| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
kvalita vs funcnost
Od reg.: r3d .
|
Pridané:
18.6.2010 9:45
Radsej nech sa zameraju na to, ze vo windows7 64-bit moj radeon HD5750 zamrza, vykon na flash strankach ani nehovorim,
perfektna funkcia tune v ati CCC meni clock jadra z 700Mhz na 157Mhz v 2D, to potom tie flash hry vyzeraju... ani fullscren video to nevladze hrat
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: viperman
|
Pridané:
18.6.2010 9:55
pochybujem ze by to neutiahlo aj ked je to hen tak podtaktovane, skor je to zlou optimalizaciou flashu, a ked nic ine co ti brani si vypnut hw akceleraciu ? popripade si zvys rucne takty v 2D.
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od reg.: Nadeo
|
Pridané:
18.6.2010 10:23
Moja 4890 zvlada aj podtaktovana 1080p. Musi byt nejaky problem u teba :)
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: JozkoZkapusian
|
Pridané:
18.6.2010 10:35
Vsak vravel ze ma windows, necitas? :)
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Martin FMFI
|
Pridané:
18.6.2010 13:30
Sorry, ale mam oficialny windows 2008 R2 64-bit prerobeny na design windows 7 (kedze jadro maju oba systemy rovnake) a nemam najmensi problem s mojou 5750. Ani pri prehravani videa ani pri hrach. Ja by som sa na tvojom mieste pozrel na verziu driverov. Ja mam driver version 8.690.0.0 (pozor, to nie je verzia catalyst ale priamo verzia driverov). Este podotykam, ze mam i5-750, takze ak mas slaby procak a pouzivas starsi flash bez hradwarovej akceleracie videa, tak to je mozno ten dovod.
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Cudo
|
Pridané:
19.6.2010 11:19
W2008 je serverový systém, nie multimediálny. A ani neviem či, a ako podporuje napr. DirectX a pod.
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Martin FMFI
|
Pridané:
19.6.2010 15:02
Ano, je to serverovy system, ale nic mu nebrani byt mulimedialny, ak sa s tym trochu pohras. Nizsie som pridal post s odkazom s navodom na prerobenie a tiez odkaz na moznost oficialneho stiahnutia niektorych veci od microsoftu. A netusim, preco vidis problem prave v DirectX, to je ta najmensia vec. Proste si ho doinstalujes :D Podporuje ho bez problemov.
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: macox
|
Pridané:
19.6.2010 12:07
a ako si ho prerobil? pokial viem tak server 2008 je znacne obmedzeny OS co sa tyka desktop uzivatela..
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Martin FMFI
|
Pridané:
19.6.2010 14:59
navod ako prerobit server2008r2 na win7
bit.ly/3wFPJn
ak si student na vysokej skole, tak windows server 2008 r2 a tucet dalsich veci od microsoftu oficialne zadarmo sa da stiahnut na bit.ly/Wc8YV
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: macox
|
Pridané:
19.6.2010 20:58
fuha tak kym porobim vsetky tie upravy tak hadam vyjde aj windows server 2156.. a to neratam s tym kolko tam bude skrytych problemov s nejakymi aplikaciami/drivermi/zariadeniami..
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Martin FMFI
|
Pridané:
19.6.2010 22:05
:) no neviem ako tebe, mne to trva 30-45 minut, prerabal som uz aspon 10 strojov. Nemal som problem s nicim, okrem free antivirakov, ktore na tom nebezia, alebo sa presviedcaju velmi tazko, aby sa nainstalovali. Drivre nie su problem. Vsetky, co bezia na windows 7 bezia aj na tomto.
Je smutne, ak zistis, ze niekto je sikovnejsi a mudrejsi ako ty :D
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: honitko
|
Pridané:
19.6.2010 22:33
no ale naco si komplikovat zivot ked na ziskanie licencie cez DreamSpark musis byt vysokoskolak, to mozes rovno vyuzit MSDNAA kde mas uplne vsetky produkty Microsoftu vratane Windows 7 a nemusis nic 45 minut nastavovat :)
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: Cudo
|
Pridané:
20.6.2010 11:42
Tak Ty vlastne kradneš, však?
Tak toto je tá dnešná, rodiaca sa inteligencia...
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: honitko
|
Pridané:
20.6.2010 11:53
kto tu kradne? trosku som ta nepochopil
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: honitko
|
Pridané:
20.6.2010 11:53
kto tu kradne? trosku som ta nepochopil
|
| |
Re: kvalita vs funcnost
Od: IPv6
|
Pridané:
18.6.2010 15:06
No neviem ako 5750 ale moja 5770 ma "medzitakt" 400Mhz. A kedze 5750 je len podtaktovana 5770 mal by si aj ty mat nieco take.
|
| |
Som zvedavý ako je na tom S3 Graphics
Od: Tralalák
|
Pridané:
18.6.2010 10:22
Vyskúšam ten benchmark HQV Benchmark 2.0 na dGPU S3 Graphics Chrome 435 ULP. Tak aby sa potom AMD/ATI nečervenala voči žltej S3 Graphics. Ale uvidíme.
|
| |
hohoho
Od: lolec
|
Pridané:
18.6.2010 10:35
no pekne tie nove ovladace,
na notebooku mi zrusili ovladanie jasu obrazovky,
absolutne sa to uz nijak neda nastavit ani cez Windows ani cez fn tlacidla..
A ked chcem stiahnut Avivo converter na 10.6 tak pise File not found. Ati je super ale maju v tom riadny bordel. Asi ostavam pri 10.5, dufam ze znovu pojde upravit jas lebo som nahrany
|
| |
Re: hohoho
Od: lolec
|
Pridané:
18.6.2010 11:29
neviem ako to ide ostatnym ale ja mam s 10.6 naozaj realny problem. Po nainstalovani sa mi uplne zrusilo to ovladanie jasu tak som skusil preinstalovat. To bola chyba pretoze pri preinstalovavani ovladacov mi zhasla obrazovka a uz sa nerozsvietila. Tak som to musel vsetko odinstalovat a nahodit 10.5, tie idu bez problemov aj s ovladanim jasu.. Takze pre mna su 10.6 nepouzitelne ale som zvedavy ci som sam alebo je nas viac :)
|
| |
konstruktivna kritika
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.6.2010 10:47
ked uz ste mi ten post zmazali, tak ste mohli aspon prepisat ten nadpis, nevadi.. ked uz chcete mat to tvrdi na konci, tak tam dajte tvrdi spolocnost, pretoze tam chyba podmet.
|
| |
Re: konstruktivna kritika
Od: Nephilim
|
Pridané:
18.6.2010 11:16
100% suhlas
|
| |
Re: konstruktivna kritika
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.6.2010 12:18
zase tak moc nesuhlaste, lebo ma este zabanuju za rebeliu :-x
|
| |
Re: konstruktivna kritika
Od: karkulko
|
Pridané:
18.6.2010 14:57
veru, tie nazvy clankov ma castokrat privadzaju do rozpakov, trikrat si to musim precitat aby som pochopil o co ide...nic v zlom redakcia...
|
| |
To je čo?
Od: Paranoik
|
Pridané:
18.6.2010 12:53
Subjektívno-objektívne? Čo ste na hlavu?
|
| |
...WTF?
Od: Squeak?
|
Pridané:
18.6.2010 14:00
To nie je tak trochu blbosť? Keď sú tam raz zakódované nejaké dáta, po dekódovaní musí byť výsledok do posledného bitu rovnaký. Karty a procesory môžu akurát prispieť tým, že to vykonajú rýchlo, teda to nebude sekať, zvyšok závisí hlavne od monitora. Nejaké ich extra hacky by mali byť skôr narvaté do kodeku.
Mi to príde, ako keby som tvrdil, že foobar2000 má lepší zvuk ako Winamp.
|
| |
Re: ...WTF?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.6.2010 15:18
ide o to, ze kodovanie nie je bezstratove, nevedia zrekonstruovat 100% povodny obraz, preto sa ho snazia "enhancnut", a foobar mal dakedy lepsi zvuk kvoli priamej a lepsej komunikacii s audio vystupmi, napriklad sa neprevzorkovavali sample raty a podobne.
|
| |
Trapne amd/ati
Od: ole
|
Pridané:
18.6.2010 17:34
To je intelektualna kampan-maju problemy z drivermi a tak spustia hoax menom ze mame dobreee video, pritom kazdy okrem fan ATIkov vie ze nvidia/CUDA prehrava kvalitnejsie, drivre su spica uz roky, ak su chyby tak PRIZNAJU.
Arabsky sejkovia naliali prasule za ropu do skoro zkrachovalej firmy a eu povolila zlucenie ati,amd..to bolo velmi protekcne
a predava za dumpingove ceny, keby to zacal intel tak sa sudia
|
| |
Re: Trapne amd/ati
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
18.6.2010 18:25
MOC sa snazim, ale nevidim jedinu pravdivu informaciu v tvojom prispevku.. navyse nepochopeny vyraz hoax
|
| |
Re: Trapne amd/ati
Od: HOAX
|
Pridané:
19.6.2010 9:29
http://www.hoax.cz/hoax/co-je-to-hoax
|
| |
minus
Od: redmond
|
Pridané:
18.6.2010 19:20
vsetkym som vam rozdal minusky = snad nebude len dazd kazit naladu? Musim vas vsetkych vycvicit, aby ste boli pripraveny, ked pride nova vlada, potom vas ani nejaky koniec sveta nezaskoci.
|
| |
Re: minus
Od: redmond
|
Pridané:
18.6.2010 19:20
sebe davam samozrejme tiez minus.
|
| |
Titulok
Od: menomeno
|
Pridané:
19.6.2010 0:05
"AMD má výrazne kvalitnejšie prehrávanie videa ako konkurencia, tvrdí"
Nadpis, zaujimavy, hovorim. Na DSL skutocne styl, zaujimavy, mate, s ciarkami.
|
| |
Re: Titulok
Od: anon
|
Pridané:
19.6.2010 23:31
suhlas, az na posledne 2 odstavce mam problem najst ciarku
|
| |
xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
19.6.2010 22:33
Konecne ati ukazuje ze je super na graficke karty, a zas bude mat neprekonatelnu grafiku, volakedy to bola 9800 a nvidia mala problem dobehnut, teraz bude intel aj nvidiou premyslat, co spravit proti amd gpu a cpu cize apu fusion ked sa to da dohromady s hd 5970 tak intel si bude pripadat ako by zaradil spiatocku, zas amd prinesie nieco prevratne, sa pamatam jak amd vybehol s 64 bitovimy procesormy athlon a sempron 64, a intel som este dodnes nevidel ze by mal intel 64, to sa ani nehodi.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: lolec
|
Pridané:
19.6.2010 22:38
ako to ze si nevidel Intel 64? Ved to ma kazdy intel uz od roku pana. To musi mat kazdy procesor celu svoju specifikaciu v nazve? To sa by sa akoze moj procesor mal volat Intel MMX, SSE(1,2,3,3S,4.1), EM64T, VT-x?
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
19.6.2010 22:42
no to este neznamena ze ked ti ide win 64 bit, ze je 64 bitovy, ten rok pana je az teraz? mne aj na 754 sokete amd pojde,ale ked dam 64 tak je to oniecom inom, to jak spodporou ramiek ddr3 a kopec ineho, skor ako by som podlahol reklame, by som si pozrel aj nejake videa na nete a v 3D pri rovnakych zostavach intel a nvidia nema sancu.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: lolec
|
Pridané:
19.6.2010 22:46
No vysvetli mi prosimta ze ako by mi mohol ist 64bit system keby som nemal 64bit procesor?
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
19.6.2010 23:10
uplne jednoducho, skus nainstalovat a uvidis.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: lolec
|
Pridané:
20.6.2010 0:12
a mozes mi povedat na ktorom konkretne 32 bitovom procesore si to instaloval ty?
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
20.6.2010 1:15
skor mi pripadas ako nejaky skusenejsi clovek, a blbost iba hras, nieco ako BLEK na root-e.
64bit OS ani software nativne na procesore len s 32bit instrukcnou sadou nespustis, neda sa to. aj win ma v minimalnych poziadavkach napisane.. [raz som aj omylom instaloval 64 bit na 32cpu, neda sa]
a k ostatnym koninam co pises, to sa ani vyjadrovat netreba.
snad len tolko, ze vsetky cpu rady CORE a vyssie su 64bit [okrem core solo a podobnych odvarov] a tiez velka cast pentium 4 a D..
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
19.6.2010 22:38
no este dodam ze teraz som si vsimol ze ma 4 cpu ,4 jadrove dost smutne ze az teraz a tie ceny. no koment
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: intact
|
Pridané:
20.6.2010 12:35
Intel má aj 64 bitový procesor (AMD nič také nemá) a má aj 32 bitový so 64 bitovou nadstavbou (to má aj AMD).
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
20.6.2010 18:02
No amd ma uz pekne dlho 64 bitove procesory, vsak ja som len napisal svoj nazor a mne nieje zapotrebne niekoho presviedcat, vydel som jak chodi intel a ako amd, to mi staci a som tak presvedceny ze keby aj 100 testov skorumpuje a vyjde ako naj, tak aj tak ma nepresvedci bo co som mal v rukach tak to stalo za velky konsky prd a aj i7 je nejaky pomaly bavym sa o notebookoch, je to strasne pomale, nemam a ani by som nechcel nikdy, a grafika, tam uz ani nejdem pisat o com je nvidia a ati, intel ani nepocitam ze by sa nejak zapajalo, aj ked volakedy integrovane este spred nejakych 10 rokov boli moc dobre, ale co bolo, bolo, nvidia ma jedine dobre drivre, co by este ati mohlo vylepsit, inak som spokojny a to si myslim ze je podstatne aby bol kazdy spokojny stym co ma alebo co chce, ja amd.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
21.6.2010 0:03
a inak sme vsetci zdravi a objektivni vsak..
on skor chytal za slovicka, amd naozaj nema cisto 64bit cpu, intel ma [itanium]
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: intact
|
Pridané:
21.6.2010 0:08
A aký 64 bitový procesor má vlastne AMD? Intel má Itanium, pár ďalších firiem má tiež 64 bitové procesory a čo presne má AMD?
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
21.6.2010 7:27
No ked zobereme napriklad athlon 64, no podla mna win 64, je o 64 bitovich registroch, bavime sa o 2x32bitoch, takze ak je system 64 a cpu 64 tak to facha, kedze niekto tvrdi ze amd nema 64 bitovy procesor tak potom neviem, ale ak ma prepocitavat 64 bitove registre tak musi to bit 64 bitovy procesor, asi tazko by inak dosiahol taky vykon, a urcite to nieje virtualne cez kesku, asi by tak hlboko neklesli jak intel i7 s ich 4 vyrtual jadramy, ale jasne my sme intel tak 4 dame a aby sme mali viac tak dame este styri vyrtalne, a vykon nieje ohromujuci, ked to porovnam s x6 od amd tak sa nechyta a okrem 4 jadrovych notebookov nieje intel lepsi a aj tie stoja za hovno, aj to sa onedlho zmeni, ked poratam ze uz onedlho bude x4 acer 5553 a ine, a cena okolo 800€, a podla obsahu booku bude rast cena, kde sa bude chytat intel? ani cenou a ani vykonom, ja neviem
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
21.6.2010 7:27
ale niektory co tu robia neskutocnu reklamu intelu, vydeli ste vobec amd? skusili ste porovnat? nieco instalovat? na dvojjadrach amd a intel? kedze x4 a i7 sa este nedaju kedze booky niesu aspon amd, bo mi pripada ze sa tu len opierate o vysledky co niekto spravil, ja som porovnal novsi toshiba intel a starsi acer amd, a pri rovnakej ramke zhruba rovnakej zostave x2 cpu, instaloval som hru battlefiel 2, no amd bolo rychlejsie o nejaku minutu az dve rychlesi tak co riesite..
|