| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
pokuta
Od: ..0..0..
|
Pridané:
14.6.2010 9:48
ta pokuta je riadna palka, nechcel by som :)
|
| |
Re: pokuta
Od: mytnysystem
|
Pridané:
14.6.2010 9:54
tak niekto to hyperpredražené mýto musí zaplatiť.
|
| |
Re: pokuta
Od: vysoká pokuta
|
Pridané:
14.6.2010 9:59
maximálnu sadzbu určite nedostanú, ale primeranú si určite zaslúžia. Stačí si len predstaviť dôsledky, napr rušenie signálu iným používateľom GPS
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.6.2010 10:52
co tym myslis? ze ked ides oproti nemu, alebo ho predbiehas tak ti na par sekund strati signal? tusim ti GPS ani nestihne zahlasit ze signal GPS strateny a uz ho najde spat... uprimne, kolko z nas chodi 2 metre pred nakladnym autom? a za neho ta rusicka aj tak nedosiahne...
|
| |
Re: pokuta
Od: vysoká pokuta
|
Pridané:
14.6.2010 11:20
neviem, čo obhajuješ. môžme diskutovať o výške mýta, ale takýmto spôsobom sa vyhýbať plateniu... ja bych to prirovnal trebárs k tlačeniu falošných peňazí
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.6.2010 12:33
neobhajujem to, len poukazujem na fakt ze ak to ma niekto v aute (bavime sa tu teraz o nakladnych), tak to nemoze nikoho dalsieho rusit, maximalne tak na velmi kratky okamih.
|
| |
Re: pokuta
Od: hroshisko
|
Pridané:
14.6.2010 18:31
to nikoho nezaujima, tu sa jedna o pouzivanie rusiciek vseobecne, . bez povolenia je to trestne a nie iba priestupok,
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2010 21:52
keby to nikoho nezaujimalo tak ten koment nenapisem. minimalne to zaujimalo toho nado mnou:
"Stačí si len predstaviť dôsledky, napr rušenie signálu iným používateľom GPS"
|
| |
Re: pokuta
Od: cinko@krcma
|
Pridané:
14.6.2010 13:24
ty zidak rocna dialnicka vysla na 600 eura a teraz ked chce jazdit z ba do trnavy tak ho na cely rok vyjde aj 2000 eura
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.6.2010 14:41
heh vcelku ma bavia tvoje reakcie ale antisemitu zo mna nerob...
|
| |
Re: pokuta
Od: el nino
|
Pridané:
15.6.2010 12:41
odkedy je židák antisemita??? :-)
židia aj moslimovia sú "semiti"
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: cinko
|
Pridané:
16.6.2010 12:13
"ty zidak" je imho nadavka na nejakeho zida
narazam na to ze nejaky vtipalek povazuje za vtipne pouzivat variaciu mojho nicku cinko@karcma (ktory som ja nikdy nepouzil). tak ked uz tak nech aspon zo mna nerobi antisemitu (ktory niekoho oslovi ty zidak)
|
| |
Re: pokuta
Od: mariooo
|
Pridané:
15.6.2010 12:45
Podla mna adekvatna cena za prepravu tovaru kamionom po dialnici za cely rok. Este nejaky problem?
|
| |
Re: pokuta
Od: boris11
|
Pridané:
14.6.2010 12:21
nikde nieje povedane ze to ma dosah len 2 metre pri tychto cinskych sra.kach si nikdy nemozes byt isty aky maju vykon a ake siroke spektrum rusia
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.6.2010 12:38
ok dosah do tych 15 metrov max, predpokladam ze rusicka je instalovana niekde v kabine (v predu), do zadu za kamion bez priamej viditelnosti (naves) aj tak nedosiahne. pri predbiehani som uz vravel ze ten signal mozes stratit, ale este raz sa pytam, kto chodi tesne pred kamionom? a na druhej strane, na tu chvilku co ti vypne gps, tolko sa mozes skusit aj na znacky pozerat aby si nezabludil.
|
| |
Re: pokuta
Od: Cudo
|
Pridané:
14.6.2010 12:49
Ale oni rušili predovšetkým sami seba, chapi?
|
| |
Re: pokuta
Od: zippy
|
Pridané:
14.6.2010 13:09
tak zabludia :D
Ja to vnimam ako odboj voci arogancii statu.
|
| |
Re: pokuta
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.6.2010 21:56
neboj sa mojo, to my vsetci tu dobre chapeme, skus si precitat ale 3 prispevok z vrchu, aby si videl na co konkretne ja odpovedam. neriesim cenu myta (je vysoke), neriesim legalnost tychto rusiciek (nie su), netvrdim ze by mali byt legalne alebo nemali, co tvrdim je fakt, ze mozu tym rusit iba samy seba a iba v zopar specifickych pripadoch na kratky okamih niekoho dalsieho. toď vcio co ja tvrdim a co tu cely cas riesim
|
| |
som za maximalnu pokutu
Od: miro j.
|
Pridané:
14.6.2010 10:04
a v pripade ze daneho vodica chytia znova odobrat vodicske opravnenie na 5 rokov....potom si rozmyslia ci budu pouzivat rusicky...spravit z nich exemplarny priklad toho co sa stane ked si tu budu z nas robit vodici trhaci kalendar...
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: roflmao
|
Pridané:
14.6.2010 10:08
to je asi to iste ako,.. ked bude niekto prichyteni pri brani uplatku tak dostane dozivotie,... myslis ze by tym korupcia zmizla? :)
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: miro j.
|
Pridané:
14.6.2010 10:15
kludne by som suhlasil s tvojim prikladom....nech dostane dozivotie ten co berie uplatok...najme ked vdaka tomu uplatku pridu obcania o miliardy korun zo statneho rozpoctu...ako prepac ale je viac nez smutne ked niekto ako tipek z AGW co ludi obrat o 4 miliardy korun...dostane ze 8 rokov na dohodu...dal by som mu 25 s moznostou ze ked tie love vrati tak si odsedi tych 8...kym tu ludia si budu hovorit ze ved co sa mi moze stat nakradnem si plno penazi chvilu posedim v base a potom salam parky na havaji tak to tu bude plne podvodnikov a zlodejov...radsej riesit poriadne represie voci tymto ludom ako sikanovat bezneho obcana za kazdu chobotinu...
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: Cudo
|
Pridané:
14.6.2010 11:51
Po "slávnych" voľbách to bude ale iba a len a len horšie...
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: xxmisko
|
Pridané:
14.6.2010 14:27
Cítim, že ty si jeden z tých 890 tisíc debilov žijúcich na Slovensku, čo volil hranola...
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: taktak
|
Pridané:
14.6.2010 18:07
ja cítim, že ty si jeden z tých hajzlov, čo si nezaslúžia demokraciu, na teba len velký bič a malý dvor, aby si sa vedel správať
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: jupiii
|
Pridané:
14.6.2010 23:18
Dalsi narodovec... asi SNS ze? :)
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od reg.: reddy
|
Pridané:
15.6.2010 3:14
chlapci, o politike psst :)
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: ctiboh
|
Pridané:
14.6.2010 16:13
pani jaka ze to korupcia? po novom je to "sponzorstvo" a je to uplne legalne
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: asdasdasdasdasdsa
|
Pridané:
14.6.2010 10:39
korupcia zmizne ked dostanes polovicu uplatku, ked korupciu oznamis.
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
14.6.2010 13:12
Skor dvojnasobok.
|
| |
Re: som za maximalnu pokutu
Od: ubx
|
Pridané:
14.6.2010 10:49
vysielanie signalu na priemyselnych frekvenciach (a teda aj rusenie) riesi telekomunikacny urad a nema to nic spolocne dopravou. netusim, ake su u nas realne pouzivane palky (nie max), ale v CZ manici, ktorych vymakli, ze mali vytocene PMR stanice (to su tie hrackarske vysielacky za 1-3k SKK) za 5W spokutovali na 60litrov, co je tiez pekne pustenie zilou sukromnemu vacku. to, ze zahranicni kamionisti nielen rusia GPS, ale aj pouzivaju CB pasmo s daleko vyssim vykonom, ako je povolene, je verejne tajomstvo. :-)
|
| |
Skumanie
Od: NeuC orP
|
Pridané:
14.6.2010 10:21
Asi pri vyrieknuti rozhodnutia by som skumal ci to bol jeho popud ( vodicov ) alebo bol dotlaceny zamestnavatelom, ktory nechcel platit az potom by som udeloval danemu cloveku rosudok ....
|
| |
Re: Skumanie
Od: miro j.
|
Pridané:
14.6.2010 10:25
tak zase pokuty typu zly technicky stav, resp nevyhovujuci technicky stav, pretazene vozidlo atd take tie veci za ktore dany zamestnanec nemoze...by som bez pardonu daval preplacat zamestnavatelovi ktori takemu zamestnancovi poskytol takto nevyhovujuce vozidlo...lebo toto je tiez chore ze ludia stracaju vodicaky a platia pokuty za to ze im zamestnavatel neposkytol vozidlo vo vyhovujucom stave...
|
| |
Re: Skumanie
Od: Tupcek
|
Pridané:
14.6.2010 10:28
ty ako vodič si zodpovedný za vozidlo, ak je napríklad nevyhovujúci technický stav, tak to proste odmietni šoférovať...zbytočne potom celú výplatu vyhodíš na pokutu a ešte aj môžeš prísť o vodičák
|
| |
Re: Skumanie
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.6.2010 10:57
no, tak by to malo byt, bohuzial v reale je to trochu inac, ja odmietnem, dosadia tam ineho sofera a mne znizia bonusy. odmietnem druhy krat a uz mi strkaju do ruky dohodu o ukonceni prac. pomeru. odmietnem aj to tak to len prepisu na vypoved s dovodom nedostatocny pracovny vykon.
|
| |
Re: Skumanie
Od: LuCKy69
|
Pridané:
14.6.2010 11:02
Bud realista.
Scenar:
sofer:"Odmietam jazdu na vozidle,z dovodu nevyhovujuceho tech.stavu vozidla." zamestnavatel sofera: "OK,mas padaka,najdem si tucet novych vodicov."
To plati vsade. Ludia robia zadarmo (bez vyplat za niekolko mesiacov) a nic nepovedia, lebo "co ak". Poznam aj take pripady, ze zamestnavatel uz mesiace neplati a ma tu drzost davat ludom par EUR na cestu (aj to nie vzdy) aby prisli do prace a pracovali...
Chraneny su zial len zamestnavatelia, nie zamestnanci a vymozitelnost prava pre zamestnanca je na SK trapne nizka...
|
| |
Re: Skumanie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.6.2010 12:08
Vymozitelnost prava je na Harabinovom Slovensku trapne nizka, dokonca koncia aj sudcovia. To uz kde sme ked nejaky divny sudca/sudkyna s chrbtovou kostou, sa boji otvorit hubu, ze v justicii je taky sk**veny bordel a korupcia ...
|
| |
Re: Skumanie
Od: TomBA
|
Pridané:
14.6.2010 18:33
"Chraneny su zial len zamestnavatelia, nie zamestnanci a vymozitelnost prava pre zamestnanca je na SK trapne nizka..." kua kua.... to akože Robin klame???
|
| |
Re: Skumanie
Od: Majoo
|
Pridané:
14.6.2010 11:09
no lenže odmietni šoférovať... dostaneš akurát padáka a potom sa môžeš ísť pásť...
|
| |
Re: Skumanie
Od: Cudo
|
Pridané:
14.6.2010 11:52
No nájdi mi tých tucet šoférov.
No schválne!
|
| |
Re: Skumanie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.6.2010 12:08
Skus si dat inzerat ako zamestnavatel na profesiu, no schvalne !!!!!
|
| |
Matelko
Od: Cudo
|
Pridané:
14.6.2010 12:50
No veď si daj a aj Ti napíšem konkrétne mestá, aby si tu nečaroval ľuďom rozum...
|
| |
Re: Matelko
Od: hmm
|
Pridané:
14.6.2010 15:01
mas dobry nick bratu, vystihuje ta
|
| |
Re: Matelko
Od: Cuda
|
Pridané:
14.6.2010 19:48
Mám tu najmenej 5 nickov a každý píše inak.
To je ale čudo, však?
|
| |
Re: Matelko
Od: hmm
|
Pridané:
15.6.2010 12:46
Schyzofrenia je svina, co?
|
| |
Re: Matelko
Od: Jelito
|
Pridané:
15.6.2010 16:26
Aj....
|
| |
Re: Skumanie
Od: didoa
|
Pridané:
14.6.2010 10:28
zial aj tak je spolupachtel...mal utekat na policiu...no asi by prisiel o pracu
|
| |
No ale sme dobačovali...
Od: Radšej Šulín :)
|
Pridané:
14.6.2010 12:02
Skutočne neviem, či Ficova vláda bola tlačená od Európskej únie k zavedeniu elektronického mýta, alebo ju tento super kšeft napadol cez lobistické skupiny ala Towercom (J&T). Zavedením mýta sa dosiahlo, že špeditéri sa to pokúšajú obísť ako sa dá, či už používaním nespoplatnených úsekov alebo inštalovaním rušičiek a podobných pitchovín, o ktorých vodič častokrát ani nemusí tušiť... Používanie ciest druhej a nižších tried ani nemusím komentovať, keďže sú v stave v akom sú a budú ešte v horšom... Poctivci si zvýšené poplatky premietnu do vyšších cien za prepravu a tak v konečnom dôsledku na to zase doplatíme my bežní tupí Slováci... (Len celkom neviem ako zase mohol vo voľbách získať viac ako tretinu hlasov, ach jaj...)
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od: naivník
|
Pridané:
14.6.2010 13:02
...a konečne tu nastane blahobyt, zrušené mýta, aj tie dialnice stavať bola hlúposť, a načo to budem vymenovávať, veď nová širokorozchodná vláda určite vyjde v ústrety všetkým
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od: Doktor F.
|
Pridané:
14.6.2010 13:21
Určite mi je názorovo bližšie pravica ako populistická a ľavicová politika doktora Fica... Ale táto diskusia patrí skôr na portál SME ako sem. Blahobyt určite nenastane, to viem rovnako ja ako aj ty. Rušiť zmluvy s poskytovateľmi mýtneho systému by bola asi poriadna blbosť, keďže je to zrejme ošetrené poriadnymi zmluvnými pokutami. A stavať diaľnice pomocou predraženého systému PPP projektov asi dokáže každá vláda, nie len Ficova... Pár vecí, čo ma teší na výsledkoch volieb je, že sa do parlamentu nedostali obe maďarské strany naraz a koniec Vlada, iné nič. Neviem komu môže prospieť táto patová situácia... Asi len politikom, ale občanom určite nie.
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od: naivník
|
Pridané:
14.6.2010 13:34
v jednom s tebou určite súhlasím, táto téma sem nepatrí.
PS: lepšie si pozri, kto ju sem dotiahol
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od: ...
|
Pridané:
14.6.2010 17:18
samozrejme, keby nám to neprikáže EÚ tak mýto nie je. Je to len kvôli EÚ... To isté aj emisie a iné. Čisto nariadenie "zhora" - z Bruselu. Pred 20timi rokmi sme dostávali nariadenia z Moskvy, dnes z Bruselu. Tak napíš svojmu europoslancovi prečo kázal ficovi zaviesť mýto. No ale to ti nepomôže keďže europoslanci nemajú právomoc niečo meniť v EÚ...
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od reg.: cinko
|
Pridané:
14.6.2010 17:23
spytaj sa svojho fica a celej jeho bandy preco to myto nasadili tak zle a s tolkymi chybami ako to spravili...
|
| |
Re: No ale sme dobačovali...
Od: ...
|
Pridané:
14.6.2010 18:36
A ty sa spytaj vsetkych dopravcov, ktori o tom vedeli pekne dopredu ze mytny system pride, ze na kieho otca cakali dovtedy kym sa spustil a neriesili to uz dlho predtym aby sa takymto chybam zabranilo?
|
| |
Pasívne rušenie
Od: LOLOljb
|
Pridané:
14.6.2010 12:41
Existuje aj niečo ako pasívna rušička? Niečo ako "Faradayova klietka", do ktorej by sa vložili mýtne zariadenia a tým pádom by z nich neprechádzal vysielaný signál? Lebo ak som správne pochopil tak na rušenie GPS a GSM signálu sa u prichytených vodičov používali aktívne vysielače...
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: Cuda
|
Pridané:
14.6.2010 12:51
Ty asi moc nevieš o čom píšeš, však?
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: ôie
|
Pridané:
14.6.2010 13:06
Nie, ale nato sú na takýchto fórach odborníci ako ty, aby mi to objasnili, nie ?
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: joozoo
|
Pridané:
14.6.2010 13:35
podla mna to neni zly napad
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: podvozok
|
Pridané:
14.6.2010 13:58
staci ti v podstate olovo okolo, hruby plech, samotna kabina kamionu, alebo autobus, atd, je v podstate faradaiova klietka, takze sa da rusit cisto pasivne aj a na to ti pridu akurat tak ze "nevysielas"... alebo vymaknu tvoju upravu. A nikoho dalsieho samozrejme nerusis.
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: Cuda
|
Pridané:
14.6.2010 14:05
A Ty vieš o čom píšeš??
|
| |
Re: Pasívne rušenie
Od: lolo21
|
Pridané:
15.6.2010 10:39
tak nam to teda objasni, ó vsevediaci a vsemocny, preco by faradayova klietka nemohla rusit GSM/GPS? kabina kamionu samozrejme nestaci, olovene dosky su prehnane, ale plne postacuju kovove sietky podobne tym na mikrovlnnych rurach, ktore zachytia o niekolko radov vacsi vykon ako je vykon GSM a o GPS ani nehovorim...
ked neveris skus dat mobil do mikrovlnky a zavolat nanho. neni sanca aby nieco preslo aj ked ti bude ukazovat plny signal hned pod vysielacom.
|
| |
nokia 3310
Od: nTI student
|
Pridané:
14.6.2010 14:26
tusim to bola nokia 3310 ktora vedela detekovat policajtov pri merani rychlsti nevie niekto ako sa aktivuje?
|
| |
Re: nokia 3310
Od: sarusian
|
Pridané:
14.6.2010 14:37
to bol hoax
|
| |
Tak im treba.
Od: Peter 22
|
Pridané:
14.6.2010 16:11
No tak im treba. Inak zaujimave ako pred par mesiacmi vykrikovali UNAS, ze myto je pre vela prepravcov likvidacne, ale zrejme to boli iba vykriky, lebo zas tak likvidacne nebolo.
|
| |
Re: Tak im treba.
Od: likvidovac
|
Pridané:
14.6.2010 21:36
Presne... Mýto mal obmedziť kamionovu dopravu na našich cestách, ale veselo kamionov sú kolony dalej...
|
| |
rusicka
Od: santer
|
Pridané:
14.6.2010 16:42
nato aby ste rusili OBU jednotku vam staci iba ta GPS rusicka ?
|
| |
Mytos
Od: aleluja
|
Pridané:
14.6.2010 19:54
Neobhajujem.
Neobvinujem.
Len hypotetizujem.
Kto z Vas pritomnych, nepomysli na rusicku, ak bude dane myto platne aj pre osobne auta ?
|
| |
Re: Mytos
Od: ...
|
Pridané:
14.6.2010 22:43
To su len domnieky keby keby ... Ked to bude aktualne budeme to riesit. Ale ano obavam sa toho kedze pravica sa teraz chyti moci.
|
| |
Re: Mytos
Od reg.: reddy
|
Pridané:
15.6.2010 3:13
kúpim sadu nových tlmičov a budem jazdiť po lúke
|
| |
TU a GPS
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
14.6.2010 20:42
a co ma spolocne slovensky telekomunikacny urad s americkym GPS? dostava snad provizie za "ochranu". mozno mojim pocitacom teraz rusim vysielanie telerana v urugvaji, ale co je do toho TU???
|
| |
Re: TU a GPS
Od: point
|
Pridané:
15.6.2010 6:25
Neverim, ze si tak hlupy, ked tu pleties americke GPS a TU, ale poradim ti, pozri si stranku TU a ich povinnosti a ulohy, mozno potom pochopis a nebudes tu vypisovat blbosti. Dufam, ze sa potom neopytas co ma TU z T-Mobilom, Orangeom a O2, ked pokutuju aj za pouzivanie GSM rusiciek.
|
| |
Vodiči
Od: Vodiči
|
Pridané:
15.6.2010 7:59
Niečo pre vodičov, aj pre voličov...
"Prichytili vodičov vládnych áut s rušičkami, hrozí im vysoká pokuta" ...oh shit :D
|
| |
GPS.rusicka
Od: oLigon
|
Pridané:
15.6.2010 23:42
Mam doma rusicky gps signalu su o velkosti zapalkovej krabicky.Aplikuju sa do zapalovanie zasuniete cca 5sekund nemate ziaden gps signal.Vyhoda neplatite za myto,nevyhoda ak vam nato pridu smiechu sa nezdzite.
gsm.gps.rusicka@gmail.com
|
| |
Re: GPS.rusicka
Od: smrallavy geno
|
Pridané:
18.6.2010 18:04
Zabal mýtnu jednotku do alobalu a z epickym rehotom vybehni na dialnicu.
|
| |
Zlodejské mýto
Od: Vietor
|
Pridané:
23.6.2010 9:47
Mýto je len ďalší pokus ako okradnúť nás, čo stým nemáme nič spoločné. Zaplatíme to vo zvýšených cenách tovaru,pretože náklady na prepravu budú drahšie. Podľa mňa by mýto nemali platiť domáci prepravcovia. Platia predca daň za motorové vozidlo (nie malú)a tiež daň z PHM. Dokopy je to dosť na to, aby sa z toho zaplatila údržba ciest a aj výstavby nových. To by ale tie prachy nemali zmiznúť v mori štátneho rozpočtu. Táto daň bola vymyslená práve len za účelom financovania výstavby a údržby ciest. Je to zlodejina zo štátu, že ich používa na svoje účely. A cesty sa stavaju na dlh.
|