|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iFon FTW !
Od: roflmao
|
Pridané:
18.8.2010 15:12
uz sa neviem dockat :)
|
|
Re: iFon FTW !
Od: 416874641
|
Pridané:
18.8.2010 15:15
naco? nato ze kazdy bude behat s tym istym telefonom ako ty ? :P
|
|
Re: iFon FTW !
Od: xxxxxxxxx
|
Pridané:
18.8.2010 15:23
kazdy beha s low end vrakom s androidom.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: dasfgad
|
Pridané:
19.8.2010 0:02
low end vrak s androidiom?
tak dnes volas staru? :-))
ked si cely zivot kupujes low end vraky tak sa necuduj ze nepoznas lepsie telefony!
|
|
Re: iFon FTW !
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
19.8.2010 0:11
vymením Ti kakofón 4 za ten vrak s názvom Evo od HTC, okay?
|
|
Re: iFon FTW !
Od: end
|
Pridané:
20.8.2010 14:48
Android nieje vrak, ale treba uznat ze iOS je lepsí !
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
20.8.2010 15:07
to je rovnako hlupe tvrdenie ako ze $moj_oblubeny_os je lepsi ako $konkurencne_os .
|
|
Re: iFon FTW !
Od: inrvon
|
Pridané:
18.8.2010 15:26
toto je totalna kravina... preco neuvedu telefon pre vsetky kontinenty naraz? resp v par dnovych intervaloch teda ale robia to uplne blbym sposobom. ved ked je najvacsi bum tak ho maju predavat a nie az 2 mesiace potom... nepaci sa mi to a je to aj vo filmoch takto a aj vo vsetkom ostatnom... je to otrasne cakat na nieco co niekde uz davno maju a to len preto ze nepatrime medzi tie vyvolene staty ktorych je dokopy mozno 5,5...
|
|
Re: iFon FTW !
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
18.8.2010 15:34
Aj keby ho uviedli pre cely svet naraz, tak by si ho nemal - vyrobne kapacity jednoducho zo na na den nezvacsis a namiesto cakania 2-3 tyzdne, ako je to teraz, by si cakal mesiace....
|
|
Re: iFon FTW !
Od: toimon
|
Pridané:
18.8.2010 15:45
ano, ale takto je to umelo brzdene vsetko. niektore krajiny sa svojim sposobom tymto povysuju nad ine... a pokial ide o dopyt tak apple vie ze o iphone je velky zaujem tak preco nezvysia efektivnost vyroby? co sa boja ze to nevyuziju a ze im budu stroje stat?
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:00
keby tak urobili tak by sa vo foxconne zacalo zabijat este viac zamestnancov...
|
|
Re: iFon FTW !
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
18.8.2010 16:11
Ocividne si riadil akurat tak bicykel, ale nie vyrobny proces. Navyse - Apple samotny nic nevyraba, zadava zakazky, napr. Samsungu, LG, Foxconu... Uz teraz ficia na maximalne kapacity a aj keby chceli nove linky a stroje, tak kde ich vezmu? Myslis, ze sa predavaju ako chleba v tescu? A na mago toho "povysovania sa" krajin - to je take socialisticke myslenie - si slobodny obcan a zijes v slobodnej krajine - ak nieco chces, co este nie je u nas, tak si to slobodne mozes kupit, trh je otvoreny vsetkym.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: tomnini
|
Pridané:
18.8.2010 16:41
boha to su za reci takychto odbornikov co poucuju milujem. samozrejme ze nieje vyroba len tak jednoducha a financne nenarocna ale mi nevrav ze nemohli spravit viac pre to aby sa zvysila denna norma... a socialisticke myslenie? hhh ty si asi riadny trtko... vsak sa pozri kolko veci sa na slovensko a nielen slovensko dostane. uplne by stacilo keby sa dostali do strednej europy alebo europy ako takej - do nejakych centalnych skladov.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:45
lol. kto chce, zozenie vsetko. byvali sef mal 1st gen iphone medzi prvymi na slovensku. velky apple fanboy - chcel ho, tak si ho zriesil z US. takisto sa uz v strednej europe nachadza vcelku dost iphone4 a ipadov - ludia co ich naozaj chceli si ich aj zriesili. to ze ty toho niesi schopny a musi ta spasit orange alebo niekto iny kto ho dovezie na slovensko - tvoj problem...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: vovnwn
|
Pridané:
18.8.2010 16:50
boha no aky ste vy odbornici :D:D.si daj pozor aby ti neuslo od zlosti... kto vravi ze ja ho chcem? ja len pisem ze na vsetko sa musi cakat. ja by som si taku sracku nikdy nekupil za to co za to chcu. a ano, uz je rozsireny ale aj tak je vela ludi co preferuju istotu a radsej si pockaju na ponuku mob. operatora ako kupovat od niekoho resp od niekadial kde to vobec nepoznas (internetovy obchod)
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:54
1. nevravim o eshopoch ale o serioznych firmach ktore ti zozenu co len chces (za spravnu cenu samozrejme)
2. je mi ukradnute aku sracku chces ... len konstatujem ze nedostupnost nejakeho produktu na nejakom trhu nieje vobec prekazka...
a ludia co si radsej pockaju sa nebudu stazovat na nedostupnost ale radsej pockaju.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: Obrovský Šulín
|
Pridané:
20.8.2010 9:55
Asi si z východu, keďže len tam sa zvyknú veci "zriešiť"
|
|
Re: iFon FTW !
Od: minosvk
|
Pridané:
18.8.2010 17:21
Navyse - Apple samotny nic nevyraba, zadava zakazky, napr. Samsungu, LG, Foxconu. ------ tak ty si xlapce ina brzda , pises o tom o com p. vies Samsungu a LG ty si snad robis srandu , a nezacni mi tu vypravat co jak je mal som rozobraty snad kazdy iMac, MacBook, Pro, Mac Mini, Cinemu ...
|
|
Re: iFon FTW !
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
18.8.2010 17:44
Tak prave si dokazal, aky si obmedzeny ty. Bavime sa o iPhone, nie o macoch a ak by si bol len o trosku viac v obraze, ako moj pes, tak by si vedel, ze RetinaDisplej vyraba LG, procesor A4 a pamate vyraba Samsung a cele to sklada FoxCon...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 18:41
apple samozrejme neprezradi kto pre neho robi macbook ale podla roznych researchov je to quanta computer. tato firma vyraba okrem notebooky a ine hw komponenty okrem applu aj pre acer, asus, dell, toshibu, lenovo ... atd atd... si naivny ak si myslis ze apple ma niekde v azii svoju vlastnu apple tovaren kde sa vyrabaju len apple produkty... apple produkty robia ti isti cinania/tajvanci co robia aj ostatne "sracky"...
|
|
Re: iFon FTW !
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.8.2010 16:28
Ak si si nevšimol spravodajstvo, tak mali problémy zásobovať aj vlastný americký trh. Okrem toho pre ďalšie krajiny treba pripraviť lokalizácie, manuály zmluvy s operátormi atď...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: kvroenve
|
Pridané:
18.8.2010 16:43
hh... hlavna vec ze so samsungom galaxy s ktory je uz vsade nikto nema problem. to len apple ma so vsetkym problem. co sa tyka lokalizacie a tak tak si zober ze iphone nieje nic nove. verzia 3g a 3gs je v europe uz dlho takze zase tolko prace im to neda.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: makoch
|
Pridané:
18.8.2010 18:36
Samsung galaxy ma minimalne predaje oproti iP...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: ja.
|
Pridané:
18.8.2010 22:03
Si sa s konom zrazil? Galaxy S patri medzi najpopularnejsie androidove telefony, mina sa nanho komplet produkcia superamoled displejov a ty tu zadres "minimalne predaje"?
Faktom je, ze nedostatok Apple produktov je umely problem, aby si Apple zvysil viditelnost medzi svojimi fanusikmi. Spominany Galaxy S ma skoro rovnake creva, akurat ze v Samsungu zatial nepouzivaju rovnaky marketing ako Apple.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:00
on sa s koňom nezrazil, len ty nesleduješ predaje: "As of June 13th, 2010, Samsung has sold over 1 million units globally." - za prvých 14 dní predaja mal milión
"1.7 million iPhone 4s were sold on its first three days of availability" - za prvé 3 dni takmer dvojnásobok, ako Samsung za 2 týždne
to sú násobne väčšie predaje - však celkovo všetkých telefónov s Androidom sa predáva cca toľko, ako iPhone-u samostatne...
takže určite mal pravdu a ty si mimo - sú minimálne (zlomok z predajov iPhone) oproti Applu...
nehovorím o tom, že ak by iPhone nemal problémy s anténou, nedostatkom kusov a ak by bola celosvetová dostupnosť na celom svete naraz, predaje by boli minimálne dvojnásobné (skôr však verím aspoň v troj) - však ešte ľudia, čo preferujú android ho tu na dsl.sk vychvaľovali
Galaxy S môže byť super telefón, ale určite by som si ho nekúpil kvôli jednej veci: nekupujem produkty tých, čo kopírujú (aj keby dokázali skopírovať lepšie) a pozri sa na obe telefóny, či nie je to takmer to isté...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: repelent
|
Pridané:
19.8.2010 9:27
"nekupujem produkty tých, čo kopírujú"
kazda jedna technologia v ifone je od zaciatku skopirovana od inakadial. nerozumiem, preco si potom kupujes apple.
resp rozumiem. je to iba take vyhlasenie dietata na pieskovisku a v podstate nic neznamena. je to iba kec.
|
|
Re: iFon FTW !
Od reg.: cca01
|
Pridané:
19.8.2010 11:01
krava rysula kopiruje mlieko od kravy bozenky. Ta kopiruje mlieko od svoje hovadskej matere. Preto pijem iba borovicku. Hik.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 13:19
No záleží od toho, čo považuješ za kopírovanie. Je rozdiel, keď použiješ dotykový display, ktorý sa síce používal aj predtým, ale spravíš ho násobne kvalitnejším a použiješ ho napriek tomu, že sa nikdy predtým poriadne neuchytil - dokonca neviem, či iPhone nebol prvý smartphone, ktorý sa aboslútne vysral na hocijakú klávesnicu...a je iné keď zoberieš to, čo fungovalo u market leadra a dáš to do svojho produktu, pričom sa snažíš na tom aspoň niečo vylepšiť (ako napr. app store, veľké multitouch obrazovky, ovládanie prstom a nie stylusom, kompas, dokonca aj akcelerometre sa využívali len strašne zriedkavo a aj tie sa dali využiť len pri pár hrách - od popularity iPhone ich zrazu má každý....a toto snáď nemôžeš myslieť vážne http://tinyurl.com/2eh7ly8 ... ja ako kopírovanie považujem, keď spravíš to isté, čo najlepšie funguje u iných...nie keď použiješ existujúcu technológiu o ktorú je minimálny záujem, predtým, než sa do nej pustíš ty...napríklad iPhone skopíroval to, že treba mať čím lepší foťák v mobile...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.8.2010 9:57
heh. apple skopiroval 90% veci v iPhone. ano, vacsinu doviedol blizko dokonalosti ale stale je to kopia. ved na trh smartphonov nastupil tak 5 rokov po HTC a inych vyrobcoch takze mal casu a casu odkukat od konkurencie co sa dalo. vyvarovat sa chyb ktore konkurencia spravila, pridat k tomu apple design a vytvorit okolo toho apple hype a voila - iPhone je na svete. prave naopak priatelu, kupujes kopiu, vylepsenu kopiu ale stale kopiu... jedina novinka ktoru apple predstavil ktoru nemal iny telefon bol multi-touch.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 13:25
práveže iPhone išiel úplne iným smerom ako všetci ostatní - dosť vecí dodal neskôr, keďže mu chýbali aj bežné veci ako MMS a podobne. Však si pozri prvý iPhone a porovnaj si so vtedajšou konkurenciou - úplne iný koncept, spravili niečo o 180 stupňov iné, ako vtedy bolo bežné - vysrali sa na kvalitný foťák, vysrali sa na klávesnicu, vysrali sa na stylus, zaviedli skvele spravený multitouch prispôsobený prstu, vysrali sa na hocijaké menu a podmenu, spravili to vo forme aplikácií, dokonca ešte aj SMSky spravili ako chat, čo bolo veeeľmi zriedkavé. Mne to pripadalo, ako keby odignorovali trh a vytvorili si niečo svoje. Občas sa síce tie technológie používali aj inde, ako napríklad akcelerometre, ale žiadna z ich technológií nebola v čase uvedenia nejak úspešná, ani dotykový display...potom zrazu všetci výrobcovia robili telefóny, ktoré boli takmer zhodné s iPhoneom a dĺho dĺho sa nechytali (čomu nasvedčoval trend market share-u), až teraz google s androidom 2.2 ich zachránil...
|
|
Re: iFon FTW !
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.8.2010 14:32
vsetko co popisujes ( s vynimkou multi-touch) uz bolo davno spravene inde - apple neprisiel s nicim originalnym. len dal vsetky skvele napady od x vyrobcov do jedneho slusiveho kabatu. co sa uspesnosti napr. dotykovych displejov tyka - tie boli pouzivane(a vcelku uspesne) ale nie v low-endoch. co iphone tiez nezmenil kedze sa neda povazovat za low-end. teraz kupis telefon s touchom kludne za 100e
|
|
Re: iFon FTW !
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 16:31
tak ty musíš byť slepý, ak si si nevšimol tú zmenu smartphonov po tom, ako iPhone prišiel na trh...takmer nič, čo mal iPhone, nebolo v tej dobe populárne - ani dotykovky (a bez stylusu už vôbec nie), ani telefóny bez fyzickej klávesnice (ak vôbec také existovali), ani hlavná obrazovka v štýle iPhone, ani AppStore (ktorý síce bol pridaný po pol roku, ale aj to je novinka iPhone-u). Je rozdiel použiť existujúcu technológiu a skopírovať zariadenie. Nebyť Googlu, iPhone nemá konkurenciu ešte najbližších pár rokov...Však napríklad AppStore - napriek tomu, že všetky telefóny umožňovali inštalovať ľubovoľné aplikácie a nikto ich nemusel schvaľovať -aj tak mal AppStore niekoľko desaťnásobne viac stiahnutí, ako hocikto iný. Od príchou iPhone si všetci robia dotykovky s obrovským displayom (často bez fyzickej klávesnice) s ovládaním prstom, multitouchom, AppStoreom, bez zložitých ponúk (ako malo Win Mobile), často podobným layoutom mainscreenu, akcelerometrom, kompasom atď.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: unimobunka
|
Pridané:
20.8.2010 0:57
no kokot si.
|
|
Re: iFon FTW !
Od: edenV
|
Pridané:
20.8.2010 8:13
ja si pamatam, ked vyliezol uplne prvy iPhone, tak predstavitelia NOKIE a vobec vsetci vyrobcovia sa buchali do prs, ze bez HW klavesy to nefunguje, ze to je nahovno a preslo chvilu casu a ajhla, uz najdes mal smartfonov, co maju HW klavesy, je to naozaj len o zvyku...
|
|
money
Od: miliardar
|
Pridané:
18.8.2010 15:19
32gb iphone 4 za neuveritelnych 960€.. really nice, and better and better and better.. really cool.. incredible.. really easy.. amazing.. priceless.. absolutely incredible..
|
|
Re: money
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:08
32GB iPhone 4 bude bez viazanosti najskôr za cca 700€ - zatiaľ čo úžasný Samsung Galaxy S stál v prvej krajine, kde sa začal predávať, 780 dolárov (takže u nás 780€) a v druhej krajine to bolo 515 dolárov s 12 mesačnou viazanosťou - tomu sa hovorí "akcia"... a keby vôbec bol tak populárny ako iPhone, tiež by sa tak diskutovalo o "kvalite" jeho GPSka a kompasu, tak ako sa diskutuje o "kvalite" antény na iPhone 4...a Samsung Galaxy je populárny, ale vieš prečo sa o ňom nepíše? lebo nie je ani zďaleka tak inovatívny, ako iPhone - snaží sa len dotiahnúť staré prvky do dokonalosti...
|
|
Re: money
Od: miliardar
|
Pridané:
19.8.2010 18:02
ak cca 700€ = 960€ tak si to vypocital dobre.. http://tiny.cc/fazfh
|
|
Re: money
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 21:27
no však keď chceš, ja ti kľudne predám HTC Evo 4G za 1500€
ale bežná cena iPhonu po uvedení na Slovenský trh bude cca 700€
|
|
fajn chlapci
Od: jano jany
|
Pridané:
18.8.2010 15:23
No chlapci co mate od rodicov kupenuy notebook a kradnuty WIN , radsej sem neprispievajte svojimi vyplodmi, ked na to nemate, nekomentujte plz.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: llllll
|
Pridané:
18.8.2010 15:26
apple ovca :)
|
|
Re: fajn chlapci
Od: tominoé
|
Pridané:
18.8.2010 15:28
a preco by nemohli??? co oni su daky chudaci alebo co? na tom nieje nic zle ked niekto nevyhodi tolke stovky eur za nieco co moze mat zadarmo z netu a navyse este aj napr vylepsene a osekane.... len debil by kupoval original ked nemusi.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Fajn
|
Pridané:
18.8.2010 15:39
Nieje debil ale normálny človek. Namiesto toho ako byť zlodejom.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: tinioond
|
Pridané:
18.8.2010 15:48
ty mi chces povedat ze kazducky program a hru co mas v pc mas originalnu a ze si nikdy nehral cracknutu hru ale len maximalne demoverzie? prosim ta nebud lama.
|
|
Re: fajn chlapci
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
18.8.2010 16:20
Ja sa hlásim, každý kúsok softvéru, ktorý používam, je voľne dostupný.
Ale tu nejde ani tak o osobné počítače, ako skôr o softvér vo firmách. Chceš mi ty povedať, že ty by si s kľudom používal cracknutý Windows vo firme?
|
|
Re: fajn chlapci
Od: voirnv oe
|
Pridané:
18.8.2010 16:45
ja by som ani windows nepouzival. a nemozes porovnavat zase firmu s domacim pouzivatelom, to je jasne ze vo firme by to bola blbost.
|
|
Re: fajn chlapci
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
18.8.2010 15:47
"ieje nic zle ked niekto nevyhodi tolke stovky eur za nieco co moze mat zadarmo z netu"
-- v tomto mas pravdu, ale len pod podmienkou, ze to je legalne. Ak nie, tak si len prosty zlodej.
Ine veci tiez neukradnes len preto, ze si to nemozes dovolit alebo ti je luto dat za to tolke peniaze.
Ak nechces za Windows zaplatit, tak ho nepouzivaj.
Potom ty a tebe podobni nadavaju do apple oviec. Tie ovce na rozdiel vedia za co platia a chcu platit. Ty len bezhlavo kradnes, lebo mozes, inak by si sa k tomu nikdy nedostal.
a PS: apple stado je ovela mensie ako Win stado. Otazne je, kto je tu teda vacsia ovca? :)
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Soul
|
Pridané:
18.8.2010 15:55
vacsie stado!=vacsia ovca ... vacsie stado=viac oviec ... mas chybu v logike :D
|
|
Re: fajn chlapci
Od: ktmitot
|
Pridané:
18.8.2010 15:58
to nic, o chvilku mu daju izaplatu :D
|
|
Re: fajn chlapci
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
19.8.2010 11:29
cim viac oviec, tym su viac zaslepene a nasleduju cele stado :). Tym padom su to "vacsie" ovce :D.
Tak este raz a inak: nazyvat niekoho ovca akoze castou stada a pritom byt castou vacsieho stada je len cista demencia. Tam uz tvoja logika bohuzial konci a ostava len pri jednoduchych vztahoch.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: totojenahovno
|
Pridané:
18.8.2010 15:55
len tak pre zaujimavost ja som vas nenazval ovcami :D:D ale ked to ty tvrdis tak kludne. ja nepreferujem windows, nediskriminujem apple a inak pouzivam linux a viem ze vsetko ma svoje vyhody a nevyhody. a ani keby bol apple posledny svojho druhu tak by som tie ich sracky za tolke peniaze nikdy nekupil pretoze take predrazene veci za to ze tam je iba nazov apple tak to je moc. ludia co chcu platit nech platia, ja preferujem volnost.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: claudius
|
Pridané:
18.8.2010 16:14
ty preferujes volnost. Ja preferujem zisk. Na iphone sa da vyvyjat lepsie ako na linux, najma s vyssim ziskom.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: mnvoene
|
Pridané:
18.8.2010 16:47
no vidis, pokial ho potrebujes k tomu aby si na nom zarobil tak to je iny pohlad na situaciu. v tom pripade to je jasne... ale pokial ho niekto kupi len preto ze chce zamachrovat alebo len tak uze si mysli ze ma najdokonalejsi system ktory existuje- aspon oni si to myslia ale velmi sa mylia- tak by bola blbost platit tolke peniaze za to.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:13
V tom, že sa veľmi mýlia, si to prehnal. Nie si najmúdrejší človek na svete, ktorý rozhoduje, čo je dobré a čo je zlé. Niekto môže iPhone milovať presne pre to, pre čo ho ty nenávidíš a nemusí sa mýliť. Je to vec osobných priorít. Osobne si myslím, že v súčasnosti na smartphonoch stojí za to uvažovať nad iOS alebo Androidom - ostatným ide vývoj kúsok pomalšie a preto im ostáva menší počet výhod a väčší počet nevýhod - uvidíme však, s čím prídu do budúcnosti...
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:48
zas zalezi od toho co pre linux programujes ;)
|
|
Re: fajn chlapci
Od reg.: webnick
|
Pridané:
18.8.2010 21:51
lol SLOVAK MORON FOUND.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:21
môžu diskutovať a sú chudáci, keď musia veci, ktoré používajú, kradnúť...a nie je nič zlé na tom, keď niekto nevyhodí toľké stovky EUR za niečo, čo môže mať zadarmo - však presne na to sú zadarmo open source alternatívy - neplať, nájdi si zadarmo - dokonca často sú aj vylepšené a osekané...
nechcem tu dávať morálne lekcie, ale prosím vás ľudia, aspoň si uvedomte, že bez tých, čo si legálne kupujú software/filmy/hry/hudbu, by ste vy tie veci nemohli mať a sťahovať...preto poprosím každého, nech si kľudne sťahuje nelegálne čo len chce, ale aspoň majte rešpekt pred ľuďmi, ktorí to zo svojej práce zaplatia.
a áno, mám všetko legálne kúpené a na odskúšanie používam demo a trial verzie a stálo to nemalo úsilia (hudba cca 1000 € doteraz, Windows 250€, Mac 1000€ atď.) a nemám ani jednu nelegálne získanú vec, ani jednu pesničku a ani svoje nikomu neposielam...
|
|
Re: fajn chlapci
Od: ...
|
Pridané:
19.8.2010 10:25
si borec, si najlepsi, si sef, si pan, si capo, si uzasny, si najlepsi.
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
19.8.2010 10:30
s tymto suhlasim. s hudbou to u mna az tak zhave nieje tam mam original len tak cca 50% (ale zas na druhu stranu mnohym z tych hudobnikov som moju "kradez" vynahradil navstevou koncertu/festivalu kde vystupovali - cim dostali viac ako by dostali za kupu cd). ale software pouzivam bud foss alebo ho mam kupeny... plus mnohym opensource projektom som poslal nejaku donation... ved aj programatori musia z niecoho zit ;)
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 16:42
síce nemôžem súhlasiť s "vynahradzovaním" (mal by si aj kúpiť CDčko aj zaplatiť koncert - tak to je vymyslené, inak by dávali zľavy tým, čo majú CDčko) a ani s tým, že 50% hudby je dosť, ale aj tak u mňa máš rešpekt za to, že si ochotný tieto veci kupovať - za sw duplom (a ešte ku tomu aj príspevky za open source). Veľmi si vážim ľudí, ktorí niečo také robia aj v dnešnej dobe, keď ťa okolie považuje za debila preto, lebo si poctivý, aj keď nemusíš. Divme sa potom, že je tak skorumpovaný svet. Keby aspoň tak, ako ty, uvažoval každý...buď by sme mali viac kvalitných filmov/pesničiek/sw, alebo kvalitnejších, alebo lacnejších :)
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
20.8.2010 12:27
ja rad podporim autora. itunes atd maju ten problem ze samotnemu hudobnikovi ide tak max 10% z ceny pesnicky (tusim ze konkretne na itunes to je 10centov z kazdej pesnicky za 0.99$). zvysok si podelia vydavatelstvo a apple (resp prevadzkovatel sluzby). preto niesom az tak nadseny z takejto formy predaja hudby. celkovo nevidim pointu vydavatelstiev. samozrejme kedysi boli potrebne (nahrat platnu/kazetu/cd nebolo tak jednoduche a spropagovat ju tiez nie). V sucasnej dobe, ked si clovek dokaze za par korun prenajat profesionalne studio a distribuovat a propagovat hudbu na internete mi pridu vydavatelstva naozaj zbytocne.
a co sa platenia tyka - nemam problem zaplatit za kvalitny/potrebny software (resp podporit dobry projekt).
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Tupcek
|
Pridané:
20.8.2010 15:46
to už je vec autora pesničky, nie tvoja starosť - či sa mu to oplatí...ak by Apple za svoje služby pýtal príliš veľa, prišla by konkurencia a všetci by chodili ku nej...zatiaľ to spravilo jedine AC/DC, aj to ako dôvod uviedli, že sa nedá predávať po albumoch, ale po pesničkách...u vydávatelstiev je to to isté - môžu sa slobodne rozhodnúť a ak by si účtovali neprimerane veľa - prišlo by iné vydávateľstvo
|
|
Re: fajn chlapci
Od: Tupcek
|
Pridané:
20.8.2010 15:51
a vieš načo sú vydávateľstvá? na všetko, umelci sú len ich "tovar" - vydávateľstvá nájdu talenty, dajú im producentov a plno ďalších ľudí, vďaka čomu vedia tvoriť oveľa kvalitnejšie a efektívnejšie, dajú im nahrávacie štúdia takej kvality, že zvuk je zrazu o niečom inom, ďalší ľudia to dokonale doladia a zladia veci, upravia digitálne hlas speváka (aj live aj na albume), pridajú efekty, upravia zvuky gitár a podobne, no a potom to vydajú cez plno distribučných kanálov, robia im reklamu, oblečú ich a namaľujú, aby vyzerali skvele, starajú sa o turné, koncerty a všetko možné...autor dostane malú časť peniazí ale za ich robotu a talent je to obvykle viac než dosť, násobne viac, ako by si zarobili sami...
ak by si najväčšie svetové vydávateľstvo vybralo teba ako ďalšiu megastar, tak by si bez problémov niekoľko týždňov kráľoval svetovým rebríčkom...je jedno, či vieš spievať, či si pekný, či si inteligentný, alebo či vieš tvoriť...ak niečo z toho máš, uľahčíš im robotu a znížiš náklady...
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:12
lol takych ako ty najviac zboznujem. vau mas na telefon za 500 evri. urcite mas aj obrovsky penis a si uplne najsamlepsi. to ze niekto povazuje iphone/iprodukty za predrazene neznamena ze na nich nema. nevidim jediny dovod preco by som si mal kupit iphone. dokonca mam k nemu vcelku dost vyhrad. a, uprimne, nevzal, by som ho ani zadarmo (no ok, zadarmo hej, aspon by som ho mohol predat a kupit si nieco uzitocnejsie). kazdopadne by som ho nepouzival...
|
|
Re: fajn chlapci
Od: claudius
|
Pridané:
18.8.2010 16:14
a preco nie?
|
|
Re: fajn chlapci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
18.8.2010 16:30
Lebo nechce vyzerať ako niekto, kto si kupuje predražené veci. :D
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:36
preco by som si mal kupovat predrazene veci? nemam problem zaplatit viac (aj vela) za nieco co povazujem za "hodne" svojej ceny. iphone jednoducho nepovazujem za hodny svojej ceny. je to proste predrazena hracka (aspon pre mna). a za jeho cenu si viem kupit omnoho lepsie hracky ktore ma aj viac budu bavit ;)
|
|
Re: fajn chlapci
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 16:31
1. obstrukcie zo strany apple (jailbreak,itunes) s cim suvisi napr podpora pod linuxom (kamosovi som asi pred rokom pomahal rozbehavat jeho ajfoun - fakt peklo) - to sa samozrejme mohlo zmenit k lepsiemu ale nikto mi nezaruci ze to tak aj ostane
2. "implementacia" openvpn - funguje len na zaklade emulacie tun/tap devicu - opat nikto (a najma nie apple) mi nezaruci ze to bude fungovat aj po upgrade na novu verziu
3. uplne sprasene safari (polovicny vykon javascriptu na safari&ios4 oproti android2.2 browsru na nexus one)
tieto ma napadaju hned
niezeby som nevedel rozbehat iphone k svojej aspon relativnej spokojnosti ale preco by som si mal kupovat telefon s ktorym budem musiet bojovat po kazdom upgrade ked si mozem kupit telefon ktory proste funguje?
|
|
Pre redakciu DSL
Od: zakaznik
|
Pridané:
18.8.2010 16:37
Pani redaktori, myslim, ze nie som jediny zaujemca o kupu iPhonu 4 a taktiez asi nie som jediny kto ma obavy z iPhone 4 anteny ktoru ocividne apple nezvladol. Myslite, ze by bolo mozne otestovat iPhone 4 resp jeho seriu ktora pride na Slovensko? Ci sa problem stale prejavuje, ci je zmena materialu/ vo vyrobnom procese/ dizajne anteny...alebo sa apple na to uplne vykaslal...
Dakujem
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: movsnvos
|
Pridané:
18.8.2010 16:52
ved to este nevies ako to dopadlo? apple to nazval softwerovou chybou - cize svoju chybu si nepriznal a daval k iphonom zadarmo kryt a teraz dava take nalepky ktore cez to prelepis...
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: zakaznik
|
Pridané:
18.8.2010 17:02
Ja viem velmi dobre ako to (ne)"dopadlo". Bumper ani soft nie je ziadne riesenie. Hovorilo sa o tichej zvolavacke- kto sa bude stazovat dostane novy kus, vraj uz bez problemov a s mierne pozmenenym povrchom anteny. Na druhej strane X-zakaznikov pindovalo nadalej na rovnake vady... jednoducho ma zaujma ci na SVK budu dodavane stale tie iste vadne kusy.
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:25
pravdu povediac, ako poznám dnešné média, na 99,9% by si na ten problém sám neprišiel ani po rokoch používania...ale vieš jak, zdramatizuješ to a máš "Top Story", hlavne, keď sa to týka niečoho známeho a ten problém naozaj existuje...napríklad na plno telefónoch sa dá znížiť signál určitým držaním (aj keď možno nie až toľko, ako na iPhone 4) a mobily už mám asi 10 rokov a doteraz som si to nevšimol...
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
19.8.2010 8:28
Pravdu povediac vôbec by som sa nečudoval keby medializácia tohoto problému bola nejakou formou virálnej reklamy.
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 16:51
no práve takúto reklamu iPhone nepotreboval - skús si pozrieť diskusiu na dsl.sk po predstavení iPhone 4 - pomaly ešte aj najväčší odporcovia hovorili, že celkom schopný telefón. Od kedy je známy problém iPhone-u, u Apple haterov je zase tam, kde bol - ak nie ešte hlbšie. Niekedy je proste zlá reklama horšia ako žiadna. Podľa mňa nebyť toho problému, predá sa ich možno aj o polovicu viac
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: zakaznik
|
Pridané:
19.8.2010 18:00
Nevsimol si si to, pretoze ziaden tvoj predosly telefon nestratil signal dotykom jedneho prstu. Chapes? Staci premostenie dvoch anten a signal je v guloch. Media tomu pomohli a za to im dakujem pretoze inak by som si iphone kupil hned ako ho orange dostane do ponuky a ten mily operator by ho ani za svet nevyreklamoval. Teraz mozem iPhone 4 o....t a pekne pockam kym bude antena opravena. Keby to bol len problem s mediami, apple by sa nevykrucal ako had aj s jeho roznymi idiotskymi vyhovorkami. Press konferencia bola pre mna ako potencialneho zakaznika obrovskym sklamanim, primitivna obhajoba a zatlkanie...
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 21:30
no dobre, ale určite som milión krát chytil telefón tak, že strácal signál a nevšimol som si to...a podľa mňa by som si to nevšimol ani na iPhone 4 - jediný rozdiel je, že teraz to viem a preto na to budem viac citlivý...aj keď nehovorím, že tak či tak by sa ma to nedotklo
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: TY VOLE
|
Pridané:
21.8.2010 1:41
mozes byt citlivy ako zenska pred kramami, ale pokial budes mat namiesto nazvu operatora len NO SIGNAL pomoze ti to prt. Ja neviem ci si uplne nechapavy alebo co, ale vacsina ludi drzi iphone presne tak, ze tie dve anteny spoji, cize signal strati, cize je to na <>.
you tube > watch?v=cX5X5R34eWc - US
you tube > watch?v=nmx38YHKzbQ - EU
to su len prve co som nasiel. Okrem toho je na nete X testov roznych serverov ako sa to sprava pri telefonovani. Vypadavanie spojenia, znizene datove prenosy... co viac si priat.
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: IIIIIIII
|
Pridané:
18.8.2010 17:13
kup si iCondom for iPhone a anteny neriesis :D
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: TY VOLE
|
Pridané:
18.8.2010 23:06
Vyborny napad, zaujmalo by to aj mna, pretoze nejak o antene zostalo ticho. Mozno nam DSL.sk redakcia pripravi pekne prekvapenie v podobe takeho testu.
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 23:19
test je velmi tazko preveditelny a subjektivny. ide o to ze vacsina vyrobcov neposkytuju "vzorec" ktorym preratavaju signal v dBm na signal v "palickach"...
|
|
Re: Pre redakciu DSL
Od: wtfffff
|
Pridané:
19.8.2010 1:55
Akoze? Redakcia dsl.sk nema prsty? Poskusaju rozne lokacie a obhmataju antenu, skusia prenosove rychlosti v danych lokaciach, co je na tom tazke? Mne by taky test v realnych podmienkach uplne stacil.
|
|
obrazok anteny
Od: Deer
|
Pridané:
18.8.2010 17:02
V clanku chyba 200x omielany obrazok anteny aj s tymi troma odstavcami popisujucimi chybu :D
|
|
money money money
Od: thrubovc
|
Pridané:
18.8.2010 17:17
clovece tolko love za telefon ktory je porovnatelny s inymi high end android mobilmi za polovicnu cenu... je to sice fajn mobil a dlho bude na spici, ale len keby som mal tisicku ktoru by som inac hodil do kosa.
|
|
Re: money money money
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:27
no najväčší konkurent iPhoneu, Samsung Galaxy S, stojí rovnako...a okrem toho Apple nikdy neplánovalo, že si to budeš kupovať bez paušálu, oni počítajú s tým, že si pripravíš stovku eur (a predĺžiš paušál) - 100€ zas až tak veľa nie je, ide o operátorov, aký paušál budú chcieť za to, aby ti ho dali za túto cenu...
|
|
Re: money money money
Od: ja.
|
Pridané:
20.8.2010 10:46
Galaxy S stoji neviazany nejakych 430 ecok, s dph. Chces mi povedat, ze neviazany iPhone niekto predava za takuto cenu?
|
|
5 znakov
Od: matooo01
|
Pridané:
18.8.2010 17:23
haters gonna hate
|
|
stop americkym imperialistom
Od: unimobunka
|
Pridané:
18.8.2010 17:49
nech si ifon nechaju americki imerialisti u seba!
kazdy, kto si ho kupi, bodaj by dostal genitalny herpes!
radsej sa pakujte z iraku!
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: 2Mino
|
Pridané:
18.8.2010 18:35
A načo ho budú uvádzať na Slovebnsku?
Sme chuddobná krajina, ale vôbec sa podľa toho nesprávame.
Každý tu má nároky, akokeby mal na 1000 rokov zabezpečenú rodinu v blahobyte a denne zarábal aspoň 500-ku...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:33
no dajme tomu, že v amerike sú 5 krát vyššie platy - takže ak by sme aj na Slovensku toľko zarábali, vyzeralo by to takto - 200 minút + 100 SMS + 2 GB dát za 10€ mesačne a ku tomu iPhone 4 za 20€ - no povedz, že či by sa ti zdalo byť potom drahé :)
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: makoch
|
Pridané:
18.8.2010 18:45
TAK JE!
Vyzenme ZLYCH IMPERIALISTOV DO ICH PREHNITYCH KRAJIN!
CHCEME NASPAT KOMUNIZMUS!
ANO! NASPAT DO JEDNOTY S PRAZDNYMI REGALMI! CHCEME NASPAT HRANICE OPLOTENE OSTNATYM PLOTOM!
Preboha ziveho, ty si vazne taky blby? Dovoli ti Tvoja obmedzenost vidiet nieco ine ako zly zapad?
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: 2Mino
|
Pridané:
18.8.2010 19:56
Koľko tých ostnaných drôtov na Západonemeckej hranic si videl Ty?
Načo mám každý rok dotovať decká kvôli takýmto chujovinám?
Oni bez toho nemôžu ani existovať.
Ako vyžiť z 500 Ečiek, to ich vôbec nezaujíma.
Lepšie boli tie časy tej Tvojej JEDNOTY.
Ľudia mali bližšie k sebe a nedusil každú rodinu mamon, a decká sa nemuseli toľko trápiť, že v 6-tej triede ešte nemá neviem aký mobil...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 20:06
lol zas si zahviezdil... kto ta nuti dotovat decka a kupovat im ajfony (resp iny smartphone). pekne mobil za ecko a ked chce hatececko - brigada v lete ta caka s otvorenou narucou... to ze rozmaznavas decka (ano, rozmaznavas, kupujes im veci ktore nepotrebuju len preto ze chcu) - holt ako si si vychoval tak aj mas. nikdy som od rodicov nedostal telefon ktory by dokazal viac ako telefonovat a smskovat. je sice pravda ze v case ked mi rodicia kupovali telefony tak iphone bol nepredstavitelna buducnost ale... nekupili mi najnovsiu nokiu ale skor najstarsi siemens...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: 2Mino
|
Pridané:
18.8.2010 20:18
Za Ečko? Ty si asi tiež z Bratislavy, že? A pušál im budeš Ty platiť? Problém je, že súčasný jogurti sa nevedia uskromniť, uspokojiť s málom, šetriť, vedieť gazdovať, zarobiť si prácou, odložiť si nejakú korunku aj na iné časy...
Preto som to spomenul...
A teraz som si všimol, však Ty si docela dosť mladý...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: makoch
|
Pridané:
18.8.2010 21:47
"Koľko tých ostnaných drôtov na Západonemeckej hranic si videl Ty?
Načo mám každý rok dotovať decká kvôli takýmto chujovinám?
Oni bez toho nemôžu ani existovať.
Ako vyžiť z 500 Ečiek, to ich vôbec nezaujíma.
Lepšie boli tie časy tej Tvojej JEDNOTY.
Ľudia mali bližšie k sebe a nedusil každú rodinu mamon, a decká sa nemuseli toľko trápiť, že v 6-tej triede ešte nemá neviem aký mobil..."
Takže ideme: 1. Ani jeden. Ahá, ty mi neveríš že existoval. Keďže mi neveríš, takže si to pohľadaj v nejakej knižke lebo ty nejaký internet od kapitalistov istotne nepoužívaš.
2. Svoje deti by si mal vychovávať predovšetkým ty. Nie spolužiaci, nie internet, nie televízia ba dokonca ani ja nie.
B
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 22:05
nie, niesom z bratislavy (a hlavne si nemyslim ze to je podstatne). chcel som len povedat tolko ze za to , ako sa mladi ludia spravaju nemoze kapitalizmus ale ich rodicia... a jednota by nebola moc lepsia. mna by za minuleho rezimu minimalne zavreli ale to je jedno...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:37
ak sa tvoje deti nevedia uskromniť, uspokojiť s málom, šetriť, vedieť gazdovať, zarobiť si prácou a odložiť nejakú korunku na horšie časy, tak ľutujem ich výchovu :) ale to nie je chyba kapitalizmu
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Cuda
|
Pridané:
21.8.2010 9:21
Asi nepíše len, alebo vôbec, o svojich deťoch...
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:35
tá posledná veta ma dojala - čo oko nevidí, to srdce nebolí...ak by sme mali naďalej socializmus, telefóny by vedeli ledva telefonovať a SMSkovať a ušetril by si na tom, keby si kupoval deťom - ale nie kvôli tomu, že by bol lacnejší vďaka socializmu, ale vďaka tomu, že by chceli lacnejší telefón, lebo nič lepšie by nepoznali :)
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: unimobunka
|
Pridané:
18.8.2010 22:12
iba tupa hlava moze ku kulturnemu a vojenskemu imperializmu davat opozitum komunizmus a prazdne regaly.
rad ta nazvem tou tupou hlavou.
to si vazne taky blby?
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:38
zaujímavé, že práve s inovatívnymi novinkami stále chodia kapitalistické krajiny a aj sa u nich technológie viac presadzujú - že by bol kapitalizmus lepší, ako socializmus?
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: xxxxZxxxxxxx
|
Pridané:
19.8.2010 8:35
to mas v podstate jedno. pri korytach su ti isty, len namiesto sudruh sa tituluju pan
|
|
Re: stop americkym imperialistom
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 16:15
to sú mi novinky, že Bil Gates, Steve Jobs alebo hocikto iný zo svetoznámych firiem boli niekedy komunistami...jedine, kde sa komunisti zmenili na bohatých ľudí v kapitalizme, je politika v krajinách bývalého sovietskeho bloku...ešte aj poctiví podnikatelia na Slovensku sú poväčšinou nové tváre
|
|
Reklama ako ma byt :)
Od: Focll
|
Pridané:
18.8.2010 19:49
Paradana reklama,
Vsetci sa neustale tesia na novy Ipod, Iphone a neviem co Ivsetko. To ze je to ale uplny nepodarok a oproti konkurencii je to brak nikoho nezaujma. Nasadeny zakaznici cakaju v zaplatenych radoch a predajci cakaju na naivnych trendovych kupujucich, ktori chcu byt "K"oool
|
|
Re: Reklama ako ma byt :)
Od: 2Mino
|
Pridané:
18.8.2010 19:52
Chcem úplne normálny, jednoduchý a spoľahlivý telefón iba a len na telefonovanie.
Prečo sa nič také nevyrába?
Prečo si ľudia zamieňajú domáce elektrospotrebiče s mobilom?
|
|
Re: Reklama ako ma byt :)
Od: cinko@home
|
Pridané:
18.8.2010 22:14
stale sa daju kupit zakladne telefony ktore toho nevedia vela (dokonca su aj take ktore vedia len telefonovat a smskovat - zvacsa su oznacene "pre seniorov" ;) ). preco by som ale mal so sebou nosit telefon,organizer,fotak,mp3 prehravac a netbook ak to vsetko mozem mat v jednom zariadeni? ale chapem tento postoj. moj otec pouzival nokiu 5510 asi 8 rokov(mozno aj viac) a nechcel ju vymenit ani za nic.
|
|
Re: Reklama ako ma byt :)
Od: ...
|
Pridané:
18.8.2010 23:39
PReco by sa mali filmy tocit najnovsimi kamerami, ked ich mozem tocit cez telefon? preco by mali kapely pouzivat spickove studia, ked si mozu na internu zvukovu alebo na diktafon nahrat svoju tvorbu? atd... Ide o to co chces. Ak chces kvalitu, tak si kupis jedno zariadenie zvlast, ak ti je to jedno, tak si kupis vsetko v jednom - cize vie to vsetko ale nic poriadne. Inymi slovami je to tvoja vec, ale oba postoje su v podsate spravne.
|
|
Re: Reklama ako ma byt :)
Od: 2Mino
|
Pridané:
20.8.2010 16:22
Jogurti, nechápete...
Išlo mi primárne o čosi celkom iné.
O našu nenažranosť. Sme chudobní národ, ale chceme nosiť najdrahšie veci v kabelke, najdrahšie oblečenie, minimálne AUDI A8 a lepšie autá a pod.
8-ročná slečna z dediny povie, že ona má najradšej šampiónovú pizzu. Ale že jedno také jej jedlo, aj s pitím, vyjde hociktorú mamku na takých 7-Ečiek, to už dnešné deti netrápi. Však mama daj!
|
|
Re: Reklama ako ma byt :)
Od: Tupcek
|
Pridané:
19.8.2010 3:45
To, že podľa teba je nepodarok a brak, je tvoj názor a nereprezentuje všetkých ľudí na planéte. Dokonca nie všetci si kupujú iPhone pre to, aby boli trendový a cool, pre niektorých to je dokonca lepšia voľba ako Android (pre niekoho nie). Okrem toho, keď som si prvý krát kúpil iPhone, nepresvedčil ma design (pekné, ale nič, čím by bol *wow*), nevidel som ani jednu reklamu, nevidel som rady ľudí, nevedel som, že mať Apple produkt "je cool" a už vôbec som netušil, že Apple má dobrý marketing, keďže som sa s ním nikdy predtým nestretol...
|
|
Telefok
Od: Yaris
|
Pridané:
18.8.2010 20:37
Kup si nokia 6310i . Stale Mozes kupit novu na eBay.
|
|
Telefok
Od: Yaris
|
Pridané:
18.8.2010 20:37
Kup si nokia 6310i . Stale Mozes kupit novu na eBay.
|
|
Re: Telefok
Od: 2Mino
|
Pridané:
18.8.2010 20:47
Ale o mňa vôbec nejde. Mne stačí 1ks mobilu aj na 10 rokov...
|
|
Re: Telefok
Od: 416874641
|
Pridané:
18.8.2010 21:36
1ks mobilu? ty si odkial spadol
|
|
Re: Telefok
Od: end
|
Pridané:
20.8.2010 14:50
Z Marsu :-D
|
|
Re: Telefok
Od: makoch
|
Pridané:
18.8.2010 21:51
Keby po tom bol dopyt, tak to vyrábajú. To je trhové hospodárstvo ;)
|
|
Re: Telefok
Od: Matooo01
|
Pridané:
18.8.2010 22:45
futro z 6310i sa pouzivalo aj vo Vertu telefonoch
|
|
rerererererer
Od: Ivan654
|
Pridané:
19.8.2010 8:23
Pochybujem že to bude dostupné na SK do konca septembra je to len namotavka aby ste to viacej chceli a potom boli ochotný za to zaplatil nehorázne prachy. Tipujem najskôr tak konec októbra.
|
|
fuck iphone 4
Od reg.: Misoooo
|
Pridané:
19.8.2010 21:46
HTC Desire 4eva :)))
|