|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
10.9.2010 11:22
No dpc, nokia ide fakt do riti.
|
|
Re: .....
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 13:56
jj nokia "ide do riti" keby mala Mortorola alebo Apple taký podiel na trhu ako Nokia tak by boli radi. Jedinou nebezpečnou konkurenciou pre Nokiu je Samsung a v oblastií smartphonov BlackBerry
|
|
Re: .....
Od: ty si mimo
|
Pridané:
11.9.2010 8:07
Odkedy má Nokia smartphony? Lebo to nepodarené niečo s názvom Symbian sa ťažko dá nazvať že operačný systém. A mimochodom, podľa predaja smartphonov je najrozšírenejšou platformou Android, potom iOS, takže to BlackBerry si nechaj pre tupých američanov.
|
|
Re: .....
Od: blizzboz
|
Pridané:
11.9.2010 15:53
V celosvetovom predaji smartphonov má najvačší podiel na trhu Nokia. Na americkom trhu vedie BlackBerry, Android je v celosvetovom rebríčku až na 3ťom mieste, za Symbianom a Blackberry. Tí tvoji tupí američania vytvorili aj ten tvoj Android nad, ktorým tu masturbuješ.
|
|
Re: .....
Od: blizzboz
|
Pridané:
11.9.2010 15:54
http://jdem.cz/hb575
|
|
Re: .....
Od: Nokia nikdy
|
Pridané:
11.9.2010 19:20
Lenže to je share za rok 2009, keď Android začínal a Symbian kulminoval, za tento rok bude share úplne iný a po sklamaní s N97 sa to bude len a len preklápať na stranu Androidu. Problém Nokie a iPhonu je v tom, že celú svoju stratégiu vsádzajú na jeden device a keď sa u Nokie zopakuje v prípade N8 blamáž ako s N97, tak to bude The End Symbian.
|
|
Microsoftu Officu
Od: Fferdo
|
Pridané:
10.9.2010 11:30
Mate uz nainstalovany novy Microsoftu Officu 2010? :D
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 13:57
hej
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: Cudo
|
Pridané:
11.9.2010 9:40
Zlodej sa nepýtal...
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: mxx
|
Pridané:
10.9.2010 16:18
na moju pracu postaci aj OOo.
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: meno1
|
Pridané:
10.9.2010 16:38
Ja este nie, ale chystam sa, mam Microsoftu Windowsu 7, tak snad to pojde. Ale Visualu Studiu 2010 uz z MSDN mam.
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: Mettiu
|
Pridané:
10.9.2010 18:28
Je uz na MSDN finalna verzia Visualka 2010? Nechce sa mi totiz pozerat :D
|
|
Re: Microsoftu Officu
Od: Solaris78
|
Pridané:
10.9.2010 21:28
A totiz diskusiu sa ti citat chce? Fuck Off Lamma Leniva.
|
|
Mne sa nepaci
Od: Spear of Destiny (ID)
|
Pridané:
10.9.2010 11:38
Mne sa nepaci Office 2008/2010. Ma velmi zle nezmyselne ovladanie.
Som navyknuty na Office XP/2003.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: zajtra Bystrík
|
Pridané:
10.9.2010 12:00
2008 (MAC verzia je fakt na grcanie), ale ty si zrejme myslel 2007, co je IMHO asi to najlepsie co z MS vyslo... aj tak pouzivam iny nemenovany iBalik, ale na jeden z mala kladov MS by si nemal takto na verejnosti robit ramena
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 14:03
jeden s mála kladov MS? skoro žiaden produkt MS nemá konkurenciu. keby mal tak by ľudia asi používali aj iné riešenia. Office 2010 je bezkonkurenčne najlepší kancelársky balík, Visual Studio 2010 je bezkonkurenčne najlepšie IDE,.NET je brezkonkurenčne najlepší Framework, Windows 7 je bezkonkurenčne najlepší desktopový OS, WPF je bezkonkurenčne najlepšie rozhranie na tvorbu GUI, mám pokračovať?
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: m44
|
Pridané:
10.9.2010 14:29
ale tak zasa ich neprechval :) trosku objektivnosti. office je pomerne kvalitny balik - uznavam, ale do obycajnej domacnosti trosku overkill. windows ako OS je najpouzivanejsi hlavne kvoli tomu, ze su nan ludia zvyknuty, a ze na nom bezia ich aplikacie. urcite nie preto, ze to je ultra prepracovany system z ktoreho vsetci padaju na zadok. viz napr. win7 - polovica (ked prezeniem) gui je prekopana, ako napr. sprava siete, odkial sa mozes preklikat na nastavenie sietovych adapterov, firewallu, zdielania a pod. samotne zdielanie uz ma okno v novom style, ale nastavenie sietovych adapterov je stale to iste okienko snad od doby 98 (xp urcite). pekne nekonzistentne gui, nehodne "najlepsieho OS" IMHO.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
10.9.2010 15:24
Bezkonkurencne najlepsie IDE, framework a desktopovy OS? To si toho videl asi dost malo. Je dost produktov, ktore su minimalne dostojnou konkurenciou ak nie lepsie...
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 16:40
prosím príklady.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: zase ja
|
Pridané:
10.9.2010 17:11
asi by som nepouzival iwork, keby bol office lepsi. teda lepsi mozno hej, ale nerobi sa mi v nom lepsie. visual studio nie je najlepse, ale jedine ide na dotnet, pripustam ze momentalen lepsie ako xcode na cocoa. A ten najlspei OS system... http://www.computerworld.com/s/article/9137182/
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: blizzboz
|
Pridané:
11.9.2010 15:57
Ale o tom čo je lepšie nerozhoduješ ty ale vačšina ľudí - tj trh.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: zase ja
|
Pridané:
12.9.2010 11:49
v tvojom zivote o tom rozhoduju druhi, v mojom ja :-)
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: kalamar
|
Pridané:
12.9.2010 23:33
no sak ty si itrtko.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: matti
|
Pridané:
10.9.2010 12:12
nepaci sa hlavne starsim ludom lebo si tazko zvykaju na nove usporiadanie ale ako prilezitostny uzivatel MS Office musim povedat ze 2007 ma perfektne prepracovane a intuitivne menu. Bez problemov a rychlo tam najdem cokolvek potrebujem
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
10.9.2010 12:30
Ja viem ze zvyk je zelezna kosela. Ale na to menu (ribbon) som cumel uz dlho a neprisiel som na to podla akej logiky je usporiadane.
Podla mna bezny kancelarsky soft, kde musis viac ako 3 sekundy rozmyslat ako sa to ovlada je nahovno.
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 14:06
a v 2003ke si nemusel? ja komponentu Ribbon používam aj v mojich aplikáciách
|
|
Re: Mne sa nepaci
Od: gfgdgd
|
Pridané:
10.9.2010 13:12
taktiez myslim ze je to iba o zvyku.. v 2007 je vsetko(aspon bezne pouzivane funkcie) po ruke, ale aj mne dlho trvalo nez som si zvykol
|
|
Šéfom Nokie doterajší šéf Microsoft Officu
Od: Rupikulko
|
Pridané:
10.9.2010 11:42
Bude aj annoying paperclip?
|
|
o zvyku
Od: lino
|
Pridané:
10.9.2010 11:42
ja som si zas zvykol na ms-dos
|
|
Hmmmmm
Od reg.: strelec0812
|
Pridané:
10.9.2010 12:02
Len aby sa netrepal Microsoft do polityky nokue skrz ich človeka
|
|
Re: Hmmmmm
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 14:07
prečo nie?
|
|
paráda
Od: anywh
|
Pridané:
10.9.2010 12:03
paráda, tak z naprosto neschopný firmy, která neustále zaostává víc a víc ve vývoji jde do Nokie.....takže Nokia už fakt definitivně končí...
|
|
Re: paráda
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 14:08
hej MS tak "zaostáva" že je to najväčšia Softwarová firma na svete, a nokia tak "definitívne končí" je to najväčší výrobca mobilov na svete. MS zaostáva a Nokia končí asi len v tvojej hlave.
|
|
Re: paráda
Od: anywh
|
Pridané:
10.9.2010 19:23
víš, zřejmě máš asi malou představivost a nedovedeš si představit firmu, která není nejlepší, ale dominuje trhu.....zřejmě asi v hlavně nedokážeš jít dál než za dokonalou konkurenci v ekonomice ;-)
navíc....to se nevylučuje, že zaostalá firma prodává nejvíc....jaký protiklad v tom vidíš? ;-)
|
|
Re: paráda
Od: blizzboz
|
Pridané:
11.9.2010 16:00
najlepšia firma? čo to je? skús mi tento pojem zadefinovať.
|
|
Re: paráda
Od: anywh
|
Pridané:
12.9.2010 11:50
jejda, začínáme slovíčkařit? :)
|
|
ach boze s vama
Od: Necro
|
Pridané:
10.9.2010 12:14
Papeci pockajte ked neco vymislislia co bude prevratne a zemni opat vsetko co sa da to potom budete pisat komentare ze to je super ... ste promiskuitny nekdo neco vymisli a hned to je uzas a ten druhy co sa snazi neco nove spravi a nejde mu to ako si to predstavuje tak ho topite :D
|
|
Re: ach boze s vama
Od: _xxx
|
Pridané:
10.9.2010 12:25
Necro, nauc sa pisat. srsly.
|
|
Re: ach boze s vama
Od: rayen11
|
Pridané:
10.9.2010 13:15
"vymislislia"...to co je za slovo?...=D lol
|
|
Re: ach boze s vama
Od: AstaKiller
|
Pridané:
10.9.2010 19:40
Vymyslia sysla :D
|
|
jej pokus o využitie Linuxu v podobe operačného systému Maemo sa nepresadil
Od: eax
|
Pridané:
10.9.2010 12:15
V súčasnosti Nokia pracuje spolu s Intelom na novom linuxovom OS pre svoje smartphony MeeGo vychádzajúcom z Maemo a projektu Intelu Moblin.
A tam je kamen urazu ze to robia na X86 radiatory
|
|
Re: jej pokus o využitie Linuxu v podobe operačného systému Maemo sa nepresadil
Od: blizzboz
|
Pridané:
10.9.2010 14:10
keby si si o tom niečo zistil tak by si vedel že Intel to robí pre X86 a nokia pre ARMy
|
|
.....
Od: Bruno123
|
Pridané:
10.9.2010 12:58
Čakám BSoD :-D
|
|
blue screan
Od: bulek__
|
Pridané:
10.9.2010 13:19
blue screen cooming soon :D
|
|
takze sa mozme tesit na
Od: miro j.
|
Pridané:
10.9.2010 14:06
windows phone od nokie ;)
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: Nokla
|
Pridané:
10.9.2010 16:08
Nie, Office phone od Nokie.
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: OfficePhone
|
Pridané:
10.9.2010 16:10
Hej, to bude taky telefon, ze na nom nebudes mat nic, iba MS Office :)))
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: ...
|
Pridané:
10.9.2010 16:45
Dalsi windows bude mat nazov Nokius :)
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: unreg
|
Pridané:
10.9.2010 17:00
Skôr WinNok, alebo niečo podobné :)
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: ...
|
Pridané:
10.9.2010 17:03
podla man marketingovy nazov : windows Nokius znie lepsie pre reklamu.
|
|
Re: takze sa mozme tesit na
Od: Solaris78
|
Pridané:
10.9.2010 18:25
nokius znie ako keby to malo korene v Nokii, ale to nema, takze len prefixy "W", "Win", "MS-" a suffixy "32", "32-bit", "Home", "Professional", "Basic", "Starter"...
|
|
wake up nokia
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
10.9.2010 19:27
Dufam ze to pomoze nokii prekonat hluche obdobie... hlavne co sa tyka SW. Nasadzuju privela noviniek privelmi rychlo. Nestihaju sa rozsirit - niesu pouzitelne pre bezneho cloveka. MeeGo je podla mna krok spat a este aj trochu bokom :D pretoze vobec nevychadza z maemo5, ale z moblinu, ktory vychadza z fedory. Dufam ale ze sa konecne uchyti a ustali sa na trhu. Dalej sa imho budu muset zamerat na mensie mnozstvo modelov telefonov a na kvalitu HW, ako aj spominaneho SW.
|
|
Re: wake up nokia
Od: Tvoj Androidový Telefoon
|
Pridané:
10.9.2010 19:54
Nejake teoreticke keci o nicom. "Nestihaju sa rozsirit - niesu pouzitelne pre bezneho cloveka" - lol.
V low-endoch je Nokia king, to sa proste musi uznat. V Symbianoch to tiez neni zle ale mohlo by to byt lepsie. MeeGo je krok spat? Double lol.
HW a SW: HW ma Nokia jeden z najkvalitnejsich, SW tiez. Po SW stranke, zober si napr. u low-endov vzorky telefonov od roznych vyrobcov a porovnavaj realne, nie papierovo a za klavesnicou. To co ma Nokia uz roky, niektory nemaju dodnes.
|
|
Re: wake up nokia
Od: Lord Blade
|
Pridané:
10.9.2010 22:01
Vidno ze nemas ziadny mobil od nokie kde je maemo ci freemantle alebo diablo to je jedno... Meego je isto krok s5, pretoze maemo je lepsie a meego je v podstate ako keby klon maema (staci pozriet info o oboch). Osobne vlastním nokiu n900 s maemo5 (freemantle) a je to jeden z best OS. Aj keď sa vela nepresadil(kedze je iba na n900) ale na to co to vsetko dokaze nema nic. iPhone za 900€ ci kolko chcu za tu 4 ku dokaze omnoho menej ako moja taktnuta n900 na 1200Mhz (default 600) a to stoji polovicu. PS: N8 ci N9 neviem presne má byť nástupca nokie n900(v hihg-end u nokie) a pri tom je horší. Všetko je na ňom dobré ale keď som si prečítal OS: Symbian tak som skoro odpadol. Keby tam dali už teraz maemo resp počkali a dali Meego tak by to bolo asi naj high-end ale teraz by som si to už koli symbianu nekupoval. Nevravím že je zlý(OS) ale sú aj lepšie.
|
|
Rodinkarstvo
Od: xmen
|
Pridané:
10.9.2010 23:40
Jasny cerveny koberec (bloodlines), treba sa prebrat a otvorit svoju mysel.
ps: We are family, we are family... :P
|
|
Microsoft man
Od: spooxik
|
Pridané:
11.9.2010 9:47
Len zaujimave je ,ze Microsoft man bude riesit OS veci v Nokii... V linuxe je buducnost .. Len tu ide o hanbu Nokie ze vyvyja cosi vlastne a nerozvyja co zacina byt standard (nex si urobia svoje GUI,svoje aplikacie-len asi licencie su problem)...Ale to sa zase vypomsti ... Nezvladnu 2-3 malickosti a utopia sa..
|