|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vsetci su pirati
Od: roflmao
|
Pridané:
29.8.2010 13:49
Ale ved naco to vobec robia ked PS3 hraci by v zivote nepiratili ,.. ze? To iba zly PC,Xbox a Wii hraci. Prilezitost robi zlodeja,.. to uz davno pozname :)
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: gamer
|
Pridané:
29.8.2010 18:36
suhlas, zajtra konecne berem LED FHD a akonahle sa tento USB objavi u nas kupujem aj PS3, lebo BRD prehravace su rovnako drahe a koncim s PC hranim :(ak uz to niekto ma doma, dajte sem vediet, ci funguju aj BR filmy a hry stiahnute z netu;)
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: gfdsg
|
Pridané:
29.8.2010 19:33
pri led telke si davaj pozor aby mala priame (direct) podsvietenie a nielen edge (podsvietenie z bokov)
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: mikael454
|
Pridané:
29.8.2010 20:58
mohol by si dat aj vysvetlenie?,bo mi ma to zaujimalo...
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: gfdsg
|
Pridané:
29.8.2010 22:19
http://cs.wikipedia.org/wiki/LED_TV
edge su vacsinou lacnejsie led tv a nemozu kvoli takemuto typu podsvietenia vyuzivat local dimming a preto namaju taky kontrast ako direct a rgb led tv
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: Muho
|
Pridané:
30.8.2010 13:15
Zachvilu si aj LED TV stiahnes z netu :)
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: conte11
|
Pridané:
29.8.2010 19:37
Radsej si mal zobrat 3D plazmu od Samsungu...
|
|
Re: vsetci su pirati
Od: webnick opat blokovany
|
Pridané:
29.8.2010 23:39
hahaha dalsi co plati za vyvoj LED do pouzitelnej podoby :D DAKUJEME :D
|
|
Keby00
Od: MCMCLAX
|
Pridané:
29.8.2010 13:54
Keby novinky stoja do 20€ a nie niekedy aj 50€ tak by ten hack ludia ani nepotrebovali.
Ale je pravda, ze niektory obchodnici su vypalnici a ceny hier neskutocne predrazuju. Napriklad tu stoji hra 40€ a v Nemecku ta ista 20 €.
Ak kupujete hry na PS3 odporucam pouzivat Heureku kde najdete najnizsiu cenu na Slovensko trhu.
A inak Sony vyda novy povinny FW ktory hack zablokuje.
|
|
Re: Keby00
Od: SuxMe
|
Pridané:
29.8.2010 14:12
Povinny FW? Are you retarded?
|
|
Re: Keby00
Od: 987653
|
Pridané:
29.8.2010 14:43
moznoze povinny v pripade ked chces hrat cez net, zbierat trofeje a stahovat dlc do hier :)
|
|
Re: Keby00
Od: MCMCLAX
|
Pridané:
29.8.2010 14:44
Povinny update firmwaru. Bez nove FW hrac nebude moct hrat cez PSN a nebude mat pristup ani do PSStore.
|
|
Re: Keby00
Od: SuxMe
|
Pridané:
29.8.2010 18:01
No tak to ale neni povinnost, to zavisi len od hraca...
|
|
Re: Keby00
Od: ...
|
Pridané:
29.8.2010 18:30
To je ako keby si mal auto a chcel sa na nom vozit. A vyrobca povie : pokial na nom nebudes mat to a to povinne, tak sa nemozes vozit po ceste, ale po svojom pozemku sa mozes.
|
|
Re: Keby00
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
29.8.2010 20:05
To by mi nevadilo keby som mal pozemok ako J.R. Ewing :)
|
|
Re: Keby00
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.8.2010 16:33
Plny hoven od krav? :)
|
|
Re: Keby00
Od: Nomen
|
Pridané:
29.8.2010 20:06
zas porovnanie s autami, ci boha. a este k tomu uplne scestne.
|
|
Re: Keby00
Od: tralallator
|
Pridané:
29.8.2010 20:59
a teraz to tak nie je ?
|
|
Re: Keby00
Od: jablko
|
Pridané:
29.8.2010 14:13
Minule som videl v kauflande originál The Elder Scrolls IV: Oblivion, tušim po česky alebo slovensky za 10€..
ale aj to sa mi zdalo moc a čakam, kým to bude prijatelné :D
treba kúpiť rožky, chlieb.. mlieko.. poznáte to ;)
|
|
Re: Keby00
Od: Ramonson
|
Pridané:
29.8.2010 14:46
10€? Však to je za tú hru vynikajúca cena! Neviem, čo sa Ti na tom nepáči.
|
|
Re: Keby00
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
29.8.2010 16:32
je to dobra cena. ale nie za oblivion, ktory bol pre mna po morrowinde sklamanim, aj ked to uz je asi vec vkusu. v kazdom pripade, 10€ za hru dam. ale 50€ len preto ze je to novinka je aj na mna privela. a v pripade ze rovnako ako ja uvazuje patina hracov, tak si myslim ze znizenim ceny nic nestratia.
|
|
Re: Keby00
Od: Cudo
|
Pridané:
29.8.2010 16:34
Sú ľudia, čo jednoducho nezaplatia nič.
A plané výhovorky na obchodníkov...
No, neobstoja...
|
|
Re: Keby00
Od: feafefee
|
Pridané:
30.8.2010 10:02
Určite máš pravdu, ale predpokladám, že je ich tak do 15-20 percent maximálne, z hráčskeho okruhu. 10 Eur je skutočne super cena na originál hru, ja by som bol ochotný obetovať aj 20 Eur, na nejakú skutočne dlhoočakávanú hru aj 30Eur, viď Mafia 2. Ale 50 je skutočne už trochu veľa na pár hodín, dní virtuálnej zábavy, nemyslíš ? Najmä vzhľadom k našim mzdám...
|
|
Re: Keby00
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.8.2010 16:44
Tak sa tolko nehraj a viac pracuj ;) Alebo vyuzi to, ze sme uz 7 rokov v EU a kup si to v Nemecku za 20 eur + postovne 5 eur :)
|
|
Re: Keby00
Od: pozname
|
Pridané:
29.8.2010 14:47
ale tiež nejakú trávu, chlast, žváro
|
|
Re: Keby00
Od: Kveri_
|
Pridané:
29.8.2010 16:52
povinny firmware neexistuje a okrem toho ten kluc to obchadza
|
|
kazda minca ma dve strany
Od: David.Po
|
Pridané:
29.8.2010 14:13
Mozno teraz strelim, ale... pokial viem, naklady na vyrobu PS3 su vyssie ako predajna cena. Hlavny zisk ma Sony hlavne z predaja hier. Preto sa necudujem, ze chce zabranit predaju crackujuceho USB kluca, ktory je potencialnym rizikom sirenia piratskych kopii hier. Moze to mat dopad do buducna. Kompenzacia potencialnych financnych strat sa premietne v cene konzoly a hier. Takze budme radi, ze mame relativne lacnu konzolu a aj hry. Ano aj hry. Mnoho ludi sa ale na ceny pozera ocami slovenskeho platu, problem je tam, a nie v cene hry.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: iuiuiu
|
Pridané:
29.8.2010 14:40
niekedy od zaciatku 2010 je uz pre sony ziskovy aj predaj samotnej ps3
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od reg.: Tupcek
|
Pridané:
29.8.2010 14:44
sa mi zdá, že už predávajú s minimálnym ziskom, ale inak máš 100% pravdu, jeden z naj príspevkov na dsl.sk ... problém je v platoch a nie v cenách...aj keď plat nikdy nie je dostatočne vysoký :-) až kým si človek nemôže dovoliť všetko, čo chce
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
29.8.2010 15:02
Ludia vzdy budu chciet o maly kusok viac ako si mozu dovolit a preto nikdy nebudu mat dost. Vsimol som si to na sebe, ale aj na svojom okoli. Preto sa bude vzdy kradnut, a ak nie kradnut (SW pirati snad prepacia vyraz kradnut) tak aspon kupovat veci na dlh.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: kradnut?
|
Pridané:
29.8.2010 16:13
asi to fakt nie je kradnutie... nikomu predsa nic nechyba (uff, este ze slovencina dovoluje viacnasobny zapor)
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: Samo Sato
|
Pridané:
29.8.2010 16:33
Bisťu, Sony peniaze chýbajú…
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: Cudo
|
Pridané:
29.8.2010 16:35
SONY je v práve. Kazia jej kšeft.
Ide len o to, či a ako to dosiahne, ten svoj zámer.
Ľudia stále viac a viac krednú, ako nepríčetní.
Treba sa nad tým už nielen vážne zamyslieť, ale aj konečne konať!
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
29.8.2010 16:40
jedni kradnu preto, lebo maju malo, iny zas, lebo nemaju dost. netreba sa na tieto dve problemy pozerat ako na jeden, ale riesit ich kazdy zvlast.
Ak Jozko ukradne chleba, lebo si ho nemoze dovolit a hladuje, netreba vyriekat rovnaky rozsudok ako nad Durkom, ktory ukradol chleba, aj ked ho ma dost, aby ziskal vsetok chlieb sveta a mohol nim ludi "zdierat" uz v ramci zakona.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: kedy?
|
Pridané:
30.8.2010 7:13
co si pipi :), to by predsa podkopavalo zaklady naseho milovaneho demona kraciusa
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.8.2010 16:42
V demokracii je predsa v poriadku hocico, co je v ramci zakona, aj ked je to daleko od spravodlivosti (vid. napriklad tresty za piratenie vs. vrazdu). A ked nahodou niekomu tam hore nestaci a chce viac, prijme si novy zakon (zvysenie dani a odvodov) alebo zada dalsiu statnu zakazku na dalsi nezmysel (dialnicne myto). Bezny postup v demokracii.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
29.8.2010 16:37
nikto si nemoze neadekvatne nedovolit nepodporovanie nepouzivania nejedneho zaporu :P
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: psycho38
|
Pridané:
29.8.2010 17:52
ked na to pozeras z hladiska ze nikomu nic nechyba, skus sa pozriet z opacneho: ako tebe uskodi nevlastnenie konkretnej hry? ked ukradnes chlieb lebo kapes od hladu, da sa to ako tak z etickeho hladiska uznat, ale ked chces hernu novinku, tak si zaplat. ak chces setrit, tak si pockaj kym to bude v tescu za 10e
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: ...
|
Pridané:
29.8.2010 17:42
V tomto nesuhlasim. Su naozaj kvalitne hry, ktore si zasluzia tu predajnu cenu, ale pointa je v tom ze vecsina nie. A dalsia sranda je, ze hra ktora vyjde na PS3 je vzdy o niekolko € drahsia nez hra na PC. Preco? Pretoze kompenzuju kvazy straty na predaji z PC. Dalsia vec je, ze cenu by mali prisposobit platom a tym by sa znizila miera piratstva. Nech mi nikto nehovori, ze potom by ludia nakupovali u nas iba hry za nizke ceny. Keby sa chcelo da sa urobit tak, ze na slovensku si za slovenske ceny kupia hru len slovaci - nefungoval by e-shop do inej krajiny.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: ...
|
Pridané:
29.8.2010 17:42
A dalsia vec - pirati az tak neokradaju, pretoze nizsia cena = vecsia predajnost; vysoka cena = nizsia predajnost; => Oba zisky su priblizne rovnake. Takze hovorit o piratstve ako okradani je nezmysel, pretoze je to len kvazy suma o ktoru pirati oberu spolocnost, ktora by v pripade 0% piratstva tie peniaze aj tak neziskala.
Vynimkou je SW pomocou ktoreho sa da zarabat popripade keby pirat predaval hry ako originaly - tak ten jeho zisk, je suma o ktoru obral spolocnost. Pokial on na tom nezaraba, nikoho neokrada.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
29.8.2010 18:22
Nikdy nikto reálne nedokázal, že pirátstvo = strata zisku.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: aqwer
|
Pridané:
30.8.2010 7:25
mno jo, napr. nebyt piratstva, linux by bol omnoho rozsirenejsi.... naozaj nie kazdy by si mohol dovolit win ... ci?
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: ...
|
Pridané:
30.8.2010 7:49
Ano, lenze prave preto M$ vyhovuje piratstvo a nerobia s nim dokopy nic, pretoze je im lepsi pirat na wine ako keby mali riskovat rozsirenost Linuxu. Keby sa linux zacal rozsirovat znamenalo by to, ze postupom casu by ludia mohli prechadzat z winu do Linuxu a tam by uz straty mali vecsie.
|
|
Re: kazda minca ma dve strany
Od: boris11
|
Pridané:
29.8.2010 20:30
a kto za to moze ze sonny nieco predava so stratou? to je ich problem
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
29.8.2010 18:19
je pochopitelne ze takyto USB kluc sa sony nepaci, ale predajca kluca nijak nezasahuje do samotnej konzoly, takze nevidim vitazstvo sony v sudnom spore. mozno by sa mohli sudit s jednotlivimy uzivatelmi koli copyright-u.
|
|
Re: Titulok:
Od: Nomen
|
Pridané:
29.8.2010 20:09
Ak sa nemylim tak tu konzolu si vyraba Sony, principy a pravidla hrania urcilo Sony, takze to ze pride nejaky trapko a chce sa nabalit na cudzom produkte obidenim ochran (ktore si v SVOJOM produkte urcilo Sony) je na spor. Dufam ze to Sony vyhra :)
|
|
Re: Titulok:
Od reg.: M2-player
|
Pridané:
29.8.2010 21:14
Aké obíjdenie? Dá sa to považovať aj za menší "upgrade" :D
To RIKK: Myslím, že keď Sony na súde povie, že použitím toho kľúča sa zvýši pirátstvo, tak im to porota zhltne.
|
|
ceny a platy
Od reg.: emajko159
|
Pridané:
29.8.2010 20:54
inak niekde som cital taky rozhovor redaktora a uz neviem koho ale hovorilo sa tam aj o cenach hier a prisposobeni na platove podmienky v roznych krajinach. no a vraj sa ceny prisposobuju. preto v krajinach s vyssimi platmi maju vyssie ceny ako napriklad u nas. neviem ci je to pravda, neoveroval som to, no pri inych tovaroch je bezne ze v zahranici maju napriek vyssim platom nizsiu cenu ako u nas. rovnako som cital niektory z prvyhc komentarov v tomto clanku ze hry su v zahranici lacnejsie. tusim dal priklad kde bol rozdiel 20€. no ale potom preco ked si tu hru chcete kupit nekupujete zo zahranicia? postovne viac ako 5E nebude. takze sa to oplati.
|
|
Re: ceny a platy
Od: DRU
|
Pridané:
30.8.2010 0:35
poštovné možno nebude viac ako 5€, ale ak sa bude objednávať napr na dobierku tak pošta berie ďalších 6€ za samotnú dobierku + už uvedená cena poštovného a v prípade platby cez účet napr. do ČR zoberie banka (SLSP) 10€ a aj tak treba to poštovné zaplatiť, takže sa to znova predražuje.
|
|
Re: ceny a platy
Od: ggggggg
|
Pridané:
30.8.2010 1:03
Existuje nastastie PayPAl.
|
|
Re: ceny a platy
Od: aqer
|
Pridané:
30.8.2010 7:27
nie je nic lepsie ako mat v zahranici kamaratov, rodinu.... ze jo ... ;)
|
|
Re: ceny a platy
Od: Vajcak
|
Pridané:
30.8.2010 10:17
No tak netreba nakupovat z traposkych SK a CR e-shopov. Ebay+PayPal a hry mas za tretinove ceny co sa u nas predava (vratane postovneho).
|
|
Re: ceny a platy
Od: ...
|
Pridané:
30.8.2010 7:57
Az na to, ze skus si dat poslat hru z Ameriky.
|
|
vyhra pre crackerov
Od: karolkoo
|
Pridané:
30.8.2010 10:27
fajneee, ked to zakazu, USB kluciky budu mat vyssiu hodnotu a tym padom si crackeri viac zarobia.. vidim, ze sony vie, co robi :)
|
|
dev-team
Od: viva la fico
|
Pridané:
30.8.2010 10:27
Uz len aby ich zazaloval aj iphone dev-team za pouzitie ich TM. :)
|
|
sony dodrbava poctivych hracov konzol
Od: jonatan_666
|
Pridané:
30.8.2010 13:11
ta ja mam PS3 a uplne by mi stacilo ak by spravili podporu PS2 hier alebo ak by spravili world of warcraft na PS3 z podporov USB mysky a klavesnice tak to by PS3 bolo super ...ten USB kluc by mohol byt aj lacnejsi ako protiutok na sony ze oddrbali podporu linuxu na konzolach.
|
|
nakupovat hry z DE
Od: algabosta
|
Pridané:
31.8.2010 10:55
neviem skade ma tie ceny 20€ new game neviem ja som pozeral na .ps3-shop.de a tam maju new games napr mafia2 za 49€ co je cena ako na Slovensku
|
|
na predaj
Od: PS4
|
Pridané:
10.10.2010 13:41
tak kto ma zaujem tento tyzden mi pride par ,,klučikov" originalnych kovovych jailbreak. Upgrade dovatelnych.
45€ kus .Viac kusov sa dohodneme.Sparvim aj Downgrade ak ste už aktulizovali svoju PS3 na ver.3.50 dam ju dole na 3.41.Spojazdním .podotykam len na zalohovanie ak vlastnite original hry.
|