| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
2132132323
Od: 13123213213
|
Pridané:
20.7.2010 11:22
PWNED
|
| |
Re: 2132132323
Od reg.: kartan marketovy
|
Pridané:
20.7.2010 11:30
asi tak...kuk video watch?v=l8cKaBvaDGM
|
| |
Re: 2132132323
Od: PCnityIV
|
Pridané:
20.7.2010 11:47
Ked je niekto sprosti a pouziva windows ;) Alebo dobre... preformulujme to... Ked je niekto sprosti a pouizva daco bez toho aby to vedel pouzivat ;)
Kebyze netusim ako sa da varit jedlo, tiez to nerobim. OMG. Ked uz niekto pocitac/siete pouziva, mal by sa aspon okrajovo zacat zaujimat o fungovanie a potom by mu pripadalo uplne prirodzene dodrziavat vacsiu bezpecnost.
|
| |
Re: 2132132323
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
20.7.2010 11:54
klaniame sa ti IT mačo
|
| |
Re: 2132132323
Od: einstein
|
Pridané:
20.7.2010 11:58
"Ked je niekto sprosti a pouizva daco bez toho aby to vedel pouzivat" - ako napriklad pravopis?
|
| |
Re: 2132132323
Od: pribinacik
|
Pridané:
20.7.2010 12:12
to je v poriadku, on pravopis nepouziva
|
| |
Re: 2132132323
Od: tralalaltor
|
Pridané:
20.7.2010 18:05
ma ho vypnuty... :p
|
| |
Re: 2132132323
Od: PCnityIV
|
Pridané:
20.7.2010 21:24
Tak tak... Prv som chcel napisat ked su ludia sprosti ;)
Ale inak pravopis nepouzivam, to je pravda ;D
|
| |
Re: 2132132323
Od: Dotaz
|
Pridané:
22.7.2010 11:12
Apropos pravopis: sprosty je s tvrdym Y v jednotnom cisle :)
|
| |
Re: 2132132323
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
20.7.2010 12:17
Plen suhlasim... ale aj s tym pravopisom maju pravdu.
|
| |
Re: 2132132323
Od: Deafboy2v1
|
Pridané:
20.7.2010 12:17
*Plne
|
| |
Re: 2132132323
Od: mmi
|
Pridané:
20.7.2010 12:22
ty lolo si uvedom ze 90% vsetkych uzivatelov su len uzivatelia a nemaju potrebu/schopnosti/cas/chut sa dozvedat nieco o zakulisi - funguje to a to je pre nich dolezite a kydat na to ze pouzivaju win je fakt argument - nezabudni ze zatial este stale vacsina pocitacov bezi na widlach ak sa presadi linux /alebo nieco podobne/ do takej miery aby to bolo pre hackerov zaujimave tak skoncia casy tupych argumentov /linux=no virus/
|
| |
Re: 2132132323
Od: mylankooo
|
Pridané:
20.7.2010 13:18
To ze 90% pouzivatelov su len BFU je zase argument obhajujuci Microsfot a ktory ludia pouzivaju ako pricinu siriaceho sa skodliveho kodu na platforme Windows. Clovek, ktory sa tomu rozmumie sa vie pred tym ochranit. V podstate je to aj pravda, ale nie je to vacsia chyba samotneho Windowsu ako pouzivatela? Su predsa systemy - nevravim, ze 100% dokonale, ale take, ktore sa ovladaju jednoduchsie, s lepsou ergonomiou, ktore toho dokazu viac pri porovnani cistych instalacii a ktore su bezpecnejsie. Preco sa tak nechova aj Windows? Ved predsa system ma sluzit cloveku a nie clovek systemu. OS nie je kvetina, ktoru treba zalievat inak zakape.
To ze je Windows najrozsirenejsi je takisto zvlastny argument. Unix je zase rozsirenejsi na serveroch a utoky na ne sa tak ci onak dotknu velkeho poctu pouzivatelov bez ohladu na platformu aku pouzivaju. Myslite, ze to pre utocnikov nie je atraktivne? Kto dnes nevyuziva sluzby nejakeho servera?
|
| |
Re: 2132132323
Od: hulo
|
Pridané:
20.7.2010 14:46
srry, ale to, že po čistej inštalácii toho Windows dokáže menej, nie je chyba Microsoftu, ale protimonopolných úradov, ktoré mu zakázali zahrňať do inštalácie snáď všetko okrem notepadu a kreslenia, lebo to vraj poškodzuje konkurenciu. Môžeme predpokladať, že ak raz/kým začne na PC dominovať linux, zakážu zahŕňať do distribúcií kancelársky balík, webový prehliadač, IM klienta, torrent klienta, mailového klienta... :)
Otázka, znie, ak sú iné "systemy - nevravim, ze 100% dokonale, ale take, ktore sa ovladaju jednoduchsie, s lepsou ergonomiou, ktore toho dokazu viac pri porovnani cistych instalacii a ktore su bezpecnejsie. Preco" je windows na desktopoch najrozšírenejší, napriek tomu, že nie je zadarmo? Asi to nebude s tou ergonómiou a ovládateľnosťou až také zlé a asi preň existuje viac programov... aj keď nie hneď v základnej inštalácii... prečo toľko programátorov vyvíja pre takú zlú platformu ako je Windows, a nie pre iné, lepšie a slobodnejšie platformy? :)
|
| |
pokračovanie
Od: hulo
|
Pridané:
20.7.2010 14:46
A ešte si neodpustím: ako si napísal, 90% ľudí sú BFU a nevedia si zabezpečiť počítač. Koľkí z nich používajú Windows? A koľko BFU naopak prevádzkuje nezabezpečené unixové servery? :) Aký je absolútny počet PC s linuxom a s Win? ...a dostávame sa k odpovedi, prečo sa neoplatí vyvíjať expolity na unixovej platforme... na Windows Server sa tiež primárne exploity nerobia, lebo je to nerentabilné...
|
| |
Re: pokračovanie
Od: hulo
|
Pridané:
20.7.2010 14:52
Linuxu a unixov je tak málo, ich užívatelia sú natoľko počítačovo zdatní(ja viem, že aj tvoja babka má ubuntu, ale všeobecne, BFU zvyčajne nevie čo je linux a sám si ho nenainštaluje) a existuje toľko rôznych odlišných distribúcií, že sa proste na nich neoplatí útočiť.
|
| |
Re: pokračovanie
Od: mylankooo
|
Pridané:
20.7.2010 15:37
Na niektore otazky si si aj sam odpovedal. Preco je Windows tak rozsireny? Prave preto, ze BFU nevie co je alternativa a dostane pocitac s predinstalovanym Windowsom. To s ergonomiou nema nic spolocne. Keby si sam vyskusal, zistis, ze vela veci sa da spravit jednoduchsie. Ludia jednoducho kupuju to, co ma ich znamy a prilis sa o problematike neinformuju.
BFU sice neprevadzkuje unixovy server, ale si myslis, ze admin riesi kazdy jeden utok, ktory na ten server smeruje? Hlavne ked ich je niekolko stoviek behom par minut. Co je lukrativne na tom, ze niekomu znefunkcnis alebo spomalis OS? Co z toho clovek ma? Nebolo by vyhodnejsie (napr. z pohladu konkurencie) ochromenie komunikacie medzi pouzivatelom a serverom - keby napr. ludia nemohli realizovat penazne transakcie cez internet a pod.? Aj keby z toho clovek nic nemal, uz len z preztize je to lakave. Koho zaujima, ze nejaky blbecek zhodil nezabezpeceny komp druhemu.
|
| |
Re: pokračovanie
Od: mylankooo
|
Pridané:
20.7.2010 15:53
Kolko zasahov protimonopolneho uradu bolo na Windows zameranych? Prehliadac tam predsa clovek ma a hned niekolko na vyber. Samotne IE je aj tak neskutocny balast. Kazdopadne som mal skor na mysli napr. to ze vo Windows si nedokazes pozriet obsah napr. PDF, EPS, AI, PSD.. bez toho, aby si nemal nainstalovany dodatocny softver. Ukladanie do PDF detto atd. atd. Nevravim, ze Windows je zly. Nemam problem s tym, ze niekomu vyhovuje. Len si myslim, ze keby sa clovek trosku viac poobzeral, myslim, ze by si minimalne vedel lepsie vyhodnotit svoje priority. Mne osobne sa az vlasy jezia, ked musim sadnut za Windows.
Cela problematika je na dlhsiu diskusiu. V niektorych veciach s tebou suhlasim, no este co sa tyka otazky preco je tolko vyvojarov... rozsirenost -> viac potencialnych zakaznikov -> vacsi cash. No vedel by som vymenovat aj par prikladov vyvojarskych firiem, ktore uplne opustili platformu Windows. V profesionalnej sfere uz Windows nema taku markantnu prevahu narozdiel od domacnosti a sekretariatov.
|
| |
Re: pokračovanie
Od: fgfgh
|
Pridané:
20.7.2010 16:19
tak v linuxe (v niektorych distribuciach) ti na cistej instalacii nepojde pustit ani mp3
|
| |
Re: pokračovanie
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
20.7.2010 17:23
Áno, to je pravda. Vo Windowse zas nepustím ogg.
Ale napríklad taký Sabayon obsahuje out-of-the-box ovládače pre grafiky nVidia aj ATI, flash player, Javu, všetky možné kodeky atď.
|
| |
Re: pokračovanie
Od: PCnityIV
|
Pridané:
20.7.2010 21:31
Ludia... Aky flame ;)
Linux NIE JE more secure pokial pred nim sedi BFU! TOTO SI TREBA UVEDOMIT!
Len ma menej remote exploitov ;)
Pred rokom som pracoval vo velmi velkej nadnarodnej IT spolocnosti a urobil som taku srandu ze som par ludom z unixoveho supportu poslal mail s obycajnym tarom s jednym bash scriptom run.sh :) Ten iba vyhodil sudo obrazovku a vyziadal si heslo... Co myslite ze urobil potom? Poslal plaintext mail mne... S cim asi?
Boli to spravcovia... Certifikovani :D
|
| |
Re: pokračovanie
Od: Papiča
|
Pridané:
23.7.2010 21:12
na ubuntu je dajaky bezpecnostny bit kde nespustis executable z internetu. musis CHMOD
neboj aj na to sa pride.. ale tu sa jedna o viroch a podobnych veciach... toto co pises je na polku social engineering nie ?
|
| |
Re: pokračovanie
Od: bukvica
|
Pridané:
20.7.2010 16:23
Nema zmysel rozoberat pohnutky MS pri vybere programoveho vybavenia do ich OS. Myslim, ze v tom maju velmi jasno a nasvedcuju tomu aj cisla predajnosti ich produktov. Ak si myslis, ze tam nieco chyba, je to len tvoj subjektivny nazor a je viac ako pravdepodobne, ze by tebou navrhovane zlepsenie narazilo ci uz na licencne, technicke, alebo ine prekazky. Snazis sa poukazat, ako "cool" je od default instalacie vybaveny Mac OS X. Ale o to tu vobec nejde! Div sa svetu, pri oknach mas neporovnatelne viac slobody pri vybere sw vybavenia, ako pri Apple produktoch.
|
| |
Re: pokračovanie
Od: viliamss
|
Pridané:
20.7.2010 16:36
:prečo toľko programátorov vyvíja pre takú zlú platformu ako je Windows
A vyvyjal by si ty pre nieco z coho neplynie skoro ziaden zisk? Programatorovi je skoro uplne jedno pre aky OS bude vyvyjat. Jeho smer ale urcuje management a marketing podniku. Cize jeho sef povie, pre aky Operacny System sa bude dany program vyvyjat, uzavru sa distribucne kontrakty a program sa vyvyja.... pre Windows.
|
| |
Re: 2132132323
Od: AstaKiller
|
Pridané:
20.7.2010 16:15
"Preco" je windows na desktopoch najrozšírenejší, napriek tomu, že nie je zadarmo?"
Jednoducha odpoved: pretoze na nich fachcia vsetky hry, ktore potrebuju pubertaci hrat a ktore sa daju lahko a warez for sosnut. Nie je to tym ze by systemy "unix based" boli tazsie na pouzivanie, ale preto - co som napisal vyssie.
|
| |
Re: 2132132323
Od: mi0
|
Pridané:
20.7.2010 18:13
Pred 10 rokmi - BFU si kupil nove PC, sam si nainstaloval windows (lebo to bolo pre BFU), sam si nainstaloval ovladace (lebo strcil CD a par krat klikol NEXT) a fungoval. Ak si tam pred 10 rokmi nainstaloval nejaky Linux, tak sa mohol posrat, ak chcel nainstalovat napr. driver pre zvukovku alebo grafiku... Sam som mal s tym problemy (ok, to nic neznamena :D). Takze tazko teraz povedat: "Ok, uz su Unix-like OSka v pohode a skoro vsetko funguje, zahodme windowsy a aj 10 rokov nasich vedomosti a skusenosti...". Myslim, ze ziadny linux sa nerozsiri a Win si udrzi svoju dominanciu. To by sa fakt muselo stat nieco revolucne, aby aj BFU ludia zacali prechadzat na linux (mozno nejaka "neprelomitelna" ochrana? :D)
|
| |
Re: 2132132323
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
21.7.2010 6:51
A nejakú čerstvejšiu skúsenosť by si nemal? Predsa len, za 10 rokov sa na poli IT otočia 3 generácie OS a 4 generácie HW...
|
| |
Re: 2132132323
Od: mi0
|
Pridané:
21.7.2010 10:34
Veď o tom práve píšem - začiatky linuxu boli bolestivé a len pre IT znalých, takže všetky mamičky a oteckovia a babičky pracovali na WIN (lebo ich deti sa chceli hrať hry a preto im tam inštalovali WIN). Teraz, keď si tie mamičky a oteckovia a babičky... zvykli na win, je ťažké len tak prísť, naformátovať disk, dať im tam nejaké Ubuntu a povedať - zvykajte si, toto je lepšie a zadarmo.. Navyše - komu by sa chcelo niečo meniť, keď to funguje a následne riešiť problémy typu: "Ferkóóó, prečo mi nejde otvoriť tento súbor, keď predtým išiel??"
|
| |
Re: 2132132323
Od: Milan215
|
Pridané:
3.4.2013 14:28
OS Windows je garantovany tym ze nie je zadarmo. To co je zadarmo, napriklad Linux, nie je nicim garantovane a tak isto nie je garantovane zabezpecenie neustalymi bezp. zaplatami. Tak isto potom aj SW vyvinuty pod OS Linux tazko garantovat na bezpecnost, kedze nie je garantovana bezpecnost vlastneho OS. A je mylne sa domnievat ze vyvojari vyvijali Linux zadarmo. Stalo to obrovske miliony a financoval to niekto velmi bohaty, kto chcel porazit napriklad Microsoft. Ale nepodarilo sa mu to. A mozno pride den, ze sa povie: Kto chce mat garantovany OS Linux na bezpecnost, musi si zan zaplatit. A za to bude mat jeho OS verzia podporu a garanciu od vyvojcu.
|
| |
Re: 2132132323
Od: viliamss
|
Pridané:
20.7.2010 16:35
:Môžeme predpokladať, že ak raz/kým začne na PC dominovať linux, zakážu zahŕňať do distribúcií kancelársky balík, webový prehliadač, IM klienta, torrent klienta, mailového klienta... :)
Musis si uvedomit, ze tie veci vo Windowse ako media player atd su platene. MS z toho mal zisk. V linuxe to ale tak nie je. Tam zisk mas ziaden alebo iba minimalny. Okrem toho ak by nahodou fakt zakazali sirenie linuxu s OpenOffice a inymi programami, este su tu repozitare, odkial si potrebne programy stiahnes sam cez par kliknuti.
:Preco" je windows na desktopoch najrozšírenejší, napriek tomu, že nie je zadarmo.
Vola sa to skryta dohoda medzi vyrobcami pocitacovych zostav a MS, ktora zarucuje pouzitelnost a pouzivanost pocitacov a Windowsu. Dajme tomu ze ty ako Bill Gates si urobis kontrakt s NVidiou. Okrem toho Windows je sireny na PC uz od zakupenia.
|
| |
Re: 2132132323
Od: Chefo
|
Pridané:
21.7.2010 7:50
Ja robim multiplatformovo :D
|
| |
Re: 2132132323
Od: asdfghjkl
|
Pridané:
20.7.2010 14:59
Ty si iny geroj. Chlapce vsak ty nie si schopny ani jednu vetu spravne napisat. Jebo.
|
| |
Re: 2132132323
Od: mi0
|
Pridané:
20.7.2010 18:17
Ked je niekto sprosty? Skusal si pred 10-15 rokmi nainstalovat nejake distro linuxu a rozbehat tam zvuk, grafiku, pripadne ine ovladace pre iny HW (scanner, citacie zariadenie..)? Ano? A skusal si to na roznych HW konfiguraciach? Veeeeelmi rychlo by si siahol po WinXP a par krat klikol NEXT, nech sa ten OS s ovladacmi nainstaluje sam...
To, ze teraz je unix-like OS o generaciu inde uz nic nezmeni na fakte, ze ludia si za ten cas zvykli a nikto ich nepresvedci, ze zahodte vsetko, co ste sa doteraz naucili a prejdite na linux, lebo je zadarmo...
|
| |
Re: 2132132323
Od: PCnityIV
|
Pridané:
20.7.2010 21:34
Sproste... Pred 10 rokmi som dostal svoj prvy PC a akurat som sa ucil klikat na Win95.
Prechod k GNU/Linuxu zacal az som sa zacal venovat programovaniu. Prv MS Visual Basic ;) A potom PHP... Vtedy mi pomaly zacalo dochadzat o com je IT.
|
| |
Re: 2132132323
Od: theotherwhitemeat
|
Pridané:
21.7.2010 18:01
odhlaidnuc ale od pravopisu, pravdu ma, len poukazuje na zatial vecny problem ludstva :)
|
| |
Re: 2132132323
Od: fitfirit
|
Pridané:
20.7.2010 13:05
dnes to spyoni maju take jednoduche..;)
Teachers spying on students through laptop webcams
http://www.youtube.com/ watch?v=Vza_bMuy42M
|
| |
21213213
Od: 2133122132
|
Pridané:
20.7.2010 11:24
na niektorych notebookoch je kamera zapnuta stale na tvrdo a da sa vypnut len v Biose
|
| |
Re: 21213213
Od: fotograf
|
Pridané:
20.7.2010 11:37
ina haluz... - prelepit leukoplastom!
|
| |
Re: 21213213
Od: martin xx
|
Pridané:
20.7.2010 13:58
mam maly netbook, webka nema indikaciu leddiodou, preto ju mam prelepenu ciernou izolackou uz pol roka.... :D :D :D
|
| |
Re: 21213213
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
20.7.2010 16:51
Môj netbook diodu má, ale aj tak som objektív prelepil.
|
| |
Re: 21213213
Od reg.: .fofo.
|
Pridané:
20.7.2010 20:03
ja ju mam rovno odpojenu a zapojim len ked ju pouzivam
|
| |
Re: 21213213
Od: YivoSVK
|
Pridané:
20.7.2010 23:23
A ja webku nemam a tiez som si to miesto prelepil.
|
| |
Re: 21213213
Od: asdf2
|
Pridané:
21.7.2010 8:48
lol :D
|
| |
Re: 21213213
Od: asdf2
|
Pridané:
21.7.2010 8:52
lol :D
|
| |
Re: 21213213
Od: jahdjdjdhdhd
|
Pridané:
20.7.2010 23:43
Mozes si ju odpaskovat, ale zaroven musis prestat onanovat pred notebookom.
|
| |
Re: 21213213
Od: psychooooo
|
Pridané:
20.7.2010 12:15
,... alebo hw cez systém :)
|
| |
Re: 21213213
Od: seMENO
|
Pridané:
20.7.2010 13:24
alebo tu mame dalsiu obet
|
| |
to je ale fiskus :D
Od: tomcmc
|
Pridané:
20.7.2010 11:26
som zvedavy ze co zistil :D.... inak toto je dost nebezpecne... si zoberte ze vela ludi ma dnes uz notebook a ani si neuvedomi ze im svieti malinka led diodka....
|
| |
Re: to je ale fiskus :D
Od: KEBAB
|
Pridané:
20.7.2010 11:33
preto mam webku vypnutu v spravcovi (otazka, pomoze to?)
|
| |
Re: to je ale fiskus :D
Od: you dun goofed up
|
Pridané:
20.7.2010 12:09
stale ta moze pocuvat masturbovat
|
| |
Re: to je ale fiskus :D
Od: KEBAB
|
Pridané:
20.7.2010 15:19
To robim na PC bez webky/mikrofonu, notebook mam stale na mute. (Som paranoidny?)
|
| |
Re: to je ale fiskus :D
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
20.7.2010 16:53
To že si paranoidný ešte neznamená že po tebe nejdu. :)
|
| |
..................
Od: ...............
|
Pridané:
20.7.2010 11:29
ICQ...
|
| |
sdfbsdbf
Od: sbdsb
|
Pridané:
20.7.2010 11:30
...a preto nemam webcam, nepouzivam ICQ a nie som dievca :)
|
| |
Re: sdfbsdbf
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
20.7.2010 13:37
a preto si nemec, mas internet, kodis trojany a pozeras o-D
|
| |
staci
Od: mswin
|
Pridané:
20.7.2010 11:37
odporuca sa prelepit kameru izolacnou paskou.. :))
|
| |
Re: staci
Od: fitfirit
|
Pridané:
20.7.2010 13:00
ale niektore to nechcu riesit, skvor naopak :D
www.youtube.com/ watch?v=rtB7be-heP8
|
| |
You dun goof\'d
Od reg.: Vektor
|
Pridané:
20.7.2010 11:38
The consquences will never be the same!
|
| |
Re: You dun goof\'d
Od reg.: kartan marketovy
|
Pridané:
20.7.2010 12:07
Pop a Glock in Your Mouth & Make Your Brain a Slushie
|
| |
Re: You dun goof\'d
Od: geno z lesoparku co smrdi
|
Pridané:
20.7.2010 13:19
(REMIX) Because I Back-Traced It! Consequences Will Never Be The Same!
|
| |
.....
Od: avantA6
|
Pridané:
20.7.2010 11:53
Pozerám že iZolačka od firmy Apple ma všestranné využitie,ako u iPhone 4 tak aj na notebookoch:D
|
| |
Re: .....
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
20.7.2010 16:57
Nezabudni mi poslať tantiemy za iZolačku :)
|
| |
..................................
Od: supersonicx
|
Pridané:
20.7.2010 11:55
hodil niekdo tie videa uz na rapidshare?:)))
|
| |
neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
20.7.2010 12:08
Ja sa pýtam - čo robí stredoškolská informatika? Miesto toho, aby sa takýmto študentkám vtĺkali do hlavy všelijaké algoritmy a iné veci, ktoré v budúcnosti nevyužijú, by radšej mohla byť informatika na školách praktická a takíto mladí ľudia by mali byť poučení o tom, ktorý softvér je/nie je dobré používať, čo je/nie je bezpečné, ako rozlíšiť podvodné emaily, hoci aj ako narábať s antivirákom atď. Neverím, že tieto informácie nemôžu byť podané tak, aby im neporozumeli aj tí študenti/študentky, ktorí sa nechcú v budúcnosti venovať IT.
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od: asd789456
|
Pridané:
20.7.2010 12:15
.. to mas pravdu, ale pravda je aj to .. ze niektori ucetelia na SS, tiez nevedia to co by si od nich ocakaval ;)
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od: Martin xx
|
Pridané:
20.7.2010 17:56
Keby si uctovnicka vedela nainstalovat office a zmenit rozlisenie na monitore, aku by vykazoval cinnost spravca siete? .....ale zasa mal by viac casu sa hrat v kancli counter-strike
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
20.7.2010 18:26
Uniká mi súvislosť medzi tvojím príspevkom a príspevkom, na ktorý si reagoval.
Účtovníčka na nainštalovanie Officu potrebuje administrátorské práva a také účtovníčky sú nebezpečné :->
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od reg.: vajicko
|
Pridané:
20.7.2010 12:48
To keby sa im vtlkali do hlav algoritmy beriem, mnoho zien robi napr.web developerky alebo ine technicke prace, no na mnohych skolach na informatike vsetci len vypisuju na pokeci a to uz je problem. Taketo dievcata si o to vyslovene koleduju. Uchyla Nemeckeho nezastavam, no je to tak. Ako to vyzera ked dojde niekto do ucebne informatiky a vidi vsetkych na pokeci? Este aj profesorov? To je jedna vec ze to vyzera na figu, potom co este dalsia vec, ze ked uz to tak robia, preco ich aspon nepoucia o bezpecnosti pri takomto vypisovani? Lahostajnost? Alebo si nebodaj myslia ze to nie je nutne? Mnohe veci ti studenti vedia aj sami a predsa sa to ucia na tej informatike, tak preco do toho nezahrnut aj informacie ze to moze viest k takymto nebezpecenstvam?! Strach profesorov ze ich vysmeju? Hlupost, na tom ze nechcem aby sa mojim studentom (ak som profesor) nieco take prihodilo predsa nie je nic na smiech a kto sa bude smiat, nuz medzi nami, takemu to asi patri.
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od: Tupcek
|
Pridané:
20.7.2010 12:58
ty si už videl školu, kde ťa učia prevažne potrebné veci do života?
|
| |
Re: neviem vymyslieť zmysluplný titulok
Od: fotograf
|
Pridané:
21.7.2010 10:29
videl, existuju take, ale je ich malo a ucitelia v nich maju problemy s vrchnostou... :-(
|
| |
Pošli kvety
Od: _xxx
|
Pridané:
20.7.2010 12:41
Pan je gurman, jailbait LIVE, ma moje sympatie :)
|
| |
ftwpwnage
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
20.7.2010 13:39
zlatú medailu tomu chalanovi :-)
|
| |
fdgdfg
Od: Psycholog
|
Pridané:
20.7.2010 14:36
A pre toto ju otáčam preč :D a mikrofon mam odpojeny :D
|
| |
zdielat
Od: gumkac
|
Pridané:
20.7.2010 15:21
ok chlapci ale tie videa by som si pozrel >:D a kto tvrdi ze nie tak tomu neverim :D
|
| |
Re: zdielat
Od: neoprd
|
Pridané:
20.7.2010 17:24
A čakáš, že to bude nejaké mäso. 99% času budú klepať do klávesnice na chate. Úchylovi to stačí. My normálni si radšej pozrieme normálne girl on girl action :)
|
| |
Re: zdielat
Od: tntcko
|
Pridané:
20.7.2010 19:19
normalni vyjdu von a daju si face to face aktion, resp. :--0
|
| |
Re: zdielat
Od: jajajaja
|
Pridané:
20.7.2010 21:50
pekne povedane :D
|
| |
win vs linx
Od: I3oris
|
Pridané:
20.7.2010 15:37
nechapem preco sa tu kazda diskusia zvrhne na boj win <-> linux :(
Pouzivam oba systemy. Preferujem linux napriek tomu, ze win je proste krajsi a poznam ho dovernejsie.
Pod linuxom sa zase citim bezpecnejsie a slobodnejsie ;-)
|
| |
nemec
Od: Roland-zee
|
Pridané:
20.7.2010 20:59
hm.. vsak ak im zaplatil, tak kde je problem ?
ptže, v intenciách (neo)liberalnej, (medio-,/partyś´-)demokratickej, (neo)kapitalistickej, dynamickej, flexibilnej, progresívnej, *modrobýčkovskej, modrokošeliarskej, mladej, dravej, trznej ekonomiky, primárne zameranej na (najlepsie exponenciálne) trvalo rastuci zisk, a x-dalších mikro,/makro-ekonomických ukazatelov, s hlavným, a jediným preferovaním medziludským obchodným vztahom dodávatel-odberatel, resp. predajca - nákupca(zákazník(klient),
boli vsetky strany viac-menej pomerne U-spokojené, (revalvuvané, a devalvuvané :D :D :D lol )obeživo obiehalo, a vobec boli splnené vsetky podmienky a predpoklady volného trhu, a (smithsovej) neviditelnej ruke trhu bolo tiež učinené zadost (neviditelná ? inu, nebolo ju vidiet, lebo bola pod stolom :p ;:)
mno ale asi nie, asi ich nevyplatil, ak sa stazovali.. :D :p :;)
|
| |
Re: nemec
Od: Roland-zee
|
Pridané:
20.7.2010 21:03
doplnok - obezivo(*monety)- nekryté, zlatom (a inými aktivami bank) nekryté obezivo (M1, m1+2, M2, M3, prip. M4 ( = m2+3)
|
| |
ale naozaj..
Od: hml
|
Pridané:
20.7.2010 22:57
nemam wifi signal
|
| |
Re: Linux vs Windows
Od: Mepho
|
Pridané:
21.7.2010 11:40
Ono hovorit o tom, ze Linux je rovnako zranitelny ako Windows je scestne.
Za 1) Linux sa vyuziva MRTE vela serverov (tam je windows totalne zatlaceny do uzadia)
2) Z toho vyplyva ze na servre sa robia utoky a casto, len nie virusove, pretoze z standartneho virusoveho utoku nikto nic nema)
3) Na Linux ze sa nehladaju/nepatchuju exploity? No ty vole, Linux je z hladiska bezpecnosti urcite na inom leveli, najma prave pre vyuzitie vo serverovej sfere.
4) Do linuxoveho kernelu najviac prispievaju (kodom) velke spolocnosti vyrobcov HW a server SW, nie fanusikovia ako by ste si mysleli.
|
| |
Re> Linux vs Windows pt.2
Od: Mepho
|
Pridané:
21.7.2010 11:41
5) Linux ma kurwa vela distribucii a ked nieco ide na jednej, druha je voci tomu rezistentna (vid nedavno v Ubuntu objavili nezabezpeceny config umoznujuci chrootit, fixli to za 6 hodin, za 9 bol update na mirroroch).
6) bod 5 je aj najvacsia nevyhoda Linuxu, kym na windowse ste si +- na 95 percent isty ze to co vam ide na notebooku rozbehate aj na home PC, v Linuxe je to tak 50percent (mam na mysli jednoduche rozbehavanie). Inak zvycajne prekompilujete novy kernel, aplikujete nejaky ten patch a vuola vsetko Vam ide... Teda ak nepouzivate Ubuntu s generickymi kernelmi...
|
| |
Re: Linux vs Windows pt.2
Od: Mepho
|
Pridané:
21.7.2010 11:51
Za 7) Sa zase vratim k tym Linuxom (Ubuntulike), ktore sa snazia vyhoviet novacikom a preto pouzivaju veci ako genericky kernel (podporuje vsetko, co spomaluje system a potencionalne otvara dvere exploitom), univerzalny firewall (peknym prikladom je iptables Mandrivy, ktory sice neblokuje torrenty, icq, kdecoine ale zase ma uzitkovu hodnotu blizku $MS firewallu) a srandovne veci typu autoupdate, kde si uzivatel zasere cely system niecim co nepotrebuje, obsahuje potencionalne chyby a tak (v tomto som fan oldskool distier ako Debian resp Gentoo, ktore vyuzivaju STABLE marked balicky by default namiesto skusana experimentalnych peachovin - Gentoo dokonca ,,mask-uje" package a ak ich vazne chcete skompilovat cez emerge tak musite upravit prislusny konfigurak).
|
| |
Mepho
Od: Re: Linux vs Windows pt.4
|
Pridané:
21.7.2010 11:52
A tu sa (8)) vraciam k UbuntulikeOS's, ktore vyuzivaju take veci ze predinstalovane balicky (predkompilovane na generickej i386/x86_64 masine resp hocicom s flagmi tych masin). Neschopnost nakonfigurovat si Linux je nieco preco by podla mna vobec BFU nemali prechadzat na Windows a je mi srdecne jedno, ze Linux sa na homePC's nepresadi, aj tak je kompatibilny uz dost (dokaze spustit cez emulator 90percent virusov na win).. Howgh (ak sa to niekomu chcelo citat :-))
|
| |
Re pt.5
Od: Mepho
|
Pridané:
21.7.2010 12:02
Oh este som to zabudol oznacit za OT :))
Inak s tymi webkami je to celkom jednoduche, na nete sa da najst dost vela exploitov, pretoze napriklad canyon (ci ako sa to pise) dost dlho pouzival akysi streamovany server (feature), ktory bol by default s default heslom a otvorilo si to porty (its not a bug, its feature!).
A v dnesnej dobe nie je problem preskenovat one-by-one za par desiatok hodin vsetky IPecky vyhradene pre beznych userov (odporucam pohladat na nete zoznam vladnych ipeciek a hodit ich do blacklistu, v amerike su nazhaveny tusim este aj na dropnuty ping ,,attack", aby sa nestalo, ze Vam nedaju viza :-))
|
| |
fdsfas
Od: gfdsgfds
|
Pridané:
22.7.2010 9:24
niekto tu spominal, ze je to tym, ze tam bol win :D ked bude linux taky rozsireny ako win, hackeri budu musiet programovat trojany aj na linux, ako inak budu pokracovat v zoznamovani sa s babami :D
|
| |
5-znakovy-meh
Od: meh
|
Pridané:
23.7.2010 19:59
Aj vy ste tak tajne dufali, ze pri tomto clanku budu nejake obrazky?
|
| |
AHA hádačky o ničom
Od: Jablčko
|
Pridané:
25.7.2010 17:49
Kúpte si MAC a uvidíte. A už sa nebudete hádať s nikým!
Neveríš?
Kúp si MAC a uvidíš!
|