| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 10:50
načo preboha robia nejaké programy aj pre linux a mac os?
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od reg.: hulvát
|
Pridané:
3.9.2010 10:54
Aby si sa mohol pytat
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:05
njn
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: miro j.
|
Pridané:
3.9.2010 11:06
nie kazdy je tak blby ako ty a nevie s linuxom pracovat ;)
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:08
hej a každý kto s ním vie pracovať je ťažký inteligent
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: ghrtfs
|
Pridané:
3.9.2010 11:22
to z tej vety nevyplyva
iba to ze si blby, nevies pracovat s linuxom a su ludia ktory az taky blby nie su
urcite su ludia ktory su hlupy a vedia linux pouzivat ale to len znamena ze aj ty mas nadej
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:26
keď niekto nevie pracovať s linuxom tak je blbý? a keď je niekto inteligentný tak sa prejavuje tak že bezdôvodne uráža ostatných len preto že používajú iný operačný systém ako on? to potom znamená že nadpriemerne inteligentní ľudia zároveň trpia xneofóbiou?
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: dfgfhgd
|
Pridané:
3.9.2010 11:32
este raz ty si blby lebo odmietas pochopit ze moznost vyberu a konkurencia je pozitivna aj ked ostanes s vacsinou a ze nie kazdemu vyhovuje 1 konkretne riesenie alebo sa len snazis trapne trolovat
o inych ludoch co pouzivaju ine OS nepadlo ani slovo
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:35
ja chápem že konkurencia je pozitívna len nechápem čo motivuje vývojárov aby vytvárali aplikácie pre jedno precento užívateľov, pre mňa ako vývojára aplikácií pre platformu Windows je to nepochopiteľné čakal som že mi to niekto vysvetlí alre odpovede som sa nedočkal. Inak vieš čo znamená pojem mesiášky komplex?
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: fsdfgfd
|
Pridané:
3.9.2010 11:45
ano viem a nechapem co to sem pleties
takze skusim ti to vysvetlit:
potencial a neviazanie sa na 1 platformu
rovnako a microsoft zisklal monopol moze ho velmi rychlo stratit, proste shit happens(nehovorim tu o kecoch ze linux bude mat o rok 15% ale ocakavat ze tu ms bude o 50 rokov s 95% podielom je viac ako naivne) a v momente ked nahodov padne budu vo vyhode ty co uz investovali do technologii pre ine OS
dalej v absolutnych cislach ziskat povedzme 10 milionov novych instalacii tiez nie je na zahodenie
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: Bugár S.
|
Pridané:
3.9.2010 22:22
linux je tu už 10 rokov a stále je na 1%.
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: t€rist
|
Pridané:
3.9.2010 23:15
za prvé Ubuntu je tu už 1O rokov, nie GNU/Linux. Sú aj staršie distribúcie.
Linux už dávno nemá na desktopoch len 1%.
Jadro Linuxu bolo vydané v roku 1991.
Takže je asi starší ako ty, alebo si zaspal dobu. (Dávaj pozor lebo ti comp zožerie Y2K).
kým tresneš ďalšiu sprostosť aspoň si niečo prečítaj napr: http://lnk.sk/arul
Linux timeline : http://lnk.sk/aruq
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: rastos
|
Pridané:
5.9.2010 22:24
> > linux je tu už 10 rokov
19
> za prvé Ubuntu je tu už 1O rokov
6
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: rsdgter
|
Pridané:
4.9.2010 10:39
lebo na svete existuje iba segment domacich pocitacov
netbooky, smartphony, pracovne stanice, servery, tablety... neexistuju som zabudol
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: nou
|
Pridané:
3.9.2010 13:04
byt velku rybou v malom rybniku nebyva na zahodenie.
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2010 14:03
myslim si ale ze utorrent s webgui nebude v ziadnom pripade tou velkou rybou :D
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: m44
|
Pridané:
3.9.2010 20:25
staci otvorit oci, okolo linuxu/unixu sa tiez tocia velke peniaze. inak to 1% su desktopy obycajnych uzivatelov. potom tu mame servery (..., middleware a pod) - a to uz je ovela viac ako 1%. schvalne kolko % uzivatelov windows si kupuje soft do domacnosti? iba tipujem, ale okrem win+office, mozno total commander asi nemaju velmi dovod. freewaru je kopec a konkurencia je obrovska, preco by si mali kupovat zrovna nieco od teba? kde je ta vyhoda 90%?
windows mobile tiez dnes nie je co byval (zastupenim).
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 22:17
:D tak teraz si ma pobavil :D 80 - 90 % výojárov sa živí tvorbou databázových podnikových apklikácií na zákazku a informačných systémov a za tie si firmy platia královsky. Aplikácie typu Word Excel Photoshop alebo Total Commander už nikto nepotrebuje vyvíjať keď už raz boli vyvinuté jediné čo ti ktomu môžem napísať že "nemáš predstavu".
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: m44
|
Pridané:
3.9.2010 22:41
ale sak o tom pisem, potom naco narazas na 1%, ked 1% linuxu su uzivatelia na desktopoch (nezaujimavy trh). ked sa pozries do tej podnikovej sfery, tak zistis, ze ten linux je ovela viac ako 1% o ktorom si hovoril ty. kde je teda ta tvoja vyhoda, ked na tych serveroch ma linux/unix vacsinu? alebo ty mas na starosti iba front-end na win stanice koncovych uzivatelov vo firme a cely system potom kludne moze bezat na solarise+oracle, alebo niecom podobnom? este sa chces opytat, ze naco vyvijat pre unix/linux? o tom jednom percente si zacal ty, preto ma logicky napadlo, ze hovoris o vyvoji softu pre domacich uzivatelov.ale ak si teda hovoril o IS, tak tam je pre unix/linux obrovsky trh... linux programator sa urcite nestrati, neviem co riesis
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: radixxko
|
Pridané:
4.9.2010 9:49
Jaj to si mal hned povedat ze si len obycajny ISkar, uz mi tvoje priblble komentare zacinaju davat zmysel
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: taki
|
Pridané:
3.9.2010 18:50
To, ze niekto inteligent je, alebo nie je, vobec nemeni nic na fakte, ze tu vypisujes kokotiny darling ;)
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: Mumsito
|
Pridané:
3.9.2010 11:06
A si predstav, ze su ludia ktori robia len na tie systemy programy. ;)
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:08
Verím tomu že takí existujú a hovorí sa im Exoti
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: taki
|
Pridané:
3.9.2010 18:52
ja poznam zase take plema co mu ludia vravia kokoti.
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: radixxko
|
Pridané:
4.9.2010 9:51
Co sa tyka developovania aplikacii, tak milionkrat radsej programujem na OS UNIX/Linux ako na Winshity.
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: fluke
|
Pridané:
4.9.2010 22:47
To je super, povedz o tom aj frajerke...
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: maartinTT
|
Pridané:
3.9.2010 11:21
pusti si WoW alebo farmville a neotravuj diskutujucich na dsl.sk
|
| |
Re: Maďarská Slovenská Národná Strána
Od: Tux
|
Pridané:
3.9.2010 16:38
Načo preboha robia programy pre windows pre ten stačia iba hry :)
|
| |
Linux+++
Od: mxx
|
Pridané:
3.9.2010 11:03
Cim viac bude takychto programov pre Linuxove distribucie, tak tym skor zacnu ludia prechadzat na Linux... :)
|
| |
Re: Linux+++
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:05
a prečo by naňho precházdali keď majú windows? o tom potom.
|
| |
Re: Linux+++
Od: tfhftrht
|
Pridané:
3.9.2010 11:16
a naco pouzivat trenky ked su slipy
|
| |
Re: Linux+++
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:19
Lebo slipy spôsobujú neplodnosť, najlepšie sú kvalitné boxerky hugo boss.
|
| |
Re: Linux+++
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:23
a tiež aj Calvin Klein sú dobré
|
| |
Re: Linux+++
Od: trol
|
Pridané:
3.9.2010 11:38
ja pouzivam nejake noname trenky z ochodu na rohu a su v pohode
|
| |
Re: Linux+++
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
3.9.2010 12:38
Skoda ze tvoj tatko nenosil slipy...mohla byt tato diskusia zas o nieco plodnejsia :)
|
| |
Re: Linux+++
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
3.9.2010 12:54
Príspevok dňa. :D
|
| |
Re: Linux+++
Od: loveM$
|
Pridané:
3.9.2010 11:17
ale nech neprechadzaju - treba si zachovat status vynimocnej skupiny. ani 98% ludi s iq nizsim ako 130 sa medzi tie 2% nikdy nedostane. mozu len zazerat a svojou obmedzenostou sa zamyslat nad tym, preco to niekto vymyslel prave tak a naco to je dobre, ked to nevedia pouzivat.
|
| |
Re: Linux+++
Od: BugárSlotovie
|
Pridané:
3.9.2010 11:21
jasné presne preto neprechádzame na linux lebo máme príliš nízke IQ
|
| |
Re: Linux+++
Od: sfsrgd
|
Pridané:
3.9.2010 11:27
konecne si pochopil
ty a tvoje 2. ja neprechadzaju na linux lebo mate prilis nizke iq
|
| |
Re: Linux+++
Od: drgrt
|
Pridané:
3.9.2010 11:36
je hlupost snazit sa zachovat male % linuxu
vacsia pouzivanost= viac aplikacii, driverov, sirsia vyvojarska zakladna, lepsia podpora standardov= zlepsenie linuxu
navyse linux dokaze ovladat uz aj cvicena opica je to uz len cisto o reklame a zakorenenych "vedomostiach" ked si vela ludi este stale mysli ze linux sa ovlada iba cez CLI
|
| |
Re: Linux+++
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2010 14:06
dal som ti minus z dovodu, ze toto je atrapa klienta, nieco co sa spusta v prikazovom riadku pricom na ine platformy to ma normalne gui, nepovazujem za kvalitny produkt a preto ho nik ani nebude chciet.
|
| |
Re: Linux+++
Od: radixxko
|
Pridané:
4.9.2010 9:56
Imho torrent klient nepotrebuje brutalne GUI, kedze prioritna vec co robi je ze stahuje torrenty NA POZADI. Vobec by mi nevadilo, keby som raz za cas co pozeram na status, popripade chcem nieco zmenit, musel otvorit novy tab v browseri.
|
| |
Re: Linux+++
Od: Lollooo
|
Pridané:
3.9.2010 19:58
"Cim viac bude takychto programov pre Linuxove distribucie, tak tym skor zacnu ludia prechadzat na Linux... :) "
lol, jaké trapné vyhlásenie. Linux som musel používať v práci a bol som tým systémom značne deprimovaný. Tak som si ho neskôr nahodil aj doma a skúšal... a skúšal... a inštaloval aj poje**** GoogleEarth cez nejakú konzolu či čo... Toto fakt nemusím, čítať tutoriály o tom, ako v tom shitnom systéme nainštalovať program.
|
| |
Re: Linux+++
Od: m44
|
Pridané:
3.9.2010 20:28
mozem sa spytat preco si musel linux pouzivat v praci? zamestnavatel sa snazil usetrit, alebo si nebodaj vyvojar? nie je nic jednoduchsie ako zmenit zamestnanie, urcite si odbornik v inych oblastiach ;)
|
| |
Re: Linux+++
Od: Lollooo
|
Pridané:
4.9.2010 8:38
Pretoze zamestnavatel ma rad sado-maso, biciky a linux. Proate ho to sexualne uspokojuje ked vidi niekoho trpiet.
|
| |
Re: Linux+++
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
4.9.2010 18:00
No neviem co si skusal, ale konkretne google earth je nainstalovany na 5klikov asi :) aj ked priznavam ze napisat "sudo apt-get install googleearth" (pricom dlhsie slova ako install a googleearth si doplnis pomocou TAB) je asi rychlejsie...
|
| |
Re: Linux+++
Od: Really
|
Pridané:
4.9.2010 22:49
Jasne "sudo apt-get install googleearth" je jednoduchšie ako dvojklik na ikonu... A hlavne zisťovať ako to vôbec nainštalovať.
|
| |
Re: Linux+++
Od: m44
|
Pridané:
4.9.2010 23:19
da sa to nainstalovat par kliknutiami, same sa to stiahne z netu a nainstaluje. myslim, ze to bude ovela rychlejsie ako to hladat a rucne stahovat z netu, dvojklik, next, next, next, finish.
"A hlavne zisťovať ako to vôbec nainštalovať."
tak to nezistuj ;)
|
| |
Re: Linux+++
Od: zguuig
|
Pridané:
4.9.2010 23:52
proste klasika
ine je automaticky horsie
to ze to "ine" ma vela vyhod(od bezpecnosti cez aktualizacie az po jednoduchost) uz je jedno
niektory ludia proste odmietaju pochopit ze linux nie je windows zadarmo ale operacny system iduci vlastnou cestou
|
| |
Re: Linux+++
Od: fluke
|
Pridané:
5.9.2010 10:57
To vie pochopit aj bežný človek že OS ktorý robí MS a Linux ktorý robia úchyláci zalezený v temnote nebudú rovnaké systémy... Rozdieľ je v tom že pre bežných užívateľov windowsu je linux extra komplikovaný.
|
| |
Re: Linux+++
Od: m44
|
Pridané:
5.9.2010 11:10
IBM, Oracle, Intelu, Red Hatu, Novellu, ... "úchyláci zalezený v temnote"
|
| |
Re: Linux+++
Od: sdfsef
|
Pridané:
5.9.2010 11:54
vysvetlis v com je extra komplikovany?
|
| |
Re: Linux+++
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
5.9.2010 14:52
Jedina ironia je ze vdaka tymto a podobnym uchylakom mozes ist na internet, pozerat si Webstranky ktore nevyzeraju ako z praveku, ze si mozes precitat Email, pozerat televiziu a mnoho ineho :)
Linux a opensource su v tolkych oblastaiach nasho zivota ze si to ani neviete (mozno nechcete) predstavit. A priznajme si, kde by bol internet a mozno aj svet, keby neboli projekty ako Mozilla, Ajax, Apache a podobne?
|
| |
Re: Linux+++
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
5.9.2010 15:00
A este poznamka k "extra komplikovany" dal som linux par ludom a nikto sa nestazoval ze je to extra komplikovane. Klika sa tam tak isto ako vo windowse, aktualizaceie su castejsie a aktualnejsie ako vo windows, prehliadace (az na IE) tam maju take iste. Fash tam je taky isty potrebuju si neco napisat, vytlacit vsetko (az na niektore "speci" tlaciarne) tam funguje pre normalnych ludi rovnako ako vo windowse. To ze ti tam nejde najnovsi needforspeed, alebo mafia2, ci crysis to je uz druha vec, ale ked mas peniaze na kupenie (myslim to ironicky viem ze si si ich stiahol:)) hier tak si kup aj windows a staraj sa on.
|
| |
Transmission
Od: Mumsito
|
Pridané:
3.9.2010 11:08
Web UI pridali asi kvoli tomu, ze Transmission(open-source) ho ma uz davno, je na Mac ako aj Linux a pouziva sa aj na NASoch.
|
| |
Re: Transmission
Od: refrff
|
Pridané:
3.9.2010 11:21
transmission je celkom OK .. mne osobne utorrent na linuxe vobec nechybal .. je kopec nahrad utorentu na linuxe len si staci vybrat
|
| |
Re: Transmission
Od: nou
|
Pridané:
3.9.2010 13:06
osobne pouzivam deluge. transmision nema urcite features ktore chcem. ale hej exituje milion nahrad.
|
| |
Re: Transmission
Od: dfsffdf
|
Pridané:
3.9.2010 13:55
napr na router s openwrt existuje rtorrent co je konzolovy klient .. pripojis si nejaky usb disk k routru ak sa a mozes tahat nonstop bez toho aby musel mat zapnuty PC
|
| |
uTorrent
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
3.9.2010 11:42
asi ostanem pri Ktorrent. som lenivy linux uzivatel :P
|
| |
Re: uTorrent
Od: quix_
|
Pridané:
3.9.2010 14:07
tiez pouzivam ktorrent, a neoznacil by som sa za leniveho skor pohodlneho :D
|
| |
konecne
Od reg.: kadekm_
|
Pridané:
3.9.2010 11:50
cakal som na to!
|
| |
Re: konecne
Od: PvsNP
|
Pridané:
3.9.2010 20:19
Neverím!
|
| |
Konkurencia je fajn...
Od: Sancho
|
Pridané:
3.9.2010 13:17
...ale zatial som nenasiel nejaku killer feature, ktora by bola lepsia, ako moj momentalne pracujuci Transmission.
|
| |
shiat
Od: roflmao
|
Pridané:
3.9.2010 17:42
paneboze,... to ten linux este stale niekto pouziva ???
|
| |
Re: shiat
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
3.9.2010 18:01
Áno. S veľkým prekvapením dokonca aj tento server a to CentOS.
|
| |
Re: shiat
Od reg.: e3k..
|
Pridané:
3.9.2010 21:53
?
|
| |
____________
Od: fluke
|
Pridané:
3.9.2010 19:53
zas majú lunexáci niečo z prekrásneho sveta okien... kedy to skončí? Wine, uTorrent...
|
| |
Re: ____________
Od: gfdgsfd
|
Pridané:
3.9.2010 21:19
jo a windowsaci maju z Unixu okna :))
|
| |
Re: ____________
Od: Devinčan Novovestský
|
Pridané:
4.9.2010 10:22
Ty retardoooon, okna ma aj Mac, iOS, Android, Symbian... Tiez ich okopírovali, nie?
|
| |
Re: ____________
Od: gfgtrhdg
|
Pridané:
4.9.2010 10:36
android je linux
|
| |
Re: ____________
Od: Devinčan Novovestský
|
Pridané:
4.9.2010 12:04
Jasne, a Windows je Unix..
|
| |
Re: ____________
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
4.9.2010 13:25
"Android is developed by Google and is based upon the Linux kernel and GNU software"
Teda je to GNU operačný systém s jadrom Linux ako veľa iných (napr. Arch, Gentoo, Debian, Slackware, Fedora, Maemo, Meego, Chromium OS).
|
| |
Re: ____________
Od: Devinčan Novovestský
|
Pridané:
4.9.2010 15:05
..."and is BASED upon the Linux kernel..."
Takže mi snad chceš tvrdiť že Android je presne to isté ako Linux? Vobec žiadne veci sú tam neni nezmenené? Ked sa to tak vezme tak vlastne aj EPOC OS a Symbian OS je to iste...
|
| |
Re: ____________
Od: dhgdgtd
|
Pridané:
4.9.2010 15:10
takze ani ubuntu,fedora... atd nie su linux lebo tiez pouzivaju opatchovany linuxovy kernel a nie vanilla
samozrejme ze tam su vlastne patche ale stale to je linux kernel a stale sa drzia povodneho kernelu neforkuju ho
|
| |
Re: ____________
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
4.9.2010 15:42
Vôbec to netvrdím, skôr opak. Android je operačný systém. Linux je jadro (kernel). Android používa Linux (aj keď nie vanilla). Napríklad operačný systém Debian má štandardne tiež jadro Linux, ale môže fungovať aj s jadrom FreeBSD. Ja používam Arch s jadrom Linux, ale existuje aj Arch Hurd projekt, kde nie je použitý Linux kernel, ale Mach microkernel (funkčné to ale u mňa veľmi nebolo). Nenazýval by som operačný systém jeho jadrom. Sú to dva odlišné pojmy. Aspoň pre mňa Android nie je Linux, ale samostatný (GNU) operačný systém, ktorý využíva jadro Linux, čo síce odporuje názoru Linusa Torvaldsa, ktorý tvrdí, že Linux je operačný systém, ale na druhej strane to súhlasí s tým, čo tvrdí Richard Stallman - operačný systém je GNU a Linux len jadro, ktoré je samo o sebe nepoužiteľným bez operačného systému.
|
| |
Re: ____________
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
4.9.2010 15:42
(Pokračovanie)
Ale taktiež jadro je základnou súčasťou operačného systému, bez ktorého by nemohol fungovať. Všeobecný názov GNU operačného systému a jadra Linux by mal byť GNU/Linux a konkrétne napríklad Debian GNU/Linux, Red Hat Linux, Arch Linux a podobne.
|
| |
Re: ____________
Od: ffdgd
|
Pridané:
4.9.2010 20:40
samozrejme mas pravdu ale v sucasnosti su vsetky operacne systemy postavene na linuxovom jadre(a GNU) oznacovane za linux
je to sice nespravne ale uz sa tieto systemy dostali do podvedomia ako linux takze je marne mrhanie silami snazit sa to zmenit
z tohto pohladu je android v rovnakej kategorii ako ubuntu, meego alebo arch linux tzn. "linux"
|
| |
Re: ____________
Od reg.: Dogmeat
|
Pridané:
5.9.2010 3:07
Súhlasím s tebou, veď nakoniec ide len o "slovíčkarenie". Ja sa prikláňam v tomto k názorom R. Stallmana, ktorý je ohľadne tohto obzvlášť háklivý, ale mne to až tak nervy nedráždi. :)
|
| |
Re: ____________
Od: uhzguj
|
Pridané:
4.9.2010 14:00
doporucujem si o danej tematicke troska nastudovat skor ako sa zapojis do debaty
doporucujem pozret co je vlastne unix,liunux a android
|
| |
Re: ____________
Od: Linsux
|
Pridané:
5.9.2010 12:47
Takže Windows 7 je vlastne to isté čo Windows Mobile 5? Lol.
|
| |
Re: ____________
Od: m44
|
Pridané:
5.9.2010 13:07
brutalna lama... aspon bud ticho prosim ta. akurat sa tu strapnujes.
|
| |
Re: ____________
Od: Linsux
|
Pridané:
5.9.2010 13:26
Brutalna lama bola tvoja mater, ked ta radsej neprehltla.
|
| |
Re: ____________
Od: fggtdh
|
Pridané:
5.9.2010 15:54
ked pominiem ze tvoje prirovnanie je absolutne mimo lebo nikde neni nic hovorene o rovnakych operacnych systemoch iba o rovnakom jadre a skupine OS pouzivajucihc linux tak je tu este aj detail ze WM a Windows su zalozene na odlisnych jadrach(NT a WinCE)
|
| |
Re: ____________
Od: Majoo
|
Pridané:
5.9.2010 11:58
tak teraz si trafil do čierného... :)
|
| |
Re: ____________
Od: qwetťetr
|
Pridané:
4.9.2010 10:38
pockat aj firefox, quake4, thunderbird, openoffice, eagle, nvidia binarny driver, smplayer... su pre windows PANEBOZE LINUX UZ JE AKO WINDOWS...
|
| |
aaaaa
Od: L00P
|
Pridané:
3.9.2010 22:45
presne wine,uT
alebo stary dobry rTorrent,Ktorrent,wTorrent
aj tak je linux shit...:D :D :D....
halvne raidovanie na 0 ked grub na konci faildne s 2x2TB EARS diskom danym do mirror 1 a ostanymi v 0le:D :D,tomu sa hovori operacny system
|
| |
trapne
Od: fedora user
|
Pridané:
4.9.2010 8:55
vsetci ste trapni s tym vasim window$om.nestabilnym,nebezpecnym,ktory nici sam seba!...Fedora rulez!....a Deluge torrent je aj tak najlepsí ;-)
|
| |
Re: trapne
Od: PvsNP
|
Pridané:
4.9.2010 22:52
Tak si tvoju Fedoru opichaj...
|
| |
why why whhyyyy?
Od: Mepho
|
Pridané:
5.9.2010 0:22
Preco kurva vsetci widloidny pouzivatelia zacinaju flame a preco doprdele tá naša *NIX komunita nemá nič inšieho na práci ako na tie bláboly odpovedať?
Ok aj mňa to bavilo, ale začína to byť nuda a aj príspevky sa opakujú donekonečna. Čo je sranda, že do MACov si nikdo nepichne lebo su drahe, su kool atd (not intended flame, okrem toho MAC useri maju windowsakov aj linuxakov v pi*, pretoze im to je jedno) ale do Linuakov každy, lebo su schopní dať milión dovodov preťo je ich NIX lepší ako windows.
Do prdele to su na dsl ozaj len male decka?
Win: Pojebte sa so svojim Win7 (WinXP,Vista,3.11,ME,98/5,NT4..)
Lin: Nereagujte na flame, odpovede aj tak nikoho nezaujimaju, radsej skuste iny server/irc {o co ze ma za toto zmazu :D }. Root/abc/zive/bh/pr/w/e
Som sem po dlhšej dobe zase zavítal a ako vidím, tak sa to tu zvrháva stále viac a viac. Netreba odpisovat, aj tak si tu odpoved nepozriem...
|
| |
Re: why why whhyyyy?
Od: Linsux
|
Pridané:
5.9.2010 11:03
nemusel si sem zavitat vobec, bolo by to lepsie
|
| |
Naco uTorrent?
Od reg.: dagi the great
|
Pridané:
6.9.2010 8:11
keď pod linuxom výborne fungujú klienti ako Deluge alebo Ktorrent. ale môže byť...
|
| |
Repository?
Od reg.: dagi the great
|
Pridané:
7.9.2010 7:31
Nie je to v nejakom repository? nechce sa mi s tým babrať, dík
|
| |
Re: Repository
Od: Mepho
|
Pridané:
9.9.2010 13:16
Zabudol si povedat ake mas distro (v pripade Git-u sa mi zda zbytocne o tom hovorit)
|