| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ohaii
Od: rms_
|
Pridané:
9.7.2010 12:19
Tu tabulku mohol naozaj spravit len Microsoft.
Kto iny by spravil stlpec TOTAL.
Len v MS sa moze stat ze TOTAL nebude 100% tak to tam pre istotu napisali.
|
| |
Re: ohaii
Od: supersonicx
|
Pridané:
9.7.2010 12:22
znaci to ze dotoho zapocitali uplne vsetky zaznamy ktore mali
|
| |
Re: ohaii
Od: gamer
|
Pridané:
9.7.2010 13:41
skor tam ratali vsetky se7en t.j. aj tie ktore nepresli GWA, lebo RTM x64 verzia bola vonku skor ako x86 ak sa nemylim a keby to bolo naopak, tak rozdiel by bol urcite priepastny ;)
|
| |
Re: ohaii
Od: 2Mino
|
Pridané:
9.7.2010 16:15
Joj, Ty chytrolín...
|
| |
Re: ohaii
Od: mxx
|
Pridané:
9.7.2010 12:32
Pri M$ by som si vedel predstavit aj to, ze by vedla toho stlpcu dali aj stlpec NONE a vsade 0% :D:D:D
|
| |
Re: ohaii
Od: dasdas
|
Pridané:
9.7.2010 12:37
... neviem preco seba aj nas zatazujes sprostostami. to za kazdu cenu hladas dovod, ako niekoho ponizovat ?
|
| |
Re: ohaii
Od: hgdtdr
|
Pridané:
9.7.2010 13:03
total 93%... fuck :-D
|
| |
Re: ohaii
Od: Admin123
|
Pridané:
9.7.2010 17:07
Za komoušov sa plán plnil na 110 a viac% Tak aby bývalí súdruhovia tomu rozumeli že dohromady je to len 100%
|
| |
Re: ohaii
Od: MartinSVK
|
Pridané:
9.7.2010 19:41
Ty vole :D Hento, čo si ty napísal, tak to ma hneď napadlo po zhliadnutí tej tabulky ... som to chcel aj napísať, no predbehol si ma :D
|
| |
Re: ohaii
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
9.7.2010 23:05
Keby si trošku rozmýšlal, tak by si pochopil, že ide čisto o produkty MS, preto je tam to TOTAL...
|
| |
Re: ohaii
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.7.2010 18:05
tu na dsl su tak dementni ludia ze sa snazia kritizovat vsetko co sa da a casto sa tu stava ze proste naslepo pospocitaju vsetky percenta bez toho aby si uvedomili co s cim spocitavaju a potom tu zvyknu byt komentare typu "64 bitovych je 46+11+1=58% a 32 bitovych 54+89+99=242%, nejako vam to tam nesedi", tak tam dali pre takych blbcov kolonku total, aby to aj obycajny bezny magor domaci pochopil.
|
| |
.......
Od: ddddde
|
Pridané:
9.7.2010 12:28
njn, pekna statistika.
mam tiez 4 gb ram ale iba 32 bit system. dovodje ten, ze som chcel 64 bit xp, ale MS nan kasle a tusim tam je iba sp1 vydany(ak vobec nejaky je).
|
| |
Re: .......
Od: _PM
|
Pridané:
9.7.2010 12:39
Nebol to len MS kto ten system odpisal. Predovsetkym vyrobcovia HW kaslali na 64-bit ovladace. Kedze 64bit XP mali v tom case 0,nic percenta a CPU boli prevazne 32bit, tak nebol dovod ani to neprinasalo ekonomicke vyhody. 4GB+ RAM bol luxus. Po uvedeni Vista a Win7 uz samozrejme nie je dovod sa tym zaoberat. Skor ci neskor budes muset XP opusit a teraz je ten spravny moment ;)
|
| |
Re: .......
Od: Lujza
|
Pridané:
9.7.2010 12:50
ma to vobec zmysel ked este stale vacsina ovladacov na hardware ma problem s 64bit verziami ? a co aplikacie ? kolko je beznych kancelarskych ci na domace pouzivanie spravenych pre 64 bit OS ?
apropo os ako je na tom Linux ci MacOS , tiez uz bezia na 64 a aj ich bezne aplikacie ci stale je to len koli krasnemu logu "64" ?
|
| |
Re: .......
Od reg.: cinko
|
Pridané:
9.7.2010 13:29
vacsina bezne pouzivanych aplikacii na *NIXoch ma podporu pre 64bit. co sa tyka ovladacov - su na tom zhruba rovnako. zatial som sa nestretol s problemami pri pouzivani 64bit. jedna vazna nevyhoda ale je ze flash nema 64bit verziu. vyhodou linux ale oproti windows je plna podpora PAE (co znamena podpora az 64GB ram na 32bit systeme)
|
| |
Re: .......
Od: 1Cyril1
|
Pridané:
9.7.2010 18:14
Tak to je fakt "bohovská" výhoda lunexu...
|
| |
Re: .......
Od: cinko@home
|
Pridané:
9.7.2010 23:43
nie mas pravdu je to kokotina. radsej mat pae implementovane tak, ze tych 64GB mas k dispozicii v server 2003 a 2008 od datacenter edition vyssie a v ostatnych verziach je pae zbytocne okriplovane... fakt bohovske riesenie...
|
| |
Re: .......
Od: Cuda
|
Pridané:
11.7.2010 16:20
Ty si uj...
|
| |
Re: .......
Od: .......
|
Pridané:
9.7.2010 13:42
32 bitové aplikácie bez problémov bežia pod 64 bit, žiadne obmedzenia.
32 bitové ovládače nejdu, ale ked vypneš podpisovanie a overovanie ovládačov, tak to ide bez problémov
|
| |
Re: .......
Od: _PM
|
Pridané:
9.7.2010 14:26
Zmysel to ma. 64bit ma podpisane ovladace pre vyssiu bezpecnost. Ja osobne fungujem rok na Win7 x64 a s ovladacmi som nemal problemy. Zalezi aky exoticky HW pouzivas. Vyuzitie viac ako 2GB na jeden proces! (Hry, narocny SW-Photoshop, ap.). Viac ako 4GB RAM.
Co sa tyka SW "na domace pouzitie" tak urcite Office 2010, prehravace videa (MPC-HC), PDF prehliadac (PDF-Xchange), Internet Explorer 8 (bez pluginov), PDF tlaciaren, messenger, AntiVirusove apps a milion dalsich ktore ma teraz nenapadnu. A samozrejme hry ktore mozu vyuzit plnu RAM.
|
| |
Re: .......
Od: Cudo
|
Pridané:
11.7.2010 16:19
Exotický HW? Napr. na žiadnu nVIDIA grafiku neexistuje 64-bit WDM driver.
To je u VGAčiek nVIDA radu Ti4xxx a vyššie, ktoré dokážu zachytávať analógové video.
|
| |
Re: .......
Od: someone
|
Pridané:
9.7.2010 13:29
este dlho nebudes musiet XP opustit, a spravny moment bude az vtedy ked linux dosiahne velke rozsirenie a max kompatibilitu ;-)
|
| |
Re: .......
Od: 2Mino
|
Pridané:
9.7.2010 18:16
Tak Ty si fakt mimo!
|
| |
Re: .......
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
9.7.2010 23:31
Pekná rozprávka pre dospelých.
|
| |
Re: .......
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
9.7.2010 12:43
xp x64 ma serverove jadro, to je uplne ine ako ma klasicke xp, preto nema tri spcka, ale len jedno [pripadne dve, neviem]
je postaveny na server 2003 ak sa nemylim..
a z hladiska 4GB ram. ak niekomu neprekaza ze cca 600-800 MB ram zostava nepouzitelnych [pripadne ich aspon vyhradit pre grafiku, nech ma nejaky uzitok], tak nie je problem pouzivat 32b systemy
|
| |
Re: .......
Od: Edo Šulín
|
Pridané:
9.7.2010 13:01
Práve fičím na Microsoft Windows XP Professional x64 Edition Service Pack 2 version 2003. A z hľadiska používania 4 a viac GB RAM na 32bitových systémoch, tak je to nejakým spôsobom možné rozchodiť. Ak sa nemýlim tak aj na dsl.sk bol o tom nejaký článok...
|
| |
Re: .......
Od: fdfsdf
|
Pridané:
9.7.2010 13:04
pokial viem pae ma podporu aj na windows
|
| |
Re: .......
Od reg.: cinko
|
Pridané:
9.7.2010 13:23
pae ma podporu na windows asi na urovni podpory css na IE6 (eg uplne celu zlu)
|
| |
Re: .......
Od: foobar~
|
Pridané:
9.7.2010 16:51
Aj keby tá podpora bola taká ako je na Linuxoch, PAE sa moc neoplatí. Predsa len je to stále 32bit a praktický rozdiel oproti obyčajnému 32bitu je tu iba v RAMke, z ktorej sa aj tak málokedy využijú 4GB.
|
| |
Re: .......
Od: cinko@home
|
Pridané:
9.7.2010 23:50
to suhlasim. ale su situacie v ktorych jednoducho potrebujes kopec ram a zaroven ostat na 32bit (casto sa tomu hovori "historicke" dovody - neovplivnis). problem windows je v tom ze pae je v roznych verziach implementovane rozne. aj na windows mozes mat na 32bit 64GB ram - musis ale mat server 2003 alebo 2008 enterprise/datacenter. xp? vista? 7? bez sance... a nie preto ze to nevedia ale len a len z "marketingovych" dovodov...
|
| |
Re: .......
Od: Cuda
|
Pridané:
11.7.2010 16:22
No a? Veď s tým sa dá len a len súhlasiť.
Nepôjdu predsa výrobcovia hardvéru načisto proti Mrkvosoftu a nakoniec ani proti sebe.
|
| |
lsdnfsdfndl
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
9.7.2010 12:56
Ak nemam viac ako 4GB pamate mam nejaku vyhodu ak prejdem na 64?
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: dasdas
|
Pridané:
9.7.2010 13:05
.. mozes sekat frajera v krcme ;) vseobecne plati, cim vacsie cislo tym vacsi frajer ..:)
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od reg.: Alino
|
Pridané:
9.7.2010 14:30
tak to sa dojdem pochvalit do krcmy ze mam 4532 ms ping ;{
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: Uhlik (zmazal sa mi kolacik)
|
Pridané:
9.7.2010 15:56
to mas na router ? :) ...
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: wfdsrg
|
Pridané:
9.7.2010 13:08
mozu byt rozdielne vykonnosti v roznych programoch pozitivne aj negativne
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: xixixi
|
Pridané:
9.7.2010 13:08
no obecne 32bit soft zvacsa na 64bit OS nejak fungujena .Naopak 64bit soft na 32bit OS nie ;-) aj ked su to len okrajove zalezitosti.
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: Jozef, no nie Remeň
|
Pridané:
9.7.2010 13:11
Je to diskutabilné, porovnával som to už dávnejšie pri prechode z XP na XP x64. Zrýchlenie bolo skôr zanedbateľné, keďže celá kopa programov bola vtedy ešte stále robená len pre 32bit... Dnes je to už lepšie, viac programov je možné inštalovať v 32 aj 64 bit verzii, takisto menej problémov je s ovládačmi.
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: 123martinko
|
Pridané:
9.7.2010 13:13
.. a ked si nainstalujem 64bit vindows, pride mi rychlejsie RP na pokeci ?
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
9.7.2010 14:11
samozrejme
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: dfgd
|
Pridané:
9.7.2010 16:45
budes ju citat este pred odoslanim
|
| |
Re: lsdnfsdfndl
Od: Mettiu
|
Pridané:
9.7.2010 13:30
Takto prechod ma výhody aj nevýhody. 64-bit verzia zaberá viac pamäte ako 32-bitová verzia. Ak používaš programy, ktoré sú aj 64-bitové tak tam by si nejaké to zrýchlenie pocítil (10-20% priemerne ale môže byť aj viac).
|
| |
AaaAa
Od: Mepho
|
Pridané:
9.7.2010 13:18
Skor by ma zaujimala tabulka podielu 64bitovych / 32 bitovych a single/multicore procesorov na tychto strojoch.
Pravda je taka, ze ten kto nema 4+ roky stary stroj (90percent tipujem) uz ma amd64 procak...
|
| |
Re: AaaAa
Od: sdfhdsh
|
Pridané:
9.7.2010 13:31
Nemam viac ako stvor rocne PC a nemam amd64, aja jáj...
|
| |
Re: AaaAa
Od: ja.
|
Pridané:
9.7.2010 14:04
Njn, atomov sa to netyka.
|
| |
Re: AaaAa
Od: blazzter
|
Pridané:
10.7.2010 12:39
trojrocne stroje (notebooky) maju este core duo procesory
|
| |
Tiež mám 64 bit W7
Od: ........
|
Pridané:
9.7.2010 13:40
a spokojnosť, síce sem tam problém zo starými zariadeniami, ktoré výrobca už nepodporuje, ale W7 64 bit má vlastné ľahšie a funkčnosť to nestratilo.
skôr je problém zo 64 bit aplikáciami je ich ešte málo.
32 bitové idú bez problémov.
64 bit winrar na 64 bit W7 zo 64 bit procákom valí o 30% rýchlejšie ako predtým na 32 bit W7 s 32 bit winrarom
|
| |
MILujem ta !!!!
Od: Lasky kvet
|
Pridané:
9.7.2010 13:52
PALCULIENKA MILUJEM TA !!!
|
| |
64 bit
Od: mirec11
|
Pridané:
9.7.2010 14:31
ono je to cele o tom ze na 64bit XP bol velky problem rozbehnut akukolvek 32 bit aplikaciu /mam odskusane/ ale MS v tomto spravil dobru vec ze uz vista a teraz aj 7cka maju dobre spraveny emulator ktory rozbehne aj 32 bit aplikacie - ja idem na 64bit odkedy prisla vista a zatial no problem - ide mi soft, hudba, filmy, hry - setko co potrebujem
|
| |
Gramtika
Od: Roman2254
|
Pridané:
9.7.2010 15:31
Úpravov? Hadam úpravou
|
| |
Re: GramAtika :)
Od: Josef K
|
Pridané:
9.7.2010 17:26
To je podobne ako: Z kým?, Z čím?, resp. S koho?, S čoho?, súčasTný (vsetky uchylnosti ma nenapadnu)...
Nie som ziadny "grammar nazi", ale s tymto sa stretavam stale castejsie (vobec nie len v internetovych diskusiach, ale aj v clankoch, diplomovych pracach, e-mailoch a pod.) a dost sa tomu cudujem. Cloveku, ktory aspon raz v zivote precital nejaku knihu, to musi bit do oci.
Pardon za OT, ale kde sa zdoverim, ked nie tu?)
|
| |
Re: GramAtika :)
Od: qaz
|
Pridané:
11.7.2010 12:31
Najhorsie, ze vyssie spomenuti sa za to ani nehaMbia.
|
| |
100% ?
Od: vasect0mianus
|
Pridané:
9.7.2010 16:49
ta statistika pocita aj pirated verziami? :-)
|
| |
falos
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
10.7.2010 8:40
ked uz sme pri tych piratskych verziach, MS akosi zacal ofenzivu proti nepravym kopiam, co aj mna dost nastvalo...
ze do 30 dni treba novu a pod, to sa mi nepaci...
kto vie poradit nejaky sposob jak to upravit?? ale nie kupit online original verziu:-D
|
| |
Re: falos
Od: MartinSVK
|
Pridané:
10.7.2010 10:51
treba kontorola Windows Update. Buď ju treba vypnúť, alebo treba poriadne čítať popis ku každemu update, na čo vlastne slúži, tj. nastav si update iba na oznamovanie a nie inštalovanie a sťahovanie ... potom si iba vybereš, ktorý chceš.
|
| |
Re: falos
Od reg.: kulinarik
|
Pridané:
10.7.2010 16:34
no ved viem, ale tyzden som nebol na PC, su tu 4 pouzivatelia (matka,...) a bohvie co za aktualizacie postahovali:-D uz na tom pracujem, zohnal som nejake veci aby to slo jak ma...
aj s updatom
|
| |
......
Od: Efof
|
Pridané:
10.7.2010 16:20
Ja mam 4GB ram z toho pouzitelne 3,6GB pod Win 7 32bit, pricom mam 896MB VGA... aj ked som relativne zastanca 64bitov nevidim dovod prechadzat nan pokial sa to nedostane aj do aplikacii. Väcsina je stale 32bit a tie sa na 64bit wine pokial viem emuluju a to im na vykone urcite neprida :) Na bezne domace pouzitie je zatial 32bit v pohode dostacujuci a nijak neobmedzujuci, teda pokial nemame viac ako 4GB ram. Tesim sa a dufam ze Win 8 bude uz len 64bitovy a tak prinuti aj vyvojarov SW sa viac orientovat na 64bit :)
|
| |
Re: ......
Od reg.: Sudhoven
|
Pridané:
10.7.2010 22:50
No tak pokiaľ mám správne informácie, tak 64-bit win tie 32-bitové aplikácie neemuluje, pretože obsahuje 64-bitové a aj 32-bitové knižnice (preto aj viac zaberá na disku) a tie 32-bitové aplikácie sa spúšťajú v špeciálnom móde procesoru, ktorý je na to určený (v tom sa myslím spúšťajú aj keď je celý Win 32-bitový a procesor je x64). Ak sa mýlim, tak ma prosím opravte.
|
| |
Re: ......
Od: Cudo
|
Pridané:
11.7.2010 16:25
Prečo by mal byť SW iba 64-bitový???
Je to blbosť. Výrobcovia hardvéru spolupracujú až príliš s Mrkvosoftom. Teda ich vývoj a výrobky idú ruka v ruke.
Napr. core i7 a Windows 7...
|