... no nech mi netlacia reklamu do hlavy zlizol si to ich operator a pritom ani za to nemoze. Mam dnes vybusnu naladu.
|
| |
Re: adstagsd
Od: iKEBAB
|
Pridané:
16.9.2010 21:33
10000 ludi ako ty a nieco by s tym spravili, cize podla mna vybusna nalada = OK nalada...
|
| |
Studentske zlavy
Od: MLx
|
Pridané:
16.9.2010 14:27
A co tie special studentske programy z znizene ceny? Ostavaju?
|
| |
cela rodina
Od: I3oris
|
Pridané:
16.9.2010 15:01
Tiez som mal v Orange celu rodinu... Trvalo necele dva mesiace a cela rodina je O2, uz skoro dva roky... ;-)
|
| |
orangutan
Od: pistacik721
|
Pridané:
16.9.2010 18:03
Presne tak zbohooom orangeeee.....12 rokov stacilo
|
| |
adios
Od: weiss
|
Pridané:
16.9.2010 18:37
Konecne aj ja mam DSL v dedine, takze o rok bye-bye Pomaranc.
|
| |
Ej narod,
Od: orangeslovensko
|
Pridané:
16.9.2010 19:30
ale sme Vas fajne oebali :D ! Stastne a vesele si zelame, a malo zrusenych zmluv, ci ...
|
| |
Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2010 19:43
Nic v zlom, ale to ze je nieco lacnejsie, este neznamena, ze je to dobre.
Kvalita sluzieb, siet, pokrytie atd. sa v O2 neda porovnavat z Orange.
Ak niekto plati menej dostane menej, tak to proste je.
A tak isto ide aj o prestiz.
S operatorom je to takmer to iste ako s autami. Niekomu staci Skoda, niekomu nie a radsej si priplati. Ano obe su to auta a obe vas odvezu, ale vieme ako to je v skutocnosti :)
Kvalita, pristup, meno/znacka...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: prpr
|
Pridané:
17.9.2010 2:57
znacku si strc k "lacnemu internetu"
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 7:02
Orange ma lepsie pokrytie? Lepsiu kvalitu signali? Kvalitu sluzieb? :))) Mam Orange aj O2 a rozdiel v tomto nieje ziadny, dokonca mam vypadky signalu v lese u Orangu, u O2 takmer nikdy. Poznam viac takych pripadov, ako u Orange v dedine nieje signal lebo znizuju vykon svojich vysielacov...tak ci tak, Orange vzdy urobi tak aby to vyzeralo lacnejsie, ale v konecnom dosledku stale inkasuje tie iste peniaze od zakaznika...jednoducho v marketingu su majstri...ale o kvalite a ustretovosti a podobnych zalezitosiach by som pomlcal...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 7:18
No vidis, ja mam opacnu skusenost, nam dokonca na ziadost postavili pokryvac :)...
A to, ze ti kolise signal moze byt aj tym, ze mas vadny telefon. Skusil si len tak pre istotu vymenit simky? Ci O2 ti blokol telefon a nemozes? :)
Mozno inakasuju tie iste love, ale sluzby su ine. Keby som mal ja stale ten isty pausal s akym som u Orange zacinal aj teraz za tie peniaze, tak by som nebol spokojny. No ale to je jedno. Kup si O2 a spokojne uzivaj.
Este jedna vec, je rozdiel mat mobil a vyuzivat mobil. Priklad O2 0.13E/min to je sice fayn, ale pri mojich 400+min mesacne by ma to v O2 vyslo na 52E!!! a to nevravim o tom, ze v tej cene nie je este 1GB dat ktory presurfujem a nejake tie MMS a SMS...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 8:23
Ako nevidim zmysel tvojho porovnania. O2 si nekupuju ludia co chcu volat 400min mesacne. Taketo cisla prevola znacna mensina. O2 ponuka to co nikto iny, ak nechces nevolas, neplatis nic! Orange ta vzdy nuti roznymi prostriedkami(akciami) aby si nakoniec platil urcitu sumu, pravidelne a cely mesiac a velakrat je bezny clovek nuteny minat nad svoje potreby, ci uz v predplatenom pausale mas minutu za 6 centov, aj tak platis mesacne aspon 10 EUR...A tak isto neviem co mas za akciu, ale 3G pausal stoji 55Eur a mas tam len 250 min do vsetkych sieti + 1 GB dat + 100 SMS ... oddychove ani neratam, v O2 si mozes predplatit neobmedzene volanie za 6 EUR alebo volat po 3 min. zadarmo....Tak ci tak, ja usetrim mesacne na O2 10ky EUR a to volam rovnako ako predtym a takychto pripadov poznam vela...Btw. Orange mam prave pre oddychove minuty lebo zatial je tam vacsina ludi, no verim, ze sa to postupne zmeni...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: hmmm
|
Pridané:
17.9.2010 10:43
O2 je 10 rokov pozadu. Chcel som prejst k O2 a ked som sa spytal, ci maju pre mna podobny program ako mam teraz (od 18:00 a cez vikendy a sviatky v ramci sieti zadarmo), tak na mna vytiahol taku kravinu, ze ano, ze po tretej minute mam zadarmo ... pekne som sa mu podakoval, ze take kraviny moze skusat niekde u babky na dedine. Dobre vedia, ze 95% hovorov trva do 1min a orange s t-mobilom taketo akcie mavali pred 10timi rokmi (ze po 1 minute zadadrmo)
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
17.9.2010 11:02
tak si dajme porovnanie:chcem nejaký schopný smartphone (v mojom prípade iPhone 4 16GB, ten mi proste najviac vyhovuje), aktívne telefonujem (cca 200min), so smartphonom aj aktívne využívam dáta (v niektorých mesiacoch aj okolo 1GB cez mobil a tethering) a pošlem aj pár SMS (1-5 denne, priemer okolo 2) ... som zákazníkom t-mobile, chcem prejsť buď ku Orange, alebo O2...kde koľko zaplatím za 2 roky? iPhone pri paušáli 200 min + 100 SMS + 2GB dát je za 289€, spomínaný paušál snov je za 39,30 mesačne, tj. 943,20€ za 2 roky..s iPhoneom mám 1232,2€ za 2 roky...o2: iPhone 4 16GB 690€ + 2 krát balíček po 100 minút za 2 krát 10€, 100SMS za 5€, neobmedzene dáta za 6€ - to mám 21€ mesačne, tj 504€ za 2 roky + iPhone za 690 a mám 1194€ - rozdiel 40€ za 2 roky a to mám pomalší internet, v Orange po prevolaní paušálu 9 centov za minútu, 4,5 centa za sms a ešte mi dajú bonusový kredit vo výške 100€ na 2 mesiace zdarma, čím vyhráva orange o 60€, lacnejšie ceny po prevolaní a rýchlejší internet...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 11:44
Pekne porovnanie, ano suhlasim, ale ja poznam x ludi, co nechcu smartphone, volat 200 min. jedoducho len vtedy zavolat ked potrebuju t.j. max. do 60 min mesacne. V tom pripade T-mobile aj Orange prehrava na celej ciare. A k tej malej mensine co chce smartphone suhlasim, lepsie je to u nich. Ale skor bola tema o porovnani kvality, ze za menej penazi, menej muziky...a to je gro mojej prvej reakcie, ze tomu tak nie je, nic neziskam ak si budem platit pausal v T-mobile alebo u Orangu, ziadna vyssia kvalita, ziadne lepsie pokrytie...tot vsjo...peace
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 12:01
No ked budes chodit len po centre Bratislavy, tak jasne, ze budes mat pokrytie takmer rovnake. Ale turistika, cestovanie, okrajove casti.
A stale nechapem, odkial O2 berie peniaze na prevadzku, ked su u neho vsetci "setrici"?
Proste nikto ma nedokaze presvedcite, ze pre ludi, ktori vyuzivaju mobilny telefon je tu nieco lepsie momentalne na Slovenskom trhu ako Orange.
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
17.9.2010 23:16
pozri: majú väčšinou lepšie pokrytie (nájdu sa aj výnimky), 3G sieť (pri ktorej sa dá naraz byť na internete a telefonovať) a lepšie ceny pre všetkých aspoň kúsok väčších individuálnych zákazníkov....tak isto aj pre nás, čo máme smartphony a mobil tvorí nadpolovičnú väčšinu nášho času tráveného IT technikou a internetom...pre kreditných, šetriacich, ľudí je však lepší o2 - T-Mobile a Orange na takých drobných zákazníkov viac-menej serú - chcú motivovať ku vyššej spotrebe...
v každom prípade veľmi držím palce O2, myslím si, že sú fakt frajeri, že s tými málo drobnými zákazníkmi dokážu držať krok s gigantmi, mať schopné pokrytie, dokonca platiť TV spoty a podobne
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 11:48
Az na ten iPhone :)
A kolegovi vyssie, nechces volat kup si primu a dobijaj raz za tri mesiace ci ako casto to je. A ked s s mobilom len hras, tak si kup radsej PSP...
Ty budes zrejme patrti do skupiny mnou velmi "oblubenych" vacnych "prezvanacov" bez kreditu. (Stale myslim kolegu vyssie)...
A este ku tomu pausalu zaujimalo by ma, ze aky telefon ti ponuknu. Ja viem, je to "len" mobil a na volanie ti to staci, ale to si ty. Ja si rad z mobilu vybavym VSETKO...
Mna vysiel HTC Desire od Orange na 100E! a pausal ku tomu 32E
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 12:37
Kolega vyssie si este neodpusti:))Tak mal som doteraz pausaly, 60ku u Orangu aj u T-mobile, snazil som sa neprekrocit pausal, ale velakrat sa mi stalo, ze som ani neprevolal vsetko alebo naopak prevolal ovela viac, ked som si to tak zratal priemerne som platil okolo 600 SK vtedy,takze dajme tomu 20 EUR,ci uz som bol u Orangu alebo T-mobilu...Hned ako prisla ponuka O2 Fer preniesol som si cislo, mam ho uz vyse roka a cuduj sa svete zrazu mam priemerne 8 EUR mesacne a volam viac, skutocne viac, ako som volal vtedy. Neobmedzujem sa, ale nepatrim k maniakom co volaju od nevidim do nevidim. Jednoducho ked mi treba zavolam, urobim tak 100 min. viac nie...ale niekedy len 30 min. do mesiaca a priemerne platim ovela menej a celkom mi to staci aby som ja volal tym co ma prezvanaju... :P Ludia co ostali u Orange, poznam aj takych, platia stale rovnako vela napriek super akciam, ze lacnejsie hovory a neviem co, ako to?
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 12:38
Ale pravdou je, ze ak by som chcel smarphone, k tomu samozrejme aj internet a nejake tie minuty volil by som Orange, ale v ziadnom inom pripade...inak, pozri si ceny Primy a O2 Fer, ze co sa oplati viac, ked uz si to vyssie spominal;)
A na uplny zaver, niesu dolezite statistiky a porovnania, lebo realita je velakrat ina ako na papiery. Zatial vsetci moji znami co presli na O2 platia menej a nestazuju si, ze sa musia viac obmedzovat...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 13:37
Ok, Prima je mimo, bolo to myslene ako priklad. Kazdopadne, ked uz chces porovnavat tak treba tatko:
O2 Fer vs. Pausal Start
oba maju 0E/mesiac poplatok
oba su bez viazanosti
oba maju sekundovu tarifikaciu
O2 - 0.13E/min 0.06Essms vs Orange 0.12E/min 0.06E/sms
Cize Orange vychadza lacnejsie.
Aby som bol fer O2 tam ma este volania po 3min do vlastnej siete zadarmo. Ak by som si mal vybrat, tak volania po 3min ozeliem na ukor kvalitnejsej siete/pokrytia/sluzieb...
V linkoch odmazte medzery!!!
http://www.sk.o2.com/ pre-vas/e-shop/programy-o2-fer /o2-fer-s-platbou-na-fakturu
http://www.orange.sk/ web/prevas/pausaly /pausal_start.html
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 17:39
No co dosli argumenty? Ci?
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
17.9.2010 23:21
podľa mňa je to ťažký trapas skopírovať ponuku konkurencie a dať o cent lacnejšie... O2 má jednoznačne najprehľadnejšiu ponuku, čo je veľmi veľké plus, lebo väčšina kreditných ľudí ani netuší, že takýto paušál existuje...pre Orange je trápne propagovať kopírovanie inej ponuky a preto tam nemajú šancu zohnať dosť ľudí (väčšina kreditných ľudí u Orange aj tak platí viac - vďaka ich neprehľadnosti)
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
18.9.2010 8:28
Co je neprehladne na Homepage kliknut na Pausaly a tam su vsetky pod sebou a jeden z nich je aj Pausal Start?
A to co ty nazivas trapnostou je v skutocnosti konkurencny boj. To by sme potom mohli napisat, ze je trapne, ze O2 sa prislo hrat na mobilneho operatora na Slovensku a opakuje po Orange, co samozrejme nie je pravda.
Keby si mal aspon trochu chochmesu, tak uznas, ze tie programy su takmer identicke a ludia, ktori presli na O2 Fer si ani nedali tu snahu zistit, ci nejaky ekvivalent nie je aj u Orange.
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
18.9.2010 8:39
niekto radšej trávi čas inak, ako študovaním všetkých paušálov a všetkých podmienkach u všetkých operátorov kvôli jednému centu :) a pri spotrebe do 5€ ťa ani nenapadne si pozerať paušály, tak logicky, že ho nenájdeš :) na to slúži reklama...keby mali ako u O2 jeden systém, ľahšie by sa im propagovalo všetky produkty a ľudia by vedeli, že majú dobré ceny...myslíš, že prečo viac ľudí má O2 fér, ako spomínaný paušál v Orange?
a konkurenčný boj si predstavujem tak, že každý vymyslí čo najlepšie vie pre svojích zákazníkov a nie že sa pozrie, ako to funguje u konkurencie a zvolí presne to isté, len o cent lacnejšie...tzv. čínska taktika, len oni dávajú väčšie zľavy :)
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Mr.G
|
Pridané:
18.9.2010 10:49
Ok koncim, proste ludia ako ty si O2 zasluzia.
O2 ponuka dve a pol veci a je biedne.
Orange ti ponuka podstatne vacsiu skalu, aby si si mohol vybrat ti najvhodnejsie. A nemusel si nic studovat, stacilo namiesto O2 predajne zajst do predajne Orange a povedat, co chces :)
Btw uz to, ze O2 si nedokaze ani poriadnu domenu zabezpecit je bieda...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
19.9.2010 0:42
o2 nemám, ale majú svojú perfektnú taktiku, akurát že škoda, že len pre najmenších zákazníkov...
a orange ti neponúka jednu škálu: ponúka ti cca desať škál: paušál snov je napríklad perfektná vec - kľudne by to mohli dorobiť tak, aby to pokrylo čo najširišiu škálu ľudí a potom by nemuseli mať 20 iných paušálov...načo vlastne sú, keď sa prekrývajú v tých istých veciach? majú nejaké 3G pašály, pičom paušál snov je pri istej konfigurácii presne to isté...majú kredit, pričom paušál štart je cca to isté...atď...a zrazu je to neprehľadné a ľudia vedia tak o dvoch-troch ponukách z desiatich...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: Jarino25
|
Pridané:
17.9.2010 12:38
Ale pravdou je, ze ak by som chcel smarphone, k tomu samozrejme aj internet a nejake tie minuty volil by som Orange, ale v ziadnom inom pripade...inak, pozri si ceny Primy a O2 Fer, ze co sa oplati viac, ked uz si to vyssie spominal;)
A na uplny zaver, niesu dolezite statistiky a porovnania, lebo realita je velakrat ina ako na papiery. Zatial vsetci moji znami co presli na O2 platia menej a nestazuju si, ze sa musia viac obmedzovat...
|
| |
Re: Cena vs. kvalita
Od: hmmmm
|
Pridané:
17.9.2010 14:16
uz vyssie som raz pisal - ze "platit menej" je relativne. Ked som siel do skonceni akcie do O2 aby mi ponukli nejaky podobny program aky mam v Orange tak sa chlapik nevedel vykoktat a povedal mi akurat to, ze u nich mam tiez stale zadarmo ... a potom dodal ... po 3.minute (co je absolutny blud, kedze 95% hovorov trva do jednej minuty)
... Ak by si mal zratat vsetky hovori ktore prevolam v ramci casu zadarmo (od siestej vecer, vikendy a sviatky) ... tak sa v O2 nedoplatim ... a to nie som notoricky vyvolavac.
... lenze kopec ludi je prave do piatej-siestej v praci a na skukromne vybavovacky ci obvolavacky nemas cas. Dostavas sa k tomu az vecer ... prave, ked mas volania zadarmo.
Zhrniem: ak by si chcel porovnavat co stoji viac, musel by si zratat aj tie veci ktore u Orange mas zadarmo a u O2 platis ...
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
16.9.2010 20:18
kokotrcka zase tu spamujes chujoviny ako na mobilmanii?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: lobokop
|
Pridané:
16.9.2010 20:55
stacilo by troska menej reklam v telkach a hned by bola cena ina :)
|
| |
Orange
Od: hAV
|
Pridané:
16.9.2010 21:04
Toto si precitat, tak cloveku praskne hlava.
|
| |
AB.eu
Od: Robec
|
Pridané:
16.9.2010 21:13
Hej mojko666, iphone je shit!
|
| |
Mensia cena mensia kvalita?
Od: KoFe :P
|
Pridané:
16.9.2010 21:27
hah nenechaj sa vysmiat, Pomaranc a jeho miliarda reklam a super sutazi o 50 nemeckych zigulakov nieco stoji, nehovoriac o Tjude a ich kvadrilione reklam + nakladoch na ich super 20 rocnych managerov co u nas kazde 2 tyzdne zvonia zo super ponukou (za 3 mesiace sa mi u O2 podarilo prevolat 2 eura, nech mi ponuknu lepsi pausal), od O2 ledva nieco zazres v telke a aha ho, v celej rodine a okoli preslo cca 40 ludi pod o2, cim to asi bude? Zeby vsetci skocili na nezmyselne reklamy?
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2010 21:54
Ludia ako ty, akurat tak kazia statistiky s poctom zakaznikov.
O2 ma pomerne vela reklam a navyse nevkusnych. Co mi pride najtrapnejsie je, ze sa uchyluju k antireklame. To je len take kopanie okolo seba. Ved nemaju ani milon zakaznikov. Neviem, ci ich vobec maju patstotisic.
No a neviem co je na tom dobre, ze si dal svojmu operatorovi za mesiac zarobit tolko kolko, zet ja davam dva krat viac denne za obed. O2 ma urcite radost zo zakaznikov ako si ty. Doprajem mu viacej takych ako si ty. To je potom jasne, ze si nemozu dovolit kupit viacej reklamneho casu.
Z coho vlastne funguje O2, ked ma najmenej zakaznikov spomedzi konkurencie a navyse vsetko rozdava za najnizsie ceny?
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: roflmao
|
Pridané:
16.9.2010 22:26
lenze ako rychlo im novi zakaznici pribudaju :)
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2010 22:53
Popravde biedne. A to ze tvoji kamarati presli ko O2 neznamena, ze priniesli aj nejake peniaze.
Tuna vysie niekto pisal, ze plati 2€ za tri mesiace. Ja platim okolo 33€ za mesiac. Takze za tri mesiace dam cca 100€ no a aby O2 zarobilo 100€ za tri mesiace, potrebujr 50 zakaznikov, ako ti co su spominany vyssie.
Ja mam s O2 nedobre skusenosti, kolega ku nim presiel a teraz ked mu poslem sms tak mu pride cca za 45-60 min! A nie len odomna. Proste od kazdeho mu to tak chodi.
Pokrytie netom biedne a pomale. Jasne, ze je O2 net za lacno, ked je na nic.
A vlastne to je jedno. Ved kludne bezte do O2, ked vam to staci, hlavne, ze ste stastny.
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: bullsk
|
Pridané:
16.9.2010 23:30
Teba platí Orange,alebo čo?
Je pravda,že oranžový sú po technologickej stránke niekde inde,ale to sa v blízkej budúcnosti zmení. Si nečítal,že O2 testuje niečo rýchlejšie ako má Orange?
Nedávno sa to tu pretriasalo. Tuším,že to testujú niekde v okolí Banskej Bystrice.
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: Loque
|
Pridané:
17.9.2010 5:34
Ono to je ale bohužial pravda, zákazník, ktorý prinesie 2€ mesačne je iba na obtiaž, aj keď si to O2 verejne neprizná, je to tak. A čo sa týka dátovej siete, môže sa O2 aj s T-ružovým schovať pod paplón, plakať a dupať nohami, nič viac. Tčko nieje schopné pokryť územie anie Edge sieťou, nie to nedaj bože 3G!!! nechcem ani jedného z nich a verte mi že nieje problém ani u Orangu volať za 0,06€/minutu kdekoľvek.
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 6:50
Vidim, ze sa tu najde aj par ludi, co do toho vidi. Inak to je pravda, ze ku kazdemu produktu konkurencie maju viac menej rovnaky alebo vyhodnejsi ekvivalent.
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 7:09
Hej viem, ktori clanom myslis tento - http://www.dsl.sk/article.php?article=9605
Ale cital si ho do konca? Najme posledny odstavec?
Podla neho Orange tiez bude testovat. Ale trosku ta sklamem - LTE je resp. ma byt siet novej generacie. Bolo by fayn mat ju na Slovensku, ale kedze sme realisti a vo svete je tychto sieti zatial spustenich velmi malo, konktretne tri, tak pochybujem, ze ju tu budeme mat tak skoro. Nevraviac o tom, ze najskor musis mat mob.tel. ktori, ti tuto siet bude podporovat.
A za dalsie neviem z coho by O2 dokazal zafinancovat vybudovanie novej siete? Ved nemaju dost stoziarov ani na tu svoju "vlastnu" terajsiu?!?!?
p.s. Nie nepracuejm pre Orange, takze ma ani neplatia. Len som chcel poukazat na to, ze nie vzdy to najlacnejsie je najlepsie. A to plati v 98%
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: človek ...
|
Pridané:
17.9.2010 9:04
nikoho tu neplatí orange ale ide o to že aj mne orange pred koncom viazanosti zavolal že čo plánujem a povedal som mu že telefón od nich nepotrebujem a chcem v mobile net a nejaký ekvivalent ich 10€ paušálu a chlapík neni problém tak môžeš mať dokopy za 12,7€ s Dph :10€ paušál a orange world 2000 ale bez telefónu, internet mi bohato to stačí a hlavne sa dá používať aj na také veci že keď niekde zamrznem tak si na tom môžem pekne pozrieť slovenské televízne kanáli live čo mi O2 dať skrátka nemôže.
Keď sa chce tak sa dá
|
| |
Re: Mensia cena mensia kvalita?
Od: hmmmm
|
Pridané:
17.9.2010 10:44
O2 je 10 rokov pozadu. Chcel som prejst k O2 a ked som sa spytal, ci maju pre mna podobny program ako mam teraz (od 18:00 a cez vikendy a sviatky v ramci sieti zadarmo), tak na mna vytiahol taku kravinu, ze ano, ze po tretej minute mam zadarmo ... pekne som sa mu podakoval, ze take kraviny moze skusat niekde u babky na dedine. Dobre vedia, ze 95% hovorov trva do 1min a orange s t-mobilom taketo akcie mavali pred 10timi rokmi (ze po 1 minute zadadrmo)
|
| |
Rozsahy
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
16.9.2010 23:10
To co su za rozsahy "z 23.2 až 16.56 na 16.9 až 13.9 eur"?
To kde Vas takto ucili?
|
| |
škoda
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
16.9.2010 23:41
že na slovensku neni česky Vodafone. Česky Vodafone ma pekne tarify, dobre ceny, škoda.
|
| |
si robia srandu?
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
17.9.2010 3:02
To si robia srandu? Pekne, ze zlacnuju ale tie obmedzenia a toto plati iba pre toho a hento plati iba pre hentoho a toto iba vtedy a hento iba preto a toto takto.... na konci som sa uz fakt nahlas smial :D Vsetko maju tak preratane ze tie zlavy sa dotknu par ludi a oni nepridu o ziadne peniaze. Radsej budem platit o 2centy viac ale stale a vsade a nemusis pozerat na hodinky ked idem na internet alebo ked chcem niekomu zavolat! Radsej vsetko jasne a prehladne.
|
| |
Re: si robia srandu?
Od: Mr.G
|
Pridané:
17.9.2010 7:49
Vsetko a hlavne pomaly :)
To, ze si nevies vybrat z ponuky neznamena, ze je to zle.
Navyse ked nechces nemusis si pridavat optional zalezitosti.
"Radsej vsetko jasne a prehladne." a vlastne dokopy nic, to mas ako iPhone, to tiez vyzera jasne a prehladne, len sa s tym nic neda robit :D
|
| |
aj tak s ludmi iba chcu vyj...
Od: euro
|
Pridané:
17.9.2010 7:49
Marketing Orangu je nadherny, ked si pozriete ceny a podmienky zistite ze v skutocnosti prislo k zdrazeniu nakolko pausal pre bezneho (normalneho) pouzivatela mobilneho internetu zanikol, ved predsa keby som takmer nic nerobil tak 600MB je prec ani sa nenazdam.
Nehovoriac o tom ze sa tu deklaruju nejake rychlosti (čisto teoreticke) a zevraj sa este aj daju zvysit za poplato :D :D :D. So skusenostami s klientami Orange mozem vyslovit iba nasledovne, riesi sa hola funkcnost ci vobec mi ide internet alebo nejde, nie to ci je tam nejaka propagovana rychlost.
|
| |
Internet
Od: Matej12
|
Pridané:
17.9.2010 11:35
To nevedia vytvorit jednoduchsie produtky? kto to ma stale studovat a v tych zmenach sa orientovat.
internet bez obmedezenia a len rychlosti, tak ako u kablového inetu. a ceny od 5,90 EUR.
|
| |
Re: Internet
Od: euro
|
Pridané:
17.9.2010 20:42
ale to nieje zamerom, podstatne je aby clovek v tom mal "gulas" a platil podla moznosti co najviac.
Keby som ja dokazal predat 1MB dat za take peniaze ako oni tak sa vozim v lamborginy. Co sa rychlosti jedna tak treba popremyslat na tym ako pustit x ludom teoreticky 7Mb a este aj prevadzkovat telefone hovory na pripoji 34Mb/34Mb co maju privedene na BTSky
|
| |
Tak toto je gól !!ORANGE INTERNET NA DOMA(NEOBMEDZENÝ)
Od: NESPOKOJNÝ
|
Pridané:
26.9.2010 8:19
Ľudia priplatil som si dáta na internet na doma po prečerpaní volných dát.Tá paňika v orangeu povedala že dáta nabehnú do 24 hod.,tak som čakal a nič.Bol som tam teda referovať že dáta idú pomaly,takže tento balík určite nenabehol.Ona pozerala do pc že je to v poriadku(jej to ukazuje ze data sa pripísali)Skoro ma od jedu roztrhlo.Zavolala nejakemu ujovi co ma nastarosti technickú podporu a on povedal ze tie dáta som presvihol ja som minul viac z toho balíka takže to odratali z toho co som si priplaťil.(ale odkial do boha mám vediet kolko dat som minul,ked nemaju na stranke žiadnu kontrolu spotreby na ich stranke a ja modem vypínam)Este som sa ho spýtal či to aj druhým čo si nepredplatia data a bez ich vedomia prekrocia predplatený balík(údajne sa to aktualizuje raz za deň,takže pokiaľ na to system príde stiahneťe viac)to dajú do faktúry.Nech si to poriesia lepšie nech to spomalí data ihneď po precerpaní,ja nemám černoška na stráženie.S POZDRAVOM SKLAMANÝ ZÁKAZNÍK.Dáta si už určiťe nepredplaťím!!!
|
Pridať komentár
|
|
|
|