|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pošli kvety
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 11:08
A pomeho. Flame on :-)))
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: cinko
|
Pridané:
25.6.2010 11:09
where is your Jobs now!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 11:14
To je dobre, to este nepoznam :-)))
|
|
Re: Pošli kvety
Od: miro123456789
|
Pridané:
25.6.2010 11:18
:D:D
|
|
Re: Pošli kvety
Od: MLx
|
Pridané:
25.6.2010 11:43
Apple - hold different :-)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: hmmm
|
Pridané:
27.6.2010 9:17
... ja ked ho drzim v lavej ruke tak je vsetko ok, ale akonahle prehodim ruku .. tak sa zvysi tlak, pretoze v pravej ruke mam mensiu citlivost. Nastastie su mesce stale v pod uchytom takze ziadne bolesti ;)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: trigger.*
|
Pridané:
25.6.2010 12:08
they took our jobs!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ad_a
|
Pridané:
25.6.2010 12:59
http://tinyurl.com/yl93fvs
|
|
Re: Pošli kvety
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
25.6.2010 22:04
Kua ma slak trafi zase ma orangutan vypadok.ta ich slavna zasrata optika!!!!!!!!!!zase nic nejde!!!!!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: hihihihi
|
Pridané:
27.6.2010 14:42
nieco pre androidakov co sem chodia plakat :
Celých dvadsať percent aplikácií dostupných na Android Markete umožňuje tretím stranám pristupovať k osobným informáciám používateľa.
http://www.itnews.sk/spravy/bezpecnost/ 2010-06-25/c134425-patina-aplikacii -pre-os-android-moze-ohrozovat-sukromie (odstranit medzeru za "bezpecnost" a "aplikacii")
|
|
Re: Pošli kvety
Od: cinko@home
|
Pridané:
27.6.2010 14:55
apple sharuje realtime data o tvojej polohe s tretimi stranami... ale neva hlavne ze mas hovno v klude...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: handel
|
Pridané:
27.6.2010 18:14
lepsie data o polohe ako veci spominane v clanku... ak by si nebol android fanboy ( = apple hater) tak si uvedomis ,ze nehrozi aby apple sharoval data o polohe uzivatelov s tretimi stranami s tym ,ze by sa ti dotycni dali "spoznat"... = udaje kazdeho su anonymne len urcita firma vie ,ze napr v Londyne je XXXXXX iPhonov a zrovna na tie poslem reklamu ,ktora je na (priklad) novootvorenu restauraciu v danej lokalite. Je rozdiel ked kazdy stvrty chuj ma upravenu aplikaciu na slavnom android markete tak aby mu odosielala udaje alebo aby mohol ovladat "infikovany" smartphone...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: handel
|
Pridané:
27.6.2010 18:17
a ty bud stastny ,ze hocijaky jano z horneho dolneho co dokazal naprogramovat taku app si moze stiahnut vsetky tvoje kontakty,sms,zatelefonovat si,poslat premiove sms do zahranicia atd atd a este aby toho nebolo dost tak ta jeho app sa bez najmensieho problemu dostane do extra bezpecneho paradneho android marketu...
Udaje ,ktore apple poskytne su cisto anonymne a nebodaj ty sam veris tomu ,ze tretej strane daju udaje o tvojej polohe aj s tvojim menom a rodnym cislom...
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: cca01
|
Pridané:
28.6.2010 11:01
Máš nejaký link, alebo je to len taký nejaký anti-apple blábol?
|
|
bbbsf
Od: aaaadasf
|
Pridané:
25.6.2010 11:08
treba ho zabalit do kondomu a bude po probleme...
|
|
Re: bbbsf
Od reg.: Peter Svitek
|
Pridané:
25.6.2010 11:47
...a poslat do 3,14ce.
inak nemam nic proti nemu, mozno si ho aj kupim..
|
|
Re: bbbsf
Od: ....
|
Pridané:
25.6.2010 12:05
iPhone ma jedne z najvyssich vyzarovani spomedzi mobilov..cca.1.4w....nokia E90: 0.32 W...
|
|
Re: bbbsf
Od: bukvica
|
Pridané:
25.6.2010 12:49
Kup si ho :) Konecne budes pri pisani SMS vidiet, kolko pismen si napisal :D A na to "inovatorom" stacili len 4 verize ;)
|
|
Re: bbbsf
Od: Miro_F
|
Pridané:
25.6.2010 12:13
Konecne dalsia odlisnost IPhonu od tehly. Tehla nestraca signal bez ohladu na sposob drzania...
|
|
Re: bbbsf
Od: anon
|
Pridané:
27.6.2010 13:05
:) http://blackhole.sk/ files/images/brick-iphone.preview_0.png
vymazat medzeru
|
|
hahaha
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.6.2010 11:09
No a maju co chceli... prepadak :D
|
|
Re: hahaha
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 11:13
Prepadak, ktory si predobjednalo 600 000 ludi :-)
|
|
Re: hahaha
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
25.6.2010 11:47
rozšírený prepadák :D
no nič..nikto nieje neomylný, ale mali by sa ktomu poriadne postaviť a nie: držte to inak, alebo si to dajte do obalu
čo pride dalej? nahodou použijú chybné lcd na macbookoch a riešenie bude - kúpte si externý monitor ?
u apple platiš za kvalitu a značku..tak nech sa k tomu tak postavia..
(nepovažujte to za flame, ani útoky na apple a ich výrobky, utočim len na to vyjadrenie a riešenie problému - ktoré verím, verím že rýchlo nejako napravia)
|
|
Re: hahaha
Od: intact
|
Pridané:
25.6.2010 14:37
Problém má aj displej toho telefónu (objavujú sa na ňom žlté fľaky, alebo pásy, podobne, ako sa objavovali pred nejakým časom na ich LCD monitoroch). :)
|
|
Re: hahaha
Od: Deer
|
Pridané:
25.6.2010 20:08
Dnes som sa o tom bavil. Ze vraj je to nejake lepidlo/tvrdidlo, ktore sa po par dnoch odpari. Zlte skvrny vznikaju preto, ze v tovarnach to balia o106 a tak neni casu na poriadne vytvrdnutie/vyprchanie latky.
|
|
Re: hahaha
Od: bukvica
|
Pridané:
25.6.2010 12:51
To je ale velka moc marketingu. Predobjednat si zariadenie za 500 pesos, pricom ho ani len nedrzali v ruke?
|
|
Re: hahaha
Od: Deer
|
Pridané:
25.6.2010 20:09
Vezmi si aky asi maju u Applu poprask. Blamaz jak svina. Ludia z R&D chodia kanalmi.
|
|
pohoda
Od reg.: saekki
|
Pridané:
25.6.2010 11:10
no, myslel som, že to bude niečo závažnejšie, s týmto kľudne dokážem žiť :-D
|
|
Re: pohoda
Od: blizzboz
|
Pridané:
25.6.2010 18:34
treba si kúpiť obal za 30 dolárov od applu
|
|
Re: pohoda
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
25.6.2010 20:06
čiže tu to bude minimálne 30€ podľa ich špeciálného kurzu :D
|
|
Re: pohoda
Od: S_M
|
Pridané:
26.6.2010 10:01
Ten kurz je skutocny. Zober si cenu napr macbooku pro v americkom apple store, prepocitaj na eura a vynasob 1.19(to je dan) a vyjde ti ze ta cena akosi podobna. Ide o to ze v eu musia predajcovia zahrnat aj dph kdezto v usa nemusia. Ale dakedy som si tiez myslel ze co to za kurz to je.
|
|
Re: pohoda
Od: sadasd
|
Pridané:
28.6.2010 15:57
a co tak od toho este odpocitat americku dan? :D
|
|
MS vs. Apple
Od: asdfff
|
Pridané:
25.6.2010 11:13
its not a bug its a feature v podani Apple :D
|
|
Re: MS vs. Apple
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.6.2010 11:39
:) presne toto ma napadlo... prehlasia to ako super cool feature. "Vola vam svokra a nemate chut sa s nou bavit? Chytte si nas novy cool iPhone4 do lavej ruky. Uz ziadne sustanie papierikom pred mikrofonom. Skutocna strata signalu. Only on the iPhone" :)
|
|
Re: MS vs. Apple
Od: anonym123
|
Pridané:
25.6.2010 15:55
its not a bug its a feature predviedol MS na terajšej E3 v podobe riešenia prehrievania Xboxu 360 :D
|
|
a kolko?
Od reg.: lolol
|
Pridané:
25.6.2010 11:16
bude asi stat bez pausalu?
|
|
Re: a kolko?
Od reg.: lolol
|
Pridané:
25.6.2010 14:53
vy dementne ovce, ja sa pytam vazne kolko bude stat? OMG vy ste fakt lamy :D
|
|
Re: a kolko?
Od: ...
|
Pridané:
25.6.2010 15:36
este chvilu a budes blacat
|
|
Návod na obsluhu
Od: Steve Jobs
|
Pridané:
25.6.2010 11:18
Ak chcete s našim telefónom nebodaj aj telefonovať, tak sa postavte na jednu noku pravou rukou si ťahajte za pravý ušný lalok, žmurkajte očami, mierne poskakujte a ľavou rukou telefonujte. Alebo si kúpte v našom AppleStore super externú anténu v podobe krásneho ruksaku.
This is not a fame ... this is just a joke.
|
|
3g3g3g
Od: nonke
|
Pridané:
25.6.2010 11:25
moj 3g funguje bezproblemne a mam to rad. strasne mi nepaci novy design iphonu....!!!!!
|
|
Re: 3g3g3g
Od: klokan
|
Pridané:
25.6.2010 11:52
ty si sfetovany?
|
|
Re: 3g3g3g
Od reg.: tomibojko
|
Pridané:
25.6.2010 12:21
mu tak trošku ušla pointa...a ked vravím trošku tak tým myslím úplne :D
|
|
Re: 3g3g3g
Od: blizzboz
|
Pridané:
25.6.2010 18:36
možno neni sfetovaný možno má tú retardáciu vrodenú
|
|
Re: 3g3g3g
Od: lobokop
|
Pridané:
25.6.2010 17:51
keby ze si mam kupit iphone 4 tak len kvoli fotaku repektive kamere, dnesne kamery co stoja okolo 250-300€ tak nedokazu nahravat 720P video a ked si domyslim ze na tom mozes ist na net prezerat fotky a ako doplnok este aj volanie :D aj ked so stratou signalu tak aj tak sa to oplati
|
|
Re: 3g3g3g
Od reg.: Peter Svitek
|
Pridané:
25.6.2010 18:17
Neviem ake je kvalitne to 720p video, ale vzhladom na cenu celeho zariadenia, z ktorej tvori kamera iba zlomok, bude kvalita 720p videa nizsia ako kvalita videa na obycajnej kamere za tych 300€.
|
|
Re: 3g3g3g
Od: lobokop
|
Pridané:
25.6.2010 19:09
no to mas pravdu ze neide vzdy len o kvantitu ale aj o kvalitu a taktiez pravda ze opticky zoom tam nebude a ak aj ano tak len malinky, ale chcel by som vidiet ukazku toho videa :)
|
|
Re: 3g3g3g
Od reg.: _EtHAN_
|
Pridané:
26.6.2010 2:00
Tu mas ukazku :)
http://www.youtube.com/watch?v=2GB8YYe0UCU
|
|
Re: 3g3g3g
Od: asdf2
|
Pridané:
27.6.2010 2:28
tak to docela ujde, nato že je to telefón..
|
|
Re: 3g3g3g
Od: ...
|
Pridané:
25.6.2010 23:13
S tou milimetrovou sosovkou v plaste sa mozes ist akurat tak vypchat. Keby to bolo take "kvalitne", tak profesionali, by si urcite kupovali mobily na fotenie a kamerovanie, vsak na so cu nam fotaky/kamery z vecsimi sosovkami, ked maju menej Mpx apod.
|
|
hahaha
Od: Mr.Skinny
|
Pridané:
25.6.2010 11:26
Používať len v luxusných kožených rukavičkách. Budou ihned k mání za skvělou cenu na Applestore :)
|
|
Re: hahaha
Od: lump
|
Pridané:
25.6.2010 12:36
samozrejme s logom Apple!
|
|
Re: hahaha
Od: martinc
|
Pridané:
25.6.2010 20:05
tak a s cim sa chces chvalit ked nie apple logom? :)
|
|
Lava ruka???
Od: Malphigi
|
Pridané:
25.6.2010 11:31
Nechapem odkial autor clanku zobral ze Iphone 4 ma problem prave ak je drzany lavou rukou? Lavy dolny roh telefonu to ano ...ale preco lava ruka???
|
|
Re: Lava ruka???
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
25.6.2010 11:35
ved si to vyskusaj..pri chyteni do lavej ruky zakryvas prstami vacsiu cast bocnej steny, ako palcom :)
|
|
Re: Lava ruka???
Od: Malphigi
|
Pridané:
25.6.2010 11:44
Skor si to vyskusaj ty... ja netelefonujem tak ze drzim telefon palcom...telefon mam v celej dlani. Rozdiel medzi drzanim v pravej a lavej ruke je len ten ze pri drzani v lavej ruke sa lavy dolny roh telefonu nachadza pri koreni palca. Ak ho drzis v pravej ruke tak drzis lavy dolny roh malickom a pripadne prstennikom.
Kazdopadne toto nie je problem toho ci zakrivas mensiu alebo vacsiu cast...je to zalezitost vodivosti kedy v lavom dolnom rohu "skratujes" obe anteny telefonu co ma za nasledok ztratu signalu cize je jedno ci to miesto zakryjes palcom alebo dlanou ...
|
|
Re: Lava ruka???
Od reg.: FreyR
|
Pridané:
25.6.2010 13:59
myslim si ze to bude prave kombinacia..aj vodivost aj zakryvanie. Nestraca sa vsetkym, len niektorym.. Ved si cital vyjadrenie apple..je to u mobilnych telefonov bezne..a ja som este nemal telefon, ktoremu by som mohol skratovat rukou antenu..alebo nieco robim zle? :)
|
|
Re: Lava ruka???
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
25.6.2010 11:36
lebo iba ked ho drzis v lavej ruke tak prave vtedy spojis obe anteny na tom kritickom mieste...
|
|
Re: Lava ruka???
Od reg.: saekki
|
Pridané:
25.6.2010 11:39
ako keby niekde bola zapísaná norma, ako presne sa má telefón držať v ľavej ruke :-p ja ho napríklad držím jedným prstom, keď telefonujem...
|
|
Re: Lava ruka???
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
25.6.2010 11:41
ja zase troma... ale to uz je jaka hovadina ked apple proste povie "je to vasa chyba, drzite ho zle"
|
|
Re: Lava ruka???
Od reg.: saekki
|
Pridané:
25.6.2010 11:54
to je fakt no, náhodou má niekto váčšie ruky, alebo 7 prstov a na Iphone môže zabudnúť, lebo sa s tým nedovolá :-D
|
|
Re: Lava ruka???
Od: redmond
|
Pridané:
26.6.2010 1:29
krva, ale vies aky strojopis musi mat 7 prsty.
* krva - k.u.r.v.@ ale vsak vieme poebana cenzura
|
|
Ako to mame tak drzat?
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
25.6.2010 11:39
Ak steve jobs povedal ze ten telefon nemame tak drzat v ruke, tak ako ho mame drzat? Vsak aj na WWDC keynote drzia vsetci v lavej ruke telefon...
http://tinyurl.com/iFailPhone <- link na engadget obrazok
|
|
Re: Ako to mame tak drzat?
Od: roman2
|
Pridané:
25.6.2010 13:26
lol, vdaka za link. vyborne!
ved kto by chcel s mobilom volat! ked ma clovek k dispozicii tak vela super aplikacii. skoda ze pri hrani a prirodzenom drzani sa vam nikto ani nedovola. cize problem s dropovanim callov vlastne neexistuje.
|
|
dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: repelent
|
Pridané:
25.6.2010 11:40
fatalna chyba v dizajne.
su to babraci.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 12:24
Tak zas pozor. Apple urcite nezamestnava diletantov alebo debilov. Ak je strata signalu konstrukcna vada, tak Apple by tym prislo o nehorazne sumy. Neverim, ze by si take nieco tato firma dovolila.
Btw ak niekoho, kto je schopny behom 3 mesiacov vyrobit a predat 3 miliony zariadeni s cenou okolo a nad 500 dolarov, nazves "babrakom", tak potom neviem, ako musi vyzerat podla teba uspesny podnikatel :-)
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: repelent
|
Pridané:
25.6.2010 12:26
ja som nepisal o marketingu, ale o chybe v dizajne.
ti co ten dizajn robili su babraci.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 14:18
Ani ja nepisem o marketingu. V prvom rade hovorim o konstrukteroch a v druhom rade o podnikateloch.
Konstrukterov (dizajnerov, volaj ich ako chces) v Appli by som si nedovolil nazyvat babrakmi. Ani keby by som mal na to dostatocnu kvalifikaciu. Drzal si niekedy v ruke MacBook Pro unibody? Urcite cista praca babrakov, vsak? :-) Ako potom nazyvas produkty napriklad firmy MSI (v porovnani s unibody)?
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: Zmurko.
|
Pridané:
25.6.2010 14:35
Hovori ti nieco prislovie "Aj majster tesar sa obcas utne"?
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: Starman
|
Pridané:
25.6.2010 14:46
A co sem ako trepes MacBook Pro s unibody? Ma snad iPhone unibody? Alebo MacBook Pro straca signal??????????,
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: Zmurko.
|
Pridané:
25.6.2010 13:11
Keby som mal marketing ako Apple, tak predavam Cinanom ryzu, alebo Rusom vodku a zemny plyn :D
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: gsahahdfs
|
Pridané:
25.6.2010 13:43
a niekto ti to zakazuje? ak poznas marketing Applu tak nedristaj za kompom ako sopliak a chod predavat ryzu cinanom.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: Zmurko.
|
Pridané:
25.6.2010 14:44
Poprosim Ta, ked vyliezas Jobsovi spod stola, aspon si utri kutiky. Dakujem.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: stryko vladusko
|
Pridané:
25.6.2010 15:28
aj ustna voda by bodla.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: reaktor
|
Pridané:
26.6.2010 13:29
tak babráci to urćite sú lebo taka zásadná vec ako doladiť VF časť, k čomu patrí aj správne navrhnutie vyžarovacej antény to je na telefóne alfa a omega. Tie doplnkové sračky ,ktoré sú v ňom napchate nie sú potrebné ale hlavne, źe sa s nimi pyplú ale to najdôležitejšie anténa na telefóne doslovne odfláknu. Aj toyota mala problémy z autami a zvolávala ich do servisu na opravu a to určite nie sú babráci, lebo išlo len o menšie závady, ale nie také, že keď držite volant ľavou rukou tak nejde motor.A to už je čo povedať vyrobiť auto zo všetkým čo potrebuje a nie len nejaký telefón. ako ale chcú odstrániť v jablku absolutne konštrukčne zlyhanie, ktoré sa zrejme ani nebude dať odstrániť.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: ahl
|
Pridané:
25.6.2010 12:29
Ako sorry ale ludia uz normalne vyhlasuju ze aj ich 3G/3GS ma rovnaky issue... ja som to skusal na svojom a ziadny problem... takze asi taku vahu prikladam aj tejto i4 zalezitosti... t.j. takmer nulovu.
|
|
Re: dnes má meniny Tadeáš, zajtra Adriána
Od: repelent
|
Pridané:
25.6.2010 12:36
otvor si hociaky zahranicny server. jobs uz dokonca oficialne odpisal a to s odpovedou, ze o probleme vedia, ze treba drzat telefon inym sposobom.
tak nerozumim o com pises.
|
|
Ochrana
Od:
|
Pridané:
25.6.2010 11:44
Že by ochrana pred ukradnutím? Veď každý pozná, že ľavou je to ako od cudzieho...
|
|
Pre: Virtualna generCIA
Od: iMonkey iP4
|
Pridané:
25.6.2010 11:56
Viete ze Apple zakaznici nepouzivaju pravu stranu mozga a teda ani lavu ruku? Preto im to ani nebude velmi vadit :D Uz iba chyba aplikacia, ktora spoji tieto dva obvody a vygeneruje elektricky sok. A hned to Jobs vysvetli ako skvely defibrillator ale je vlastne ucinny iba pre Apple iMonkey zakaznikov!!! Dokazom je aj logo Apple kde chyba prava strana jablka. Vid link tiny.cc/bvufq
|
|
Re: Pre: Virtualna generCIA
Od: den____
|
Pridané:
25.6.2010 12:25
dalsi fetak...
|
|
Steve Jobs
Od: iPeterson
|
Pridané:
25.6.2010 11:56
iPhone 4 stráca signál pri držaní v ľavej ruke ? No a čo ?! Steve Jobs s tymto problemom určite ratal... On ma totiž všetko dopredu perfektne premyslene...
|
|
Pre: Virtualna generCIA
Od: iMonkey iP4
|
Pridané:
25.6.2010 11:57
Viete ze Apple zakaznici nepouzivaju pravu stranu mozga a teda ani lavu ruku? Preto im to ani nebude velmi vadit :D Uz iba chyba aplikacia, ktora spoji tieto dva obvody a vygeneruje elektricky sok. A hned to Jobs vysvetli ako skvely defibrillator ale je vlastne ucinny iba pre Apple iMonkey zakaznikov!!! Dokazom je aj logo Apple kde chyba prava strana jablka. Vid link tiny.cc/bvufq
|
|
Nazorne video
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
25.6.2010 11:59
http://thinurl.net/1305/
|
|
jednoduche riesenie
Od: KFL
|
Pridané:
25.6.2010 12:11
Tenka vrstava nevodiveho laku na antenach posluzi ako dostatocny izolant a zaroven neovplyvni vizualnu stranku.
Pravdepodobne uz na tom pracuju. Aspon dva timy dizajnerov ;)
|
|
Re: jednoduche riesenie
Od: aleluja
|
Pridané:
25.6.2010 12:21
Ano, lebo musia este odkusnut z toho laku, nech je to Apple style :)
|
|
iPhone
Od: aleluja
|
Pridané:
25.6.2010 12:19
Tak ho otocim dole hlavou a mam vyriesene..
(Alebo antenu mohli otocit pri vyrobe)
|
|
Re: iPhone
Od: redmond
|
Pridané:
26.6.2010 1:48
tak ho vratim debilovi co ho vyrobil, nie? teda za predpokladu ze by som bol tak mimo ze by som si ho nedopatrenim kupil.
|
|
Chuck Norris
Od: Chuck Norris
|
Pridané:
25.6.2010 12:21
Ale ked Chuck Norris chyti iPhone tak signal sa zdvojnasobi
|
|
Re: Chuck Norris
Od: XMen
|
Pridané:
25.6.2010 13:18
ala Chucka Norrisa sa radiove vlny boja
|
|
Glupy apple
Od: Styv Yobs
|
Pridané:
25.6.2010 12:33
Tak toto sa moze stat fakt iba applu.
|
|
reklama
Od reg.: jjsan
|
Pridané:
25.6.2010 12:35
tu to zle drzia priamo v reklamach
http://tinyurl.com/2fbszzg
|
|
MELISKO
Od: OUGFSZF
|
Pridané:
25.6.2010 12:51
NO TAK TOTO JE MARHA....
|
|
Ano toto je p.Jobs
Od: Steve Balmer
|
Pridané:
25.6.2010 13:08
Podla mna je Steve Jobs obycajny chrapun a ignorant. Nieze by zaujal chlapske stanovisko a priznal si chybu on este bude arogantnym sposobom odpovedat na maily ludi, na ktorych postavil svoju firmu.
PS Pan Jobs by mal vyhladat psychiatra
|
|
Re: Ano toto je p.Jobs
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
25.6.2010 13:45
presne ako píšeš
|
|
Re: Ano toto je p.Jobs
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
25.6.2010 21:37
Ja si zasa myslim, ze Steve Jobs je asi jediny CEO, kto radovym ludom vobec poskytol svoj e-mail a dokonca im odpoveda. Pri mnozstve e-mailov, na ktore denne odpoveda, nemozno podla mna cakat, ze bude mat marketingove kecy typu: Dakujem za Vas zaujem,...
Skratka, vyjadruje sa strucne a k veci.
Osobne mam voci Jobsovemu spravaniu vela vyhrad, ale ze vobec s radovymi ludmi komunikuje, to mu kvitujem.
|
|
Re: Ano toto je p.Jobs
Od: Solaris78
|
Pridané:
26.6.2010 13:06
A ako vieš že to píše on? Myslím že je pravepodobnejšie že každý email je analyzovaný a automatický zodpovedaný cez nejaký veľký iPhone :)
|
|
dakujeme
Od: XMen
|
Pridané:
25.6.2010 13:17
vsetkym testerom, ktory si kupia ajfon
|
|
Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 13:19
Sa mi paci, ako sa clovek snazi najst a vyuzit kazdu jednu chybu len aby ulahodil svojmu nizkemu sebavedomiu a tesil sa z neuspechu inych.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: hugo dugo
|
Pridané:
25.6.2010 14:06
čiže inými slovami, keď ti v reštaurácií naservírujú splesnivenú zeleninu z ktorej vyliezajú červíky a ty to odmietaš zjesť a kritizuješ to, chyba je nie je v reštaurácií ale v tvojom nízkom sebavedomí
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 14:57
To je trosku zle prirovnanie, pretoze priznajme si, nebyt iPhonu, tak mozno este stale mackate tlacitka na svojich HTC a pod. s predpotopnym OS.
Len som tym chcel povedat tolko, ze uz aj iPhone-haterom dochadzaju argumenty, aby ho mohli kritizovat, pretoze mnoho z veci, ktore mu boli vytykane su eliminovane a Apple takym ludom v podstate zavrel hubu. Nakoniec, aby uspokojili svoje ego, zacali z vyhod robit nevyhody a pod. Staci si precitat par diskusii. Po uvedeni iOS 4 bolo uz nenavistnych pripomienok pomenej a teraz po zisteni chyby sa na to vsetci vrhli ako hladne supy na mrcinu len aby uspokojili svoje potreby - ego.
Co sa tyka samotnych cervikov - ja sam ich nemusim a preto si take jedno neobjednam / nezaplatim, ale v niektorych krajinach je to povazovane za delikatesu, tak by si si to mal uvedomit. Ked im to chuti, nech si to jedia - nepotrebujem takych ludi zhadzovat sposobom ako sa to riesi v tejto a inych diskusiach.
Just use your brain :P
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: bukvica
|
Pridané:
25.6.2010 15:52
Tak toto je jeden z najvtipnejsich prispevkov pred vikendom. Blahozelam! :D
Aplikacie je mozne zoskupovat do foldrov? OMG to je novinka!
Multitasking stale neplnohodnotny (schodna len cesta push aplikacii)? Nech idu do prdele ...
V SMS to konecne pocita pocet napisanych znakov :-))))))
5x digitalny zoom? WOW!
Zmenil si si uz pozadie domovskej obrazovky? Ze konecne? To im ale trvalo...
Vytvaranie playlistu uz aj v telefone a nie len na iTunes? Nekonecna feature!
Uzasna sluzba iAds (neskutocne).
A kopec dalsich drobnosti, kvoli ktorym by som si tento kus zeleza nekupil :) Jasne .. vsetko su to len mnou nepochopene cool features ...
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: roman2
|
Pridané:
25.6.2010 16:07
ani ja by som to nenapisal lepsie :) uplny suhlas. apple povie ze vsetko co urobia oni je revolucne a jedinecne. a pritom tu istu vec uz urobili 2-3roky pred nimi.
nehovorim ze vsetko od applu je zle, ale kazdy musi uznat ze revolucna antena v obale je MASIVNY fail. uz aspon vieme preco je iphone 4g prvy a asi aj posledny device ktory tuto prevratnu feature pouziva..
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 16:36
Vidis niekde, kde by som pisal o tom, ze iPhone je najlepsi na svete? Nie! Kazdemu vyhovuje nieco ine, ale to si tu mnoho z vas neuvedomuje a presadzuju si svoje - co vyhovuje mne, to musi aj ostatnym a vsetko ostatne stoji za hovno a tvrdo si to tu presadzuje a uraza ostatnych. Jednoducho chovanie nevyspeleho cloveka co ma az prilis uzavrety a obmedzeny zaber myslenia. To je to o co mi tu ide a na com sa bavim, pretoze niektore urazlive komentare mi pridu velmi smiesne :D Ja neobhajujem Apple za chybu, ktoru tam maju ani za ich postupy. Neobhajujem ani samotny iPhone. Proste Vam vyhovuje nieco ine, chuti Vam nieco ine, tak si to papajte. Kazdy mame ine priority, tak sa trosku snazte otvorit mysel. Ci tu su len same deti, ktore maju stale potrebu si dokazovat, kto docika dalej?
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Deer
|
Pridané:
25.6.2010 20:25
Tak pozor, neplnohodnotny multitasking je vyborna vec co nenormalne setri baterku. V tomto Apple trafil klinec po hlavicke. Skus si nieco o tom najst, vysledny nazor je prevazne kladny.
Jedna z nevyhod je, ze nemozes napr. nechat kesovat videjko a medzi tym si citat twitter.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: intact
|
Pridané:
25.6.2010 22:02
Ono to nie je až tak o batérii (lebo nie je problém robiť napr. to, čo robí Antroid a teda aplikácie "uspávať" aj keď niečo robia a nič dôležité sa nedeje), problém je (pri starších verziách iPhone), že majú dosť málo pamäte.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Tvoj foter
|
Pridané:
25.6.2010 22:41
Ale drz picu
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: zla rura.
|
Pridané:
25.6.2010 15:56
" nebyt iPhonu, tak mozno este stale mackate tlacitka na svojich HTC a pod. s predpotopnym OS."
dotykove telefony tu boli davno pred ifonom.
netusim, o com tocis mylankoko
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 16:41
Ano, dotykove telefony tu boli aj predtym, ale ruku na srdce - stali za hovno. iPhone priniesol priniesol revoluciu, co sa tyka ovladania samotneho telefonu (multitouch), jednoduchosti, odozvy - to je to co sa od uvedenia prveho iPhonu snazili ostatni napodobnit. Tie telefony predtym sa ani zdaleka nedali tak dobre ovladat, nebodaj si k tomu potreboval absolutne neprakticky stylus.
Aj pocitace tu boli predtym ako Apple spravil svoj prvy Mac, Mac OS, MS svoj Windows, NEC, IBM atd. Ale kto by to porovnaval s nejakym ENIACom? :D
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: metes
|
Pridané:
25.6.2010 17:46
Zaslepenec slepý.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: fujky fujky apple
|
Pridané:
25.6.2010 17:59
nechaj ho!
on len kakao pije
http://www.youtube.com/watch?v=KO9VV_RpeHU
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 18:04
Kakao je nahodou fajn :D
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 18:03
Naopak, ja som otvoreny vsetkemu. Jedine co nemam je vek 15 rokov, nechybaju mi skusenosti a na vec mam vlastny nazor. A neriadim sa podla toho, co mi povie nejaky triedny vzor alebo co si precitam na nete :D
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: locke
|
Pridané:
25.6.2010 18:20
To je ako keby si povedal, že prvý oheň založili pomocou kresania kameňmi, takže žiadny iný spôsob nie je dobrý, pretože kresanie kameňmi bolo revolúciou. A samozrejme bez kresania kameňmi by tie ostatné spôsoby zakladania ohňa nemohli vzniknúť.
Samozrejme predtým sa už oheň používal, ale bol to oheň z prírodných zdrojov, ktorý sa s tým založeným kresaním kameňmi nedá vôbec porovnávať.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
25.6.2010 18:43
No ja som len tym prikladom reagoval na taky isty priklad - ze dotykove displeje tu boli aj pred iPhonom - tie sa vsak tiez nedaju az tak zrovnavat, takze suhlasim s tym co si napisal. Zapalovanie ohna kresanim kamenov, zapalovacom, zapalkami a pod. sa neda porovnavat s nahodnym uderom blesku :)
Nikdy som netvrdil, ze dotykovy displej vymyslel Apple. Iba to dotiahli dalej a vysperkovali a teraz to napodobnuju ostatni vyrobcovia. Nie nadarmo oznacovali a prezentovali svoje zariadenia iPhone Killermi priamo ich vyrobcovia. Je to nieco podobne, ako ked Apple prispel svojou cinnostou k vyvoju WiFi. Jednoducho si treba uvedomit, ze Apple posuva veci dalej a nepatri medzi firmy, ktore sa snazia hotove veci len preberat a vyuzivat, tak ako si to poniektori tu myslia. Aby ste ma ale zase nechytali za slovicka, tak netvrdim, ze je jedinou takou firmou.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
25.6.2010 21:53
Ked sa tu chceme vobec rozpravat o ivovacii v oblasti mobilnej telekomunikacie, bolo by myslim spravne uviest, ze omnoho vacsi prinos ako Apple ma Motorola, pretoze ako prva spolocnost prisla s mobilnym telefonom. Takze, nebyt Motoroly, tak teraz ani nemame mobilne telefony.
Skratka, kazdemu podla zasluh, podme pisat clanky o Motorole. Kazdy den aspon jeden.
... Aby som zmysel vyssie uvedeneho textu trosku osvetlil. Ano, Apple (Steve Jobs osobne ani moc nie) ma nejake zasluhy, domnievam sa vsak, ze su precenovane a hlavne, vytahovat argument stary 4 roky (o prinose iPhone) sa mi zda nevhodny. Teraz je podla mna najvacsou revoluciou Android.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
26.6.2010 4:13
Revolucia nie je stara 4 roky. V com zaznamenal revoluciu Android? Len tym ze je to nieco ine ako Windows Mobile? Je to len jedna z moznosti, nic viac.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
26.6.2010 10:09
Ad 4 roky: OK, beriem spat, 3,5 roka :-)
Android je otvoreny operacny system (free and open source)
Ad je to len jedna s moznosti:
Ovladanie mobilu dotykom je tiez len jedna z moznosti, nic viac. Ze je iPhone iny? - je to len jedna z moznosti, nic viac.
Predalo sa viac Nokii ako iPhonov? Ano
Predava sa Android viac ako iPhone? Ano
To, ze sa Vam snazi Apple svojim marketingom nieco nahovorit, neznamena, ze tomu musite verit.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
26.6.2010 10:13
Mimochodom, som si teraz vsimol, ze sa tu snazite nieco podsuvat. "Revolucia nie je stara 4 roky"... Aka revolucia? Ja som o revolucii nepisal. Revoluciou to nazyva Apple a Applefanboys.
A este na okraj, nejak ste nereagovali na tu Motorolu. Tak co, sposobila vacsiu "revoluciu" ako Apple? Nemali by sme byt Motorole (a specialne Martinovi Cooperovi, ktory na rozdiel od Jobsa ten mobil aj vyvijal) vdacnejsi? Vyjadrite sa, prosim.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: Deer
|
Pridané:
25.6.2010 20:44
Kamo tak tymto sa stavas jasnym vitazom o najdebilnejsi komentar na DSL za tento polrok. Napisat:
"iPhone-haterom dochadzaju argumenty"
pod tymto, este raz opakujem - TYMTO clankom, to kce extra velku davku imbecility.
... heh takze iPhone-haterom dochadzaju argumenty, tak teda absolutne nadrzovku a neopravnene sa zacnu vytahovat na Apple take veci ako (vid. clanok) ...
OMFG, OMFG
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
26.6.2010 4:10
Teba doma biju denne? :D
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: omen.
|
Pridané:
26.6.2010 9:15
o deera si neotieraj hubu, ty neciste zviera.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: _evo
|
Pridané:
26.6.2010 17:14
To ze s telefonom sa neda telefonovat je fail, to musi uznat aj kazdy Apple fanboy. Bez diskusie.
Napisane z mojho Macbooku.
|
|
Re: Polutovaniahodne
Od: mylankooo
|
Pridané:
28.6.2010 2:40
Ved ja som nikde nepovedal, ze to nie je fail :) Takisto nezeriem vsetko co Apple vypusti. Len sa bavim na tom, ako maju niektori ludia silnu potrebu uspokojovat svoje ego urazanim druhych. Navyse ak ich ta vec vobec nezaujima.
Je nieco ine diskutovat o probleme ako vyjadrovat sa tu ako 15 rocny fagan.
|
|
fghjfghjgf
Od: gfjgfhjgfhj
|
Pridané:
25.6.2010 13:23
taky iPhone 6 bude podla mna celkom fajn telefon...
|
|
Re: fghjfghjgf
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
25.6.2010 19:16
... v časoch, keď konkurencia bude predávať telefóny na iných planetách.
|
|
pre všetkých apple fanúšikov
Od: apurinko-blocked
|
Pridané:
25.6.2010 13:47
Skúste pochopiť vy zaslepení blbci že Apple spravilo fatálnu chybu v designe a teraz sa snaží aroganciou naviesť zákazníkov ako majú používať ich telefón. Keď raz držím telefón v ľavej ruke, tak má fungovať, tobôž predražený epl. To je fakt a keď ho tak nechcete vidieť, ste jednoduchá sedlač, čo sa rada prispôsobí aj šibenici. Tak Vám treba blbci čo ste si kúpili iP4.
|
|
23256
Od: webnick 555
|
Pridané:
25.6.2010 14:16
http://www.vuvuzela-time.co.uk/apple.com
|
|
......
Od: bing
|
Pridané:
25.6.2010 14:37
Zaujimave, ze v Nemecku a ani v UK take problemy nemaju. Skusali to a nic. Len v USA a aj to sa nejedna o vsetky iPhone :)
|
|
Re: ......
Od: Domco1
|
Pridané:
25.6.2010 14:50
Tak tu máš jedno video z UK: http://www.youtube.com/watch?v=SZ3MxQfgfOE
|
|
Re: ......
Od: bing
|
Pridané:
25.6.2010 17:02
No jo, nemal som potrebu lusakt vsetky videa. Len som videl nejake kde ludia demonstrovali, ze s tym problemy nemaju. Ale tak Apple tvrdi, ze ich HW je dokonale odladeny s ich SW. No tak teraz na iP4 to bude HW + SW + bumper :))
|
|
Re: ......
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
25.6.2010 21:57
Nemali ste potrebu luskat vsetky videa, ale mali ste potrebu prispievat bez toho, aby ste si spravnost svojich argumentov overili...
Zakladka, alebo uz stredna skola?
|
|
Keby bol len problém zo signálom :D
Od reg.: lobogo
|
Pridané:
25.6.2010 14:56
http://tinyurl.com/2vht8j2 (eng)
|
|
lolada
Od: biciglovi mafuko
|
Pridané:
25.6.2010 15:38
The Latest iPhone 4 Problem: Some Have Swapped Volume Buttons
Clearly, this is not the best Apple launch in history: After the pre-order debacle, the yellow tinted screens, the pixel constellations, and the antenna problems, now it's the turn for the swapped volume buttons.
http://tinyurl.com/2wy53yw
babraci.
|
|
Re: lolada
Od: roman2
|
Pridané:
25.6.2010 16:11
lol, ked sa dari, tak sa dari. aspon je vidiet ze dizajn nieje jedina vec ktora sa pri iPhone4g zhorsila.
|
|
Re: lolada^2
Od: biciglovi mafuko
|
Pridané:
25.6.2010 17:47
dalsi joke je nerozbitne sklo ultra pevne z helikoptery.
stale mam v zivej pamati iTrtov:
su tam najnovsie ultra technologie! dokonca z leteckeho premyslu!
Design Test Note: Fragile Beauty
http://tinyurl.com/24bbvqn
su to babraci^2
|
|
fuckjablko
Od: metes
|
Pridané:
25.6.2010 18:08
V tomto revolucnom telefone od Apple uz su neni pouzite tie toxicke plasty ako kedysi?
|
|
Re: fuckjablko
Od: pampalyny
|
Pridané:
25.6.2010 19:50
nie, ale v kazdom ifone je zopar buniek steva jobsa.
ak ho odlozis pre vnucata, mozu si o padesat rokov v izbicke naklonovat maleho jobsa pre vlastne potesenie.
|
|
jobs je dobry
Od: ohana
|
Pridané:
25.6.2010 20:58
Neviem co mate proti Jobsovi toto bol jeden z jeho dobrych tahov. Ako sa povie aj zla reklama je reklama. Jobs tymto aspon stale udrziava iPhone v popredi (v diskusiach). Stale sa tak o nom hovori a ma co chce. Jobs ma vsetko premyslene aj ked niektory hovoria ze aky je blbec atd... Tak aj tak mu iba kazdy zavidi vid zisky apple. teraz tu bude komentarov ze to robia iba pre blbych amikov ale tych blbcov je tolko vela ze sa na nich daju zarobit nehorazne peniazea moze kaslat na "par" napr. slovenskych haterov
|
|
Re: jobs je dobry
Od: radiator
|
Pridané:
25.6.2010 21:22
potom aj zaplavy a zltacka mali skvelu reklamu v mediach.
nie som si isty, ci sa po nich zvysil dopyt.
|
|
Re: jobs je dobry
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
25.6.2010 22:08
Ak je niekto ochotny uviazat sa na dva roky u operatora, ktory je notoricky znamy padanim pripojenia (nahodnym ukoncenim hovoru), predobjednat si cez internet vyrobok, ktory ani nedrzali v ruke, stat v rade niekolko hodin az dni, tak je to u mna blby Amik. Ze je takych 600 000? V USA je 600 000 debilov, ktori maju privela penazi. Samozrejme za predpokladu, ze niektori z nich neboli v skutocnosti ludia plateni Applom. Z minulosti totiz vieme, ze spol. Apple je ochotna takuto vec aj zaplatit.
|
|
Apple
Od: M&M luver
|
Pridané:
26.6.2010 3:41
Ja sa nemienim zastavat applu, ale musim im uznat dve veci a to marketing a design. Naozaj sa mi paci prevedenie a kvalita ich vyrobkov i ked ma tato sprava prekvapila... Stale vsak za iOS stoji najvacsia a zrejme najinteligentnejsia komunita ktora kodi pre jailbreaknute fony. Ani android nema tolko stupencov i ked ich kernel taktiez vychadza z unixoveho jadra. Osobne vlastnim HTC HD2 a iPhone 3G a musim konstatovat ze ani jedneho z nich by som sa nevzdal...htc je rychle ale iphone po jb dokaze neuveritelne veci, najviac sa mi asi paci apt-get a moznost instalacie deb balickovz cydie...ktory linuxak by chcel viac?
|
|
uz je to tu
Od: Ja so to tu dal
|
Pridané:
26.6.2010 7:34
http://vimeo.com/12858526
|
|
Re: uz je to tu
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
26.6.2010 10:21
Pekne, ta scenka s Hitlerom sa skratka da aplikovat asi na vsetko :-)
|
|
Re: uz je to tu
Od: Cudo
|
Pridané:
26.6.2010 17:50
Až na to, že oni v tej nemčine hovoria niečo úplne iné, tragické a posledné...
Tie anglické titulky sú úplne scestné...
|
|
Re: uz je to tu
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
26.6.2010 22:22
Evidentne neviete, ze na danu scenu sa robili vtipky aj s Xboxom, No Name, Desmodom, GTA 4 a podobne. Skratka, tato scena sa preslavila roznymi alternaciami titulkov.
Dalsie verzie napr. http://www.youtube.com/watch?v=LM1fMpXy8UU
http://www.youtube.com/watch?v=OF4jyr5SAOg
|
|
dalsia
Od: ja som to tu dal
|
Pridané:
26.6.2010 14:27
http://gizmodo.com/5573179/
|
|
fdkhljfdg
Od: gdfjlhgfd
|
Pridané:
26.6.2010 19:11
http://tinyurl.com/34msryn
tolko k tomu co tu pise dsl.sk , uz som sem daval aj ine linky "neapplacke" ale vymazali mi to...to ,ze to je chyba SW sa vie od zaciatku
|
|
kokotkovia :-)))
Od: dementi
|
Pridané:
26.6.2010 19:33
Si myslite, ze oslabenie signalu je take, ze znemozni volanie? Kokotkovia :-)))
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: paradajko
|
Pridané:
26.6.2010 20:31
ty moj maly kokotko, ak ti signal padne o tri palicky pri piatich a znamych problemoch at.t so signalom, tak si iste domyslis, co nastane, ak mas vo svojej oblasti palicky dve.
a to uz nespominam, ze pri poklese signalu stupa vyzarovanie.
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: kokotkovia
|
Pridané:
26.6.2010 21:22
Tak si stiskajte v rukach vase 3310, kokotkovia :-)))
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: locke
|
Pridané:
26.6.2010 21:37
a ty si ďalej stískaj to čo máš v mene
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: jebkovia
|
Pridané:
26.6.2010 22:49
Tak budem stiskat aj to, aj mobil, ok? :-)))
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: paradajko
|
Pridané:
26.6.2010 22:48
ty zas stiskaj fotrikov bambus.
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: :-)))
|
Pridané:
26.6.2010 22:50
Na to su predsa ini lokaji, kokotko :-)))
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
26.6.2010 22:26
Normalne by som len napisal "Nekrmte trolla", ale tu napisem aj nejaky argument...
Spadnutie hovoru bolo demonstrovane na microcell (osobe pisucej komentar, na ktory reagujem, odporucam zistit si, co to je), bolo to natocene na videu.
|
|
Re: kokotkovia :-)))
Od: :-)))
|
Pridané:
26.6.2010 22:50
Pekne sa to rymuje s duracell :-)))
|
|
zdroje
Od: tttt
|
Pridané:
27.6.2010 16:51
Skoda, ze autor clanku neuvadza zdroje. Napriklad spominane "oficialne stanovisko" nikde neviem najst.
Bez udania zdrojov, odkial ma autor info o tychto problemoch iPhonu, bez linku na tu tlacovu spravu a podobne je tento clanok pre mna nedoveryhodny.
|
|
Re: zdroje
Od: profesor robinson
|
Pridané:
27.6.2010 16:56
utfg.
|
|
Re: zdroje
Od: roman2
|
Pridané:
28.6.2010 12:33
jeden z najuznavanejsich HW portalov a odpoved Jobsa+oficialne stanovisko. ten isty portal taktiez uverejnil videa dropujucich callov. staci otvorit oci a naucit sa googlit..
http://www.engadget.com/2010/06/24/a pple-responds-over-iphone-4-rece ption-issues-youre-holding-th/
(link som nechal v dlhej forme, bude treba zmazat medzery)
|
|
Signal
Od: tttt
|
Pridané:
27.6.2010 17:00
No, a este by som dodal, ze napriklad aj v navode k mojej Nokie E52 sa pise: "Vas pristroj moze mat interne a externe anteny. Nedotykajte sa zbytocne anteny, ked vysiela alebo prijima signaly. Kontakt s antenou zhorsuje kvalitu radiovej komunikacie a moze sposobit, ze pristroj bude v takomto pripade pracovat s vyssim vykonom a znizi sa vydrz baterie."
A k tomu je obrazok, ze ho nesmiem drzat vzadu hore ani dole.
Je totiz celkom bezne, ze ked drzis antenu, tak zhorsujes signal. Pri akomkolvek telefone. ;-)
Takze ak je aj clanok pravdivy, popisuje beznu vec. Len vy tu z toho robite nejaku dramu. ;-)
|
|
Re: Signal
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2010 23:12
Hlavne ze tej antene nevadia niekolko cm vrstvy betonu (rozumej ked si v budove) ale 1-2cm tvojho organizmu, mu uz brutalne prekaza a zhorsuje sa signal.... Toto mi nerobil ani stary Ericson T28 a to som tu antenu mohol cim chcel zakryt, tak pri novych technologiach ak sa takymto sposobom zhorsuje signal, je to len cisty ukazkovy amatermizmus a neschopnost.
|
|
Re: Signal
Od: roman2
|
Pridané:
28.6.2010 12:35
ja som mal niekolko generacii Sony-Ericssonov, teraz mam HTC a problem s polohou mojej ruky na telefone som v zivote nemal. na rozdiel od apple iPhone4, kde polozenie ruky na roh skoro okamzite vedie k preruseniu hovoru.
|
|
bezpredmetne
Od: Hrivis
|
Pridané:
28.6.2010 8:34
verim ze behom par tyzdnov vymenia bluetoth antenu za gsm a bude problem vyrieseny, kym to shipnu budu to mat hotove podla mna. a ked nie.. nikto to nenuti kupovat. pockam si na dalsiu verziu.
Aj tak v tomto biznise, za ten cas co su na trhu mobilov riadne nakopli priemysel.
|
|
Re: bezpredmetne
Od reg.: cca01
|
Pridané:
28.6.2010 11:05
Potom bude zasa stracat signal BT? :D
|
|
Re: bezpredmetne
Od: roflmao
|
Pridané:
1.7.2010 16:31
a kto ho aj potrebuje??
|
|
:-))))
Od reg.: cickator
|
Pridané:
28.6.2010 14:45
ja sa radsej vyhnem iphonom a je po problemoch...
|