| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Trackpad
Od: Macstering
|
Pridané:
27.7.2010 15:26
Vyborne, tesim sa na ten trackpad :)
|
| |
Re: Trackpad
Od: Coro moro
|
Pridané:
27.7.2010 15:41
A len za neuveritelnych 299 € !!! No nekup to.
|
| |
Re: Trackpad
Od: 5os5os
|
Pridané:
27.7.2010 15:46
A dostanes k nemu aj obal pre lavakov, kvoli funkcnosti BT. Pripadne si mozes kupit fesne leukoplasty v piatich farbach.
|
| |
Re: Trackpad
Od: bukvica
|
Pridané:
27.7.2010 16:03
Nedramatizuj, $69. Ak by to prinieslo do mojich W7 multidotyk, mozno by som sa obetoval :)
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: rayen
|
Pridané:
27.7.2010 16:24
len 69$ aby s windowsu bol dobre ovladatelny system asi stacit nebude
|
| |
Re: Trackpad
Od: hehehe
|
Pridané:
27.7.2010 16:33
tak to MacOSX uz stacit vonkoncom nebude
|
| |
Re: Trackpad
Od: AntiBelfet
|
Pridané:
27.7.2010 18:10
a koho zaujíma nejaké trápne Apple
|
| |
Re: Trackpad
Od: krupica
|
Pridané:
27.7.2010 18:54
vsetkych vas ktori tu fnukate
|
| |
Re: Trackpad
Od: AntiBelfet
|
Pridané:
27.7.2010 18:58
fňukáš tu jedine ty mojko
|
| |
Re: Trackpad
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
27.7.2010 22:55
No predpokladam, ze aj teba, kedze si si racil precitat tuto novinku o apple. Keby ta nezaujimala, tak ju preskocis. Jedine ze by si tu chcel kazdeho v diskusii presvedcit ake ma apple drahe a nepouzitelne vyrobky.
|
| |
Re: Trackpad
Od: AntiBelfet
|
Pridané:
28.7.2010 0:21
veď má
|
| |
Re: Trackpad
Od: AntiBelfet
|
Pridané:
28.7.2010 0:21
a každého presviedčať nemusím lebo každý to vie
|
| |
Re: Trackpad
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 0:23
potom načo klikáš na tieto články?
|
| |
Re: Trackpad
Od: AntiBelfet
|
Pridané:
28.7.2010 6:01
lebo medveď
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Alino
|
Pridané:
28.7.2010 12:45
troll alert
|
| |
Re: Trackpad
Od: mmi
|
Pridané:
28.7.2010 8:47
lebo si xcem precitat diskusiu - onanisti vsetkych krajin spojte sa
|
| |
Re: Trackpad
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
28.7.2010 10:22
Páni, na to aby ste to dokazali aspon z casti objektivne zhodnotit by ste museli aspon jeden z ich produktov pouzivat. Nepocita sa ked si vypytas od kamarata nech ti ho na chvilu pozicia. Tiez sa nepocita 10 minut s macom v apple obchode.
Skuste si rozsirit obzory a nabrat trochu inteligencie. Skuste akceptovat aj ine nazory, ako su tie vase. O apple mozte mat svoj nazor, ale presviedcat cloveka ktory pouziva produkty apple, ze su uplne nepouzitelne je podla mna dost scestne. Fajn, pri pive s kamaratmi tvojho veku to moze zaujat, ale na verejnej diskusii budete len za hlupakov, ktory nic neskusili ale vsetko vedia.
|
| |
Dementní applefanatici
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 12:54
Áno, tá inteligencia by sa však zišla skôr applefanatikom, čo sú ako dotieraví a agresívni ako amway-áci, navyše s fanatizmom, hluchotou a slepotou scientológov.
Áno, možno v krčme medzi svojimi môžu snobskí applefanatici zaujať svojimi argumentmi o tom, akú sú ich produkty vraj úžasné, dobre vyzerajúce, vyladené a že to skrátka nikto nemôže pochopiť, ako sa oplatí priplatiť za ten pocit, že sú „elitou“ (údajnou a hlavne samozvanou).
Fakt, že používanie produktov Applu je ako kúpanie sa v šampanskom... Šialene drahé a krajne nepraktické, ale ten pocit, že sa tým môžete chváliť pred celým svetom...!
Rovnaké snobstvo ako nechať si letecky doviezť štamperlík „čistej, pramenitej vody“ z údajne nedotknutej divočiny na opačnom konci sveta...
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: Mitolo
|
Pridané:
28.7.2010 13:00
Neviem prečo ale omnoho väčší fanatizmus vidím v príspevkoch od teba, ako od ľudí čo obraňujú Apple :), nakoľko sa prinajmenšom vyjadrujú omnoho distingvovanejšie ako ty...
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:19
Nó, ktoréže z mojich vyjadrení ťa trafilo do živého?
Zjavne máš problém s chápaním istých pojmov, pretože fanatizmus nielenže nie je v protiklade s distingvovaným vyjadrovaním, ale dokonca by sa dalo povedať, že je s ním skôr v súlade.
Len preto, že niekto používa uhladené slová a balí až neskutočné sračky do ozdobného papiera, ešte neznamená, že nie je fanatik, ba skôr to o tom svedčí.
Už tu totiž bola taká diskusia, pred vyše 1/2 rokom...
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:19
Len tak mimochodom, aby si bol v obraze, ako taká typická debata s applefanatikmi prebieha:
— Napíše sa článok vychvaľujúci nejaký najnovší výstrelok od Applu.
— „Nestranný“ používateľ príde a vyhlási, že je to ďalšia predražená sprostosť od Applu, prípadne to podporí podobnými príkladmi o podobných produktoch Applu z minulosti.
— Applefanatik mu začne nadávať, že nevie, o čom hovorí, lebo že to isto nikdy nepoužíval, že je to „socka, čo ukradla Windows“... a že skrátka on vôbec nemôže pochopiť, aký je to úžasný pocit „kúpať sa v šampanskom“.
— Ten „nestranný“ používateľ ho vysmeje, urobí mu dôkladnú kalkuláciu, na základe čoho potvrdí, že je to celé len ďalší predražený dizajnérsky výstrelok.
— Applefanatik sa na neho oborí s tým, že prečo pociťuje takú potrebu kritizovať veci, ktoré mu nevyhovujú a ani ich nepoužíva.
Skôr by som sa teda toho applefanatika opýtal, prečo pociťuje takú potrebu obhajovať veci, ktoré používa a je s nimi spokojný.
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
28.7.2010 13:39
Fajn. Myslis, ze ked si clovek kupi Apple tak zmeni aj spolocnost a bude vídat iba ludi co maju len produkty apple? NIE! Stale zije v tom okoli ako doteraz. Ludia okolo maju stale tie iste nazory ako predtym. Cize nerozumiem spojeniu "v krcme medzi svojimi".
Nikto tu nikomu nenuka apple. Ide mi len o to, aby ludia nevnucovali svoj nazor inym. Maj si nazor na apple aky chces, ale tazko ma presvedcis, ze napr pouzivanie Iphonu je ako kupanie sa v sampanskom.
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: szaga2
|
Pridané:
28.7.2010 13:43
Fajn. Myslis, ze ked si clovek kupi Apple tak zmeni aj spolocnost a bude vídat iba ludi co maju len produkty apple? NIE! No vniecom mas pravdu v niecom nie. Par veci ma dobre APLE ale zasa priliz drahe!! A po druhe musis mat skoro vsetky komponenty totozne a APLE. Ja mam PDA s Windows Mobile 6.5 a v praci som mal problem lebo tam mali Aple PC. Sem my povedal kup si iPhone. Ja mu na to. Vyserem sa ti na iPhone!!! Mna sere ta kompatibylita a cena APLE. Aj Linuch je viac kompatibilny ako APLE!!
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
28.7.2010 13:51
To, ze to _erie teba, neznamena, ze to _erie kazdeho. Je na kazdom, aby si vybral, co bude pouzivat. Kazdy jeden clovek je iny, keby mal kazdy nazor ako ty, tak by to tu bolo fadne. Nemyslis?
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:25
No ty si tiež 1 z tých, ktorí ten argument vonkoncom nepochopili...!
Keď si raz vyberieš nejaký iShit od nahnitého, uhryznutého Jeblka, tak už si to nebudeš vyberať ty, ale bude ti to vyberať pán Steve Jebbs.
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.7.2010 14:50
ked mas Win Mobile 6.5 tak si potrebujes kupit akurat soft. AK syncujes luftom cez Exchange, nepotrebujes nic. Obvinujes APple z niecoho, co NIE JE ich starost. Chyba je v Microsofte, ze nerobi podporny software pre Windows Mobile aj pre Mac OS X. Ten soft musis nainstalovat aj na Windows!!! Tak obvinuj Microsoft – je WIndows Mobile ich produkt? Je. Tak nech ho podporuju. Co s tym ma Apple? Ked si kupis grafiku ATI a nebudes mat ovladace tak je to chyba Microsoftu ci Ubuntu? Nie, ATI!
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 23:13
a potom sme tu my, ktorí si kúpia to, čo chcú, bez ohľadu na cenu :)
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 23:11
Fanatizmus, aspoň z mojích skúseností (neviem napríklad, ako to je pri teroristoch), je založený na potláčaní toho, čo oni považujú za lepšie. Keď povieš amwayákovi, že nemáš záujem, bez logického dôvodu, môže začať byť dotieravý, pretože si myslí, že odmietaš sa mať lepšie a ani o tom nevieš. Keď mu na to ešte začneš aj bezdôvodne nadávať, môže začať byť aj agresívny. Tak isto scientológovia. Oni si myslia, že ti vedia zlepšiť život, ale sú spoločnosťou nepochopení, opovrhovaní, vytláčaní. O to viac si presadzujú svoje, pretože chcú, aby bol svet lepší (aspoň podľa nich by bol lepší, keby sme tomu všetci verili). Podobne PS3 fanboyovia, linuxáci a mnohí ďalší.
Všimni si, kým v diskusii nezačne niekto rýpať do Apple produktov, ozve sa tak maximálne obyčajná chvála alebo nespokojnosť s produktami. Keď však príde niekto a začne kydať, že len dement si môže kúpiť niečo od Applu, zrazu je to tu plné Apple fanboyov a anti-Apple fanboyov...
|
| |
Re: Dementní applefanatici
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:35
Súčasťou fanatizmu je zaslepenosť a selektívna hluchota.
Navrhuješ vari nejakú rozumnú diskusiu s amwayákom či scientológom, keď oni sú kondiciovaní (nacvičení) tak, že si isto nejaká zlá konkurencia, či nejaký diabol/nohsled Xenu?!
Lenže, ako som napísal vyššie, väčšinou to začína tak, že sa vyskytne nejaký článok, ktorý prináša údajne „úžasnú, prevratnú novinku“ od Applu. Ako v prípade Tragic Mouse.
Následne príde používateľ, ktorý to výstižne zhodnotí ako ďalší predražený dizajnérsky výstrelok od Applu, prinajlepšom podpriemerný (kvôli cene) a prinajhoršom úplne nepoužiteľný (lebo dizajn bol optimalizovaný pre výkladnú skriňu, nie pre používanie).
Potom, áno, poukáže aj na minulé výstrelky od Applu.
Následne príde applefantik a začne s *osobnými útokmi* voči predrečníkovi. A vecnú diskusiu zvrhne na „flamewar“.
|
| |
Re: Trackpad
Od: bmosss
|
Pridané:
28.7.2010 17:06
Pouzivam mac asi 3 mesiace v praci. Co sa tyka pouzivania, nie je problem s nim pracovat. Bezne ulohy zvlada. Zvykol som si na expose, ci spaces.
Ale dosial som si nevsimol nejaku pridanu hodnotu oproti beznemu PC. Mac mi zatuhol hned po prvych 20 minutach pouzivania pri starte. Niektore aplikacie mi padaju pri pomerne jednoduchych ulohach, medzi nimi hlavne excel :). Po starte mi Spotlight indexuje 20 minut a pocas toho ho nemozem pouzivat. Dva krat sa mi stalo, ze po dvoch dnoch, ked bol pocitac spusteny, totalne zblbnute spaces. Strasne mi vadi vlastnost docku, ze ked mam otvorenych viac okien napr. firefoxu, tak prepinanie je pravym klikom na ikonu v docku, win 7 v tomto je omnoho lepsie. Mozno som to neobjavil, ale chyba mi moznost locknut pocitac.
|
| |
Re: Trackpad
Od: bmosss
|
Pridané:
28.7.2010 17:07
Niektore programy ma uplne vytacaju. Cornerstone. Sietova implementacia je v macu strasna. Na to, aby som mohol pristupovat k zdielanemu priecinku na macu z win, musim restartovat mac. Ked niekto nakopci nejaky adresar na share a ja ho potrebujem. Skopcim si ho na local, ale prava ostanu a na lokalnom macu ho nemozem editovat,........
Co mi vadi na uzivateloch/fanatikoch macu je, ze hoci ich nepresviedcam, aby win pouzivali, stale budu vyvolavat flame wars o svojej modle a ked niekto napise nazor k veci, tak mu klikaju minuska.
|
| |
Re: Trackpad
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.7.2010 19:32
Macy pouzivam par rokov a s padanim aplikacii alebo celeho systemu som nemal vaznejsiu skusenost. Na prepinanie medzi oknami aplikacie si mozes nastavit expose tlacidlo na mysi, pripadne je na to klavesova skratka.
Ja si naopak myslim, ze flame vyvolavaju ludia, ktori o problematike nic nevedia. Staci si napr. pozriet prispevky niektorych ludi (ich mena sa tu casto opakuju) - zjavne ich Apple nezaujima, ba dokonca vytaca az do miery chorobnej agresie a stale maju potrebu do tychto tem zasahovat. Detinske a v niektorych pripadoch diagnostikovatelne. Nepovazujem sa za nejakeho fanatika, ale ked sem napise niekto nejaky blabol bez stipky vlastnej skusenosti, tak si poviem svoje a clovek to tak moze zobrat. Pri prispevkoch napr. ako je ten tvoj je ta komunikacia ovela privetivejsia.
|
| |
Re: Trackpad
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.7.2010 19:33
Co sa tyka ovladania, stability a pod., Mac OS X je pre mna ovela vyhovujucejsi nez ine systemy. Tento OS ma pre mna najvacsiu cenu a teda som so softverom maximalne spokojny (teda jedine co by som vytkol, je absencia kvalitneho kancelarskeho balika - na Macu nie je nic, co by sa vyrovnalo s MS Office pre Win. Dokonca aj samotny Office pre Mac od MS je strasny balast. Vytaca ma uz len to, ze sa niekolkonasobne dlhsie spusta. Nastastie na taky soft nie som odkazany a pracujem s nim len zriedka, takze si vystacim s iWorkom a povacsine dokonca len s Quick Lookom vo Finderi). Skor by som vytkol kvalitu HW. Mam 4-rocny MBP a 2-rocny iMac a oba boli servisovane kvoli nVidia grafike. Zato stary, uz vyse 9 rocny, iMac G4 doteraz slape ako hodinky. Sluchadla, ktore pridavaju k iPodom/iPhonom stoja takisto za prd.
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
28.7.2010 20:12
alias bmosss, ale doma :)
Expose tlacitko na mysi nastavene samozrejme mam. Co vytikam, ze mi po urcitom case prestane fungovat focus na virtualnu plochu. Mozno chyba adobe flash CS4, tam nefunguje vobec. Office pre mac je naprosta katastrofa, to suhlasim. Bohuzial musim s nim pracovat. Finder pozdlzne riesenie rozbalovania priecinkov je super, ale aj tak mi to nevyhovuje tak ako total commander. Casto v tom mam bordel, ked musim skakat z projektu do projektu. Vyhovovalo by mi riesenie file manazera ako hybrid Findera a total commandera s tabmi. V robote mame 20 macov, pricom niektori s tym robia cez 2 roky a 70% z kolegov na mac nadava. 5% pouziva aj doma a 25% neutral.
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
28.7.2010 20:13
Cital som clanky, ze mac zvysuje efektivitu prace, no neviem.
Inak, niektore flamewars mi pripominaju toto:
http://tinyurl.com/35yqlzo
:)
|
| |
mylankooo pwn3d!
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:56
Počuj, mylankooo, to ty si písal tie oslavné ódy na Mac, ako má super vyladené komponenty, ako je skvelo usporiadaný, o prednostiach poskladanej, hotovej, praktickej, prenositeľnej veci a podobné sračky?
Lebo čo sa týka tej grafiky, tak za tým môže byť nedostatočné chladenie. Áno, lebo tvoj Mac byť vnútri pekne usporiadaný, že, veci natlačené niekam do bokov a aby sa to celé zmestilo to ich extravagantnej škatule.
Ak si to bol ty, čo bolo teda príčinou tvojho „zázračného“ precitnutia?!
Žeby praktické skúsenosti?! :-P
|
| |
Re: mylankooo pwn3d!
Od: mylankooo
|
Pridané:
29.7.2010 12:01
Teploty mam nonstop zobrazene na liste a s prehrievanim som nemal nikdy problem. O tepelnej vodivosti kovov snad ucili uz na zakladnej skole. Ze je telo horuce, neznamena, ze sa prehrieva, ale ze teplo prenasa do vonkajsieho okolia - v podstate je to akokeby pasivny chladic. Zatial co plastovy obal dusi komponenty vovnutri a vsetku pracu nechava na ventilatory. Je to aj dost pocut, ked si v miestnosti s viacerymi notebookmi. Tie plastove fucia o zivot, zatial co moj MBP poriadne nezapne ani ventilator a pritom teploty dosahoval este nizsie pri porovnani s ostatnymi.
Problem bol skor v tom, ze oba produkty patrili do kategorie, ku ktorym nVidia dodavala istu dobu vadne komponenty a tykalo sa to viacerych produktov. Chyba Apple, ze to riadne neotestovali.
Take veci sa stavaju aj inym vyrobcom. Ziadny produkt nie je dokonaly. Ak si to neuvedomujes a toto ti posteklilo tvoju malu dusicku, tak si svoje pwned mozes vytlacit a nalepit na nastenku :D
|
| |
Re: Trackpad
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.7.2010 20:39
so zdielanim na Macu vs. Win som NIKDY nemal problem a v reale neviem o ziadnej firme (kde som to neraz nahadzoval), zeby mali taky problem ako opisujes ty. Podla mna si vymyslas. Skratka, na Macu ci na Windows dam sharovat nejaky adresar cez SMB ci FTP, pripojim sa a hotovo, pouzivam. Ziadny restart ani nic take.
Co sa tyka prav, treba mat zapnutu podporu ACL a nepouzivat archaicke verzie OS X ako 10.3 ci 10.2 :)
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
28.7.2010 22:18
Alias bmosss
Nie nevymyslam, mame taky problem. Proste zapnem win, na mac sa nedostanem. Restratnem mac, na mac sa dostanem. Pouzivame 10.58
|
| |
Čo znamená MacIntosh?
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.7.2010 9:43
Mashine Always Crashes; If Not, The Operating System Hangs.
Samozrejme, vystihol si to úplne presne...!
Len applefanatici si myslia, že všetci ostatní sú:
1) windowsáci,
2) ktorí nikdy neskúsili nič iné ako Windows,
3) a vôbec nepoznajú Mac OS X.
Ich rozprávočky o neskutočne zlom Windowse a neuveriteľne skvelom MacOSe sú ešte väčšie mýty ako ten 2000 rokov starý blízkovýchodný...
|
| |
Re: Trackpad
Od: jasom.....
|
Pridané:
27.7.2010 22:56
...nejako ti nejdu pocty...
|
| |
Re: Trackpad
Od: mastaff
|
Pridané:
27.7.2010 15:43
budu aj ovladace na windows?
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.7.2010 17:47
Ani Magic Mouse nie je podporovana na Win, predpokladam ze ani toto nebude. Aspon oficialne.
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
27.7.2010 18:20
Magic Mouse by mali premenovat na Tragic Mouse. Vacsu blbost som v zivote nevidel.
|
| |
Re: Trackpad
Od: dnes má meniny Božena
|
Pridané:
27.7.2010 20:47
Pozri sa do zrkadla miláčik...
|
| |
Re: Trackpad
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 12:33
Presne tak!
Jediné, čo dokáže konkurovať produktom od Applu sú ich vlastné minulé nepodarky.
Produkty Applu sú ako módne kreácie svetových módnych návrhárov. Dobré akurát tak na pohľad, v praxi však absolútne nepraktické a nepoužiteľné. Ešte aj cenovky tomu ich prístupu zodpovedajú.
Nie je tak dávno doba, kedy ľudí presviedčali, že ich myš s 1 tlačidlom je lepšia ako myš s 3 tlačidlami a kolieskom.
Keď už ani 1000-krát nestačilo opakovať lož, aby sa stala pravdou, tak napokon „vymysleli“ Tragic Mouse s guľôčkou, ktorá sa mohla používať akurát tak chirurgicky čistými rukami.
Keďže toto bola nebotyčná tragédia, tak vydali ďalšiu „úžasnú novinku“ – myš bez tlačidiel... „Roluje úplne sama“ (aj keď nechcete)...
Jednoducho, majú tam nejakého „prudkého inteligenta“, čo má neskutočné nadanie na stavenie vecí z nôh na hlavu...
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
28.7.2010 13:07
Ja len potom nerozumiem, preco tie "tragedie" a "nepodarky" sa snazia dalsi vyrobcovia napodobnovat...
|
| |
Re: Trackpad
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
27.7.2010 19:56
staci zohnat na webe ovladac vypreparovany z BootCampu :)
|
| |
Re: Trackpad
Od: szaga2
|
Pridané:
28.7.2010 13:39
Vyborne, tesim sa na ten trackpad :) .. No bud zartabas ako besny alebo ta mamina a ocibo poriadne podporuju. MAC veci su najvetsia pic..na co na svete moze existovat!! Len zarabaju na spotrebyteloch rychlo a po par dnoch sa zisti ze ta dana draha vecicka je len smejd!! Vid iPhone 4 alebo iPad.
|
| |
Re: Trackpad
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
28.7.2010 13:59
Je take jednoduche napisat na vec, ktoru si nemozem dovolit, ze je pic...na :) Pridame par bolsevickych dristov, ako zly kapitalista zaraba na ludoch, a hned je svet krajsi.
|
| |
Re: Trackpad
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.7.2010 20:41
69 USD za tak velky trackpad s Bluetooth sa ti zda vela? Ehm ehm… Tak potom si ultra chudobny a radsej pocitace ani nepouzivaj. Pretoze 69 USD za nieco take je smetie, moj denny vydaj je vyssi.
|
| |
aký ?
Od: felix1
|
Pridané:
27.7.2010 16:02
Aký je rozdiel medzi trackpadom a touchpadom ??
|
| |
Re: aký ?
Od: asd789456
|
Pridané:
27.7.2010 16:15
.. trackpad ked hladkas priatela cez rifle a touchpad ked na ostro ;)
|
| |
Re: aký ?
Od: riťhnus
|
Pridané:
27.7.2010 16:40
si zabil!
|
| |
nabka
Od: gidy
|
Pridané:
27.7.2010 16:14
zabudli ste na dalsiu novinku.
apple predstavil..... nabijacku baterii :DDDD
http://bit.ly/cm5Uq9
|
| |
Re: nabka
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
27.7.2010 19:48
kks,som myslel,ze si robis kozy. ale nie,nerobis,vazne prisli s plug-in nabijackou AA baterii.
Konecne sa mozete zbavit toxickych jednorazivych baterii :-D It changes everythig,again.
kua zasa jedna prevratna novinka od Apple...
|
| |
Re: nabka
Od: bukvica
|
Pridané:
27.7.2010 21:51
Nie zla cena, ked to porovnam napr. s http://ishop.nay.sk/sk/ catalog/product-detail?pid=1007243
|
| |
Re: nabka
Od: ujoslav
|
Pridané:
27.7.2010 22:01
Mna zaujal servis pre zakaznikov pre tu nabijacku. Ze vraj "34 Questions + 0 Answers"
|
| |
Re: nabka
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
30.7.2010 10:24
Ja som dostal USB nabíjačku batérií AA aj AAA ku bezdrôtovej klávesnici s myškou už pred cca 5 rokmi. :D
|
| |
Vsetci vsetko zmensuju, oni zvacsuju...
Od: zmensujeme
|
Pridané:
27.7.2010 16:30
...zeby oni boli za tymi spamami ponukajucimi predlzenie sietoveho kabla a pod?
|
| |
taky?
Od: Aky?
|
Pridané:
27.7.2010 16:31
Ze na ostro :-DDDDD
|
| |
Tablet, trackpad?
Od: Mepho
|
Pridané:
27.7.2010 20:26
Mal som moznost vyskusat tablet (bez dispeja) od wacomu, a pisat po niecom co nevidim je pre mna velmi tazke.
Hoci je to podobne s myskou, tam je aspon na co siahnut.
Nechcem moc kritizovat, ale myska odvedie elpsiu robotu, nemusite si na nic novy zvykat, je lacnejsia a mensia.
|
| |
Re: Tablet, trackpad?
Od: risototh
|
Pridané:
27.7.2010 20:34
tak si mal skusit aj wacom cintiq
|
| |
Re: Tablet, trackpad?
Od: hehehe
|
Pridané:
27.7.2010 20:35
lenze toto nie je tablet ale touchpad... ehm pardon, podla apple trackpad... to je ta pseudonahrada mysky co najdes na vacsine notebookov... neviem naco to komu bude na stolnom compe, pretoze aj ked jablckovy trackpad patri k tym lepsim, stale je to na rozumne ovladanie pocitaca absolutne nepouzitelne... a za $69 to by mi muselo ozaj s prepacenim poriadne je*at...
|
| |
Re: Tablet, trackpad?
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 12:40
Presne tak... koľko ľudí si pripája k svojmu prenosnému počítaču myš?
Alebo ešte lepšie: koľko by si ju pripojilo a používalo, keby ju mali so sebou?
|
| |
Redakcia
Od: Mumsito
|
Pridané:
27.7.2010 21:16
Asi vam uniklo, ze Apple predstavil aj novy LED Cinema Display. Lisi sa vacsou obrazovkou a nejakymi drobnostami.
|
| |
jablko...
Od: jarkov1@azet.sk
|
Pridané:
27.7.2010 21:16
A kde má ten touchpad tlačidlo myši? A prečo sa touchpad hneď nezačne predávať v SR ako Iphone 4? Aha, jasné, veď to je výrobok Apple, niet sa čomu čudovať...
|
| |
Re: jablko...
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 0:22
ty to tlačidlo nevidíš? a to, že ich prioritov nieje mať v prvý deň produkt dostupný na Slovensku, proste zvykaj si, veľmi málokedy niekto taký zámer má.
Ale seriózne, dobrý touchpad je lepší ako židácka myška, aspoň ja si odpájam tie lacnejšie myšky od notebooku, nemá to zmysel. Ale kvalitnú myšku nič neprekoná :)
|
| |
Re: jablko...
Od: meff
|
Pridané:
28.7.2010 9:31
LOL, ty "antisemita"... A to nevieš že môžeš nadávať na arabov, hiduistov, jehovistov... ale na židov nie. Oni sú chránení zákonom..... A ešte aj cigáni... Akýsi romuláni. Aj oni sú chránení zákonom.
|
| |
Re: jablko...
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 10:41
mám pocit, že v amerike je pomaly podporované nadávať na arabov :)
inak veľmi sa mi páčilo aktuálne stanovisko polície ohľadom billboardu SNS (aj keď SNS nemusím), že tam žiadny rasizmus nevideli :D ale majú pravdu, však rasizmus by bol, keby tam bol biely, lebo poväčšina príživníkov sú rómovia :)
|
| |
Re: jeblko...
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 13:52
Samozrejme, toto bol geniálny ťah od SNS, na ktorý sa chytili všetci, čo mali rasové predsudky – „trafená hus zagágala“, ako hovorí slovenské porekadlo...
|
| |
Re: jeblko...
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 23:21
chytil som sa aj ja, napriek tomu, že pravidelne navštevujem Luník IX a s pár cigánmi sa aj poznám :) ale neskutočne mi vadí, že ten dobrý môže byť róm, aziat, biely či čierny alebo aj hocikto iný, ale ten zlý môže byť len biely, lebo všetko ostatné je rasizmus, nezávisle od dôkazov a štatistík. Aj keby 9 z 10 nezamestnaných boli rómovia, aj tak by tam musel byť biely, aby nešlo o rasizmus, lebo nie všetci rómovia sú nezamestnaní a zlí.
|
| |
Re: jablko...
Od: Jozef Remen
|
Pridané:
28.7.2010 8:27
tlacidlo je pod povrchom, stlacis a ono to cvakne
|
| |
Klavesnica
Od: dfsfs
|
Pridané:
27.7.2010 21:52
Keby radcej zacali vyrabat klavesnicu s touchpadom
|
| |
Re: Klavesnica
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 0:19
ti kúpiť lepidlo?
|
| |
Re: Klavesnica
Od reg.: cca01
|
Pridané:
28.7.2010 9:34
No to je podla mna najvacsia nevyhoda trackpadov v notebookch, ze su tam napevno. Tuto je ta nevyhoda odstranena.
|
| |
Nazov
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
28.7.2010 2:46
Mohli to skor pomenovat Tragic MacPad.
|
| |
Re: Nazov
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 13:01
Nehovoriac o tom, že na to, aby si toto mohol používať, musíš mať OS vydaný len pred 6 týždňami, inak máš smolu, lebo so všetkým ostatným je to nekompatibilné.
Mám taký pocit, že o chvíľu začnú predávať aj toaleťák s logom Apple (ako logický doplnok k iShit-u), no a ten by možno lámal rekordy v predajnosti, keby 1 jeho útržok zase nestál toľko ako Zvitky od Mŕtveho mora...
|
| |
NOVY PRODUKT
Od: mmi
|
Pridané:
28.7.2010 8:45
pani asi ste nevideli este tu prevratnu novinku ktoru Jobs predstavil nedavno a bude len za 999,99 eura - vyrobne naklady su 99 centov http://tinyurl.com/2batv8n
|
| |
Re: NOVY PRODUKT
Od: meff
|
Pridané:
28.7.2010 9:28
Vyrobne naklady 99 centov ? Podla mna musis zjest jedlo za viac penazi aby si vygeneroval takyto krasny exkrement.
|
| |
Re: NOVY PRODUKT
Od: Tupcek
|
Pridané:
28.7.2010 10:43
to je podľa rátaní nejakej analytickej firmy :)
|
| |
...a tradičné logo
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 12:38
http://bit.ly/bszSFc
|
| |
Mac Pro???!
Od: MuadDib
|
Pridané:
28.7.2010 13:47
Heh, za tú cenu, za akú oni budú ponúkať Mac Pro, by som si v pohode vedel poskladať počítač s 2 Opteronmi 6174 (Magny-Cours), ktorých 24 reálnych jadier urve riť intelovským 24 virtuálnym, a ešte by mi zostalo na celé prázdniny na Kube.
No a keďže je to Mac, tak keby som pritom zostal doma :-), tak za tú cenu by som zrejme mohol mať aj počítač s doskou TYAN S8812 a 4 Opteronmi 6174, ktoré by nejaký smradľavý intelovský Mac Pro nechali ďaleko v prachu...
|
| |
Re: Mac Pro???!
Od reg.: Cklasa
|
Pridané:
28.7.2010 14:10
Tak preco neposkladas? Poskladaj, daj na to svoju znacku a predaj. Ak je to take perfektne, ako tvrdis, tak budes mat nieze na dovolenku na Kube, ale rovno dva tyzdne v apartmane Burj Al Arab.
|
| |
Re: Mac Pro???!
Od: brainbuster
|
Pridané:
28.7.2010 15:19
Takych skladacov co to zvladnu poskladat napockanie tu uz bolo dost .Nechapem naco apple plati vsetkych tych inzinierov ked moze zamesnat teba a usetrit miliony$ na vyvoji.
|
| |
som rad...
Od: edenV
|
Pridané:
28.7.2010 22:16
ako vzdy, aj tentoraz som sa skvele pobavil na prispevkoch, len tak dalej...
som rad, ze v mojom okoli nepoznam nikoho z mojich znamych, co pouzivaju Win, vzdy to je Apple alebo Linux, ale to neriesime, lebo vzdy ked sa stretneme, tak ideme na bike alebo fotit nejake zaujimavosit alebo sa niekde dobre nazrat...
kazdy mame svoju pracu, ci uz v grafike, videu alebo zvuku, kazdemu vyhovuje to, co ma, asi jedini ludia z nasho okolia, ktori uzivaju Win su nasi klienti, ale nas to netrapi, pretoze vystupy su tlacoviny, videa alebo hudba, ktoru odovzdavame a netreba na to ziadny Win, ktory by kazil kvalitu prace...
ale to je moj pohlad, ale aj tak som rad, ze nepoznam ludi, ktori maju Win, jediny problem vznikne, ked potrebujeme nejaky printscreen z Win, ale aj na to sme uz nasli liek...
|
| |
Re: som rad...
Od reg.: Nerte
|
Pridané:
29.7.2010 18:10
Tym liekom myslis tlacidlo PRINT SCREEN na klavesnici?
Anyway, tiez som grafik a Macy su absolutna tragedia. V starej robote som mal to "stastie" na jednom sekundarne (chvalabohu!) robit a viete ludia aky to je pocit? Ako keby vas posadili za normalny PC a odsekli vam pravu ruku a vypichli lave oko. Tak prijemne sa na Macoch robi. Vsetko som si radsej predpripravil (obrazky v PS) na svojom PCcku aby som tam nemusel travit vela casu. Chcem od Steva Jobsa odskodnenie za tie roky zivota co som pri tom stratil! Nehovoriac o tom, ake pomale shity tie NOVE ultradrahe (100 tisic vtedy este korun) boli. No konec.
Apple je jednoznacne jedna z najhorsich firiem na svete a mali by sa radsej venovat pestovaniu jablk a netrepat sa NYJAK do elektroniky...
|
| |
Re: som rad...
Od: edenV
|
Pridané:
30.7.2010 10:06
nevies ciatat???
prinscreen z Win som nemohol zohnat, lebo nikto v mojom okoli Win nepouziva...
tak kazdy ma svoj eskusenosti, ja som nikd yneuzival iny pocitac ako Apple a nikdy som s nim prolem nemal, ale to je silne subjektive, kazdemu vyhovuje nieco ine a mne zrovna ten zatracovany Apple...
|